Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
21
Lipca 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Andrzej, Benedykt,
Daniel, Paulina,
Wiktor
Do końca roku 163 dni.
Start arrow Leszno arrow Prezydent: centra handlowe per saldo na plus

Prezydent: centra handlowe per saldo na plus

Prezydent: centra handlowe per saldo na plus

12.11.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_ratt.jpgLeszno. Na internetowych stronach Leszna opublikowano nową analizę wpływu obiektów handlowych na przyszłość miasta – poinformował prezydent Tomasz Malepszy. Każdy więc może na własne oczy przekonać się, czy galerie wpłyną na przyszłość Starówki. Prezydent przyznaje, że w wyniku budowy centrów pracę straci około 1200 osób, jednak, jak zaznacza, powstanie nawet 1600 nowych miejsc pracy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dziś Urząd Miasta opublikował na stronie www.leszno.pl nową wersję analizy wpływu wielkopowierzchniowych obiektów handlowych na życie miasta. Została ona opracowana po
skorygowaniu prognaoz dotyczących planów budowy centrów, zwłaszcza galerii Goplana i Młyny. Wynika z niej, że po wybudowaniu centrów likwidacji może ulec 350 obecnie istniejących sklepów. Może, ale nie musi - zastrzega Tomasz Malepszy. Prezydent przyznaje też, że likwidacja oznacza zwolnienia dla około 1200 osób. Tu jednak bilans także ma wyjść na plus - osoby zwolnione znajdą bowiem pracę w centrach.
Tomasz Malepszy zapewnił, że nowa analiza nie zmieniła jego zdania dotyczącego potrzeby budowy galerii. Decyduje interes mieszkańców - mówi. Prezydent przypomniał też, że Stowarzyszenie Obrony Leszczyńskiej Starówki zapewniało, że zgodzi się z wynikami nowej analizy, jednak, jak zastrzega, treści z dokumentu wynikające będą dyskutowane podczas sesji Rady Miasta Leszna. (jad)
 
Komentarze (46)
1. Dodane przez ... człowiek, w dniu - 12-11-2009 15:24 0 0
Kogo boi się Pan Prezydent , że się tak zastrzega ??
2. Dodane przez lump, w dniu - 12-11-2009 15:52 0 0
kto powiedział, że postęp nie kosztuje?  
Inna rzecz, kto ma za to zapłacić! 
za odbicie się od PRL-u zapłacili robotnicy, stoczniowcy i hutnicy, ceglorze i rolnicy. 
Tera kolej na prywaciarzy, którzy za PRL- mieli się lepiej niż wyżej wymienieni.  
Ba! Mieli sie najlepiej!
3. Dodane przez Arnold, w dniu - 12-11-2009 16:02 0 0
Czy to prezydent wydal zgode na postawienie tego wielgachnego swietlnego baneru reklamowego przy skrzyzowaniu Konstytucji 3 maja i Jana Pawła II ???? 
W wieżowcu przy Węgierskiej całą noc jest dyskoteka świateł a wczoraj jakas kobieta wjechała mi w tył auta, bo sie zapatrzyła na reklamę!!!! 
 
TO JEST SKANDAL !!!!!
4. Dodane przez kolo, w dniu - 12-11-2009 16:16 0 0
Niech handlowcy walczą o dobrego sprzedawcę, a Wy pamiętajcie nie psujcie rynku za 1200PLN/miesiąc
5. Dodane przez mieszkaniec starowki, w dniu - 12-11-2009 17:51 0 0
Brawo Centra to ratunek dla Leszna!!!
6. Dodane przez Madonna, w dniu - 12-11-2009 17:58 0 0
Jakiś czas temu w atrakcyjnym punkcie Leszna przy ul.Słowiańskiej(narożnik z Metziga po byłej kwiaciarni)odbył się przetarg na w/w lokal. Miasto ponoć dzierżawiło lokal za około 18 tys.zł. Obuwie w tym sklepie było beznadziejne, o ile pamiętam przetarg wygrał ktoś z Wrocławia. Jak to się stało że w lokalu tym działa ktoś inny? Nie kojarzę żadnego nowego przetargu! Czy to było świadome działanie ?
7. Dodane przez kkrr, w dniu - 12-11-2009 18:02 0 0
Mamy dobrego prezydenta!!! Brawo!!! Wszyscy dobrze wiemy ze Centra rozwina starowke nieruchomosci pujda w gore na starowce itp
8. Dodane przez mieszkaniec leszna, w dniu - 12-11-2009 18:09 0 0
ludzie czym sie przejmowac??prezydent powiedział wyrxnie beda miejsca pracy nawet 2700 osób;) 
centa górą!!! 
kino najbadziej potrzebne dla leszna i kawiarni wiecej an rynku ;) ;) ;) 8) 8) 8) 8) ludzie każdy ma problemy :cry :cry :cry
9. Dodane przez sklepik, w dniu - 12-11-2009 18:10 0 0
Na sklepie w centrum miasta zaraBiam 4,5 tys na czysto na czysto. Ale z logicznego myślenia pana prezydenta mam iść do pracy za 1100 zł.Puknij się w głowę człowieku.TO SĄ TWOJE OSTATNIE DNI. PO WYBORACH JUŻ BEZ CIEBIE, WIĘC TRZEBA SIĘ OBŁAWIĆ......
10. Dodane przez anna, w dniu - 12-11-2009 18:23 0 0
Rozumiem, że miasto powinno się rozwijac, ale czy na pewno pomogą w tym nowe galerie handlowe? Wszyscy wiemy jak ciężko handluje się w CH"Manhatan". Raczej pustki. Klientów nie za wiele. Bo ci którzy mogliby zostawic pieniądze w Lesznie i tak jadą do Poznania albo Wrocławia. Spowodowane jest to tym moim zdaniem, że ci bogatsi nie chcą żeby ci biedniejsi widzieli co , w jakich ilościach i gdzie kupują. Czy potrzebne im jest żeby plebs zaglądał im w koszyki? Może pomyślec lepiej o zakładzie który pozwoli zarobic a potem dobrze wyda te pieniądze.
11. Dodane przez ADAM, w dniu - 12-11-2009 18:35 0 0
do kom.9-boisz sie konkurencji- :? dopasuj ceny dla klienta :x KLIENT TWÓJ PAN~!!!! :upset :upset :upset
reklama
12. Dodane przez Dobry Kupiec, w dniu - 12-11-2009 18:41 0 0
Artykuł jest niezgodny z prawdą.. Przecież te sklepy, które odczują obecność centrów nie splajtują tylko zostaną przebranżowione na inne działalności np. bary, restauracje, knajpy itp. Na pewno zatem pracy nie straci 1000 osób tylko dużo, dużo mniej- część pracowników pewnie sama odejdzie gdyż pojawią się nowe,często lepsze, miejsca pracy... Kupcy leszczyńscy obok postkomunistycznych władz miasta są jedną z głównych przyczyn zacofania Leszna względem innych miast podobnej wielkości. Nie ma tu kina, teatr jak dla mnie raczkuje, porządnych sklepów brak, a te co są śrubują ceny. Światełkiem w tunelu jest rozwój miasta oparty na wielomilionowych inwestycjach, które właśnie mają powstać. Ja trzymam kciuki, mimo,że Leszno nieraz ciężko mnie doświadczyło, to w odróżnieniu od władz, kupców i przekupnych dziennikarzy życzę mu jak najlepiej. Pozdrawiam.
13. Dodane przez dr, w dniu - 12-11-2009 18:47 0 0
Nie przesadzajmy z problemem Starówki. Idąc tym tokiem myslenia działalności w innych miastach (ich "Starej częśćI" juz dawno nie powinno być. Leszno pod względem handlu stało się bardzo prowincjonalnym miejscem. Na dobra sprawę nie ma tu centrum handlowego z prawdziwego zdarzenia.
14. Dodane przez dr, w dniu - 12-11-2009 18:48 0 0
Przy okazji warto zeby administrator zainteresował się formularzem do wpisywania wiadomośći.
15. Dodane przez do sklepik, w dniu - 12-11-2009 19:00 0 0
logicznie to może myślisz ale chyba sprzedajesz trawkę że tyle zarabiasz.  
A o prezydenta się nie martw i tak wygra nawet jak starówkę zaorają.  
Od galerii nie ma już odwrotu. Pozdrawiam
16. Dodane przez ja, w dniu - 12-11-2009 19:01 0 0
pajacu z kom 9  
ty nie mozesz pracowac za 1200zl a tyle ludzi moze za 980 zl wez sie za pozadna robote a nie cieszysz sie i sciagasz kase z domu na ktory samymi rekoma nie zarobiles tylko dziadek niemiec jakiemus pozadnemu polakowi ukradl
17. Dodane przez do 7, w dniu - 12-11-2009 19:16 0 0
najpierw słownik później do klawiatury
18. Dodane przez czabor, w dniu - 12-11-2009 20:08 0 0
Przez ostatnie 10 lat w Głogowie wybudowano ponad 10 różnych marketów i mimo wcześniejszych alarmów - wcale nie padło wiele sklepików !!! Tak, że te szacunki w Lesznie mogą okazać się nie warte funta kłaków !!! :?
19. Dodane przez max, w dniu - 12-11-2009 20:09 0 0
na rynku powinny być knajpy puby itp a w koło miasta centra handlowe tak jak w Poznaniu
20. Dodane przez H13 do 15, w dniu - 12-11-2009 20:11 0 0
nie rozumiem. Wydaje ci się że komuna może trwać wiecznie? Nie zauważyłeś że każda banda szybko wpada. To samo do 13 i 9 i innych. Po co bzdury piszecie? Myślicie że jesteście cwańśi od innych? Tak się tylko wam wydaje. Zawsze jest ktoś lepszy.
21. Dodane przez krystyna, w dniu - 12-11-2009 20:23 0 0
panie prezydencie niech pan robi centra to jest dobry kierunek ,bedzie ok!!!
22. Dodane przez pomysł, w dniu - 12-11-2009 20:43 0 0
proponuję , by ratusz przenieść do nowego centrum handlowego - jak centrum to centrum, tam nowoczesność i przyszłość.  
taki urząd , w takiej metropolii nie powinien znajdować się na zapyziałym placu
23. Dodane przez jakie centrum, w dniu - 12-11-2009 21:25 0 0
a o co chodzi?:sigh
24. Dodane przez klient, w dniu - 12-11-2009 21:38 0 0
Najwyższy czas aby w Lesznie powstały prawdziwe centra handlowe jak w każdym większym mieście!!! Leszno już dawno powinno się rozwijać a nie cofać wstecz to skandal żeby do tej pory w Lesznie nie było żadnego porządnego centrum handlowego!!! Wystarczy pojechać w weekend do Poznania lub Wrocławia, gdzie można spotkać w każdym z istniejących centrum Leszczyniaka J nie wspomnę już o samych Radnych tych którzy byli i są przeciwko budowaniu w LESZNIE centrum handlowego dużego z markowymi punktami sprzedaży!!! A o Kinie, Kawiarniach, restauracjach to już nawet nie wspomnę!! WSTYD!!!!! LESZNO GDZIE TU ODNIESIENIE DO LESZNO ROZWIŃ SKRZYDŁA!!!!!!!!! :cry :?
25. Dodane przez dudi, w dniu - 12-11-2009 21:40 0 0
Nowa moda postkomusza nastała wszędzie centra handlowe nic pozatym,praca za 1000zł.
26. Dodane przez sory, w dniu - 12-11-2009 21:42 0 0
PRLbis wraca oraz wszelkie przekręty.
27. Dodane przez matt, w dniu - 12-11-2009 21:58 0 0
Nie będzie poważnych centrów handlowych to niedługo staniemy sie miejską wioską. A co odnośnie rynku to niech ktoś sie wybierze o 19 na rynek i jak wygląda ? Żywej duszy nie ma jak by broni biologicznej użyli. Jak chcę z dziećmi miło spedzić czas to albo do Poznania trzeba jechać albo do Lubinia.
28. Dodane przez DO CIEMNYCH KRETUW Z PRLU, w dniu - 12-11-2009 22:21 0 0
PRL NAKLADAL OGRANICZENIA I ZAKAZY NA HANDEL KAZDY KTO MA ZAMIAR DO TEGO WROCIC POWINIEN BYC NATYCHMIAST USUNIETY OD WLADZY. RYNEK ZAWSZE POZOSTANIE ATRAKCYJNA CZESCIA MIASTA TYLKO MUSIMY SIE BARDZIEJ STARAC O TO! CENTRA HANDLOWE NAPEWNO NAM W TYM POMOGA!!! CENTRA SA LEKARSTWEM UZDROWIENIE HANDLU W LESZNIE. MIESZKANCY LESZNA CI PRAWDZIWI LESZCZYNIANIE SA 90% NA TAK. BUDUJCIE CZEKAMY :) :) :) :) :) :)
29. Dodane przez amigo, w dniu - 12-11-2009 22:25 0 0
Panie Prezydencie ma pan moj GLOS jestem ZA!!!! Jest zdecydowanie wiecej powodow za budowa.
30. Dodane przez AGA, w dniu - 12-11-2009 22:47 0 0
Leszno powinno wreszcie mieć dobre centra ,bo ile można chodzić po tym małym Centrum Manhatan'????. 
'
31. Dodane przez Głupoty piszecie !, w dniu - 12-11-2009 23:20 0 0
Przestańcie pisać bzdury. Jakby wszystkich pokręciło. Nikt z Was do końca nie zna sprawy. Przecież kupcy na których tak nalatujecie chcą aby powstały galerie ! Pierwsza ma powstać Galeria Leszno pana Ciesiółki i niebawem rozpocznie się jej budowa. Jak powstanie taka wielka Galeria (30 tyś. m2), to i tak bedzie za duża na Leszno. Rynek zweryfikuje, czy powstanie następna np. Goplana ? Jesli bedziecie tak dużo kupować i będzie takie zapotrzebowanie, to pewnie powstaną i następne ??? A teraz przestańcie wypisywać bzdury !!!
32. Dodane przez xXx do 9., w dniu - 12-11-2009 23:24 0 0
I co ? Myślisz, ze 4,5k zl to szczyt możliwości i każdy będzie chciał Cie dotknąć, że niby taki fajny jesteś ? Musze Cie zmartwić, 4,5k zl to tak na prawdę nie są wielkie pieniądze, wystarczy mieć łeb na karku i głowę do interesów... Jestem jak najbardziej za galeriami
33. Dodane przez w e r r o n, w dniu - 13-11-2009 06:38 0 0
Jak czytam niektóre bzdury to głowa mnie boli! 
Czym się ludzie przejmujecie? Chcą budować galerie - niech budują. Nawet i 6 czy 8 galerii niech powstanie. Czy Wy myślicie że inwestorzy nie mają rozeznania w rynku. Myślicie że zaryzykują miliony bez przeprowadzonych wcześniej badań i analiz (zleconych przez nich samych, a nie miasto czy SOLS) To są ich pieniądze i muszą się im wrócić. I skoro chcą inwestować w nowe obiekty typu CH, to pewnie wiedzą co ich czeka. 
Co do likwidacji sklepów. Skoro nie wytrzymują konkurencji - ich problem, dla mnie mogą i zamknąć wszystkie na rynku i w całej dzielnicy. Osobiście nie chodzę do nich i szybko się to nie zmieni. Mną się nikt nie przejmuje, czy mam prace i czy nie wykańcza mnie konkurencja. Sam muszę o to zadbać - pracując na to ciężko, ceną i jakością usług (w mojej branży). Każdemu ze starówki radzę zrobić to samo a nie biadolić i lamentować. 
Co do samej galerii Goplana - mam mieszane uczucia. Nie znam planów więc nie będę się mądrował. Mam tylko nadzieją że inwestorzy pomyślą o sprawnej komunikacji aby dotrzeć do celu i z niego wyjechać. Boję się że może to być utrudnione. To samo tyczy się miejsc parkingowych. Wydaje mi się że obrzeża miasta bardziej się nadają na tego typu inwestycje. Łatwiej dojechać (np. wracając z pracy) a i ludzie z ościennych miejscowości nie musze wówczas krążyć wąskimi ulicami miasta w centrum. 
Wczoraj wybrałem się z rodziną na kolację do jednego z lokali gastronomicznych na rynku. Powiem Wam że krążyłem po ulicach Starówki z 20 min. żeby w końcu zaparkować dość daleko od miejsca docelowego. Spacer akurat mi nie zaszkodził a i pogoda dopisała. Ale co jak pada czy też się spieszy? Więc proszę o odpowiedź - czy to jest metoda na przyciągnięcie klientów? Mi przeszła ochota na odwiedzanie rynku przynajmniej na kilka następnych miesięcy. 
Ostatnia rzecz. Nie pojmuję dlaczego macie do Prezydenta pretensje że nie stawia fabryki czy innego tego typu obiektu. Nie żebym bronił Pana Malepszego. Osobiście nie darzę go sympatią (jego większości decyzji) ale więcej obiektywizmu proszę. Jak już wcześniej napisałem nie on inwestuje w CH tylko prywatne firmy. Chodzi o to aby nie blokować tychże inwestycji. 
Skoro macie piszecie o fabrykach czy innych zakładach pracy to proszę budujcie, inwestujcie. Na pewno Prezydent pocałuje was jeszcze za to po du&. Więcej, na bank dostaniecie szereg udogodnień i przywilejów. Tylko pokażcie że macie pomysł i kasę na inwestycje. Osobiście wierzę że miasto robi sporo (czasami mniej lub nawet za mało innym razem więcej) aby przyciągnąć też takie inwestycje. 
Zdaję sobie sprawę że CH to nie instytucja charytatywna. To będą firmy które chcą zarobić i to pewnie jak najwięcej. Wiec nie dajmy się też zwariować że od razu będzie cud, miód, malina. Ale jednego jestem pewien zdrowa konkurencja i wolny rynek same wykreują pewne schematy. Na pewno poprawi się jakość obsługi i ceny będą bardziej konkurencyjne. Ale aby to osiągnąć muszą powstać te wszystkie planowane inwestycje. One muszę czuć swój oddech na plecach, muszę zadbać o mnie (i kilkadziesiąt tys. obywateli naszego miasta), muszę walczyć o mnie i moje pieniądze. Pieniądze które wydam zgodnie z własnym życzeniem w tym a nie innym miejscu.
34. Dodane przez do 33, w dniu - 13-11-2009 08:39 0 0
Mówią, że jak głowa boli - to (...) rośnie ! ;)
reklama
35. Dodane przez zdziwiona, w dniu - 13-11-2009 07:39 0 0
Kto mi wyjaśni pewną zagadkę: we wszystkich dyskusjach zgodnie wszyscy twierdzą, że nie robią zakupów na Rynku tylko jeżdżą do Poznania czy Wrocławia - to w jaki magiczny sposób padną sklepy na leszczyńskiej starówce jeśli zamiast w Poznaniu zacznę kupować w którymś z centrów w Lesznie????????
36. Dodane przez Majkel, w dniu - 13-11-2009 09:48 0 0
Tu nie chodzi o to, że w Poznaniu jest większy wybór towaru, w Lesznie jest wszystko droższe niż w tych dużych miastach. Handlowcy ustawiają target na bogatych ludzi. Ale przecież to ci bogaci szukają wszędzie oszczednosci i dobrze wiedza, ze w naszym miescie jest mega drogo wiec jezdza do POZ i WRO. 
Nie myslcie sobie, ze w takim centrum zarobicie wiecej jak to co macie teraz. Dobry biznes kreci sie wtedy gdy pracownik dostaje ochłapy. I u nas na te 1000zl zawsze sie znajda chetni. Ale ludzi tak zarabiających nie spotkasz lansujących się na zakupach w Goplanie, czy w pubach i kawiarniach w centrum leszna. Ich zwyczajnie nie będzie na to stać. Teraz widać w weekendy jakie te miejsca są opustoszałe. Też uważam, że nowe centra w bardzo małym stopniu zagrożą obecnym handlowcom. Nie ma co niepotrzebnie rozdmuchiwać tematu.
37. Dodane przez BRAWO 33, w dniu - 13-11-2009 10:31 0 0
POPIERAM KOM 33 BRAWO GALERIE NA TAK
38. Dodane przez Lutek, w dniu - 13-11-2009 11:21 0 0
Kto da więcej? Zrobię każdą analizę i dla Jessy i dla Ekologów. Obie przeciwstawne. Malepszy ( głosi plotka, że dużo gorszy) jak zwykle nie mówi (...). Tak nam jakoś wychodzi, że całej kamaryli leszczyńskiej chodzi o to, aby właściciele obecnych sklepów itd. zostali zatrudnieni u właściciela Galerii jako galernicy za marne grosze. To jest POSTĘP w stylu chińskim.Szkoda słów.
39. Dodane przez dix, w dniu - 13-11-2009 14:35 0 0
33 komentarz wyjasnil wszystko !! fajnie ze chcialo ci sie rozpisac ale warto zeby wszystkim (...) jasno i przejzycie wyjasnic :) dobra robota kolego ;]
40. Dodane przez do Lutka !, w dniu - 13-11-2009 14:28 0 0
Panie Lutek! Stosuje Pan logikę kastową tzn. jeśli handlem w latach komuny zajmowali się Ci " przy korycie" to nadal wyżerać mogą tylko ich dzieci i spółka. Oni mają decydować o tym. co w Lesznie można zjeść , wypić , co ubrać a o kinie tylko pomarzyć ! Wróćmy zatem do jaskiń . Tam morze wszyscy byli równi ...
41. Dodane przez ... ups do mojego kom. nr 40, w dniu - 13-11-2009 14:44 0 0
Popełniłem błąd miało być : może :p
42. Dodane przez Jaś, w dniu - 13-11-2009 16:35 0 0
Nie budujcie CH w Lesznie, bo ludzie przestaną jeździć do Wrocławia i Poznania i centra Poznańskie i Wrocławskie splajtują.
43. Dodane przez jaaa, w dniu - 13-11-2009 17:16 0 0
Dobrze ze nareszcie Leszno się rozwija. Małe sklepy nie chcą konkurencji;p ale może nareszcie w ''galeriach'' otworzą porządne sklepu bo na tym ''mieście nic praktycznie nie ma. Leszno jest dużym miastem a nie ma z nim kina, porządnego kina?  
Nareszcie będzie gdzie chodzić. I bardzo dobrze że to budują, nie będzie trzeba jeździć do Poznania.
44. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 13-11-2009 18:32 0 0
Miasto jest dla małego grona kupców czy dla kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców? 
Kto powinien mieć tu decydujące zdanie?
45. Dodane przez xyz, w dniu - 13-11-2009 18:52 0 0
jestem za centrum handlowym-mamy przecież wolny rynek
46. Dodane przez głos, w dniu - 14-11-2009 19:59 0 0
Może wreszcie właściciele sklepów ze Starówki docenią swoich pracowników !!!Ceny mają kolosalne ,a płacą mizernie!!!Wreszcie My będziemy mogli sobie wybierać ,przebierać oferty,bo do tej pory pracodawcy twierdzili,że jak 1000 zł nam mało to on nas nie trzyma,wielu jest na nasze miejsce.A chcieliby abyśmy pracowali świątki ,piątki i niedziele i najlepiej charytatywnie,bo im ciągle mało!!!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno ul. j. kazimi... Leszno 524000
Mieszkanie Leszno 1800
Osiedle lniane?rosza... Leszno 381024
Osiedle lniane?rosza... Leszno 456582
Osiedle lniane?rosza... Leszno 563530
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj