Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
6
Maja 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykta, Benita,
Jan, Judyta, Jurand
Do końca roku 239 dni.
Start arrow Leszno arrow Po sekcji nadal niewiele wiadomo

Już po sekcji nadal niewiele wiadomo

Po sekcji nadal niewiele wiadomo

29.12.2009. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_kaczkowo_dworzec.jpgLeszno/Jabłonna. Wczorajsza popołudniowa sekcja zwłok nastolatków, którzy w piątek zginęli pod kołami pociągu nie przyniosła żadnych wyjaśnień. Śledczy czekają jeszcze na wyniki badań krwi. Policja wciąż prowadzi śledztwo, a prokuratura przyznaje, że nie znaleziono jeszcze motywu samobójczej śmierci. Wypadek na tym etapie już raczej wykluczono.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Sekcja zwłok obu nastolatków odbywała się wczoraj od godzin popołudniowych. Zgodnie z przewidywaniami jej pierwsze, wstępne ustalenia nie pozwalają odpowiedzieć na pytanie o okoliczności, a jedynie wyjaśniają mechanizm
zgonów, którym były wielonarządowe obrażenia ciała obu chłopców. Prokuratura czeka teraz na inne ustalenia. - Chodzi przede wszystkim o wyniki badań toksykologicznych, a te będą za dwa lub trzy tygodnie. Chodzi nam głównie o alkohol - mówi Michał Smętkowski, pełniący obowiązki zastępcy Prokuratora Rejonowego w Lesznie. Na zlecenie prokuratury śledztwo w tej sprawie prowadzi leszczyńska policja. Ona też przesłuchuje świadków. Wśród nich są koledzy obu tragicznie zmarłych nastolatków, który spędzali z nimi ostatnie godziny. - Do tej chwili nic nowego nie ustaliliśmy - dodaje prokurator. Ze wstępnych ustaleń wynika, że akt samobójczy obu nastolatków z Jabłonnej nie był wcześniej planowany. Wszystko wskazuje na impuls, a zadaniem śledczych będzie teraz ustalenie, czy miał on jakikolwiek związek z alkoholem lub innymi substancjami. (mich)
 
Komentarze (151)
1. Dodane przez D L A C Z E G O, w dniu - 29-12-2009 09:37 0 0
Dlaczego Kacper W na NK ma zdjęcie Mateusza ze zniczem????? Dlaczego krąy info, że 3 kolegów przyglądało się jak stoją na torach a kilku nawet zeznało, że widzieli jak 3 osoby uciekały.????? o co chodzi ???
2. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 29-12-2009 09:48 0 0
moim zdnaiemk mlodzi sie napili albo cos i dwoch z nich chcialo przed reszta poakazax jacy sa odwazni i moze kto wdluzej bedzie stal na torach przed jadacym pociagiem no i nie udalo sie ani jednemu a tamci uciekli bo byli w normlanym szoku po zobaczeniu takiej makabry!!!sparwa zamknieta za glupote trzeba placic
3. Dodane przez katja, w dniu - 29-12-2009 09:57 0 0
niech policja dokladnie wypyta tych swiadkow-kolegow,dzieki BOGU ze w tym panstwie co ja mieszkam ,policja pracuje innymi metodami....
4. Dodane przez iwo, w dniu - 29-12-2009 11:09 0 0
a niby co ta sekcja zwłok miała stwierdzić? (...) :grin
5. Dodane przez mama z Leszna, w dniu - 29-12-2009 10:01 0 0
Dobry Boże zaopiekuje sie chłopcami tam u siebie a rodzicom i rodzinie daj siłe zeby przez to przeszli....i zeby mogli dalej życ bez synów!!!!....prosze ludzie razem sie pomódlmy.....to jest teraz najbardziej potrzebne....chłopcom i rodzinie.....pozdrawiam i współczuje....
6. Dodane przez Doktor G, w dniu - 29-12-2009 10:18 0 0
Nie obejdzie się bez pomocy Dr Jan Garavaglia
7. Dodane przez ala, w dniu - 29-12-2009 10:22 0 0
...moim zdaniem była to głupia zabawa ,chcieli pokazać jaką odwagą dysponują a po wejściu na toru sparaliżował ich strach i już nie mogli uciec... [*]
8. Dodane przez zolo, w dniu - 29-12-2009 10:24 0 0
No jeśli "katja" to Katia to mozna sie domyślać jaka to policja i jakimi metodami pracuje.
reklama
9. Dodane przez do kom 1, w dniu - 29-12-2009 10:32 0 0
Popieram, coś jest tu nie tak. Radzilabym policji przycisnac tych mlodych kolezkow jezeli rodzina oczywiscie chce znac prawde, by nie meczylo ich pytanie - DLACZEGO. 
Sprawa jest tajemnicza
10. Dodane przez blisko, w dniu - 29-12-2009 11:05 0 0
Wszyscy jestescie (...). Wspolczuje wszystkim dotknietym w tej tragedi, ale jak dla mnie to policja i wogole cali ci sledczy powinni sie wziasc porzadnie do robvoty - i wszystkim przetrzepac mózgi. W pierwszej kolejnosci tym wszystkim chlopakom co z nimi byli, potem rodzicom, gdzie byli jak ich nieletni wloczyli sie po innej miejscowosci, wreszcze tym co dali im sie napic i wyciagnac konsekwencje wobec wszystkich. Ja rozumiem ze to jest tragedia ale trzeba cos z tym zrobic teraz poki czas. Moze wyciagniecie konsekwencji wobec wszystkich bedzie jakas nauczka
11. Dodane przez ona, w dniu - 29-12-2009 11:11 0 0
wszyscy trąbią kto to jest .. więc po co sekcja zwłok ?!? zastanówcie się.. a z resztą.. to i tak im życia nie przywróci .. pozostaje napisać tylko --- [*] i pomodlić się a nie wywlekać dlaczego... 
 
kondolencje dla rodzin i wyrazy współczucia dla maszynisty ! [*]
12. Dodane przez racja Ona kom 11, w dniu - 29-12-2009 11:17 0 0
popieram.. współczucia dla maszynisty:(:(:(( :( :( :( :( :( :( :(
13. Dodane przez Do Ona, w dniu - 29-12-2009 11:27 0 0
Sekcje zwłok robili by wykluczyć np. alkohol i inne substancje w organizmie oraz żeby stwierdzić czy to nie było czasem zabójstwo.
14. Dodane przez Bojanowo, w dniu - 29-12-2009 11:53 0 0
przykro mi ze ludzka glupota i bezmyslonosc nie zna granic. mlodzi chlopacy, tak naprawdę nic sie doświadczyli.  
ciężko zrozumieć dlaczego '...' takie rzcezy robią, nie myśląc o rodzinie. 
moje kondolencje dla rodziny.
15. Dodane przez do 10., w dniu - 29-12-2009 11:59 0 0
nie mów tak o rodzicach, bo pewnie sam/a miejąc tyle lat zaczynałes tak samo, pierwszy alkohol papaierosy. a gdzie byli Twoi rodzice ? 
heh swoje teorie (...) zostaw dla siebie, bo co jak co ale rodzicow nie nalzey obwiniac. gdziena 21 to pozna godzina ? nie sadze. wiec przestan gadac.  
koledzy sami odpowiedza za to psychicznie i pewnie ciezko im bedzie. a Twoje farmazony sa zbedne.
16. Dodane przez bez wspolczucia, w dniu - 29-12-2009 11:59 0 0
A ja nie wspolczuje nikomu.... Mlodziez jest coraz gorsza - zachowuja sie karygodnie ale nikt na to nie zwraca uwagi. najlepiej wyslac do szkoly i z pretensjami do nauczyciela, dyrektora, kuratora i innych. i nie mowie tu akurat o tej sprawie tylko ogolnie do wszystkich rodzicow -zaintersujcie sie swoimi dziecmi i rodzinami. to na was spoczywa ciezar wychowania i edukacji dzieci. szkola ma uczyc praktycznych rzeczy ale normy zycia i wartosci musi wpoic rodzina. 
a jesli chodzi o ta sprawe - to sprzedawcy alkoholu powinni teraz trzepac portkami i zamknac swoj interes- widzicie do czego prowadzi sprzedaz alkoholu nieletnim:(((
17. Dodane przez do 13, w dniu - 29-12-2009 12:04 0 0
moze i zbedne ale prawdziwe. kiedy ja bylem w ich wieku mlodziez nie byla taka jak teraz. od 30 lat uzeram sie z takimi problemami jako kurator i osoba publiczna i wiem ze jesli chodzi o takie sprawy trzeba byc bezwzglednym i twardym. Uodpornilem sie na takie rzeczy i z doswiadczenia w 100% wiem ze wina jest wszedzie:(
18. Dodane przez ona bez, w dniu - 29-12-2009 12:07 0 0
poparci dla kom 10....
19. Dodane przez twoja_stara, w dniu - 29-12-2009 12:15 0 0
również jestem ciekaw, skad na profilu jednego z prawdopodobnie kolegów pojawilo sie zdjecie ofiary? 
policja powinna sie tym gosciem zajac bo kto normalny robi sobie zdjecia ze zniczem?! a inny to publikuje? on wam powie wszystko i zapewne nie bylo zadnego motywu... glupia nieodpowiedzialna zabawa
20. Dodane przez ......, w dniu - 29-12-2009 12:34 0 0
nie moge w to uwierzyc :cry :cry :cry :cry :cry :cry
21. Dodane przez ęugenia, w dniu - 29-12-2009 12:41 0 0
wspólczuję rodzinom i również maszyniście
22. Dodane przez Sono, w dniu - 29-12-2009 12:58 0 0
Podzielam pogląd nr 2 - tak jest jak się naogląda filmów a p[otem odgrywamy scenkę "na żywo". I fakt strach może sparaliżować, albo jed4en czekał na drugiego, który dłużej wytrzyma i zabrakło sekundy by skoczyć w bok - a resztsa towarzystwa przyglądała się pewnie tej zabawie - co za kretynizm! Prtzypomnijcie sobie po filmie Hary Poter jak jeden młodzian wyskoczył z okna bo muślał, że poleci tak jak pokazano w filmie. I też szukano podkładu że to samobójstwo a ten chłopiec miał chyba tylko 11 lat. Ale tak to jest kiedy nie ma zajęcia dla młodych. Z drugiej strony to był drugi dzień świąt i w zasadzie co w taki dzień robić oprócz siedzenia w domu z rodziną ?
23. Dodane przez Sonia, w dniu - 29-12-2009 13:08 0 0
Test na odwagę?! a trzej kolesie przyglądali się którt dłużej wytrzyma!? No to majają współwinę. Skoro mamy prawo które karze za nie udzielenie pomocy gdy widzimy wypadek, to jest ta sama kwalifikacja - grzech zaniechania! Sprać im mózgi to się złamią jak nic.
24. Dodane przez ja, w dniu - 29-12-2009 13:38 0 0
a może było tak, że wszyscy postanowili się zabić ale w ostatniej chwili ta trójka uciekła a tamci pozostali. To są moje przypuszczenia ale skoro są świadkowie, którzy widzieli trójkę uciekającą to może właśnie tak było :?. A maszynista widział pozostałych chłopaków na torach, na poboczu, czy za krzakami?
25. Dodane przez lol, w dniu - 29-12-2009 14:07 0 0
No w naszych okolicach że tak powiem,ostatnio to norma z tym rzucaniem się :)
26. Dodane przez DO KOM;ZOLO, w dniu - 29-12-2009 14:10 0 0
NIE WIESZ O CO CHODZI I WALISZ GLUPIMI SLOWKAMI;NAUCZ SIE LEPIEJ BEZBLEDNIE PISAC A POTEM WSTAW SWOJ KOMENTARZ!!!!!!!!!
27. Dodane przez doprawdy?, w dniu - 29-12-2009 14:47 0 0
"Ze wstępnych ustaleń wynika, że akt samobójczy obu nastolatków z Jabłonnej nie był wcześniej planowany" to po co to zdjecie ze zniczem jednego z ofiar? Bylo robione tuz przed smiercia.
28. Dodane przez dla BĄBELKA, w dniu - 29-12-2009 14:51 0 0
gdzie byli rodzice i rodzina??? SZUKALI MARIUSZA WSZĘDZIE PONIEWAŻ NIE ODEBRAŁ 1 TEL...Malutki miał tyle planów był początkującym żużlowcem...zdjęcie Mateusza ze ziczem zwaliło mnie z nóg...koledzy cwani a strach im nie pozwolił zadzwonić do nikogo z rodziny??? nie potrafili poradzić w 3 1 chłopakowi...?? dać w pysk i zaprowadzić do domu...jak byli kolegami za pieniądze i pomoc to mogli być kolegami w potrzebie...i nie piszcie nic bo nie wiecie co MAMA Mariusza czuje i myśli jak to czyta!!!! żegnam
29. Dodane przez massey, w dniu - 29-12-2009 14:55 0 0
do 10 Właśnie a gdzie byli rodzice przecież rodziców tego młodszego mogą oskarżyć o nieumyślne spowodowanie śmierci ten chłopak o tej godzinie powinien być w domu a nie siedzieć w barze
30. Dodane przez xxx, w dniu - 29-12-2009 15:15 0 0
Wszyscy piszecie tylko o Mariuszu a Mateusz moze on tylko z nim zostal nie zostawił go samego i dlatego zginoł moze chcial go uratowac co czuja rodzice Mateusza.Moze ktos wi kiedy pogrzeb Mateusza :cry :cry :cry
31. Dodane przez Klaudia, w dniu - 29-12-2009 15:17 0 0
Jezu jakie wy piszecie bzdury.. ludzie zastanówcie sie.. To byli młodzi chłopcy, z wieloma planami.. Jdnego z nich uwielbiałam, był naprawde młodym swietnym chłopcem. I widzialam jak rodzina przezywa, zreszta sama nie moge sie pogodzic z ta tragiczna smiercia. I nie wypisujcie gdzie byli rodzice.. bo byli dla niego najlepszymi rodzicami jakich mozna miec. Malutki nigdy cie nie zapomne [*]
32. Dodane przez do 29!!!, w dniu - 29-12-2009 15:22 0 0
massey weź sie ogarnij!!! nie znałeś ixh rodziców to po co sie wypowiadasz...;/;/
33. Dodane przez do 28, w dniu - 29-12-2009 15:35 0 0
jednego telefonu??????? miał 14 lat.... wiec rodzice powinni wiedziec gdzie jest. Ale to juz nie wazne teraz. wazne zeby dobrali sie do tych "toksycznych" kolegów..... niech poiwedza jak bylo i przynajmniej rodzice i rodzina beda wiedziec dlaczego i po co.... a z tej wiedzy potem moze skorzystac policja itp...... no i cale spoleczenstwo niestety tez...
34. Dodane przez pogrzeb, w dniu - 29-12-2009 15:37 0 0
pogrzeb oby dwoch jest w tym samym dniu- nie pamietam godziny pierwszego ale ten drugi jest 2 godziny pozniej
35. Dodane przez Hahah, w dniu - 29-12-2009 15:39 0 0
hahaha nie wiedzą kim są ci nastolatkowie, jakby ich koledzy nie mogli powiedziec ich danych 
hahahahah
36. Dodane przez do 30, w dniu - 29-12-2009 15:39 0 0
do 30 w środę 30 grudnia o godz 14.30
37. Dodane przez ;[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[, w dniu - 29-12-2009 16:14 0 0
pogrzeb Mateusza w środę w kościele w jabłonnie o 13.:45 
 
 
:cry :cry :cry :cry :cry :cry
38. Dodane przez DARIA, w dniu - 29-12-2009 16:18 0 0
zal ogolnie =[ widzialam to zdjecie u tego chlopaka na naszej klasie.. hmm.. ze zniczem. wyglada to tak jak by planowali.. =[ 
zalosne.. nawet jesli to autor tego zdjecia teraz sobie niezlego bagna narobil...  
 
 
idioci !
39. Dodane przez do kom.1, w dniu - 29-12-2009 16:23 0 0
Wlasnie-troche to dziwne-kolega prosil go o dodanie tego zdjecia!!!!Czyli to bylo planowane???SZOK!!!
40. Dodane przez WSPÓŁCZUJE, w dniu - 29-12-2009 16:24 0 0
Kondolencje dla rodziców, ogolnie dla rodzin tych chłopcow..[*]
41. Dodane przez katja, w dniu - 29-12-2009 16:39 0 0
POPIERAM KOMENTARZ-33-
42. Dodane przez koleżanka, w dniu - 29-12-2009 16:44 0 0
Ludzie ogarnijcie się rodzina Mariusza jest w pożądku .Mariusz też był super był młodym żużlowcem ... i odwalcie się od jego rodziny !!!!! nie wiecie jak było ?! to nie piszcie bzdur!!!!! :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
43. Dodane przez ..., w dniu - 30-12-2009 12:50 0 0
Dnia 30.12.2009 o godz.11.00  
na placu za budynkiem gimnazjum w Rydzynie będzie podstawiony autobus,  
którym uczniowie będą mogli dojechać do Jabłonnej  
na pogrzeb  
śp. Mariusza (...).  
Wyjazd autobusu  
o godz.11.15.  
Po drodze autobus zatrzyma się na przystanku w Kaczkowie, aby zabrać wszystkich uczniów, którzy chcą uczestniczyć w pogrzebie.
reklama
44. Dodane przez .!, w dniu - 29-12-2009 17:03 0 0
Straszne bzdury tutaj piszecie. a mam 100% pewność, ze Jego rodzice to przeczytali. Macie w ogole serce? Nie wiecie co Oni czują. straciliscie kogoś bliskiego, ze sie tak wyrywacie z tekstami.? Najpierw sie zastanówcie dwa razy. Przestancie robic dochodzenia, od tego jest policja. Faktycznie.. to zdjecie Mateusza było .. nie wiem, nie umiem tego opisac. A co do tych, ktorzy czepiaja sie ludzi, ktorzy robią błędy. O ludu, moze maja dysortografie.? Wypowiedziec sie ma prawo kazdy, bardziej tu chodzi, zebyscie nie wypisywali głupot, bo to naprawde wielka tragedia. Popieram 28 komentarz.. Nie wiecie kto kryje sie pod tymi wszystkimi nazwami, wiec uwazajcie na słowa. Oba pogrzeby są jutro. 
do ' ;[ ' o tej godzinie jest autobus!!
45. Dodane przez xxx, w dniu - 29-12-2009 17:08 0 0
Pogrzeb Mariusza sroda 30grudnia godzina 12,pogrzeb Mateusza tego samego dnia o 14 w Jablonnie
46. Dodane przez olo, w dniu - 29-12-2009 17:36 0 0
Płakać mi się chce jak czytam co zrobili Ci chłopcy. Boże 14 i 17 lat to za wcześnie, żeby umierać.
47. Dodane przez żoooooooollllllllllllll, w dniu - 29-12-2009 18:30 0 0
kolegaK. umie spełniać prośby kolegi skoro wstawił zdjecie na nk ale zeby porozmawiac i nakłonic by tego nie robili to juz nie umie na doodatek pisze kom ze byli normalni ( na moje normalny człowiek nie rzuca sie po pociag nawet dla zakladu czy pokazaniu kolegom ) ale mieli problemy z ktorymi czasami sobie rady nie dajemy !!!!! chyba nie zdawali sobie sprawy jakim darem jest życie nawet z problemami idzie żyć dowodem jestesmy my sami bo kazdy przezywa jakies kłopoty i problemy !!! było to dla nich zbyt duzym ciezarem , nie zdawali sobie sprawy z ciezaru jaki ponosi teraz rodzina
48. Dodane przez ja, w dniu - 29-12-2009 18:30 0 0
Mateusza o 14.30
49. Dodane przez maryska, w dniu - 29-12-2009 18:31 0 0
przepraszam ze pytam,ale gdzie mieszkał Mateusz?
50. Dodane przez ............, w dniu - 29-12-2009 18:31 0 0
widzialam to zdj na NK! z jednej strony to dobrze,ze pamietacie o nim ale z drugiej strony-czlowieku po co dales to zdjecie na profil!!straszne!! wyglada to tak jak bys sie chcial pochwalic ze masz jego ostatnie zdjecie!! przynajmniej ja tak to odbieram... smutne.. :( Boże miej ich w opiece :sigh [*]
51. Dodane przez Jagoda, w dniu - 29-12-2009 18:38 0 0
Moim zdaniem komentarze i gdybanie w tej sytuacje jest zbędne. 
Mam nadzieję, że podobne sytuacje się już nie będą zdarzać, bo w naszym rejonie coś za czesto się to dzieje. 
 
[*]
52. Dodane przez Smutnyyy, w dniu - 29-12-2009 18:57 0 0
Współczucia dla jego dziewczyny.. Zanam ją, nie jest w dobrym stanie.. ;(  
Myślę że najbardziej pomoże im modlitwa.. :cry
53. Dodane przez Nie ŹaŁuje ICh, w dniu - 29-12-2009 19:01 0 0
Brak słów.... koledzy najpierw zrobili Mateuszowi zdjęcie ze zniczem.. a potem, że niby przyglądali sie jak oni giną na torach? Ludzie ..co jest z wami? Skoro byliście takimi kolegami to dlaczego na to pozwoliliscie.. 
Wybaczcie.. ale co za problemy mają 14latek i 17 latek ? Żaden powod nie jest wystarczający by się zabić... heh...  
Nie żałuje ich wgl...  
Szkoda tylko, że rodzina cierpi.. a maszynista musial przezyc taki dramat...
54. Dodane przez kolega, w dniu - 29-12-2009 19:05 0 0
i kto gada że policja jest przydatna tylko sie czepiają
55. Dodane przez xxx, w dniu - 29-12-2009 19:22 0 0
Ja pier.. wezcie skonczcie z tymi glupimi komentarzami.Dobra wstawil to zdjecie na NK bo chcial zebyscie tez o Mateuszu pamietali a ze to zdjecie jest zdjeciem ostatnim jakie zrobili i w odatku ze zniczem to was to nie powinno interesowac,wstawil bo chcial i koniec tematu.Jego bedzie gryzlo sumienie nie was wiec odpuscie troche!!
56. Dodane przez do 53, w dniu - 29-12-2009 19:24 0 0
Powiem ci ze osoby w tym wieku maja wiecej problemow niz tobie sie wydaje wiem to z wlasnego doswiadczenia bo tez mam 17lat nie zalujesz ich? to po co wogole sie wypowiadasz tak beszczelnie!?
57. Dodane przez .!, w dniu - 29-12-2009 19:25 0 0
Co sobie ubzduraliście, ze to był zakład? bo co, bo ktos napisał, ze podejrzewa, bo widział taka scene w filmie.? Macie tylko domysły! no wiec przestancie, bo popieram komentarz 51. Własnie, mało wiecie, a zbyt duzo sugerujecie..
58. Dodane przez .!, w dniu - 29-12-2009 19:28 0 0
do 52. 'dla dziewczyny'? masz na mysli obecną.? Nie dramatyzujcie z Nią w tej sprawie!
59. Dodane przez .!, w dniu - 29-12-2009 19:29 0 0
do 53.! co Ty sobie wyobrazasz? ze kim Ty jestes?! Znałeś Ich.? wiec sie nie oddzywaj!!! Moze mieli problemy.! "nie załuje ich" bo nie masz serca..
60. Dodane przez maszynista, w dniu - 29-12-2009 19:57 0 0
w ramach ciekawostki:) mam znajmomych kolejarzy i maszynistów. Ci ktorzy kieruja pociagiem ponad 10 lat maja przynajmniej 20 takich smierci samobojczych na sumieniu:( i jakos zyja...
61. Dodane przez echhhh, w dniu - 29-12-2009 20:00 0 0
gdybanie i tyle - nikt sie nie dowie jak bylo. a ci koledzy tak prawdy nie powiedza - zal:(((
62. Dodane przez ada, w dniu - 29-12-2009 20:20 0 0
moze to UFO im kazało
63. Dodane przez paulina i kamila, w dniu - 29-12-2009 20:52 0 0
jak śmierć można nazwać zabawą? dorośli myślą że alkohol fajki i narkotyki no i oczywiscie ŚMIERC to tylko głupia zabawa. glupią zabawą można nazwać: "kto pierwszy przebiegnie przez ulice" a nie "kogo pierwszego pier... pociąg?". moze i "dzisiejsza młodzież" jest dziwna ale jednak umiemy odróżnić zabawe od śmierci!  
my byśmy również radziły zająć sie "kolegami" i tym zdjeciem na nk. 
wiem jakie mariusz miał problemy bo potrafiłam do poznej nocy siedziec na gg i z nim pisac o tym!  
 
nie wierzymy że to na prawde oni ; ((
64. Dodane przez Dota 25, w dniu - 29-12-2009 21:32 0 0
Uszanujcie wolę tych chłopaków Kazdy pisze jakieś bzdury wyssaane z palca teraz pomodlić się lepiej za nich Najszczersze współczucia dla bliskich sercu
65. Dodane przez jojo, w dniu - 29-12-2009 21:43 0 0
a Wiecie jakie ma trudne zadanie Ks.Prob. gloszac Kazanie wiem ze Mu bardzo trudno pozdrawiam
66. Dodane przez uuuu, w dniu - 29-12-2009 22:33 0 0
powiem tylko tyle ze konsekwencje powinna tez poniesc ta madra osoba co tym dzieciom alkohol sprzedawala.druga strona medalu to koledzy...bo braci sie nie traci.... 
gdzie byliscie w tym czasie jak wasi koledzy po torach chodzili jakie z was sa ziomki???? 
Mariusz[*] 
Mateusz[*]w pamieci  
 
 
za młodzi by umierac ;|(((((((((( :cry
67. Dodane przez xxxxxxxxxxx, w dniu - 29-12-2009 22:40 0 0
a nazzwisko mateusz znacie :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
68. Dodane przez gfgfg, w dniu - 29-12-2009 22:43 0 0
przetancie ! macie ich za jakis nienormalnych ! nie byli na tyle glupi aby udawac scenke z filmu !
69. Dodane przez twoja_stara, w dniu - 29-12-2009 22:46 0 0
ludzie co wy gadacie?! to ze wstawil zdjecie nie jest waszym priorytetem zeby o nim pamietac!!! powinniscie osobiscie o nim myslec a nie przez zbiorowe portale pokazywac jak bardzo za nim tesknicie i o nim pamietacie. 
problemy? są owszem i to czasem spore ale widocznie nie mieli odwagi im stawic czola i wybrali najlatwiejsze rozwiazanie. no i jeszcze jedno, ciekawe jakie to byly problemy skoro razem zgineli, pomyslcie, musieli miec w tym wspolny element. a gdybanie niektorych z was jest zalosne
70. Dodane przez pamiętająca, w dniu - 29-12-2009 22:47 0 0
nie znałam dobrze Mateusze, ale Mariusza znałam długi czas i nie chce mi sie czytac tych bzdur! dla wiekszosci liczy sie tylko sensacja! 
Mariusza nie dało się nie lubiec, byl naprawdę super kolegom. nigdy go nie zapomnę, bo takich ludzi się nie zapomina... był moim kolegom, a ja bardzo ubolewam nad jego śmiercia... to wyobrazcie sobie co przezywa jego rodzina z dziewczyna!  
to co tu wypisuja osoby nie znajace go nie maja sercas poniewaz rodzina znajomi czytaj to, nikomu nie ulatwiacie!!! on juz nie zyje wasze symulacje nic tu nie dadza... musimy sie modlic, zapamietac go, ale zapamietac takiego jakim byl. 
Usmiechniety chlopak ktory jak kazdy mial problemy ( jego wiek nie swidczy o tym ze nie mial problemow ani o ich wielkości) 
szczere kondolencje dla rodziny i jego dziewczyny... 
aj Mariusz będziemy tęsknic... ;( [*][*][*] :cry
71. Dodane przez nie zaluje ich, w dniu - 29-12-2009 22:48 0 0
tez mam 17 lat dlatego się wypowiadam! kazdy ma problemy.. ale nie na skale zabojstwa..kazdy problem idzie jakos rozwiązać! hah  
do 59.. a czy oni mieli serce? pomysleli o rodzinie, znajomych, maszyniscie? NIE...! wszyscy teraz cierpia przez ich głupotę! I ja Tu nie mam serca? ja? to zatem jacy oni byli? chyba jak sople lodu wgl bez uczuc! jak juz sie targali na życie to mogli wybrac inny sposób...nie szanuje tego..po prostu.. a wgl skoro niby mieli takie wspaniałe rodziny to dlaczego sie nie zwrócili do nich z tymi PROBLEMAMI..? no dlaczego?
72. Dodane przez zooooooooolllllllllllllll, w dniu - 29-12-2009 22:52 0 0
nie rozumiem po co karzecie sie modlic jak modlitwa życia juz im nie wróci i w niczym nie pomorze , po drugie karzecie innym a sami tego nie robicie DO kom 65 a czy proboszcz kazal im to zrobić nie sami to zrobili odprawi uroczystosc pogrzebowa i koniec
73. Dodane przez JA, w dniu - 29-12-2009 22:58 0 0
Duzo mowi sie o alkocholu wtych komentarzach ,Skat malolaty maja kase na uzywki przeciez nie pracuja czy nie warto sie zastanowic rodzicom idziatkom naco daja mlodżiezy kase było by mniej tragedi
74. Dodane przez xxxx, w dniu - 30-12-2009 00:04 0 0
Do komu 30 pogrzeba Mateusza jest 30.12.09 ogodzinie14:00
75. Dodane przez twoja_stara, w dniu - 30-12-2009 00:15 0 0
do kom 71. świeta prawda, moze bede drastyczny ale tylko sprawili niepotrzebny klopot, sprawili przykrosc wszystkim z rodziny, znajomym i wielu innym. a mogli problemy rozwiazac w inny sposob, a nie okazywac tchorzostwo i zamykajac sprawe raz na zawsze. 
do kom 73: rodzice i dziadkowie mówisz; oni to robia z serca zapewne i nie mysla o skutkach itp. poprostu w tym przypadku postepowanie tych chlopakow bylo irracjonalne. a zycie wymaga jednego - LOGIKI!!! a im jej zabraklo
76. Dodane przez mp, w dniu - 30-12-2009 01:02 0 0
czy to się komus podoba czy nie (a w szczególności rodzicom tych chlopców) to własnie rodzice są odpowiedzialni za to że dochodzi do takich tragedii... co szukał 14-latek (a nawet 17-latek, w końcu tez nie jest pełnoletni) o 21.00 daleko od domu? kto (może rodzic?) dał mu pieniądze które wydał (pewnie nie po raz pierwszy) na alkohol? kto go tak wychował i stworzył taką rodzinną atmosferę że chłopak nie ma do kogo pójśc gdy ma problemy? kto nie wprowadził właściwych zasad i nie pokazał dziecku co jest w życiu ważne, co cenne, jakie są wartości i priorytety? odpowiedź jest prosta, nie nauczyciel, nie ksiądz, nie sąsiad, tylko rodzic... 
wiecie co, jakieś 10 lat temu miałam lat -naście i każdy z moich rówieśników był normalniejszy niż wszyscy dzisiejsi nastolatkowie razem wzięci, rodzicom powinny się otworzyc oczy na to co robią, co czytają, czego słuchają, z kim się zadają ich dzieci, nie chodzi o trzymanie pod kloszem i tylko zakazy ale o normalną rodzicielską kontrolę, dziś rodzicom jest trudniej, to nie podlega wątpliwości, ale nie jest to niemożliwe żeby wychowac dziecko na normalnego dorosłego, żeby zdążyc wychowac zanim się zabije, trzeba się tylko wysilic a rodzicom dzisiaj niestety się nie chce... 
poza tym, karac i jeszcze raz karac surowo tych którzy alkohol sprzedają nieletnim i tych ktorzy obojętnie patrzą jak inni konczą swój żywot, nie dopiero na torach ale długo długo wczesniej, paradoksalnie takie tragedie mogą miec tez pozytywne strony pod warunkiem że przejdzie się nad nimi do porządku dziennego tak jak po poprzednich tragediach na torach, tym razem powinny poleciec głowy, sprzedawców alkoholu nieletnim, obojetnych gapiów, wszystko jedno kogo, od tego już jest policja... 
co do współczucia, nie bardzo jest komu współczuc oprócz maszynisty...
77. Dodane przez katja, w dniu - 30-12-2009 07:01 0 0
P O P I E R A M K O M 76,I DODAM ZE W POLSCE POLICJA I SAD POWINNI SUROWSZE KARY DAWAC!!!!
78. Dodane przez do 76, w dniu - 30-12-2009 12:39 0 0
zgadzam sie z Tba w pelni:) 
pewnie w odczuciu innych wyjde na (...), ale pewnie zaraz pojawi sie stos komentarzy ze mamy przestac bo rodzice i rodzina czyta - niech nie czytaja tylko zajma sie pogrzebem... terz juz za pozno
79. Dodane przez zgubar, w dniu - 30-12-2009 09:31 0 0
juz nie moge doczekac sie pogrzebu - bedzie ryk, krzyk i popisuwa:((( a po co??? teraz to od razu 2 tys kolegów i kolezanek od siedmiu bolesci - smutne jest to ze zauwaza sie czlowieka dopiero po smierci - a najlepsze jest to ze najgorsi jego wrogowie staja sie od razu skrywdzonymi smiercia przyjaciela, ktoremu nawet nie mowili czesc w szkole:((((
80. Dodane przez do kom.76, w dniu - 30-12-2009 09:35 0 0
kto Ci dał prawo do oceny rodziców!!!...sama wychowaj dzieci a później sie wypowiadaj.....lepiej pójź do koscioła i pomódl sie za chłopców i ich rodziny...bo dla nich zaczął sie trudny okres w życiu....ja jako mama nie dałabym rady.....dalej zyc....
81. Dodane przez wstyd mi, w dniu - 30-12-2009 10:22 0 0
NIECH TO BEDZIE NAUCZKA DLA WSZYSTKICH - OSTATNIA JUŻ 
 
DOCIENIAJCIE CZLOWIEKA POKI ZYJE - A NIE PO SMIERCI - to ze teraz ktos mowi ze pozostanie w pamieciu to po co???? za dwa dni cala garsc tych jego przyjaciol i kolegow bedzie sie bawic na sylwestrze i pic do utraty przytomnosci - tacy to sa znajomi - 60% z was kolegów i kolezanek jutro po polnocy bedzie lezec pijanych po katach na tzw. "domówkach" 20% wytrzyma do 2 w nocy, a kolejne 20% wroci do domu o 5 rano. w Nowy rok nikt juz nie bedzie pamietal o tragedi z drugiego dnia swiat. wiec po co teraz gadacie ze w pamieci zostanie, ze nie zapomnimy - (...) pprawda
82. Dodane przez naszaklasa, w dniu - 30-12-2009 12:40 0 0
odejde od tematu moze 
 
zastanowmy sie czy nasza-klasa ma jeszcze jakis sens??? 
 
niech zamkna juz ta strone bo tylko jak cos sie stanie to ludzie tam wchodza i podziwiaja... 
 
nie weisz co sasiad robil w swita -wejdz na ansza klase! 
 
nie wiesz kto umarl ostatnio - wejdz na nasza klase i zobacz kt ma czarne wstazki?  
jestes ciekaw gdzie byla twoja znajoma na wakacjach - wejdz na nasza klase 
 
twoj kolega kupil auto - wejdz zobacz na naszej klasie 
 
twoja kolezanka ma chlopaka - wejdz i zoabcz go na anszej klasie 
 
(...)....
83. Dodane przez fifi, w dniu - 30-12-2009 10:06 0 0
popieram komenta 53! jakie oni mogli miec problemy??!! jakie oni mogli miec plany skoro staneli na torach?? wspolczuje tylko rodzinom i maszyniscie.
84. Dodane przez Dorota, w dniu - 30-12-2009 10:16 0 0
DO KOM. 70. 
O czym Ty piszesz zastanów się,jaka dziewczyna!!! Te małolaty to powinni myśleć o szkole a nie mi tu piszesz że zostawił dziewczynę w rozpaczy. 
Patologia i tyle w to wliczając też rodzinę Tej panienki.Ale nie dzisiaj matka się cieszy że córcia w wieku 13 stu lat ma kawalera,żenujące i smutne.
85. Dodane przez do doroty, w dniu - 30-12-2009 10:27 0 0
A właśnie, ze takie małolaty stratę pierwszej miłości przeżywają bardziej niż Ci sie wydaję. Ja też miałam pierwszego chłopaka w wieku niespełna 15 lat i to 14 lat temu i nie widzę w tym niczego złego. To było chodzenie koleżeńskie i dziecinne:) takie typowe do tego wieku. Tak więc żal mi strasznie tej dziewczyny mimo jej młodego wieku i niedojrzałości.
86. Dodane przez sl, w dniu - 30-12-2009 10:35 0 0
popieram 83 !!!! 
 
w wieku 14 lat dziewczyna ???? co to jest, w tym wieku szkola, szkola jeszcze raz szkola, a nie dziewczyny
87. Dodane przez magdaK., w dniu - 30-12-2009 10:40 0 0
laska- 14-latka.. pierwsze co to po śmierci wstawiła fotkę swojego zmarłego chłopaka... zamiast faktycznie cierpieć, płakać, to na naszą klase weszła... kto dorosły w chwili rozpaczy by nawet pomyslal o nk? hehe przecież 14-latak to jeszcze dziecko.
88. Dodane przez koleżanka., w dniu - 30-12-2009 10:42 0 0
Kacper W. tez od razu zrobił sie sławny bo wstawil foto... ale juz usunął. ciekawe skąd je zabrał. tego sie juz chyba nie dowiemy.
reklama
89. Dodane przez 75675, w dniu - 30-12-2009 10:45 0 0
wiciecie co, myślę że jeśli chcecie, albo chciliście aby rodzina poczuła się gorzej, to wam sie udalo. Moze po prostu mieli do nich zaufanie? nie wiecie jak bylo w rodzinie u nich wiec najlepiej sie nie wypowiadajcie. 
 
[*][*]
90. Dodane przez ............., w dniu - 30-12-2009 10:50 0 0
powiedzcie ilu z was, albo z waszych dzieci jesli je macie zrobila cos na co nie mieli pozwolenia? zaloze sie ze nie raz.. 
prosze o troche szacunku, wychamujcie. nikt nie wie jak bylo naprawde,i nikt sie nie dowie.
91. Dodane przez masakra, w dniu - 30-12-2009 11:00 0 0
popieram kom 87 .-chciała się pochwalić Śmiercią chłopaka.. :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek - czego tu się spodziewać po 14 - latce. !!! jestem w szoku !
92. Dodane przez Tchórzoskoczek, w dniu - 30-12-2009 11:06 0 0
W województwie mazowieckim pociąg potrącił mężczyznę, który szedł przy torach. Maszynista dawał znaki dźwiękowe, hamował. Jednak doszło do potrącenia. Rannego mężczyznę zabrano do szpitala, jednak po kilku godzinach zmarł. Nie chciał umierać. Chciał żyć! Nie było mu to dane. Tamci dwa chcieli umrzeć i umarli, nie ma co się roztkliwiać nad nimi. Są większe problemy!
93. Dodane przez sonia, w dniu - 30-12-2009 11:16 0 0
wiecie co najlepiej nic tu juz nie piszcie bo jak ktos to przeczyta z rodziny tych zmarłych chłopców to sie całkowicie załamie takie jest moje zdanie
94. Dodane przez Kaczkowo, w dniu - 30-12-2009 11:30 0 0
do 76! smieszne jest to co napsiales. bo po pierwsze chociaz nie wiem jak bardzo nie jestes w stanie zapanowac nad tym co robi twoje dziecko, chociaz nie wiem ile bedziesz bronic i tak po czesci bedzie robic swoje. jesli bedziesz mila swoje dzieci to moze zrozumiesz.  
owszem moze to byc wina rodzicow, ze daja pieniadze na rozne rzeczy, niestety taka jest koleej rzeczy. takze nie filozofuj skoro nie masz pojecia.
95. Dodane przez fifi, w dniu - 30-12-2009 11:37 0 0
do kom.93 DZIEWCZYNO WEZ SIE OGARNIJ!!! RODZICE NAPEWNO TAK GLUPI JAK TY NIE SA ZEBY CZYTAC KOMENTY PISANE O SWOICH DZIECIACH TYM BARDZIEJ PO TAKIEJ TRAGEDII!!!
96. Dodane przez Ja., w dniu - 30-12-2009 13:00 0 0
Smutne...
97. Dodane przez Znajoma, w dniu - 30-12-2009 14:33 0 0
A właściwie to dlaczego KOLEGA który z nimi był w pubie w jakiś sposób nie zareagował?!  
Dalsze śledztwo pozostawmy innym. Nie wnikajmy w szczegóły... Wyrozumiałości dla rodziny... :sigh
98. Dodane przez obiektywna, w dniu - 30-12-2009 15:27 0 0
co do tego że Mariusz miał dziewczynę, to chyba taki wiek,pierwsze miłości, chodzenie, ludzie nie pamiętacie siebie w takim wieku? Pierwsze miłości, podchody? Niektórzy z was pewnie urodzili się od razu z wąsami z żoną i dziećmi. Zresztą nie powinno was to interesować, lepiej przyjrzyjcie się swoim dzieciom - no tak, jasne, nawet nie macie pewnie z nimi takiego kontaktu, by wiedzieć, czy może z kimś się spotykają, w kimś podkochują itp. itd. 
 
Wynurzenia wielu z tych, którzy się tu wypowiadają o motywach tego, moim zdaniem samobójstwa, są po protu niepotrzebne. Takie gdybanie i przypisywanie chłopakom problemów, które mieli albo nie, do niczego nie doprowadzi, bo ich już nie ma, nikt się nie dowie jak to było.  
Może chłopcy się rozdzielili? Może ci którzy niby widzieli ich śmierć nie mieli pojęcia co oni chcą zrobić? Może poszli tam, bo przestraszyli się, że koledzy długo nie wracali?  
 
Zamiast głupich, pustych rozważań lepiej zastanowić się nad sobą, sprawę przemilczeć, lub się pomodlić.Nie wiem co przeżywają rodzice i najbliżsi, ale na pewno to dla nich wielki ból, stracić swoje dzieci. Dlatego przyhamujcie z takimi tekstami.  
 
RIP
99. Dodane przez piotr, w dniu - 30-12-2009 15:55 0 0
:cry :cry :cry :cry :cry :cry wspuczucia do rodziny
100. Dodane przez ferguson, w dniu - 30-12-2009 17:31 0 0
Ale pracownik/pracowniczka tego baru w którym przed śmiercią byli chłopcy moze mieć problemy w sądzie za to ze sprzedawał/sprzedawała alkochol nieletnim...Jeśli wogóle sprzedawał/sprzedawała
101. Dodane przez Z B U L W E R S O W A N A !!!, w dniu - 30-12-2009 17:44 0 0
NAJBARDZIEJ NA POGRZEBIE MARIUSZA (...) MNIE TO, ŻE JEDNA Z MATEK KOLEGI KTÓRY BYŁ Z MARIUSZEM POWIEDZIAŁA (cyt) ,, Jezu, jak dobrze, że ten mój nie szedł razem z mariuszem i mateuszem bo te głup.. napewno D... pod pociąg by jeszcze wciągnęli" 
 
KOBIETO nie masz sumienia !!!! 
A Twojego syna już dawno do poprawczaka powinno zabrać bo niepełnoletni gówniarz a po nocy łazi i to 10km od domu. Na pieszo. 
Bóg za takie słowa powinien Cię ukarać !!!
102. Dodane przez :(:(:(, w dniu - 30-12-2009 17:43 0 0
szkoda mi tych chłopaków współczuje rodzicą:(:(:(:(jak Robiliśmy kwiaty dla nich to aż mnie serce bolało:(:(:(
103. Dodane przez fleur789, w dniu - 30-12-2009 18:13 0 0
macie cos do milosci czternastolatkow?  
to jest o wiele silniejsze niz jakims 40 - letnim przychlastom z wielkimi brzuchami od piwska sie moze wydawac ;/ i jego dziewczyna z pewnoscia przezywa teraz pieklo. bardzo jej wspolczuje. niech nie wypowiadaja sie osoby ktore nie maja pojecia o zyciu, nie maja pojecia co to jest milosc. ona sie moze zdarzyc w kazdym wieku, nie wazne czy masz 14 lat, czy 60 czy 99 ;/  
spoczywajcie w pokoju Mariusz [*], Mateusz [*]
104. Dodane przez rafik, w dniu - 30-12-2009 19:19 0 0
To nazywa się. Zejść ze sceny..
105. Dodane przez rozczarowana, w dniu - 30-12-2009 20:21 0 0
Popieram kom 87.Jakbym to ja była na miejscu rodzicow tych chłopakow to nie miała bym głowy do niczego a juz napewno do kompa.A z tego co widze to tu jest wielka sensacje nk bo co chwile ktos z rodziny cos dodaje na nk nie wiem czy to wszystko musi byc dla ludzi robione????zastanowcie sie troche!!!!!!!!!!!11
106. Dodane przez xp, w dniu - 30-12-2009 22:02 0 0
Teraz tylko czekac kiedy ktos z pogrzebu wystawi zdjecia na nk .A u (...) to normalne:)
107. Dodane przez polaaaa, w dniu - 30-12-2009 20:52 0 0
Juz po pogrzebie to moze wkoncu przestanie sie rodzina pokazywac na nk i wszysto wroci do normalnego rytmu.Koniec sensacji.W tej Jabłonnej to chyba garstka ludzi jest tylko normalna!
108. Dodane przez lila, w dniu - 30-12-2009 21:07 0 0
ano mamy. W przypadku tej smarkuli to jest raczej odstawiania szopki. Kto ją zna wie ,ze jeszcze do niedawna wzdychała do innego lubego. Tak więc trudno uwierzyć w szczerość tych uczuć-zresztą w całą tą farsę z przyjaźnią -"BRACI SIĘ NIE TRACI" , która nie potrafiła obronić tego co najcenniejsze na tej ziemi czyli ludzkich istnień. wyrazy współczucia dla rodziny i ubolewania nad tym iż ich dzieci zadawały się z niewłaściwymi osobami.
109. Dodane przez ide na tory, w dniu - 30-12-2009 21:20 0 0
To jest chore:( samobojcow powinno sie chowac w spokoju bez upubliczniania takich rzeczy:( Skromny pogrzeb bez osob trzecich - tylko rodzina. A nie odgrywania bólu, krzyki, wrzaski i lament. Zaraz pewnie beda zdjecia w gazetach wszystkich. JAk bedziemy tak chowac kazdego kto zginie tragicznie to bedzie tego cholerstwa coraz wiecej, a na razie samobojcow nam wystarcvzy:(
 
Zal
110. Dodane przez monika, w dniu - 30-12-2009 21:30 0 0
taaaa zejście z efektami specjalnymi .... :roll  
a tak wtrącając do miłości.. to ta dziewczyna wcale nie rozpacza... znam ją ... za tydzień znajdzie sobie nowy obiekt westchnień !! takie bajki to można babci wciskać ;p wiec.. JEDNA wielka ŚCIEMA!!! kto normalny dodaje zdjęcie chłopaka na nk zaraz tylko jak dowiaduje się o tym , że nie żyje!!! heh! żeby się pochwalić ? przed kim!!! jeden wielki żal...!!!! pozdrawiam koleżankę  
 
współczucia dla rodziny !!!  
[*] :sigh :sigh
111. Dodane przez Zszokowana, w dniu - 30-12-2009 21:39 0 0
Nie Wam oceniać jak to było! Wszystkim łatwo gdybać, jak było naprawdę - nikt nie wie ! Najbardziej w tym wszystkim szkoda rodzin chłopców, na pewno przeżywają dramat a Wy takimi komentarzami nie pomagacie im.
reklama
112. Dodane przez XXX, w dniu - 30-12-2009 22:41 0 0
Amen.
113. Dodane przez do sszokowanej, w dniu - 30-12-2009 22:59 0 0
KOCHANA ZSZOKOWANA... żal to nie jest nikogo. Ktos kto cierpi nie zajmuje sie szmuglowaniem po necie, dodawaniem zdjec na nasza-klase itp... po co??? szopka pod publike... Obrobienie zdjecia nie jest latwe - Zeby zrobic kolaz to tzeba troche czasu przysiasc-mysle ze zalamana osoba nie ma na to czasu:( 
 
ale kazdy ma swoje 5 minut - dla niektorych smierc jest powodem do gwiazdorstwa:)
114. Dodane przez ja, w dniu - 30-12-2009 23:03 0 0
na zdjeciach z poczatku listopada to wzducha do jakiegos jacusia
115. Dodane przez ja, w dniu - 30-12-2009 23:23 0 0
a mnie zastanawia dlaczego wszyscy piszą tylko o Mariuszu a pod jednym ze zdjęć na NK ktoś napisał, że koledzy z paczki traktowali Mateusza w szkole jak margines :(
116. Dodane przez JA, w dniu - 30-12-2009 23:55 0 0
aja bym zakonczyła juz niewrócom sa tam naco sobie zasuzyli Bog ich osodzi . Ale kochani rodzice pomyslcie,jutro zakoczenie Starego Roku ,pomyscie gdzie beda wasze pociechyiskim bo to bardzo wazne, Dzis bedząc na spacerze z psem spotkałam małolaty umawiajace sie na jutrzejszy dzien,Słyszłam rozmowe ile maja alkocholu na jutro mnie przerosło,a co bedzie w Nowy Rok byle byłspokój bez nie spodzianek dla rodziców
117. Dodane przez GG, w dniu - 31-12-2009 10:08 0 0
I co z tego że rodzina(bo nie wliczam tej panienki),umieszcza zdjęcia?!a może tej siostrze,matce to pomaga w pewien sposób?!co wy (...) pod jakąś publikę zdjęcia itd...Rodzinie jest w pewien sposob lżej robiąc te rzeczy.Tak samo jak ktoś po śmierci bliskiej osoby po całym domu porozkłada zdjęcia.Dlaczego?pod publikę?przecież też odwiedzają ten dom znajomi!Nikt nie robi tego zeby się pochwalić,bo nie ma czym!Jest nad czym rozpaczać.Robimy rzeczy w tak trudnych chwilach,takie a nie inne,ponieważ nam to może pomaga!A dziewczyna Mariusza?hmm,żal ale podejrzewam że grała na uczuciach tego chłopca nieżle,skoro tak chłopiec zrobił.ŻAL MI RODZICOW I SIOSTRY,BARDZO!!!
118. Dodane przez ; ((, w dniu - 31-12-2009 11:26 0 0
Nie wiecie jak było to się nie wypowiadajcie !. Wiem o co poszło, byłam z nimi w tym barze .. I przestańcie pisać, że się upili i poszli, bo to nie przez to !.
119. Dodane przez werty123, w dniu - 31-12-2009 12:00 0 0
Mateusz[*] 
Mariusz[*] 
 
Braci sie nie traci!!
120. Dodane przez zzzc, w dniu - 31-12-2009 12:01 0 0
Rodzina mariusza jaja sobie robi.Syn im sie zabił czy brat wiec ich zdaniem nie ma co tylko wejsc na nk i wystawic jakas fotke bo przeciez nie ma nic innego do roboty trzeba okazac sie ludzia!!!!A moze ktorys tysiac padnie w ogladaniu zdjec:)Zal mi ich normalnie
121. Dodane przez dsdsd, w dniu - 31-12-2009 12:03 0 0
i pozwolilas mu na to? ;O
122. Dodane przez ; ((, w dniu - 31-12-2009 12:09 0 0
dsdsd jeżeli to było do mnie to nie miałam wyjścia. Nie wiedzieliśmy, że coś planują. Wyszli, mówili że idą się przejść .. I już nie wrócili. 
:cry :cry :cry
123. Dodane przez do 118, w dniu - 31-12-2009 12:26 0 0
a Ty mała masz 18 lat???? Bo jesli nie to co robilas w barze bedac niepelnoletnia, niemajac dowodu i o tej godzinie??????? hmmm??? a jesli bylas pelnoletnia to dlaczego pozwolilas im pic????
124. Dodane przez do 117, w dniu - 31-12-2009 12:31 0 0
Ty sie czlowieku sam obklej zdjeciami... Ból ma sie w sercu a nie na naszej klasie. JAk tak cierpia to niech sobie popowieszaja w domu zdjecia a nie co piec minut wchodza do neta i patrza kto im komentarz dodal i co napisal. I nie interesuje mnie ze teraz to czytaja-niech sobie poczytaja i oni i inni rodzice. a reszta rodziców niech sie cieszy ze ich 13-letnia corka czy syn ma chlopaka czy dziewczyne. moze po sylwestrze u niektorych bedzie niespodzianka i wtedy rodzice beda mogli sie pochwalic ze ich syn/córka majac 13 lat sa rodzicami:)))
125. Dodane przez GG, w dniu - 31-12-2009 12:41 0 0
DO KOM.120/jaja to sobie Ty robisz,pisząc takie bzdury!!a co Ci przeszkadza,że wklejają zdjęcia na NK?świadczy to o tym że nie potrafią się z nim rozstać!kochaja go,i w pewien sposób im to pomaga może co??Znam osoby,które po śmierci bliskich w ogóle nie usuwają ich profilu na NK,bo im lżej!!!nie oceniaj w ten sposób siostry,mamy Mariusza.A niby co mają robić?cieszyło by wszystkich gdyby się rodzina zalamala całkiem,matke zabrali do psychiatryka?wtedy byłoby wam czego żal?!powinniście ich wspierać komentarzami,skoro wiecie że to czytają a nie dobijać waszą głópotą!!bo taką grzeszycie!ŻALLL
126. Dodane przez hb, w dniu - 31-12-2009 18:42 0 0
czy już nie ma normalnych ludzi?pozwólcie innym kochać i cierpieć tak jak potrafią proszę o trochę tolerancji i życiowej mądrośći
127. Dodane przez vvvvvvvv, w dniu - 01-01-2010 15:15 0 0
przestańcie ! im jest ciężko. A siostra mariusza nie jest na tyle głupia by chwalić się że jej brat nie żyje.
128. Dodane przez GG, w dniu - 01-01-2010 16:01 0 0
ale ludzie...słowo chwalenie,jest tu nie na miejscu!chwalic to sie mozna jakimiś osiągnięciami a nie śmiercia,i to jeszcze najblizszych.Za kazdym razem jak oglądam jak byli b.zżyci z sobą,jak ta siostra go kochała,to łzy same mi się leją.Tam widać cierpienie,a nie jakies chwalenie!
129. Dodane przez AeM, w dniu - 01-01-2010 16:31 0 0
nie będę pisać nic odnośnie sprawy, bo nikomu nic do tego. 
 
chce tylko powiedzieć, że wtedy kiedy ludziom dzieje się tragedia, wszyscy robią z tego sensacje i wypisuja, to co im do głowy przyjdzie na takich właśnie portalach jak ten. 
 
według mnie, pod takimi artykułami nie powinno byc możliwości komentarzy, bo to sprawia tylko ból rodzinie i znajomym, gdy muszą to wszystko czytać.
130. Dodane przez ; ((, w dniu - 01-01-2010 21:24 0 0
Do 123. 
 
Nie mam 18 lat. O tej godzinie ?! Przepraszam bardzo, czy 19 to późna godzina ? Nie sądze ..
131. Dodane przez maria, w dniu - 01-01-2010 22:46 0 0
szczerze? matce Mateusza nie współczuję, jak można osądzać innych za śmierć syna bezpodstawnie? i w dodatku tak wulgarnie !
132. Dodane przez ; ((, w dniu - 02-01-2010 14:50 0 0
Do 131. 
 
A wiesz dlaczego Mateusz to zrobił ?! 
'Braci się nie traci - te słowa mówią wszystko, dlatego konsekwentnie TRZYMAMY SIĘ BLISKO.' Nie zostawił Mariusza samego, mimo że sam zapłacił życiem.. Co prawda gdyby nie Mariusz nie byłoby tej tragedii. ; ((
133. Dodane przez do 118, w dniu - 02-01-2010 17:40 0 0
jeżeli wiesz co sie stało to czemu nie powiesz rodzinom zmarłych może to im pomoże ;( tacy młodzi szkoda ich
134. Dodane przez jagna, w dniu - 02-01-2010 18:53 0 0
popukajcie sie w głowy!!!
135. Dodane przez DO KOM 118, w dniu - 02-01-2010 19:05 0 0
KOM 118 DLACZEGO WIESZ A UKRYWASZ,POWIEDZ CO WIESZ A PRZESTANIE CIE DRECZYC SUMIENIE JEZELI JE MASZ!!!
136. Dodane przez fakty, w dniu - 02-01-2010 21:30 0 0
Faktem jest, że zgineli przez własna głupote. Nie nalezy im sie za to chwała ani taka popularnosc jak teraz mają. Nie wspolczuje im, nie wspolczuje rodzinie, nie wspolczuje nikomu kto mogl temu zaradzic. a ksiedza tez nie lubie bo naglasnia ze to samobojstwo itp. a wyglada na to ze to nie samobojstwo tylko glupia zabawa i zaklad. nie badzmy smieszni - chcieli sie bawic to teraz maja. bawia sie w niebie
137. Dodane przez ktos, w dniu - 03-01-2010 02:11 0 0
a ile ci chlopacy mieli lat?
138. Dodane przez ; ((, w dniu - 03-01-2010 13:20 0 0
Do 135. 
 
Tobie mam powiedzieć ? Po co ma wiedzieć cały świat ? Ten kto powinien to wie !.
139. Dodane przez renie, w dniu - 03-01-2010 21:46 0 0
ludzie puknijcie się z tymi komentarzami i dajcie spokojnie przetrwać rodzinie tą tragedię ]
140. Dodane przez iwo, w dniu - 03-01-2010 21:53 0 0
pani Ireno trochę życzliwości do innych a nie tylko kasa i kasa syn też chciał matki a nie bankomatu
141. Dodane przez ===, w dniu - 03-01-2010 21:59 0 0
:cry
142. Dodane przez do118, w dniu - 03-01-2010 22:16 0 0
cwaniakujesz gdybyś wiedziała to byś napisała a teraz peniasz otworzyć gębę bo nie wiesz co zrobić
143. Dodane przez kaja, w dniu - 03-01-2010 22:19 0 0
do135 Ten kto powinien to wie !. a rodziny tych chłopców wiedzą ? jezeli coś wiesz to daj im znać jest im ciężko
144. Dodane przez oala, w dniu - 04-01-2010 20:31 0 0
do kom27. 
a z kad ty mozesz wiedziec ze te zdj bylo zrobione tuz przed jego smiercia??? moze chlopacy robili sobie jakies foty np we wszystkich swietych....
145. Dodane przez anna, w dniu - 04-01-2010 20:38 0 0
do kom 87. 
moze po prostu chciala uczcic jego pamiec?? musiala czyms sie zajac a nie siedziec bez czynnie. 
zreszta niektorzy w wieku 14 lat maja wiecej oleju w glowie niz niby dojzali ludzie po 20...
146. Dodane przez aaa, w dniu - 04-01-2010 20:54 0 0
popieram kom 138. niech wie ten kto powinien... a was niech zżera ciekawosc!!!
147. Dodane przez anka, w dniu - 04-01-2010 22:42 0 0
tak jak tu ktos napisal.. wszyscy sie wyklucaja, pojezdzaja innych, bo ciekawosc im d**y zzera, o co poszlo.. nie znaliscie ich, wiec co was to obchodzi? 
osobiscie tez ich nie znalam, ale dobrze ich siostry. i nie interesuje mnie powod- interesuje mnie to, jak one oraz ich rodziny dadza sobie rade. zamiast wlazic tu i komentowac bezsensu usiadzcie w zamian w ciszy i pomyslcie o tych chlopakach i o ich rodzinach, bo wcale latwo im nie jest, jak gowniarze bez odwagi pod pseudonimami wypisuja bzdury! macie im cos do powiedzenia? wsiadajcie w auto i jazda do jablonny! powiedzcie to prosto w oczy a nie chowacie sie i madrzy jestescie! hojracy za dyche.
148. Dodane przez ; ((, w dniu - 07-01-2010 18:06 0 0
Napisałam przecież, że wie ten kto powienien, Wy nie musicie.
149. Dodane przez braci sie nie traci, w dniu - 08-01-2010 10:04 0 0
Dobrze jest znać kogoś na kim można polegać 
Pewnych zasad gry po prostu trzeba przestrzegać 
Ktoś ci kiedyś pomógł, wypadało by odpłacić 
Więc nie udawaj kogoś większego, lepszego 
Bo u chłopaków szybko możesz wizerunek 
W oczach stracić, jedno co ci powiem - 
Braci się nie traci, szacunkowo tu gości jedno 
Przekonanie, my to wiemy, wspólnymi siłami 
W jedną rośniemy, co do rzeczy wartych wysłuchania 
Robimy co możemy, masz pytania ? 
Jaśniej się już nie da, kiedy pomocnej dłoni potrzeba 
Daleko nie muszę jej szukać, wystarczy po sąsiedzku 
Do drzwi zapukać, nie do wszystkich, 
Tylko do wybranych osób, najlepiej mi znanych 
Po prostu zaufanych, wiem co mówię 
I raczej się nie gubię w tym co robię, ziomka 
Nigdy nie zostawię na lodzie, działam na kwadracie 
I na jego obwodzie, mówisz o nowej modzie 
Teraz jest zaraz przejdzie, jest dokładnie odwrotnie 
Bo nas jest coraz więcej, czyli ulicznej 
Filozofii dźwięcznej 
 
Ref.: 
Braci się nie traci - te słowa mówią wszystko 
Dlatego konsekwentnie trzymamy się blisko 
W nie swoje się nie wpierdalamy własne sprawy mamy 
O nie dbamy, w tym kierunku podążamy
150. Dodane przez 149, w dniu - 08-01-2010 21:13 0 0
no to jak braci się nie traci to dalej wszyscy na tory - głupota
reklama
151. Dodane przez .x., w dniu - 04-02-2010 17:22 0 0
przestańcie tak pisać.! 
Mariusz i Mateusz byli będą i są w naszych sercach.!  
(*)(*)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę garaż przy u... Leszno 350
Pokoje , kwatery les... Leszno 1085
Działka ogrodowa Leszno 22000
Ostatni wolny 95m le... Leszno 549000
Działka ogrodowaOsieczna 140000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj