Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
22
Sierpnia 2025
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cezary, Hipolit,
Maria, Tymoteusz
Do końca roku 131 dni.
Start arrow Leszno arrow Ks. Jerzy w I Liceum

Ks. Jerzy w I Liceum

Ks. Jerzy w I Liceum

01.02.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_wystawapopoe.jpgLeszno. W I Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie otwarto wystawę poświęconą ks. Jerzemu Popiełuszce, legendarnemu kapelanowi Solidarności, zamordowanemu przez Służbę Bezpieczeństwa w 1984 roku. Tworzą ją materiały zgromadzone przez białostocki oddział Instytutu Pamięci Narodowej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
To już kolejna wystawa IPN w I LO - regularnie sprowadza je do szkoły nauczycielka historii Aurelia Gancarz. Tym razem w auli wystawiono ekspozycję z
Białegostoku, prezentującą postać ks. Jerzego Popiełuszki. Na dużych tablicach pokazano fotografie i dokumenty dotyczące kapelana Solidarności. Widzimy więc i jego życie, i działalność duszpasterską, a także dokumenty w sprawie jego śmierci, pogrzebu oraz procesu zabójców - oficerów SB. Ekspozycję wzbogacają także prywatne zbiory katechety w I LO ks. Grzegorza Robaczyka. Wystawa nie pokazuje jednak tylko samego ks. Popiełuszkę, ale i sposób działania aparatu bezpieczeństwa PRL wobec Kościoła Katolickiego. Była to jedyna po 1950 roku siła, która przeciwstawiała się komunistycznej władzy - mówił prezentujący ekspozycję Bartosz Kuświk z IPN w Poznaniu.
Wystawa w liceum czynna będzie do 13 lutego. (jad)
 
Komentarze (28)
1. Dodane przez KrisKros, w dniu - 01-02-2010 15:09 0 0
A kiedy pościągają krzyże z sal lekcyjnych?
2. Dodane przez do kriskros, w dniu - 01-02-2010 15:30 0 0
nie jesteś tolerancyjny?, 
a może się Go boisz?
3. Dodane przez PL, w dniu - 01-02-2010 15:37 0 0
W taki sposob IPN wraz z kosciolem piora mozgi mlodziezy.
4. Dodane przez Zosia, w dniu - 01-02-2010 15:56 0 0
Nigdy
5. Dodane przez do kriskros, w dniu - 01-02-2010 16:03 0 0
no juz nie moge...moze posciagaja krzyze jak juz takich jak ty nie beda wpuszczac na portal...
6. Dodane przez Madonna, w dniu - 01-02-2010 16:40 0 0
Temat wystawy rewelacyjny! Bardzo ważny w życiu młodych ludzi...drogowskaz przyszłości! Tylko zastanawiam się co ks. Jerzy ma wspólnego z Lesznem? Leszna nawet na oczy nie widział!
7. Dodane przez Sonia, w dniu - 01-02-2010 18:19 0 0
A kiedy edzie wystawa na temat ile kościołów wybudowano przy pomocy I sekretarzy PZPR zaczasów PRL? Przecież z gliny nie powstały ani też z samych datków parafian bo ich budowa nie miałaby końca. Mam też drugie pytanie: a kiedy będzie wystawa na temat bestialstwa świętej inkwizycji /za którą przepraszał tylko nasz Papież Jan Paweł II/ albo o wspłpracy księży z aparatem bezpieczeństwa czyli SB! 
Śmierć k. Jerzego była tragedią i nikt temu nie zaprzecza ale trochę umiaru i ciszy nad tą trumną też się przyda. Wszystko wogóle zmierza ku temu by kanonizacja ks. Popiełuszki nastąpiła prędzej niż kanonizacja ukochanego Papieża Polaka. I kto tu ma pierwszeństwo na piedestał świętych!
8. Dodane przez rhtg, w dniu - 01-02-2010 23:05 0 0
po co niema być krzyży w sali lekcyjnej? :(
9. Dodane przez ytygtr, w dniu - 01-02-2010 18:49 0 0
pamiętają o dobrych ludziach a nie piorą muzgi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :( :( :( :( :( :( :( :( e
10. Dodane przez Chiva, w dniu - 01-02-2010 19:17 0 0
Nigdy nie poślę dziecka do szkoły gdzie wieszają krzyże na ścianie. Szkoła publiczna (państwowa) powinna być świecka - gwarantuje to konstytucja. Jestem ateistką i nie pozwolę by moje dziecko było indoktrynowane gusłami i czarami.
reklama
11. Dodane przez Mateusz, w dniu - 01-02-2010 20:18 0 0
Śmiać mi się chce od waszych komentarzy. Teraz przeciwni kościołowi a po ślub, pogrzeb itp. każdy później leci do księdza.
12. Dodane przez miłośnik, w dniu - 01-02-2010 22:34 0 0
O to chodzi z krzyżami w klasach, że ich obecność może urazić wyznawców innej wiary.
13. Dodane przez dO mATEUSZA, w dniu - 01-02-2010 23:14 0 0
Chyba niewielu w naszym kraju jest przeciwnych Kościołowi. Jednakże w myśl Konstytucji obowiązuje rozdział Kościoła od Państwa i przesyt jego działalności w szkołach czy innych innstytucjach publicznych jest porażający i skutek tych działań będzie odwrotny od zamierzonego. Tak więc nie krytykuj, że po ślub czy pogrzeb lecimy do księdza, zwyczajnie wszystko ma w życiu swoje umiejscowienie i przekraczanie granic przyzwoitości to zwyczajne narzucanie się. Dobrze, że w obecnych czasacxh odbywa się bez rozlewu krwi jak to przed wiekami nawracanie przeprowadzano. Wszystko ma być wolnym wyborem człowieka, takim demokratycznym bo przecież o to walczono w / Czy pakowanie komuś nadmiaru żarciuszka na talerz nie wzbudzi odrazy albo nie zemdli co najmniej - prosty przykład prawda? I wprowadźmy w Polsce, tak jak np. w Niemczech, odpis na swój kościół, jawnośćdochodów itp., no czego tu soię bać ?przecież jesteśmy najbardziej chrześcijańskim narodem Europy i kościoły u nas nie świecą pustkami. Co do krzyży to przesada ilościowa niestety jest. Leże na jednym oddziale w szpitalu i jest jeden krzyż, leżę na innym - krzyż na każdej sali i niedługo krzyż będzie przy każdym łóżku! A przecież jest Kaplica, kto ma siłę idzie się modlić, kto nie to przyjdzie ksiądz, albo przeleci z opłatkiem i oka nie zatrzyma na tych którym namaszczenie chorego jest wskazane. Samo życie i bez urazy ale gdzie potrzeba to brak!
14. Dodane przez MARIA, w dniu - 01-02-2010 23:17 0 0
Dziwią kometarze o krzyzach kościołach. jakchrzest to wkościele jak pogrzeb to z ksiąndz obowioskowo bo odmówić nie moze Bodopiero by sie działo Już kiedyś tak było pokryjomu chrzest komunia iśluby a koscił nikogo nie zmusza AKRZYZE BĘDA BO WIĘKSZOŚC MA PRAWO TAK KOCHANY PANIE.
15. Dodane przez Sony Crocket, w dniu - 02-02-2010 09:13 0 0
Drodzy katolicy, szanuję Waszą wiarę, nie przeszkadzają mi Wasze modły, obrządki, psalmy i litania. KAŻDY człowiek w tym kraju może wierzyć w co tylko zechce. Może być to wiara w mężczyznę przybitego gwoździami do krzyża, a może być to wiara w UFO. Jakkolwiek. Jednak dlaczego, załóżmy, ja wierzący w UFO nie mogę nakleić latającego spodka na ścianie w klasie lekcyjnej? Czym gorsza jest wiara w UFO od wiary w Chrystusa? No właśnie. Niczym. Dlatego Albo Ufo Obok krzyża, albo zostawmy ściany publicznych instytucji w spokoju. Poza tym, drogi katoliku - kilka uwag do Ciebie: 
 
10. Stanowczo odrzucasz istnienie tysięcy bogów czczonych przez inne religie, ale czujesz się oburzony, gdy ktoś odrzuca istnienie twojego boga.  
 
9. Czujesz się obrażony i odczłowieczony, gdy naukowcy stwierdzają, że człowiek pochodzi od zwierząt, ale nie masz problemu z biblijnym twierdzeniem, że zostaliśmy stworzeni z prochu.  
8. Śmieszą cię politeiści, ale wierzysz w Boga w trzech osobach.  
 
7. Pąsowiejesz słysząc o okrucieństwach przypisywanych Allahowi, ale nawet okiem nie mrugniesz słysząc o tym, jak to Bóg zabił wszystkie dzieci w Egipcie w "Księdze Wyjścia" i zarządził wycięcie w pień całych grup etnicznych w "Księdze Jozuego", włącznie z kobietami, dziećmi i drzewami!  
 
6. Śmieszą cię hinduizm, w którym ludzie mogą być bogami, i mity greckie, w których bogowie spali z kobietami, ale wierzysz, że Duch Święty zapłodnił Maryję, która potem urodziła człowieka-boga, który potem został zabity, zmartwychwstał i wstąpił w niebiosa.  
 
5. Gotów jesteś spędzić całe życie szukając małych dziur w naukowych twierdzeniach na temat wieku Ziemi (kilka miliardów lat), ale wierzysz na słowo w daty zapisane przez kilku gości z epoki brązu, co sobie siedzieli w namiocie i wymyślili, że ziemia ma pewnie dopiero ze sto albo dwieście lat.  
 
4. Wierzysz niezbicie, że cała populacja tej planety, za wyjątkiem tych, którzy wierzą w to samo, co ty - ale tylko katolików - będzie smażyć się w piekle po wieki. Mimo to, uważasz, że twoja religia jest "tolerancyjna" i "miłosierna".  
 
3. Podczas gdy cała współczesna nauka, historia, geologia, biologia i fizyka nie zdołały cię przekonać, że Boga nie ma, jakiś pacan tarzający się po podłodze, mówiący różnymi językami to wszystko, czego ci potrzeba, żeby dowieść istnienia Boga.  
 
2. 0,01% wysłuchanych modlitw to dla ciebie wielka opatrzność boża. Uważasz, że modlitwy skutkują. Natomiast pozostałe 99,99% niespełnionych próśb to dla ciebie ot, wola boża.  
 
1. Wiesz o biblii, chrześcijaństwie i historii kościoła mniej niż agnostycy czy ateiści - a mimo to nadal nazywasz się chrześcijaninem
16. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 02-02-2010 10:57 0 0
hahaha gdyby wszystko miało być wolnym wyborem człowieka to już dawno byśmy się pozabijali ;) jakoś nie zauważyłem tego przesytu religijnego w lesznie. nie czuje się nagabywany na każdym kroku przez księdza, nie przeszkadza mi krzyż wiszący na ścianie. ponawiam więc swoje pytanie po co w takim razie tak wielu osobom ślub kościelny? nie wystarczy w USC? pogrzeb nie musi być prowadzony przez duchownego kościoła katolickiego. co do jawności dochodów to wolna droga dla ciebie, zbierz grupę osób o tych samych poglądach i próbuj zmienić prawo. jeśli chodzi o narzucanie wiary masz wybór - nie musisz dziecka wysłać na lekcje religii. 
do kom. 15 - to wypunktowanie już kiedyś gdzieś czytałem, czyżby kopiuj-wklej?
17. Dodane przez Chrześcijanin, w dniu - 02-02-2010 12:12 0 0
Zastanów się jeden z drugim ateisto czy wiesz napewno,że nie wierzysz w Boga bo jak nie wiesz to masz szansę się jeszcze nawrócić.A w ogóle to ateiści nie powinni zabierać głosu w sprawie wiary bo ich to nie dotyczy.Jeżeli Tobie krzyż przeszkadza to na niego nie patrz.Nikt Wam nie narzuca wiary i nie zmusza do chodzenia do kościoła to jest sprawa indywidualna.A to,że Kościół jest traktowany instrumentalnie przez wiele osób Go krytykujących to wiadomo Chrzest,IKomunia Św,Ślub,Pogrzeb bo tak trzeba bo co inni powiedzą.Mówię to do obłudników nie do ateistów bo ich to nie dotyczy.W Boga wierzysz nie dla księdza i innych tylko dla siebie.Jeżeli krytykujesz wiarę to bądz choć trochę tolerancyjny i nie przeszkadzaj wierzyć innym.
18. Dodane przez Dorota, w dniu - 02-02-2010 12:34 0 0
Dziękuję Panu (nr.13)za trafny i wyważony komentarz na który nikt nie powinien być urażony. Zgadzam się w 100%
19. Dodane przez Dorota, w dniu - 02-02-2010 12:50 0 0
Do nr.17.A możesz sobie wierzyć w co chcesz - w niebo pieklo życie pozagrobowe.. ale w tym żyiu.. nie bądz głupi. Możesz takżetwierdzić że na co dzień pokładasz w ufność Bożą; ale kiedy przechodzisz przez ulicę ;roaglądasz się w obie strony. Wiara może dodawać otuchy;pewność ;ale sprawy praktyczne wymagją rozsądku i konkretnycz dowodów. A relacja pomiędzy człowiekiem a Bogiem stała się bardziej itymna;- wyklucza się pośredników. Pomyśl o tym.
20. Dodane przez Grażka, w dniu - 02-02-2010 13:49 0 0
do Jaro kom 22...a co ma wykształcenie do płacenia podatków? Każdy robi to co lubi, lub też studiuje z wyrachowania...bo tatuś lub mamusia jest lekarzem lub prawnikiem, to synuś czy córunia też musi być. Dobrze wszystkim wiadomo, że to są klany do których ciężko wejść komuś z boku... i nie obnoś się z wykształceniem, bo często ono nie idzie w parze z kulturą osobistą, oprócz wykształcenia trzeba jeszcze być ,, człowiekiem"! Te grupy zawodowe dawno powinny być opodatkowane jak wszyscy, a co do rolników również należy zlikwidować KRUS, lub też niech płacą składkę emerytalną jak wszyscy. Jest też szalona różnica między płacącymi podatki w mieście od działalności gospodarczej ( podatki od nieruchomości) a rolnikami! To też należałoby zmienić! Prowadząc działalność w swoim domu muszę zapłacić podatek od tej części swojego domu większy! Pytam do jasnej cholery dlaczego? Od działalności płacę podatek, więc dlaczego za miejsce w swoim domu muszę płacić drożej? Dał mi ktoś na to?
21. Dodane przez Chrześcijanin, w dniu - 02-02-2010 14:51 0 0
Do kom.19.Droga Pani pomimo to że się wierzy to można także dobrze radzić sobie w życiu jedno drugiego nie wyklucza.Prawdziwa wiara nie potrzebuje namacalnych materialnych dowodów.Człowiekowi jak jest materialnie dobrze w życiu stroni od stwórcy dopiero jak trwoga to sobie o Nim przypomina.Jeżeli Pani nie wierzy w to,że jesteśmy tutaj przez malutką chwilkę bo z każdym dniem doczesność umiera to na pewno nie jest to moim celem,żeby Panią o tym przekonywać
22. Dodane przez Jonasz, w dniu - 02-02-2010 15:24 0 0
Już byli tacy co się obnosili ze swoją wiarą na każdym kroku. Mieli na klamrach swoich skórzanych pasów napis 'God Mit Uns'.
23. Dodane przez katolik, w dniu - 02-02-2010 15:34 0 0
podziwiam autora komentarza 15, że mu się chciało takie głupoty tutaj wklejać. Jeżeli chce się coś zarzucić doktrynie chrześcijańskiej to wpierw trzeba było by ją dobrze poznać bo część z tych zarzutów jest nieprawdziwa
24. Dodane przez Luqasz_66, w dniu - 02-02-2010 20:37 0 0
Czytam i widzę że prawie wszystkie komentarze są na temat artykułu....szkoda "ofiary" ks.Popiełuszki - może jakby komentartorzy zainteresowali się wystawą i porozmawiali z rodzicami jak to było..może pewne sprawy inaczej by postrzegali.
25. Dodane przez ???, w dniu - 02-02-2010 21:19 0 0
Z krzyzami w szkolach i instytucjach publicznych jest ciezko dyskutowac. Z jednej strony jestesmy krajem katolickim a nasze korzenie siegaja X wieku. Z drugiej strony jestemy panstwem wolno wyznaniowym. Skoro jednak krzyze w klasach wisialy i do tej pory nie przeszkadzały to dlaczego maja nie wisiec dzis. Najbardziej flustrujace jest to iz np: w tym roku w jednej ze szkol gdzies chyba na terenie krajow beneluksu nie ubrano choinki i nie wystawiono jaselek tylko dlatego iz kilku uczniow bylo wyznania muzulmańskiego. To jest chyba chore, dlaczego wiekszosc ma sie ogladac za mniejszoscia. Nie neguje oczywiscie innych religii bo to indywidualna sprawa kazdego czlowieka ale skoro zyja na terenach gdzie wiekszosc jest katolikami to musza sie z tym liczyc i probowac przystosowac do tego iz spotkaja sie z inna religia niz ich . My tez jak jedziemy do krajow muzumanskich musimy sie dostosowac, kobiety nie moga zobaczyc meczetu w wewnatrz bo jest tylko dla mezczyzn musza nosic odpowiednie stroje. A my jedziemy tam tylko na wakacje. No wlasnie i znowu nie ma rozwiazania dla krzyzy zdjac czy zostawic, pozbyc sie torzsamosci czy ja kultywowac dla pokolen???
26. Dodane przez Zuzanna, w dniu - 03-02-2010 23:35 0 0
jestem wierząca i to bardzo, ale krzyż mam swój i kocham go i całuję  
ale wieszanie krzyży w klasach i instytucjach - jest delikatnie mówiąc NIE NA MIEJSCU - nie tam ich miejsce !!! mam wrażenie, że wieszają je ci co nie mają czystego sumienia - a wieszają je aby swoje sumienie usprawiedliwić - to jest smutne :-/
27. Dodane przez prezes, w dniu - 05-02-2010 22:32 0 0
Ale nasz naród jest ściśle z tą wiarą związany co widać np. na kartach historii.Za granicą jesteśmy kojarzeni przede wszystkim jako Polacy-katolicy.To jest nasza religia panująca,która sprzyja poprawnemu rozwojowi społeczeństwa dlatego uważam że obecność krzyży np. w klasach jest ważna i obowiązkowa.
28. Dodane przez Wiktor, w dniu - 08-02-2010 08:46 0 0
A moze porozmawiamy o sniegu na ulicach.Bo mowienie o krzyzach w szkolach jest nie na temat. Przecierz tematem jest wystawa IPN i meczenskiej smierci ks.Jerzego i metody Sluzby Bezpieczenstwa z tamtych lat. 
Badz mylacym i niedaj sie wodzic za nos.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 68,2 m? |... Leszno 409000
Mieszkanie 3 pokojow... Leszno 319000
Mieszkanie 43,1 m? |... Leszno 259000
Mieszkanie z ogródki... Poznań 603338
Przestronne mieszkan... Poznań 907459
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj