Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Sanepid ostrzega kupujących, aby w zabieganiu podczas robienia świątecznych zakupów nie zapomnieć o sprawdzeniu jakości produktów. Rzecznik, Agnieszka Podfigurna apeluje także o zachowanie ustalonych zasad higieny podczas ich spożywania, by nie narazić się na dolegliwości zdrowotne. - Starajmy zaopatrywać się w produkty ze znanych nam źródeł - zaznacza rzecznik - Odradzam natomiast robienie zakupów u przypadkowych osób.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Najbardziej znanym symbolem Świąt Wielkanocnych są jajka. Poza datami przydatności do spożycia na opakowaniu, należy także sprawdzić oznaczenie wskazujące z jakiego typu hodowli dana partia pochodzi. - Gdy spożywamy jajka na surowo należy
je bezwzględnie wyparzyć - mówi Agnieszka Podfigurna . - Także wtedy gdy przyrządzając ciasto, będziemy masę próbować.
Owoce cytrusowe, zgodnie z zaleceniami, powinno się umyć, a po obraniu dodatkowo wyparzyć zanim zostaną one zjedzone. Cytrusy podczas podróży konserwowane są za pomocą przeróżnych środków chemicznych, które wnikają do skórki owoców oraz w ich miąższ. - By uchronić się przed zatruciem pokarmowym zalecany jest umiar w spożywaniu cytrusów - zwłaszcza przez dzieci, gdyż to właśnie wśród nich wzrosła ostatnio ilość przypadków występowania takich dolegliwości.
- Duży popyt jest też na owoce suszone - zaznacza Podfigurna. - Uczulamy na to, by sprawdzić w opakowaniach , czy owoce nie są zarobaczone lub spleśniałe.
Rzecznik podkreśliła, że odbywają się już kontrole jakości produktów sprzedawanych w sklepach. Po świętach natomiast kontrola przeprowadzona będzie pod kątem tego, czy w sprzedaży nie pozostały produkty z przekroczoną data przydatności do spożycia. (kas)
1. Dodane przez Observer, w dniu - 02-04-2010 12:18 00 Ciekawe dlaczego Sanepid nie reaguje na brudne koszyki w marketach!? Do niektórych nie da się wkładać żywności bo są mocno zabrudzone. Czyżby to nie należało do obowiązków Sanepidu!?
2. Dodane przez Śmiech na sali, w dniu - 02-04-2010 12:42 00 Nikomu nie potrzebna armia urzędasów poucza ludzi jak mają potrawy wielkanocne przygotowywać. Ludzie nie są głuimi tumanami i potrafią sobie sprawdzić czy żarcie jest spleśniałe czy nie i dobre rady jednego czy drugiego urzędasa nie są im potrzebne. Zamiast siedzieć za biureczkiem, pobierać pensyjkę z pieniędzy podatników i prawić im kazania o surowych jajkach, weźcie się lepiej urzędasy za uczciwą pracę.
3. Dodane przez xyz, w dniu - 02-04-2010 13:40 00 Dziękujemy za nauke my są tacy ciemni ze bez Sanepidu nic nie umiemi proponuję zeby z każdym kupującym chodził pracownik Sanepidu i robił mu zakupy
4. Dodane przez zosia, w dniu - 02-04-2010 17:01 00 Czy Sanepid zagląda do ubikacji w marketach ?? W niektórych nie można w ogóle skorzystać z wc , bo jest tylko dla personelu.
5. Dodane przez klientka (..), w dniu - 02-04-2010 21:00 00 A ja zwracam jeszcze uwagę na promocje!! Wczoraj w (...) w promocji sprzedawano paprykę białą w promocyjnej cenie ok.7zł. Metr dalej podana cena papryki żółtej to 12,99. By nie popełnić błędu spytałam ekspedientkę, która cena jest aktualna, potwierdziła, że promocyjna. Niestety, w domu po sprawdzeniu wydruku okazało się, że zapłaciłam w cenie normalnej!
6. Dodane przez Klientka (...), w dniu - 02-04-2010 20:59 00 zamiast pomarańczy cena: 1.80 gr zostało nabite mi winogrono za 8.60 gr!! na szczęście zauważyłam pomyłkę przy kasie i pieniądze mi zwrócono a także przeproszono wiadomo każdemu może pomylić się kod.. tylko gdybym sprawdziła paragon w domu pewnie już bym zwrotu pieniędzy nie dostała.. a poza tym widziałam nieprzyjemną sytuacje ze zwrotem nieświeżych piersi z kurczaka..
7. Dodane przez maciej, w dniu - 02-04-2010 21:07 00 radze uwazac na market w rawiczu na skrzyzowaniu kolo wiezienia tam nigdy cena nie pasuje nawet jak nie ma promocji inna na metce inna w kasie-wyzsza.
reklama
8. Dodane przez KLIJENTAK, w dniu - 03-04-2010 07:54 00 Z NIEZGODNOŚCIĄ CEN TO PROPONUJE INSPEKCJE HANDLOWĄ POWIADOMIĆ.
9. Dodane przez ala, w dniu - 03-04-2010 17:22 00 Hm powiem Wam tak moi drodzy, pracuję w markecie(...) Sanepid ciągle zaskakuje nas wizytami, nigdy nie wiemy kto się zjawi, a przed Świętami szczególnie wzmożony. Nie powiem czasem się zdarza znaleźć coś po terminie, czy z inna ceną, ale to jest market, każdy jest człowiekiem i może przeoczyć, rozumiem niepokój, gdy kogoś zaskakuje cena przy kasie, ale często spowodowane jest to niedopatrzeniem klienta, lub bywa tak,że po prostu klienci na złość przekładają cenę, a później się wykłucają o swoje, wiem jak jest, pracuję już tam od 3 lat. Nikt z pracowników nie robi tego na złość, w końcu chodzi o prace, której nie chce się stracić, a różnicę ceny trzeba zwrócić z własnej kieszeni, więc wątpię, by ktoś robił to specjalnie. Z produktami po terminie, zgodzę się , czasami coś przeoczymy,ale jesteśmy porządnym sklepem.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.