Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Kwietnia 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Dionizy, Radosław,
Julia, Cezary
Do końca roku 267 dni.
Start arrow Leszno arrow Prokuratura szuka sprawcy

Prokuratura szuka sprawcy

Prokuratura szuka sprawcy

08.04.2010. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_motor.jpgLeszno. Rozpoczynamy trudne śledztwo ze względu na okoliczności – mówi szef leszczyńskiej Prokuratury Rejonowej, Jerzy Maćkowiak o sprawie wczorajszego wypadku w Lipnie. W zderzeniu motocykla z radiowozem zginął tam policjant i motocyklista.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wczoraj na miejscu policja zabezpieczyła ślady zdarzenia i zebrała zeznania świadków. Moment wypadku widział co najmniej jeden kierowca. Kilku innych dojechało na miejsce moment po tragedii. Wiadomo, że 28-letni motocyklista zderzył się z wyjeżdżającym spod posterunku w Lipnie radiowozem
- oplem astrą. Motocyklista zginął na miejscu, policjant zmarł w szpitalu.

Dziś śledczy przyznają jedynie, że dokładnym ustaleniem okoliczności zdarzenia będą musieli się zająć biegli . - Dziś odbędzie się sekcja zwłok, ale to dopiero jeden element czynności w tej sprawie. Będą powołani biegli - mówi Jerzy Maćkowiak, szef leszczyńskiej Prokuratury Rejonowej. Ustalenie sprawstwa będzie zadaniem niełatwym. Motocyklista jechał drogą główną, radiowóz włączał się do ruchu. Zbadania wymaga teraz prędkość motocykla. - Wstępnie słuchani świadkowie mówili o dużej prędkości motocykla. Na razie nie można o niczym przesądzać. Bywało tak, że w śledztwach wskazywano winę jednego kierowcy, ale zaznaczano, że do zdarzenia przyczyniał się drugi z nich. Nie wiem, czy tak będzie w tej sprawie. Jest za wcześnie - dodaje prokurator.

Śledczy z Leszna na razie zaprzeczają, by planowali złożenie wniosku o wyłączenie miejscowej prokuratury ze sprawy. Mogliby składać taki wniosek przez wzgląd na bliską współpracę z komenda policji, której funkcjonariusz jest jedną z ofiar. Na razie jednak takiej decyzji nie ma - zapewnia prokurator Maćkowiak. (mich)
 
Komentarze (107)
1. Dodane przez żal, w dniu - 08-04-2010 09:14 0 0
[*][*] Niech spoczywają w pokoju :cry
2. Dodane przez stary szofer, w dniu - 08-04-2010 09:19 0 0
Codziennie mijają mnie bezmyślni "dawcy nerek" chociaż z 250 konnym silnikiem też nie jeżdżę wolno. 
Zawsze zastanawiam się, który z nich wróci na kolację.
3. Dodane przez żal, w dniu - 08-04-2010 09:20 0 0
żal Policjanta i jego rodziny.
4. Dodane przez nowak, w dniu - 08-04-2010 09:21 0 0
cwaniaki się popisują, zapieprzają na jednym kole bezczelnie pod komisariatem i przed nosami policji. powinni tych morderców pozamykać.
5. Dodane przez Ciekawe..., w dniu - 08-04-2010 09:25 0 0
Sprawa byłaby oczywista gdyby to nie w policjanta wjechał- w końcu tak jak mówi sam prokurator: Motocyklista jechał drogą główną, radiowóz włączał się do ruchu... Kiedy w zimie w Lipnie policjanci jadący od Lesznafiatem dukato "niedostosowawszy prędkości do warunków panujących na drodze" wbili się w barierki to nikt nie rozpatrywał czy nie przekroczyli prędkości- tu sprawa była oczywista- winny był kierowca który wyjechał z podporządkowanej. Nawet prokurator nie był potrzebny żeby dojść prawdy...
6. Dodane przez lipno, w dniu - 08-04-2010 09:29 0 0
jeden z najporządniejszych policjantów w Lipnie musiał zginąć może czas pomyśleć o zlikwidowaniu tych barierek przez które nic nie widać
reklama
7. Dodane przez loony, w dniu - 08-04-2010 09:44 0 0
jak ktoś jedzie od strony poznania to na tej krzyżówce w Lipnie zupełnie go nie widać. A do tego jeszcze prędkość dochodzi i nie ma innej możliwości niż wypadek. Przykre, że brać motocyklowa już maleje... Przykre, że zginął policjant, będzie nagonka i 'czyhanie' na motocyklistów.
8. Dodane przez nina, w dniu - 08-04-2010 10:16 0 0
mam tylko nadzieje ze obiektywnie podejda do sprawy....szkoda.....obydwu panów....
9. Dodane przez do 7, w dniu - 08-04-2010 10:33 0 0
gościu jak nie wiesz to sie nie odzywaj Gliniarze wyjeżdżali z posterunku i perfidnie wymusili pierwszeństwo na motocykliści, gdyby to wymusił "zwykły" człowiek byłoby już po sprawie a tak to próbują winę zwalić na biednego motocyklistę. Może i jechał za szybko ale to włączający się do ruchu musi ustąpić pierwszeństwa. chory kraj bo policja to (...) Pozdrawiam wszystkich przeciwników świętych (...)
10. Dodane przez różnica, w dniu - 08-04-2010 10:29 0 0
kierowca radiowozu, miał prawo przypuszczać, że pojazd porusza się z prędkością 50km/h i spokojnie zdąży przejechać. 
Jest różnica 50km/h a 250km/h.
11. Dodane przez xer, w dniu - 08-04-2010 10:30 0 0
prędkość prędkością, tutaj kłania sie zachowanie ostrożności przy włączaniu się do ruchu ...
12. Dodane przez Jan, w dniu - 08-04-2010 10:34 0 0
Prawo drogowe jest jedno .Osoba która włącza się do ruchu musi bardzo uważać.Szkoda Tych ludzi.Oby do takich wypadków nigdy nie dochodziło.Wyrazy współczucia dla rodzin tragedii
13. Dodane przez karolciaa, w dniu - 08-04-2010 10:38 0 0
to straszne.niewinny policjant stal sie ofiara brawury!bo taka jest prawda,gdyby motocyklista zachowal odpowiednia predkosc nic takiego by sie nie stalo.
14. Dodane przez zenek, w dniu - 08-04-2010 10:38 0 0
Ciekawe czy policjanci byli trzeźwi.W Lesznie wszyscy wszystkich kryją. Wina na pewno jest po każdej ze stron. Motocyklista jechał pewnie zbyt szybko i radiowóz nie zdarzył włączyć się do ruchu . Wystarczy , że policjanci byli zagadani ...
15. Dodane przez bartekalfa, w dniu - 08-04-2010 10:54 0 0
jesteście nieświadomi tego co mówicie od zakrętu z kierunku poznania do posterunku jest 300metrów więc jadący z prędkością 16O w jakim czasie pokonuje 300metrów policjant na 100%spojrzał w lewo potem w prawo i ruszył więc nietrwało to więcej jak 2-3 sekundy ewidentnie wina motocyklisty !!!!
16. Dodane przez obi, w dniu - 08-04-2010 10:55 0 0
to włącz sie do ruchu gry nie widac pedzacego 150km/h motoru cwaniaczku!
17. Dodane przez kk, w dniu - 08-04-2010 10:57 0 0
szkoda ludzi jednak prawo znaczy prawo jeden przekroczył szybkość drugi włączał się do ruchu i nie mógł być pewnym tego że pojazd na głównej będzie jechał powoli bo tak nakazują przepisy.
18. Dodane przez XXL, w dniu - 08-04-2010 10:57 0 0
DO KOM.10 TY PUKNIJ SIĘ W GŁOWĘ ZARAZ NAPISZESZ ŻE JECHAŁ 300KM/h MOŻE SIEDZĄC W DOMU MASZ FOTO RADAR W OCZACH I DAJCIE JUŻ SPOKÓJ Z TYMI KOMENTARZAMI ŻYCIA IM NIE WRÓCICIE
19. Dodane przez Kasia, w dniu - 08-04-2010 11:00 0 0
Motocykliści na tzw.ścigaczach są jak pociski wogóle ich nie widac tak szybko jeżdżą. Teoretycznie jest wina policjanta ale z drugiej strony jak miał ustąpić pierszeństwa komuś kogo być może nie widział.Dawcy nerek i tyle każdy pracuje na własną opinię a motocykliści taką sobie właśnie wśród innych kierowców wypracowali.Zaczął się sezon na motory więc pewnie o niejednej takiej tragedji usłyszymy.Współczucia dla Rodzin zabitych[*][*]
20. Dodane przez AAA, w dniu - 08-04-2010 11:01 0 0
KOGO CHCĄ TERAZ UKARAĆ OBOJE NIE ŻYJĄ ZAPŁACILI JUŻ ZA SWOJE CZYNY''SMIERCIĄ''
21. Dodane przez xxx, w dniu - 08-04-2010 11:09 0 0
Barierki znajdująca się przy krzyżowce w Lipnie chronią pieszych (...) Ilu ludzi jeszcze musi zginąć żeby zakazać poruszania się ścigaczy po drogach publicznych? Do jazdy tymi zabawkami nadaje się tor wyścigowy, ale na pewno dzieciaków nie stać na wynajęcie toru i wolą zabijać na drogach.
22. Dodane przez maria, w dniu - 08-04-2010 11:03 0 0
W zeszłym miesiącu pisałam komentarz na temat motocyklistów! Mieszkam przy ul.Poznańskiej w Lesznie, jak jadą motorami to aż w domach huczy, prędkości niesamowite, mimo ograniczenia w terenie zabudowanym! W tym roku raz tylko słyszałam normalną jazdę wg przepisów na tym odcinku! A jeśli ktoś pisze, że kirowcy samochodów nie liczą się z motocyklistami to jest idiotą! Nie raz przez takiego (...) na motorze o mało zawału nie dostałam..(...) wyprzedza z dużą prędkościa nawet od strony zewnętrznej (prawej zamiast lewej).Jak mogę o takich myśleć inaczej? Nie żal mi takich co giną, lecz ich rodzin, bo cierpią po ich stracie!
23. Dodane przez wiem, w dniu - 08-04-2010 11:01 0 0
prędkość jest też elementem zachowania ostrożności, skoro motocyklista poruszał się z prędkością znacznie przekraczającą 50 km/h to naruszył on reguły zachowania ostrożności, a tym bardziej jeśli zostanie udowodnione iż jechał na postawionym kole to co by nie mówić wina motocyklisty. Jakiekolwiek orzeczenia życia Im nie zwróci, niestety [*]
24. Dodane przez m, w dniu - 08-04-2010 11:04 0 0
Na drodze głównej w lipnie obowiązuje 50km/h, i z taką prędkością powinien jechać motocyklista. nikt nawet z najszybszym samochodem nie zdążyłby przejechać przed pędzącym motocyklistą. Szkoda policjanta. a nie byłoby wypadków z motocyklistami gdyby jeździli z odpowiednią prędkością.
25. Dodane przez Zbulwersowany, w dniu - 08-04-2010 11:06 0 0
Nie puszcze zadnego (...) jadacego na motorze w obaszarze zabudowanym powyzej 100 km/h. Taki gosc powinien miec dozywotni zakaz prowadzenia pojazdow.To samo sie tyczy kierowcow samochodow. Jest 50 km/h to jedz 50-60 (...). Rozumiem ze mozna przekroczyc predkosć ale nie o 50 km.
26. Dodane przez IDol-Leszno, w dniu - 08-04-2010 11:12 0 0
do kom.9 istnieje coś takiego jak zasada ograniczonego zaufania, jeżeli o niej pamiętamy bliżej nam dożyć sędziwego wieku. 
Faktem jest że przy setce na motorze czujesz się jakby miało cię zaraz zwiać...
27. Dodane przez paweł, w dniu - 08-04-2010 11:14 0 0
Do komentarza 9! Masz brak wyobraźni, jest różnica 50 km/h a nawet 100km/h popieram komentarz 10;)
28. Dodane przez Le_monde, w dniu - 08-04-2010 11:25 0 0
Motocyklista szarżował - fakt. Policjant wyjechał - drugi fakt. Ale przyczyna tragedii bezpośrednio leży w tych beznadziejnych barierkach. NIC KOMPLETNIE zza nich nie widać, tak że nie dziwi mnie że policjant mógł nie zauważyć bezmyślnego motocyklisty. Przecież nei wyjechał pod pędzący motor specjalnie!!! 
Barierki są przyczyną tej tragedii... Płacą za to rodziny.
29. Dodane przez lump, w dniu - 08-04-2010 11:32 0 0
ciekawe czy to byl motor pooswiecony wczoraj? motocyklisci sa bezkarni, bo uwazaja, ze nikt ich nie dogoni, mysla, ze sa niesmiertelni. poniewaz jednak sa zagrozeniem dla innych powinni byc scigani nie tylko przez kostuche!
30. Dodane przez ..., w dniu - 08-04-2010 11:33 0 0
ale nie ma o czym dyskutować wystarczy popatrzeć na zdjęcia z wypadku i odrazu widać że motocykl nie miał 50 km/h takie uszkodzenia samochodu....szkoda policjanta że musiał zginąć przez brawure i brak wyobraźni!! Motocykliści sami sobie winni, apelują do kierowców że mają na nich zwracać uwage jak ich samych ledwo przy tych prędkościach widać, przepisy dotyczą jak i jednych tak i drugich tyle w temacie!
31. Dodane przez kollo, w dniu - 08-04-2010 11:38 0 0
Jak zawsze wina bedzie po stronie motocyklisty! Nawet gdyby kolo sypal 300 na godzine obowiazkiem kierowcy wlaczajacego sie do ruchu jest zachowanie szczegolnej ostroznosci. Co to za tlumaczenie ze jechal za szybko.Cywilna osoba byla by bez watpienia winna. Oczywiscie ze jestem przeciwnikiem idiotow pedzacych z tak duza predkoscia,ale policjant powinien to przewidywac. :sigh
32. Dodane przez meteor, w dniu - 08-04-2010 11:58 0 0
Śmierć tych dwóch ludzi z pewnością nie cieszy,ale będąc obiektywnym,to winę zasadniczą ponosi włączający się do ruchu.Trzeba zawsze się upewnić na tzw. milion procent czy można wyjechać na drogę,w tym wypadku tym bardziej skoro jest to droga bardzo ruchliwa.Bez wątpliwości pozostaje fakt,że motocyklista jechał z nadmierną prędkością patrząc na rozmiary zniszczeń obydwóch pojazdów.Nie usprawiedliwia to jednak kierowcy policjanta,ponieważ w tym samym momencie zamiast motocykla mógł jechać pojazd uprzywilejowany tylko na sygnalizatorach świetlnych,również z dużą prędkością.Tutaj ewidentnie zabrakło uwagi policjanta jako główna przyczyna,a motocyklista jadąc z nadmierną prędkością przyczynił się do rozmiarów tragedii.Dodam tylko,że akurat ten radiowóz policyjny aż się prosił o tragedię,mnóstwo razy pędził właśnie tam ,krajową 5 pewnie grubo ponad 150km na godzinę goniąc kierowców za wykroczenia drogowe,nie stało się przy pościgu,ale i tak się stało... Kondolencje dla rodzin.
33. Dodane przez motocyklista, w dniu - 08-04-2010 12:01 0 0
dla wszystkich komentujących!!!leszek to mój kolega był dobrym policjantem,równiez był motocyklista,przejechał wiecej km niz nie jeden z komentujacych.i to co sie stało to jest jedna wielka tragedia!!!miejcie szacunek dla obojga ofiar i ich rodzin obojga stron i nie osądzajcie ich!!!!wielkie kondolencje dla rodzin ofiar!!!
34. Dodane przez REMIS, w dniu - 08-04-2010 12:05 0 0
Skoro wg niektórych motocyklista jest niewinny, bo tylko popełnił wykrocznie "przekrozczyl dozowlona prędkość" to policjant też tylko popełnił wykroczenie "wymusił pierwszeństwo". W takim wypadku jest remis tylko nie wiem na czyją korzyść? Nie rozumiem tylko po co to jątrzyć zamiast wspólczuć rodzinom?
35. Dodane przez green man, w dniu - 08-04-2010 12:16 0 0
dlaczego motocyklista wykonywał tzw. "świecę" przed placówką policji? wielu użytkowników jednośladów robi podobnie, a potem manetka do oporu, byleby mnie nie złapali i jest czym się przed kumplami pochwalić; jak widać nie wszystkim się udaje. a poza tym, to wczoraj zginęło dwóch motocyklistów - jeden siedział wtedy w radiowozie (zabija nas to, co najbardziej kochamy)...
36. Dodane przez alicja, w dniu - 08-04-2010 12:24 0 0
Nie osądzajcie proszę zmarłych, to niemoralne. Nic już im życia nie wróci. Nie znałam motocyklisty ale policjant to był naprawdę fajny gość, normalny człowiek, nie chodzący z głową na wysokościach. Niestety nikt z nas nie jest nieomylny i błędy popełnia. Szkoda tylko że musiało dojść do takiej tragedii :cry
37. Dodane przez ... $, w dniu - 08-04-2010 12:30 0 0
Do kollo kom.31. Jestem w szoku gdy czytam co Ty wypisujesz. Przepisy są po to aby zapewnić bezpieczeństwo i należy się do nich dostosować !! Jeśli jest ograniczenie do np. 50km/h to jadąc szybciej jesteś przestępcą drogowym i potencjalnym mordercą. Według Ciebie jadący drogą główną może wszystko. Pozostaje mi życzyć Ci szybkiej i bolesnej nauczki bo tylko to może zmienić Twoje poglądy.
38. Dodane przez miXer, w dniu - 08-04-2010 12:48 0 0
Wszyscy macie coś do powiedzenia!! Siedząc w domu z nudów bawicie się w sędziów. Za szybko za wolno. Wypadek to wypadek jak sama nazwa wskazuje. Nie uogólniajcie że każdy motocyklista to morderca czy przestępca. Pewnie taki sam jak dziadek jadący na rowerze poi chodniku bo też łamie prawo. 
Śledztwo wykaże kto zawinił a życia nikomu to i tak nie wróci. 
Samochód, motor rower czy cokolwiek innego to środek lokomocji i rzadko kiedy przepisy co do prędkości (przede wszystkim) są przestrzegane, więc darujcie sobie komentarze. 
Zastanówcie się lepiej z tej tragicznej okazji nad sensem istnienia i wartością życia ludzkiego. 
 
Niech bóg czuwa nad ich duszami...
39. Dodane przez Dziwne, w dniu - 08-04-2010 12:48 0 0
Czy wy wszyscy piszący o tym, że to ewidentna wina policjanta macie w głowach poprzewracane?? Przecież to był CZŁOWIEK, który miał żonę i syna. Był normalnym CZŁOWIEKIEM i żaden CZŁOWIEK nie jest w stanie (Policjant, strażak, czy bezrobotny) przewidzieć, czy za rogiem nie jedzie czasem jakiś motocyklista (również CZŁOWIEK) ze znacznie przekroczoną prędkością. Prokuratura będzie miała trudne zadanie. Obiektywnie patrząc na zdjęcia to samochód został zniszczony bardzo mocno. Niestety Ci LUDZIE nie żyją. Wyciągnijmy wnioski i motocykliści i kierowcy samochodów, że "MODNA ZABAWA" wymaga umiejętności i ROZUMU.
40. Dodane przez miXer, w dniu - 08-04-2010 13:02 0 0
CXYTUJE "xxx" "Barierki znajdująca się przy krzyżowce w Lipnie chronią pieszych (...) Ilu ludzi jeszcze musi zginąć żeby zakazać poruszania się ścigaczy po drogach publicznych? " 
 
************************ 
 
Śmieszne co napisał " xxx" - zakazać poruszania się po drogach publicznych... rowerzystom i pieszym oraz samochodom też... wtedy nie będzie wypadków. (...) !!!!
reklama
41. Dodane przez jy, w dniu - 08-04-2010 13:05 0 0
Tego co się stało nie da się odwrócić :( 
Zwracam jednak uwagę na fakt, że motocyklisty jadącego na jednym kole po prostu nie widać gdyż światło skierowane jest w górę!!! , a to w połączeniu ze znaczną prędkością powoduje iż jest trudny do zauważenia nawet przy zachowaniu szczególnej ostrożności !!!! 
Wiem o tym z autopsji pod Stęszewem jechał wprost na mnie motocykl na jednym kole cudem zdołałem go ominąć & bo nie było go widać !!!
42. Dodane przez mieszkaniec Wilkowic, w dniu - 08-04-2010 13:13 0 0
Na terenie gminy Lipno 
powinno byc referndum 
w sprawie zakazu jazdy 
motorami.
43. Dodane przez motocyklista, w dniu - 08-04-2010 13:14 0 0
My motocyklisci zawsze jestesmy winni.
44. Dodane przez ech..., w dniu - 08-04-2010 13:15 0 0
w Lipnie stoi radar, ale czy działa? oto jest pytanie? Jesli tak to wszystko wiadomo o prędkości motocyklisty. A swoja drogą policjat też nie dostosował się do przepisów. Brawura i bezmyślność coraz cześiej gorszczą na drogach, ech...
45. Dodane przez gosc, w dniu - 08-04-2010 13:32 0 0
kiedy ja miałem stłuczke bo wyjechałem z parkingu gosciowi ,to policjant mi powiedział,że to włączający sie do ruchu zawsze bedzie winny,a kiedy dodałem ,ze tamten jechał z nadmierną prędkością ,to kazał mi sprecyzować co to znaczy z nadmierną prędkością ,więc dla mnie wina jest oczywista.
46. Dodane przez ... $, w dniu - 08-04-2010 13:45 0 0
Do kom. 38 (...): zastanówcie się nad sensem istnienia i wartością życia , ciśnijcie gaz do dechy , nie przestrzegajcie przepisów bo Bóg i tak będzie czuwał nad waszymi duszami. A ja myślę , że duszy nie ma (...)
47. Dodane przez divz, w dniu - 08-04-2010 14:01 0 0
pośmiertne szukanie winnych. Po co? To i tak już nic nie zmieni :sigh
48. Dodane przez NIE MA CO ...!, w dniu - 08-04-2010 14:06 0 0
Nie ma co szukać winowajcy wśród nieobecnych p. Maćkowiak .Pozdrawiam Jolanta -Lipno
49. Dodane przez proste, w dniu - 08-04-2010 14:09 0 0
jeżeli jedziesz po kielichu to wina jest twoja, 
jeżeli przekraczasz dozwoloną prędkość to wina też powinna być twoja!!!
50. Dodane przez kuba, w dniu - 08-04-2010 14:10 0 0
90% z komentujących nie ma pojęcia o motocyklu i jakim zagrożeniem są dla nich kierowcy, którzy czasami nie wiadomo czemu starają się coś udowodnić ... żałosne, a skutki tego tragiczne. FAKT FAKTEM - SAMOCHÓD WŁĄCZAŁ SIĘ DO RUCHU, KIERUJĄCY NIE ZACHOWAŁ NALEŻYTEJ OSTROŻNOŚCI. Znając życie wina zostanie przyklejona motocykliście... 
SZCZERE KONDOLENCJE DLA RODZIN OFIAR WYPADKU.
51. Dodane przez DO 19., w dniu - 08-04-2010 14:16 0 0
DO 19. - TAKICH JAK TY POWINNI KIEROWAĆ NA DODATKOWE BADANIA PSYCHOMOTORYCZNE - JAK JEST TOBIE ZA SZYBKO, TO NIE MASZ PREDYSPOZYCJI - PROSTE !!!
52. Dodane przez do 45 ...., w dniu - 08-04-2010 14:24 0 0
dokładnie !!! ktoś robił pomiar prędkości?
53. Dodane przez motocyklista, w dniu - 08-04-2010 14:25 0 0
Niby motocyklista jechał z ogromna prędkością po motocyklu tego nie widać...
54. Dodane przez kierowca, w dniu - 08-04-2010 14:32 0 0
do kom. 50 - pomyśl gościu odrobinę! jeśli ktoś pędzi z taką prędkością to jest już w części winny, a skutki widzieliśmy. co by było gdy trafił na kogoś na przejściu dla pieszych....
55. Dodane przez THOR, w dniu - 08-04-2010 14:35 0 0
Siła uderzenia była tak wielka, że policyjna astra przewróciła się na bok!!! Jaką prędkością musiał poruszać się motocyklista, by przy wadze około 200kg brutto przewrócić tysiąc dwustu kilogramowy pojazd, mający środek ciężkości przy samym asfalcie!?... Obiekt poruszający się z prędkością 200km/h przejeżdża 55,5 metra w sekundę. Drogę od wyjścia z zakrętu do miejsca wypadku, jakieś 120m, przebywa w dwie sekundy! Średni czas reakcji wypoczętego i skupionego na jeździe kierowcy wynosi około 1 sekundy. Uwzględniając zatem czas potrzebny do upewnienia się o stanie drogi z obu stron pojazdu, wciśnięcie hamulca, konieczność dostosowania techniki jazdy do warunków panujących na drodze (również tych niewidzialnych, jak opisany motocyklista)... etc, kierowca na drodze podporządkowanej, nigdy nie włączy się do ruchu! Konkludując, należałoby zlikwidować wszystkie skrzyżowania na drogach z pierwszeństwem przejazdu. Tyle matematyka.
56. Dodane przez Ewa, w dniu - 08-04-2010 14:38 0 0
W niedzielne popołudnie to wokół Ratusza w Lesznie motocykliści urządzają sobie "rundę honorową".Wpadają z ul. Narutowicza - 6 motorów różnej marki. na pełnym gazie objeżdżają 2 razy Ratusz i wypadają na ul. Łaziebną.Ryk silników słychać jeszcze dość długo.Oni czują się bezkarni.Tak samo było na Pl. Metziga. Ludzie wychodzą z Kościoła po Mszy św. a trzech motocyklistów jedzie ulicą na tylnym kole z rykiem silnika i bardzo szybko. Dlatego wcale się nie dziwię,że ktoś nazywa ich idiotami.Szkoda,że przez takich samobójców giną inni ludzie.
57. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 08-04-2010 14:51 0 0
Zwróćcie uwagę na to,że koleś na motorze jak widać po zdjęciach zdecydowanie przekroczył prędkość, a jeżeli jechał do tego na jednym kole to przednią lampę miał świecącą,ale w niebo...przy dużej prędkości i braku oświetlenia z przodu(motor"zlał"się z asfaltem)wyjeżdżający policjant naprawdę mógł go nie zauważyć...Wyrazy współczucia dla rodzin...
58. Dodane przez zlamas, w dniu - 08-04-2010 15:00 0 0
zakaz jazdy motocyklem bez wczesniejszych badan u psychiatry. niestety wiekszosc motocyklistow to czuby ktorzy nadaja sie na oddzial zamkniety w koscianie. calkowity zakaz dla scigaczy i osob ponizej 30 roku zycia ktore wsiadaja na motor. zaczyna sie prawdziwy sezon dla smierci na dwoch kolach plus ofiary ich bezmyslnej jazdy.
59. Dodane przez elka.fm, w dniu - 08-04-2010 15:09 0 0
obydwoje byli winni policjanta zgubila rutyna przyzwyczaili sie ze im wszystko wolno a motocyklista tez rutyna przekroczyl predkosc tragedia dla tych rodzin tylko
60. Dodane przez Dave, w dniu - 08-04-2010 15:21 0 0
A JA SIE PYTAM KTO MA RADAR W OCZACH I KTO MOZE WIEDZIEC ILE JEDZIE MOTOCYKLISTA???DLACZEGO OSADZACIE MOTOCYKLISTE JECHAL GLOWNA!TO ZE JEDNOSLAD RYCZY GLOSNO TO NIE ZNACZY ZE JEDZIE SZYBKO!ZGINOL NIE WINNY CZLOWIEK BO POLICJANT WYMUSIL PIERWSZENSTWO I TYLE!A TYM WSZYSTKIM KTORZY TAKIE MADRE WYPOWIEDZI SADZA PROPONUJE KUPIS SOBIE WKONCU WYMAZONY MOTOR I SPRUBOWAJ JECHAC 250KM NA GODZINE NAWET NA PROSTEJ CZYSTEJ DRODZE TO ZMIENI ZDANIE ZE TO NIE JEST TAKIE LATWE A GDZIE DOPIERO W TERENIE ZABUDOWANYM!!!MOGL JECHAC SZYBCIEJ ALE NIE PRZESADZAJMY!NIECH SPOCZYWAJA W POKOJU!
61. Dodane przez ... $, w dniu - 08-04-2010 15:23 0 0
Do 53- żal mi Cię. Po motocyklu nie widać , że jechał z dużą prędkością :eek To jakim cudem zabił siebie i człowieka w samochodzie , gdzie prędkość samochodu w kierunku motoru była równa zero , bo samochód był bokiem czyli cała siła uderzenia pochodziła od motoru.
62. Dodane przez Nika, w dniu - 08-04-2010 15:51 0 0
Raz w tygodniu jeżdżę do Poznania. Uważam, że Policja powninna mieć nieoznakowane samochody i na drogach robić zdjęcia i karać. Jak stoi na poboczu, to kierowcy mrugają światłami albo pokazują ręką kółko. Wówczas wiadomo o co chodzi i każdy zwalnia. Jakby tak na trasach robili jak już wspomniałam - zdjęcia, to kwoty z mandatów były by kolosalne. Niech kierowcy nie zwalają wypadki na zły stan dróg, tylko jeżdżą zgodnie z przepisami. Im lepszy samochód , im młodszy kierowca , tym większe zagrożenia na drodze. Lubię podróże samochodem, ale zawsze jeżdżę i boję się, że jakiś oszołom we mnie uderzy. Tylko więcej wyobraźni kierowcy. 
Motocykliści naprawdę szarżują na drogach. Trudno osądzić policjanta. Przy ogromnej prędkości, nie był w stanie zauważyć pędzącego motocyklisty. Tam , gdzie się zdarzył wypadek, to widoczność nie jest daleka, bo za krzyżówką jest lekki zakręt.  
Ogromny żal, że przez gupotę i brawurę zginęło dwoje młodych ludzi. Serdeczne współczucia dla obu rodzin. To wielka tragedia dla nich.
63. Dodane przez znajoma, w dniu - 08-04-2010 15:54 0 0
Steniu ! moje kondolencje. Straciłaś wartościowego syna Leszka . Wiem, jak bardzo teraz cierpisz.
64. Dodane przez kierowca, w dniu - 08-04-2010 16:49 0 0
kierowca samochodu zapewne wjechał na pustą ulicę ale gdy na niej się znalazł okazało się ,że jest ktoś jeszcz ,którego nie powinno być biorąc fakt poprawnej jazdy tj. szybkości nigdy by do zdarzenia nie doszło .Ja myślę że znaki nie są ustawiane dla dekoracji tylko by je przestrzegać .Innego zdania mogą być zakute łby na motocyklach . Mam mocny orurowany samochód i nie myślę śledzić cały czas drogi w wstecznym lusterku bo debil jeden z drugi pojawiają się z nikąd Proszę nie ch się rozbijają jaich przetrzymie - zapraszam
65. Dodane przez do 57, w dniu - 08-04-2010 16:58 0 0
gdyby jechal tak szybko, spadlby 50m za radiowozem a nie 2m.. ogladnij jeszcze raz te zdjecia a sam sie przekonasz, oczywiscie zrobia wszystko zeby policjant byl niewinny...
66. Dodane przez Wabun, w dniu - 08-04-2010 17:09 0 0
Nie twierdzę że wszyscy motocykliści to to samobójcy bo tak nie jest ale te 10% idiotów pracuje na opinię reszty. Ktoś powiedział że kierowcy ignorują motory Podam dwa przykłady: 1. czerwone światło na JPII oba pasy zajęte przez samochody, a motorki pchają się do przodu nie raz rysując samochody i start ze świateł na jednym kółku. 2 wyprzedzanie co z tego że patrzę w wsteczne lusterko gdy chce wykonac manewr wyprzedzanie lub omijania jak jeden baran z drugim jeszcze mnie wyprzedza i ma wielkie pretensje że drogę niby mu zajadę. Tylko oni zapominają że samochód przyspiesza znacznie wolniej niż motor.
67. Dodane przez ul, w dniu - 08-04-2010 17:10 0 0
Sprawcy??? 
 
Policjant nie zastosował się do przepisów ruchu drogowego i stworzył niebezpieczną sytuację na drodze po przez wymuszenie pierwszeństwa - to było przyczyna wypadku. 
 
W jaki sposób oszacują prędkość motoru??? Wg siły uderzenia i zniszczeń w aucie? 
250km/h przestańcie bajki opowiadać ludzkie oko nie jest wstanie tak precyzyjnie określić prędkości! 
 
Jedno jest pewne jeszcze nie jeden motocyklista zginie z własnej lub też nie winy ale dlaczego mają ginąć inni z głupoty drugich???
68. Dodane przez Alicja z krainy Czarów, w dniu - 08-04-2010 17:16 0 0
Kierowca radiowozu mógł nie widzieć motocyklisty, jeśli TEN jechał na jednym kole-to jasne. 
Dlatego motocyklisci-ćwiczcie na bocznych drogach takie sztuczki-to fajne,nie zaprzeczę...ale oszczędzcie kolejnych wypadków na głównych drogach.
69. Dodane przez do kom 62, w dniu - 08-04-2010 17:16 0 0
widać że raz w tygodniu jeździsz autem. 
Gdyby tak naprawdę zacząć się czepiać to zacznijmy od naszych dróg i oznakowań. Wiele naszych polskich dróg nie nadaje się do jazdy samochodami osobowymi...zresztą temat rzeka. 
 
 
A KIEDY W LESZNIE ZAŁATAJĄ DZIURY PO ZIMIE , BO OGRANICZENIE DO 50km/h JEST NADAL ALE PRAC TO NIE WIDAĆ A I TAK KAŻDY JEDZIE SWOJE TO I PO CO TE SZOPKI Z OGRANICZENIEM...NO CHYBA ŻEBY NASZA DUMNA POLICJA MOGŁA KARAĆ MANDATAMI.
70. Dodane przez ns, w dniu - 08-04-2010 17:41 0 0
Witam, 
włączjący się do ruchu musi spojrzeć w lewo, w prawo i jeszcze raz w lewo! Więc musiał widzieć. Szkoda ich obu
71. Dodane przez koniec komentowania, w dniu - 08-04-2010 17:56 0 0
nie oczerniajcie tych ludzi juz nie Zyja i rzadne wasze zasrane komentarze nie cofna im juz Zycia wiec sie ogarnijcie...... Kondolencje dla rodzin ofiar wypadku......... Wieczny odpoczynek radz im dac Panie[*]
72. Dodane przez ;(, w dniu - 08-04-2010 18:06 0 0
Leszku spoczywaj w pokoju [*] 
Kondolencje dla rodziny :sigh  
 
Twoi Przyjaciele ...
73. Dodane przez Dociekliwy, w dniu - 08-04-2010 18:06 0 0
Leszczyńska prokuratura powinna jak najbardziej zostać wyłączona ze śledztwa gdyż, motocyklista który zginął to syn leszczyńskiego barona handlu samochodowego a co za tym idzie powiązania mogą być zbyt bliskie i może to wpłynąć na przebieg śledztwa i ustalanie faktów.Sledztwo powinni prowadzić prokuratorzy z innego rejonu polski.
74. Dodane przez Asia i Rafał, w dniu - 08-04-2010 18:09 0 0
przestańcie się jeden przez drugiego wymądrzać zginęły dwie osoby.....weźcie to pod uwagę. Wyrazy współczucia dla obydwóch 
rodzin.  
 
 
 
 
 
 
:cry :cry :cry :cry
75. Dodane przez ..., w dniu - 08-04-2010 18:11 0 0
Wszystko jest jasne jak słońce wiec po co te lamenty motocyklistów znawców?? Koleś jechał na jednym kole czego nie da sie zrobić przy 50km/h, światło miał skierowane w NIEBO wiec policjant go nie widział i wyjechał, jakby jechał normalnie i 50 km/h to by każdy pojechał w swoją strone, nawet jakby policjant wyjechał to dureń na motorze z 50 do 0 dałby rade wyhamować a tak id...a musiał sie popisać przed komisariatem!! Szkodą że zabił przy okazji niewinnego człowieka! Jak chcecie sie popisywać to na tor a nie na PUBLICZNĄ droge!! To tyle do obrońców i dawców bez wyobraźni.
76. Dodane przez BRAT, w dniu - 08-04-2010 18:22 0 0
PROSZĘ O ZACHOWANIE UMIARU W TYM CO PISZECIE. W WASZYCH KOMENTARZACH RANICIE OBIE POSZKODOWANE RODZINY. NIEWIELU Z WAS TAK NAPRAWDĘ UBOLEWA NA TĄ STRASZNĄ SYTUACJĄ. WIEM ŻE COKOLWIEK NAPISZĘ ZOSTANIE ODEBRANE PRZEZ NIEKTÓRYCH MAŁO OBIEKTYWNIE. BYŁEM TAM ZAPALIĆ DZIŚ ZNICZ ZA DUSZĘ MOJEGO BRATA JAK I ZA ZMARŁEGO FUNKCJONARIUSZA. NIE JESTEM OD FEROWANIA WYROKÓ ALE MOGĘ PRZYSIĄDZ ŻE ANI MÓJ BRAT ANI PAN POLICJANT NIE WIDZIELI SIEBIE NAWZAJEM PRZEZ TE USTAWIONE BARIERKI. ZGODZĘ SIĘ Z TYM ŻE GDYBY MÓJ BRAT JECHAŁ WOLNIEJ NIE ZGINOŁ BY CENIONY PRZEZ WIELU FUNKCJONARIUSZ ALE NIE ZMIENI TO FAKTU ŻE MÓJ BRAT I TAK BY PONIÓSŁ ŚMIERĆ. NIE WIEM CZY PAMIĘTACIE ŚMIERTELNY WYPADEK POD KOŚCIANEM GDZIE ZGINOŁ MOTOCYKLISTA SE ŚMIGLA PAN PRZEMEK, A BIEGŁY POTWIERDZIŁ ŻE JECHAŁ 50KM/H. PĘKNIĘTE ŻEBRO PRZEBIŁO MU SERCE. PROSZĘ RAZ JESZCZE PISZCIE ROZSĄDNIEJ. PRAGNĘ POWIEDZIEĆ ŻE WCZORAJ WIECZOREM BĘĄC NA MIEJSCU WYPADKU ZŁOŻYŁEM KONDOLENCJE PANU KOMENDANTOWI ABY PRZEKAZAŁ WYRAZY SZCZEREGO WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY I BLISKICH PANA LESZKA. RAZ JESZCZE PRZEPRASZAM BRAT TOMASZ
77. Dodane przez ...., w dniu - 08-04-2010 18:46 0 0
do kom.60 widać że nie masz pojęcia o takich ścigaczach,albo też jesteś tak tępy jak ten co zabił policjanta i siebie.Bo jadąc na jednym kole jesteś ty nie widoczny a co najgorsze sami drogi nie widzicie
reklama
78. Dodane przez ... $, w dniu - 08-04-2010 19:14 0 0
Dziwię się , że zginął Pana Brat a Pan zagląda na portal "elki" aby sprawdzić : "co też napisali" i jeszcze dodaje komentarz , bardzo stronniczy niestety . Czyżby Pan podobnie jak brat jeździł po drogach krajowych na motorze na jednym kole ?? :(
79. Dodane przez postulat, w dniu - 08-04-2010 19:20 0 0
Motocykliści to bandyci dróg snują się po drogach jak mordercy powinni uchwalić specjalne przepisy żeby ich karać przede wszystkim za przekraczanie szybkości proponuję 3000 zł. za przekroczenie o 50 kl/h poza terenem zabudowanym i 5000 zł w terenie zabudowanym :(
80. Dodane przez max, w dniu - 08-04-2010 19:25 0 0
już nie wińcie tak tego motocyklisty,może i jechał szybko,ale ten gliniarz mu wyjechał i to on powinien być sprawcą wypadku
81. Dodane przez klik, w dniu - 08-04-2010 19:37 0 0
wielkie nieszczescie,ale niestety zacza sie sezon motocyklowy i nieodpowiedzialni kamikadze zagrazaja naszemu zyciu
82. Dodane przez EGONN, w dniu - 08-04-2010 19:39 0 0
Idzie wiosna - będą warzywa nie pierwszy i nie ostatni skasowany w grze pt. ZYCIE. Sprawa 1 - debil na motorku szalał, sprawa 2 - po co gliniarz wyjeżdżał miał na pewno dość czasu, by ocenic sytuację, wyjechał 0- myślał, że zdązy no i zdążył na cmentarz. moja rada wszystkim motocyklistom OC ---> 5000 na rok, szczególnie dla dla tych poniżej 30 roku zycia z podpisaniem umowy, że gdy z jego przyczyny komus stanie się krzywda jego rodzina płaci dożywotnią rentę poszkodowanemu w wysokości 3000 miesięcznie
83. Dodane przez kuba, w dniu - 08-04-2010 19:40 0 0
nie znalem ofiar wypadku, niestety nieszczęśliwego w konsekwencjach ale bardzo dobrze znam skrzyżowanie w Lipnie niestety nic już nie wróci życia poszkodowanym ale można uniknąć kolejnych zdarzeń budując rondo a jak wielu z nas wie byłoby to zbawienie dla kierowców zwłaszcza wyjeżdżających od strony Wilkowic lub Osiecznej. oczywiście wyrazy współczucia dla rodzin..
84. Dodane przez kierowca, w dniu - 08-04-2010 19:48 0 0
Czy motocyklista był z Leszna?
85. Dodane przez ciocia kasia, w dniu - 08-04-2010 19:52 0 0
Wasze okropne komentarze niczego już nie zmienią...Zginęły dwie młode osoby :cry :cry Ludzie ogarnijcie się nie szukajcie na siłę winnego... nie obrażajcie tych ludzi... dajcie spokój motocyklistom, policjantom i kierowcą...Dokładacie cierpień rodzinom, które to czytają!!!!Dajcie im trochę spokoju a Wy cieszcie się dniem dzisiejszym wraz z ludźmi, których kochacie...bo na przykładzie tej strasznej tragedii nie wiadomo co nas czeka jutro... 
USPOKÓJCIE SIĘ!!!! 
Wyrazy współczucia dla rodziny Leszka...Kochani trzymajcie się!jak również dla brata motocyklisty Tomasza i całej jego rodziny...
86. Dodane przez Bogdan, w dniu - 08-04-2010 20:26 0 0
wypadek,wypadkiem, śmierć, śmiercią i nie ma się co rozczulać jutro zginą gdzieś inne osoby ofiary łamania prawa i brawury a wracając do wypadku gdyby tam nie było policjanta lecz zwykły obywatel sprawa ze strony policji była by jasna kto winien a tak jest problem jak obrócić kota ogonem.
87. Dodane przez PB, w dniu - 08-04-2010 20:43 0 0
Kondolencje dla pana P i pani E ;-(
88. Dodane przez do kom. 15., w dniu - 08-04-2010 20:57 0 0
no właśnie - trzeba był chodzić do szkoły a nie rzucać w nią kamieniami !!! nawet nie potrafisz oszacować odległości, nie zabieraj głosu.
89. Dodane przez młoda, w dniu - 08-04-2010 21:09 0 0
["]["]["] :sigh
90. Dodane przez moto 1, w dniu - 08-04-2010 21:12 0 0
Kondolencje dla rodziny motocyklisty [*] szkoda chlopaka
91. Dodane przez PAWEŁ, w dniu - 08-04-2010 21:33 0 0
HUBERT BYŁ MOIM PRZYJACIELEM, RAZEM OD DAWNA JEŹDZILIŚMY NA MOTORACH.JAKO MOTOCYKLISTA BYŁ DOŚWIADCZONY A DOŚWIADCZENIE ZDOBYWAŁ PRZEZ LATA!NIGDY NIE MYŚLAŁEM ,ŻE COŚ TAKIEGO BĘDE PISAŁ. CZYTAJĄC KOMENTARZE WSTYD MI ZA LUDZI Z LESZNA I OKOLIC - JAK ZWYKLE JESTEŚCIE ZNAWCAMI I MACIE WE WSZYSTKIM RACJE!!! A WASZA SPECJALIZACJA TO ZŁOŚLIWOŚĆ!!! HUBERT I LESZEK PONIEŚLI JUŻ KARE. PROSZE USZANOWAĆ TO , ŻE WASZE KOMENTARZE CZYTAJĄ ICH RODZINY I BOLI ICH TO CO TU PISZECIE. 
LESZKA TEŻ ZNAŁEM I TYLKO Z POZYTYWNEJ STRONY. JEDNEGO DNIA STRACIŁEM PRZYJACIELA I KOLEGE :cry :cry  
KONDOLENCJE DLA RODZIN.
92. Dodane przez kojot, w dniu - 08-04-2010 21:40 0 0
te wasze pisanie jest chore i nie potrzebne bo tym juz nikomu zycia nie wrocicie tak jak wczesniej ktos napisal ze z nudow piszecie swoje teorie normalnie zal
93. Dodane przez xyz, w dniu - 08-04-2010 22:06 0 0
Współczucie dla rodziny[*] 
Ps. Policjanci proszę o większe kontrole motocyklistów bo na tej trasie leszno lipno to jeźdzą jak świry!!!
94. Dodane przez wlodimir, w dniu - 08-04-2010 22:22 0 0
Motocykliści są bardzo nierozważni Jesienią widzialem jednego który całą drogę z Rydzyny do Leszna przejechał na 1 kole. Mam nadzieję ze ten wypadek otrzeźwi przynajmniej tz miłośników jednośladów. Co do dochodzenia to niestety wszystko zależy od tego kto uczestniczy w tragedii. Jest to bardzo smutne. Wtedy tz służby potrafią się "zjednoczyć"
95. Dodane przez komentarz, w dniu - 08-04-2010 23:06 0 0
szkoda i jednego i drugiego.teraz napewno będzie próba zwalenia na motocykliste ,ale może to nie być tak łątwe jak się niektórym wydaje-(...)
96. Dodane przez charlie, w dniu - 09-04-2010 00:13 0 0
policjant perfidnie wymusil , ale motocyklista tez nie jest bez winy . 
Najszczersze kondolencje dla rodzin obu panow ! [*]
97. Dodane przez 1000, w dniu - 09-04-2010 00:16 0 0
proszę nie piszcie bzdur jestem bardzo rozbity i tylko komentarz nr 76 jest słuszny zgineli dwaj motcykliści HUBERT i LESZEK (policjant podczas pracy prywatnie motocyklista) proszę nie rozpatrujcie o ich winie zły cza złe miejsce tak było im pisane ,wilka strata boli mnie to bardzo ale czasu nie cofniemy
98. Dodane przez szczery, w dniu - 09-04-2010 01:37 0 0
dajcie spokój i nie sprzeczajcie się bo życia nikt niczym nie przywróci a winni byli niestety obaj panowie jeden jechał zdecydowanie za szybko :eek i bezmyślnie a drugiemu wydawało się że mu wszystko wolno jak o policja... :upset choć niestety większa wina spoczywa na motocykliście przekroczył prędkość i taka jest prawda... i choćby ktoś chciał udowodnić coś innego to z policją nie wygramy... spoczywajcie w pokoju (*) :sigh
99. Dodane przez xxx, w dniu - 09-04-2010 06:04 0 0
(do 62.)  
 
o raz za dużo jeździsz, lepiej zostań w domu i nie wypisuj takich bzdur! 
 
wszyscy szarżują, zagrożeniem są zawalidrogi tego typu jak ty, którzy na 70kmh jadą 60kmh - to jest zagrożenie  
 
fotoroadary, policja .... nie ma ich tam, gdzie być powinni - idą na łatwiznę, odklepią swoje trzymając się statystyk .... przykre, ale budzą się wtedy kiedy jest za późno
100. Dodane przez Lena, w dniu - 09-04-2010 07:51 0 0
niektóre komentarze są żałosne, wychodzi z nich pycha, złośliwość i wiara we własną nieomylność. poszukajcie w sobie choć trochę empatii i pomyślcie choć przez chwilę o uczuciach żony, która straciła męża, dziecka, które straciło ojca, rodziców, którzy stracili synów. co Wy czulibyście w takiej sytuacji? tak mało w Was współczucia katolicki narodzie?
101. Dodane przez proste, w dniu - 09-04-2010 09:40 0 0
jeżeli ktoś przekracza DOZWOLONĄ PRĘDKOŚĆ jest potencjalnym MOREDERCĄ.  
To dokładnie to samo, co jazda po pijaku.
102. Dodane przez prędkość, w dniu - 09-04-2010 09:51 0 0
przekraczanie prędkości winno być traktowane ja jazda po pijaku
103. Dodane przez KINIA, w dniu - 09-04-2010 13:25 0 0
HUBERT SPOCZYWAJ W POKOJU :cry :cry :cry
104. Dodane przez Dariusz, w dniu - 09-04-2010 15:47 0 0
Tragedia się stała, to fakt niepodważalny. Nie znam motocyklistę jeżdżącego ścigaczem, który by jeździł normalnie!
105. Dodane przez motocyklista, w dniu - 09-04-2010 16:18 0 0
moim zdaniem wina lezy po obu stronach. 
Motocyklista jechal za szybko a policjant wymysil pierszenstwo. 
 
I nie biore pod uwage takich komentarzy ze np. on go nie widzal bo bylo pod slonce.A co to obchodzi kogo to jak ja spowoduje wypadek we mgle to tez sie wybronie pogoda. Przestancie.Wina lezy posrodku. 
 
Mnie za to kiedys opipszal ze jade za wolno motorkiem (wfm);) 
I za kare przez cale miasto mial droge zajechana;)
106. Dodane przez ania, w dniu - 09-04-2010 20:32 0 0
KONDOLENCJE DLA RODZINY :cry :cry HUBERTA
reklama
107. Dodane przez kornik, w dniu - 26-03-2011 22:07 0 0
Minął prawie rok, ale wciąż boli tak samo ;( 
Hubert nigdy Cię nie zapomnimy i wciąż pamiętamy :( 
spoczywaj w pokoju [*]
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Działka ogrodowaOsieczna 160000
Osiedle lniane?rosza... Leszno 434532
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 499000
Leszno kordeckiego 9... Leszno 549000
Wynajmę mieszkanie Leszno 2700
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj