Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Będzie umorzenie w/s tragedii w Lipnie
Będzie umorzenie w/s tragedii w Lipnie
Będzie umorzenie w/s tragedii w Lipnie
09.04.2010. Radio Elka, Michał Wiśniewski
Leszno. Niezależnie od ustaleń prokuratorskich śledztwo w sprawie środowego wypadku w Lipnie zostanie umorzone. Obaj uczestnicy zdarzenia zginęli. Dla rodzin zmarłych czynności śledczych mają jednak wymiar moralny. Pozostaje też sprawa odszkodowań. Na razie w sprawie pracują biegli.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W środę wieczorem w Lipnie doszło do zderzenia motocykla honda i policyjnego opla. Wszystko wskazuje na to, że jadący główną drogę motocyklista wjechał na jednym kole w bok samochodu wyjeżdżającego z podwórka posterunku. Motocyklista zginął na miejscu, policjant
zmarł w szpitalu. Obaj mieli liczne obrażenia wielonarządowe, co wykazała wczorajsza sekcja zwłok. - U obu ofiar stwierdzono bardzo liczne obrażenia, z których część była powodem zgonu. Rutynowo zostały też pobrane próbki krwi do badań. Na wyniki musimy zaczekać kilka tygodni - mówi prokurator rejonowy w Lesznie, Jerzy Maćkowiak.
Biegły lekarz sądowy jest drugim z ekspertów zajmujących się sprawą. Swoją opinię przygotowuje też biegły dokonujący oględzin pojazdów. Po jego czynnościach motocyklem i radiowozem zajmie się teraz kolejny zespół ekspertów - rekonstruktorów wypadków drogowców.
Całe śledztwo kompleksowo prowadzi prokuratura. Policja w tej sprawie nie wykonuje żadnych czynności. Nawet pojazdy zabezpieczono poza policyjnym parkingiem. Chodzi o zachowanie bezstronności. Już wiadomo, że po zakończeniu wyjaśnień śledztwo zostanie umorzone. Obaj uczestnicy wypadku nie żyją. Prokuratorskie ustalenia mają pomóc głównie w sprawach odszkodowawczych. Dla rodzin ma to też wymiar moralny, bo ekspertyzy pozwolą ustalić stopień zawinienia obu ofiar. (mich)
1. Dodane przez Maxx, w dniu - 09-04-2010 10:04 00 No oczywiście, posuwa taki na 1 kole 160 k/h i jeszcze rodzina dostanie odszkodowanie - jednak minister Drzewiecki miał rację nazywając nasz kraj po imieniu
2. Dodane przez Agnieszka, w dniu - 09-04-2010 10:07 00 No tak policjant wyjechał motocykliście to umorzą śledztwo. Bo jakby to było gdyby musieli za winnego uznać policjanta
3. Dodane przez dyzio, w dniu - 09-04-2010 10:16 00 do kom.2 nawet gdyby uznali winnego policjanta to co zakuja go w trumnie? zawsze jak gina wszyscy uczestnicy wypadku sledztwo jest umorzone! Kogo maja skazać? Pomysl zanim napiszesz!!!!
4. Dodane przez ędward zielonooki, w dniu - 09-04-2010 10:17 10 Drodzy Państwo! Tym razem trafiło na policjanta, ale równie dobrze mogłaby to być zupełnie inna osoba. Nie jestem ani policjantem ani sympatykiem policji, ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Motocykl mknący z prędkością 140 km/h jest w zasadzie niewidoczny. To nie samochód, lecz maszyna przyspieszająca do setki w ułamki sekund. To nie pierwszy przypadek, kiedy motocyklista uderzył w wyjeżdżający samochód. To samo było w ubiegłym roku bodajże w Bojanowie. Motocykliści niestety są sami sobie winni. Po pierwsze nie jeździe się ja tylnym kole, bo to już naruszenie przepisów ruchu drogowego, a po drugie w mieście jedzie się 50 km/h, a nie 150. Tyle w temacie. Resztę proszę sobie dopowiedzieć.
5. Dodane przez propozycja!!!!, w dniu - 09-04-2010 10:18 00 Mam prośbę do radio elka!!!!!!!!!!! PROPONUJĘ ABY PODCZAS TAKICH WIADOMOSCI JAK SMIERC WYPADEK - NIE BYLO MOZLIWOSCI DODAWANIA KOMENTARZY... GDYZ SPOŁECZEŃSTWO POLSKIE JEST JAK BABCIA SIEDZACA W OGNIE PATRZACA NIE NA SWOJE PODWORKO -- LUDZIE TU WYRZYWAJA SIE I TO DO NICZEGO NIE PROWADZI.. POD INF. NP SPORTOWYMI NIECH SOBIE PISZA...ALE PROSZĘ ABY POD TAKIMI TRAGEDIAMI NIE BYLO MOZLIWOSCI PISANIA KOMENTARZY.... NIECH KAZDY POMYSLI JAKBY TO JEGO DOTYCZYLO.... A PRZECIEZ PUNKT WIDZENIA ZALEZY OD PUNKTU SIEDZENIA.... BRAK MOZLIWOSCI PODPISYWANIA KOMENTARZY POD WYPADKAMI , TRAGEDIAMI ---- PROSZE O WSPARCIE W TEJ SPRAWIE!!!!!!!!!!!!
6. Dodane przez mentor, w dniu - 09-04-2010 10:18 00 Wieksza wina jest po stronie Policjanta wlaczajac sie do ruchu nie zachowal szczegolnej! ostroznosci! Motocyklista przekroczyl dozwolona predkosc sadze ze pedzil ok 120/kmh Pozatym wypadek nie zdazyl sie na jakiejs wiejskie szosie tylko na odcinku DrogiKrajowej nr 5 Policjant musial miec swiadomosc powagi sytuacji!
7. Dodane przez hmmm, w dniu - 09-04-2010 10:19 00 I bardzo dobrze że zostanie umożone śledztwo bo to nic nie da tylko pieniądze i czas będą stracone... Tym bardziej że moim zdaniem winny był kierowca radiowozu.. i wynik dochodzenia mógł by być na niekorzyść POLICI..
8. Dodane przez jon, w dniu - 09-04-2010 10:21 00 no,specjalnie wyjechal bo chcial sie zabic,agnieszka durny komentarz...
9. Dodane przez answer, w dniu - 09-04-2010 10:23 00 umorzą śledztwo by rodzina motocyklisty nie musiała płacić rodzinie policjanta odszkodowania.
tragedia wielka i nieszczęście ale tak to jest gdy bezmyślnie jeździ się na jednym kole i bezmyślnie włącza się do ruchu.
10. Dodane przez do agnieszka, w dniu - 09-04-2010 10:23 00 o czym ty chrzanisz? chcesz by doszlo do sytuacji ze naprawde kazdy wyjazd z podporzadkowanej rowna sie wina? to ja ci juz dzis daje slowo ze kupie sobie starego zloma z duzą moca pojade przepisowo, ty ocenisz ze zdazysz sie wlaczyc do ruchu, po czym jak zobacze ze ruszasz wcisne pedal gazu do podlogi i prawdopodobnie 99% takich manewrow skonczy sie sukcesem czyli wjazdem Ci w tylni bok...winna bedziesz ty bo przeciez wymusilas, a ja za odszkodowanie kupie sobie nowszy i lepszy woz i tak kilka wypadkow za kazdym razem z odszkodowania pare sto czy tysiac odłozę bo zrobie sobie samochod sam (znam sie na tym) i za dwa lata dorobie sie calkiem dobrej furki...tego chccesz? takich czasow by nadeszly? ile znasz wyjazdow gdzie nie widac pojazdow a za chwile wyskakuja zza luku , maja duzo za duzo na liczniku i hamują...wystarczy by nie hamowali i kazdy z nas w mysl Twoich przpisow potraci prawko w pol roku...załosne to -tak przynajmniej ja uwazam
11. Dodane przez kkl, w dniu - 09-04-2010 10:25 01 o co tyle dyskusji, motocykl był na głownej , to policjant wyjechał !!!!!!
12. Dodane przez lukasz, w dniu - 09-04-2010 10:28 00 jak mozna uznac policjanta wine jesli motocyklista nie przestrzegal przepisow? sami dobrze wiecie ze policjant nie mial mozliwosci zauwazyc szalenca!
13. Dodane przez czytelnik, w dniu - 09-04-2010 10:29 00 Czy jazda na jednym kole jest dozwolona? To pierwsze pytanie jakie się nasuwa. Poza tym kierowca samochodu( policjant)mógł nawet go nie zauważyć skoro światło motocykla zamiast na drogę świeciło w niebo. Dla mnie jako postronnego uczestnika ruchu, taka jazda z góry jest zagrożeniem dla innych ich uczestników ruchu drogowego. Więc winnego już znamy, a jak ktoś ma wątpliwości to odsyłam do kodeksu drogowego.
14. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 09-04-2010 10:29 00 winnego już nie ma bo nie żyje...niech spoczywają w spokoju [*]
reklama
15. Dodane przez do 2, w dniu - 09-04-2010 10:31 00 zauważ że jak jedziesz na jednym kole, to nawet reflektora nie widać... motocyklista jest winien, bo jechał zbyt szybko, policjant wyjeżdżając z parkingu nawet go nie widział. włączenie się do ruchu to ok 5 sek, a przy prędkości 160 km/h to motocykilsta był jakieś 200-250 metrów przed radiowozem. O WYMUSZENIU PIERWSZEŃSTWA NIE MOŻE BYĆ MOWY !!!
16. Dodane przez kiki, w dniu - 09-04-2010 10:32 00 Spójrzcie na zdjęcia przepołowionego auta!! Gdyby policjant-chojrak chciał się włączyć do ruchu to uderzenie by go musło bokiem albo dostał by w tył. Natomiast auto dostało centralnie w środek. Policjant widział ten motor i specjalnie mu wyjechał żeby ten zwolnił-taka ucząca pokory straszanka wykonana przez policjanta. No ale też motocyklista na tym odcinku rozumem nie zabłysnął, od tego są motory żeby mknąc slalomem czasem też na jednym kole.
17. Dodane przez Andzia, w dniu - 09-04-2010 10:32 00 KTO TO COŚ NAPISAŁ? Po przeczytaniu doszłam do wniosku że to jeden z tych tekstów: NAPISZ BYLE CO, BYLE ZWIĘŹLE I BYLE BYŁO.
18. Dodane przez mamrot, w dniu - 09-04-2010 10:33 00 Do Agnieszki - gratuluję bystrości umysłu.
19. Dodane przez Ania, w dniu - 09-04-2010 10:33 00 Ja uważam, że całej tragedii winy jest policjant. Motocyklista złamał przepisy. Ale to policjant wyjechał mu na drogę. Uderzenie nie jest w tył auta. Nie jest tak, że motor nie wyhamował, uderzenie jest w bok, więc ewidentnie policjant wyjechał mu pod motor. No a prędkość motoru zrobiła swoje.. niestety.
20. Dodane przez Maxx i Agnieszka, w dniu - 09-04-2010 10:34 00 Motocyklista jechał za szybko - winny; Radiowóz wymusił pierwszeństwo -winny. Współwina jest oczywista (chyba ,że nie udowodnią szybkości motocyklisty)
21. Dodane przez "", w dniu - 09-04-2010 10:34 00 wyjechać wyjechał, ale motocyklista jechał na jednym kole, więc mógł być niewidoczny, kierowca samochodu mógł go niezauwazyć, nie ma co przesadzać, od tego sa eksperci.
22. Dodane przez xyz, w dniu - 09-04-2010 10:35 00 do kom nr 2 człowieku pomyśl logicznie jeżeli jakiś obiekt porusza się z prędkością 150km/h to przebycie odcinka od zakrętu w lipnie do miejsca wypadku zajmuje mu kilka sekund. więc jakim cudem ten policjant miał go zauważyć a chociażby gdy by go widział to pewnie był w tym momencie daleko a radaru w oczach jeszcze nikt nie ma aby ocenić jak szybko taki wariat się zbliży do niego.
23. Dodane przez silur, w dniu - 09-04-2010 10:36 00 Agnieszka umiesz czytać ze zrozumieniem??? Umorzenie śledztwa ma się do uznania winnego jak piernik do wiatraka...
24. Dodane przez jan, w dniu - 09-04-2010 10:46 00 agnieszko odsyłam Cię do przepisów prawa karnego procesowego . O umorzeniu decyduje śmierć ewenyalnego sprawcy a nie to kim był.
25. Dodane przez Jaga, w dniu - 09-04-2010 10:47 00 Agnieszka, myślenie ma przyszłość więc pomyśl zanim cokolwiek napiszesz. Na jednym kole nie jedzie się 50k/h, a przy jego szybkości przejechanie kilkuset metrów zajmuje kilka sekund. W takiej sytuacji żaden samochód nie zdąży przejechać na drugą stronę ulicy. Gdyby motocyklista jechał choć trochę wolniej nie byłoby go w tym miejscu o tej porze. Może dzisiaj czytałby bezmyślne komentarze na elce a jutro poszedł z dziewczyną na spacer. Żyłby. Tak samo jak zabity przez niego policjant. Współczuję rodzinom z powodu kolejnej tragedii, która i tak nikogo niczego nie nauczy.
26. Dodane przez ew, w dniu - 09-04-2010 10:54 00 Jesteście wszyscy (...) tacy mądrzy... zachowajcie te mądrości dla siebie, bo nie wiecie nawet co mówicie i jak to może dobić bliskich ofiar. Uważam, że komentarze pod takimi zdarzeniami powinny być zablokowane. Głupich nie brakuje!!!!
27. Dodane przez tomekedin, w dniu - 09-04-2010 10:55 00 Wine za cale zajscie ponosi w/g mnie motocyklista. Jezeli pedzi 160km/h na jednym kole kierowca samochodu ma nikle szanse na zauwazenie wariata (Agnieszka pewnie o tym sie przekona jak juz zacznie jezdzic samochodem). Przy takiej predkosci pokonuje ok 50 m/s przy czym doskonale chowa sie za slupkiem dzwi w aucie. Kierowca po zauwazeniu wariata ma juz nie wielkie szanse na jakikolwiek manewr.
28. Dodane przez do kom 2, w dniu - 09-04-2010 10:58 00 Agnieszko kłania się czytanie ze zrozumieniem...Napisali przecież, ze policja nie prowadzi czynności...
29. Dodane przez BEATA, w dniu - 09-04-2010 11:33 00 Zastanawiam się kim był ten motocyklista, że jest tak bardzo broniony przez ludzi piszących te komentarze?
30. Dodane przez m, w dniu - 09-04-2010 11:33 00 zgadzam sie z kom.5 i 26, nie powinno być możliwości komentowania takich wiadomości.
do kiki: czy ty uwarzasz ze policjant chcial miec wypadek, chcial zginac? zastanow sie co piszesz.
31. Dodane przez syla, w dniu - 09-04-2010 11:43 00 biedna "Agnieszka" buahahah
32. Dodane przez do - propozycja !!!!, w dniu - 09-04-2010 11:43 00 Popieram w 100 %
33. Dodane przez Rafał, w dniu - 09-04-2010 11:47 00 Szczerze nie rozumiem o co Wam chodzi. Przeciez nawet nie wiadomo ile tak naprawde jechal motocyklista. wszyscy pisza o czytaniu ze zrozumieniem a tak naprawde nikt chyba nie rozumie co jest napisane... "motocyklem i radiowozem zajmie się teraz kolejny zespół ekspertów - rekonstruktorów wypadków drogowców". Po rekonstrukcji bedzie wiadomo jak bylo naprawde. Obojetnie co by nie bylo wina lezy po obu stronach. Prawdopodobnie motor jechal duzo za szybko ale samochod powinien zachowac szczegolna ostroznosc. Szkoda ze kolejni mlodzi ludzie gina na drodze. Oby takich zdarzen bylo jak najmniej... wyrazy wspolczucia dla rodzin obu ofiar [*]
34. Dodane przez Rafal, w dniu - 09-04-2010 11:49 00 Jesli chodzi niektorym o odszkodowania to od tego jest OC, nie martwcie sie nikt nikomu z wlasnej kieszeni nie bedzie placil.
35. Dodane przez Magda, w dniu - 09-04-2010 11:59 00 Boże! O czym Wy wszyscy piszecie? Żerujecie na tragedii dwóch osób i dwóch rodzin! Społecznosc kocha takie tematy...Mozna wtedy pokazac jacy to jestesmy mądrzy..jak to My mądrze bysmy postapili...Zabawiacie sie w " Straznika Moralnosci, Sędziego,Policjanta i Ofiare" Guzik wiecie!!!! Oby nikt z Was nie musiał sie znalezc w takiej sytuacji...ciekawe jakie wtedy mądrosci jeden z drugim by prawił...Nie pomagacie swoimi osądami nikomu...Jak wg Was moze czuc sie osoba,ktora wlasnie w tym wypadku stracila swoje dziecko,męża i która czyta te Wasze przechwałki kto jest winny a kto nie? Zatrzymajcie sie na chwile i wyobrażcie sobie to...jezeli w ogóle potraficie!!!!Zal mi Was wszystkich!!!Oni juz są sądzeni tam na Gorze,a Wy sie po prostu pomódlcie za Nich. Nie osądzajcie! Nie krytykujcie! Nie szukajcie winnego! Zostawcie to tym,ktorzy znaja sie na tym! W tej chwili juz nie ma winnego i ofiary! Są dwie tragedie. Uszanujcie zmarłych a tym bardziej Ich rodziny. Magdalena
36. Dodane przez wzburzona, w dniu - 09-04-2010 12:23 00 popieram stanowisko kom 5,26 i 30 - bez komentarzy takich wiadomości.
37. Dodane przez xyz, w dniu - 09-04-2010 12:26 00 Czytając to, czuje się jak w przedszkolu...ludzie nie maja pojęcia o UPoRD ani o KKP czy KPK... walą tylko zza szklanego ekranu "WINNY!!!" Ludzie jak ja się ciesze, że w Polsce prokuratorem, biegłym sądowym czy tez sędzią nie może zostać każdy bo bałbym się wychodzić na ulice...bo chyba po spojrzeniu w oczy wydawalibyście wyrok! Zamiast pisać takie bzdury lepiej chyba przez minutę pomilczeć! I jeszcze jedno...facet ubiera mundur...poświęca praktycznie całe swoje życie dla bezpieczeństwa narodu...nie państwa...NARODU!! za jakieś marne 2000 zł a jak ginie w wypadku to wszyscy krzyczą "Jego wina..", gdyby to był jakiś 30 letni ślusarz czy murarz każdy by mowił, że "motocyklista zabił człowieka...jaka szkoda że niewinny zginął..."
38. Dodane przez jahu, w dniu - 09-04-2010 12:58 00 do 22 Pomysl sam (...)!!! jesli kilka sekund zajmie przejechanie odcinka od zakretu do miejsca wypadku oznacza ze policjant wogule sie nie zatrzymal i nie rozejrzal wlaczajac sie do ruchu!samo zatrzymanie i rozeznanie sytuacji panujacej na drodze zajmuje kilka sekund! Motocyklista Nie mial zadnych szans w zdezeniu ze sprawca Policjantem! Policjant ponosi zdecydowanie wieksza wine za caly wypadek! Brawo Agnieszka!!! Zgadzam sie z toba prawo jest skonstruowane bardziej na korzysc Policjantow!
39. Dodane przez lump, w dniu - 09-04-2010 12:31 00 do kom 5 przecież nie zamkniesz ludziom ust. Gadali, gadają i będą gadać. I dobrze! Piszą? Jeszcze lepiej. To są w końcu refleksje, które powinny towarzyszyć każdej śmierci! Zwłaszcza tak nagłej i bezsensownej! Mądrym wystarczy jeden przykład, by zmienili styl, głupim trzeba postawić zakazy. I temu służy ta cała wymiana zdań i mądrości. Potrzebna jest społeczna dezaprobata. Policjant dobry człowiek - szkoda, że nie żyje. Teraz policja pójdzie po rozum do głowy i to feralne skrzyżowanie zabezpieczy przed podobnymi wypadkami. Młody motocyklista - dobry człowiek, ale dał się uwieść motocyklowej subkulturze. Czy jego żyjący jeszcze koledzy coś z tej śmieci zrozumieją? Myślę, że wątpię!
40. Dodane przez Propozycja!!!!!, w dniu - 09-04-2010 12:40 00 Ja też jestem za!!!
41. Dodane przez Żal, w dniu - 09-04-2010 12:46 00 To co wyprawiają motocykliści, a przynajmniej większość z nich, na naszych dziurawych i krętych drogach to paranoja, mieszkam za zakrętem gdzie jest 40km/h i często zdarza się że wyskakuje taki i ma ponad 100km/h, jeśli on chce być dawcą to proszę bardzo ale ja wcale nie chcę nim być, a wg wypowiedzi co niektórych to mam nie ruszać się z domu bo jeżeli mnie trafi to moja wina, żałosne.
42. Dodane przez smutny, w dniu - 09-04-2010 12:49 00 Ogromna tragedia ludzka. Niech będzie przestrogą dla innych. Facet jechał z ogromną, niedozwoloną prędkością na jednym kole motorem, więc zrobił wszystko aby go jakikolwiek włączający się do ruchu obiekt nie zauważył. Przecież wiadomo, że jak już się ściemnia na dworze, to motor pędzący z conajmniej 120 km/h i oświetlający niebo nie będzie widoczny. Kondolencje dla rodzin ofiar.
43. Dodane przez Jar, w dniu - 09-04-2010 12:55 00 Jak widzę samobójców na "ścigaczach" to mnie krew zalewa, mają wszystkie przepisy w (...)!A Policja to może jedynie sobie na nich popatrzeć jak przemykają koło ich radiowozów.
44. Dodane przez do - propozycja !!!!, w dniu - 09-04-2010 12:52 00 Popieram w 100%
45. Dodane przez Blanka, w dniu - 09-04-2010 12:54 00 Do kom. nr 6- Z Ciebie taki mentor, jak z mysiego ogona tamburyno... Przecież w momencie, gdy policjant włączał się do ruchu droga była pusta. Wyobrażasz sobie, z jaką prędkością jechał ten motocyklista?! On policjantowi po prostu wyrósł przed oczami. Taka prawda. Jedno spojrzenie-droga pusta; drugie spojrzenie- i niestety to było już spojrzenie śmierci w twarz....Jeżeli rodzina motocyklisty będzie wdowę po policjancie nękać o odszkodowanie, to chyba wypiszę się z tego kraju...
46. Dodane przez DGR, w dniu - 09-04-2010 12:55 00 Nie moge tego czytac co za głupoty tu pisza.Winowajca tego całego wypadku to Gliniasz!! który załamał prawo i nie ustapił mu pierszeństwa!! a nie wina motocyklisty który jechał z predkoscia 160km/h! gdyby gliniasz mu nie wyjechał nic by nie było proste!!!! jak budowa cepa
47. Dodane przez miśka, w dniu - 09-04-2010 13:07 00 Popieram w 100% wpis nr5. Niektórzy tylko czekają aż się pojawi jakis artykuł typu: powiesił się,rzucił pod pociąg lub artykuł podobny do tego o środowej tragedii w Lipnie. Ludzie,opanujcie się i spójrzcie na to z perspektywy Rodzin ludzi którzy już nie żyją.Wy Im życia nie wrócicie ale zadajecie same ciosy prosto w serce pisząc bzdury i oskarzając innych.Jestem za tym by tragedie ludzkie opisywane na tym portalu nie miały możliwości komentowania. Nie rzucajcie tego typu spraw sępom na pożarcie. Proszę o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy. Pozdrawiam wszystkich którzy są też ZA!!!!!! A Rodzionom ofiar wyrazy współczucia. [*][*][*]
48. Dodane przez Marta, w dniu - 09-04-2010 13:09 00 Zgadzam się z kom.5 Jest to wielka tragedia ,a niektórzy wypisują tu okropne rzeczy.
49. Dodane przez R., w dniu - 09-04-2010 13:11 00 Zakończcie tą dyskusję!!
Panie świeć nad duszą HUBERTA i policjanta.
Młody byłeś jak brat dla mnie.
reklama
50. Dodane przez ędward zielonooki, w dniu - 09-04-2010 13:14 00 Do DGR z komentarza 46. Lepiej się nie wypowiadaj, bo nawet nie potrafisz napisać zdania po polsku. Nie gliniasz, tylko gliniarz jak już. Żal mi takich ludzi. Zresztą według twojego rozumowania jazda z prędkością ponad 100 km/h w terenie zabudowanym na jednym kole jest w porządku? Idź do szkoły dziecko, poczytaj co nieco.
51. Dodane przez Janusz, w dniu - 09-04-2010 13:20 00 o czym wy ludzie piszecie "co by było gdyby " obydwoje uczestnicy zdażenia nieżyją a wy się roztrząsacie kto winny spróbujcie choć trochę wczuć się w sytuację jednej bądź drugiej strony tej tragedii a nie bić pinę na portalu to i tak nic niezmnieni a ranicie obie rodziny durnymi komentarzami ciekawe w jaki sposób przeżywał by tą tragedię każdy który wypisyje tutaj różne brednie dlatego zgadzam się z komentarzem nr5. najlepiej oceniać innych zacznijcie od siebie a rodzinom tej tragedii i jej uczestnikom dajcie spokój!!!!!!!!
52. Dodane przez :((((, w dniu - 09-04-2010 13:22 00 a ja Wam wszystkim coś powiem, zamiast rozprawiać nad tym kto był winny a kto nie to może po prostu zmówcie za nich modlitwę co?? bo życia im nikt nie zwróci, a prawdę zabrali ze sobą do grobu.a jestem zbulwersowana Waszymi komentarzami. nie było Was tam, słuchacie plotek i powtarzacie i rozprawiacie i przeżywacie jak mrówka okres. Ludzie dystansu nabierzcie!!!! Prawda jest jedna, że to olbrzymia tragedia dla obu tych rodzin. Młodzi ludzie, całe życie było przed nimi....
53. Dodane przez ll, w dniu - 09-04-2010 13:23 00 Ogromna tragedia dla obydwu rodzin składam moje kondolencje jednak sprawa będzie musiała być zbadana żeby ustalić sprawcę bo rodziny mają prawo do odszkodowań.Ubezpieczyciele żądają ustalenia sprawcy.Jednak policja drogowa na podstawie obowiązującego obecnie prawa o ruchu drogowym w identycznej kolizji nie wypadku jednak w przypadku mojego krewnego policja ruchu drogowego potrafiła ustalić winnego.Otrzymał 6 punktów karnych 300 zł mandat za nie zachowanie szczególnej ostrożności przy włączaniu się do ruchu.W tym przypadku ma zastosowanie ten sam artykuł bo to identyczna sytuacja.
54. Dodane przez gość., w dniu - 09-04-2010 13:35 00 Przestańcie ludzie obwiniać zmarłych.Co wam to da? Co się stało to się nie odstanie a zmarłym trzeba okazywać szacunek jakbyście nie wiedzieli.
Współczucia dla rodzin zmarłych [*]
55. Dodane przez les, w dniu - 09-04-2010 13:36 00 A mnie interesuje z jaką prędkością jechał motocyklista przez przejście dla pieszych, przez które czasami przechodzę tak samo jak i moje dzieci
56. Dodane przez ```M, w dniu - 09-04-2010 14:02 00 Zgadzam sie z komentarzem 30, 5 I 26 Ludzie zastanowcie sie jak by to was spodkało lub kogoś bliskiego. W kazdej dziedzinie sa wariaci nie tylko motocyklisci.Obydwoje nie żyja i to jest cios dla rodzin.Nie osadzajcie ludzi (*)
57. Dodane przez piotr, w dniu - 09-04-2010 14:09 00 Skąd macie informację że jechał na jednym kole??? Poczekajcie na expertyzę a potem piszcie że jechał na jednym kole. A odnośnie tego kto był winny to odpowiedzcie jak by zamiast motocykla było auto to kto by był winny??? Paranoja te wasze komentarze
58. Dodane przez do kom nr. 4, w dniu - 09-04-2010 14:09 00 kolego..." Motocykl mknący z prędkością 140 km/h jest w zasadzie niewidoczny" końca widoczny, ale na 100% jest słyszalny! i to bardzo dobrze!
59. Dodane przez DO KOM.29, w dniu - 09-04-2010 14:18 00 WIESZ KIM BYŁ MOTOCYKLISTA CZŁOWIEKIEM KTÓRY W DANYM MOMENCIE NIE POMYŚLAŁ JAKIE ZAGROŻENIE SIEJE JAK LUDZIE ZA CZTEREMA KÓŁKAMI DOPROWADZAJĄ DO ŚMIERTELNYCH WYPADKÓW TO TEŻ ZADAJESZ TO SAMO PYTANIE BO KUKNIJ W STATYSTYKI WIĘCEJ LUDZI GINIE PRZEZ CZTERY KÓŁKA NIŻ PRZEZ JEDNOŚLADY.I DAJ JUŻ SOBIE SPOKÓJ ZASTANÓW SIĘ KIM TY JESTEŚ TAK IM BYŁO PISANE PRZECIEŻ KAŻDY MA POSTAWIONY SWÓJ KRZYŻYK
60. Dodane przez Popierający, w dniu - 09-04-2010 14:27 00 W pełni popieram apel z komentarza nr 5 !!! Niech od teraz nikt normalny nie pisze komentarzy. Zostawmy tych "specjalistów" od durnych uwag samych sobie a zobaczycie jak jest ich niewielu. Oni są jak hieny ( również ) cmentarne piszą głupoty i złośliwości na każdy temat!
61. Dodane przez {*}, w dniu - 09-04-2010 14:35 00 gdyby nie wstrzymali slectwa to i tak wiadomo ze motocyklista byl by winny bo motocyklisci nie sa lubiani na drogach a po drugie pojedynek policjant vs motocyklista jest z gory wiadomo ze wygra policjant, a to ze policjant wymusił pierwszenstwo czy zle ocenił predkosc i odległosć motocykla to juz mniej wazne. niech spoczywaja w pokoju. (krytykujcie ile chcecie ja mowie jak mysle)
62. Dodane przez STOP, w dniu - 09-04-2010 14:42 00 JESTEM ZA STOP KOMENTARZY ŚMIERTELNYCH WYPADKÓW
MOŻE TRZEBA NAGŁOŚNIĆ TĄ SPRAWĘ W WIĘKSZYCH MEDIACH T...N 2.
63. Dodane przez do kom.55 les, w dniu - 09-04-2010 14:45 00 zacznij też się interesować z jaką prędkością jadą samochody przez twoje przejście dla pieszych bo oni to wo gule nie mają poszanowania dla pieszych.Tylko jeszcze potrafią łapami wymachiwać jak muszą się zatrzymać.Najlepiej kup sobie radar i stój na przejściu w tę czas będziesz wiedziała jak szybko jadą jedno ślady i samochody
64. Dodane przez do kom 22, w dniu - 09-04-2010 14:49 00 gdyby było tak jak ty gadasz to przez te kilka sekund od zakretu do samochodu motocyklista miał by jakies pole manewru i mógłby ominąc radiowóz bo nie wieze ze nie mial by 2-3m szerokosci zeby go minac. albo policjant chciał go postraszyc zeby zwolnił albo poprostu nie ocenił dobrze predkosci i odległosci. oczywiscie motocyklista nie jest aniołkiem bo napewno przekroczył predkosc ale co do tego ze jechał na jednym kole to póki wstrzymajcie sie bo każdy kto nie lubi motocyklistów moze powiedziec policji ze motocyklista mial 300km/h i jechał tyłem do przodu. nie jestem ani za motocyklista ani za policjantem patrze na to zyciowo. i jeszcze jedno nie róbmy z policjanta nie winnego tylko dla tego ze jest policjantem.
65. Dodane przez KONIEC, w dniu - 09-04-2010 14:51 00 WIĘCEJ KULTURY LUDZIE .LESZNO JEST MAŁE MOTOCYKLI JEST MAŁO .NIE WSZYSCY SA ŚWIECI NIKT NIE JEST IDEALNY .KAŻDY KAŻDEMU ZAZDROŚCI .W DUŻYCH EUROPEJSKICH MIASTACH JEST NAPRAWDĘ WIELE MOTOCYKLI SKUTERÓW I JAKOŚ POTRAFIĄ MIEDZY SOBĄ SIĘ POROZUMIEĆ .DLACZEGO WYPISUJEMY TAKIE KOMENTARZE .BO CO NIE KTÓRZY SA ZACOFANI I TYLKO CZEKAJA NA TAKIEGO TYPU WYDARZENIA BYLE TYLKO COŚ NAPISAĆ .ZAPRASZAM DO PARYŻA GDZIE MOTOCYKLI JEST FULL. KONIEC
66. Dodane przez Ronin, w dniu - 09-04-2010 15:19 00 Tego chłopaczka bez wyobrazni wcale nie zxałuje.Ale jakie miał prawo narazac a pozniej odbierac zycie drugiego?????? Poza bezdenna głupota motocyklisty,dopatruje sie tez winy w słuzbie szeroko pojetej "drogówki".Wierzcie mi,ze majac do dyspozycji ten cały sprzet co oni maja(samochody,motory) mozna naprawde wykorzystac to do walki z piractwem drogowym!!!!Ba,to jest ich OBOWIAZEK!!!!! Niby tyle Policji w Lesznie,a nie widac zbytnio wyników i jakiejkolwiek inicjatywy.Problemy mili Panstwo sa po to zeby stawiac im czoła.A jesli jakas sytuacja od bardzooo długiego czasu pozostaje bez podjecia radykalnych kroków to jest conajmniej dziwne i dajace do myslenia.A wiec do dzieła!!!!!
67. Dodane przez kolega obojga, w dniu - 09-04-2010 15:24 00 Ludzie drodzy opanujcie się prosze. zarówno policjant jak i motocyklista kochali motocykle. Byli kolegami!!Znali się. Dajcie sobie wreszcie spokój!!
68. Dodane przez gosia, w dniu - 09-04-2010 15:31 00 "u chce sie żyć "wdzę,czytając bezmyślne komentarze..az strach mieć wypadek bo tak piszecie..Pomyślcie co myślą biedne rodziny ,którym tak bardzo powinniśmy współczuć..po co to wypisujecie..zamiast wspierać to wy na odwrót..co z was za ludzie..!!!!!!!!!!
69. Dodane przez Alka, w dniu - 09-04-2010 15:39 00 Jak najbardziej popieram komentarz nr 5! Nie powinno być możliwości pisania komentarzy pod takimi właśnie sprawami. Ludzie są nieobliczalni i czasami piszą co im ślina na język przyniesie. Mam nadzieję, że radio elka Posłuch naszej prośby. Liczę na Was!
70. Dodane przez DO ZNAWCOW, w dniu - 09-04-2010 16:09 00 DO ZNAWCOW KTORZY PODPIERAJA SIE STATYSTYKAMI WYPADKOW MOTOCYKLISTOW I SAMOCHODOW !! NAJPIERW MUSICIE PRZEANALIZOWAC JAKI % POJAZDOW TO MOTOCYKLE A POTEM DOPIERO MOWIC ZE POWODUJA MNIEJ WYPADKOW BO JAK MASZ POWIEDZMY 50 MOTOCYKLI i 5000 SAMOCHODOW TO KAZDY GLUPI POWIE ZE KIEROWCY TYCH 5000 SAMOCHODOW SPOWODUJA WIECEJ WYPADKOW BO WYNIKA TO ZWYCZAJNIE Z RACHUNKU PRAWDOPODOBIENSTWA, WIEC GAMONIE KTORZY PISZA ZE MOTOCYKLISCI POWODUJA MNIEJ WYPADOW SA JAK DLA MNIE BEZMYSLNYMI LUDZMI
71. Dodane przez fxik, w dniu - 09-04-2010 16:26 00 Wielka Sobota, po południu młodzież na motocyklach urządziła sobie kurs jazdy na "JEDNYM KOLE" na Alei Konstytucji pomiędzy Jana Pawła a Kąkolewską na wysokości Cmentarza i to w obie strony dobre pół godziny szaleli - i nikt nic nie widział i nie słyszał. Gdzie była Policja. Niby była akcja Świąteczny Wekend a ja z Leszna do Wrocławia i z powrotem nie widziałem ani jednego patrolu. Tak jest zawsze. A policjanci którym nie chce się czekać na skrzyżowaniu w kolejce to tak aby sobie włączają "koguta" i wyjazd bez problemu a za 20 metrów kogucik wyłączony. Popatrzcie chociażby koło Synagogi - zakaz zatrzymywania i postoju na ul.Gołębiej a stojących na zakazie samochodów masa !!!
72. Dodane przez adis, w dniu - 09-04-2010 16:51 00 Czemu oskarżacie motocyklistów.Policja myśli,że jej można wszystko.Owszem przesadził z prędkością.Ale Leszek wymósił pierwszeństwo i wypadek się zdarzył.
73. Dodane przez PATI, w dniu - 09-04-2010 17:08 00 Po pierwsze kondolencje dla obydwu rodzin,jest to wielka tragedia kto tego nie pszeszedł to ten tego nie zrozunie.Teraz kilka słów do wszystkich zainteresowanych,taka była wola BOGA kiedy się rodzisz a kiedy umierasz i nikt z żyjących nie ma nato wpływu.Do braci motocyklowej aby uczcic smierc naszego kolegi zawiesmy kazdy BIAŁĄ FŁAGE na motorze i wten sposób oddamy mu hołd,tak jak to zrobią policjanci zawieszą czarne wstążeczki na antenach swoich radiowozów
P.S W zeszło rocznym wypadku motocyklisty w BOJANOWIE udzial też brała POLICJANTKA i co ?
74. Dodane przez popieram kom 5, w dniu - 09-04-2010 17:17 00 STOP z komentarzami pod takimi tragediami popieram tą inicjatywe jak najbardziej
75. Dodane przez ja, w dniu - 09-04-2010 17:22 00 jestem za kom. 5 brawo mysle ze w ELCE sie nad tym zastanowia i to bardzo
76. Dodane przez Piechur, w dniu - 09-04-2010 17:52 00 Na usprawiedliwienie motocyklisty jest jedynie to, że jadąc na jednym kole nie widział dokąd jedzie. Przecież reflektor zasłaniał mu pole widzenia na drogę. Ponadto przy tej prędkości trzeba uważać na balans a nie na to co się dzieje na jezdni!
77. Dodane przez zielony, w dniu - 09-04-2010 17:54 00 Uczepili sie tego motocyklisty jeden z drugim.Z tego co wiem, to gdy motocyklista widzi ze dojdzie do zderzenia z jakas przeszkoda, i nie ma juz ucieczki np w bok, lub wychamowania to robi tzw świeczke, po to aby sile wypadku przeniesc na caly motocykl,uderzajac cala rama w przeszkode a nie tylko na przednia czesc motocykla, i w normalnym rozumowaniu sa wieksze szanse na przezycie niz uderzenie przodem. no i przy narmalnych predkosciach, bo w tej sytuacji mala predkosc to nie byla, i dlatego tak sie skonczyl ten wypadek
78. Dodane przez megi, w dniu - 09-04-2010 17:55 00 apeluję do wszystkich kierowców zarówno motocykli i samochodów o zdejmowanie nogi z gazu. To jest pierwsza przyczyna wypadków drogowych. Popieram fotoradary i ograniczenia prędkości, choć i tak duża część osób nie zwraca na nie uwagi. Lepiej jechać dłużej ale bezpieczniej nie ryzykując życia innych osób.
79. Dodane przez Do propozycja, w dniu - 09-04-2010 18:04 00 Zgadzam sie w 100%. Dość bezmyślnych komentarzy na temat czyjejś smierci.To nie tok show tylko ludzka tragedia.
80. Dodane przez m.p., w dniu - 09-04-2010 18:12 00 znałam Huberta bardzo dobrze jak każdy czlowiek miał swoje wady i zalety, lubiał szybką jazdę, ale to nie znaczy że musiał zginąć, a policjant wykonywał swoją pracę zapewne najlepiej jak umiał, jednak domeną tego zawodu jest poświęcenie... Nikogo nie obwiniam, dla mnie oboje śa nie winni...i możecie sobie i o mnie i o nich myśleć co chcecie!
popieram też jeden z pierwszych komantarzy elka powinna zablokować komentowanie takich spraw, na tym cierpi rodzina, oni też to czytają, wiem jak bardzo cierpiałam gdy ludzie wypisywali złośliwe komantarze pod samobójstwem mojej przyjaciółki, to jest okropne...
[*]
81. Dodane przez Cyba każdy się domyśla kto pis, w dniu - 09-04-2010 18:14 00 Na terenie Giminy Lipno na K-5. Jak tylko wszystko wróci do normy /szkoda że nie wróci bez Leszka/ Jeśli ktoś popełni wykroczenie niech nie liczy na zrozumienie!!!!!!!!!!!!
reklama
82. Dodane przez do propozycja!!!!, w dniu - 09-04-2010 18:21 00 jak najbardziej popieram
83. Dodane przez hhhhhhhhhh, w dniu - 09-04-2010 18:36 00 do komentarza 78
My mamy dobrze(motocyklisci) fotoradar moze na podskoczyc;D
84. Dodane przez Leszek, w dniu - 09-04-2010 19:04 00 Niejaki "hhhhhhhhh" raczył był napisać tekst następujący: "...do komentarza 78 My mamy dobrze(motocyklisci) fotoradar moze na podskoczyc;D...", który dobitnie świadczy o ilorazie inteligencji jego autora. Odwrotnie proporcjonalnym oczywiście do wskazań licznika prędkości i obrotów silnika.
85. Dodane przez :(((, w dniu - 09-04-2010 19:13 00 Popieram ZAKAZ PISANIA KOMENTARZY PROSZĘ ZLIKWIDUJCIE TO LUDZIE TYLKO O KIMŚ UMIEJĄ PISAĆ
żEBY WAS TO NIGDY NIE SPOTKAŁO
86. Dodane przez Andre, w dniu - 09-04-2010 19:37 00 do kom.2 Jak nie znasz choćby w zarysie przepisów kodeksu karnego to nie zabieraj głosu.
87. Dodane przez motocyklista jo, w dniu - 09-04-2010 19:59 00 Szanowni Panstwo.Te wszystkie uwagi i opinie o tym kto ponosi większą wine za owy wypadek i smierc obydwó kierójących są .......... .Motocylkisci uwarzajcie teraz na patrole bo przecie to my będziemy na uwadze POLICJI za smierc ich kolegi.Będą się czepiac byle czego żeby dowalic mandat.Nawet jak pojedziesz przepisowo to czegoś się doszukają.
88. Dodane przez error, w dniu - 09-04-2010 20:14 00 coś muszę wam powiedzieć prawda jest taka że gdyby gość na motorze jechał 50 to conajwyżej byli by połamani koniec .
89. Dodane przez Jedyna słuszna decyzja., w dniu - 09-04-2010 20:22 00 Umorzenie i cisza nad tymi trumnami. Nie żyje dwóch młodych ludzi i nie ma co debatować. Amen.
90. Dodane przez mgl, w dniu - 09-04-2010 21:47 00 motocyklista winny bo: 1. jechal dużo za szybko 2. ogolnie policjant wlaczal sie do ruchu, wyjezdzajac nie widzial motocykla, zaraz kazdy napisze ze byl nie ostrozny bo mogl przewidziec taka sytuacje. czyli praktycznie nikt nigdy nie moze wlaczyc sie do ruchu bo musi przewidziec ze jakis (...) na motoze moze wyskoczyc z za zakretu.
91. Dodane przez milagros, w dniu - 09-04-2010 20:43 00 ludzie jesteście jak przekupki na targu i licytujecie się na słowa !!!! pomyślcie co dzieje się w domach osób które zginęły w tak tragiczny sposób !!!w tej chwili nie ważne jest ,,co byłoby gdyby..." JESTEM ZDECYDOWANIE ZA ZAKAZEM PISANIA KOMENTARZY W TEGO TYPU PRZYPADKACH I ZDARZENIACH !!!!! [*][*]
92. Dodane przez sąsiadka, w dniu - 09-04-2010 20:54 00 zginął ojciec, mąż, syn, znkowmity i wartościowy człowiek i tylko zdobyć się na chwilę refleksji na zyciem... i współczuc rodzinom reszta jesy nieważna...
93. Dodane przez an, w dniu - 09-04-2010 20:59 00 zgadzam się z komentarzem 87
94. Dodane przez Pit, w dniu - 09-04-2010 21:12 00 szkoda gadać tragedia z obu stron wina i tyle. A tak naprawdę kto wam powiedział że ten motor jechał 120-150 km/h. Mam doświadczenie w tej dziedzinie i stwierdzam na faktach że na tym modelu można bezpiecznie jechać na kole od 10-20Km/h do 80-90/ Km/h ciągle przyspieszając w mega tępię zbliżając się do 80 km/h moto zaczyna opadać samoczynnie. Faktem jest to że obaj złamali przepisy jeden że jechał na kole a drugi że wyjechał. Wiana obu stron a co do prędkości poczekajmy na opinie ekspertów. Szacunek ofiarom i ich rodzinom.
95. Dodane przez Luś, w dniu - 09-04-2010 21:20 00 Popieram propozycje z kom. nr5 to są ludzkie tragedie a podpisują je osoby nie do końca zdające sobie sprawę z tego co piszą
96. Dodane przez sos, w dniu - 09-04-2010 21:40 00 kawalek blizej jest przejscie dla pieszych czesto przechodza tam rodzice z dziecmi w wózkach tam mogła być większa tragedia i wina by była tylko motocyklisty wiec po co te gadaniny
97. Dodane przez do kom 28, w dniu - 09-04-2010 21:48 00 sam czytaj ze zrozumieniem Agnieszka nie napisała że policja prowadzi śledztwo, przeczytaj jeszcze raz kom 2 a jak nie zrozumiesz to poproś kogoś o wyjaśnienie
98. Dodane przez ew, w dniu - 09-04-2010 21:57 00 do kom 92
krótko a treściwie, pięknie wyrażone.. [*]
99. Dodane przez maluczka, w dniu - 09-04-2010 22:13 00 proszę jakie sądy...oskarżenia...komentarze na poziomie kury....żal........ wieczny odpoczynek.....a sądzi już góra ,dajcie im spokój wieczny...
reklama
100. Dodane przez AA, w dniu - 09-04-2010 22:20 00 Ludzie zastanówcie się co piszecie 160km/h fak,że to droga krajowa ale teren zabudowany ten motocyklista z taką zawrotną prędkością przejechał dwa przejścia dla pieszych z których korzystają także dzieci mogło dojść do większej tragedii
101. Dodane przez benny, w dniu - 09-04-2010 22:31 00 w takich sytuacjach mozliwosc komentarzy powinna byc ZABRONIONA.zadarzyla sie tragedia.dwoje ludzi niezyja.zatrzymajmy dal siebie glupie komentarze.a ten portal pokazuje jakim jest brukowcem ze pozwala na glupie komentarze gdy zdarzyla sie tragedia.kondolencje dla rodzin ofiar
102. Dodane przez AA, w dniu - 09-04-2010 22:38 00 Ludzie zastanówcie się co piszecie 160km/h fak,że to droga krajowa ale teren zabudowany ten motocyklista z taką zawrotną prędkością przejechał dwa przejścia dla pieszych z których korzystają także dzieci mogło dojść do większej tragedii
103. Dodane przez Grabarz, w dniu - 09-04-2010 22:53 00 W środę byli Oni[*], jutro Ty mozesz byc na jednym z nich miejsc....
104. Dodane przez teMIDAS, w dniu - 09-04-2010 23:39 00 Nie ulega wątpliwości, że gdyby motocyklista nie złamał prawa, dwie rodziny uniknęłyby tragedii. Nawet przy wymuszeniu pierwszeństwa!!! Dzisiaj policjant, jutro Wasze dziecko! Mam mocna orurowaną furę na ranie i niezłe wycieraczki... Biorę każdego na klatę!!! Ja sprite, Wy pragnienie!!! I nie liczcie na fory
105. Dodane przez niby bezstronna, w dniu - 10-04-2010 00:17 00 sorry, ale już mi podnosi od tych waszych oskażycielskich komentarzy... zginął mój kolega, nie mogę powiedzieć, że przyjaciel, bo nie miałam przyjemności znać go na tyle dobrze, ale proszę was ludzie opamiętajcie się. Leszek też był motocyklistą. Pamiętam z jakim zapałem opowiadał o swoim motorze... a teraz nawet nie wiem, czy zadzwonić do jego żony, bo co tu powiedziec... nie będę mówić, czyja to była wina, ale nie potrafię sobie wyobrazić, co odpowie mama swojemu synkowi, kiedy ten zapyta kiedy tata wróci do domu... myśleliście o tym?????? zastanówcie się więc dwa razy zam=nim napiszecie komentarz... do zobaczenia Lesiu wariacie, szkoda że nie będzie już okazji pobalować razem...
106. Dodane przez wilk, w dniu - 10-04-2010 00:39 00 do wszystkich szukających winnego - ja byłem świadkiem tego wypadku i 3 sekundy wcześniej mógł ten motocyklista uderzyć w moje auto , koło fotoradaru wyprzedził 2 auta a na krzyżówkę wjechał na jednym kole(lekko 150km/h)i zatrzymał się na oplu i a motor na jednym kole to czarna plama która pokonywała 42metry na sekundę więc 5 sekund to 210 metrów i jaka tu wina opla a wszyskim proponuję pomyśleć jak kruch jest życie zanim naduszę pedał gazu lub przekręcą manetkę
107. Dodane przez jotka1955, w dniu - 10-04-2010 06:32 00 na komentarzu pod nr 5 powinno się zakończyc roztrząsanie tej tragedii!!!
108. Dodane przez kicaj, w dniu - 10-04-2010 09:29 00 jak sie czyta te wszystkie komentarze zal (...)sciska pomyscie co czuja rodzice kturzy chowaja swoje dzieci ,a dzieci swojego tate, co czuje matka ktura traci dziecko ,nietak dawno chowalismy kolege ktury zgina jadac na motorze straszny bol kiedy slyszysz warkot motorów jak sie zegna kolege .przypomnijcie sobie piosenke dzemu ..ZAPAL SWIECZKE ZA TYCH CO ZABRAŁ LOS..
109. Dodane przez do 106, w dniu - 10-04-2010 08:23 00 Do wilk ma sz 100% racji, kondolencje dla rodzin ofiar i oby za kilka lat wyszły z tego wzmocnione a co do winy to w tej chwili mniej istotne. natomiast wiem ,że jak spojrzew lewo i nic nie widze to spojrze w prawo mijają 2 sekundy puszczam sprzegło pod górkę wieć powoli kolejne 2 sekundy i mam z lewej strony motor który jak patrzyłem w lewo był jedną czawartą kilometra dalej
110. Dodane przez przepisy, w dniu - 10-04-2010 08:47 00 przepis brzmi należy zachować ostrożność,jest to droga bardzo ruchliwa,i mało na niej wariatów.MIELI CZAS NA ROZGLĄDNIECIE SIĘ I OCENĘ PRĘDKOŚCI CHYBA ŻE WŁADZA WYJEŻDRZA Z POSESI NA DROGĘ GŁÓWNĄ,RUCH STAJE W MIEJSCU.Jeszcze jedno mało na naszych drogach szaleńców amatorów jazdy każdy w Lipnie jedzie 50km/h . Miałem podobny przypadek wjeżdrzałem z podporządkowanej na głowną nie widziałem motoru też leciał ,nie zdążyłem walnął mi w auto,całe szczęście że nie zginął.I co pytam się podobna sytułacja zgadnijcie kogo wina była tak tak MOJA był na głównej,a ja miałem zachować szczególną ostrożność . POZDRAWIAM
111. Dodane przez koles, w dniu - 10-04-2010 11:10 00 wiecie co niech sie wypowie tylko ten co widzial to lub mial taka sytuacje ten policjant nie mial szans go zobaczyc jesli jechal 150 na godzine od zakretu to byly niecale 2 sekundy a co jestesci wstanie zrobic w 2 sekundy nawet nie pierniesz wiec nie mowcie ze policjant winien bo to on lecial jak szalony to on ja mowie wam to sam sobie narobil i niewinego zabil
112. Dodane przez ktoś, w dniu - 10-04-2010 12:02 00 Z tego co mi wiadomo chłopak na motorze od skrzyżowania w LIPNIE zaczął jechać na świecy widział że droga pusta bo szlabany były w tym momencie zamykane także ruch zatrzymany prezegazował maszynę i ruszył na świecy także policjanta już nie mógł widzieć z kolei ten widząc pędzący motor chciał go spowolnić wyjeżdzając na drogę a ten jadąc na świecy go po prostu nie zauważył ZNAŁEM OBU
113. Dodane przez Ania2, w dniu - 10-04-2010 13:40 00 Nie powinno się komentować takich wydarzeń. To jest przykre dla rodzin które możliwe że to czytają. Ale jak zawsze każdy ma coś do powiedzenia... mi nie raz zdarzało się wyjeżdżać ze stacji paliw która jest obok tego komisariatu i naprawdę widoczność jest kiepska, i czasami ciężko się wydostać stamtąd. A skoro motocyklista jechał na jednym kole... Policjantowi było napewno ciężko go zauważyć, tym barrdziej ze motocyklista jechał szybko, a jak się stoi na wyjeździe ze stacji to droga w stronę Radomicka wygląda jak lekki łuk. Czyli możliwe że prędkośc motocyklisty była szybsza... nie wiem nie potrafie nic na temat powiedzieć. Jak było naprawde wiedzą tylko oni Dwoje i tą tajemnicę zabrali oboje do grobu. A my możemy gdybać i gdybać a prawda jest taka że nic nam do tego. I bzdury że policjant specjalnie wyjechał bo chciał spowolnić motocykliste ... psss to równie dobrze mógł pomyśleć ze się może przez to zabić. Naprawde głupoty zostawcie dla Siebie niczego to nie zmieni, oni nie żyją. I niech spoczywają w pokoju.
114. Dodane przez mikołaj, w dniu - 10-04-2010 15:43 00 to wy myślicie że to samohud wymusił to ty terz wymusiłeś
115. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 10-04-2010 18:37 00 Duzo osob tutaj pisze ze wine ponosi policjant wlaczajacy sie do ruchu. A widzial ktos te bareirki na chodniku ? ja dzisiaj jechalem przez lipno, ten policjant moim zdaniem nie byl wstanie przez te barierki zobaczyc motoru ktory jechal okolo 150, a jeszce jak jechal na jednym kole to nawet policjant nie widzial swiatla....masakra....gdyby nie darl jak idiota na zaboj tylko jechal spokojunie to nie pisalibymy teraz o tym.......
116. Dodane przez ja...., w dniu - 10-04-2010 19:23 00 Mikołaju...odsyłam do słowniczka ortograficznego!!a potem jak sie nauczysz pisać po polsku to zapraszam do komentowania.
117. Dodane przez :/, w dniu - 11-04-2010 10:18 00 Ludzie popatrzcie na zdjęcia z tego wypadku.Dlaczego motocyklista przeleciał przez radiowóz skoro jak twierdzicie jechał na jednym kole??? I skad wiecie ile on jechał??? Czy świadek miał radar w oczach???Ile jechał świadek na godzine za motocyklistą żeby mógł zobaczyć wypadek, skoro twierdzi że motocyklista wyprzedzał go w Radomicku?? A nagle w Lipnie widział wypadek skoro jak twierdzi motocyklista jechał 150km/h Cos tu nie pasuje!!!
118. Dodane przez ja, w dniu - 11-04-2010 17:20 00 kondolencje dla rodzin. nie ma co obwiniac zadnej strony bo to juz nie potrzebne i nic nie zmieni.gdyby to nie byl policjant tylko np zwykly szary czlowiek lub dziecko, który wszedl na pasy to te komentarze blyby inne. niewazne kim byly ofiary, smutne że nimi zostaly.
119. Dodane przez ewel, w dniu - 13-04-2010 11:01 00 Ludzie kochani zlitujcie się... Wy tu takie brednie wypisujecie a kochajace zmarłych osoby to czytają( Uważam, że tak się poprostu nie postępuje. Z całego serca współczuje rodzinam, a zwłaszcza Tobie kochana I....o. Tragedia. Lepiej się pomódlcie, bo sami nie wiecie jaki los jest wam pisany.Mam nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży, a wy "KOMENTUJĄCY" Zrozumiecie, że rodzinie i przyjaciołom jest bardzo przykro, gdy widzą te wszystkie "opinie". Jestem tylko koleżanką, ale trudno mi to wszystko ogarnąć. [*][*][*]
120. Dodane przez A.F., w dniu - 16-04-2010 20:49 00 Hubert był bardzo spokojnym, inteligentnym chłopakiem. Nie był wariatem, nigdy nikogo nie skrzywdził i nie obraził. Był naprawdę bardzo odpowiedzialnym facetem. W tym dniu zabrakło mu wyobraźni. Popełnił błąd znacznie przekraczając prędkość. Zastanówmy się - przecież każdy z nas ma na koncie błędy, których nie można już naprawić. Szkoda, że obaj zginęli. Proszę nie oceniajcie ludzi, których nie znacie.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.