Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Lech Kaczyński został Honorowym Obywatelem Leszna. Decyzję o uhonorowaniu zmarłego Prezydenta RP Rada Miasta Leszna podjęła przez aklamację, ale bez udziału SLD. Radni Lewicy albo nie przyszli na sesję, albo wyszli z sali obrad. Jedynym, który poparł uchwałę był Grzegorz Rusiecki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na nadzwyczajną sesję Rady Miasta Leszna przyszło wyjątkowo wielu urzędników i przedstawicieli miejskich instytucji. W sali obrad Urzędu Miasta Leszna przy ul. Karasia przygotowano także specjalne miejsce pamięci poświęcone nieżyjącemu Prezydentowi RP. Nie przyszła większość radnych SLD - klub reprezentowali tylko Marek Ganowicz, Marcin Błaszkowski i Grzegorz Rusiecki. Na początku sesji, jeszcze przed jej
oficjalnym otwarciem wszyscy przez minutę milczeniem uczcili pamięć tych, którzy zginęli w katastrofie. Potem głos zabrał prezydent miasta Tomasz Malepszy. Powtórzył on - słowo w słowo - przemówienie z wtorkowych uroczystości upamiętniających Zbrodnię Katyńską. Związane było ono również z sobotnią tragedią w Smoleńsku.
Radni rozpatrywali dwa projekty uchwał. Pierwsza stanowiła hołd dla wszystkich ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu. Treść dokumentu przedstawił Grzegorz Rusiecki. Nikt nie zgłosił się do dyskusji, co zgodnie z regulaminem Rady Miasta Leszna oznacza przyjęcie uchwały przez aklamację. Następna była uchwała o nadaniu Lechowi Kaczyńskiemu tytułu Honorowego Obywatela Miasta Leszna. W chwili, gdy projekt zaczął przedstawiać Sławomir Szczot, szef klubu PiS, dwaj z trzech radnych Lewicy: Marek Ganowicz i Marcin Błaszkowski wyszli z sali. Podobnie jak w przypadku poprzedniej uchwały i tym razem nikt nie zgłosił się do dyskusji i tytuł zmarłemu Prezydentowi RP zapadł przez aklamację. Od początku byłem przeciwny temu pomysłowi - tłumaczy swój gest Marek Ganowicz - uważam, że jeżeli już honorujemy, to wszystkich, którzy zginęli w Smoleńsku. Marcin Błaszkowski zastrzegł, że wyjście nie było decyzją całego klubu. Radni Lewicy, którzy popierali pomysł nadania tytułu nie przyszli na sesję, a więc są niewiarygodni - powiedział Radiu Elka. Sam przyznał, że był przeciwny. Honorowe obywatelstwo jest dla tych, którzy mają zasługi dla miasta - mówi - nie widzę związku pomiędzy tym wymogiem a wydarzeniami w Smoleńsku.
Na zakończenie sesji Przewodniczący Rady Piotr Olejniczak wyraźnie wzruszonym głosem odczytał kondolencje, które z powodu sobotniej tragedii dotarły do samorządu Leszna od władz miast partnerskich i innych zagranicznych przyjaciół miasta. (jad)
1. Dodane przez wniu, w dniu - 15-04-2010 15:27 00 Aż szkoda komentowac.. tak samo jak pomysłu z Wawelem.
2. Dodane przez jupi, w dniu - 15-04-2010 15:28 00 kompletnie nie uzasadniona decyzja.
3. Dodane przez SEba, w dniu - 15-04-2010 15:29 00 parodia! Ci panowie rzadza w Lesznie a nie maja zielonego pojecia jak i kiedy powinno sie przyznawac taki tytuł. Mam nadzieje, ze nastepna kadencja obejdzie sie bez tych wszystkich niepowaznych polityków
4. Dodane przez marek, w dniu - 15-04-2010 15:35 00 pamietajcie jak głosowali i odpowiednio zagłosujecie w najblizszych wyborach , skoro radni nie słuchaja wyborców
5. Dodane przez jac, w dniu - 15-04-2010 15:39 00 Nie mogę uwierzyć!!! Tojakieś kpiny! Kaczyński i Leszno? To wazeliniarstwo!!!
6. Dodane przez lolek, w dniu - 15-04-2010 15:41 00 skomentuję jednym słowem : "PRZESADA" !
7. Dodane przez Harry Potter, w dniu - 15-04-2010 15:41 00 Brawo Ganowicz, jak zwykle obiektywny i stanowczy. Rusiecki masz jeden głos mniej, jesteś za-tylko za czym.
8. Dodane przez R.D., w dniu - 15-04-2010 15:44 00 Zgadzam się z panem Markiem Ganowiczem.Z całym szacunkiem dla pana prezydenta ale jego śmierć w tym wypadku jest tragedią a nie zasługą. Pochylam głowę nad wszystkimi ofiarami.
reklama
9. Dodane przez m, w dniu - 15-04-2010 15:44 00 Szacunek i milczenie. Cisza dla zmarłych.
A Wy powstrzymajcie swoje palce i nie piszcie nic więcej, czujecie się anonimowi, a to nie zwalnia od uczuć ludzkich.
JESTEŚMY WSPÓLNOTĄ. A ON był NASZYM PREZYDENTEM.
10. Dodane przez ritkaaa, w dniu - 15-04-2010 15:45 00 Nie uważam,żeby nadanie Lechowi Kaczyńskiemu Honorowego Obywatelstwa Miasta Leszna było słuszne. Z całym szacunkiem dla Jego osoby, jednak tytuł ten należy się osobom,które mają zasługi dla miasta. Prezydent nasz ich specjalnie nie miał..
11. Dodane przez mieszkanka Leszna, w dniu - 15-04-2010 15:47 00 Jestem dumna, że mieszkam w mieście, którego honorowym obywatelem jest pan Prezydent RP Lech Kaczyński. Brawo panowie Radni.
12. Dodane przez szkoda, w dniu - 15-04-2010 15:50 00 Była okazja na zgodę .... nie udało się. Niektórzy są betonowi do końca. Leszno może tylko na tym zyskać. Będzie miało lepszy wizerunek niż dotąd
13. Dodane przez andy, w dniu - 15-04-2010 15:58 00 S(...) przepadł u mnie na całego. Trzeba by zwołać pikietę aby co niektórych odwołać z rady. Wstyd i hańba panowie.
14. Dodane przez KPINA!!!, w dniu - 15-04-2010 15:55 00 śmiechu warte. Na pewno nie zagłosuję już na nikogo kto brał udział w tym nadaniu honorowego obywatela.. jaki on honorowy? był w ogóle w Lesznie? śmiechu warte!!
15. Dodane przez Do 9, w dniu - 15-04-2010 15:56 00 Kaczyński był prezydentem PiSu. Nie Polaków. A przy okazji polecam tekst uchwały, którą radni podjęli. Kabareciarze z RM.
16. Dodane przez skorpion, w dniu - 15-04-2010 15:59 00 Czy ci leszczynianie czy pobratyncy PZPR wciąż się muszą hańbić.Przemyscie to.
17. Dodane przez Zenek, w dniu - 15-04-2010 16:02 00 Chociaż ktoś postąpił normalnie w tym gronie.Tragedia ogromna , wszyscy byli wspaniałymi ludżmi a przedewszystkim Polakami.Ale ten tytuł to przesada, nasz region nigdy nie był i nie bedzie PIS-owski i wszyscy o tym wiedzą.
18. Dodane przez wyborcy, w dniu - 15-04-2010 16:13 00 Grzesiek, dziekujemy!!
19. Dodane przez aaaa, w dniu - 15-04-2010 16:17 00 a co On zrobił dla tego miasta?
kiedy tu był ??????
przed wyborami po głosy i tyle go widzieliście.
gdzie Jemu do Lee Adamsa .
przesada panowie radni.
20. Dodane przez darek, w dniu - 15-04-2010 16:19 00 Ha , ha , a wybory tuż tuż
Kochani, wspaniali, radni wyborcy wam tego nie zapomną
Kompletnie nie liczycie się z głosami mieszkańców, nie udawajcie że nikt z was nie czyta Portalu Radia Elka, nikt z was nie rozmawia z wyborcami?
TO WIDAĆ PO UCHWALE JAKĄ PODJĘLIŚCIE
21. Dodane przez lesznianin, w dniu - 15-04-2010 16:21 00 WSTYD mi ze mieszkam w tym mieście.. wstyd mi, za radnych tego miasta.. Pytam co Kaczyński zrobił dla Leszna? Ile razy tu bywał? Może małżonce i bratu też od razu zrobić honorowymi obywatelami.. Jak szaleć to szaleć! Pochówek na Wawelu? Wałęsie i Kwaśniewskiemu do pięt nie dorasta ( i nie chodzi tu o mały wzrost..) ŻAL!
22. Dodane przez Bartek, w dniu - 15-04-2010 16:24 00 Uważam, że to jest przesada... nadanie honorowego obywatelstwa Lechowi Kaczyńskiemu. W sprawie Wawelu nie zamierzam się wypowiadać, ale jeżeli chodzi o decyzję podjętą przez radnych Leszna to była ona niemądra. W czym się Prezydent Prezydent Kaczyński zasłużył dla Leszna? Może każdemu weście takie tytuły przyznawajcie
23. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 16-04-2010 07:00 00 Wstyd! Co Kaczyński uczynił dla Leszna. (...). Skandal! Precz z taką radą miasta
24. Dodane przez R.D., w dniu - 15-04-2010 16:37 00 Po co mieszać tu politykę,nie jest ważne kto kogo popiera ale to jaka jest zasługa dla miasta osoby której taki tytuł nadajemy.
25. Dodane przez pytanko, w dniu - 15-04-2010 16:41 00 za dziekujemy Grzesiowi ?
26. Dodane przez lusija, w dniu - 15-04-2010 16:50 00 "Ale o co chodzi??"-że tak spytam ironicznie.Zgadzam się z większością wypowiedzi a wstyd to mało powiedziane-nadawanie tytułów -to widzę niektórzy potrafią najlepiej ,o Wawelu już nie wspomnę-zastanawiam się czy ja żyję w normalnym kraju?? Mam co do tego olbrzymie wątpliwości. Chyba najlepiej zostawić to wszystko bez komentarza ,bo cóż my zwyczajni ludzie mamy tu do powiedzenia??? A żałoba ciągle w nas....
27. Dodane przez x, w dniu - 15-04-2010 16:54 00 Klasa dla Lewicy!
28. Dodane przez Popieram, w dniu - 15-04-2010 16:54 00 Za granicą bardzo cenią Parę Prezydencką jak i w Polsce widząc po tłumach w Lesznie zawsze na opak.Ludzie miejcie trochę serca nad grobem.Może jakby o honorowym obywatelstwie Leszna powiedzieli w telewizji to dodałoby nam splendoru ponieważ jesteśmy jednym z pierwszch miast,które takim obywatelstwem uhonorowało Prezydenta.
29. Dodane przez LESZCZYNIAK, w dniu - 15-04-2010 17:26 00 Ten facet nie wiedział gdzie jest LESZNO. Co zrobił dla TEGO MIASTA. Wstyd za takich radnych.
Wybory i wyborcy was zweryfikują. Parodyści
30. Dodane przez Lena, w dniu - 15-04-2010 17:33 00 I pomyśleć,że kiedyś głosowałam na P.Rusieckiego.Ale to już się napewno nie powtórzy. A o wszystkich ,którzy zginęli w tej strasznej katastrofie będziemy zawsze pamiętać." Czytajcie znaki czasu"- niektórzy nie umieli ich odczytać.
31. Dodane przez kara, w dniu - 15-04-2010 18:18 00 nie starczyło odwagi pozostałym radnym lewicy,aby zachować się tak jak Błaszkowski i Ganowicz,wstyd,brakuje wam klasy,(...),łącznie z Malepszym,i to jest kandydat lewicy na prezydenta
32. Dodane przez cezary, w dniu - 15-04-2010 18:01 00 Śmiech na sali!!!!!!!!Wstyd mi za tych radnych!!!
33. Dodane przez Paweł, w dniu - 15-04-2010 18:08 00 Honorowy obywatel dla każdego. Ja też chcę. Paweł Chojnicki. Łomianki 25, Zielona Góra
34. Dodane przez irrro, w dniu - 15-04-2010 18:10 00 Brawo dla kom. 29 Myślę tak samo
35. Dodane przez XYZ, w dniu - 15-04-2010 18:12 00 To, że prawica, a szczególnie radni PiS-u zgłosili i poparli projekt uchwały o honorowym obywatelstwie dla Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, jest zrozumiałe, nawet w sytuacji, gdy praktycznie Lech Kaczyński żadnych kontaktów z Leszne nie miał. Nie jest jednak zrozumiałą i dającą się zaakceptować postawa Prezydenta Miasta Leszna i radnych lewicy. Już widzę jak radni lewicy, nieobecni na sesji Rady Miasta, usprawiedliwiają swoją nieobecność i brak możliwości kategorycznego zajęcia stanowiska, zgłaszając sprzeciw lub popierając projekt uchwały. Czego to Państwo radni z lewicynie robi się aby uzyskać przychylność wyborców? Prawda!!! Czy to przypadkiem nie nazywasię obłudą?
36. Dodane przez pejotl, w dniu - 15-04-2010 18:22 00 Choć z lewicą nigdy nie było mi po drodze, to jednak w tym przypadku muszę się z nimi zgodzić w tym, że nadanie tytułu honorowego obywatela Leszna Prezydentowi jest nieporozumieniem. Niezależnie od tego, że nie zgadzam się z decyzją Rady - słowa szacunku dla radnego Rusieckiego, który jako jedyny z Lewicy po raz kolejny pokazał, że nie idzie bezmyślnie w każdej sprawie w ślad za kolegami z klubu. Rada to nie parlament i partyjniactwa winno w samorządzie być mniej. Więcej takich ludzi w Radzie, a nie byłoby tylu niepotrzebnych swarów.
37. Dodane przez ja, w dniu - 15-04-2010 18:29 00 wstyd, faktycznie radni nie liczą się z głosami mieszkańców,... ale macie rację - podziękujemy im w wyborach!Skandal!
38. Dodane przez Genek, w dniu - 15-04-2010 19:55 00 Do tego wszystkiego jedno zdanie. Cześć Twojej pamięci Panie Prezydencie.Uchylmy głowy przed naszymi (...) w radzie.Z małej litery bo ta rada jest malutka.
39. Dodane przez daro, w dniu - 15-04-2010 18:40 00 Nasi Radni zwariowali...przyjdzie czas rozliczeń w wyborach HIHIIH I niech się wezmą za robote bo jeszcze duzo w Lesznie trzeba zrobić....
40. Dodane przez dyplomata, w dniu - 15-04-2010 20:00 00 Mam pytanie. Czy Rada Miasta uzyskała zgodę rodziny ś.p. Prezydenta RP Lecza Kaczyńskiego na przyjęcie tytułu "honorowego Obywatela Leszna"? Jeśli tego nie zrobiono, to kolejna żenada. Okaże się, że Leszno jest(...)
41. Dodane przez tomi, w dniu - 15-04-2010 19:58 00 do kom 36,zdecyduj się,zgadzasz się z decyzją lewicy,czy z decyzją Rusieckiego,w tym przypadku nie chodzi o pójście bezmyślne za kolegami z klubu,ale o podjęcie (...) uchwały
42. Dodane przez izunia, w dniu - 15-04-2010 19:15 00 Brawo Grzesiu!!! Znowu pokazałeś że masz własne poglądy oraz że przede wszystkim należysz po partii POLAKÓW!!
43. Dodane przez aaa, w dniu - 15-04-2010 19:23 00 Cieszę się, że nie jestem mieszkańcem Leszna.Nie muszę wstydzić za decyzję radnych.
44. Dodane przez AZIT, w dniu - 15-04-2010 19:28 00 a czy św. pamieci Pan Prezydent wiedzial gdzie nasze piekne miasto lezy przeciez nawert 1 razu tu niebyl
45. Dodane przez ADAM, w dniu - 15-04-2010 19:54 00 ale siara !!!wazeliniarstwo na całej lini-zteraz wielkie bratanie posłów[...]a za chwile będzie tak samo albo gorzej[może byc gorzej???? ]taka sama pomyłka jak pochówek na WAWELU!!
46. Dodane przez RM, w dniu - 15-04-2010 19:49 00 komentarz krótki skandal jeszcze raz skandal
reklama
47. Dodane przez natalia, w dniu - 15-04-2010 19:50 00 Lech Kaczyński był Prezydentem wszystkich Polaków. Dziękujemy Panu Tomaszowi Malepszemu, Prezydentowi Miasta, oraz wszystkim Radnym, którzy umieli to uszanować. Na pewno będziemy pamiętać o Waszej pełnej szacunku postawie przy urnie wyborczej.
48. Dodane przez O co tu chodzi ???, w dniu - 15-04-2010 19:52 00 Całe miasto jest PRZECIW a tytuł nadany ????? PARANOJA. Czy można wypisać się z Leszna ???????
Mój dziadek walczył na wojnie, mieszkał w Lesznie a nie jest Honorowym Obywatelem Miasta Leszna !!! To też skandal !!!! Kończę, szkoda komputera
49. Dodane przez Maria, w dniu - 15-04-2010 20:27 00 To faktycznie skandal,że leszczyniacy nie potrafią docenić dzialalności Prezydenta . Ja napewno nie zaglosuję na tych którzy nie mieli odwagi glosować za uznaniem Lecha Kaczyńskiego honorowym obywatelem miasta.. Pozdrawiam wszystkich nie tylko myślących tak jak ja Maria
50. Dodane przez pok, w dniu - 15-04-2010 20:28 00 Na pewno podziękuję przy urnach wyborczych za takie między innymi gesty. Brawo dla Pana Tomasza Malepszego.
51. Dodane przez dave, w dniu - 15-04-2010 20:28 00 to co dziś się stało to jakiś absurd! czy prezydent Kaczyński kiedykolwiek był w Lesznie? Ci sami radni przyjmowali stat, który określa, że honorowe obywatelstwo jest dla tych, którzy odznaczyli się zasługami dla miasta. Brawo dla panów Błaszkowskiego i Ganowicza. Mieli dowagę powiedzieć o tym.
52. Dodane przez arni, w dniu - 15-04-2010 20:46 00 Według zasad i prawa tytuł obywatela miasta należy się żyjącym.W obecnej żałobie i smutku można przyznać obywatelstwo miasta w pewnych wyjątkach.Na pewno to nie dotyczy miasta Leszno. Radni trochę logiki i pewnych umiarkowanych emocji.
53. Dodane przez NEO, w dniu - 15-04-2010 20:49 00 Panowie radni z PIS- u. Wymeldujcie się lepiej z Leszna, bo to nie macie szans w najbliższych wyborach tworząc tak niepoważne i jak ktoś napisał, wazeliniarskie, nieuzasadnione uchwały.
54. Dodane przez Lewica, w dniu - 15-04-2010 20:49 00 Lewica zachowała się masakrycznie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie mają żadnego szacunku, oj nie mają.
55. Dodane przez acha...., w dniu - 15-04-2010 20:51 00 No nie wiem jak wytłumaczyć wyjście radnych z sali obrad. Nie głosowali !!!!!!!!! Pytam się dlaczego: a kasę zabrali za sesję na napewno. To jest skandal !!!!!!!! Z tego co wiem, to radni mają obowiązek głosowania. chyba się nie mylę ?
56. Dodane przez Jaro, w dniu - 15-04-2010 21:10 00 POPIERAM I POCHWALAM -------------------- -------------------- -------------------- Zacny sposób na oddanie czci jednemu z największych patriotów Polski. Jestem dumnym leszczynianinem z takich decyzji. w takich chwilach nie liczą się pieniądze i polityka ale pamięć o zmarłych. ------------------- ------------------- ------------------- POPIERAM i DZIĘKUJĘ
57. Dodane przez Józef z Rydzyny, w dniu - 15-04-2010 21:19 00 wstyd mi czytac te wypowiedzi,niemajace szacunku dla najwazniejszego czlowieka w naszym kraju.najlepiej zastapic go zuzlowcem.jestescie jak te kundle,ktore obszczekiwuja rasowego psa.
58. Dodane przez zota, w dniu - 15-04-2010 21:43 00 Brawo Ganowicz i Błaszkowski za odwagę. Rusiecki jak zwykle (...). Panie Grzegorzu - jeden głos mniej w wyborach.
59. Dodane przez zdziwiony, w dniu - 15-04-2010 21:30 00 idąc śladem rozumowania przeciwników uhonorowania prezydenta RP można by zadać niejednemu pytanie: a coś ty zrobił dobrego dla Polski ? Niewielu jest takich co mogą się czymś pochwalić , jeśli wśród krytykantów są tacy patrioci niech się pochwalą , niech się ujawnią a o zaszczyty będzie łatwiej - przecież to logiczne
60. Dodane przez do 49, w dniu - 15-04-2010 21:49 00 masz racje- to logiczne...nie każdy poświęciłby krew by o krwi przelanej w Katyniu zapamiętano na wieki. Uhonorowanie Prezydenta RP wydaje mi się że ma charakter symboliczny, i niech symbole pozostanie.
61. Dodane przez franek, w dniu - 15-04-2010 21:54 00 Chcę odpowiedzieć dla lusiji,ponieważ nie wie w jakim kraju mieszka.Ja też nie wiem.Wiem tylko,że od fundamentalizmu islamskiego do fundamentalizmu katolickiego jest bardzo blisko.
62. Dodane przez loony, w dniu - 15-04-2010 21:55 00 brawo panie Marcinie. Gdyby nie był pan lewicowcem to nawet na wyborach bym zagłosował.
63. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 15-04-2010 22:10 00 Po tych łajdackich wpisach nie miałbym odwagi przyznać się w jakimkolwiek zakątku w Polsce że jestem leszczyniakiem.Nie bez prrzyczyny Leszno jest w Polsce znane jako ostatni komuszy bastion.Hańba!Po tysiąckroć hańba!Ale to i tak do was nie dotrze gminni fani żużla.
64. Dodane przez rysiek, w dniu - 15-04-2010 22:22 00 Czytam te komentarze i wstyd mi , że w Lesznie , w którym mieszkam jest taka zawziętość . Jest to miasto w którym nawet Stan Tymiński wygrał wybory . Szkoda słów . Lech Kaczyński był najlepszym prezydentem . Wałęsa i Kwaśniewski nie sięgają Mu do pięt . I Wy się dziwicie , że wyzywa się Was od Komuchów . Sami do tego się przyczyniacie przez tak głupie komentarze . Wy nawet nie zdajecie sobie sprawy , że szkołę muzyczną , synagogę na Narutowicza zawdzięczacie po części Lechowi Kaczyńskiemu , który jest Honorowym Obywatelem Miasta Leszna , dzięki Prawicy . To dzięki takim jak On macie demokrację , możecie pisać te niemądre i niesprawiedliwe komentarze . To dzięki Takim jak On macie w sklepach coś więcej niż ocet i musztarde . Brawo Panie Rusiecki - jedyny mądry człowiek z lewicy .
65. Dodane przez lukasz, w dniu - 15-04-2010 22:25 00 Najgorsze jest iz chyba nie wielu zdaje sobie sprawe czym jest honorowe obywatelstwo miasta. To jest tytul przyznawany na czesc osoby ktora swoimi czynami wpisala sie w karty historii miasta. Nie pamietam kiedy nasz tragicznie zmarly prezydent wpisal sie do tej listy zasluzonych dla Leszna wiec nie wiem dlaczego dostal to wyróżnienie. Nam nie mozna zapomniec o tej tragedii ale nie wolno tez przesadzać. Rownie dobrze nalezało by dac ten tytul wszystkim generałom, posłom i wielu innym którzy zginęli w tej strasznej tragedii, ale czy o to chodzi. Nie !!!!! Naszym zadaniem jest pamietac i dawac swiadectwo tej prawdzie a nie stawiac pomniki, nadawac tytuły, czy wysławiać pod niebiosa.
66. Dodane przez obserwator, w dniu - 15-04-2010 22:42 00 wydarzyła się tragedia i niezależnie od sympatii politycznych należy się hołd głowie Państwa. Tytuł Honorowego Obywatela Miasta nadaje się za zasługi, a nie przypominam sobie żadnych zasług Lecha Kaczyńskiego wobec Leszna. Widać radni się nudzą, nie mają nic istotnego do zrobienia, prawda elektoracie?
67. Dodane przez Ja, w dniu - 15-04-2010 22:42 00 Po prostu żal.
68. Dodane przez poirytowana, w dniu - 15-04-2010 22:46 00 sorry, ale jakoś jak zył to nikt nie pomyślał, żeby mu tytuł nadać. Tarez się wszystkim ziemia pod nogami pali, kto pierwszy nada tytuł, czy co? Bez przesady. Ja nie miałam jeszcze prawa wyborczego, ale bym na niego nie głosowała, ale to był nasz prezydent. Tyle, ze sam nie leciał a żal, że o tym się prawie nie mówi. Kurde ludzie. Nie lepiej chwilazadumy, jakaś msza... Zapamiętajmy ich, ale nie róbmy niewiadomo czego pod wpływem emocji
69. Dodane przez masakra, w dniu - 15-04-2010 22:55 00 nie znam dokladniej definicji "honorowego obywatela miasta" a;e wydaje mi sie ze i bez tej znajomosci moge mowic o lekkim pominieciu sie z idea tego wyrazenia
czy s.p. L.K. wiedzial chociaz gdzie leszno lezy? byl tu chociaz bo jakos nie kojarze takiej sytuacji.
70. Dodane przez J, w dniu - 15-04-2010 23:04 00 Ręce opadają!! Nie potraficie czytać głosów swoich wyborców?? oj przepraszam: byłych wyborców bo ja już na taką (...) nie zagłosuję!! TOTALNA ŻENADA I PARANOJA!!
71. Dodane przez ... $, w dniu - 15-04-2010 23:04 00 NADZIEJA zawsze umiera ostatnia . Może dożyję czasów , gdy w Lesznie zapanuje prawdziwa demokracja. Koło historii tak się toczy , że Ci , którzy dzisiaj są na górze jutro będą na dole. Myślę , że po tej wielkiej histerii nadejdzie jeszcze czas, że o Kaczyńskim będą pamiętać tylko radni . Dlaczego ? Bo będą go winić za to , że już nie są radnymi. Czuwaj ! (...) !!
72. Dodane przez henka!!, w dniu - 16-04-2010 06:41 00 Zgadzam się z większością tych wpisów!!! warte.Po pierwsze papugują po innych miastach , a po drugie prezydent Kaczyński nie miał nic wspólnego z naszym miastem!!Nie neguję sprawy,że zginął tragicznie ale razem z nim straciło życie jeszcze 95 ludzi więc dlaczego im też nie przyznać tego tytułu.Brawo do lewicy za wyjście z obrad.Panowie z Pisu i reszta nadgorliwość jest gorsza od (...) więc nie róbmy bohatera z Lecha Kaczyńskiego ponieważ w samolocie byli inni ,którzy bardziej na te miano zasługują np.były prezydent na uchodźstwie - Kaczorowski - walczył dla Polski.Załoga , żałobą ale wszystko ma swoje granice.
73. Dodane przez Alfa 102, w dniu - 15-04-2010 23:25 00 Nasi Radni wogóle nie liczą się z głosami mieszkańców Leszna.Z całym szacumnkiem dla Pana Prezydenta,jest mi bardzo przykro ze zginał w katastrofie lotniczej,ale od razu Radni nie muszą mu przyznawać Conorowego Obywatela Miasta,niby za co/ Co prezydent zrobił dla naszego miasta!? Jestem tą decyzją radnych oburzona!!!!!!!
74. Dodane przez człowiek, w dniu - 15-04-2010 23:42 00 Prawda się sama obroni, nie należy dyskutować o dobrych rzeczach , takich jak ta dzisiaj.tylko to przyjąć . czy nie adoptuje się np. dzieci z Afryki , których się nigdy nie widziało, liczy się gest , ale nie każdego na to stać. stało się i trzeba dalej dobrze czynić....nie szukać dziury w całym. smutek niech nas połączy..." jak wspaniałą istotą jest człowiek , o ile zechce nim być "
75. Dodane przez henka, w dniu - 15-04-2010 23:43 00 Mam nadzieję,że nasi radni nie wpadną na jeszcze bardziej absurdalny pomysł czyli nadania ulicy w naszym mieście Jego imieniem i nazwiskiem.Hołd wszystkim ofiarom tragedii w Smoleńsku.
reklama
76. Dodane przez paranoja samorzadowcow, w dniu - 15-04-2010 23:47 00 szkoda ze ktos jeszcze nie wpadl na pomysl zeby w lesznie postawic pomnik pana prezydenta rp albo ilicy jakies nazwac jego imieniem
77. Dodane przez Alex, w dniu - 15-04-2010 23:47 00 Tytuł Honorowego Obywatela Miasta dla wszytkich Leszczynian za to ze mieszkaja w tym miescie nie jestesmy gorsi od Lecha Kaczynskiego !!!!!!!!!!
Najszczersze kondolencje dla tragicznie zmarlych bez wyjatkow !!!
78. Dodane przez :), w dniu - 16-04-2010 00:15 00 śmiechu warte - on nawed nie wiedział gdzie leszno leży !!! Już prezyden nie wie co wymyślić !!! Jak tak dalej bedzie kąbinował to leci !!!! bo ja na niego głosować nie będe !!!
79. Dodane przez ZAL, w dniu - 16-04-2010 00:17 00 Każdy z nas jest dziś świadkiem jak można z pogrzebu i śmierci zrobić show godny ówczesnego świata. Miała byc zaduma, chwila refleksji i godne pożegnanie a mamy show. Obyśmy kiedyś tego nie żałowali. A co do nadania tego zaszczytnego tytułu to może warto nastepnym razem zapytac sie społeczeństwa. Niech odpoczywają w pokoju w krainie szczęscia gdzie nie dosięga ich juz głupota ludzka,ŚMIESZNE tytuły i zaszczyty.
80. Dodane przez kir, w dniu - 16-04-2010 01:02 00 PYTAM! Co każdy z Was podpisujących się jako "Leszczyniak","Lesznianin" "Mieszkaniec Leszna" itp. zrobiłdobrego dla naszego miasta ? NIC ! Przynosicie tylko wstyd i psujecie opinię uczciwym jego mieszkańcom. Tytuły honorowe nadawane są ludziom wybitnym, a takim był Prezydent Lech Kaczyński. Był Prezydentem patriotów i uczciwych Polaków, a więc nie był Waszym Prezydentem.
81. Dodane przez radek, w dniu - 16-04-2010 01:47 00 Ja osobiście jestem przeciwny nadaniu tego tytułu prezydentowi Kaczyńskiemu(choć to i tak już nic nie zmieni). Uważam, że tego typu gesty w takich okolicznościach nie dają najlepszego świadectwa inicjatorom podobnych akcji. Teraz w obliczu tej tragedii Polacy ścigają się kto bardziej szanuje i kocha ś.p. prezydenta. Chyba po raz pierwszy zgadzam się z większością wypowiadających się na tym portalu (choć można mieć zastrzeżenia co do formy i braku taktu w przypadku niektórych wpisów), a wstyd mi za tych którzy tak zaciekle bronią pomysłu radnych obrażając stronę przeciwną dyskusji okazując tym samym swoją słabość i brak rzeczowych argumentów. Brzydzę sie, kiedy czyjaś śmierć jest przyczynkiem do politycznych rozgrywek, przyprawą do wyborczej kiełbasy i staje się produktem marketingowym. Niestety w naszym kraju to już chyba tradycją jest korzystanie z osobliwego środka transportu, jakim są plecy zasłużonego ś.p. obywatela...Ryszardzie z kom. nr 64: oświeć nas proszę jakim sposobem Leszno zawdzięcza Lechowi Kaczyńskiemu Szkołę Muzyczną i Synagogę. Może ratusz także?
82. Dodane przez scorp, w dniu - 16-04-2010 07:26 00 z dwojga złego to lepiej ten tytuł o którym za chwilę zapomnimy niz nadanie ulicy imieniem kaczyńskiego.
83. Dodane przez Wyborca, w dniu - 16-04-2010 07:27 00 Ci co nie przyszli to tchórze albo dezerterzy, którzy nie mają własnego zdania lub boją się je pokazać. Tacy ludzie nie powinni reprezentować obywateli bo w ważnych sprawach również zdezerterują ,uciekną. Merytorycznie Prezydent Kaczyński zrobił mniej dla Leszna jak każdy Obywatel tego miasta. To dlaczego ten tytuł.
84. Dodane przez d@ro, w dniu - 16-04-2010 07:33 00 Panie Prezydencie Wysoka Rado Drodzy Koledzy i Koleżanki to nie mieści się w głowie, żeLech Kazyński zosatł Honorowym Obywatelem Miasta o nic dla miasta nie zrobił i nawet nie był w nigdy w Lesznie nie liczycie się z komentarzami mieszkańców większość była na NIE więć róbcie tak dalej a docenimy to w wyborach i na koniec jeszcze jedno mam nadzieje,że nasza Rada Miejska nie wpadnie na to zeby w mieście była też ulica im zmarłego Prezydenta bo mieszkańcyWam tego nie wybaczą
85. Dodane przez H, w dniu - 16-04-2010 07:42 00 Brawo dla Lewicy...bez obłudy....pozostali radni....
86. Dodane przez EDA, w dniu - 16-04-2010 07:45 00 ----- ----- ----- Tą radę trzeba by wywozić po kolei na taczkach. Tak nieprzemyślanych decyzji się nie wybacza! Jak można komuś nadać taki tytuł, kto nawet nie wiedział gdzie Leszno leży!? Wstyd i hańba dla głosujących "za". ----- Będziemy pamiętać przy najbliższych wyborach lokalnych!!! ----- -----
87. Dodane przez ???, w dniu - 16-04-2010 08:14 00 Jedni radni nie przychodzą na sesję, inni wychodzą, żęby nie głosować. O co tu chodzi. To nawet w przedzkolu jak dziecko chce siku musi zapytać i uzyskać zgodę. I sika za darmo a radni biorą kasę za swoją pracę i bez pytania wychodzą. PYTAM - KTO ICH Z TEGO ROZLICZY ??? Inna sprawa to zachowali się jak tchórze i nie chcieli pokazać światu prawdziwego stosunku do Kaczyńskiego, bo w tych dniach nie wypada !!! Wracajcie panowie radni do żłobka,(...) I prosze Panowie radni, których nie było na sesji bez usprawiedliwienia i tych którzy sobie wyszli o oddanie kasy. Dobrze, że moderator nie dopuszcza na portalu przekleństw, bo miałbym tu wiele do napisania.
88. Dodane przez głosik, w dniu - 16-04-2010 07:55 00 zawziętość , zazdrość i kłótliwość to cechy małej grupy naszego miasta ale jakże wrzaskliwej , ordynarnej i chcącej zaistnieć na piedestale . taka jest prawda , a prawda i dobro zawsze się obroni tak jak prawda o Katyniu tyle lat skrywana , normalni ludzie to doceniają i doceniają wkład zmarłego prezydenta i nic tego nie zmieni nawet pieniacze.
89. Dodane przez szwed, w dniu - 16-04-2010 07:58 00 Jak zawsze wazelina i koniunkturalizm decyduje o zachowaniu radnych zarówno z lewa jak i prawa. Zarówno Pan S. jak R. kierują się tylko arytmetyką wyborczą, czy ktoś pamięta by mieli SWOJE, UMOTYWOWANE I PRZEMYŚLANE ZDANIE? POWTARZAM - SWOJE? Zawsze tylko interesiki różnej wielkości. A Prezydenta wybranego w demokratycznych wyborach należy szanować a nie już jeszcze przed pogrzebem czynić z niego kiełbasę wyborczą.
90. Dodane przez adam, w dniu - 16-04-2010 08:01 00 bez lewicy czyli pan Rusiecki nie jest człowiekiem lewicy żeby było jasne.
91. Dodane przez Jad, w dniu - 16-04-2010 08:14 00 Lewica znów stchórzyła. Ale przykład idzie z góry.Pamiętam jak Kwaśniewski uciekał po drabinie.
92. Dodane przez do 91, w dniu - 16-04-2010 09:29 00 dobrze zrobili, nie mają na sumieniu tegu tytułu, nie muszą się wstydzic....
93. Dodane przez xxx, w dniu - 16-04-2010 09:37 00 z pelnym szacunkiem dla prezydenta kaczynskiego,ale czemu sa rowni i rowniejsi,zrobmy tablice upamietniajaca wszystkich ktorzy zgineli w dniu 10.04.2010r pod smolenskiem
94. Dodane przez gan, w dniu - 16-04-2010 09:55 00 może jeszcze pomnik postawcie na rynku.przesada
95. Dodane przez ... $, w dniu - 16-04-2010 10:15 00 Już nawet natura zaczęło się buntować przeciw tej szopce . Szkoda , że w Lesznie nie ma wulkanów . Może któryś ryknąłby ku przestrodze .
96. Dodane przez UL, w dniu - 16-04-2010 10:34 00 O zgrozo. Czy to ma jakieś znaczenie. Komu pomysłodawcy tego projektu chcieli się przypodobać mieszkańcom Leszna - najwyraźniej mieli gdzieś nasze zdanie, Zmarłym - wątpliwe - Oni i tak znają Wasze prawdziwe intencje. Chciałoby się powiedzieć "widzisz i nie grzmisz"
97. Dodane przez Janina, w dniu - 16-04-2010 10:46 00 Pomnik dobrze, proponuje by projekt wykonał Piotr Wełniak
98. Dodane przez Halina, w dniu - 16-04-2010 11:04 00 Czy naprawdę Prezydent nie zrobił nic dla Leszna? Czy dla Leszczyniaków tożsamość narodowa nie ma żadnej wartości? Czy hierarchia wartości mieszkańców naszego miasta jest prawidłowa?
99. Dodane przez mar, w dniu - 16-04-2010 11:20 00 Błagam , niech mnie ktoś uszczypnie !!! Ja chcę się już obudzić!!! Kolejna potężna psychoza owładnęła nasz kraj !!!
100. Dodane przez XYZ, w dniu - 16-04-2010 12:08 00 Wymowne w tej sprawie jest to, że podczas rozmowy z radnymi, reprezentującymi wszystkie kluby w REadzie Miasta, przeprowadzone w Radio Elka, prowadzący rozmowę nie uzyskał od nich odpowiedzi na pytanie: Kto był pomyslodawcą tej uchwały? Albo się wstydzili, albo bali, albo ..... . Co można sądzić o takich radnych? A miało być tak dostojnie i podniośle. A jak wyszło.Wstyd
101. Dodane przez ... $, w dniu - 16-04-2010 13:14 00 MACIE SWOJE "PRAWO i (nie)SPRAWIEDLIWOŚĆ".
PAP 2010-04-16 (09:03) 45 rodzin ofiar otrzymało już rządowe zasiłki
Pierwsze 45 rodzin ofiar katastrofy samolotu prezydenckiego otrzymało zasiłki przyznane przez rząd - poinformowała PAP rzeczniczka MSWiA Małgorzata Woźniak. Każda z rodzin otrzyma 40 tys. zł. Na ten cel rząd przeznaczył ponad 3,8 mln zł.
"Wojewodowie nawiązali kontakt ze wszystkimi rodzinami. Dysponują środkami finansowymi, które przekazują na bieżąco rodzinom. Rodziny sukcesywnie podają numery kont, na które przekazywane są zasiłki. Pomoc jest udzielana w sposób i w terminie zgodnym z życzeniem rodziny - na konto bankowe lub do rąk własnych" - podała Woźniak w komunikacie przesłanym PAP.
"Myślę, że w ciągu jutrzejszego dnia z udziałem służb, wojewodów wszystkie pozostałe osoby tę pomoc otrzymają" - oświadczył w czwartek w TVN24 minister w KPRM Michał Boni.
"Chcemy, żeby dzieciom i współmałżonkom niepracującym zostały przyznane przez pana premiera renty specjalne. One będą w ciągu najbliższych kilku dni przyznane" - zapewnił Boni.
Podkreślił, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych oprócz wypłat zasiłków pogrzebowych "rozpoznaje te wszystkie warunki związane z rentą rodzinną dla dzieci czy dla osób, które zostały z bliskiej rodziny". "Jest to ok. 30 dzieci, które na pewno będą miały zapewnione stypendia" - mówił.
Jak podkreśliła rzeczniczka MSWiA, rząd pokryje również koszty uroczystości żałobnych oraz koszty związane z pogrzebem osób, które zginęły w katastrofie samolotu. Rada Ministrów przeznaczyła na ten cel 20 mln zł.
Oprócz wyżej wymienionej pomocy, dodatkowe świadczenia otrzymają rodziny m.in. żołnierzy. Osobne świadczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa są wypłacane przez ZUS.
102. Dodane przez Olek, w dniu - 16-04-2010 13:32 00 Przyjmowanie takich uchwał nie jednogłośnie traci jakikolwiek sens. Ludzie ogarnijcie się bo krytykujecie polityków a sami zachowujecie się o wiele gorzej. Jak ktoś nie czuje obowiązku uszanowania zmarłych a w mojej opinii trzeba to zrobić najlepiej jak się da... to "Milczenie jest złotem". Na szczęście zdecydowana większość to wie i nie pisze tutaj bzdur a po ilości wpisów widać, że w każdym miesicie znajdzie się grupka około 100 pieniaczy "Protestujących pod Wawelem"
103. Dodane przez Ewa, w dniu - 16-04-2010 14:13 00 zastanówcie się co piszecie.Przecież to Wy piszecie historie dnia.Jak Was będą oceniać Wasze dzieci i wnuki pra-pra wnuki????????????????
104. Dodane przez Do Ewy, w dniu - 16-04-2010 14:26 00 Dlatego nie możemy się zgodzić na fałszowanie historii i robienie z LK największego Polaka.
105. Dodane przez Jad, w dniu - 16-04-2010 14:56 00 Jakby tak sie głebiej zastanowić, to może jednak św. pamięci Prezydent L.K. zasłuzył sobie na tytuł honorowego obywatela Leszna. Przecież zrobił wielki czyn dla leszczyńskiej lewicy i wszystkich leszczyńskich PZPRowski, UBbowskich, ZOMOwskich pogrobowców, czyli okoł 70% mieszkańców. Pozwolił im istnieć, nie rozliczył ich i nie posłał do diabła. Podziekujcie mu za to i oddajcie cześć.
106. Dodane przez Ewa, w dniu - 16-04-2010 15:49 00 Wróć do historii nie tej książkowej,a rodzinnej.Czasem trzeba się zastanowić.Czasy były bardzo trudne ,dziś nie jest źle a może być gorzej. Historia lubi się powtarzać.Wróć i zgłębiaj historie.
107. Dodane przez ... $, w dniu - 16-04-2010 16:05 00 Spokojnie z tą historią. Za rok już nikt nie będzie o nim pamiętał. No ! z wyjątkiem kilku radnych , który wczoraj "polegli" politycznie
108. Dodane przez Arek, w dniu - 16-04-2010 16:22 00 Czerwony Leszczyński Proletariat znowu nie odrobił lekcji z histori.Cała Polska o nas wie,że jesteśmy czerwonym zagłębiem buraczanym.Leszno jest pięknym miastem,ale dużo tu mieszkańców nie pięknych.Wstyd się przyznać,że się stąd pochodzi.
109. Dodane przez wyborcy, w dniu - 16-04-2010 17:37 00 za te draństwo SLD popamięta w najbliższych wyborach - a radni Ganowicz i Błaszkowski to zwykłe kacyki lewicy - oni nic nie zrobili dla tego miasta i nic nie zrobią!
110. Dodane przez Już, w dniu - 16-04-2010 18:24 00 No to już wiem, czyim imieniem zostanie nazwane kolejne (które to już) rondo w Lesznie.
111. Dodane przez majk, w dniu - 16-04-2010 18:43 00 Rusiecki to obłudnik tak jak pozostali radni
112. Dodane przez zenada, w dniu - 16-04-2010 18:48 00 KPINY I KACZOMANIA ZROBIC GO SWIETYM JESZCZE MOZNA BO WSZYSTKIE TYTULY JUZ MA. KROLOWI CO KROLEWSKIE,CESARZOWI CO CESARSKIE A KACZYNSKIEMU WAWEL OPANUJCIE SIE LUDZIE
113. Dodane przez KRYSTYNA, w dniu - 16-04-2010 20:12 00 NIE CO KACZYNSKI ZROBIL DLA LESZNA , ALE LESZNO ZROBILO DLA KACZYNSKIEGO
114. Dodane przez ...$, w dniu - 16-04-2010 20:20 00 Najnowsze wieści z Polski. Najpierw usiądźcie ... cyt: "Pomysł PiS: obowiązkowa wycieczka do Katynia
PAP Posłowie Prawa i Sprawiedliwości wystąpią do minister edukacji z wnioskiem o wpisanie do programu nauczania obowiązkowych wycieczek szkolnych między innymi do Katynia i na Wawel - informuje radio TOK FM. - Jeżeli chcemy być prawdziwymi Polakami i przekazać naszym dzieciom wartości, za które ginęli nasi patrioci, to musimy zapewnić im minimum historycznej edukacji - przekonuje w rozmowie z TOK FM poseł Stanisław Pięta. Jego zdaniem, teraz po tragicznej śmierci prezydenta w Smoleńsku, jest doskonały czas na to, aby "u młodych ludzi odbudować poczucie dumy, że są Polakami i odważnym narodem".
Prośba w formie interpelacji poselskiej ma zostać wysłana do Katarzyny Hall jeszcze w tym miesiącu.
Posłowie wnioskować będą też o obowiązkowe wycieczki na Wawel oraz do Muzeum Auschwitz - Birkenau i Muzeum Powstania Warszawskiego."
115. Dodane przez rysiek, w dniu - 16-04-2010 21:06 00 Do Radka ( Kom. 101 ) . Zadałeś mi pytanie odnośnie zasług Lecha Kaczyńskiego dla Leszna. Chcę Ci powiedzieć , że są ludzie , którzy nie robią czegoś przy fleszach , na pokaz it.d. Parę osób w Lesznie wie , że Szkoła Zawodowa na pl. Metziga dzięki prawicy ma ogrzewanie gazowe zamiast weglowego które doprowadziło do czystszego powietrza w centrum Miasta . Na przykładzie tego drobiazgu chce Ci uświadomić , że naprawdę nie o wszystkim mieszkańcy Leszna mają pojęcie , ponieważ nie o wszystkim się rozgłasza i chwali . Podobnie jest ze Szkołą i Synagogą .
116. Dodane przez kmboss, w dniu - 16-04-2010 21:29 00 paranoja,blaszkowski i rusiecki macie moj glos w najblizszych wyborach
117. Dodane przez człowiek, w dniu - 16-04-2010 22:49 00 Mam pytanie a czy papież był w Lesznie ?
118. Dodane przez dax, w dniu - 16-04-2010 22:51 00 HONOROWY OBYWATEL ??? Czy musimy popadać ze skrajności w skrajność ? Urodziłem się w Lesznie i Jestem dumny z Leszna ale radni przegieliście !!! Wstyd mi za was i mojego głosu ta ekipa już nie zobaczy!!!
Komu chcecie się podlizać ? i po co ?
Katastrofa była wielką tragedią zgadza się ale nie sam prezydent tam leciał !!!Hołd należy się wszystkim !
119. Dodane przez Grand, w dniu - 16-04-2010 23:38 00 W NIEDZIELĘ WSZYSTKO BĘDZIE WYJATKOWE bo zacznie się kampania prezydencka BRATA - wszystko będzie tak urządzone, że świat popamięta !!!
120. Dodane przez dax, w dniu - 17-04-2010 06:04 00 odp. do 117 Ztego co wiem papież nie jest honorowym obywatelem Leszna
121. Dodane przez Znajomy, w dniu - 17-04-2010 16:33 00 Do komentarza 64. Prosze dac coc jeden przyklad na to, ze p.Kaczynski byl najlepszm prezydentem. Wedlug mnie jego porezydentura byla najslabsza w historii III Rzeczypospolitej. Powasnil Polaske z cala Europa, a przyjaciol szukal tylko w slabszych od siebie czyli na Ukrainie, Litwie i Gruzji. To on nie dorastal do p.Kwasniewskigo i Walesy, A demokracje w jego wykonaniu mielismy okazje poznac za czasow rzadowp.Jaroslawa, gdzie omaly wlos zostalibysmy panstwem policyjnym z podsluchami i szpiclami. Jesli to pan uwaza za normalna demokracje to gratuluje samopoczucia. Z calym szacunkiem dla wszystkich ktorzy zgineli. Czesc Waszej pamieci. Ale oburza mmnie to ze niektorzy na smierci poleglych, chca zrobic dobry interes, tak jak radni PIS-u w Lesznie. Panowie radni troche szacunku i pokory, a za wasza bute ocenia was wyborcy.
122. Dodane przez człowiek, w dniu - 18-04-2010 21:36 00 zawsze myślałam ,że o ludziach , którzy odchodzą mówi się dobrze ....tak wszystkich chyba uczono......? może w swojej niedawnej przeszłości znajdziecie obywatele coś dobrego u Kogoś kto BYŁ wybranym przez naród . Uszanujcie innych........ to jest wysiłęk wielki , ale spróbujcie...nie krytykujcie....
123. Dodane przez B, w dniu - 18-04-2010 21:41 00 Do komentarza 120 . Nikt nie pisał że papież był w Lesznie , ale aleja nosi imie Tego Polaka , on był głową Kościoła Katolickiego , a Prezydent był głową Państwa Twojego i MOjego.......czy to tak mało???????
124. Dodane przez kaśka, w dniu - 18-04-2010 22:57 00 tak on był naszym prezydentem.I niech spoczywa w spokoju.A może ci wszyscy przeciwnicy mieli zamiar być podejmowani przez Prezydenta,by ich po głowce pogłaskał.Obrzydzenie bierze gdy się czyta te złośliwe wypowiedzi,i tak naprawdę nie wiadomo czy piszący są przeciwko Prezydentowi,czy też może radni i bezradni chcieliby utopić drugich w łyżce wody.Inni nas szanują a my nie potrafimy.
reklama
125. Dodane przez rysiek, w dniu - 18-04-2010 23:46 00 Szanowny Panie Znajomy - kom.121. Pan Wałęsa przez swoją wielką pychę nie chciał i nie chce się przyznać , że na początku 70 lat był agentem SB i przez to niszczył wszystko i wszystkich . Zapraszam do lektury " Lewy czerwcowy " . Pan Kwaśniewski popisał się w Charkowie gdzie "uczcił" po pijaku Polskich Oficerów . Jak można porównywać prawdziwego patriotę Kaczyńskiego z tymi dwoma poprzednikami . Myślę , że Pan przez ostatnie pięć lat za dużo oglądał TVN i inne tego typu stacje wyrabiając sobie kłamliwy obraz na temat Kaczyńskich .
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.