Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
17
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Bruno, Sławomir,
Weronika, Wiktor
Do końca roku 228 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Homski:stoimy na krawędzi bankructwa

Homski: pierwsze dni nowego wójta

Homski:stoimy na krawędzi bankructwa

14.12.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
mhomski80.jpgSytuacja finansowa gminy jest katastrofalna - mówił w Rozmowach Elki Mariusz Homski, nowy wójt Lipna. Gmina jest bardzo zadłużona, trzeba było pilnie znaleźć pieniądze na ogrzewanie szkół. W dodatku w ostatnich dniach wychodzi na jaw, że trzeba płacić rachunki za roboty, na które nie ma żadnych zleceń. Żeby wyjść na prostą, trzeba wprowadzić drastyczne oszczędności. Obniżyliśmy temperaturę w urzędzie - mówi wójt - skróciliśmy też czas, kiedy palą się lampy przy drogach. Homski powołał też wczoraj swojego zastępcę - został nim Grzegorz Szułczyk, pełnomocnik komitetu wyborczego obecnego wójta. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (114)
1. Dodane przez Zniesmaczona, w dniu - 15-12-2010 10:49
Brak słów! Jeszcze społeczność, która głosowała na niego będzie tego żałować! Już teraz wiem dlaczego naszą gminę nazywają Ciemnogrodem! I dodając to nie jest wójt Lipna, jak już gminy Lipno albo samych Wilkowic bo tam go wybrali!!!
2. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 15-12-2010 11:35
Słuchałam tej rozmowy i ciekawość mnie zżera,któż to został zwolniony,że dodatkowa osoba jest już zatrudniona,(o której wspomniał Pan Wójt).
3. Dodane przez wyborca, w dniu - 15-12-2010 12:24
Pan Homski powiedział że pan Szulczyk jest to osoba,która przez wiele lat mu pomagała:teraz wójt spłacając dług wdzięczności zatrudnił go na pełen etat i płaci mu pieniędzmi podatników.To my podatnicy płacimy za że pan Szulczyk pomagał Homskiemu,co nas to obchodzi.Panie Homski niech pan powie prawdę do końca,że etat zastępcy wójta był tylko w jednej czwartej etatu i wykonywała go pani sekretarz urzędu,a pana Szulczyka zatrudnił pan na cały etat.Dlaczego pan to ukrywa,czy pan się boi,co wyborcy na to powiedzą.Oszczędza pan na energi elektrycznej i opale kosztem zdrowia pracowników.Gdzie jest państwowa inspekcja pracy,czy pan zna przepisy BHP.Przy temperaturze 17stopni będzie pan musiał zakupić ocieplacze dla pracowników czy to są te oszczędności,a jak połowa pójdzie chorobowe to będzie miał pan pretekst aby zwolnić bo za dużo chorują,to o to panu chodzi.W dzisiejszych czasach dobry radca pracy ma pełne ręce roboty i nie narzeka na brak pracy,a pan Szulczk pcha się urzędu gminy,to bardzo żle świadczy o jego kwalifikacjach.Jeszcze jedno pan Homski nie powiedział że zwolni panią radcę prawną urzędu,a etat ten da panu Szulczykowi.To jest cena takich wyborów. :eek :roll :upset 8) 8) 8) 8) 8)
4. Dodane przez !, w dniu - 15-12-2010 12:00
bardzo dobrze! w końcu ktoś się wziął za tą gminę. Tak trzymać :)
5. Dodane przez do kom 1, w dniu - 15-12-2010 12:05
ciekawe kto zostawił gminę w takim stanie????? zobaczymy czy za 4 lata gmina będzie tak samo zadłużona!!!
6. Dodane przez Typowy, w dniu - 15-12-2010 12:12
Typowy sposób rozpoczęcia rządzenia dla ludzi bez doświadczenia, NARZEKANIA NA POPRZEDNIKA
7. Dodane przez lipinczyk, w dniu - 15-12-2010 12:14
Homski realizuje to co obiecal rozdajac czekolade. Prace osobom dla niego strategicznych. poustawil choinki w urzedzie, ludzie siedza w zimnie, bez swiatła. Żenada. to jego sposob zarzadzania
8. Dodane przez do 3, w dniu - 15-12-2010 13:47
pan Szulczyk będąc zastępcą nie może być jednocześnie zatrudniony jako radca,(...):)
reklama
9. Dodane przez rr, w dniu - 15-12-2010 12:43
I bardzo dobrze, UG w Lipnie to miejsce gdzie można sporo zaoszczędzić, a że wielu będzie to krytykować, cóż jak się miało niemal dziedziczne etaty.Może wreszcie nie powiązania rodzinne i towarzyskie będą decydowały o obsadzie a także tworzeniu nowych miejsc pracy.Panie wójcie prosze jeszcze spojrzeć na wszystkich krewnych i znajomych w Gimnazjum w Lipnie, tam to dopiero jest za co się brać
10. Dodane przez anonim, w dniu - 15-12-2010 13:08
Pan Homski nie potrafi się wysłowić: "...w tej chwili ja jak objąłem stanowisko wójta to mam około trzystu pięćdziesięsiu tysięcy rachunków do zapłaty pozostawione przez..." Wynika z tego, że gmina ma 350.000 rachunków do zapłacenia, przyjmując optymistycznie 1.000 PLN na jeden rachunek mamy 350.000.000 PLN zadłużenia! :) Powodzenia!!!
11. Dodane przez t., w dniu - 15-12-2010 13:11
Śmiechu warte!!! Standardowo p. Homski odpowiada znajdziemy, zrobimy itd. ale jak? Jakim kosztem? Skąd? Może raz w życiu trzeba być konkretnym? Chuyba, że się nie ma pomysłu. Prosze podać ile zarabia zastępca wójta? Wydaje mi się,że na ogrzewanie by starczyło, bo za 2500zł netto chyba nie pracuje? Oczernianie (nawet jeśli zasłużone byłego wójta) jest próbą usprawiedliwienia się za to, że wyssane z palca obietnice wyborcze nie zostaną spełnione. A panie sekretaż, z tego co mi wiadomo, to dobrze czuła się w poprzednim ustroju, za czasów p.Chodorowskiego też była sekretażem czyli przyłożyła rękę do kondycji gminy, nie prawda??? A dziś z p.Homskim za pan brat. Żenada!!!
12. Dodane przez a ja ..., w dniu - 15-12-2010 13:42
... myślę, że to przecież było do przewidzenia, że pan Szulczyk będzie wicewójtem, bo przecież będzie mógł się realizować w swojej niechęci(delikatnie mówiąc) do ludzi, którzy myślą inaczej. Swoją drogą ciekawe oszczędności: pracownicy w urzędzie siedzą w zimnie i nie piją kawy, a zatrudniamy na nowy pełen etat wicewójta (na pewno z minimalną pensją :grin
13. Dodane przez Bzdury, w dniu - 15-12-2010 13:46
Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury nie ma gminy, która nie jest zadłużona. Szkoda, że nowy wójt nie wspomina o zwrocie środków z unii na świetlice, które są wstrzymane przez jego pismo do prokuratury. Wice wójt - też mi ostrzędności. Lepiej wykręcić żarówkę ale nowe stanowisko pracy jest potrzebne. Wzięty radca prawny nie pcha się na stanowisko w gminie. Zal mi tej gminy i tych zaślepionych mieszkańców.
14. Dodane przez b, w dniu - 15-12-2010 13:50
Wstyd Homski wstyd zatrudniasz swojego przyjaciela. Wszyscy byli radni powinni oddać sprawę do prokuratury.
15. Dodane przez echh, w dniu - 15-12-2010 13:52
polska mentalność. Gnoicie ludzi a nawet nie wiecie jak to wszystko naprawdę wygląda w tym urzędzie. Weźcie neospazminę i pójdźcie grzecznie pod piec różaniec odmawiać.
16. Dodane przez szok ....., w dniu - 15-12-2010 13:56
Jak mi żal pana H. tak ciężko teraz pracuje, jak go musi głowa boleć od tych tzw. odkryć. Dzisiejsza rozmowa w elce to grunt pod referendum, bo przecież trzeba ratować gminę i wiatraki muszą być. A przypomnę jedno, że pan H. mówił tylko o odległościach od domów, a nie o braku wiatraków w gminie. Przemyślcie to .....
17. Dodane przez internatuta, w dniu - 15-12-2010 14:02
Mam nadzieję że nowy wójt weźmie się za porządki w przedszkolu w Lipnie bo jak dla mnie zatrudnieni są tam pracownicy nie na takim stanowisku na jakim powinni. Nie potrafią pracować z dziećmi oczywiście nie wszyscy. Dzieciaki uwielbiają pracować z P. Lucynką którą ma podejście do dzieci. Ale myślę że powinno się przyjrzeć kompetencji wychowawców, bo mgr przed nazwiskiem nie świadczy o dobrze wykonywanej pracy.
18. Dodane przez t., w dniu - 15-12-2010 14:13
Jeszcze raz. Jeżeli p. Homski jako radny nie miał pojęcia co dzieje się w gminie, to jakim był radnym? To nie jest tak,że urodził się wczoraj. Jako radny także odpowiada za stan gminy! Chyba,że sam sobie kłody pod nogi rzucał, albo poprzedniemu wójtowi,żeby zwycięstwo przyszło łatwiej, tylko teraz trzeba posprzątać! Kosztem mieszkańców. Głosowaliśmy na mniejsze zło, które okazuje się takie niewiele mniejsze..
19. Dodane przez Asik, w dniu - 15-12-2010 14:16
wreszcie może w gminie będzie porządny radca,bo obecny to tylko na papierku.A sekretarz to wie gdzie raki zimują.......................
20. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-12-2010 14:20
Homski przyjał strategie zastraszania. Zwolnie jednego z tych 3, tamtego kierownika tez zwolnie. Wszyscy pewnie trzesą sie nie z zimna a ze strachu. A w urzedzie cisza jak makiem zasiał, nikt nic nie mowi. Ciekawe czy klienci trafią w takich ciemnosciach do biura. No i czy można petenta poczęstować kawą? 
Ale to jeszcze nic, pewnie wójtowa urządzi teraz biuro mężowi, no i swojemu przyjacielowi. Wszak jesli sie nie myle, wojt wychowuje mu dziecko. to musi byc wspanialy czlowiek. Ale moze sie myle, moze wychowuje swoje. tylko jakos tak dziwnie podobne
21. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 15-12-2010 14:20
Do KOM. 11 
Lepiej brzmi pani sekretasz
22. Dodane przez uuu, w dniu - 15-12-2010 14:40
*** 
wywiad jest niepełny :?  
 
***
23. Dodane przez do 20, w dniu - 15-12-2010 14:41
do urzędu nie chodzi się na kawę.
24. Dodane przez Miul, w dniu - 15-12-2010 14:43
Hy hy, co to za sztywniak? 
Gdzie macie p.Janusza, który nie tylko świecił dobrym przykładem, potrafił się wysławiać, dla gminy chciał sporo podatków załatwić (z turbin). A tu? Nic, panocku, nic. Ino śnieg na polu. I taka będzie cała kadencja imć sztywniaka.
25. Dodane przez ZOMO, w dniu - 15-12-2010 15:03
a w gminie lipno płacz i zgrzytanie zębów. Ludzie!! Kogo Wy wybraliście na wójta ?? :sigh "ciemnogród" ? idealna nazwa dla tej gminy. strasznie mi nas teraz żal. :sigh
26. Dodane przez p3y, w dniu - 15-12-2010 15:15
Na krawędzi bankructwa i tworzy się nowy etat zastępcy wójta :grin :grin :grin
27. Dodane przez obserwator, w dniu - 15-12-2010 15:42
a ja dopowiem tylko tyle, miałem średnią przyjemność być świadkiem rozmowy p. Homskiego z moim znajomym, w trakcie której obrzucił takim stekiem kłamstw i oszczerstw mojego znajomego (zaznaczam, że miao to miejsce w gronie czterech osób), że uszy mi puchły a nie jestem specjalnie wrażliwy na przekleństwa...jemu to szło jak z nut, dodam jeszcze, że miało to miejsce zaraz po wyborach. Uważajcie na niego...!!!
28. Dodane przez pyrka, w dniu - 15-12-2010 15:42
czymu ni ma Henia?
29. Dodane przez Do 17., w dniu - 15-12-2010 16:41
A WIĘC EMERYCI GÓRĄ I ZA PRZYKŁADEM PANI LUCYNY - WRACAJCIE DO PRACY !
30. Dodane przez popierajacy, w dniu - 15-12-2010 17:18
Ludzie nie dajcie sie zwiesc tym co maja cos na sumieniu. Widac jak bardzo sie boja nowych wladz gminy. Bylem w gminie, jest tam teraz bardzo przyjemnie i widac, ze urzednicy inaczej podchodzą do ludzi. Brawo Panie Wójcie Homski. To Pan pracuje i musi Pan miec swoich ludzi w gminie a ludzi poprzedniego systemu. Ta gmina potrzebuje zmian, jesli Pan tego nie zrobi, za chwile wejda Panu na glowe, a Pan bedzie za wszystko odpowiadal. Jestesmy z Panem, Panie Mariuszu
31. Dodane przez wyborca z Wilkowic, w dniu - 15-12-2010 17:28
Panie Homski był pan radnym poprzedniej kadencji,był pan członkiem komisji budżetowej.Co pan robił przez 4 lata.Zrzuca pan winę na byłego wójta,przewodniczących że pana nie informowali.Pan niezna swoich praw jak i obowiązków jako radny,i publicznie się pan do tego przyznaje.Radny ma prawo wglądu do dokumentów,być przeciwny zaciąganiu kredytów i pożyczek.Cały czas akceptował pan to co robi rada,podnosił pan rękę za wzięciem kolejnego kredytu,a dzisiaj pan mówi że o niczym pan nie wiedział?To przewodniczący rady miał prowadzić pana za rączkę i pokazywać co ma pan robić.Pan się poprostu ośmiesza,pan nie wykonywał swoich obowiązków jako radny.Nie spotykał się z innymi radnymi nie przyjeżdżał pan na komisję budżetową,a na ostatnich dwóch sesjach był pan nie obecny.Jeżeli jest tak jak pan mówi to jest pan współwinny zadłóżeniu naszej gminy.Pan się nie interesował tym co się dzeje w gminie,bo prowadził kampanie wyborczą.Pan się nigdy nie sprzeciwił zaciąganiu kredytu.Po drugie doskonale pan wiedział o zadłużeniu gminy co pan wykożystywał w kampani wyborczej,na każdym spotkaniu z wyborcami o tym pan mówił.Po trzecie jeżeli pan wiedział o zadłużeniu gminy to po co pan się pchał na fotel wójta i jedzie pan do radia i stęka o tragicznym zadłużeniu gminy,trzeba było zostawić zadłużoną byłemu wójtowi i radzie.Trzeba było dać szansę byłemu wójtowi wyprowadzenie gminy na prostą.A dzisiaj nie ma pan prawa w ogóle o tym nawet mówić,masz pan to co pan chciałeś. :grin :grin :grin :cry :cry :cry :? :? :? :eek :eek :eek :(
32. Dodane przez Lipno, w dniu - 15-12-2010 17:30
Ja się dziwię, że ten wywiad sam udzielił, bez Szulczyka!
33. Dodane przez xxx, w dniu - 15-12-2010 17:40
Co za BARAN! PRZECIEŻ ON BYŁ W RADZIE BUDŻETOWEJ!!!
34. Dodane przez Lipnianka, w dniu - 15-12-2010 18:02
Widac ze na urzednikow padl blady strach, a pan Szulczyk jest bardzo sympatyczny i nie da sobie wejsc na glowe. Jest oparciem dla Wojta i takich ludzi WOJT MUSI MIEC
35. Dodane przez lipno, w dniu - 15-12-2010 18:03
Panu Homskiemu aż tak udeżyła władza do głowy że pomylił 350 000zł,z 350 000 faktur,chyba z całej poprzedniej kadencji.Bo nie wyobrażam żeby mogło być inaczej. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz
36. Dodane przez wilkowice, w dniu - 15-12-2010 18:11
Koleś kolesiowi pomagał,a teraz za to że pomagał, koleś kolesiowi utwożył etat, a podatnicy za to mu zapłacą :eek :eek :eek :eek :eek :grin :grin :grin :grin :grin
37. Dodane przez xxx, w dniu - 15-12-2010 18:32
COŚ TY CHŁOPIE ROBIŁ PRZEZ CZTERY LATA JAKO RADNY, ŻE TERAZ NIC NIE WIESZ I UDAJESZ ZDZIWIONEGO
38. Dodane przez rany boskie......, w dniu - 15-12-2010 18:46
Podjełem.....Homski - opanuj język polski. Zatrudniłeś przydupasa - to jest skandal - spłacasz własny dług publicznymi pieniędzmi. 17 stopni w pracy? To, że chowałeś się pewnie w oborze i grzałeś w koksowniku nie upoważnia cię człowieku do takich działań. Oj kolejny nieodpowiedzialny dorwał się do koryta.
39. Dodane przez muffin, w dniu - 15-12-2010 19:16
To jest w ogóle skandal że gmina nie ma pieniędzy na nowe meble dla wójta!  
Biedny musi siedzieć w starym fotelu!  
 
csss...jakiś żart i kpina równocześnie... gratuluję tej "wspaniałomyślnej" większości tego "odpowiedzialnego" wyboru! ;/;/ 
 
a i panie wójcie...nie wiem czy pan zauważył śnieg spadł! _ wiem że trudno zauważyć_ wypadałoby drogi gminne odśnieżyć:) 
...a pieniędzy nie ma... hmm no to z panem szulczykiem sipy w ręcę i do pracy a nie wywiadów się panu zachciało!
reklama
40. Dodane przez Lipno, w dniu - 15-12-2010 19:21
odnośnie komentarza 17stego, myślę, że nie masz racji, otóż jestem rodzicem dziecka z grupy najmłodszej i uważam, że ta Pani ma podejście, a Ty nie jesteś od podważania kompetencji, od tego jest osoba zatrudniająca, tak więc zastanów się co piszesz...
41. Dodane przez z gminy, w dniu - 15-12-2010 20:14
pan Szulczyk jest spoko, konkretny facet i dlatego się go boją.
42. Dodane przez heh, w dniu - 15-12-2010 20:17
ludzie,ludzie - jad kipi z tych komentów. Już żeście wybrali,więc po co te teksty? Rozliczycie nową władzę za 4 lata. A jak ktoś nie brał udziału w wyborach to niech teraz nie pyszczy że mu źle.
43. Dodane przez DG, w dniu - 15-12-2010 21:52
Sytuacja finansowa powinna być znana nowemu Wójtowi, przecież przez cztery lata był radnym a od prawie dwóch lat członkiem komisji budżetu Gminy.Niech Pan się nie kompromituje wypowiadając, że nie zna Pan sytuacji Gminy, świadczyłoby to , że był Pan słabym radnym lub nie znał się na dokumentach które otrzymywał Pan jako radny,
44. Dodane przez Jakub, w dniu - 15-12-2010 21:56
Pojawiają się tu konkretne zarzuty pod względem byłego wójta, jeśli wiadomo o jakimś przestępstwie to należy powiadomić prokuraturę, natomiast za zniesławienie też są konkretne paragrafy. Co do wypłaty pensji to chyba nie jest jakaś tragedia i to normalne że trzeba pracownikom gminy zapłacić :) Dziwi mnie też fakt że przy takiej biedzie w gminie powołuje się nowe stanowisko v-ce wójta. W ramach walki z "kolesiostwem" powołuje się znajomego na to stanowisko... Nieźle. Jak słucham o tej oszczędności, rachunkach itp. to nie mam coraz gorsze zdanie na temat kompetencji elekta. Do tego to wypominanie poprzednikom, gadanie pod publikę jaka to gmina biedna i jak jest trudno, do prawdy nie przystoi osobie na takim stanowisku.
45. Dodane przez hu, w dniu - 15-12-2010 22:03
podobno jedna osoba jest stary wójt bo trzymal sobie etat z ktorego szedl na wojta i teraz wrocil na niego z automatu a ze sie rozchorowal z tych wyborow to juz inna historia
46. Dodane przez Panie wójcie, w dniu - 15-12-2010 22:46
Co pan tak narzeka? Poprzednik jaki by nie był to nie żalił się w radio że ma dużo pracy.
47. Dodane przez xyz, w dniu - 15-12-2010 22:52
"dziel i rządź" i szukaj haków na... 
Złóżcie zbiorowe wypowiedzenie to przynajmniej zachowacie twarz a "wazeliniarze" już liżą ręce...
48. Dodane przez ..., w dniu - 16-12-2010 01:18
tragedia ten wywiad, co nowy myslał ze stanowisko wójta na czym polega, tu trzeba myslec a nie narzekac, gada jakby sie z choinki urwał przecież był radnym a nagle o niczym nie wie? masakra, jestem przerażony wiadac ze laika do władzy dopuścili niech nie przesadza z tą praca nagle przez 2 tygodnie sie tyle narobiło ze sam nie da rady? phi ja proponuje cięcia dla boiska w wilkowicach pare tysiaków zostanie w budżecie a mieszkańcom zycze wiosny bo bedzie o 6 rano jasno jak beda do pracy wyjeżdza bo teraz to cimnice hihi sredniowiecze wita :) ja proponje zamiast ksero kalke a komputer zastąpic maszyna do pisania i znów bedzie oszczędnośc hihihi 
Panie Adamek jest tam super!
49. Dodane przez wilkowice, w dniu - 16-12-2010 07:37
Nie głosowałem na pana bo wiedziałem że wszelkie zmiany we władzach gminy dotkną przede wszystkim nas podatników,i to my podatnicy za wszystko zapłacimy.Według moich wyliczeń będzie to kwota co najmniej 500 000zł na całą kadencję,i taką kwotę będzie pan wójt musiał zaoszczędzić wykręcając żarówki w urzędzie i na ulicach.Ps.nie liczyłem urządzenia biura dla zastępcy wójta,zakup mebli biurowych,komputera,telefonu itd.Przecież nie będzie siedział w sali ślubów jest to przecież nie godne pełnienia tej funkcji. :( :( :( :( :( :( :upset :roll :eek :upset :eek :roll :p :cry
50. Dodane przez wywiad, w dniu - 16-12-2010 09:03
Panie Homski niech pan już nie idzie do tego radia,bo to już nie da się słuchać tego co pan opowiada jedno i to samo przed wyborami i po wyborach.To już się zbrzydło słuchać.Pan ośmiesza sam siebie, naszą gminę,a przede wszystkim nas wyborców.Nie potrafi się pan wysłowić bo brakuje panu słów tak jak ludziom mało oczytanym i z zawodowym wykształceniem.Pan się musi jeszcze dużo uczyć,a przede czytać czytać czytać i jeszcze raz czytać.Niech pan weżmie przykład z Leppera i najmie pan osobę która pana nauczy jak ma pan się zachować i co mówić.Póki co muszę się wstydzić za pana.My podatnicy płacimy panu za robotę a nie ględzenie w radiu,więc do roboty. :cry :cry :cry :cry :cry :p :p :p :p :grin
51. Dodane przez hahaha, w dniu - 16-12-2010 09:22
pracownicy urzędu gminy lipno,weźcie się do roboty a nie w komentatorów się bawicie.
52. Dodane przez wyborca, w dniu - 16-12-2010 10:17
Panie Homski bierze pan przykład z gminy Włoszakowice i wprowadza porządki w urzędzie takie jak są w tamtym urzędzie.Dlaczego pan nie weżmie przykładu z wójta Waligóry,który nie jeżdzi do radia na wywiady,robi to za co mu podatnicy płacą.A pan jeżdzi do radia plecie głupoty o zadłużeniu a nie pracuje pan,a my podatnicy za to płacimy.Goni pan pracowników w urzędzie do roboty a sam się opiepsza,jak długo to jeszcze będzie trwało.Komu to potrzebne,że pan tak nakręca do nienawiści.Kampania wyborcza się już skończyła,a pan zaczyna nową. :cry :cry :cry :cry :cry :cry :p :p :p :p :( :(
53. Dodane przez ciemność , widzę ciemność, w dniu - 16-12-2010 10:19
Wyłączone oświetlenie na ulicach gminy będzie pewnie do pierwszych kradzieży (a może nie?). Wiadomo im ciemniej tym dla złodzieja łatwiej. Więc jak już zaczną "chodzić" po gminie i "szabrować" to może od domu wójta niech zaczną 8). Chyba, że tam oświetlenie jest czynne.
54. Dodane przez Greg, w dniu - 16-12-2010 10:50
Panie Homski niech pan przestanie stosować metodę ludzi małych i nie zwala wszystkiego na innych. Po 2. Skoro gmina jest na krawędzi bankructwa to po co pan tworzy nowe stanowisko zastępcy wójta? Osmiesza sie pan i tyle. A o wysławianiu się nie wspomnę.
55. Dodane przez Inwestor z Poznania, w dniu - 16-12-2010 12:46
Panie Homski to jest nieetyczne w jaki sposób 
Pan się wypowiada o swojej Gminie.Byliśmy zaintersowani dużą inwestycją w Wszej Gminie 
lecz teraz gdy Pan taki wzbódził negatywny stosunek do swojej Gminy. To nawet my jako inwestorzy twierdzimy że w tej Gminie nie ma Wójta.
56. Dodane przez Przedsięiorca, w dniu - 16-12-2010 13:21
Dług gminy nie przekracza 40% w stosunku do dochodu 
może być do 60%. Dla mnie jest to bzdura takie oczernianie. Gmina ma kondycje dobrą.W każdej firmie pozostaje coś do zapłcenia na następne miesiące. Jeśli są kredyty to znaczy że coś się robi, iwestuje. Zwroty z dotacji pokrywają część wydatków. Niestety musi zostać zakończona iwestycja.Nie można w ten sposób ani opisywać ani opowiadać. Panie Homski Pan jest Wótem ?
57. Dodane przez mieszkaniec Wilkowic, w dniu - 16-12-2010 13:33
Nigdy nie ufałem panu Homskiemu ani panu Szulczykowi,zawsze wiedziałem że to są ludzie ,którzy dążą do jednego,aby mieć ciepłą posadkę w gminie.Tak też się stało,dla nich liczą się tylko pieniądze a nie dobro gminy.No bo jaki dobry gospodarz mógłby sobie pozwolić na utwórzenie nowego etatu nie mając pieniędzy w budżecie,toż to czysta kpina.Pan Homski zakpił sobie z nas wszystkich.Teraz przyjdzie czas na bibliotekę w Lipnie. Pani Szulczyk pewnie znajdzie tam pracę,bo przecież też pracowała w kampani wyborczej pana Homskiego,a my podatnicy jej zapłacimy. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :p :p :p :p :p
58. Dodane przez Osieczna, w dniu - 16-12-2010 14:00
Wójt Homski złożył ślubowanie. Godnie będzie reprezentować Waszą Gminę Prezentacja już następuje 
w mediach. Do kom.56 W gminie Lipno nie ma Wójta
59. Dodane przez DO 57!!!, w dniu - 16-12-2010 14:32
a co tykasz Panią Szulczyk??może jeszcze wmieszaj w to pannę Szulczyk? i rodziców i dziadków. A co! dla każdego znajdzie się miejsce. Ale pytanie - czy TY będąc u władzy nie zapewniłbyś stanowiska swojej rodzinie i znajomym? Przecież każdy chce się otaczać ludźmi,którzy są mu życzliwi a nie samymi wredotami życzącymi wszystkiego najgorszego.
60. Dodane przez Obserwator, w dniu - 16-12-2010 14:35
Panie Wójcie Gminy Lipno nie jest juz pan w opozycji i pan rządzi tą gminą. W Gminie Osieczna po poprzedniku zostały ogronmne długi ale nikt nie narzekał, nikt w mediach tego nie rozgłaszał tylko wziął się do pracy i efekty są już dziś. Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Zastraszanie pracowników, do tego opowiadanie o tym w mediach, do niczego nie prowadzi, wręcz dekoncentruje i jak mozna pracować w takich warunkach. Ten wywiad nie przyciągnie do gminy inwestorów, wręcz odstraszy Atyreklama gminy.
61. Dodane przez Postronna z Wilkowic, w dniu - 16-12-2010 14:45
Ludzie, czego Wy chcecie, chcieliście zmiany Wójta, no to macie. 
Taka jest taktyka w polityce, że najpierw pokazuje sie błędy poprzednika, stan kasy itd. , a gdy sie nie uda wyprowadzić na prostą to jest alibi. 
Każda władza dobiera sobie ludzi zaufanych, na których można polegać, więc dziewię się że robicie wielkie HALO z etatu z-cy wójta.  
Z tyego co widzę to dobry prawnik w tej Gminie się przyda - a mam nadzieję , że Pan Grzegorz Szulczyk takim jest. Jeśli zajmie się merytoryczną pracą a nie "roztaczaniem uroku osobistego" to będą z tego efekty. A poza wszystkim nie oceniajcie Wójta ja zaczyna (poczatki są zawsze trudne) ale jak skończy swoją kadencję. 
Trochę szacunku i zaufania.
62. Dodane przez kibic, w dniu - 16-12-2010 15:14
PANI POSTRONNA proszę zmienić lekarza bo PANIĄ oszukuje
63. Dodane przez mieszkaniec Wilkowic, w dniu - 16-12-2010 18:39
Do kom.59.Gdzieżbym śmiał tykać panią Szulczyk,tylko idę tokiem myślenia pana wójta.Pan Szulczyk pomagał, to ma etat w gminie.Pani Szulczyk też pomagała to też jej się należy.Przecież wykształcenie bibliotekarskie ma,a źe pan wójt nie daży zbytnią sympatią pani Izy,która tam pracuje,to tylko kwestia czasu,jak ją zwolni,a jej miejsce zajmie pani Szulczyk.Co do rodziców i dziadków to jak pomagali to jak najbardziej trzeba dać, niech sobie dorobią do emerytury przynajmiej po pół etatu niech sobie ludziska na stare lata nie żałują.A co do panny Szulczyk to takiej nie znam,ale mam syna kawalera może się stykną. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
64. Dodane przez do 61, w dniu - 16-12-2010 18:33
Ja zmiany wójta nie chciałam. Wolałam starego, niż takiego niewykształconego (...).
65. Dodane przez hs, w dniu - 16-12-2010 18:32
czy to prawda ze w radzie pan wójt ma wiekszość?o jeden głos. wstyd panie Hofmański (...)
reklama
66. Dodane przez Irek, w dniu - 16-12-2010 18:38
Homski ja mam pomysł jak uratować Gminę poszukaj sponsorów to takie modne.
67. Dodane przez max, w dniu - 16-12-2010 18:41
co wy się dziwicie on jest tylko zwykłym sprzedawcą komputerów! sprzedaż mu za bardzo nie szła to wziął się za politykę !
68. Dodane przez do 64., w dniu - 16-12-2010 18:49
po co pytasz jak wiesz,sam sobie odpowiedziałeś.Też się tego nie spodziewałem. 8) 8) 8) 8) 8) 8) :p :p :p :p :p :p
69. Dodane przez Kompromitacja, w dniu - 16-12-2010 19:43
Ten wywiad to całkowita kompromitacja wójta i nie tylko jego,a także tych co na niego głosowali,zwłaszcza w Wilkowicach.Chcieliście koniecznie mieć wójta z Wilkowic to teraz macie.Szanuje wybór większości,ale to zachowanie wójta przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości.Tego jeszcze nie było,żeby jechać do radia i ogłaszać na cały świat jaki jest stan gminy i co pan wójt ma zamiar zrobić z pracownikami swojego urzędu.Panie Homski ja na pana miejscu podałbym się do dymisji,bo pan kompromituje nas wszystkich.I jeszcze jedno panie Homski stare polskie przysłowie mówi;najgorszy jest ten ptak co w swoje gniazdo sra.Przepraszam za te słowo,ale tak ono brzmi i takim pan jest.Jestem z Wilkowic i nigdy nie chciałem żeby pan był wójtem i miałem racje. :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :upset :upset :upset :upset :x
70. Dodane przez EWA, w dniu - 16-12-2010 20:05
SŁUCHAĆ SIĘ TEGO NIE DA!! Drogi panie żalisz się w elce jak mały dzieciak mamie że pieniążków nie ma. Nie masz pojęcia o ekonomii i funkcjonowaniu urzędu, o pokrywaniu zobowiązań bieżących i długoterminowych. OJ KIEPSKO ZACZYNA SIĘ TA KADENCJA DLA NOWEGO WÓJTA, ŻAŁUJĘ ŻE NA NIEGO GŁOSOWAŁAM.
71. Dodane przez WSTYD MI, w dniu - 16-12-2010 20:19
WSTYD MI ZA TEGO WÓJTA. KLAPA NA CAŁEJ LINII. OPOWIADANIE TAKICH RZECZY PUBLICZNIE TO JEST NA PRAWDĘ ŻENUJĄCE. Nie mam słów na to. Jak w ogóle można zdobyć się na coś takiego żeby się skarżyć publicznie na stan kasy gminnej i zwalać to na poprzedników, nie mówiąc już o gadaniu nt. zwalniania pracowników. Do tego wyszło na jaw że wójt nie za bardzo wie na czym ma polegać jego praca i raczej nie odrobił zadania domowego z podstaw przedsiębiorczości, o języku polskim nie wspominając.
72. Dodane przez H.H, w dniu - 16-12-2010 21:34
To nie kompromitacja tylko 
hańba na całą Polskę.Nawet 
inwestorzy którzy by chcieli inwestować Gmina nie będzie ich interesować. Homski uważaj 
bo giełda spada
73. Dodane przez Lipiński, w dniu - 16-12-2010 23:05
Panie Homski  
(...)nie zapominaj Pan o swoich pozostałych (...) z którymi chodziłes po gminie i czekoladki roznosiłes. Oni tez licza na twoją łaskawość i chca bys utworzył kolejne stanowiska wice wujta. Chodzili jak z pieski za Toba i co teraz. Pamiętaj o NICH przeciez tyle im zawdzięczasz....
74. Dodane przez fred, w dniu - 16-12-2010 23:01
TYLKO głupie CIELęTA same sobie wybierają rzeżnika.Przepraszam ale zanim wrzucisz głos do urny - pomyśl i posłuchaj mądrzejszych,chwilowa słodycz - czekolada dawno straciła swój smak,a wójt (...) pozostał.
75. Dodane przez do kom.66.Irek, w dniu - 17-12-2010 07:25
Nie trzeba szukać,przecież pan Homski zawsze wszystkim mówił że soponsorzy sami się do niego pchają,a on tylko wybiera i przebiera,kto da więcej.Może znajdzie się jakiś sponsor i kupi naszgo wójta choćby za przysłowiową złotówkę,bardzo chętnie się go pozbędziemy,bo inaczej wywieziemy go na taczce, :grin :grin :grin :grin :grin :eek :eek :eek :eek :eek :cry :cry :cry :cry
76. Dodane przez qwerty, w dniu - 17-12-2010 09:18
Homski już w kampani wyborczej kłamał obwieszczając wszem i wobec (też na plakatach wyborczych i w Wieściach Gminy) że jest członkiem zarządu Wielkopolskiego Związku Piłki Nożnej w Poznaniu. Jest to następne kłamstwo. Sprawdziłem to. Tam Homskiego nie znają, tam jest nikim. (...)
77. Dodane przez 76 - PRZEPROŚ, w dniu - 17-12-2010 10:16
http://www.ozpnleszno.pl/index.php?id=2 
jest wiceprezesem nie wielkopolskiego tylko okręgowego zpn. Rozpuszczacie plotki,niewdzięcznicy.Powinni was wszystkich pozwać!!
78. Dodane przez szok, w dniu - 17-12-2010 10:18
LUDZIE! przecież on jest wójtem od tygodnia. Co miał w tym czasie zrobić??? a do ELKI nikt się sam nie pcha tylko redaktorzy sami zapraszają. SPRAWDŹCIE informacje a potem je wypisujcie bo jesteście żałośni.
79. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 17-12-2010 12:11
czego chcemy od wójta? niczego. Z pustego Salomon nie naleje
80. Dodane przez do kom 77, w dniu - 17-12-2010 14:00
Przeczytaj sobie lepiej jak w kampani wyborczej się chwalił, że jest w-ce prezesem leszczyńskiego i wielkopolskiego zpn. Przeczytaj ostatnie wydanie Wieści Gminnych wydawanych przez samego Homskiego.
81. Dodane przez ara, w dniu - 17-12-2010 14:25
A może by tak w ramach oszczędnosci pogasić w nocy światła w urzędzie gminy i lampki na okazałej choince w urzędzie,urzędasów spędzić do sali ślubów, resztę kaloryferów pozakręcać,uczniów i nauczycieli do sal gimnastycznych i tam niech uczą,a najlepiej wprowadzić urlopy i ferie zimą!TAKIE OSZCZEDNOSCI-będziemy bogaczami.
82. Dodane przez do78,SZ0K, w dniu - 17-12-2010 16:49
Nie ważne czy go zapraszają czy sam idzie,ważne jest to co mówi i oto właśnie chodzi.Mówił o sprawach o których nigdy nie powinien mówić na antenie radia,a jeszcze mówił nieprawdę.Skoro jest tak zajęty nie ma czasu rozmawiać z pracownikami to po co idzie do radia,przecież mógł odmówić mógł umówić się na inny termin. :( :( :( :( :( :( :(
83. Dodane przez adha, w dniu - 17-12-2010 18:38
wcale nie jestem z wilkowiec i głosowałam na pana Homskiego. bardzo sie ciesze, ze bierze sie za ten cały burdel w urzedzie. prawnik jako zastepca wojda jest jak najbardziej na miejscu pewnie bedzie jednym z nielicznych wykształconych w gminie. 17 stopni to wcale nie tak mało jak bedą sie brac do roboty i sumiennie pracowac bedzie im ciepło. Koniec plaszczenia dupy i picia kawy do roboty!!!! inni pracują w duzo nizszej temperaturze i za duzo nizsze wynagrodzenie. a jak komus sie nie podoba w cieplym urzedzie to na bruk!!!!
84. Dodane przez DO KOM.83., w dniu - 18-12-2010 07:21
PISZESZ TEN KOM.ANONIMOWO CIEKAWE CZY NAPISAŁBYŚ GO PODPISUJĄC SIĘ IMIENIEM I NAZWISKIEM.PROPONUJĘ ABYŚ SIĘ UJAWNIŁA I POKAZAŁA CZY TY MASZ POŻĄDEK W SWOIM ŻYCIU OSOBISTYM, W DOMU, W PRACY.PISZĄC TEN KOM.PRZEMAWIA PRZEZ CIEBIE,NIENAWISTNY STOSUNEK DO DRUGIEGO CZŁOWIEKA CZY NAPISAŁBYŚ GO GDYBY TAM PRACOWAŁ KTOŚ Z TWOJEJ RODZINY,NAPEWNO NIE.PRACA BIÓROWA TO PRZEDE WSZYSTKIM PRACA SIEDZĄCA.NIE WIDZIAŁEM JESZCZE ABY KTOŚ PRACUJĄC W BIÓRZE WYKONYWAŁ SWOJE OBOWIĄZKI NA STOJĄCO,NOSZĄC KOMPUTR NA PLECACH I ROZGRZEWAJĄC SIĘ PRZY TYM CHODZĄC POKORYTARZU.A CO DO WYKSZTAŁCENIA ZASTĘPCY WÓJTA SKĄD WIESZ JAKIE MA,CHODZIŁAŚ Z NIM DO SZKOŁY,A MORZE JESTEŚ JEGO ŻONĄ.DOBRY RADCA PRAWNY NIE PCHA SIĘ DO URZĘDU TYLKO MA SWOJE BIÓRO.OSOBIŚCIE NIE WIERZĘ W TO WYŻSZE WYKSZTAŁCENIE WÓJTA ANI JEGO ZASTĘPCY.PS.PISZE SIĘ WÓJTA A NIE WOJDA.
85. Dodane przez vw, w dniu - 18-12-2010 08:18
Z jednej strony zaciskamy pasa, przykręcamy ogrzewanie, wyłączamy żarówki, z drugiej strony utrzymujemy tak drogą szkołę w Górce. Gdzie tu konsekwencja Panie Wójcie??? Tylko dlatego, żeby nie stracić tam poparcia ???
86. Dodane przez do 84, w dniu - 18-12-2010 15:41
ORTOGRAFIA LEŻY I KWICZY!!!
87. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-12-2010 17:13
Kononowicz przy tym Panu to Pikuś... Pan Pikuś
88. Dodane przez qwerty, w dniu - 18-12-2010 21:38
Jak mają być oszczędności to niech są ale po co zatrudnić wice-wójta (1 raz w histori gminy) na pełen etat za 8.000zł miesięcznie i przewodniczacego rady gminy (też). Kpina. Bankructwa w gminie nie ma bo 15.01.11r ma być zwrot z UE 2.5mln zl za kanalizę, czyli o czym ten (...) mówi. Daję mu rok a potem padnie jak kawka. Za dużo w gminie na dzień dzisiejszy siedzi w gabinecie wójta kolesi. Nie ma pojęcia o rządzeniu. Nie chciał wiatraków a teraz jest za bo kasa gminie potrzebna. Prostak i tyle na temat.
89. Dodane przez do 86, w dniu - 18-12-2010 19:27
Nie jestem na lekcji ortografi.liczy się sens słów jakie napisałem czy to nie dotarło do ciebie.Skąd w tobie tyle nienawiści.Idą święta,zrób rachunek sumienia i popatrz ;chociaż mnie nie widzisz;przyjażnie na drugiego człowieka,a nie wroga.I uśmiechnij. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
90. Dodane przez vw, w dniu - 18-12-2010 21:52
W dwóch kwestiach spory są niemożliwe do zakończenia. W sprawach wiary i polityki, więc trochę mniej emocji.
91. Dodane przez vw, w dniu - 18-12-2010 22:07
Bez emocji szanowni państwo, w dwóch sprawach nie dojdziecie nigdy do porozumienia: polityka i religia. Poza tym wybór wójta to wybór demokratyczny, a o demokrację jakiś czas temu przecież walczyliśmy.
92. Dodane przez Prezes, w dniu - 06-08-2013 15:17
Panie Homski,nazywam się (...),znamy się,ale nie darzymy siebie zbytnio sympatią.A przede wszystkim dla tego że wielokrotnie nie postępował pan zgodnie z prawem,a ja to wytykałem panu na zebraniach.Na jednym z nich posunął się pan do tego stopnia że wyrwał mi mikrofon z ręki i nazwał mnie pan zerem,chociaż mnie pan zaprosił na to zebranie jako radny.Ja pana nigdy nie obraziłem ani nie obrzucałem błotem tak jak pan to robi przed i po wyborach.W wyiadzie w radiu elce powiedział pan że musi postępować zgodnie z prawem.Niech mi pan powie gdzie są pieniądze z zysku z tegorocznych dożynek w Wilkowicach, przecież zgodnie ze statutem wiejskim pieniądze te powinny znależć się na koncie urzędu gminy.A o ile wiem część tych pieniędzy powędrowała do klubu sportowego gdzie pana żona jest prezesem.Kto tak zadecydował,sołtys,rada sołecka i pan.Przecież sołtys,rada sołecka są to organy władzy wykonawczej i nie mają prawa decydować o wydatkach finansowych wsi.Jedynie zebranie wiejskie jako organ władzy uchwałodawczej ma takie prawo.A takiej uchwały zebranie nie uchwaliło.Ma pan dobre układy z sołtysem,radą sołecką,której członkiem jest również pana żona.Zabraliście bezprawnie budżetowe pieniądze,i przeznaczyliście na zapłacenie kar za walkowery za huliganów w Bojanowie.Mało tego na do żynki te zostały wyprowadzone pieniądze z budżetu nielegalnie i pan dobrze o tym wie.To sołtys,rada sołecka i pan zabraliście nam mieszkańcom wsi prawo do współdecydowania o wydatkach finansowych wsi To wy za nas decydujecie,a to jest bezprawie.Następna sprawa to zabawa sylwestrowa w Wilkowicach.Średnio zysk z tej zabawy wynosi 10 000zł.i idą do sołtysa a powinny być wpłacone na konto urzędu.Sołtys nie prowadzi żadnej księgowości pieniądze wydaje na zeszyt,większe zakupy robi biorąc faktury na urząd gminy przecież to jest przestępstwo.Sołtys jak i rada sołecka nie mają prawa prowadzić żadnej działalności finansowej.Pan o tych sprawach wszystko wie i co ma pan zamiar z tym zrobić.Jakby nie patrząc zgodnie z prawem dochody z imprez organizowanych przez sołectwo to pieniądze budżetowe gminy.Wójt jako organ władzy wykonawczej gminy jest zobowiązany do ściągnięcia tych pieniędzy do budżetu,choćby poprzez egzekucje komorniczą.Jeżeli te pieniądze znajdą się na koncie urzędu, wtedy uwierze w pańską praworządność.
93. Dodane przez popieram, w dniu - 19-12-2010 12:35
Brawo Panie Mariuszu moze wrescie naucza sie w tej gminie czegos pan chodorowski za bardzo ich rozpuscil a z ta temperatura tez dobrze co sie weszlo do pokoju w urzedzie to panie na krotko ubrane niedlugo by byly bez bluzek taka parowa!!! ;)
94. Dodane przez korekta, w dniu - 19-12-2010 12:42
PROSZE PANSTWA NIE SZUŁCZYK TYLKO SZULCZYK
95. Dodane przez Myśl, w dniu - 19-12-2010 13:42
Przy gminnych inwestycjach normalną sprawą jest posiadanie kredytów, kto o tym nie wie, jest po prostu niedouczony. Dziwi mnie fakt, że obecny wójt działając na pokaz zgasił mieszkańcom gminy latarnie uliczne, niby w ramach oszczędności. Tylko co nas prostych mieszkańców obchodzą oszczędności, chcemy mieć światło, żeby bezpiecznie poruszać się po ulicach. Poprzedni wójt widocznie umiał lepiej zarządzać gminnymi pieniędzmi, bo latarnie jakoś się świeciły. Nie powoływał natomiast stanowiska v-ce wójta ze sporą pensją. Może ma to jakiś związek, światła zgasły i oto pojawił się wice wójt, może z tego powodu jeździmy w ciemności, nie wiem, tylko się zastanawiam. Który poważny człowiek zdobyłby się na to żeby opowiadać publicznie o zadłużeniu gminy i starając się usprawiedliwić swoją, możliwą, przyszłą nieudolność.
96. Dodane przez do kom.93,popieram, w dniu - 19-12-2010 17:59
Nastęny fanatyk fan-klubu wójta,idol nie umie się wysłowić,a fan nie umie pisać,chyba razem chodzili na wagary zamiast do szkoły.Najlepiej kupcie im kufajki i walonki jak w ruskim kołchozie,bo po co mają się przegżać.Zwolnić palacza, bo po co ma palić taki drogi węgiel,byle starczyło zastępcy wójta na wypłatę,no bo taki mecenas przecież musi dostac kasę.Tylko za co, to jest zasadnicze pytanie.Zanim coś napiszesz to się długo, długo zastanów.Za tydzień święta,czas pojednania ,a w tobie tyle jadu. :? :? :? :? :? :cry :cry :cry :cry :cry :( :( :( :( :(
97. Dodane przez ij, w dniu - 19-12-2010 18:21
w górce remontować szkołę? nie gminną tylko spółdzielni ? robićim dach za setki tys. zł ? a za chwile nas wyrzucą jak wygrają w sądzie? panie wócie to mają być oszczędności? dla 50 kilku uczni tyle pieniedzy trwonić? sam pan sobie zaprzecza. jak pan chce pieniądze oszczedzic to niech pan tych uczni do lipna da bo u nas coraz mniej dzieci i mamy miejsce a odejda oplaty za opal, swiatlo itp to moga byc oszczednosciniech pan przedstawi ile nas kosztuje utrzymanie tej szkoly na rok , ale czy pan sie na to zdobedzie? te gadanie o oszczednośćiach to tylko wielka lipa.. bedac wójtem trzeba takze umiec podejmowac niepopularne decyzje
98. Dodane przez popieram do kom nr96, w dniu - 19-12-2010 23:17
za prace nalezy sie zaplata a ty widocznie czlowieku guzik wiesz widocznie wiec sie nie wtracaj!! moja sprawa ze jestem za panem Homskim!!! :eek :eek :( :( :( :(
99. Dodane przez DO 98., w dniu - 19-12-2010 23:48
Za jaką pracę.Powiedz co robi zastępca wójta,nic do wyborów nie było zastęocy i wszystko grło w gminie.ateraz musi być. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
100. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 20-12-2010 08:20
Pan Homski to człowiek roku.Pogasi światła nie odgarnięte drogi. Stan wojenny.Mieszkańcy rano idą na pociąg. Dzieci do szkoły na autobus.Wszystkim Radnym i Panu Wójtowi i V-ce wójtowi na koniec roku wypłacić premię oszczędnościową
101. Dodane przez uczony z kom.21., w dniu - 20-12-2010 08:34
Ty kom.21 uczysz pisać kom.11,a sam nie umiesz.Pisze się sekretarz a nie sekretasz,bo przecież odmienia się przez R, sekretarka-sekretarka.Chyba byłaś na wagarach jak o tym mówili. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin Ty kom.21 uczysz pisać kom.11,a sam nie umiesz.Pisze się sekretarz a nie sekretasz,bo przecież odmienia się przez R, sekretarka-sekretarka.Chyba byłaś na wagarach jak o tym mówili. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
102. Dodane przez Krawędż bankructwa, w dniu - 20-12-2010 16:31
Każdy bankrut o swojej sytuacji finansowej nikomu nic nie mówi i utrzymuje to w wielkiej tajemnicy.Bankructwo ogłasza w najmniej spodziewanym momencie,a nowy wójt ogłasza całemu światu że gmina jest na krawędzi bankructwa.W dniu wywiadu byliśmy na krawędzi a czy dzisiaj już jesteśmy bankrutami czy jeszcze nie,niech pan nas poinformuje panie Homski.My mieszkańcy gminy chcemy wiedzieć czy jesteśmy bankrutami, bo nas wytkają palcami. :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
103. Dodane przez wiesss, w dniu - 20-12-2010 17:43
Panie Mariuszu wiezymy w pana i mniech pan nam nie danej do zrozumienia ze zrobilismy blad glosujac na Pana Pozdrawiam!!!
104. Dodane przez qwerty, w dniu - 20-12-2010 17:59
Dzisiaj dla oszczędności wójt homski wyłączył od 9-18 prąd w całej gminie z wyjątkiem Wilkowic. To dopiero oszczędności. Zimne szkoły etc. Będą wielkie premie za plan oszczędnościowy. Wstyd homski
105. Dodane przez mieszkaniec Polski, w dniu - 20-12-2010 21:06
I tak zamieszkaliśmy w ciemnogrodzie a zbliżaja sie Święta co nam jeszcze podaruje nowy wójt?????
106. Dodane przez zlecenia, w dniu - 20-12-2010 22:13
Zastanawiam się czy można wierzyć w to co mówi pan Homski.W wywiadzie w radiu pan Homski powiedział, że wyszło na jaw że są do zapłacenia rachunki na kwotę 350 000zł,bez wydanych zleceń.Skąd pan Homski wie że o taką właśnie kwotę chodzi, skoro sam twierdzi że dopiero teraz wykonawcy przynoszą rachunki.To znaczy że zlecenia są, a pan Homski zliczył je i wyszła mu ta kwota.Poza tym czy można płacić za fakturę na którą nie ma zlecenia,przecież dzisiaj każdy może przynieść fakturę i rządać zapłaty,czy to możliwe.Zasady są proste nie ma zlecenia nie ma płacenia.Po drugie,czy jakikolwiek wykonawca wykona usługę nie mając gwarancji że gmina mu zapłaci.Zlecenie jest tą gwarancją,z tym może iść do sądu i wygra.Po trzecie czy były wójt nie podpisywałby zleceń mając na karku donos pana Homskiego do prokuratury, dotyczący sal w Klonówcu i Goniembicach a w perspektywie wybory samorządowe,gdzie rywalem o stołek wójta jest właśnie pan Homski.Ja osobiście nie wierze w to co mówił pan Homski.Pan Homski okłamuje nas wszystkich,żeby znów zaistnieć w mediach,żeby wszyscy mówili jaki to on jest wspaniały i dobry A rzeczywistość jest inna.(...)Z moich informacji wynika że na wszystkie prace zostały wydane zlecenia.Na miejscu byłego wójta oddałbym pana Homskiego do sądu o naruszenie dóbr osobistych i zniesławienie.Czas najwyższy aby pan Homski przestał okłamywać nas i nastawiać nienawistnie w stosunku do byłego wójta.(...)
107. Dodane przez Do 105, w dniu - 20-12-2010 22:13
Do kom.105 przyjdzie gwiazdor a w prezencie przyniesie widomość będą wiatraki. 
Zdrowych spokojnych świąt.
108. Dodane przez do kom.32., w dniu - 20-12-2010 22:23
No i popełnił błąd,gdyby był z nim Szulczyk napewno by mu podpowiedział co ma mówić a co nie,a tak kompromitacja na całej lini.Teraz wszyscy rozumiemy dlaczego zawsze chodzą razem,jak papużki nie rozłączki. :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
109. Dodane przez Do kom.102., w dniu - 21-12-2010 07:30
Masz rację,jakie to bankructwo,skro w styczniu są zwroty pieniędzy unijnych za budowę kanalizacji i to w kwocie około 2 500 000zł.Poza tym dla czego pan Homski nic nie mówi że przez jego donos do prokuratury dotyczący sal,w Klonówcu i Goniembicach nie ma zwrotu pieniędzy unijnych,bo do dnia dzisiejszego nie zostały rozliczone,tylko dlatego że pan Homski miał kaprys złożyc donos.Wiem napewno że przy budowie tych sal nie było żadnych nieprawidłowości.Poza tym co to za dług w porównaniu do majątku gminnego wartego ponad70 000 000zł.Kogo myśmy wybrali na wójta,o Boże pomóż nam pozbyć się tego ekonomicznego analfabety. :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
110. Dodane przez do kom.103, w dniu - 21-12-2010 11:57
Otwórz szerko oczy i popatrz co się w okół ciebie dzieje,i słuchaj.A wtenczas przekonasz się że nie można wierzyć takim ludziom pan Mariusz.To co robi to wszystko jest robione pod publike,dam przykład.Wszystkim mówił że zakupił sprzęt sportowy dla Sulejewa za diete radnego,ale okazuje się że faktura dostarczona do urzędu gminy (...).Pytanie dlaczego?,co skrywa za tą (...) fakturą pan Mariusz?Drugi przykład boisko w Wilkowicach Co z tego że jest takie ładne,jak jest zamykane przed ludżmi.Stawiany jest 4m.płot żeby tam nikt nie wchodził.Tam nie ma ludzi uprawiających sport.To boisko jest na pokaz,żeby było się czym chwalić.99%piłkarzy jest spoza terenu wsi Wilkowice i jeszcze opłacani żeby tylko było się czym chwalić.Czy można wierzyć takim ludziom??????????? :? :? :? :? :? :( :( :( :grin :grin :grin :grin :grin
111. Dodane przez szukamy oszczędności, w dniu - 21-12-2010 16:18
Oszczędność w gminie będzie nowe stanowisko 
zaopatrzeniowiec. Brawo 
2 tygodnie zaopatrzeniowiec i V-ce Wójt
112. Dodane przez zaopatrzeniowiec, w dniu - 21-12-2010 22:46
A może by tak utworzyć etat sprzedawcy,który umiałby sprzedać te durne pomysły oszczędnościowe pana Homskiego. Przed wyborami chodząc od domu do domu obiecywał oświetlenie uliczne na nowych ulicach w Wilkowicach,a dzisiaj wyłączył wszystkim.Śmiechu warte.Zaopatrzeniowiec w gminie tego jeszcze nie było,co on będzie kupowł dla gminy?Morze szykuje znowu posadkę dla kogoś, kto mu pomagał w kampani wyborczej.masakra. :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
113. Dodane przez Bezrobotny mecenas., w dniu - 22-12-2010 12:30
Jak to dobrze że koleś wygrał wybory to, dla bezrobotnego mecenasa znalazła się praca.Biedny mecenas tyle lat bez pracy,a teraz trafiła mu się dobrze płatna fucha.I to dzięki zaślepionym wyborcom. :grin :grin :grin :grin :grin :cry :cry :cry :cry :cry
114. Dodane przez do 113, w dniu - 23-12-2010 17:35
Święte słowa, dobrało się dwóch n..... ów do władzy. Ta to lud dał się omamić. 
Wesołych Świąt :)
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
Najczęściej czytane 10 lat temu:
Najczęściej czytane 15 lat temu:
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowe domy w zabudowi... Dąbcze 589000
59 m mieszkanie na 1... Rydzyna 420000
Lokal 20m2 węgierska... Leszno 1200
Rydzyna - jana kazim... Rydzyna 402759
Mieszkanie 2-pokojow... Leszno 1200
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj