Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Gostyńskie Muzeum od niedawana ma swoje logo. Jego projektantem jest ALeksandra Adamczak ze Studia Graficznego ARTOLKA w Gostyniu. Logo będzie towarzyszyć wszystkim wystawom i imprezom organizowanym przez placówkę muzealną.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W marcu Muzeum w Gostyniu wzbogaciło się o logo. Do tej pory placówka nie posiadała swojego znaku graficznego, który promowałby ją na plakatach i podczas wystaw i imprez. - Nie sposób funkcjonować obecnie
tylko za pomocą nazwy instytucji, dlatego postanowiliśmy zlecić projekt logo specjalistom - tłumaczy Robert Czub, dyrektor muzeum.
Projektantem nowego znaku placówki jest Aleksandra Adamczak z gostyńskiego Studia Graficznego ARTOLKA, która może pochwalić się wygraną w konkursie na projekt logo pływalni miejskiej. Adamczak przedstawiła kierownictwu muzeum kilkanaście propozycji. - W zasadzie daliśmy projektantce wolną rekę, ale chcieliśmy by logo nawiązywało do barw miejskich: czerwieni i granatu - dodaje Robert Czub - wybrany przez nas znak zawiera także odniesienia do herbu Gostynia i międzynarodowego symbolu placówek muzealnych. Po raz pierwszy znak pojawi się na plakacie promującym otwieraną w przyszłym tygodniu wystawę "Nieznane rzeźby sakralne z ziemi gostyńskiej". (kas)
1. Dodane przez myśliciel, w dniu - 24-03-2011 16:08 00 Przypomina bardziej iti... co na to TVN?..
2. Dodane przez designer, w dniu - 24-03-2011 17:11 00 Brzydkie. Co to ma być????
3. Dodane przez Henryk, w dniu - 24-03-2011 18:26 00 Psu na budę logo.
4. Dodane przez szoooooooookkkkkk, w dniu - 25-03-2011 00:43 00 Na prawdę jestem pod wrażeniem, ze ktoś miał taką wyobraźnię. Jak zrozumiałem logo ma nawiązywać do trzech wierzy z herbu Gostynia? Jednak jak wyżej zauważono przypomina logo ITI innych nie związanych z naszym miastem ani regionem a tym bardziej z muzealnymi eksponatami przedmiotów. Logo bardziej przypomina coś złego kojarzy się z trzema krzyżami i w dodatku czerwień, czyli krew. Nie dość, że jedni nazwali się czarnym legionem, co przeczy intencji powstania czarnych legionów a drudzy mają logo, którego jako mieszkaniec Gostynia się wstydzę.
5. Dodane przez oj tam ,oj tam, w dniu - 25-03-2011 07:46 00 Gostynianie są chyba największymi zrzędami i zazdrośnikami w kraju.Wszystko źle,wszystko wiedzą i zrobili by lepiej,sami specjaliści (anonimowi oczywiście) Logo jak logo-proste ,czytelne i mnie w żaden sposób nie razi . Zajmijcie się czymś pożytecznym ,bo wstyd czytać tych postów
6. Dodane przez mnie nie zachwyca, w dniu - 25-03-2011 11:10 00 widać Pani A.A ma monopol na loga, najpierw osir teraz muzeum.
7. Dodane przez designer, w dniu - 25-03-2011 11:42 00 Ciekawe ile kosztowało to logo Muzeum. Powinno ono trochę nawiązywać do historii Gostynia a wygląda jakby było robione na wzór muzeum narodowego w Krakowie
8. Dodane przez Kamil, w dniu - 01-04-2011 22:54 00 RADBYM aby kierownictwo Muzeum wyjaśniło dlaczego jest takie logo,kto decydował o jego szacie graficznej.Może to przybliży nam sprawę tego logo bliżej i uwiarygodni jego znaczenie dla naszego Muzeu..Przypuszczam,że wielu chciałoby o tym wiedzieć i zapewne po takiej in formacji zbierze głos.
reklama
9. Dodane przez Janina, w dniu - 01-04-2011 23:01 00 To logo Muzeum przypomina raczej organizację kościelną.Może kierownictwo wyjaśni znaczenie tego znaku,,po prostu nam przybliży jego powstanie,podstawy wyboru,kto podją taką decyzję.Myślę ,że logo jest nieudane z kilku powodow ale po wyjaśnieniu nam okoliczności jego powstania i znaczenia zabiorę w tej sprawie głos.Może inne osoby też się po takiej informacji wypowiedzą.Jak na dziś dżiwny ten znak(może jest mi trudno to zrozumieć?????!!!!!).Czyli widzę potrzebę wyjaśnienia sprawy Panie Kierowniku Muzeum.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.