Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Listopada 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Erazm,
Katarzyna
DZIEŃ
KOLEJARZA
Do końca roku 36 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Majsner: LSM przed walnym

Majsner: LSM przed walnym

12.06.2011. Radio Elka, Jarek Adamek
majsner80.jpgPostulaty mieszkańców co do obniżenia czynszów dotyczą 15 złotych miesięcznie – mówił w Rozmowach Elki Mieczysław Majsner, prezes Leszczyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Zdaniem prezesa chodzi tu o rezygnację z firm sprzątających i likwidację klubu Kwadrat. Jednak najdroższy składnik czynszu, czyli media, są nie do obniżenia. Rezygnacja z MPEC oznaczałaby inwestycje w sieć gazową – mówi Majsner – byłoby to o wiele droższe.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (21)
1. Dodane przez OPINIA, w dniu - 13-06-2011 10:37
porażka - przecież (...) NIE POWINIEN PYTAĆ MAJSNERA O TO JAKI PROGRAM MA GRUPA INICJATYWNA... NAWET GO NA ZEBRANIU NIE BYŁO. SPŁYCENIE CAŁEGO TEMATU CELEM ZNIECHĘCENIA LUDZI DO WALCZENIA O SWOJE PRAWA!
2. Dodane przez SŁUCHACZ, w dniu - 13-06-2011 11:08
(...) NA CAŁEJ LINII!!! NIE O TO CHODZIŁO W ZEBRANIU ORGANIZOWANYM PRZEZ GRUPĘ INICJATYWNĄ - O CZYM BYŁA MOWA - TYLKO O TO ŻE SPÓŁDZIELNIA UCHWALIŁA STATUT NIEZGODNY Z PRAWEM I KAŻDA UCHWAŁA, KTÓRA MA BYĆ PODDANA GŁOSOWANIU MUSI BYĆ POPARTA PRZEZ 1/10 CZŁONKÓW - CO OZNACZA - ŻE SKORO CZŁONKÓW LSM JEST 6500 TO 650 OSÓB MUSI POPRZEĆ WNIOSEK. 
TO OGRANICZA JAKIE KOLWIEK DZIAŁANIE - PRZEKSZTAŁCENIE WE WSPÓLNOTY ITP.!!!! I ZROBIENIE Z LUDZI ZAANGAŻOWANYCH W ZMIANY IDIOTÓW...
3. Dodane przez ja, w dniu - 13-06-2011 11:45
całe szczeście ze mamy wspólnote....zarząd pracuje społecznie a Pani z uprawnieniami do zarządzania wspólnot prowadzi nam wszystkie papiery i zebrania za niewielkie pieniądze....nie musimy opłacac rzesze ludzi pracujacych w spółdzielniach mieszkaniowych
4. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 13-06-2011 12:47
ALE JA CHCE PŁĄCIĆ A SPRZATNIE KLATEK. Uwazam że z pewnością inne koszty można obniżyć. Nie wierzę, że tylko tutaj jest możliwość obniżki. Administracja jest olbrzymia i tutaj trzeba poszukać cięcią ksoztów a to z pewnością będzie miało przełożenie na czynsz. ...a co do MPEC... poco tak gadac... ciekawe co zrobi Prezes jak sam MPEC przejdzie na gaz... tak czy siak czynsze pewnie wzrosną i wtedy dopiero będzie dramat nas, mieszkańców osiedli
5. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 13-06-2011 13:37
Nie doceniałem Majsnera... - umiał sprytnie wprowadzić haos w głowy ludzi, którzy chcą zmian - każdy kto słyszał te brednie o sprzątaniu klatek stwierdzi, że nie warto iść na to zebranie - A PRZECIEŻ NIE O TO CHODZIŁO W TEJ AKCJI tylko o niekorzystne zapisy w statucie, a także o to, że nie ma się żadnego wpływu na to co robi Zarząd Spółdzielni! - a to ma wpływ na czynsze...
6. Dodane przez członek SM, w dniu - 13-06-2011 13:56
Spółdzielnia zatrudnia "armię" ludzi tj.86 pracowników, a średnie wynagrodzenie to ponad 3.200,- zł.na rok ogromna kwota. 
Także utrzymanie 11 osobowej rady nadzorczej kosztuje nas rocznie około 100.000,- zł. O TYM TO PAN PREZES NIE MÓWIŁ, a to m/innymi jedne z kilku oszczędności ,które mogą wpłynąć na zmniejszenie czynszów.Czynsze w innych spółdzielniach są znacznie niższe nie mówiąc o wspólnotach mieszkaniowych, np."Ogrody" czynsz 61m/kwadratowych 360,- zł, wspólnota mieszkaniowa 66m/kwadrat. 320,- zł.A u nas to aż strach pisać.
7. Dodane przez mieszkaniec LSM, w dniu - 13-06-2011 14:21
Pytanie do Pana Prezesa - Ile płacimy za ocieplenie 1 m/kwadratowego bloku? 
NA STRONIE INTERNETOWEJ SPÓŁDZIELNI BRAK TAK WAŻNYCH INFORMACJI.A to przecież my za wszystko płacimy, a nic nie wiemy.Czy 100 zł czy 160 zł za metr kwadratowy. 
PYTAŃ ZA ILE MOŻNA PANIE PREZESIE ZADAĆ WIELE.Na stronie internetowej spółdzielni winny się znajdować takie informacje dla członków.PRZECIEŻ ZATRUDNIAMY INFORMATYKA - ale komu on służy ZARZĄDOWI czy NAM TYM KTÓRZY ŁOŻĄ NA JEGO WYNAGRODZENIE.
8. Dodane przez kikson, w dniu - 13-06-2011 14:28
jest oczywiste że ta najwieksza spóldzielnia w Lesznie od lat ma przerosty administracji i tu trzeba szukać oszczędności a nie iść na skróty i rzucać ludziom na pożarcie np. klub kwadrat a działająca tam kawiarnia przecież generuje przychód, nie jest dotowana z kasy spóldzielni, likwidacja klubu to też zamach na resztki kultury na tej betonowej pustyni, pan prezes jest w wieku emerytalnym i o tym nie mysli- czas tam na zmiany i dopływ świeżej krwi
reklama
9. Dodane przez Spóldzielcza, w dniu - 13-06-2011 15:22
Dziękujemy fajnym radnym PiS-u pani Steni Ratajczak i panu Sławkowi Szczotowi za patronowanie akcji spółdzielców. 
Nie dajmy się. Bądźmy na Walnym
10. Dodane przez członkini spółdzielni, w dniu - 13-06-2011 15:42
jestem członkiem tej Spółdzielni od 30lat i dzieki jej sibie dobrze swobodnie mieszkam,ludziom chce sie wspolnoty tylko nie myslą i małych czynszy :wiec do roboty,sprzatac samemu chociaz po czterech i jak myslą niektórzy ,ze jak bedzie wspólnota to podatek sam sie bedzie płacił,a ksiegowa i zarzadca,pracownik gospodarczyi ktos co liczy czynsze bedą w czynie społecznym pracowac?(ale czyny juz obecnie nie modne,wiec oby za pare ładnych lat bloki nie wygladały jak kamienice miejskie? bo teraz płacimy ale Zrząd spóldzielni dba o wszystko,a jeszcze do porównania mam mieszkanie 48m i kolezanka ma taki sam metraz tylko zarządcajej bloku jest Urzad Miasta i płaci o całe 100zł /miesiecznie wiecej,wiec sznujmy to co mamy!!
11. Dodane przez LOKATOR..., w dniu - 13-06-2011 19:43
DO KOM 10...NO TAK BRONISZ PREZESA ,ALE MIESZKASZ 30 LAT PŁACISZ REMONTOWY FUNDUSZ ,A PREZES BEZ TWOJEJ WIEDZY BIERZE KREDYT NA OCIEPLENIE BLOKU,KTÓRY TY PRZEZ 10 LAT W ZWIEKSZONYM O OK.60-70 ZŁ CZYNSZU BEDZIESZ PŁACIŁ,,,ZAPYTAJ SIE PREZESA GDZIE PODZIAŁY SIE TWOJE PIENIĄDZE,KTÓRE PRZEZ TE 30 LAT PŁACIŁES(niemała sumka sie uzbierała)A WIELE JEST TAKICH SPRAW UKRYTYCH ,NAWET NIEWIESZ ZA ILE TA ROBOTA JEST WYKONANA...?OK.1400 ZŁ ROCZNIE PŁACI JEDEN LOKATOR ZA FUN.REMONTOWY RAZY 10 =14.000 JEDNA KLATKA BLOKU RAZY 30 LAT==?NIE POTRZEBA BY BYŁO BRAĆ KREDYTU NA OCIEPLENIE ,ALE PREZES I NAJBLIZSI MUSZĄ ŻYĆ...NA UKŁADY NIE MA RADY...
12. Dodane przez Yogi, w dniu - 13-06-2011 20:26
Pięknie p. prezes mówi o większości, która podjęła decyzję. Zapomniał tylko o tym, że kiedy większość w ankiecie nie zgodziła się na zaciągnięcie kredytu przez LSM, to zarząd miał te większość w serdecznym poważaniu i kredyt zaciągnął wbrew większości. "My nie mobilizujemy..." - bo i po co? Wystarczy przerwa w Walnym i telefony do pracowników, aby uzyskać większość. Wszystko to grubymi nićmi szyte, a i statut pozostawia wiele do życzenia pod względem prawnym. Oby najbliższe Walne utarło nosa zarozumiałym aparatczykom i ich armii niepotrzebnych pracowników. Spółdzielnia powinna być dla ludzi, nie odwrotnie, bo spółdzielnie tworzą ludzie. To nie księstwo udzielne zarządu, ani zakład produkcyjny, aby trzeba zatrudniać prawie 100 osób.
13. Dodane przez pixi, w dniu - 13-06-2011 21:04
w świetle rozgrywek w LSM jasne jest to że trzeba tę społdzielnię..rozwiązać, powołać wspólnotę mieszkaniową, którą będzie zarządzała profesjonalna firma zewnętrzna przy udziale oczywiście reprezentacji lokatorów- i nagle zbędna będzie ta administracyjna czapa, zarząd rada, stado urzędasów a jakie oszczędności!!, ale kto to ma przeprowadzić, widać że stara władza pilnuje swego intersu
14. Dodane przez Lokator!!!, w dniu - 13-06-2011 21:26
Niech Pan Prezes nie opowiada bredni o jakimś sprzątaniu!!! 
Zmniejszyć Radę o 50%-są oszczędności!! 
Zmniejszyć zatrudnienie,na 1 umysłowego przypada 1 fizyczny pracownik!!!-są oszczędności. 
W dobie komputerów w księgowości-6 pań-które nie wiedzą w jakiej kolejności w godzinach pracy zrobić sobie zakupy!!!-są oszczędności!!! 
Nie mówiąc już o osobach które mają pozakładane swoje firmy i w godzinach pracy w spółdzielni załatwiają swoje prywatne interesy!!!-są oszczędności!!! 
A więc oszczędności są ale Pan prezes NIE CHCE tego widzieć. 
Ale wiadomo "JAKI PAN TAKI KRAM"
15. Dodane przez jjjjjjjjj, w dniu - 13-06-2011 21:44
Prezes w radiu powiedział że są spółdzielcy którzy w LSM płacą 280 za czterdziestoparo metrowe mieszkanie tylko jak to możliwe skoro fundusz remontowy i eksploatacyjny wynosi ponad 200. Myśli że zrobi wodę z mózgu pozostałym.Panie Majsner każdy kto jest członkiem tej spółdzielni wie jak jest naprawdę. :( :cry
16. Dodane przez lokatorka, w dniu - 13-06-2011 21:44
Ludzie przyjdzcie na walne zgromadzenie niech będzie nas jak najwiecej i walczmy potrzeba 600 podpisów ... zebranie jest 30 czerwca ... albo pokazać to w sprawie dla reportera Pani Jaworowicz chetnie do nas przyjedzie albo program ,, Uwaga''... ludzie to my musimy walczyć to nasze pieniądze...
17. Dodane przez spółdzielca, w dniu - 13-06-2011 22:11
Spółdzielcy! Wszystkie dyskusje są zbędne dotąt doputy Walne Zebranie nie podejmie uchwały o zmianie jednego punktu statutu czyli nie jak jest teraz 1/10 liczby członków może wnosić wniosek do \"porządku obrad\" ale conajmniej 10 członków (jak jest w innych spółdzielczych statutach). Dopiero \"walne\" może przyjąć lub odrzucić taki wniosek. Taka zmiana przywróciłaby prawa członkom czyli faktycznym \"pracodawcom\" wszystkich pracowników Spółdzielni łącznie z Zarządem i Prezesem. Popieram kom.8.
18. Dodane przez Zuza, w dniu - 14-06-2011 00:10
I wsadził pan Czajka kij w mrowisko i nadal nie bardzo wiadomo o co mu chodzi.Niech nie zaprzecza, że nie szukał oszczędności w obniżeniu czynszu poprzez likwidację funduszu remontowego -.Niestety ale tak spóLdzielnie, jaki Wspólnoty Mieszkaniowe, muszą zgodnie ze statutem taki fundusz tworzyć. Nie dajmy się omamić - rodzice mieszkają we wspólnocie / pod zarządem PGKiM/ na takim metrażu jak my i ich czynsz, na który składają się te same składniki, jest niższy o podatek gruntowy i od nieruchomości! Aby te dwa ostatnie zapłacić, muszą osobiście pofatygować się do kasy Urzędu Miasta . Blok należący do Wspólnoty ma być teraz ocieplany. Za nas Spółdzielnia podpisała kredyt a we Wspólnocie członkowie - przedstawiciele poręczają taki kredyt własnym mieszkaniem. Nie rozumiem dlaczego każdy wspólnotowiec nie poręcza kredytu za swoją 1/60 budynku a tylko ta jedna osoba będąca przedstawicielem. Pytam więc w którym miejscu lepsze jest prawo Wspólnoty - jeśli coś ze spłatą nie wyjdzie to ten jeden człowiek straci mieszkanie a reszta będzie sobie mieszkać.Wspólnota ma kredyt na 30lat a Spółdzielnia tylko na 10 - oszczędność w odsetkach nieporównywalna. W Spółdzielni za działania finansowe osobistym majątkiem odpowiada Zarząd i członkowie Rady Nadzorczej - a my sobie mieszkamy w tejże Spółdzielni nie martwiąc się o raty.30 lat płacimy fundusz remontowy - przez wszystkie lata robiono remonty dachów, malowanie klatek schodowych, wymianę okien, drzwi, posadzek, rur wodociągowych i gazowych - jeden za wszystkich, wszyscy na jednego. 5 czy 6 lat wcześniej zaczęto od osiedla Prochownia a teraz zostało chyba Przyjaźni i Przylesie. Po kolei w zależności od roku budowy osiedla pięknieją, są czyste i kolorowe.W przeciągu 3 ostatnich lat czynsz na moim 47 m mieszkaniu wzrósł o 36 złotych! i CO NIBY W TYCH DZIAŁANIACH JEST NIE TAK? Niezgodność Statutu powinien podważyć sąd, bo to on jest władny sprawdzać jego zgodność z ustawą. Nie zgadzam się aby w 6500 Spółdzielni raptem 10 członków robiło rewolty. Jako mieszkaniec i członek Sp-ni chcę informacji o zapędach jakiś tam interweniujących! Jeśli wymóg jest 1/10 członków to jest to liczba właściwa - 650! W dobie internetu nie problem nagłośnić temat i zebrać taką ilość podpisów. Jestem za pozostawieniem Kwadratu mimo, że nie mam dzieci ani wnuków w tym wieku ale płacę choć mam prawo zrezygnować. Jestem z sprzątaniem przez firmy sprzątające bo dosyć mamy nowo przybyłych świętych krów z tipsami, które sprzątanie klatki uważają za coś poniżającego. Jestem za funduszem remontowym bo taki obowiązuje w każdym budownictwie mieszkalnym - kto by tego nie administrował. Na Os. Przyjaźni - tym nieocieplonym osiedlu- niech ludzie się zastanowią bo jak w tym stanie pójdą we Wspólnotę to się nie wyremontują i nie ocieplą do końca swoich dni.Przerost administracji pewnie i jest- z tego zawsze słynęła księgowość wszystkich firm. Nie psujmy czegoś co sprawdza się od XIX wieku. Jedno do sprostowania w samej ustawie - każdy kto chce mieszkać w mieszkaniu spółdzielczym musi zostać jej członkiem - wnieść wpisowe i udziały a za tym mieć prawo głosu.Alternatywa rezygnacji jest idiotyzmem ustawodawczym.Wzięła się stąd, że nie kto inny jak nasi parlamentarzyści i inni nowobogaccy nakupili sobie po kilka mieszkań jako inwestycję i w nosie mają jakieść udziały , wpisowe w wielu spółdzielniach, bo na zebrania i t tak nie mają czasu. Zniesienie meldunku też ma to samo pochodzenie. Skipmy się lepiej na wyegzekwowaniu wymiany płytek przed klatkami, które miały być antypoślizgowe a nie są - to tak na marginesie gdybym miała się czegoś doszukać. I pomalujcie nam wreszcie klatki schodowe - dom z zewnątrz piękny a w środku jak panna w brudnej bieliźnie!!!! Poza tym p. Prezesie - częstsze wizyty na osiedlach - przywitać się, pogadać - tego ludziska oczekują - poi prostu zginął pan w tłumie 6 i pół tysiąca ludzi - jakby Pana w ogóle nie było. Rady Osiedlowe to jest to do czego trzeba wrócić ale to do Sejmu a nie na nasze Walne. Tymczasem nie ma nawet gospodarzy klatek - nikt nie gospodarzy a samo się wszystko robi?
19. Dodane przez CZŁONEK LSM, w dniu - 14-06-2011 10:37
do Zuza 
 
To trzeba przyjść na spotkanie a nie słuchać opinii osób, którym nie zależy na prawdzie...
20. Dodane przez Zuzia, w dniu - 14-06-2011 16:55
co to za argumenty?! 30 lat płacimy też nasze ZUS-y, PZU życie i ty mi Nr11 odpowiedz gdzie są te pieniądze!To ty mieswzkaniec sp-ni nie wiesz, że fundusz remontowy planowany jest na rok i w planie remontów masz dachy, elewacje, klatki schodowe , piwnice,wymianę wszelkich rur,okien , podłóg czy drzwi, parkingów, placów zabaw. Dochód - rozchód zapewniam cię musi się zgadzać. Co ty myślisz, że zarząd nie chce spokojnie spać spokojnie a będzie robił wały żeby się podłożyć takim jak Czajka czy tej osobowoiści od socjalnych pracowników oświaty - radna Ratajzakowa?!JUż sama aparycja powala a słuchać też nie do strawienia - (...) Na remonty wg planu pieniądze są wydawane na bieżąco w skali roku a gromadzone są z płaconego przez mieszkańców funduszu remontowego. O co więc chodzi?! 
Do 19- myślę więc jestem i sugestie tkich jak Czajka nie są mi potrzebne. Teraz rozumierm, że siedzi w domu, nic nie robi tylko wymyśla z nadmiaru wolnego czasu, z grupą zaprzyjażnionych królików . Uniwersytet III Wieku byłby odpowiedniejszy!
21. Dodane przez Małgosia, w dniu - 15-06-2011 19:02
A Prawda jak zwykle po środku :)Spółdzielcy mają prawo wiedzieć jak wydaje się ich pieniądze.Wszyscy płacący czynsz to pracodwcy pana prezesa i reszty pracowników. Czy to normalne aby pracownik zarabiał więcej niż pracodawcy? Te tabuny urzędników faktycznie się głównie nudzą w pracy.A co robi pan radca prawny 8)
Kasa na papierze zgadza się, ale ciekawe czy ktoś analizuje celowość wydatków.Dlaczego mimo takiej armii ludzi nie można w spółdzielni zapłacić czynszu. kiedyś się płacilo. Czy ktoś analizował stopień pokrewieństwa między pracownikami LSM? No i na koniec w biurze pracują oczywiście bardzo miłe osoby, ale niestety są w mnijszości. Z mniej miłą większością my spółdzielcy - pracodawcy powinniśmy coś zrobić. Panie prezesie ma pan szansę zrobić coś dobrego przed emeryturą.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj