Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2025
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Gostyń arrow Gostyń ma mieć markę

Gostyń chce mieć markę

Gostyń ma mieć markę

22.07.2011. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska
ratusz_gost.jpgWarszawska firma Brand Nature Access zajmie się opracowaniem strategii promocji gminy Gostyń. Samorząd chce wypromować markę Gostyń. Zdaniem burmistrza Jerzego Kulaka jak to zrobić, najlepiej wskaże zewnętrzna firma.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Gmina Gostyń wybrała ofertę firmy BNA spośród jedenastu, które odpowiedziały na zapytanie ofertowe urzędu. - Braliśmy pod uwagę doświadczenie i realizację innych projektów czy to dla samorządów, czy firm. Bardzo nam się podobały efekty tej pracy - przyznaje Jerzy Kulak. Burmistrz Gostynia stanął na czele zespołu, który będzie uczestniczył w opracowywaniu strategii. - Uważam, że
do tej pory nie wykorzystano wszystkich możliwości w promowaniu marki
Gostyń i ja będę chciał to zmienić - zapowiada Kulak.

Na pytanie dlaczego nie może się tym zająć wydział promocji, który został przeorganizowany i zwiększony o jedną osobę, burmistrz odpowiada.
- Firma ta nie przygotowuje promocji, ale strategię promocji. Zależało nam na zewnętrznym spojrzeniu na Gostyń, aby strategia była opracowana profesjonalnie - tłumaczy Kulak - Dokument ma być gotowy w ciągu kilku miesięcy, strategia będzie obowiązywać aż do 2020 roku. My w ciągu najbliższych dwóch kadencji chcemy realizować elementy, które będą zawarte w tej strategii - podkreśla burmistrz. Za opracowanie strategii gmina zapłaci 52 tysiące złotych. Pieniądze są zarezerwowane w budżecie gminy. Ale to dopiero początek. - Ten dokument wskaże nam drogę, mam nadzieję, że dzięki uprzejmości radnych będziemy podążali tą drogą i realizowali wyznaczone cele - dodaje Kulak.
Dokument, który zamówiła gmina ma zawierać m.in. pozycjonowanie marki Gostyń, określać misje i cele strategiczne marki, a także ramowy plan działań promocyjnych do roku 2020. Istotnym elementem będzie zaplanowanie strategii komunikacji z ustaleniem kanałów i narzędzi komunikacyjnych oraz konkretnych działań. Zatrudniona przez gminę Gostyń spółka BNA, realizowała projekty promocyjne m.in. dla samorządów Szczecina, Lublina, Gorzowa Wielkopolskiego i Województwa Mazowieckiego. A także dla firm, w tym dla Kompanii Piwowarskiej, sieci Empik, Nestlé, Orange, Reserved, TVN czy Wedla. (abj/tekst i foto)
 
Komentarze (12)
1. Dodane przez studentka komunikacji społecz, w dniu - 22-07-2011 14:19 0 0
W świecie to normalka. Pozycjonowanie marki zawsze powinno być wykonane przez profesjonalistów z zewnątrz. 
Wystarczy spytać speców od reklamy ,PR ,i dziennikarstwa .Urzędnicy realizujący koncepcję będą chyba mieli pod górę z burmistrzem  
Jak na 20 lat do przodu to cena wręcz promocyjna .
2. Dodane przez Bogdan, w dniu - 22-07-2011 16:32 0 0
do kom 1 student to ty może i jesteś nawet wieczny po co sie mądrujesz jak nie rozumiesz co czytasz, do roku 2020 a nie na 20 lat. Pozdrawiam i zycze zdrowia.
3. Dodane przez ?, w dniu - 22-07-2011 18:42 0 0
A co tu promować jak tu nic nie ma ?
4. Dodane przez 1., w dniu - 22-07-2011 19:18 0 0
Masz rację-przepraszam ! Nie na 20 lat,a do 2020r(czytałam też tekst o dzierżawie na 20 lat w Gostyniu i stąd pomyłka) 
Nie "mądruję się" najwyżej wymądrzam...Także pozdrawiam i życzę zdrowia
5. Dodane przez !, w dniu - 22-07-2011 21:16 0 0
Do "3" 
Właśnie od tego są specjaliści .
6. Dodane przez Dominas, w dniu - 22-07-2011 23:23 0 0
Po co wydawać pieniądze na promocje jak mamy dział promocji w urzędzie wystarczy tylko aby ludzie na tych stanowiskach mieli odpowiednie wysokie kwalifikacje aby wypromować Gostyń.
7. Dodane przez !, w dniu - 23-07-2011 11:25 0 0
Czyli wiele miast w Polsce nie powinno zlecać takich zadań profesjonalnym,zewnętrznym firmom ,bo mają swoje "złe" jak sugerujesz kadry ? 
Te własne ci urzędnicy są od realizacji (10-15-20 letnich)zadań wynikających z pracy tych którzy na marce naprawdę się znają. 
Zresztą ,masz rację .Po co firma z zewnątrz,której trzeba zapłacić. 
W końcu kilku kumpli przy piwku i grillu też potrafi miasto promować. Gratis. :grin
8. Dodane przez Janina, w dniu - 24-07-2011 22:47 0 0
A co robią w Dziale Promocji Urzędu Miasta.Tyle tam ludzi no i podobno też profesjonaliści.Nasze pieniądze z podatków na to idą i na ich pemsje też.Panie Burmistrzu,proszę trochę zwolnić z wydawaniem forsy,nie ten czas i takimi metodami albo zlikwidować nikomu niepotrzebny wydział Promocji,
9. Dodane przez Karolina, w dniu - 24-07-2011 22:51 0 0
Czytam i oczom nie wierzę.Za wielkie ,zapewne,pieniądze specjaliści z Warszawy maja promować nasze miast?.A gdzie nasi profesjonaliści z Biura Proomocji Urzedu Miasta?Tyle osob tam siedzi i nie za grosze.Jeszcze nie te czasy Panie Burmistrzy aby wydawać na takie rzeczy pieniądze podatnikow.Panie Radny Markowski niech Pan zadziała.A Rada co na to?
10. Dodane przez Do "8 " i "9", w dniu - 25-07-2011 08:52 0 0
Miły Panie o zupełnie innym imieniu -dział o którym Pan wspomina zajmie się realizacją tego właśnie projektu i wieloma innymi ,o których Pan doskonale wie jako społecznik ... 
Głosując za budżetem(a ta pozycja była uwzględniona) wszyscy Radni zaakceptowli kierunek zmian w formach i nowościach promocji i tworzeniu marki. 
Wspomaganie się światkiem dziennikarskim jest ciekawe ,bo to właśnie dziennikarze mają na swoich studiach zajęcia z "kreowania marki i efekty takich strategii. 
Osobiste animozje do osób zajmujących się promocją i kontaktami zagranicznymi nie mają tu nic do rzeczy.
11. Dodane przez JAAA, w dniu - 25-07-2011 09:58 0 0
"ja to zmienie" az boje sie jak to miasto może wyglądać po zmianach tego burmistrza!!dobrze że doradcy na wszystko mu nie pozawalają!
12. Dodane przez Janusz, w dniu - 25-07-2011 17:09 0 0
Burmistrz jest w porządku i wiele może zrobić dla miasta jak mu nie bedą przeszkadzać tacy mądrale jak niektórzy rdni i ci co komentują sprawę wyżej.Ale jest prawdą,że:co tu promować,za jakie pieniądze jak ma się mspecjalny dział promocji i jeszcze komuś daje sie forsę bo za darmo nikt tego nie zrobi.Tyle spraw jest pilniejszych w naszym mieści(choćby kanaliza),że nerwy wielu ludzi ponoszą na takie zamiary.Jeszcze troche poczekajmy i i rozwalmy ten dział u Pana w Urzedzie.Przecież sami,inni pracownicy widzą jaką maja "ochotę do pracy" ci "specjaliści"Zaoszczedzimy trochę pieniędzy i tyle.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Do wynajęcia garaż 2... Leszno 400
Wynajmę warsztat sam... Kąkolewo 3000
Osiedle wieniawa, dw... Leszno 520000
Działka ogrodowa - g... Leszno 44000
Wykończone mieszkani... Leszno 429000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj