Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Warszawska firma Brand Nature Access zajmie się opracowaniem strategii promocji gminy Gostyń. Samorząd chce wypromować markę Gostyń. Zdaniem burmistrza Jerzego Kulaka jak to zrobić, najlepiej wskaże zewnętrzna firma.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Gmina Gostyń wybrała ofertę firmy BNA spośród jedenastu, które odpowiedziały na zapytanie ofertowe urzędu. - Braliśmy pod uwagę doświadczenie i realizację innych projektów czy to dla samorządów, czy firm. Bardzo nam się podobały efekty tej pracy - przyznaje Jerzy Kulak. Burmistrz Gostynia stanął na czele zespołu, który będzie uczestniczył w opracowywaniu strategii. - Uważam, że
do tej pory nie wykorzystano wszystkich możliwości w promowaniu marki Gostyń i ja będę chciał to zmienić - zapowiada Kulak.
Na pytanie dlaczego nie może się tym zająć wydział promocji, który został przeorganizowany i zwiększony o jedną osobę, burmistrz odpowiada. - Firma ta nie przygotowuje promocji, ale strategię promocji. Zależało nam na zewnętrznym spojrzeniu na Gostyń, aby strategia była opracowana profesjonalnie - tłumaczy Kulak - Dokument ma być gotowy w ciągu kilku miesięcy, strategia będzie obowiązywać aż do 2020 roku. My w ciągu najbliższych dwóch kadencji chcemy realizować elementy, które będą zawarte w tej strategii - podkreśla burmistrz. Za opracowanie strategii gmina zapłaci 52 tysiące złotych. Pieniądze są zarezerwowane w budżecie gminy. Ale to dopiero początek. - Ten dokument wskaże nam drogę, mam nadzieję, że dzięki uprzejmości radnych będziemy podążali tą drogą i realizowali wyznaczone cele - dodaje Kulak. Dokument, który zamówiła gmina ma zawierać m.in. pozycjonowanie marki Gostyń, określać misje i cele strategiczne marki, a także ramowy plan działań promocyjnych do roku 2020. Istotnym elementem będzie zaplanowanie strategii komunikacji z ustaleniem kanałów i narzędzi komunikacyjnych oraz konkretnych działań. Zatrudniona przez gminę Gostyń spółka BNA, realizowała projekty promocyjne m.in. dla samorządów Szczecina, Lublina, Gorzowa Wielkopolskiego i Województwa Mazowieckiego. A także dla firm, w tym dla Kompanii Piwowarskiej, sieci Empik, Nestlé, Orange, Reserved, TVN czy Wedla. (abj/tekst i foto)
1. Dodane przez studentka komunikacji społecz, w dniu - 22-07-2011 14:19 00 W świecie to normalka. Pozycjonowanie marki zawsze powinno być wykonane przez profesjonalistów z zewnątrz. Wystarczy spytać speców od reklamy ,PR ,i dziennikarstwa .Urzędnicy realizujący koncepcję będą chyba mieli pod górę z burmistrzem Jak na 20 lat do przodu to cena wręcz promocyjna .
2. Dodane przez Bogdan, w dniu - 22-07-2011 16:32 00 do kom 1 student to ty może i jesteś nawet wieczny po co sie mądrujesz jak nie rozumiesz co czytasz, do roku 2020 a nie na 20 lat. Pozdrawiam i zycze zdrowia.
3. Dodane przez ?, w dniu - 22-07-2011 18:42 00 A co tu promować jak tu nic nie ma ?
4. Dodane przez 1., w dniu - 22-07-2011 19:18 00 Masz rację-przepraszam ! Nie na 20 lat,a do 2020r(czytałam też tekst o dzierżawie na 20 lat w Gostyniu i stąd pomyłka) Nie "mądruję się" najwyżej wymądrzam...Także pozdrawiam i życzę zdrowia
5. Dodane przez !, w dniu - 22-07-2011 21:16 00 Do "3" Właśnie od tego są specjaliści .
6. Dodane przez Dominas, w dniu - 22-07-2011 23:23 00 Po co wydawać pieniądze na promocje jak mamy dział promocji w urzędzie wystarczy tylko aby ludzie na tych stanowiskach mieli odpowiednie wysokie kwalifikacje aby wypromować Gostyń.
7. Dodane przez !, w dniu - 23-07-2011 11:25 00 Czyli wiele miast w Polsce nie powinno zlecać takich zadań profesjonalnym,zewnętrznym firmom ,bo mają swoje "złe" jak sugerujesz kadry ? Te własne ci urzędnicy są od realizacji (10-15-20 letnich)zadań wynikających z pracy tych którzy na marce naprawdę się znają. Zresztą ,masz rację .Po co firma z zewnątrz,której trzeba zapłacić. W końcu kilku kumpli przy piwku i grillu też potrafi miasto promować. Gratis.
8. Dodane przez Janina, w dniu - 24-07-2011 22:47 00 A co robią w Dziale Promocji Urzędu Miasta.Tyle tam ludzi no i podobno też profesjonaliści.Nasze pieniądze z podatków na to idą i na ich pemsje też.Panie Burmistrzu,proszę trochę zwolnić z wydawaniem forsy,nie ten czas i takimi metodami albo zlikwidować nikomu niepotrzebny wydział Promocji,
9. Dodane przez Karolina, w dniu - 24-07-2011 22:51 00 Czytam i oczom nie wierzę.Za wielkie ,zapewne,pieniądze specjaliści z Warszawy maja promować nasze miast?.A gdzie nasi profesjonaliści z Biura Proomocji Urzedu Miasta?Tyle osob tam siedzi i nie za grosze.Jeszcze nie te czasy Panie Burmistrzy aby wydawać na takie rzeczy pieniądze podatnikow.Panie Radny Markowski niech Pan zadziała.A Rada co na to?
10. Dodane przez Do "8 " i "9", w dniu - 25-07-2011 08:52 00 Miły Panie o zupełnie innym imieniu -dział o którym Pan wspomina zajmie się realizacją tego właśnie projektu i wieloma innymi ,o których Pan doskonale wie jako społecznik ... Głosując za budżetem(a ta pozycja była uwzględniona) wszyscy Radni zaakceptowli kierunek zmian w formach i nowościach promocji i tworzeniu marki. Wspomaganie się światkiem dziennikarskim jest ciekawe ,bo to właśnie dziennikarze mają na swoich studiach zajęcia z "kreowania marki i efekty takich strategii. Osobiste animozje do osób zajmujących się promocją i kontaktami zagranicznymi nie mają tu nic do rzeczy.
11. Dodane przez JAAA, w dniu - 25-07-2011 09:58 00 "ja to zmienie" az boje sie jak to miasto może wyglądać po zmianach tego burmistrza!!dobrze że doradcy na wszystko mu nie pozawalają!
12. Dodane przez Janusz, w dniu - 25-07-2011 17:09 00 Burmistrz jest w porządku i wiele może zrobić dla miasta jak mu nie bedą przeszkadzać tacy mądrale jak niektórzy rdni i ci co komentują sprawę wyżej.Ale jest prawdą,że:co tu promować,za jakie pieniądze jak ma się mspecjalny dział promocji i jeszcze komuś daje sie forsę bo za darmo nikt tego nie zrobi.Tyle spraw jest pilniejszych w naszym mieści(choćby kanaliza),że nerwy wielu ludzi ponoszą na takie zamiary.Jeszcze troche poczekajmy i i rozwalmy ten dział u Pana w Urzedzie.Przecież sami,inni pracownicy widzą jaką maja "ochotę do pracy" ci "specjaliści"Zaoszczedzimy trochę pieniędzy i tyle.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.