Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Amerykanie bardzo kibicowali kapitanowi Tadeuszowi Wronie, który wczoraj perfekcyjnie wykonał manewr lądowania bez podwozia na warszawskim Okęciu. Doceniają to jego koledzy po fachu, także z Aeroklubu Leszczyńskiego, którego Wrona jest członkiem, doceniają też Amerykanie. - Wiadomość o cudownym lądowaniu pojawiła się we wszystkich mediach w USA - powiedział Radiu Elka Waldemar Piasecki, dziennikarz z Nowego Jorku.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Boeing 767 z 231 osobami na pokładzie leciał z Nowego Jorku. Z powodu awarii zasilania kapitan Tadeusz Wrona był zmuszony posadzić maszynę na "brzuchu" i zrobił to po mistrzowsku. Informacja obiegła cały świat. W Stanach Zjednoczonych
pokazały to wszystkie największe stacje telewizyjne. - Podkreślano perfekcję, dając najczęściej tytuły typu cudowne lądowanie - donosi z Nowego Jorku Waldemar Piasecki. - Napisała też o tym największa gazeta miejska New York Daily News piórem Corky Siemaszko, bardzo dobrego dziennikarza, czterokrotnie nominowanego do nagrody Pulitzera. Ma on polskie korzenie, wprawdzie w trzecim pokoleniu, ale bardzo czuje związek z tym krajem.
Wyczyn Tadeusza Wrony ukazał się też w materiałach agencyjnych m.in. The Associated Press oraz w telewizjach: CNN, CBC, IBC.
- Niewątpliwie jest to wiadomość o bardzo pozytywnym wydźwięku - dodał Piasecki. - Trzeba przypomnieć, że Nowy Jork jest miejscem gdzie było najbardziej spektakularne lądowanie awaryjne kapitana Sullenbergera na rzece Hudson i to ożywia wyobraźnię Amerykanów.
Zresztą sam Chesley Sullenberger, który był gościem telewizji CNN pogratulował polskiemu koledze awaryjnego lądowania.(emi)
1. Dodane przez r@fał, w dniu - 02-11-2011 15:29 00 Podniecacie się, macie sensacje. Przynajmniej macie o czymś pisać. Buhahahahh
2. Dodane przez lpg, w dniu - 02-11-2011 16:37 00 latac jak orzel ,ladowac jak wrona bravo bravo Aeroklub leszczynski ze macie takiego fachowca w swych szeregach .:-)
3. Dodane przez erg, w dniu - 02-11-2011 16:47 00 Wielkie brawa panie kapitanie
4. Dodane przez Werix, w dniu - 02-11-2011 17:31 00 Szacun !
5. Dodane przez M., w dniu - 02-11-2011 19:10 00 Nazwisko zobowiązuje :D
6. Dodane przez hehe, w dniu - 02-11-2011 19:23 00 Wszyscy o NAS pisali, wszystkie media....heheh
7. Dodane przez roman, w dniu - 02-11-2011 19:28 00 NIE BEZ POWODU MÓWI SIĘ ŻE POLSCY PILOCI SĄ JEDNYMI Z NAJLEPSZYCH PILOTÓW ŚWIATA
8. Dodane przez kościanianka, w dniu - 02-11-2011 19:29 00 Tadeusz Wrona członek leszczyńskiego aeroklubu ,mam pytanie gdzie on mieszka ? w jakiej miejscowości ?
9. Dodane przez Ryszard, w dniu - 02-11-2011 19:33 00 Jestem dumny z Pana i Leszna
10. Dodane przez marko, w dniu - 02-11-2011 20:01 00 Jeden nawet skomentowal ze polski pilot wyladuje na drzwiach od stodoly - (...)
11. Dodane przez marco 80,50,132,18, w dniu - 02-11-2011 20:06 00 brawa sie naleza
reklama
12. Dodane przez SAMOLOCIK, w dniu - 02-11-2011 20:06 00 NO I LALUNIA
13. Dodane przez Driver, w dniu - 02-11-2011 20:41 00 Panie Tadeuszu! Naprawdę wielki szacunek! Udowodnił Pan, że POLSCY piloci są najlepsi. W czasie II wojny w Anglii pokazali swój kunszt waleczności i umiejętności ( dla młodszego pokolenia podpowiem, że chodzi o Dywizjon 303 ). Pan też pokazał, że Polak walczy zawsze do końca, że jest najlepszy w swej profesji! Jako Polak jestem z Pana dumny!!! Gratuluję!!!
14. Dodane przez zolo, w dniu - 02-11-2011 21:07 00 Czy czcigodny poseł Antonii M. nie powinien powołac zespołu zeby zbadac taki watek? Skoro samolot wyladował bez kól-to moze ich tam juz nie było? Moze znana z pro-pisowskich ciągot polonia amerykańska zdemontowała koła które były niezbedne posłowi Zbigniewowi Z. do zmontowania taczki na ktorej chciał wywieźć na dzisiekszym kongresie swojego prezesa posał Jarosława K? To kolejny watek ktory tylko z pozoru jest nieprawdopodobny. Po helu i mgle...nastepny
15. Dodane przez Foka, w dniu - 03-11-2011 00:39 00 Na pewno kpt. Wrona wprawił w zdziwienie cały lotniczy świat. To lądowanie jest cudem bo ilość przygotowywanych miejsc w szpitalach, ilość karetek pogotowia jadących w stronę lotniska wieszczyły zupełnie inny koniec tego lotu!Posadzić samolot tak, żeby na pasie iskrzenie osłon silników było jak najmniejsze i nie spowodowało pożaru, by nie rozwalić kadłuba samolotu, to jest precedens na skalę światową!Zapewne przez lata wyćwiczone procedury nie poszły na marne.Trener żużla Jankowski podobno też miał wypadek swoim samolotem w ostatnim czasie ale w związku z pominięciem procedur chyba, bo zerwał linię energetyczną. Może tak cicho o tym, że wstyd, bo jak nie tor na ziemi nie taki, to jeszcze w powietrzu tor za niski.No i media mają knebel nakazany,bo o ikonach widocznie tylko dobrze nakazują im pisać a jak "be" to pod leszczyński dywan! - tam wszystko się zmieści. Wszystko niestety zależy od wewnętrznej prawości człowieka,która nie pozwala zasłaniać swoich poczynań wskazaniem innej ofiary do wiecznego potępienia. Niestety ten kodeks honorowy dotyczy tylko ludzi wielkich a małym, prymitywnym na zawsze pozostanie obcy. Kpt. Wrona niestety szkolił się w Zielonej Górze jako pilot i tam przyswoił zasady "nie z tej ziemi", stąd i szybowcem dla relaksu lata mu się bezkolizyjnie, jak na mistrza procedur przystało!Tyle lądowań ile startów Panie kapitanie!
16. Dodane przez mary, w dniu - 03-11-2011 08:02 00 Lądowanie i fachowość załogi faktycznie na kosmicznym poziomie.Tylko nasuwa mi się jedno pytanie:czy załoga miała prawo ryzykować i decydować się na 9-godzinny lot z 230 ludźmi na pokładzie w nocy nad oceanem niesprawnym samolotem.Co by się stało gdyby po następnej pół godzinie "siadły" silniki,wszak często takie usterki wynikają jedne z drugich i są nie do przewidzenia..Z różnych doniesień wynika że zawsze w takich przypadkach samolot wraca na lotnisko(o ile jest to technicznie możliwe).Nie znam sie aż tak bardzo na procedurach lotniczych,wiem ze o wszystkim decyduje kapitan ale to jedno pytanie ciągle mi sie nasuwa.Nie znaczy toże nie jestem pelen uznania i podziwu dla kpt.Wrony.
17. Dodane przez H13, w dniu - 03-11-2011 09:09 00 Pan prezydent Malepszy chyba teraz widzi jakich ludzi wyszkolił Aeroklub Leszczyński. Może wreszcie zrozumie, jak bardzo przydała by się pomoc tej instytucji.
18. Dodane przez H13, w dniu - 03-11-2011 09:11 00 Do #14zolo - głupota nie boli, ale leczyć nie można.
19. Dodane przez kris, w dniu - 03-11-2011 10:10 00 Na temat lądowania awaryjnego kpt. Wrony, wypowiedziała się na swoim blogu największa ekspertka od spraw lotnictwa, Marta K. Poszukajcie, poczytajcie!
20. Dodane przez do 14, w dniu - 03-11-2011 10:38 00 Dobre, też o tym pomyślałem, tylko taczka musiałaby być duża(koła ogromne) może na całą partie....ha ha i na Magadaskar. Ale też może poseł Antoni M. zauważył jak ruskie zaspawali podwozie?.....co by potwierdzić,że polskie samoloty spadają jak śliwki. Wielki szacun dla pilota.....wielka klasa Oby politycy też umieli Polske tak posadzić na nogach, a nie na głowie.
21. Dodane przez aga, w dniu - 03-11-2011 10:48 00 gratuluje wielki szacunek !!!
22. Dodane przez do H13, w dniu - 03-11-2011 12:07 00 Kpt. Wrona jest w Leszczyńskim Aeroklubie dopiero od 6 lat a pilotem LOT-u od 20 lat! Do Leszna przyjeżdża sobie polatać dla relaksu albo w zawodach a na szybownika wyszkolił się w Zielonej Górze. Tak pisano w poprzednim artykule. Ale Leszno juz sobie rości prawa do Kapitana za wyczyn życia a wcześniej nikt nie wiedział, że pilot LOT-u w ogóle w Lesznie zjawia się w wolnych chwilach. Jest jednym z tych,którzy mieli szczęście 30 albo 40 lat wcześniej zrobić bezpłatny wtedy kurs szybowcowy. Co do pieniędzy z budżetu miasta dla lotniska to chyba na utrzymanie obiektu,bo za szkolenie na szybownika trzeba sobie zapłacić samemu i dotacji nie ma! To jest jak prawo jazdy na samochód ,tylko 10-krotnie więcej. Może lotnisko podałoby ceny szkolenia.A może już w ogóle nie szkolą bo nie reklamują takich usług.Jedynie latem słychać o lotach nad Lesznem tylko nie podają za ile. Dobrze, że kpt.Wrona zaistniał bo zapomniałabym, że w naszej okolicy istnieje lotnisko.
23. Dodane przez Do 20, w dniu - 03-11-2011 12:15 00 A na powaznie Moze spece z MAK czy komisji Millera powiedza jak to sie stalo ze asazerski kolos zdolal wyladowac bez podwozia bez uszczerbku a Tu 154 z wysunietym podwoziem uderzajac w miekki podmokly teren rozlecial sie na kawalki? Bardzo wielu zadaje sobie to pytanie Niedlugo POlitycy puszcza wszystkich z torbami Eurokolchoz sie sypie Nie bedzie nikomu do zarcikow
24. Dodane przez Łukasz, w dniu - 03-11-2011 16:58 00 gratulacje
25. Dodane przez ellen, w dniu - 03-11-2011 19:15 00 gratulacje panie kapitanie-odwaga ,fachowość ,opanowanie -czuwał Bóg i przewożone relikwie JANA PAWŁA II.
26. Dodane przez Gucio, w dniu - 03-11-2011 22:08 00 Ja po pijanemu też tak ląduję i się nie chwalę i nie wiem o co tyle zadymy...
27. Dodane przez Maciej z Klanu ..., w dniu - 04-11-2011 09:18 00 Ale Cosie Cosie stało ?
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.