Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Listopada 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Emilia, Emma,
Franciszek, Gerard
Do końca roku 37 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Dworakowski - co się dzieje z kibicami?

Dworakowski - co się dzieje z kibicami?

19.06.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
jozdwor80.jpgLeszna nie stać na utrzymanie klubu w dzisiejszych realiach - mówił w Rozmowach Elki Józef Dworakowski, prezes Unii Leszno. Jak zapewnił, nierealne jest obniżenie cen biletów. Koszty drużyny w ostatnich pięciu latach wzrosły o ponad 100 procent - stwierdził prezes.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (87)
1. Dodane przez mario, w dniu - 19-06-2012 19:46
pieniędzy nie mają ,w Lesznie praca tylko na umowy zlecenie i 1000 zł na rękę kogo stać wydać 40 zł na bilet 2x razy w miesiącu i jeszcze przeżyć do kolejnej wypłaty
2. Dodane przez lidia, w dniu - 19-06-2012 19:52
co sie dzieje z kibicami? Dziwne pytanie przeciez odpowiedz jest prosta, mamy najdrozsze bilety po prostu.
3. Dodane przez kibice, w dniu - 19-06-2012 19:55
prosze panie prezesie wstawic do składu ambitnego Piosickiego i szlifowac ten diament a nie Batczelora ktory nie szanuje kibicow i nie dojezdza do mety tylko jadac na ostatniej pozycji markuje defekt w stylu Golloba
4. Dodane przez Panie Prezesie, w dniu - 19-06-2012 20:05
za co mamy płacic? za brudne siodełka? za to ze tor nie jest do walki? za to że gwiazda Troy bardziej woli rozrywkowy tryb życia niż jeżdzic za nasza drużyne? nawet podczas meczu z Toruniem wiecej był i podpowiadał Wardowi i Holderowi w obrazie że trener nie wpuscil go do składu! prosze o wyjaśnienia bo nigdzie nie ma z kim tego co kibice widza wyjaśniac a to my płacimy za bilety i też tym zyjemy i chcemy prawdy
5. Dodane przez xyz, w dniu - 19-06-2012 21:25
bilety to masakra!!! w niedziele wydaliśmy na nie 94 zł. Kogo stać na to aby całą rodzina iść dwa razy w miesiącu na żużel???
reklama
6. Dodane przez rodzinny, w dniu - 19-06-2012 21:39
w Lesznie jest jakiś opaczny sposób rozumowania. Propagujemy że żużel to sport rodzinny ale za bilety dla rodziny (2+2) zapłaciłem 120pln. Dodam że obydwie córki są w wieku wczesno-szkolnym i szczególnie nie są zainteresowane zawodami. Jednak w miarę im się podobało z czego się cieszę. Wracając do cen to pozwolę sobie nadmienić że inne kluby stosują bilety rodzinne 2+2 gdzie dzieci są do 12 roku życie i taki zestaw kosztuje w przedziale 50-75 pln w zależności od klubu - wystarczy wejść na strony innych klubów i sprawdzić. Jeśli Unia w taki sposób będzie zachęcała do przychodzenia na stadion to następne mecze oglądam w TV. A jeśli nie będzie naszego to obejrzę inny. Sądzę że tak zachęcani przez nasz klub kibice zrobią to samo co ja. Może podsunę przykład z alkoholem. Rząd obniżył akcyzę, spadły ceny i wzrosła sprzedaż (spadł albo zanikł przemyt). Jeśli nikt nie widzi analogii to delikatnie mówiąc chyba jest niewidomy !!! Tych cen chyba jednak wstydzi się sam klun bo nie ma ich na oficjalnej stronie internetowej !!!
7. Dodane przez asd, w dniu - 19-06-2012 21:41
Cena biletów najwyższa w lidze i to jest powód! Nawet Falubaz obniżył na słabszych rywali. Wprowadźcie bilety RODZINNE. Rozdajcie BILETY DZIECIOM! Nikt w klubie nie robi nic by przyciągnąć do niego KIBICÓW ale i też sponsorów których z meczu na mecz ubywa( ilość reklam). Czas chyba podziękować Panom Igielskiemu i temu całemu marketingowcowi Miłoszowi bo oni kompletnie nic nie robią.Tak jak Pan pięknie odbudował ten klub tak za chwile zaprowadzi go Pan dokładnie tam gdzie wtedy był.CHYTRY DWA RAZY TRACI PANIE PREZESIE!
8. Dodane przez wob, w dniu - 19-06-2012 22:04
Dlaczego jest Pan taki uparty i nie chce obniżyć ceny biletów? Dlaczego Pan nie spróbuje na 2 mecze chociaż?! jak teraz przychodzi 6 tys to czy nie lepiej dać bilety za 30, 25 i 20 zł i mieć 10tys lub więcej ? Jestem pewien ze by tyle było. Przecież sponsorzy też patrzą na ilość osób na trybunach. Niech Pan to zrobi choć na 2 mecze. Jeśli nic to nie da lub da niewiele (1 tys więcej) to będzie mógł Pan wyjść i powiedzieć ZROBIŁEM CO CHCIELIŚCIE I NIC TO NIE DAJE. WTEDY NIKT DO PANA PRETENSJI MIEĆ NIE BĘDZIE. Panie prezesie odrobina dobrej woli. MA Pan szacunek tys kibiców za to co zrobił dla tego klubu. Proszę tego nie spiep....
9. Dodane przez ores, w dniu - 19-06-2012 22:29
ceny drogie prosze spojrzec na ceny we wroclawiu gdansku czestochowie tam sa po 20 25 zl można można nawet ostatnio w zielonej gorze zrobili obnizki oraz rodzinne za 5 dych rodzinne, trzba tansze bilety bo dwie osoby np malzenstwo to koszt 100zl z dojazdem albo z robic bilety rodzinne jak w niektorych klubach, albo tansze bilety na slabszych przeciwnikow np jak w gorzowie tam na gdansk jest wejscie np 20 25 a na np torun 30 35 poza tym tor do walki a nie dziurawy tor telepi tymi zaodnikami ze az stach nieraz patrzec na to
10. Dodane przez sport umarł, w dniu - 19-06-2012 23:06
Sport żużlowy, jak i sport ogólny to się skończył w latach 90. Teraz jest to nabijanie gigantycznych pieniędzy gościom, co dla kilku złotych więcej zapomną o tym w jakim mieście się urodzili. Tarnów kupił sobie w tym roku ligę i czym tu się podniecać?
11. Dodane przez Tomix, w dniu - 19-06-2012 23:17
Panie Prezesie poprostu bilety na mecze Unii Leszno są drogie stąd jest bardzo niska frekfencja tutaj zachodzi pytanie że jeżeli przychodzi tak mało kibiców to dlaczego ceny biletów nie ida w dół ?
12. Dodane przez Xx, w dniu - 19-06-2012 23:32
Do tej pory chodziliśmy na mecze żużlowe cała rodziną ale ostatnio nie poszedł nikt. Powodów jest kilka: przede wszystkim za drogie bilety, zawody nudne jak flaki z olejem. Same reklamy rolnicze, ktorych jak zauważyliśmy nikt nie słucha. Na meczu z Unibaksem zauważyliśmy wokół starszych ludzi. Tych po trzydziestce z Leszna prawie nie było. Wolą oglądać w TV i do tego piwko. Cóż, Pan Dworakowski jest uparty co do zniżenia cen biletów więc niech sam chodzi. Nam odpowiada radio Elka i Pan Konieczny a także sportowe fakty. Pozdrawiam!
13. Dodane przez rr, w dniu - 19-06-2012 23:34
ceny to jedno, ale o klienta- kibica trzeba zabiegać. Pewnej soboty zostałem z powodu awarii odcięty od internety, chciałem dowiedziec się o ktorej będzie dnia nastepnego mecz. Znalezienie takiej informacji graniczylo z cudem- gdzie są plakaty, promocja zarowno w Lesznie jak i w okolicy? Co robi klub by przyciągnąć kibica na stadion. Gdzie jest przedsprzedaż biletów, kupując wejściówkę w sobote nie będę się dnia następnego zastanawiał czy "przy takiej ogodzie" iść na stadion. tego typu rozwiązan podnoszących frekwencję niemal bez kosztów jest wiele, ale trzeba zacząć działać.
14. Dodane przez obiektywny, w dniu - 20-06-2012 08:50
a w zielonej górze ,gorzowie itp.po 40-45 i nie płaczcie kibice...jesli ma byc druzyna co ma walczyc o medale to niestety...Najbardziej narzekają ci z leszna bo ich najmniej na stadionie ,tylko z okolicznych miasteczek typu;srem gostyn wschowa poznan koscian itp.jest ich najwiecej a tylko sie panosza emeryci z leszna ,którym zabrał klub(za pOzno)wejscie za 5 zł...a emerytury w bankach trzymają...JESTEM DUMNY Z PREZESA ZE ..''WYCIĄGNĄŁ UNIĘ Z BAGIEN''bo gdyby niejego mocna i odwazna reka prowadzenia klubu -to unii by nie było tu gdzie jest teraz a tacy zawodnicy jak np.hampel nigdy by w unii nie jezdzili....bo jak nie bedzie prezesa kiedys w unii ...to jarka tez i bedziemy znów tonąć w długach
15. Dodane przez speedway_GP, w dniu - 20-06-2012 09:11
Popieram wypowiedź rr. Wystarczyłoby dzień przed meczem czyli w sobote zrobić promocje przed sprzedażową i obniżyć ceny biletów o 5zł. Gwarantuje, że w niedziele kasy biletowe nie miałyby czego sprzedawać, bo każdy kupiłby bilet w sobote, co by mieć o te ZNACZĄCE 5 zł tańszy bilet. Bo może dla 1 osoby to 5zł to jest nic, ale dla rodziny to jest już 20zł, a przy tych śmiesznych zarobkach jakie są w Lesznie (dużo firm daje najniższą krajową) to najpierw się mysli o "opłatach na życie", a żużel jest na samym końcu tej piramidy.
16. Dodane przez xxx, w dniu - 20-06-2012 09:14
Pan Prezes żyje w tym kraju,przebywa od czasu do czasu w tym mieście?Chyba nie skoro zadaje takie pytanie.Wystarczy rozejrzeć się dookoła.Miasto Leszno upada,ludzie stają się coraz biedniejsi i widocznie na bilety już nie starcza.Prosta odpowiedż na dziecinne pytanie Prezesa.
17. Dodane przez Kibic z Zatorza, w dniu - 20-06-2012 09:16
Panie Prezesie, skoro mam zapłacić 40 złotych za bilet to chciałbym zobaczyć emocjonujące zawody, a nie "motocross" bo tak śmiem nazwać rywalizację w czasie niedzielnego meczu. Zawodnicy skakali po dziurach! Czy to jest bezpieczne? 
 
Ponadto co robią panowie Igielski i Ratajczak, aby przyciągnąć kibiców na stadion? Ilu sponsorów odeszło (np. Ardi, Exide, itd.)? Czy nie pora aby pogonić tych Panów do pracy?
18. Dodane przez jan, w dniu - 20-06-2012 09:20
Niech SE zrezygnuje z TVP Sport i od razu bedzie więcej kibiców. Wielu fanów żużla siedzi w domu. Brak kasy to mit. Na piwo jest to i na bilet będzie. To tylko 9 meczy w roku.
19. Dodane przez gil, w dniu - 20-06-2012 09:24
do tych w/w napinaczy;jak jestes mądry to pokaz jak prowadzic drużynę m niewielkiej miescinie?i aby zdobywała medale/przykład polonia leszno...RAZ JESZCZE DZIEKI ZE''PAN PREZEZ UNIE Z BAGIEN WYCIAGNĄŁ''i mozna pojsc chociaz na mecze o najwyzsze cele...bo niebawem moze byc tak ze w tym lesznie nie bedzie juz nic...tylko szara codziennosc.......TAK WIEC jakby nie zyzel to nawet by nie wiedzieli gdzie jest leszno...
20. Dodane przez andreotti, w dniu - 20-06-2012 09:28
Szanowny Panie Prezesie . Jeśli przeczyta Pan z uwagą wszystkie komentarze to odpowiedź na zadane pytanie nasuwa się sama.Kibice to niejako klienci na meczu i mają prawo oczekiwać dobrej obsługi , dobrych warunków zakupów ( patrz dobrego meczu i w miarę niskich cen ) Trzeba próbować a nie tylko liczyć pieniążki. Rozumiem ,że pieniądze potrzebne ale lepiej mniejsze kwoty od większej ilości klientów .Pozdrawiam
21. Dodane przez M, w dniu - 20-06-2012 09:36
Panie Prezesie, dzięki za to co Pan do tej pory zdziałał w tym klubie,proszę nadal trzymać to swą twardą ręką,szanować wiernych kibiców i nie słuchac tych ciągłych narzekań(na klub , na drogie bilety, to na Troya , to na Damiana jak coś im nie wychodzi itd...)Nie sądzę aby obniżka cen biletów nagle przyciągnęła tłumy na stadion.Problem jest pewnie bardziej zożony.Nalezy też zwrócić uwagę na wchodzenie na tzw."lewo". 
Uważam , że teraz widzimy ilu prawdziwych kibiców ma Unia tj.te 5-7 tys.którzy wierzą w tą drużynę.Powodzenia.
22. Dodane przez kibic z okolic, w dniu - 20-06-2012 10:07
Szanowny Panie prezesie, pozwolę sobie na parę gorzkich słów.. o ile cały czas jeżdżę na żużel to aż źle się patrzy na puste trybuny, podnoszenie cen co roku o 1-2 zł nie zamydli ludziom oczu!! ceny na poziomie 30 normalny 20 ulga,kobiety + bilet rodzinny to jest rozwiązanie ale tylko częściowe bo drogi Panie Józefie, promocja i marketing w naszym klubie nie istnieje, może Pan nie ma do niego zastrzeżeń jednak ja jako osoba z zewnątrz żywo interesująca się sportem ( i to nie tylko żużlowym) widzi na jak żenującym poziomie. Panie Józefie gdzie są plakaty zapowiadające mecz? region leszczyński powinien na tydzień przed meczem być zawalony nimi!! bądź dlaczego nie może jeździć samochód z głośnikami tak jak przed GP??!!?? tak widzę rozwiązanie tego problemu(oczywiscie to nie wszystko) bo tak jak już wcześniej wspomniałem ceny biletów muszą znaczenie spaść!!
23. Dodane przez zyga, w dniu - 20-06-2012 10:55
PREZES ma kase MY raczej nie sam tak placi jak wszysty na stadionie tylko bogaci n
24. Dodane przez pawel, w dniu - 20-06-2012 12:10
srednia pensja w LESZNIE to 1200 na łapę. to jest odpowiedz panie prezesie
25. Dodane przez FAN UNII, w dniu - 20-06-2012 12:51
JAK WAM DROGO?...-jedzcie do rawicza tam macie taniej ,,,a zuzel ?sami ocencie...
26. Dodane przez ulala, w dniu - 20-06-2012 12:56
TO JA JESTEM MILIONERKĄ BO OD 25 LAT NIE OPUŚCIŁAM ŻADNEGO MECZU W LESZNIE A I TEŻ SĄ WYJAZDY I ZAPEWNIAM TYLKO MĄŻ PRACUJE OK BILETY MOŻE DROGIE ALE CO RUSZ SŁYSZĘ OD ZNAJOMYCH ŻE NIE IDĄ NA ŻUŻEL BO WOLĄ SOBIE KUPIĆ FLASZKĘ CZY PIWO I OGLĄDAĆ PRZED TELEWIZOREM A POTEM WIELKIE PRETENSJE JAK SIĘ NIE PIJE TO SIĘ MA :):):)
27. Dodane przez seba, w dniu - 20-06-2012 13:02
Panie prezesie niech pan IMPEL KONTROLUJE BO WPUSZCZAJĄ ZA ZŁOTÓWKI LUDZI!!! A KLUB TRACI NAD TYM. POZDRAWIAM:)najlepszego prezesa:)
28. Dodane przez żenada!!!!, w dniu - 20-06-2012 13:03
mam bilet z 2007 roku, cena 15 zł !! ulgowy ! 
to jest smieszne zeby w obecnych czasach bilet na mecz zuzlowy kosztował wiecej niz na rozgrywki pilki noznej. wole iść na MECZ LECHA !
29. Dodane przez Aaaaaa, w dniu - 20-06-2012 13:11
Ceny Biletów niech zmienia na Niższe!!!
30. Dodane przez co z kibicami?!, w dniu - 20-06-2012 13:17
Co się dzieje z kibicami? Panie Prezesie, nie tylko Wasze koszty wzrastają, nasze też. Przy obecnych zarobkach i kosztach utrzymania, mało kto może sobie pozwolić na indywidualny wypad na żużel, a co dopiero rodzinny! Podwyższajcie dalej ceny, to zaraz sami będziecie siedzieć na stadionie.
31. Dodane przez głowa rodziny, w dniu - 20-06-2012 13:31
prezes matematyka nie kłamie5000 razy bilet po 40 zł to jest 200000 zł .....15ooo kibiców po 20 zł to jest 300000zł
32. Dodane przez kibic, w dniu - 20-06-2012 13:49
pogonic lanserow igielskiego i tego milosza do ostrej roboty a nie tylko lans na stadionie i poznim pan to jest gosc panie prezesie robi pan swoje tylko nie podoba mi sie jak pan sie tak szybko obraza na wszystkich i wszystko nie tedy droga mowie panu pogonic tych dwoch panow ostro do roboty bo nic nie robia w sprawie marketingu a ludzie to widza i pozniej sa efekty
33. Dodane przez jan, w dniu - 20-06-2012 13:52
A jaka jest średnia zarobków pracowników Unii ? 
 
Cała prawda w ostatnich słowach Prezesa "nie bedziemy biegać po całej Polsce i Bóg wie co robić " 
 
Czyli pieniążki mają same przyjść do klubu?
34. Dodane przez magda, w dniu - 20-06-2012 13:53
panie przesesie pelen szacuc ale chyba jak jarek nie jedzie to zostaje wiecej kasy w portfelu bo przeciez pan mu nie placie a batch bierze na pewno mniej za pkt!!moze warto obnizyc chociaz na probe teraz ceny biletow jak unia jedzie bez lidera i zobaczyc co bedzie? niech pan poczyta sobie te komentarze i wyciagnie wnioski i sie pan nie obraza jak male dziecko
35. Dodane przez mates, w dniu - 20-06-2012 14:05
Dobrze że gada prosto z mostu. LESZNO JEST ZA BIEDNE NA DRUŻYNĘ WALCZĄCĄ O MEDALE !!! Teraz sobie sami wybierzcie czy chcecie płacić 38 i być w pierwszej 4 czy 30 i walczyć ze Spartą o utrzymanie.
36. Dodane przez do pawel, w dniu - 20-06-2012 14:17
dokladnie. chocby ludzie chcieli to nie z czego zaplacic
reklama
37. Dodane przez karl, w dniu - 20-06-2012 14:18
panie przesesie czyli teraz widac jak pana pracownicy sa przydatni i co robia w klubie!!czyt.nic zero!! jak w 2007 frekwencja byla kosmiczna to nie swiadczylo to o tym ze pan igielski tak dobrze pracowal tylko o tym ze byl glod zuzla i kibice ciagneli na stadion przez nastepne lata szlo to silo rozpedu i teraz jest wlasnie czas zeby pan igielski i panem miloszem zakasali rekawy i pokazali co umieja a nie tylko wysokie pensyjki i ciepla posadka jesli sie nie sprawdzaja to wymienic na bardziej kreatywnych.
38. Dodane przez dobry jest, w dniu - 20-06-2012 14:31
Prezes Dworakowski I TAK DALEJ I TAK DALEJ, ile razy to powtórzył, znaczy mało ma do powiedzenia, albo mało wie o tym co mówi:)
39. Dodane przez stach, w dniu - 20-06-2012 14:46
ruk cuk trzeba zrobic porzadek. obnizyc wyplaty zuzlowcom, bo sa niegodziwie wysokie. Plus nizsze ceny biletow. To razem daje bilans budzetu klubu
40. Dodane przez tomas, w dniu - 20-06-2012 14:58
drogo drogo drogo!!!!! 25zł normalny 10 zł ulgowy! dzieci za free. tylko cena !!!,, CENA CZYNI CUDA''!!!
41. Dodane przez z1000, w dniu - 20-06-2012 15:01
Już chyba dwa lata temu pisłaem do kulubu, że przesadzają z biletami. No cóż odpisano mi "nikt Pana nie zmusza do przyjścia" i tyle ze strony klubu
42. Dodane przez KIBIC, w dniu - 20-06-2012 15:03
OBECNOŚCI NA STADIONIE NIE BĘDZIE BO JESTEŚMY OSZUKIWANI KUPUJĄC KARNET PRZED SEZONEM W CENE BYŁY WLICZONE MECZE SPARINGOWE ,LIGA I MEMORIAŁ. MECZ Z ZIELONĄ GÓRĄ SIĘ NIE ODBYŁ A PIENIĄDZE KLUB SKASOWAŁ I NIC SIĘ NIE ODZYWA JAK ZREKOMPENSOWAĆ KIBICĄ STRATĘ , TAK BYŁO PRZEZ WIELE SEZONÓW . CO DO GP CENY BILETÓW BYŁY NORMALNE CZYLI 120 ZŁ , A GDY SIĘ NIE SPRZEDAŁY TO TYDZIEŃ PRZED GP ZROBILI PROMOCJĘ I BILETY BYŁY 90 ZŁ ,I TAK SZANUJĄ KIBICA
43. Dodane przez sputnick, w dniu - 20-06-2012 15:39
w normalnej firmie jak nie ma popytu to się tnie koszty a nei podnosi ceny. taka rada drobna.
44. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 16:25
jakie zarobki;tak na stadionie
45. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 16:26
a ja wam powiem inna godzine zrobic i bilety tansze a trybuny beda pelne
46. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 16:34
Niech sprobuje 1 mecz tylko :D zrobic tansze bilety i na bank bedzie 100 tys ludzi .. takie gadanie ..
47. Dodane przez p, w dniu - 20-06-2012 16:43
Przepraszam,a co mnie żużel obchodzi? Zrobiliście z tego sportu w tym mieście taką "rangę",że jak czytam na elce newsy z weekendu to tylko żużel to, żużel tamto.Dla mnie bilet może być i po 5gr a i tak nie przyjdę na stadion. Pozdrawiam wszystkich fanów.
48. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 17:04
BILETY to jest główny problem.... Ceny biletów są masakryczne ! Unia do 1 ligi bilety będą tańsze ! hehe :P
49. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 17:09
ekonomia wszystko zweryfikuje...przeciętny Leszczyniak 1,5tyś zł/mc a J. Hampel ok. 3mln na rok....odowiedź sama się nasuwa:)
Płaćcie i płaczcie!!!
50. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 17:13
Chwila ! stadion to zrobił na nowo samorząd Leszna na potrzeby prywatnego klubu! Prywatny klub Unia SA - paru prywatnych udziałowców - powstał na zgliszczach klubu z PRL-u tępiąc tamto "zło" niby niewydolne i nagle sobie nie radzicie?! Do tego prezes winę widzi tylko we frekwencji?! PrZecież kiedyś pan prezes powiedział, że bilety dają tylko 20% do finansowego kotła klubu a o resztę prezes musi zadbać sam od sponsorów! No to osiągnięto efekt małej frekwencji bo takim gadaniem deklasowano udział każdego kibica, który nie tylko przyszedł oglądać mecz ale zasilił kasę klubu . I tak kibica trzeba chwalić a nie siebie wynosić na piedestał jako zbawcę, ile to sam daje albo inni sponsorzy!` W finansach czegokolwiek jest tak samo - jest łańcuch i gdy pęknie jedno ogniwo, to pęka całość! Pan nie rozumie ekonomii i "braci mniejszych" czyli tych mniejszych pozycją i finansami a słuchać pan nie lubi! Ja dziecku komórki nie odbiorę na pewno, tylko po to by kupić bilety! Tak w domu , jak i w tym tyglu liczy się każdy grosz. Miasto daje co może a i tak za dużo, bo nie tylko żużlem Leszno żyje! Daje Wam, Unii, miejsce do pracy czyli ciągle unowocześniany stadion ,to czego jeszcze! Jako pracodawcy sami mówicie, że miejsca pracy są za drogie a wy siedzicie na gotowym i lamentujecie!Drużynę mamy tanią bo młodą - albo dlatego właśnie młodą bo tanią a ceny kontraktów nie kibice a panowie prezesi sami sobie rozkręciliście pod tytułem "kto da więcej" i to pod egidą Ekstraligi, którą sami zawiązaliście by robić na żużlu biznens, bo wiecie jak to robić. O 100% wzrosło utrzymanie klubu w ciągu paru lat ale pracodawcy jakoś 100% podwyżek nam nie dali i to poniekąd jest efekt. Gdzieś pisano, że praca w klubie to pasja - no to życzę pasji , bez zysków własnych ! Może wtedy będzie taniej w utrzymaniu klubu i nie płaćcie więcej kar za tor, to też będzie taniej!Ceny biletów w dół i rodzinne 2+2 za 50 zł , i będzie efekt !!!!
51. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 17:20
mecze z gdańskiem czy wrocławiem nie są atrakcyjne, a pojedynki z zieloną górą , gorzowem czy tarnowem można obejrzeć za darmo w tvp sport !
52. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 17:42
Do wakacji tamtego roku chodziłem na mecze, ale jak urodziło mi się drugie dziecko nie stać mnie na mecze. Musze zapłacić za bilet + dojazd do Leszna, co daje koszt około 50-60PLN. W miesiącu to ponad 100 PLN. Odpuściłem sobie mecze i prawie kibicowanie z uwagi na braki czasu. Ze sportu pozostało tylko TV.
53. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 17:54
A jakie są koszty zatrudnienia tego pana ?
Moim zdaniem od tego trzeba zacząć.
54. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:10
Pan prezes zarabia nie kilka setek wiecej ode mnie a kilkadziesiet i jego stac a wlasciwia nie musi placic. Jak bym miala isc z rodzina to jest to wydatak ponad 100 zlotych, gdzie dzieci tez placa. Ja zarabiam najnizsza krajowa i te pieniadze musze wydac na co innego a chcialoby sie od czasu do czasu zobaczyc naszych jak walcza na zywo.
55. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:16
Panie Prezesie "...od 2006 (lub 2007) roku koszty utrzymania drużyny wzrosły o 103%..." - "...czyli same kontrakty i stawka za punkt...". Po pierwsze: koszty każdego wzrosły, a zawodnicy jako pracownicy klubu dostali po 5 latach podwyżkę o 103% - ja zarabiam może o 5% więcej niż w 2007 roku więc mnie nie stać na to aby im (zawodnikom) dawać aż taką podwyżkę. Po drugie: w 2007 roku był to żużel, a teraz jest to jazda gęsiego na motorach. Jeśli nie ma upadku lub defektu to po pierwszym okrążeniu nic się nie zmienia w kolejności zawodników na mecie. Po trzecie: reakcja łańcuchowa czyli wprowadzenie nowych tłumików plus przygotowanie toru (a raczej obiekcje gości co do jego stanu). Nie idzie utrzymać motoru to i najlepiej jakby się na asfalcie ścigali. Notoryczne ściąganie obserwatora, majstrowanie przy torze sędziego (który i tak później nie weźmie odpowiedzialności za to jak on sam zmienił nawierzchnie), a później kara dla klubu. Oczywiście przedłużające się w związku z tym zawody. Po czwarte: o matematyce już wspominaliśmy - lepiej jest wpuścić więcej kibiców za mniejsze pieniądze niż odwrotnie. Niech Pan pamięta że kibica dużo łatwiej jest zniechęcić niż później spowrotem przyciągnąć na zawody. Teraz jest oczywiście opcja na obniżenie cen biletów (lider w szpitalu - Jarek wracaj do zdrowia - to i produkt jakby mniej atrakcyjny) a to że ktoś kupił wcześniej karnet to przecież mieliście tak wkalkulowane przez swoich specjalistów w dziale marketingu hehe. Ja nie widzę problemu - jeśli obniżycie ceny to dacie im jeden mecz w pay - off gratis lub nawet dwa. Zresztą ilu jest tych posiadaczy karnetów 1200-1500?? Na wszystko znajdzie się rozwiązanie tylko trzeba pomyśleć.
Pozdrawiam i pozostawiam do przemyślenia :)
56. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:30
Dworakowski jaki Ty jesteś uparty! Rób tak dalej... Liczyć nie umiesz! Nie wiem jak ten Agromix się kręci... ;/
57. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:31
5000 x 38 zł = 190000 zł
7500 x 35 zł = 262500 zł , przy takiej cenie widzów więcej i 72500 zł więcej w kasie klubu. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ. WYSTARCZY USIĄŚĆ I POLICZYĆ. POZDRAWIAM
58. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:40
w 2007 - 1. tańsze bilety, 2. Lepszy marketing, 3 ciekawsze mecze, 4. stare tłumiki, 5. dobry tor pod naszych zawodników, 6. oprawy, 7. atmosfera, 8. tańsze paliwo, 9. tańsze jedzenie, życie, 10.super drużyna, 11. mniej meczy - PROSTE ! a wypłaty w miejscu. A na torze wieje nudą, człowiek się denerwuje bo ciągle problem z torem równania mecz się ciągnie jak flaki z olejem... Kto pracuje w tym klubie ? tak ciężko wyciągnąć wnioski!? Panie Dworakowski nie bądź Pan uparty tylko pomyśl!
59. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:53
Kiedyś dwa ostatnie biegi pozwolono matkom wejść i pokazać małym dzieciom żużel,bo wiadomo dzieci się boją tego hałasu,pijaków.Teraz obstawione wszystko jak przed złodziejami.
Obstawiliście się wielkimi płotami,wysokimi cenami i kto tam ma chodzić.Jeszcze trochę i będzie koniec żużla,sami pojedziecie dla siebie.Pazerność Was zgubi,a dobrze wiecie ,że w Lesznie pracy nie ma i ludzie pieniędzy nie mają.Pozwólcie tym biedniejszym ludziom uczestniczyć w tych zawodach,będą Wam wdzięczni.Życzę podjęcia mądrej decyzji,nie według swojego portfela.
60. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 18:57
Panie Prezesie,
1) bilety są za drogie w stosunku do zarobków w Lesznie (w Poznaniu zarobki są wyższe, mieszkańców więcej a bilety na mecze Lecha są tańsze)
2) pieniądze powinny pochodzić od sponsorów
3) aby były pieniądze od sponsorów globalnych - sport musi mieć oglądalność w milionach widzów a nie w dziesiątkach tysięcy.
Taka oglądalność jest w TV i pieniądze do piłki nożnej przyszły przez oglądalność.
61. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 19:04
Za 40zl 5tys ludzi za 20zl komplet co Panie Józefie lepsze ????? :P
62. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 19:59
A samochodów też mamy mniej? A ile komórek jest w domu? I co to jest tanie? A może wielu jest za leniwych iść na mecz bo woli w fotelu z piwem oglądać w tv.
63. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 20:40
JOŻIN PRZESTAŃ SIĘ WYPOWIADAĆ -WSTYDU OSZCZĘDŹ SWOIMI WYPOWIEDZIAMI I WIEJSKĄ GWARĄ !!!!A CO DO CEN PUKI TAKI ZARZĄD CENY NIE PÓJDĄ W DÓŁ A RACZEJ W GÓRĘ -BILETÓW EMERYCKICH BRAK DLA DZIECI ZA FRII BRAK STADION ZAMKNIĘTY NA TRENINGACH kolesie wchodzący przez parking i tunel na mecze
64. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 21:10
szanuje pana prezesa ,wie co on robi.jestę zatym żeby żużla nie było w telewizji,uszanujemy ten piękny sport.ja od piętnastu lat nie opuścił żadnego meczu i nie nażekam na ceny biletu,ateż nie przelewa mi
65. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 21:55
wystarczyłoby wprowadzić bilety rodzinne, rezerwację i kupno biletów przez internet żeby nie trzeba było stać w kolejkach i przyjeżdżać na 2h przed meczem żeby miejsce sobie zająć, tak samo Ci co kupili karnety (w tym ja) miały być mecze sparingowe gratis i co? Jeden się tylko odbył.. więc co mi z tego karnetu tyle że zaoszczędziłem chyba 30zł.. a w kolejce za biletem dla dziecka i tak muszę stać bez sensu.. dlatego już więcej nie kupię karnetu jeżeli się nie zmieni na lepsze np. rezerwację miejsc itp.
66. Dodane przez , w dniu - 20-06-2012 22:40
Panie Prezesie nie wiem jak inni, ale ja nie chodzę na żużel ponieważ na skutek wprowadzonych zmian regulaminowych poziom ekstraligi obniżył się do tego stopnia, że zwyczajnie przestał być dla mnie atrakcyjny. Powiększenie ekstraligi i wprowadzenie KSM sprawiło, że do ekstraligi wrócili zawodnicy, dla których nie było tu miejsca już dawno temu, Vide Jankowski, Ząbik, Chrzanowski ... itp, itd. A słyszę, że ma być jeszcze gorzej od przyszłego roku. Dodatkowo tory i tłumiki, mecze o których mówi się, że są emocjonujące, bo były dwie " mijanki". To wszystko sprawia, że mimo iż posiadam karnet, to nie przychodzę na stadion, a w przyszłym sezonie zwyczajnie karnetu nie kupię. W mojej ocenie ludzie, którzy wprowadzają te wszystkie zmiany, powoli zabijają ten sport. Pozdrawiam.
67. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 00:13
do ABC: zanim kogoś będziesz pouczał, sam się zastanów nad swoją wiedzą w temacie ortografii, interpunkcji, fleksji.

do nnn i podobnych: gdyby nie Dworakowski, Unii dzis nie byłoby z ekstralidze. Tyle ile wyłożył na żużel w Lesznie, zanim jeszcze objął funkcje prezesa, z taką ciągłością w czasie, próżno szukać lepszego sponsora w obrębie leszczyńskim. Nie wiem ,czy pobiera jakieś gratyfikacje z tytułu funkcji w klubie, ale dożywotnio należy mu się miejsce na trybunie głównej GRATIS.

sam uważam, że ceny biletów powinny pójść w dół, ale czy rzeczywiście przyciągnie to na Smoka tłumy? czas pokaże
68. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 21-06-2012 07:17
Panie Prezesie, bardzo Pana szanuję, ale od razu widać, że syty głodnego nie zrozumie. 
1) proszę spojrzeć na średnią płacę w Lesznie. 
2) potem proszę zastanowić się co można za to kupić / spłacić / opłacić i ile z tego zostanie na rozrywkę 
-mam 2 dzieci, którym muszę zapewnić edukację, wyżywienie, wakacje i choć odrobinę rozrywki 
-mam ratę kredytu za mieszkanie 
-czynsz 
-ratę za samochód 
 
niewiele zostaje, a Premier jeszcze chce, abym z tego odkładał na emeryturę
69. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 08:27
Szkoda kasy na pierdoły.
70. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 08:28
Kupił sobie bamber z rojęczyna klub bo mu się kiedyś fartnęło, dziś obudził sie z reką w nocniku bo poobrażał wszystkich i został tylko z tymi co są zakładnikami jego firmy /dostawcy, odbiorcy, usługodawcy/
Taki pomysł na prowadzenie takiego klubu to sprawdza sie na bardzo krótkim dystansie.
71. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 09:10
Prezes Dworakowski TAk Dalej JEstes JEdynym gościem co t oTrzyma w kupie. a POzatym na innych stadionach sa tez drozsze bilety.
Albo ekstraliga i cena 38 normalny albo 1 liga i 28 zł

Prezes TAk dalej trzymaj sie
72. Dodane przez kibic, w dniu - 21-06-2012 09:15
Kibicee nie maja kasy ...  
Bo skad maja brac na takie koszty biletów!!!!!!!!
73. Dodane przez lol, w dniu - 21-06-2012 12:01
PAnie Prezesie czy Pan przez ostatnich 5 lat nie podpisywal kontraktów? ktos zawodnikom dal zarobic te pieniadze. to pan przeciez nie kibice ustalaja warunki startow zawodnikom. to pan zatrudnil pana igielskiego. moze w koncu czas rozliczyc tego pana z jego pracy. skoro sobie nie radzi to trzeba go zmienic. najlepiej narzekac na kibicow ktorzy zarabiaja srednio 1500 zlotych i ma im starczyc na wszystko. proponuje zejsc na ziemie i zagonic ludzi do roboty, ktorzy za 1500 nie pracuja.
74. Dodane przez lal, w dniu - 21-06-2012 12:57
ludzie dobrze pisza a w zarzadzie ekipa bierze kolosalne pieniadze pan.I. nowy samochod soory zwyklego kibica nie stac zxeby co 2 lata zmieniac auto wiec juz wiemy gdzie jest nasza kasa z biletow
75. Dodane przez Zen, w dniu - 21-06-2012 14:16
Wachowski - kierowca Wałęsy został sekretarzem stanu w Kancelari Prezydenta, rawiczanin Igielski - były kierowca trenera WTS-u T. Knudsena został Dyrektorem w Unii Leszno !!! 
Takie czasy !
76. Dodane przez Szczepan, w dniu - 21-06-2012 14:52
A o tłumikach, które powodują, iż NIE JEST TO JUŻ ŻUŻEL, a wyścigi kosiarek do trawy, to wszyscy zapomnieli? Szkoda, bo to kolejna przyczyna nieprzychodzenia na stadion i rozłąki z tym sportem! 
Pajacowanie z prokuratorem, opowieści o zagrożeniu życia, a potem jednak jazda? Przecież to mnie obraża! Was też, drodzy fani żużla!!! Takich jest wielu, proszę o tym pamiętać.  
Do tego przesłanki ekonomiczne i ... i klapa gotowa. Sami założyli sobie łyżwy na nogi, to i pojechali!!!
77. Dodane przez Szczepan, w dniu - 21-06-2012 15:27
... i jeszcze kontynuując wpis XYZ. Prawda, zgadza się - nowe tłumiki spowodowały utratę momentu obrotowego. To skutkuje koniecznością przygotowania toru a'la stół, bez możliwości przyczepnej części pod bandą. Jako wynik takiego działania, wyścigi są nudne, mijanek brak, pierwszy łuk i tyle. NUDA!!! Ktoś powie: przecież biją rekordy torów na tych nowych tłumikach! Owszem, bo moc pozostała a zredukowano jedynie moment obrotowy. Moc to szybkość. Moment obrotowy to elastyczność, przyspieszenie, dynamika. To przecież najprostszy na świecie silnik tłokowy i prawom mechaniki takowego podlega.
78. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 16:56
...a bezczelny Igieslki podczas spotkania z kibicami zapowiadał darmowy sparing, przekonywał ludzi, ze bielty juz kiedyś byly elastyczny i na slabsze druzyny byly tansze...pytam sie kiedy?????????????????????
79. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 18:18
Panie Prezesie.
Bardzo Pana popieram we wszystkim co pan robi.
Tyle lat trzyma Pan leszczynski zuzel w swoich rekach i narescie jest tam porzadek i lad.Kompetentny czlowiek na swoim miejscu.Gdyby nie Pan ,to klub dawno by zostal okradziony .Bardzo mi sie podoba Pana dzialalnosc.Prosze sie nie przejmowac niektorymi ludzmi.To zawisc.Zazdroszcza Panu SUKCESU!!!Cena biletow jest ok.Przeciez jaki to SPORET!!
Inni niech zlopia piwo i siedza przed telewizorem.Ich strata ich wybor.Cenie Pana i szanuje,bo jako nieliczny z Leszna bedzie Pan w pamieci leszczniakow do konca.A co nie mniej WAZNE nie jest Pan zlodziejem i odsunal Pan od koryta starych pazernych wypalonych wyzeraczy.CZas na mlodych wilkow z zapalem i energia!!Jestem na meczu.Pozdrawiam ,dziekuje i zycze Panu wszystkiego najlepszego.WYTRWALOSCI dla zuzla!
80. Dodane przez , w dniu - 21-06-2012 18:24
w mlodosci sila!Zatrudniac mlodych.Starzy na emeryture!
81. Dodane przez magic, w dniu - 21-06-2012 22:14
Co się dziwi agrobiznesmen, że taka niska frekwencja. Następuje pauperyzacja społeczeństwa. PO PSL i inne ugrupowania nie dbają o los swego kraju. Rozdają na lewo i prawo, min. ,,biednemu" kościołowi, administracja rozrośnięta do niebotycznych rozmiarów. Najpierw trzeba dać ludziom pracę i godziwie zapłacić czyli CHLEBA, a o igrzyska ludzie sami zadbają.
reklama
82. Dodane przez , w dniu - 22-06-2012 15:36
cena biletu jest adekwatna do rangi sport.Zuzel to nie koszykowka czy kregle.TYle emocji i wrazen .Prezes ma aracje,ze dzis trzeba wybierac miedzy jedenym roduktem ,a drugim.Jedni wola przeznaczyc te pieniadze na piwo i ogladac zuzel w telewizji.Ja to szanuje.Moj wybor jest inny.Tez lubie piwo ale zuzel wole ogladac na zywo,dlatego piwa juz nie pije.Dokonuje wyboru.Zycze prezesowi wszystkiego dobrego.
83. Dodane przez , w dniu - 22-06-2012 15:43
Pan postawil na mlodych.Mloda druzyna ,mlodzi dyrektorzyTak trzymac!W mlodosci SILA!!!!!
84. Dodane przez maks, w dniu - 22-06-2012 19:34
Chodziłem kiedyś na żużel i dośc czesto jeżdziłem na Kolejorza. Teraz jeżdże tylko na Lecha i ciesze sie z tego. Normalne ceny biletów, 90 minut emocji i pełne trybuny. Unia sie kończy. Nic nie może wiecznie trwać.
85. Dodane przez zawiedziony, w dniu - 23-06-2012 13:45
Sytuacja na stadionach żużlowych to nie tylko sprawa klubu leszczyńskiego. Skoro tzw. działacze wprowadzają przepisy, które szkodzą tej dyscyplinie, a tym bardziej polskiemu żużlowi (sprawa tłumików, ograniczenie udziału uczestników GP do jednego zawodnika w ekstralidze itd.) to trudno się dziwić, że liczba kibiców maleje. Sam chodziłem na wzyskie mecze żużlowe w Lesznie, jeździłem też na mecze wyjazdowe. Dzisiaj nie chodzę na zaden mecz żużolwy. Wprowadźcie jeszcze kilka podobnych nowinek, a będą puste trybuny. Gratuluję skuteczności działaczy żużlowych, którzy systematycznie dążą do sprowadzenia żużla do zaściankowej dyscypliny. Jak porównam sobie osiągnięcia plskich żużlowców w stosunku do innych dyscyplin (chociażby do osiągnięć polskich piłkarzy) to nie rozumiem, dlaczego tam się robi wielki show a polskiemu żużlowi podcina skrzydła.
reklama
86. Dodane przez polak71, w dniu - 24-06-2012 12:50
Drożyzna i tyle. Cen biletów sie nie da obnizyć, bo wynagrodzenia musza mieć wszyscy w grubych tysiacach, więc sobie sami kupujcie swoje bileciki. Powodzenia z takim tokiem rozumowania. Ja wraz z synkami wybieramy tańsze rozrywki. Żużel sie skończył jak wszyscy naokoło działacze zaczęli sie na nim dorabiać. to tyle.
87. Dodane przez , w dniu - 08-08-2012 18:03
W Zielonej mają droższe bilety i pełen stadion. Albo się jest kibicem Unii albo nie. Niskie płace? No może ale skąd w piątek wieczorem tylu pijanych. A szkodliwe papierosy to nie kosztują?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj