Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
22
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Emil, Helena, Jan,
Julia, Rita,
Wiesław, Wiesława
Do końca roku 223 dni.
Start

Były prezes gorzko o Unii

Były prezes gorzko o Unii

26.10.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
rufin.jpgŻużel w Lesznie jest psuty – uważa Rufin Sokołowski, były prezes Unii Leszno. Nie pozostawia on suchej nitki na działaniach obecnego zarządu klubu i na władzach miasta, które finansują „czarny sport”. To prymitywna łatwizna – mówi Sokołowski.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rufin Sokołowski był prezesem Unii Leszno do 2004 roku. Odszedł wskutek konfliktu z samorządem miasta, mocno związanego z kwestią finansowania klubu. Dziś, kiedy prezydent Leszna zastanawia się nad zasileniem kasy Unii kwotą aż dwóch milionów złotych były prezes nie kryje rozgoryczenia. -Zarząd Unii idzie na prymitywną łatwiznę - mówi - to psucie sportu żużlowego.

Jak zauważa, za czasów gdy był prezesem miasto nie chciał wydać na klub nawet 200 tysięcy złotych. -Człowiek, który dziś jest prezesem walił wtedy ręką w stół i mówił, że klub z kasy miasta nie powinien dostać ani złotówki - wspomina - dotacja z miasta wynosiła wtedy 3 procent budżetu, a dziś to 30 albo 40 procent. Sokołowski jest przekonany, że dziś Unia otrzyma od samorządu Leszna każdą kwotę. -Nawet trzy albo i cztery miliony, jeśli będzie taka potrzeba - mówi - bo najważniejsze jest, żeby po moim odejściu klub odnosił sukcesy bez względu na koszty.
Zapytany czy gdyby był radnym to głosowałby za dofinansowaniem klubu były prezes odpowiedział, że mógłby podnieść rękę, ale tylko w sytuacji, gdyby miasto było udziałowcem spółki, którą dziś tworzą osoby fizyczne.

Sokołowski kwestionuje też filozofię klubu dotyczącą kibiców. -Zdobywaliśmy tytuły Mistrza Polski gdy bilet kosztował 20 złotych, a bilet dla kobiet 7 złotych - mówi - dziś ludzie nie chodzą na mecze, bo bilety są za drogie. Powoduje to spadek zainteresowania żużlem u młodzieży. Były prezes boleje wreszcie nad traktowaniem dawnych sportowców i działaczy przez obecny zarząd. -Nikt z nich nie chodzi na mecze - stwierdził - nawet dawny najlepszy zawodnik Unii musi sobie kupić bilet za 40 złotych, bo jak mówi obecny prezes "historią się nie żyje". (jad)

 
Komentarze (130)
1. Dodane przez Anty, w dniu - 26-10-2012 14:56
Ho ho i Rufin się odezwał. Widać, iż chłop ma cały czas parcie na szkło i eter. Ale zapomniał o jednym. Za jego czasów Unia była w czarnej d... O Grand Prix i DPŚ mogliśmy sobie pomarzyć, klub tonął w długach, lata 2000-2001 utrzymanie w lidze po barażach. Na miejscu tego pana bym się lepiej nie wypowiadał...
2. Dodane przez ed, w dniu - 26-10-2012 14:59
I tu się z Sokołowskim zgadzam w 100 %.
3. Dodane przez WS, w dniu - 26-10-2012 15:01
Nie ma pan racji, panie Sokołowski. Zostawił pan klub z dużym długami. Za pańskich czasów klub też był dofinansowywany przez miasto. Pamiętam, jakie boje pan toczył o milion zł, które miasto pozyskało za sprzedaż jakiegoś budynku. Dworakowski mówi jak jest, nie zaciąga długów, te długi które pan narobił spłacił. Poza tym jest pan sympatyczny i inteligentny. Do dzisiaj pamiętam pana filipki wygłaszane podczas dyskusji z prezydentem Szczuckim. Nadaje się pan na polityka, nie prezesa Unii. Myślę, że gdy pan publicznie ogłosi pragnienie zakupu akcji klubu sportowego Unia SA, p. Dworakowski panu sprzeda swoje udziały. Tylko, że wtedy Unii nawet w drugiej lidze nie będzie. Wierzę Dworakowskiemu, że pozostawi klub w dobrej kondycji, nawet gdyby musiał dołożyć z własnego majątku. Pozdrawiam obu panów
4. Dodane przez jejej, w dniu - 26-10-2012 15:03
No i to jest niestety prawda. Nie chodzimy na mecze bo za drogo. Jestem wiernym kibicem Unii. Ale tym razem też jestem przeciwny temu żeby miasto dało 2 mln. A kto mi da chociaż 2 tysiaki ? Dlaczego Tęcza nie dostała tyle żeby grać w estraklasie ?? a BILETY SĄ FAKTYCZNIE ZA DROGIE. Idąc z dwoma moimi synami wydaje 100 zł. A za 50 zł oglądne w domu 2 transmisje,kilka piwek i ciacha i chipsy dla dzieciaków.
5. Dodane przez Przyjaciel M, w dniu - 26-10-2012 15:05
Rufin Tobie juz dziekujemy, takie wypowiedzi swiadcza tylko o tym, ze zazdroscisz sukcesow i odrodzenia klubu za czasów obecnego Prezesa. Wszyscy i tak wiedza jak Rufin dorobił sie za czasów prezesury w Unii. Prawda taka ze Józef moze i idealny nie jest ale zuzel na "obecne" czasy naprawde mocno stal w Lesznie. Mowcie co chcecie...Kazdy moze sie doszukiwac dziury w calym. Wiecznie Unia najlepsza nie bedzie...popatrzcie na kazdy z klubow EL.  
pozdrawiam :)
reklama
6. Dodane przez UNIA LESZNO NA ZAWSZE, w dniu - 26-10-2012 15:05
BRAWO RUFIN!!! POWINIEN WROCIC NA FOTEL PREZESA, BILETY BEDA TANSZE I KIBICE USMIECHNIECI I PELEN STADION!!! TO CO TERAZ JEST, ZE UNIA ZEBRZE O WIELKA KASE OD MIASTA I JESZCZE JA PEWNIE DOSTANIE TO JEST PATOLOGIA!!!!!!!!!!!!!!!! JAK HAMPEL JEST ZA DROGI TO NIECH SOBIE IDZIE, ON I TAK POJDZIE TAM GDZIE MU WIECEJ DADZA!!! NIECH JEST SKROMNIE ALE Z KLASA A NIE "PO TRUPACH DO CELU" !!!
7. Dodane przez UNIA LESZNO NA ZAWSZE, w dniu - 26-10-2012 15:05
BRAWO RUFIN!!! POWINIEN WROCIC NA FOTEL PREZESA, BILETY BEDA TANSZE I KIBICE USMIECHNIECI I PELEN STADION!!! TO CO TERAZ JEST, ZE UNIA ZEBRZE O WIELKA KASE OD MIASTA I JESZCZE JA PEWNIE DOSTANIE TO JEST PATOLOGIA!!!!!!!!!!!!!!!! JAK HAMPEL JEST ZA DROGI TO NIECH SOBIE IDZIE, ON I TAK POJDZIE TAM GDZIE MU WIECEJ DADZA!!! NIECH JEST SKROMNIE ALE Z KLASA A NIE "PO TRUPACH DO CELU" !!!
8. Dodane przez kij, w dniu - 26-10-2012 15:08
pan za to był wspaniałym włodarzem:)tylko srebny medal. patrz pan siebie:)
9. Dodane przez tttt, w dniu - 26-10-2012 15:09
nie powinien się pan tak wypowiadać nie osiągnąłeś tyle co obecny prezes tyle mam do powiedzenia
10. Dodane przez leśny władek, w dniu - 26-10-2012 15:09
wreszcie ktoś w sposób wyważony i uczciwy nazwał po imieniu nieudacznego prezesa dworakowskiego, którego moim zdaniem powinno się wylać na zbity łeb nie mówiąc nawet do widzenia.
11. Dodane przez Leszczyniok, w dniu - 26-10-2012 15:13
Nigdy specjalnie Rufina nie lubiłem i chyba nawet niezbyt lubię, ale w to jedna z mądrzejszych jego wypowiedzi jeśli jest prawdą to co mówi. Przydałoby się porównać czy rzeczywiście za jego czasu pomoc z miasta to 2-3 % a teraz 40 ...
12. Dodane przez jaa88, w dniu - 26-10-2012 15:16
Popieram w calej rozciaglosci wypowiedz Pana Sokołowskiego. Zarówno zarządowi Uni jak i zawodniką we łbach się poprzewracało...wydaje im się, że są pępkiem świata. Skoro są tacy dobrzy to niech pozyskują sponsorów a nie ciągną kasę od miasta i bogacą się na biednych kibicach wprowadzając kosmieczne ceny biletów!!! Przez ten leszczynski zuzel cierpia wsyztskie inne dyscypliny sportowe..
13. Dodane przez ktos, w dniu - 26-10-2012 15:18
dobrze rufin mowi swoje tez ma za uszami ale sens jego wypowiedzi jest dobry.miasto powinno byc udzialowcem klubu i wtedy dotacja by szla na wysokim poziomie zawsze ale coz z tego jak udzialowcy nie chca dopuscic miasta do spolki bo musieli by sie podzielic zyskami i ujawnic jakie one sa a widocznie im to nie w smak.wiec chyba z tym zuzlem w lesznie nie jest az tak zle bo musza duzo na tym zarabiac
14. Dodane przez wujek Jozin, w dniu - 26-10-2012 15:25
brawo Panie Rufinie, w pełni się z Panem zgadzam!!!
15. Dodane przez Wodko, w dniu - 26-10-2012 15:27
Sokołowski ma rację. A jeśli prezydent da Unii, czyli prywatnej firmie, to na mój głos niech nie liczy. I radni którzy zagłosują również. To nie sport, tylko biznes.
16. Dodane przez Zonk, w dniu - 26-10-2012 15:30
wypowiedz Sokołowskiego który pozostawił klub w długach,a teraz próbuje na siłe odkręcić wszystko głupim tłumaczeniem.Dworakowski wie co robi,ma łeb na karku! Jozin z bagien nas wyciągnął!
17. Dodane przez ul'77, w dniu - 26-10-2012 15:35
"Zdobywaliśmy tytuły Mistrza Polski gdy bilet kosztował 20 złotych, a bilet dla kobiet 7 złotych" - kiedy to było Panie Sokołowski??? Bo za Pana kadencji było srebro w 2002 roku a po nim wiele długów i niesnasek w klubie! Nie kompromituj się człowieku!!!
18. Dodane przez Wojt, w dniu - 26-10-2012 15:35
Odezwal sie ten ktory powinien milczec!A o dlugach ktore pozostawil dlaczego nic nie mowi?Brak slow ...
19. Dodane przez ul'77, w dniu - 26-10-2012 15:36
"Zdobywaliśmy tytuły Mistrza Polski gdy bilet kosztował 20 złotych, a bilet dla kobiet 7 złotych" - no tak chyba na MDMP i MMPPK!!! Pamiętam...
20. Dodane przez Ja Yeti i hu., w dniu - 26-10-2012 15:37
Zakładam firmę - wywóz śmieci. Czy miasto wspomoże mnie dotacją? 200tys zł rocznie wystarczy. W zamian za to będę promował Leszno na swoich śmieciarkach jako czyste miasto. To jak, umowa stoi? Mogę zorganizować drużynę krykieta jeśli to konieczne.
21. Dodane przez zibi, w dniu - 26-10-2012 15:44
Z jednej strony p. Sokołowski ma racje co to biletów, z drugiej strony artykuł czysto propagandowy bo niestety kibice pamiętają rządy dawnego prezesa i raczej ze święcą szukać tych, którzy chcieliby jego powrotu lub chociażby funkcji cenzora leszczyńskiego speedwaya. 
Niestety słowa p. Dworakowskiego idealnie pasują tutaj do p.Rufina "historią się nie żyje" ;)
22. Dodane przez radny, w dniu - 26-10-2012 15:48
na stadion to tylko Prezydent wchodzi z honorami, nawet radnych Pan dworakowski zawsze miał gdzieś.
23. Dodane przez ABC, w dniu - 26-10-2012 15:50
POPIERAM -BAGNO TO JEST ZA JOŻINA BILETY NAJDROŻSZE W CAŁEJ POLSCE A WIDOWISKO ŻENADA TYLKO KASA SIĘ LICZY A NIE KIBICE WOŁANIE O PIENIĄŻKI OD MIASTA TO KAŻDY POTRAFI KLUB POPROWADZIĆ -WIDAĆ PO FREKWENCJI NA STADIONIE JAK JEST W UNII-ZARAZ BĘDĄ GŁOSY ŻE BIEDA ŻE TYTUŁY ŻE STADION PIĘKNY -ZA PIENIĄDZE WYCIĄGNIĘTE Z KIBICÓW I PODATNIKÓW TO KAŻDY POTRAFI - ZERO KASY DLA UNII DLA DZIECI NA DROGI BYLE NIE DLA UNII JAK SPÓŁKA TO NIECH SIĘ SAMI RZĄDZĄ!!!
24. Dodane przez mar, w dniu - 26-10-2012 15:52
dopoki nie zmieni cen biletow to bedzie tak zawsze kiedys bylo naprawde o wiele lepiej normalny powinien tak 25zl kosztowac nie wiecej. frekwencja wieksza by byla napewno.a tak wole jechac na lecha do poznania i przynajmniej wiem ze tam jest super doping i frekwencja pomimo tego ze bilety drrozszsze sa.
25. Dodane przez Stary kibol, w dniu - 26-10-2012 16:02
Kocham żużel jak sport, naprawdę mało w którym sporcie potrafią być takie emocje, ale nienawidzę żużla za to że stał się biznesem dla paru osób, który urządziły sobie prywatny folwark, i jeszcze grożą że tego sportu nie musi być w mieście. Panie Dworakowski jest zupełnie odwrotnie, to pana nie musi być w tym mieście, a żużel przetrwa, nie ujmując zasług jakie pan ma na tą chwilę. Ja pamiętam cegiełki dla Unii, moze warto w to pójść.
26. Dodane przez STARY KIBIC, w dniu - 26-10-2012 16:07
TRZEBA PAMIETAC ZE RUFIN WYCIAGNAL NAS Z JESZCZE WIEKSZEGO BAGNA NIZ SAM ZOSTAWIL. AKWAWIT I MIASTO UFUNDOWALO 8 MOTOROW A UNIA NIETRACAC PUNKTOW AWANSOWALA DO 1 LIGI WTEDY. AH TO BYLY CZASY BALLY SKORA I MIKI NA JUNIORCE KOROLEW LABEDZKI LOWICKI NO I SWIETNY ANDRZEJ SZYMANSKI. WTEDY TO BYL ZUZEL A NIE TO CO TERAZ PANIENKI NA MOTORACH KTORZY SIE BOJA Z BALINSKIM STARTOWAC.
27. Dodane przez KIBIC TERAZ I WTEDY, w dniu - 26-10-2012 21:13
byłes ,miałes swoje 5 minut wiemy w jakich długach unia była ..i jeszcze masz smiałosc panie sie o unii wypowiadac ....?zecwstydu to bym sie z Leszna wyprowadził...tez wtedy mocno miasto unie dotowało...(...)'józin z BAGIEN NAS(UNIE )WYCIĄGNĄŁ''
28. Dodane przez mariiii, w dniu - 26-10-2012 21:14
Panie Sokołowki niech się Pan nie osmiesza zostawił Pan klub z długami ktore Pan Jozef musial spłacać, Od kiedy jets nowy zarząd mamy dwa zlote i dwa srebrne medale, imprezy rangi światowej GP Puchar Swiata, wyremontowany stadion oswietlenie, (...)
29. Dodane przez Darii, w dniu - 26-10-2012 21:15
Panie Rufine osmiesza sie Pan zostawil Pan klub z długamii a teraz ma czenosc oceniac innych  
Co Pan zrobił dla klubu (...) 
stadion z polamanymi ławkami ciągle konflikty z zawodnikami zal Panie Sokołowski żalllll
30. Dodane przez do 23, w dniu - 26-10-2012 21:17
oj kolego z cenami biletów nie przebijemy Falubazu,więc sie nie wypowiadaj skoro nie wiesz!Dla dzieci na drogi-albo na mózg dla Ciebie.Jedyna atrakcja w tym mieście to żużel,bo reszta sportów to żenada,ceny biletów muszą być zmniejszone!!Widowisko żenada? Obok masz speedrower może tam znajdziesz atrakcje.
31. Dodane przez fo pa, w dniu - 26-10-2012 21:17
moze zacznijmy od poczatku skoro tak gloryfikujecie jozefa. nie pamietacie juz w jakich okolicznosciach prezesem został sokołowski? to on wzial klub zadluzony po uszy i wprowadzil go do ekstraklasy. nie pamietacie juz ze w sezonie 2001 budzet unii leszno wynosil 2 mln złotych czyli tyle ile teraz zarabia hampel. i co sie stało? ano stało się ze upadla wizja sport, sprzedano akwawit w rece prywatne i wprowadzono ustawe o wychowaniu w trzezwosci (umowa sponsorka z lechem). tym samym rufin stracil polowe budzetu. chcialbym dzisiaj zobaczyc tego szantazyste dworakowskiego gdyby wylecialo mu 4,5 mln z budzetu klubu. Trzeba uszanowac jednego i drugiego prezesa bo kazdy ma swoje zaslugi i kazdy z nich gdzies sie pogubil. rufin poszedl vabanque kontraktujac okoniewskiego i ulamka liczac na tytul dmp i pozyskanie nowych sponsorow. dworakowski przespal okres prosperity i cenami biletow pogonil kibicow ze stadionu. taka jest brutalna prawda. i niech pan panie dworakowski nie straszy mnie tym ze nie bedzie zuzla w lesznie. ten klub radzil sobie bez pana, z panem i znow bez pana tez sobie poradzi. dotacji w wysokosci 2 mln mowie stanowczo NIE!
reklama
32. Dodane przez FAN, w dniu - 26-10-2012 17:26
ZA PANA CZASÓW TO TAKI ZAWODNIK JAK J.HAMPEL I BRACIA TO MOGLIBYSMY ZAPOMNIEC ABY W UNII JEZDZILI...SAMI WIEMY DZIEKI KOMU HAMPEL JEST ''Z NAMI''...WSTYDU PAN NIEMA ....SIE UDZIELAĆ ,POMIMO ZE TAK UNIE PAN ZADŁUŻYŁ...I WTEDY TEZ NIE MAŁA KASE OD MIASTA PAN DOSTAWAŁ...DO DZIS MAM WYCINKI GAZET JAK PAN BYŁ ''DOBRYM PREZESEM''ZE DRYMLOWIE NAWET NIE CHCIELI JUZ W UNII WTEDY JEZDZIC....A ADAMS TO DZIEKI SPONSORINGU AGROMIXU,POLCOPER I ITP DALEJ U NAS BYŁ...
33. Dodane przez kks, w dniu - 26-10-2012 17:47
a co to zuzel?? 
a ta unia to co to??
34. Dodane przez daj spokoj, w dniu - 26-10-2012 18:14
Rufin starsi kibice pamietaja jaki bajzel byl za Twojej kadencji
35. Dodane przez rezs, w dniu - 26-10-2012 18:16
Panie Sokołowski,w nie wszystkim przyznaję rację, ale miał Pan swoje zasady które przy konsekwentnym działaniu przynosiły dobre wyniki.
36. Dodane przez k, w dniu - 26-10-2012 18:35
ja wam powiem wszyscy dobrze mowicie ale zaczelo sie od jazdy zagranicznych zawodnikow to oni zaczeli windowac cene za punkt kiedys jezdzili sami polacy wychowankowie uni i tez byl zuzel powinnismy do tego wrocic i bylo by super nie trzeba by takiej kasy placic zawodnikom i siedzieli by na jednym miejscu bo nikt by ich nie chcial za wiecej niz w unii kom.26 ma racje to byl zuzel
37. Dodane przez WYPLYNOL, w dniu - 26-10-2012 18:42
...SPAL 8-LAT,BYL W LETARGU ...ALE SIE RUFIN OBUDZIL I ZNOW CHCE; ROZWALIC ZA CO SIE WEZMIE TAK JAK TO ZROBIL Z SLD,SDPL,UNIA I SAMORZADEM.SPIJ DALEJ RUFI.
38. Dodane przez malkontent, w dniu - 26-10-2012 21:21
Pan Sokołowski jak zwykle naciąga fakty. Tutaj trochę doda, tutaj odejmie i zawsze wszystko policzy tak jak trzeba. Mistrz propagandy. Jak ten od kłamstw powtarzanych ileś tam razy... 
Co do cen biletów, nie mam zdania. Ja nie byłem w tym roku na żadnym meczu ligowym. Przysięgłem to publicznie podczas ubieglorocznego równania toru przed półfinałowym meczem z Toruniem. Będzie tor do walki to wrócę, niezależnie od cen biletów. 
PS. Przed 2012 rokiem opuszczone przeze mnie mecze ligowe mógłbym policzyć na palcach obu dłoni, a najmłodszy nie jestem.
39. Dodane przez roki, w dniu - 26-10-2012 18:49
BRAWO RUFIN !!!
40. Dodane przez AY, w dniu - 26-10-2012 18:49
Mam prywatną firmę, czy jak pójdę do Prezydenta i zapewnię go, że jak wyłoży z kasy miasta na moją firmę 2 miliony złotych to zatrudnię dodatkowych 10 osób z Leszna, a na produktach swojej firmy będę umieszczał logo Leszna jako reklamę. Produkt jest sprzedany w całym kraju. Dostanę?
41. Dodane przez kibic, w dniu - 26-10-2012 19:06
do komentarza pierwszego masz słuszną racje
42. Dodane przez kibic, w dniu - 26-10-2012 19:19
moze debate zrobic sokołowski-dworakowski wtedy prawda wyjdzie za kogo w unii było lepiej i kto po sobie nie zostawił dlugu...panie RUFIN POWIEDZ PAN KIEDY RZLICZYSZ SIE Z KLUBEM UNIA LESZNO??????????????? my kibice wiemy i pamietamy....ja płace za bilety to dlaczego pan i byli inni nie maja płacic...przeciez za darmo wtedy nie jezdzili i nie pracowali...
43. Dodane przez watchman, w dniu - 26-10-2012 19:31
odwołać obecnego prezesa !!! Tego faceta nie można słuchać i niewiele wnosi oprócz narzekania - miał wszystko (zwycięstwa, sponsorów, kasę )jeszcze niedawno a teraz jest jedna wielka kupa - proponuję aby zajął się uprawą kukurydzy ;) - nie kasa z miasta jest wyjściem z sytuacji w komercyjnym klubie - skoro nie umie rządzić się to trzeba podziękować obecnemu prezesowi !
44. Dodane przez MARTOL., w dniu - 26-10-2012 19:32
HAMPEL I TAK IDZIE DO TARNOWA ..A NA STADION UNIA LESZNO ZA 40 ZYLA NIEMA MOWY.....
45. Dodane przez aGA, w dniu - 26-10-2012 21:27
Tym co nie pamiętają przypomnę, że to właśnie prezes Sokołowski wyprowadził Unię z II ligi do Ekstraklasy. To ten prezes sprowadził nam Adamsa! Trzeba sobie przypomnieć, że w 2001 sprzedano leszczyński Akwawit, upadła Wizja Sport i wprowadzono ustawę o zakazie reklamy piwa - to wszystko spowodowało w klubie długi! A potem to już poszło, bo co w tym kraju nie bierze się lepiej w prywatne łapy, jak nie "upadłe"!I trudno się nie zgodzić, że gdyby Prezydent Szczucki dał wtedy jednak na klub te 200 tysięcy a nie prowadził prywatnej wojny to finanse klubu miałyby sie inaczej! 3% w tamtym czasie z budżetu Miasta nie do wydarcia a dziś pan prezydent Malepszy chojną rączką 2 miliony chce podarować. Niech sobie spółka prywatna - akcyjna weźmie kredyt w banku,PODNIESIE KAPITAŁ ZAŁIOŻYCIELSKI I niech nie obraża małych sponsorów twierdząc, że z "nowobogackimi" nie rozmawia! i niech nie wytyka bankom, że nie chcą sponsorować leszczyńskiego żużla! (...)Jak prywatne to prywatne! i JESZCZE O TĄ "CZYTELNOŚĆ " POPROSIMY - ILE MIASTO lESZNO DAŁO NA uNIĘ PANU dWORAKOWSKIEMU I SPÓŁCE OD CZASU "PRZEJĘCIA"?! nO ILE?! pOMIJAM REMONT STADIONU I KWOTY NA SZKÓŁKĘ, BO TO LEŻY W OBOWIĄZKU MIASTA. gDZIE TA CZYTELNOŚĆ?!oCZYWIŚCIE UWAŻAM, ŻE PREZYDENT Z BUDŻETU GROSZA NIE MA PRAWA DAĆ NA PRYWATNY KLUB!
46. Dodane przez bujda, w dniu - 26-10-2012 19:33
A pamięta Pan jak działacze z innych klubów musieli kupować bilety... a Pan na innych woził się jak "Pan i władca"... 
Nikt nie pamięta, że przez Pana Rufina Dobrucki, Okoniewski, Miśkowiak, Hampel zdawali licencję w Pile - a Unia mogła być cały czas na szczycie...
47. Dodane przez Tomek Leszno, w dniu - 26-10-2012 21:28
Ha Ha Ha Pan Rufin nic nie powiedział o Akwawicie sponsorze który dawał duże pieniądze na Unie i który był z Unia zawsze i nie trzeba było prosić miasta o pieniądze bo doktor Grys kochał Unie. A srebny medal to dzięki (...)bo wyły wybory do rady miasta które trzeba było wygrać i była kasa na Okonia i Ułamka od tych panów.
48. Dodane przez ryki, w dniu - 26-10-2012 19:38
Ja Rufina szanuje, bo za jego czasów chodziłem na wszystkie mecze, nawet na II ligę z Krosnem co wygraliśmy 75-14. Na dzień dzisiejszy nie powinien się w ogóle wypowiadać, choć np. w sprawie biletów ma rację.
49. Dodane przez maser laser, w dniu - 26-10-2012 21:31
Ci którzy piszą źle o dworakowskim to pewnie jak zdobywalismy IMP w 2007 i2010 to dumnie paradowali i mowili że Unia najlepsza. Dworakowski moim zdaniem jest szczery - mowi to, czego inni dzialacze nie chcieliby powiedziec, a ludzie interesujacy się zuzlem uslyszeć. Nie owija w bawełne i dlatego co niektorym są nie na reke jego wypowiedzi. Pan Sokołowski ma moze swoje wady, ma moze i zalety jednak tak jak wczesniej ktos napisal wydaje mi się że troche zazdrości wynikow obecnemu zarządowi. Ale prawda jest taka, że Pan Dworakowski wyciagnął nas z bagna i to głębokiego. Porównajcie sobie pozycje i wyniki naszego klubu ktory jest chyba najmniejszym miastem w ekstralidze, do np. Gorzowa, Tarnowa, Torunia. wtedy zyliśmy w innych czasach, nie było kryzysu, tej smiesznej biurokracji i zarzadu Ekstraligi ktory nie czarujmy sie nie jest idealny i idealy w najblizszymm czasie chyba nie bedzie. Dziekuje i pozdrawiam ;-)
50. Dodane przez XX, w dniu - 26-10-2012 20:18
Zgadzam się z p. Rufinem Sokołowskim. Unia idzie na łatwiznę wyciągając ręce po publiczne pieniądze. Nie potrafią przyciągnąć do Unii sponsorów. Widowisko na stadionie byle jakie a bilety za drogie na Leszno. Mimo, że jestem kibicem uważam, że nie należy tego sportu finansować przez urząd miasta. Pozdrawiam!
51. Dodane przez Tadek, w dniu - 26-10-2012 20:18
Tylko powiedz jak za twoich czasów ,istotne korzystało z tego ze ma ekstraligowa drużynę? Czy żużel w jakikolwiek sposób promował miasto? Nie wydaje mi sie! To za co chciałeś dostawać pieniądze??? Zazdrość to bardzo zła cecha rufinku!
52. Dodane przez olo, w dniu - 26-10-2012 20:22
Nie nie zgadzam się żeby moje podatki szły na jakiś klub. Mnie tez nikt nic nie da.
53. Dodane przez pamiętliwy, w dniu - 26-10-2012 20:40
Panie Sokołowski nie pamięta Pan sytuacji kiedy zasłuzeni zuzlowcy za pana czasów byli wypraszani za brame parkingu.Ja pamiętam bo bylem tego świadkiem także nie opowiadaj Pan bzdur ze za Pana czasów było wszystko ok.
54. Dodane przez kibic, w dniu - 26-10-2012 21:39
do 28 no stadion unia wyremontowała ??????? 
(...)
55. Dodane przez Jan, w dniu - 26-10-2012 21:32
Rufin na Prezesa Polonii 1912 Leszno zapraszamy ;):)Prymitywnie łatwo będzie.
56. Dodane przez BArdzo Wazny, w dniu - 26-10-2012 22:31
(...) za niego to JAk bylo w UNI LEszno . Rufin Wez sie zastanow co stowrzył obecny prezes atmosfere i wogole a Co zrobiles TY Rufin Zero nawet do kolan nie siegasz . WIec wogole neimasz prawa glosu
57. Dodane przez maniek, w dniu - 26-10-2012 21:43
panie rufinie zajmij sie pan produkcja pulpetow i gołabków a nie pan krytykujesz obecne wladze. sa inne czasy niz 10 lat temy. cos pan tam dla uni zrobił tego powiedziec nie mozna. ale nie rob do swojego gniazda.
58. Dodane przez jony, w dniu - 26-10-2012 21:46
za pana czasów paliwo tez kosztowalo 3 zl a teraz kosztuje 6, chleb 1 zl a teraz kosztuje 2 zl, bilet 20 a teraz kosztuje 40. pensja była 700 zł a teraz jest 2000zł. wiec nie dogaduj pan panie rufinie
59. Dodane przez laguna85, w dniu - 26-10-2012 21:54
Powiem jedno jak widze i słysze  
Dworakowskiego tego ...... to mi sie nóż w kieszeni otwiera a  
Rufin był i jest ok taka prawda pozdrawiam Panie Rufinie
60. Dodane przez xxx, w dniu - 26-10-2012 21:58
Aż żal czytać wypowiedzi tego Pana. Bilety po 20 zł może by były opłacalne ale tylko wtedy gdy stadion zapełni się w 100%, a to jest NIEMOŻLIWE!!!! Nie wierzę że przyjdzie pełen stadion na mecze z Wrockiem czy Rzeszowem.
61. Dodane przez tom, w dniu - 26-10-2012 21:58
jak już pan tak wszystko mówi to niech pan powie na jakich zasadach pojawili sie w lesznie okoniewski i ułamek bo pewnie nie liczni o tym wiedzą
62. Dodane przez panie RUFU, w dniu - 26-10-2012 22:04
Pan sam to prymitywa ....za pana czasów to nie było Unii... Józef jaki jest taki jest ale Unie na nogi postawił,wyciągnąl z długów,jesteśmy na czele stawki od dłuższego czasu ... A Pan długów narobił ,zwinął manele i hola... Żal mi czytać Pana płytkiego wywiadu... Niech najpierw Pan oceni siebie szanowny Panie.... a potem innych. Gdyby nie żużel w Lesznie ..niebyłoby nic czym się szczycić..mieliśmy GP ,PUCHAR ŚWIATA ...czego nie pamiętam za PANA rządów... Jest kryzys co odczuć może każdy...dlatego też Unia prosi o ową dotacje,zgadzam się...może i dużo...ale niech Pan pozwoli na istnienie naszej dumy...Unii.. i nie opowiada tych niektorych farmazonów... DZIEKUJE
63. Dodane przez kmboss, w dniu - 27-10-2012 00:44
dla porownania prezesury obu panow,wystarczy zobaczyc jak wyglada stadion teraz,a jak za pana rufina(...),zuzel jest,byl i bedzie w lesznie,za rufina byly dlugi i marne wyniki,a jedyny minus prezesa dworakowskiego to drogie bilety,mam nadzieje ze w przyszlym sezonie sie to zmieni,pozdrawiam fanow jedynej
reklama
64. Dodane przez Adam, w dniu - 26-10-2012 22:24
obecna unia leszno wraz z prezesem to DNO i 2 METRY MUŁU!!! ciężka kasa im sie marzy, darmozjady...Rufin wróć!
65. Dodane przez kibic, w dniu - 27-10-2012 00:56
panie Rufin moze za wiele Pan nie osiagnol ale nie przynosil Pan wstydu jaki mamy teraz za Dworakowsiego nie dosc ze sie wyslowic potrafi (...) to na sile chce cos udowodnic za nasze pieniadze podatnikow i sponsorow ktorym wchodzi w tylek jak cos potrzebuje a jak sie kasa skonczy to wypad fajnie wydaje sie cudze pieniadze Panie Dworakowski co? jak Pan mysli czy mojej spolce ktos daje pieniadze a ty jestes studnia bez dna ile bys nie dostal zawsze malo daj cos od siebie i wspolnikow jezeli twierdzisz ze chcesz pomoc a nie ze ludzie przychodza trzeba zrobic jeszcze drozsze bilety (...)UNIA bez ciebie poradzi sobie i napewno zmieni sie nasz wizerunek
66. Dodane przez Biznesmen, w dniu - 26-10-2012 22:57
Jestem dystrybutorem okien i moje pytanie takie. Sprzedaje okna w Polsce i za granica. Czy umieszajac male logo na ramie okna " Leszno - rozwin skrzydla " dostane rowniez dostacje w wysokosci 2 mln ? Prosze o odpowiedz panie Prezydencie.
67. Dodane przez sasiad, w dniu - 26-10-2012 23:22
Rufin Sokolowski najlepszym sasiadem Polski - tylko czemu jego pies tak ujada
68. Dodane przez gulczas, w dniu - 26-10-2012 23:26
moze powinien Pan dostarczac posilki regeneracyjne dla obecnego Prezesa, on z pewnosci lubi duzo pojesc bo brzuch jak sie patrzy, az wtedy kazdy Prezes bylby zadowolony, no i jeszcze powinniscie wspolnie Misia ze slomy zrobic i podwiesic do Antka, wtedy wszyscy mieszkancy Leszna mieliby pelen obraz Misia i Prezesow - bylby to obraz naszej rzeczywistosci, gdzie kazdy kazdemu chcialby wytknac wady, jakby oko temu misiu:)
69. Dodane przez kibic, w dniu - 26-10-2012 23:30
proponuje zarzucic kibicowanie zuzlowi, to tak naprawde niewiele ma wspolnego ze sportem, zarowno zawodnicy jak i zarzad nie prezentuja zadnych wartosci propoagowanych przez prawdziwy sport, dlaczego w Lesznie za chwile nie bedzie zespolu pilkarskiego??
70. Dodane przez Gregorian, w dniu - 26-10-2012 23:36
Na Unię to może i 3 miliony iść, gdyż to najlepsza reklama miasta. A te inne sporty to są i dobre na zabicie czasu, lecz w Lesznie tylko Unia!
71. Dodane przez Anty, w dniu - 27-10-2012 01:08
Jeszcze jedna rzecz o której nikt tu nie wspomniał. Mam tu na myśli kwestię dofinansowania klubu przez miasto. Pan Sokołowski ma bardzo krótką pamięć. O obecnym zarządzie wypowiada się, że prosząc o dotację "idzie na prymitywną łatwiznę"..."Jak zauważa, za czasów gdy był prezesem miasto nie chciało wydać na klub nawet 200 tysięcy złotych...dotacja z miasta wynosiła wtedy 3 procent budżetu"...Widzę, iż nie pamięta wół jak cielęciem był. A któż taki jak nie Pan ustawił się pierwszy w kolejce po kasę od miasta, gdy to sprzedało tereny pod budowę obecnego Kauflandu (za 5 milionów zł)??? I co ciekawe dostał wtedy dużą bańkę!!! Dzięki temu wsparciu Unia miała stanąć na nogi i w następnym sezonie walczyć o najwyższe cele!!! Tak zapowiadał był prezes Unii!!! A jak się to skończyło??? Dla przypomnienia - w drugiej połowie tego "następnego sezonu" pod pozorem niezgody z miastem w temacie terminu budowy oświetlenia uciekł jak szczur z tonącego okrętu. Okrętu, który jak się później okazało, miał ponad 1,5 miliona zł zadłużenia!!! A ponoć miało być tak pięknie i bajecznie...Nie kompromituj się człowieku dodatkowo!!! I nie wypowiadaj się więcej na temat Unii!!! Józef ma swoje za uszami, ale dzięki niemu to wszystko cały czas trybi na odpowiednim poziomie
72. Dodane przez do 63, w dniu - 27-10-2012 05:15
STADION NIE ZROBIŁ DWORAKOSKI TYLKO MIASTO ZA PIENIĄDZE PODATNIKÓW BILETY NAJDROŻSZE W CAŁEJ POLSCE NAWET W ZIELONEJ MOŻNA WEJŚĆ NA TAŃSZY SEKTOR NIE MÓWIĄC O EMERYTACH KOBIETACH I DZIECIACH GDZIE DWORAKOSKI POZABIERAŁ WSZELKIE ULGI!!!TYLKO KASA I ZA TO MA MIASTO DAWAĆ KASĘ -STANOWCZE MÓWIĘ NIE!!!!!!
73. Dodane przez ul'77, w dniu - 27-10-2012 07:03
Panie Sokołowski - niech Pan poda przyczyny odejścia Łabędzia i Sqry wtedy zrobi się wesoło...Kiedy Pan miał hossę w Unii? W 1996 do połowy sezonu bo później zrobiło się bagno i w 2002 kiedy zadłużył Pan klub na maksa ściągając Okoniewskiego i Ułamka!To dzięki Unii został radnym a teraz he działać w sporcie? to jest Polonia, jak wyciągniesz ten klub z bagien to tobie też kibice zaśpiewają...
74. Dodane przez bojar, w dniu - 27-10-2012 07:56
cala prawda o tubylcach stale biadola jak by mieli cos zrobic to zawsze najlepsi zygac sie chce
75. Dodane przez pixi, w dniu - 27-10-2012 12:00
na temat długów Panie rufinie lepiej niech pan nie dyskutuje- przeciez to pan i jego firma słynie wręcz (...) róznym kontahentom
76. Dodane przez do 65, w dniu - 27-10-2012 08:44
w całości popieram - Panu Panie Dworakowski ja kibic serdecznie już dziękuję i do widzenia.
77. Dodane przez jan, w dniu - 27-10-2012 09:14
Miasto nie chciało dać 2 mln dla Unii ale po tych słowach Rufina nie zdziwię się, że Unia dostanie 3 mln!
78. Dodane przez kibic, w dniu - 27-10-2012 09:57
Jak był Rufin to dla rencistów i emerytów były bielty ulugowe .
79. Dodane przez Jura, w dniu - 27-10-2012 10:04
CZY JAKIŚ WYBORY SIĘ ZBLIŻAJĄ? 
Bo tak znikąd Rufin się uaktywnił... A co ma klepać o gospodarce, oświacie skoro się na tym nie zna. Może zatem uderzyć w sport, w którym parę lat posiedział i namieszał. Jako radny przydałby się w radzie miasta, gdyż miał niezłe przemowy i wynurzenia, ale od leszczyńskiej Unii należy go trzymać z daleka.
80. Dodane przez unia, w dniu - 27-10-2012 10:13
Mam pytanko .czy unia co roku musi mieć skład walczący o medale.może osłabić skład o hampela ,zmniejszyć cenę biletów na 20 zł.Gwarantuję że frekwencja wzrośnie bo pamiętam czasy jak unia walczyła o utrzymanie waliło dużo ludzi na stadion.może potrzebujemy cofnąć się o krok by za 2-3 lata znów walczyć o medale?
81. Dodane przez bartek, w dniu - 27-10-2012 12:02
Rufin (...) a za Ciebie jakie długi Unia miała ! 
Odezwał się (...) , który wstydu nie ma !
82. Dodane przez masakra, w dniu - 27-10-2012 10:36
Sokołowski wyraźnie mówi, że gdyby dostawał wtedy taką kasę jak Dworakowski to by Golloba sprowadził i sukces też by był. W tamtych czasach Unia nie miała pieniędzy od nikogo, nie licząc krótkiego epizodu z Akwawitem.
83. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 27-10-2012 10:47
podstawowe pytanie dla sympatyków obecnego Prezesa-dlaczego moje pieniądze mają być przeznaczone na coś z czego nie korzstam ja i 80 % mieszkańców byłego województwa leszczyńskiego? Brawo Rufin-pokazałeś prawdziwe oblicze dorobkiewiczów którzy działają na najniższych instynktach tzw. kibiców....
84. Dodane przez P, w dniu - 27-10-2012 11:29
Nie chce slyszec ze miasto da dwie banki na Unie.To miasto zdycha.Miejsc pracy ubywa,albo ludzie pracuja za minimum,padaja sklepy,wyludnia sie rynek,do knajp chodzi polowa tego co kiedys,bo taniej wypic piwo na lawce na co czycha leszczynska milicja,reszta siedzi w domu i oglada Taniec z gwiazdami czy inny tworczy program,a MIASTO DO CHOLERY MA DAC 2 MLN NA PRYWATNY KLUB ??? Bilety i tak nie potanieja ! Pozbyc sie tego zlotowy Hampela jesli chce odejsc - ktory zdoi nas do reszty a i tak jak pojawia sie pieniadze gdzies indziej oleje nas cieplym moczem,to nie zawodnik pokroju DAMIANA ! Zasyfiale miasto i na dodatek mamy (tak mamy bo tutaj mieszkam od urodzenia) dawac kase bo co?? Jaka wizytowka regionu? Leszno na plastronach reklamy jakie przyniosly korzysci? Zadne ! Pies z kulawa noga tutaj nie zajrzy i taka prawda...
85. Dodane przez DNO, w dniu - 27-10-2012 12:04
Żał0osny facet, sam był (...), a teraz innych ocenia
86. Dodane przez bolo, w dniu - 27-10-2012 11:41
Rufin w twojej firmie jest tak samo jak komentujesz o innych
87. Dodane przez byk, w dniu - 27-10-2012 12:31
przestancie juz gadac o tych biletach jzka wartosc mialo 20 zl w 2004 a jaka ma dzis kiedys jak poszedles do marketu to za 200 zl miales pelen wozek a dzis za 200 zl nawet dna nie przykryjesz pozdrawiam p DWORAKOWSKI rob pan to co do tej pory a p SOKOLOWSKI MYSLI ZE TO CZASY GIERKA I PANA GRYSA CO KASE MU LADOWAL I NIE WIADOMO GDZIE SIE ROZESZLA
88. Dodane przez WWW, w dniu - 27-10-2012 12:47
JAKĄ PROMOCJĘ ŻUŻEL ZROBIŁ MIASTU?PODAJCIE JEDEN JEDYNY PRZYKŁAD.MOŻE JAKIEŚ STATYSTYKI?NO PISZCIE.
89. Dodane przez mates, w dniu - 27-10-2012 12:52
Rufin ty się lepiej nie wypowiadaj ! Gdyby nie Jozin to byśmy z Rawiczem jechali. "Były prezes boleje wreszcie nad traktowaniem dawnych sportowców i działaczy przez obecny zarząd. -Nikt z nich nie chodzi na mecze - stwierdził - nawet dawny najlepszy zawodnik Unii musi sobie kupić bilet za 40 złotych" Za darmo chcę wchodzić.
90. Dodane przez sektor 0, w dniu - 27-10-2012 13:36
Rufin zostawił klub w ruinie gdyby nie Jozin to by Unia przy dobrych wiatrach była w 1 lidze w składzie z Firlejem i Jackiem Rempałą.....ktoś tu napisał ,że bilety były tańsze-były bo wtedy zawodnicy tyle nie wołali-a jakoś ich spłacić klub musiał...Prawdziwi kibice Unii(śmieszą mnie) -chyba nie znają faktów i nie widzą ile medali dzięki Józkowi było i co nam facet załatwił (DPŚ,GP,worek medali).Tak samo owi kibice jadą po Hampelu....cóż ten wasz Adams za frajer też by tu nie jeździł dla was....jesteście żałośnie.A jeśli ktoś ma problem ,żeby mieć na bilet niech założy skarbonke w kształcie byka i wrzuca tam 1zł,2zł dziennie po zimie efekt murowany chyba ,że ktoś to przepali lub przepije-to jego wybór
91. Dodane przez xx, w dniu - 27-10-2012 13:43
Za czasów gdy Rufin był prezesem to w przebieralni i pod prysznicami była taka ruina-że karaluchy były na porządku dziennym -syf i gemela.Może niech ktoś się żużlem bardziej zainteresuje i spojrzy ile w innych miastach ekstraligowych kosztują np.bilety normalne....
92. Dodane przez Magi, w dniu - 27-10-2012 13:51
Za Sokołowskiego klub był miejski i MIasto miało obowiązek wspomagać jego działalność! Ale jak to u nas -prawica pana Szczuckiego dołożyła lewicy i 200 tysięcy prezydent na Unię w tamtym czasie nie dał! W tym samym czasie padł Akwawit i kasa klubu opustoszała! Kogo wina?!Na pewno nie samego prezesa Sokołowskiego! Teraz pytam jakim prawem Miasto Leszno ma dofinansowywać prywatną spółkę prezesa Dworakowskiego!Jakim prawem!? Miasto promuje się poprzez pięknie wyremontowany stadion Smoczyka,który spółka użytkuje za darmo i to niech p. Dworakowskiemu wystarczy więc wara od kasy Miasta!
93. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 27-10-2012 14:03
Przekazywania od miasta do prywatnej Spółki jest legalne? - przecież to jest kpina a conajmniej Spółka powinna publicznie rozliczyć się z tych pieniędzy.
94. Dodane przez KIBIC, w dniu - 27-10-2012 14:39
do zwolennikow sokołowskiego....KIEDY PAN RUFIN ROZLICZY SIE Z PIENIEDZY UNII LESZNO BO 9 LAT MIJA A ON NADAL SIE NIE ROZLICZŁ;MY KIBICE PYTAMY SIE DLACZEGO TAK ZADŁUZYŁES KLUB?ODESZŁES I MYSLISZ ZE CI TO UJDZIE? MYLISZ SIE TERAZ DOLAŁES''OLIWY DO OGNIA''MY CHCEMY WIEDZIEC GDZIE SA PIENIADZE UNII LESZNO PANIE SOKOŁOWSKI? ULOKOWAŁES W SWOJA FIRME ...?
95. Dodane przez z sld twój ziom z ukrainy, w dniu - 27-10-2012 14:56
Panie Sokołowski - niech Pan poda przyczyny odejścia Łabędzia i Sqry wtedy zrobi się wesoło...Kiedy Pan miał hossę w Unii? W 1996 do połowy sezonu bo później zrobiło się bagno i w 2002 kiedy zadłużył Pan klub na maksa ściągając Okoniewskiego i Ułamka!To dzięki Unii został radnym a teraz he działać w sporcie? to jest Polonia, jak wyciągniesz ten klub z bagien to tobie też kibice zaśpiewaJĄ A TAK PÓKI CO HASŁO''JÓZIN Z BAGIEN NAS (UNIE) WYCIĄGNĄŁ''jest wciąż realne i na miejscu...rufin dlaczego łabedz i sqra odeszli z unii za twojej kadencji ? ODPOWIEDZ...to tak jakby teraz bally odszedł bez słowa ...to tak boli
96. Dodane przez kol., w dniu - 27-10-2012 15:28
Stary komuch,teraz przypomina sobie o klubie,pana kariera dobiegła konca.Wstydu nie ma.
97. Dodane przez Kibic, w dniu - 27-10-2012 15:39
Nie wiem jak było za czasów Pana Sokołowskiego, ale jeśli chodzi o bilety przyznają rację ! Pamiętam 2007 rok i pełen stadion. Wtedy była prawdziwa atmosfera
98. Dodane przez przemo, w dniu - 27-10-2012 15:45
dokładnie !! dodał bym jeszcze CYRK !!
99. Dodane przez stare dobre czasy, w dniu - 27-10-2012 15:49
RUFIN HOOLS
100. Dodane przez FAN Z UKRAINY, w dniu - 27-10-2012 16:19
Jeszcze jedna rzecz o której nikt tu nie wspomniał. Mam tu na myśli kwestię dofinansowania klubu przez miasto. Pan Sokołowski ma bardzo krótką pamięć. O obecnym zarządzie wypowiada się, że prosząc o dotację "idzie na prymitywną łatwiznę"..."Jak zauważa, za czasów gdy był prezesem miasto nie chciało wydać na klub nawet 200 tysięcy złotych...dotacja z miasta wynosiła wtedy 3 procent budżetu"...Widzę, iż nie pamięta wół jak cielęciem był. A któż taki jak nie Pan ustawił się pierwszy w kolejce po kasę od miasta, gdy to sprzedało tereny pod budowę obecnego Kauflandu (za 5 milionów zł)??? I co ciekawe dostał wtedy dużą bańkę!!! Dzięki temu wsparciu Unia miała stanąć na nogi i w następnym sezonie walczyć o najwyższe cele!!! Tak zapowiadał był prezes Unii!!! A jak się to skończyło??? Dla przypomnienia - w drugiej połowie tego "następnego sezonu" pod pozorem niezgody z miastem w temacie terminu budowy oświetlenia uciekł jak szczur z tonącego okrętu. Okrętu, który jak się później okazało, miał ponad 1,5 miliona zł zadłużenia!!! A ponoć miało być tak pięknie i bajecznie...Nie kompromituj się człowieku dodatkowo!!! I nie wypowiadaj się więcej na temat Unii!!! Józef ma swoje za uszami, ale dzięki niemu to wszystko cały czas trybi na odpowiednim poziomie
101. Dodane przez Lucek, w dniu - 27-10-2012 16:22
Miasto tj.Radni nie powinni się zgodzić na przekazywanie naszych pieniędzy z podatków na żużel,powinni sami się utrzymywać,z biletów które są bardzo drogie, nie stać nas na bilety jak kiedyś,kiedy chodziło sie cała rodziną.Wysoka Rado tak się mianujecie dość szastania naszymi pieniędzmi,P.Dworakowski Car niech ruszy glacą i szuka pieniędzy a nie na krzywy ryj pieniądze do ręki.Na mecze już nie chodzimy bo nas nie stać.
102. Dodane przez do 97, w dniu - 27-10-2012 16:42
Z tego co pamiętam za Sokołowskiego było "państwowo" a za Dworakowskiego jest "kapitalistycznie" czyli prywatna spółka akcyjna z ilomaś tam udziałowcami. Niech więc sobie radzą!przecież Leszno udziałowcem Unii nie jest by cokolwiek~do ich prywatnej kasy ładować! Unia S.A dzieliła się z Miastem osiągniętymi zyskami z działalności Spółki?!Kibic nie dał forsy w biletach /.."kibice zawiedli"/, to sobie z naszych podatków wyrównają jak Prezydent się złamie?!
103. Dodane przez ogórek, w dniu - 27-10-2012 17:45
Najlepiej to mu wychodziła zmiana nalepek (...)w własnej firmie
104. Dodane przez do 100, w dniu - 27-10-2012 17:38
Człowieku operuj datami, bo sie połapać nie można! W 2001 roku chyba srebro zdobyliśmy albo inaczej -przerżnęliśmy złoto w Bydgoszczy , bo Okoniowi mecz nie wyszedł!W remont stadionu też miasto zaczęło pakować dopiero za Dworakowskiego -takie to było parcie miejscowych polityków " na nowe"! A do tego poseł Szczepański parę "wzmocnień finansowych" na Smoczyka z Warszawy wydarł. -Unia padała razem z leszczyńskimi zakładami pracy ale kibice mimo to chodzili siedzieć na ławkach z dech, z końca lat siedemdziesiątych!Poza tym każdy z tych prezesów poruszał się w określonych rynkowych realiach -, które jednego wymiotły a drugiego wyniosły na wyżyny ,by też w końcu padł, bo jak określić te obecne wciąganie łap po miejskie pieniądze! A tak po prawdzie, to Skórę mieliśmy z powrotem w Unii ! i jak go potraktowano, gdzie szacunek ?!-"sezon ŁAWECZKA", "ćwiczenie charakteru" ?! I też odszedł więc niech nie przygaduje kocioł garowi!ZA Sokołowskiego Miasto miało obowiązek pieniądze dać na Unię a teraz za Dworakowskiego nie ma prawa dokładać, bo to prywatna spółka!
105. Dodane przez unista, w dniu - 27-10-2012 18:55
że tak przypomnę RUFIN (...)(...) !!!
106. Dodane przez NINA, w dniu - 27-10-2012 18:18
Ręce precz od naszych pieniędzy naszych PODATNIKÓW!!!!!!KTO wydaje na żużel dla prywatnej spółki nasze pieniadze PREZYDENCIE daj im swoje jak Ci sie przelewa.
107. Dodane przez ?, w dniu - 27-10-2012 21:22
Człowieku zajmi sie swoimi (...) a nie dyskutuj om żużlu bo nie masz p;ojecia pamietam jak dzis jakm obiecales ze ulamek nadal bedzie jezdzil w lesznie jak zdobylismy v-ce mistrza polski i co gdzie byl ulamek nakradles razem z reszta bandy viceprezesem jankowskim i tym dlugim kierownikiem druzyny jak on tam sie nazywal... narobiles poteznych dlugow w szedie urzedach i innych instytucjach a JOZEF mosial za ciebie to splacic jak smiesz teraz tak pisac o zasluzonym klubie zasluzonym ale nie za twoich czas,ówtylko naszego JOZIA ktory zrobil wszystko aby unia istniala zal co ty teraz opowiaDASZ ZA GLUPOTY SIEDZ CICHO I NIC NIE MOW.TO CO ZROBIL JOZIU TO POWINIEN DOSTAC ZLOTY MEDAL ODZNACZENIA ZA ZASLUGI BO SIE WSZEDZIE STARAL I TO CO MOWI TO SPELNIA LUBIE JEGO SLOWA:PRZYZEKAM PANUN PANIE REDAKTORZE ZE TO PRZYPILNUJE JAK AMENT W PACIERZU.I TO SAS SLOWA PREZESA KTORE SIE SPELNIAJA A NIE JAKIEGOS (...) CZY TAM CZEGOS
108. Dodane przez B(...), w dniu - 27-10-2012 20:26
klub nie jest prywatny ...bo w nazwie jest logo miasta ;leszno...a jakby nie DWORAKOWSKI I JEGO TWARDA REKA ...-TO UNII BY NIE BYŁO ...BO M IASTO NA DŁUGI SOKOŁOWSKIEGO KASY NIE MIAŁO I NIKT TEGO KLUBU ODDŁUZAC NIE CHCIAL....TYLKO PAN ''JÓZIN Z BAGIEN NAS WYCIĄGNĄŁ''I JESTEM DUMNY ZE JESRT PREZESEM KLUBU UNII LESZNO....A JA ZARABIAM 1300 ZŁ I NA ZUZEL OD 37 LAT CHODZE I BILET KUPUJE ...I NIE PŁACZE ....RUFIN ROZLICZ SIE ,,,I ODDAJ KASE DLA KLUBU UNIA LESZNO...BO UCIEKŁES I KUPE DŁUGU ZOSTAWIŁES
109. Dodane przez rufin ma racje, w dniu - 27-10-2012 21:25
pamietam czasy pana rufina i ma racje za jego kadencji nie bylo sponsorow takich oprocz akwawitu od miasta prosil pieniadze to nie dostal albo nie to co chcial i miasto wykonczylo zuzel teraz jest pan dworakowski jest i spolka i jeszcze miasto doklada za czasow rufina oplacalo sie karnet kupic bo nie byly wyszczegolnione mecze emeryci rencisci znizki mieli a teraz maja nic musza normalny kupic
110. Dodane przez UNIA LAESZNO, w dniu - 27-10-2012 23:18
Ludzie tylko nie zapominajcie że do tej pory jak by ten pan był prezesem to po uni by śladu nie było tyle długu było ze szok wie TEMU PANU JUŻ DZIĘKUJEMY
111. Dodane przez fan, w dniu - 27-10-2012 23:26
tacy prezesi jak rufin nie powinni istniec w tym sporcie byl tam kierownik koles rufina ktory nie znal regulaminu
112. Dodane przez unia, w dniu - 28-10-2012 00:02
JUZ CO NIE KTORZY ZAPOMNIELI JAK JOZEF SPACIL 600 TYS WOBEC ZAWODNIKOW ZA RUFINA,JAK MOTYWOWAL ICH DO JAZDY W SEZONIE 2005'JAK SPLACAL ZUS I INNE ZALEGLOSCI ZEBY DOSTAC LICENCJE W EKSTRALIDZE,JAK SPONSOROWAL REMPALE,HAMPELA SCIAGNAL Z WROCLAWIA I ILE LAT WCZESNIEJ GO SPONSOROWAL,JEMU TEZ KASA Z NIEBA NIE LECI,A TE SUKCESY W OSTATNICH LATACH TO WAM MALO DRODZY KIBICE,A TERAZ GO OBRARZACIE NIE WSTYD WAM,UNIA MA BARDZO ZLYCH KIBICOW BO BY CHCIELI MIEC SUKCESY KLUBU ALE ZEBY ICH TO NIC NIE KOSZTOWALO,TAK SIE NIE DA,POZDRAWIAM WSZYSTKICH KIBICOW UNII LESZNO
113. Dodane przez Orzech, w dniu - 28-10-2012 09:39
Stary komuch i zgorzknialy dziad. Przez tego goscia Okoniewski, Dobrucki i Hampel nie rozpoczynali swoich karier w Lesznie. Unia moglaby miec duzo wiecej medali, gdyby nie prezesi typu P(...) i S(...).
114. Dodane przez Waldi, w dniu - 28-10-2012 09:44
Ludzie dajcie już spokój z tym żużlem. Jest tyle pięknych, innych, tanich w utrzymaniu dyscyplin sportowych. Żużel to nie koniec świata. Nie potrafią zarządzać swoim majątkiem to basta. Takie są prawa rynku. Ja też chciałbym pomoc finansową miasta narozwój hokeja na lodzie w Lesznie. Zakładamy spółkę akcyjną, ciekawe czy też dostaniemy pomoc z miasta.
115. Dodane przez B., w dniu - 28-10-2012 11:28
państwową kase łatwo się wydaje... 2mln zl z naszych podatków... i tak nie pójdzie kibic na stadion który pracuje za pensje minimalną... a cena biletu nie jest tania
116. Dodane przez rafał, w dniu - 28-10-2012 11:32
No niestety prawo rynku weryfikuje frekwencję na stadionie, a p.Dworakowski jako biznesmen powinien o tym wiedzieć. Ja też prowadzę swoją działalność i wiem, że ceny za usługi muszą być wyważone, bo mi miasto nie dołoży 100 czy 200tys. A czy Spółka Akcyjna podzieliła się zyskiem z miastem w czasach gdy taki był? Dołożyli się do budżetu miasta? nie wiem czy jest to fer działanie w stosunku do wszystkich mieszkańców.
117. Dodane przez Daria, w dniu - 28-10-2012 12:31
Sklerotycy! to wszystko jest jak Wojna Światów w wielkiej polityce! Jeden czekał aż drugi się wykrwawi i wtedy przejmie klub! Dlaczego ten wasz hojny Dworakowski nie sponsorował Unii Leszno i leszczyńskich zawodników i zamiast tego, w tamtym czasie, pan Dworakowski sponsorował zawodnika obcej drużyny - Atlasu Wrocław- Jarka Hampela!? tak właśnie WYGLĄDAŁo uwielbienie lokalnego biznesu i polityki do Unii Leszno! O "chodnikowym" prezydencie już nie wspomnę.Ciekawe czy sam wymyślił by Unii nie pomóc!Jankes uciekł do Warszawy I do dziś nie doczekał się pożegnALNEGO TURNIEJU. Jak właścicielom spółki brakuje 2 milinów to niech sobie kredyt wezmą -w banku! a nie łapy wyciągają do pieniędzy Miasta! 
?!
118. Dodane przez Myślenie nieskrępowane poprawnością, w dniu - 28-10-2012 13:10
Przekazać te dwa miliony na budowę miejskiego nadajnika naziemnej telewizji cyfrowej Trwam pod warunkiem , że zobowiąże się do transmisji meczy i j reportaży z życia klubu 
również na kontynent amerykański drogą satelitarną. 
O Lesznie usłyszą po drugiej stronie globu co pozwoli przyciągnąć kapitał. 
Geotermii Toruńskiej się udało a w Lesznie tylko ględzenie i biadolenie. 
Myślcie pozytywnie bo S 5 już niedługo zepchnie miasto do niebytu.
119. Dodane przez do Dari, w dniu - 28-10-2012 14:38
Pani Dario lat kilka temu byliśmy swiadkami jakJankowski chciał wejść po meczu do parkingu maszyn i ochrona go nie wpuśćiła nawet Gość z boku stał i oburzonym głosem krzyczał to przeciez Roman Jankowski a wy go nie wpuszczacie, tak było ,atobie Dario jest przykro ze nie zrobiono turnieju pozegnalnego nam jest tez przykro
120. Dodane przez xyz, w dniu - 28-10-2012 15:35
W pełni podzielam opinię aGA/45 w temacie SSA i finanse. Od siebie dodam , że okres prezesury p.Rufina Sokołowskiego i p. Józefa Dworakowskiego to przepaść. Obaj Panowie mają swoje zasługi , jak i \"wtopy\". Minus po stronie p.Dworakowskiego , to psująca się opinia wokół Unii Leszno w światku żużlowym , przez niewyważone wypowiedzi i mały szacunek do drugiego człowieka. Może to wina rozdętego Ego , ale faktem jest , że wypowiedzi Prezesa są krzywdzące i nietaktowne nawet wobec żużlowców. Karuzela transferowa zacznie się rozkręcać , a przy takim podejściu do żużlowców , to kto prócz Balona jest pewnym zawodnikiem Unii ? Niesnaski z Jarkiem już są , a co z innymi ?
121. Dodane przez Orda, w dniu - 28-10-2012 17:10
Oczekuję przede wszystkim, by Unia SSA albo Prezydent Miasta ujawnili ile Klub pod zarządem prywatnej spółki otrzymali przez wszystkie lata z budżetu Leszna na swoją rozumiem ,że dochodową działalność , bo inna jako spółka akcyjna być przecież nie może!! I nie życzę sobie by mnie kibica obwiniać za brak kasy w klubie pod tytułem "kibice zawiedli", gdy nagle z kibica robi się jedynego sponsora! Od tego tam jesteście by sponsorów Unia miała wielu więc do roboty a nie do kasy miejskiej, bo tam nie trzeba się nawet uśmiechać, tam się dostaje! Chłopcy zawiedli a mieli medal przywieźć,kibice zawiedli bo za mało na bilety wydali, sponsorzy się wynieśli, zawodnicy nie chcą zarabiać mniej bo niby dlaczego?!Wszyscy są winni, że balia tonie, tylko nie "dowództwo"! "łono" się obraża a mi to zwisa! Jeszcze się kibicom wygrażać, że ..."kto powiedział, że w Lesznie ma być żużle"!?Co za bezczelność! Proponuję przyswoić udowodnione z wielu historii świata, że ..."nie będzie nas, będzie las!"
122. Dodane przez Obywatel Leszna, w dniu - 28-10-2012 22:21
Jak może miasto dofinansowywać prywatną spółkę.Ja rozumiem ,że Leszno żużlem słynie, ale na sławę niech pracują zawodnicy i prezesi spółki. Czy nie lepiej przeznaczyć te pieniądze na żłobki i przedszkola. Na lekarzy dentystów w placówkach oświatowych Leszna, na logopedów w przedszkolach.Czy należ na siłę utrzymywać chwiejącą się dyscyplinę sportu. Trudno, tak jak napisał mój poprzednik, nie było nas, był las.W końcu wszystko ma swój początek i koniec. Może właśnie nadszedł koniec sportu żużlowego w Lesznie i tego nie należy za wszelką cenę bronic kasą Obywateli miasta. W końcu mamy kapitalizm ,a sport nie jest już polityczny.
123. Dodane przez Wojtex, w dniu - 28-10-2012 22:35
Oczywiście Unii Trzeba dać pieniądze z budżetu miasta ale nie "za frico".Dwa a może cztery miliony trzeba przekazać ALE TYLKO ZA AKCJE.Miasto dając kasę na jeźdźców ma prawo i obowiązek do kontroli tego "podmiotu Gospodarczego".Pod żadnym pozorem nie powinno się samorządowych pieniędzy przekazywać jakiemuś "prywaciarzowi z Rojęczyna".Miasto powinno mieć pakiet kontrolny akcji Klubu.Mając pakiet kontrolny Miasto powinno mieć wpływ na obsadzenie stanowiska Prezesa Spółki.Np rozpisać konkurs na prezesa klubu.Może znajdzie się jakiś specjalista,który chociaż będzie umiał lepiej i po polsku wysłowić się niż ten obecny "prezio"Posiadanie akcji ma ten skutek,że Miasto zawsze może je sprzedać komuś zainteresowanemu dalszym rozwojem Klubu.Szkoda by było zniszczyć taką historię Klubu.
124. Dodane przez kopacz, w dniu - 29-10-2012 00:16
Kopaliśmy kiedyś razem piłkę w Kani.Żal mi Ciebie
125. Dodane przez Rob, w dniu - 29-10-2012 07:34
Bilety na najbliższy mecz Lech - Legia: ceny: 50-85 zł. Mecz za trzy tygodnie i 43000 miejsc sprzedanych. I co Wy na to Leszczyńscy rolnicy i działkowicze?
126. Dodane przez ww, w dniu - 29-10-2012 07:50
Jak już porównujemy tamte lata to porównujmy również wynagrodzenia dla zawodników. To się ma jak 1:10
127. Dodane przez ded, w dniu - 29-10-2012 07:53
To były inne czasy za Rufina. Kiedyś było większe przywiązanie do barw klubowych i taki wychowanek jeździł często w jednym klubie do końca kariery (u nas wyjątkiem tylko Bally) Teraz w żużlu rządzi niestety głównie kasa. Sport jest bardziej skomercjalizowany- jest oświetlenie, dmuchane bandy,tv hd i inne głupoty. Ja również wolałem żużel kiedyś. Nie było ograniczeń w postaci ksm, zawodników gp ( i kombinacji z tym związanych), regulaminu zmienianego co rok.
128. Dodane przez do kom 125, w dniu - 30-10-2012 10:20
wiadomo, przyjedzie Lider Ze Stolicy to się będzie trzeba pokazać, nie?
reklama
129. Dodane przez KIBIC61, w dniu - 30-10-2012 10:41
Koncz Wasc - wstydu oszczedz!
130. Dodane przez do Roba, w dniu - 30-10-2012 11:34
47 tysiecy? ojej, to więcej niz cały twój gostyn, kościan czy skąd tam klikasz
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj