Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Listopada 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Emilia, Emma,
Franciszek, Gerard
Do końca roku 37 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Dwujęzyczne gimnazjum

Dwujęzyczne gimnazjum

14.02.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
przybylska.jpgTo nie będzie żadna szkoła dla elit - mówiła w Rozmowach Elki Aneta Przybylska, dyrektor Gimnazjum nr 4 w Lesznie, które od września ma być szkołą dwujęzyczną. De facto dwujęzyczność wprowadzono w niej już pięć lat temu, teraz będzie jednak dotyczyła ona wszytskich klas. Pani dyrektor podkreśla, że chodzi jej o danie szansy edukacyjnej dla wszystkich dzieci, które chcą się uczyć, zwłaszcza języków obcych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (54)
1. Dodane przez no, w dniu - 14-02-2013 10:49
wielkie nieporozumienie
2. Dodane przez jola, w dniu - 14-02-2013 12:54
Nie ośmieszaj się kobieto!kończy Ci się kandydatura w tym roku i to jest TO!
3. Dodane przez chyba, w dniu - 14-02-2013 12:54
Dzieci w szóstej klasie "walą"byki ortograficzne,a Oni gimnazjum dwujęzyczne!
4. Dodane przez Wxy, w dniu - 14-02-2013 13:01
Nic głupszego. Wyobrażacie sobie matematykę lub fizykę po ang. lub francusku? Efekt taki że uczeń nic nie zrozumie z tych przedmiotów. Czy ma ktoś jakiś lek na chorobę dyrektorki?
5. Dodane przez matka, w dniu - 14-02-2013 13:04
,,Pani dyrektor podkreśla, że chodzi jej o danie szansy edukacyjnej dla wszystkich dzieci, które chcą się uczyć, zwłaszcza języków obcych.Chcą się uczyć...a ile takich jest? większość w ogóle nie chce się uczyć!
6. Dodane przez ekonom, w dniu - 14-02-2013 13:05
nasze dzieci powinny znać jak najwięcej języków, przecież przygotowujemy tanią siłę roboczą do najprostszych prac na zachodzie, Anglicy są bardzo zadowoleni z naszych magistrów czyszczących im kible i proszą o następnych
7. Dodane przez stach, w dniu - 14-02-2013 13:17
jestem przekonany ze wkrotce na tej stronie pojawi sie bogactwo komentarzy bo i sytuacja w G4 jest niezwykle bogata :)
8. Dodane przez Ja, w dniu - 14-02-2013 13:37
Podoba mi się wypowiedź Pani Dyrektor. Do przodu Anetko
9. Dodane przez jj, w dniu - 14-02-2013 13:50
W Gronowie mają dwa języki obce i nie narzekają
10. Dodane przez rodzic, w dniu - 14-02-2013 14:11
Świetna sprawa, zachęcać dzieci do nauki. Moja córka chodzi do tego gimnazjum ma chemię i biologię w j. angielskim, zapewniam, że nauka w G4 jest jak najbardziej wskazana dla wszystkich dzieci nie tylko ze średnią powyżej 5,0. Motywować dzieci do zdobywania wiedzy, każdemu należy dać szansę do bycia uczniem w Gimnazjum dwujęzycznym.
reklama
11. Dodane przez ech..., w dniu - 14-02-2013 14:13
Mysle, ze skoro w gimnazjum mozna wykladac w jezyku obcym, to moze czas na przedszkola obcojezyczne? Wroci dziecko z przedszkola i bedzie gadac po niemiecku, bo jezyk ojczysty bedzie traktowany jako dodatek.
12. Dodane przez Minos, w dniu - 14-02-2013 14:18
Niestety nasze dzieci nie znają dobrze j. polskiego , a my na siłę wtłaczamy ich do kolejnego językowego nieporozumienia ,czy to naprawdę ma sens?
13. Dodane przez a ja mam dość, w dniu - 14-02-2013 14:47
moje dziecko chodziło do tej szkoły, właśnie do tej klasy dwujęzycznej jedyny dobry nauczyciel to (...) 
Cała reszta ..... .  
Myślę, że są gimnazja w Lesznie, gdzie nauczanie jest na dużo wyższym poziomie.
14. Dodane przez ja, w dniu - 14-02-2013 14:54
Drodzy komentujący!!! 
Dwujęzyczność polega na nauce w języku polskim i obcym, tzn. np. biologia wykładana jest zarówno po polsku jak i po angielsku. Dzieci realizują podstawę programową na poziomie gimnazjum, a dodatkowo poznają język obcy!!!Nie polega to bynajmniej na tym, że dzieci nic nie rozumieją... proszę więc rozróżnić naukę dwujęzyczną od nauki w dwóch języków, bo różnica jest ogromna!!! I wówczas nie będą miały sensu te wszystkie komentarze...
15. Dodane przez fx, w dniu - 14-02-2013 15:47
Głupoty wypisują ci co sami mają problemy nie tylko ortograficzne. Moje dzieci akurat chodziły i chodzą do klas dwujęzycznych i nie mają problemów z nauką osiągając wysokie noty. Nie gonię ich do nauki bo sami wiedzą co chcą osiągnąć. Dlaczego innych zawsze kole w oczy, że ktoś chce dla dzieci lepiej? Przecież bardzo wielu uczniów chce uczęszczać do klas dwujęzycznych, bo w tym widzą swoją przyszłość a tu najbardziej robią tragedię ci, których to tak naprawdę nie dotyczy.
16. Dodane przez Polonistka, w dniu - 14-02-2013 17:29
Szansę edukacyjną można dać wszystkim dzieciom lub im ją stworzyć.
17. Dodane przez Andżelika, w dniu - 14-02-2013 18:29
aja skończyłam studia, mam kilka dyplomów, znam sześc jenzyków opcych i zarządzam w Anglii talerzami na zmywaku !
18. Dodane przez gocha, w dniu - 14-02-2013 18:31
Piękne, okrągłe słówka a tymczasem w drugiej klasie skończyła się dwujęzyczność.
19. Dodane przez itd, w dniu - 14-02-2013 19:19
Przed każdym "hmm..." i "he, he, hi, hi" jest "szczere kłamstwo". Wierzcie, wiem co piszę. A jeśli chodzi o samo nauczanie, w dwóch językach, jak najbardziej, ale i mniej zdolne dzieci winny chodzić do całkiem niezłej szkoły. Fakt, że nie wszystkim, niestety, będzie to dane. Gimnazjum nr 4 dla Prymusów!
20. Dodane przez OLek, w dniu - 14-02-2013 20:07
Dzieci z takich klas kupę kasy wydają na korepetycje z mat.fizyki i chemii. Takie przedmioty po polsku nie łatwo zrozumieć. Wszyscy to rozumieją oprócz dyrektorki.
21. Dodane przez ja to ja, w dniu - 14-02-2013 20:43
AP jak zwykle czaruje i jak zwykle kłamie. Nie odpowiedziała do końca, co z zatrudnieniem w szkole i to już powinno dać do myślenia. Poza tym pan redaktor chyba się trochę nie przygotował. Problemem nie jest dwujęzyczność tylko kwestia przekształcenia szkoły w dwujęzyczną. Po co to komu? Przecież oddziały są, chętni do oddziałów też, więc po co ta zmiana? Jeśli Rada Miasta nie przyjmie do wiadomości głosów społeczności lokalnej, to wszyscy zobaczą, że za kilka lat pojawi się propozycja przekształcenia szkoły w placówkę prywatną.
22. Dodane przez karol, w dniu - 14-02-2013 23:19
W trosce o dobro dzieci??Kłamstwo!Ile kontroli miała AP w tym roku szkolnym?No,niech powie...ilu laureatów z j.angielskiego ???Totalna bzdura!Fałsz!Zmiana dyrektora szkoły żądamy!Lepszego z odpowiednimi kwalifikacjami.
23. Dodane przez właśnie, w dniu - 15-02-2013 12:10
ilu było w ostatnich latach finalistów Konkursu Wojewódzkiego z Języka Angielskiego? 
 
brak odpowiedzi? (tej odpowiedzi nie będzie) 
 
poziom kształcenia w tej szkole jest słaby, nauczyciele bazują tylko na umiejętności dzieci a NIE ROZWIJAJĄ ICH
24. Dodane przez lilia, w dniu - 15-02-2013 12:53
POMYSŁOWY DOBROMIR! O? ;-))
25. Dodane przez xmen, w dniu - 15-02-2013 13:28
Jolka!coś się pomyliło,zaświtało ale widzę to czarno
26. Dodane przez 721, w dniu - 15-02-2013 18:24
Szanowna Pani Dyrektor oto tej prestiżowej placówki polecam pani najpierw się samemu edukować w kierunku językowym a dopiero potem otwierać sobie taką placówkę tylko dla tych najlepszych ale nie pod względem inteligencji a grubości portfela rodziców uczniów już teraz się tak dzieje a co to będzie jak powstanie ta niesamowicie prestiżowa szkoła.... 1 słowem pic na wodę  
Jestem tylko ciekaw skąd ma pani tą pewność że będzie pani dyrektorem za rok....
27. Dodane przez jkavy, w dniu - 15-02-2013 18:44
żal mi cię kobieto
28. Dodane przez ja to ja, w dniu - 15-02-2013 21:55
Do kom. 26 
Jak to skąd ma pewność?! (...) załatwi i będzie ;] Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto będzie miał na tyle odwagi, żeby wystartować w konkursie. Życzę z całego serca, aby od nowego roku szkolnego rządził w G4 ktoś, kto jest człowiekiem, z obecnym dyrektorem to niestety, ale za daleko nikt nie zajedzie.
29. Dodane przez doly, w dniu - 15-02-2013 21:14
Niestety matematyka jest w tym gimnazjum na fatalnym poziomie. Teraz jeszcze nauczyciele tej szkoły przenoszą się do liceum i swoim niskim poziomem nauczania próbują przygotować młodzież do matury. Oczywiście kiepskie wyniki są wyłącznie winą dzieci.
30. Dodane przez max, w dniu - 16-02-2013 12:06
Czytaliśmy PL,nie tędy droga...para buch,taczka w ruch i do przodu poza miasto,które nie jest takie duże ale wszyscy wszystko dokładnie WIEDZĄ!
31. Dodane przez kaktus, w dniu - 16-02-2013 12:12
Do kom.26 słuszne spostrzeżenie,oj słuszne...TM postawi się na(....)a pomoże...wow!
32. Dodane przez nauczyciel, w dniu - 16-02-2013 13:29
do kom. 13 i 29 
Uczę w gimnazjum nr 4 i nie wiem dlaczego wszyscy przy okazji sprawy reorganizacji "wieszają na nas psy". Nie sądzę, żebyśmy byli gorszymi nauczycielami niż w innych gimnazjach. Poza tym, nie uważam, że nauczyciel uczący w gimnazjum jest gorszy od tego , który uczy w liceum - skończyliśmy takie same studia, a pracę mamy trudniejszą ze względu na specyfikę młodzieży w wieku gimnazjalnym.
33. Dodane przez nauczyciel 2, w dniu - 16-02-2013 17:57
I ja uczę w Gimnazjum nr 4. Też nie rozumiem dlaczego " wieszane są na nas psy", ale jak zauważyli moi znajomi, pod taką BANDERĄ nic dobrego wydarzyć się nie może. Reprezentuje nas..., no właśnie. I łatkę do nas przypięto.
34. Dodane przez właśnie, w dniu - 16-02-2013 21:51
Szkoła dyrektorem stoi. 
Zatem komentarze nie dziwią.
35. Dodane przez wojt, w dniu - 16-02-2013 22:06
Może należałoby rozróżnić tą specyfikę uczniów. W końcu zarówno specyfika uczniow w liceum, jak i materiału oraz egzaminu maturalnego jest różna od tej w gimnazjum.
36. Dodane przez fiu, w dniu - 17-02-2013 02:11
Dlaczego''wieszają psy'',a kto zamknął drogę do edukacji naszym dzieciom?Rada pedagogiczna głosowała za reorganizacją,to dzięki dzieciom tylu nauczycieli miało pracę a teraz?teraz nie wszyscy nauczyciele będą mogli pracować w gim.4
37. Dodane przez Ewka, w dniu - 17-02-2013 14:19
Czy ktoś sobie zadał pytanie, jak bardzo obniży się dzieki temu pomysłowi poziom nauki w innych leszczyńskich szkołach? Co zdolniejsi i z większymi ambicjami rodziców pójda do ,,czwórki'', a resztę upchnie się do innych placówek, ku rozpaczy nauczycieli! Zróbmy najpierw porzadek ze szkolnictwem podstawowym, z którego wypycha się największych tumanów, którzy mają problem z płynnym czytaniem i liczeniem! Czego mamy ich nauczyć w gimnazjach? Jaką satysfakcję daje praca z grupą młodzieży, z której 50 procent nie powinno z podstawówek wyjść?
38. Dodane przez Kejo, w dniu - 17-02-2013 14:22
Dwujęzyczność?! Moja kuzynka chodziła do G4 i w połowie trzyletniej edukacji ta zachwalana wszędzie dwujęzyczność praktycznie przestała istnieć...
39. Dodane przez no problem, w dniu - 17-02-2013 16:20
tyle otwierano klas ilu było chętnych. Było chętnych na 3 i 1/2 klasy to otwarto 3. Gdyby byli chętni na 4 i 1/3 klasy otwarto by 4. Teraz chętnych będzie na 2 i .... . Pozostałe gimnazja zyskują, bo poziom kształcenia w pozostałych szkołach jest dużo wyższy niż w G4.
40. Dodane przez matka, w dniu - 17-02-2013 23:19
W Kąkolewie dzieci już od 4 klasy podstawówki mają obowiązek nauki niemieckiego i angielskiego
41. Dodane przez anna, w dniu - 18-02-2013 22:04
Wiele leszczyńskich szkół gimnazjalnych osiąga znakomite wyniki w nauce np. Gimnazjum nr.1 w matematyce i nikomu na myśł nie przyszło, by tworzyć klasy tylko o tym profilu,dziwię sie pani dyrektor, ponieważ zwiększanie oddziałów w szkole jest rentowne, a nie ich pomniejszanie,nauczyciele nie mieliby obaw,że stracą pracę(w wywiadzie z redaktorem pani dyrektor nie obrała jasnego stanowiska) mottem pedagoga natomiast jest traktowanie dzieci podmiotowo, a nie przedmiotowo o czym mówił Korczak, jednak nie wszyscy o tym pamiętają! 
Nie bardzo jednak się orientuję,czy pani dyrektor ma wykształcenie pedagogiczne czy jest tylko menagerem szkoły? Jeśli ktoś wie wiecej( czego uczy?) proszę o wpis!
42. Dodane przez obser, w dniu - 18-02-2013 23:10
Wiele leszczyńskich szkół gimnazjalnych osiąga znakomite wyniki w nauce np. Gimnazjum nr.8 z fizyki - w tym roku 2 finalistów konkursu wojewódzkiego.  
A matka z Kąkolewa (wpis 40) raczej nie wie w jaki temacie próbuje dyskutować. Czy to czasami nie w Kąkolewie odradza się słabym uczniom pisać egzamin gimnazjalny w pierwszym terminie? (wyników z drugiego terminu nie liczy się do statystyk)
43. Dodane przez obserwator, w dniu - 19-02-2013 13:09
Właśnie ,co do wykształcenia ...hmm ,dyrektorka tak prestiżowego gimnazjum nie uczy żadnego przedmiotu,nie może,nie ma odpowiednich kwalifikacji a sama wymaga od innych...zastanawiam się jak to się stało?
44. Dodane przez fan, w dniu - 19-02-2013 16:55
Jestem ciekaw czy ktoś wie ile rodzice wydają pieniędzy na korepetycje?
45. Dodane przez cb, w dniu - 19-02-2013 23:07
Jako rodzic ucznia klasy dwujęzycznej G4 odpowiem tak: wielu komentujących nie ma pojęcia na czym polega dwujęzyczność; szkoła nie jest prestiżową placówką, realizuje taki sam program jak w innych gimnazjach, tylko niektóre przedmioty są dodatkowo po angielsku; nie wydaję nic na korepetycje i nie mam zasobnego portfela; na egzaminie nie wymaga się znajomości j. angielskiego (są tam zadania logiczne oraz z języka fikcyjnego) języka mają się nauczyć dopiero w gimnazjum; jeżeli ktoś uważa, że jest niski poziom, to dlaczego jest coraz więcej chętnych; tym co uważają, że dzieci nie chcą się uczyć odpowiem, że prawdopodobnie mają to po kimś w genach. Podsumowując, jest to zwykłe gimnazjum jak każde inne i nie takie straszne jak mówią i wcale nie ma tego angielskiego aż tak wiele. Być może będą organizowane drzwi otwarte, podczas których będzie można zobaczyć na własne oczy jak to wygląda. Aha, ktoś pytał o p.dyrektor , jeśli się nie mylę to jest chyba germanistką i oprócz tego wykłada coś jeszcze na WSH.
reklama
46. Dodane przez kgb., w dniu - 20-02-2013 01:55
To nie wiele potrafi...co do genów dyrektorki wiele skłania do życzenia...nie daleko jabłko pada od jabłoni cdn.
47. Dodane przez Karina, w dniu - 21-02-2013 17:26
Najlepiej głupoty wypisywać. Część osób w ogóle nie wie czym jest owa dwujęzyczność. To nie nauka dwóch języków (bo ta chyba jest obowiązkowa) ale nauka w dwóch językach. I bardzo dobrze, że powstaje taka szkoła, bo coraz więcej liceów ma klasy dwujęzyczne albo klasy, które mają możliwość przystąpienia do matury międzynarodowej. Im szybciej ta dwujęzyczność się pojawi tym lepiej. I nawet jeśli Gim4 stanie się szkołą dla tych zdolniejszych to co z tego? Równie dobrze można mieć pretensje do LO I czy II lub któregoś z gimnazjów, które ma autorski program nauczania w części klas, że też są dla zdolniejszych uczniów.
48. Dodane przez maxio, w dniu - 23-02-2013 07:22
Może należałoby rozróżnić tą specyfikę uczniów. W końcu DO kom47zarówno specyfika uczniów w liceum, jak i materiału oraz egzaminu maturalnego jest różna od tej w gimnazjum.Prawo konstytucyjne mówi:równy dla każdego ucznia dostęp i szanse do edukacji.
49. Dodane przez iw, w dniu - 28-02-2013 11:29
Droga Pani dyrektor,Prosze nam nie prac mozgow i nie obrazac naszej inteligencji.Doskonale wiemy na czym polega dwujezycznosc w pani szkole.I super,bo chwala pani za to ,ze wprowadzila pani to w swojej szkole.Wszelkie inowacje ,nowe pomysly dla dobra uczniow ,jak najbardziej...Pani moze dla rozwoju uczniow utworzyc klasy o profilu pieciojezycznym,jesli oczywiscie bedzie nabor i tu pelna zgoda.Ale w zadnym wypadku ,nie moze Pani z liceum publicznego tworzyc twora i zamykac dostep innym uczniom,ktorzy wybiora inny profil.Pani moze uworzyc nawet dwadziescia klas wielojezycznych,ale nie moze sie Pani graniczyc tylko do tego!Kazdy uczen musi miec prawo wyboru,uczen ale nie Pani.To nie jest Pani prywatny folwark .Prosze nie wciskac ciemnoty ,ze chodzi tu o dobro uczniow!Tu chodzi przede wszystkim o Pani dobro! 
Prosze powiedziec rodzicom prawde co tak naprawde kryje sie za Pani inicjatywa! 
Otoz chodzi o to ,o czym rodzice w ogole nie wiedza,ze zmienila sie ustawa ,jesli chodzi o subwencje z budzetu panstwa.Bedziecie Panstwo rozliczani za efekty swej pracy.Za tem jacy uczniowie ,takie pieniadze!!!Dla mnie czytaj ,jacy nauczyciele takie efekty!Wiadoma rzecza jest fakt ,ze super pracuje sie ze zdolnymi dziecmi.Ze slabszymi gorzej!A co za tym idzie to to,ze dzieci zdajace dobrze egzamin gwarantuja szkole pieniadze!!!Teraz Pani z tego co wiem narzeka na poziom swoich uczniow...Ale gdyby zechcialaPani spojrzec mniej egoistycznie na problem,to doszukalaby sie Pani przyczyny tej slabosci nie tylko w uczniach!!!Jaki mistrz ,taki uczen!Moje dziecko nie bylo alfa i omega,za to mialo bardzo dobrych nauczycieli i dzieki temu ,ze miala szczescie spotkac owych dobrych,skonczyla renomowana Akademie w Polsce.I wcale nie chodzila do renomowanych szkol w Lesznie. 
Powtarzam raz jeszcze,moze Pani wprowadzac przerozne programy innowacyjne,ale nie ma Pani prawa zamykac dostepu do tej szkoly innym.Kazdy musi miec prawo wyboru ,jaka klase wybierze! 
Pani ,jako dyrektor musi polozyc wiekszy nacisk na poziom nauczania,zeby byly efekty,a co za tym pojdzie pieniadze!!!Bo to chodzi tylko i wylacznie o to!!! 
Rok 2013 ,a co idzie za nim ,zmiana ustawy stawia przed nauczycielami ogromne zadania!Rzad postawil na efekty Waszej pracy!!Dobrze nauczycie dzieci,dobrze Wam zaplaca!!!I to jest zdrowe!Skonczyly sie czasy pt.czy sie stoi czy sie lezy 2200 sie nalezy!Zatem prosze solidnie zapracowac na te pieniadze w postaci efekty uczniow,a nie tworzyc szkole tylko dla zdolnych!Kazdy glupi tak by chcial pracowac,nie narobiac sie!!!!Po efektach bedziemy Was sadzic!Tak zaklada nowa ustawa_2013 roku! 
Dziwi mnie tez bardzo postawa Pana Malepszego.Znam go osobiscie i wiem ze to czlowiek wyzszych lotow!Zastanawiam sie tylko jakich perswazji Pani uzyla forsujac swoj pomysl i zyskajac jego aprobate?! 
Na koniec przypominam Pani ,ze szkola jest dla dzieci i ich rodzicow,nie dla Pani.Pani chcac miec szkole dla siebie moze stworzyc swoja firme _,szkole prywatna.Tylko bedzie Pani istniala ,jesli pozwola pani na to uczniowie i kasa ich rodzicow!Z wiekszym szacunkiem prosze dla rodzicow,bo to dzieki nim i ch dzieciom ma pani prace i chleb. 
Pozdrawiam serdecznie
50. Dodane przez Mnit, w dniu - 28-02-2013 15:57
Brawa dla kmentarza wyzej!! 
Robia co chca,jak spiewa Daniec.
51. Dodane przez do 23, w dniu - 06-03-2013 21:37
Yyy, poczytaj sobie na stronie szkoły. Było i to sporo.
52. Dodane przez do iw, w dniu - 06-03-2013 21:51
To się zastanów dlaczego postanowiono zwiększyć liczbę oddziałów? Przecież to się nie opłaca. To co piszesz nie jest absurdalne, ale już to, że dyrektorzy szkół próbują podnieść w jakiś sposób poziom nauczania jest całkowicie logiczne i nie widzę w tym zdrożnego. Tak samo można narzekać, że dyrektorzy renomowanych liceów poprzez ustalanie wysokich progów punktowych i tworzenie testów wstępnych zamykają słabszym uczniom drogę do edukacji. Ale poziom zależy od uczniów, więc jeśli słaby uczeń pójdzie do dobrej szkoły to ta szkoła stanie się słaba i tyle. I znowu "dostęp do nauki utrudniony". Bez sensu to, co piszecie.
reklama
53. Dodane przez EB78, w dniu - 06-09-2013 22:25
MOJA CÓRA CHODZI DO G4 I OBIE JESTEŚMY ZADOWOLONE ZARÓWNO Z PRACY NAUCZYCIELI JAK I KONTAKTU Z P.PRZYBYLSKĄ, KTORA ZAWSZE DORADZI, POMOŻE...ZAZDROŚĆ PRZEMAWIA PRZEZ KOMENTARZE ZAPEWNE TYCH RODZICÓW, KTÓRYCH POCIECHY SIĘ NIE DOSTAŁY BĄDŹ MAJĄ NAUKĘ W 4 LITERACH I ZWALAJĄ WINĘ NA GRONO PEDAGOGICZNE I P.DYREKTOR. MOJA CÓRKA NIE POTRZEBUJE KOREPETYCJI WYSTARCZA JEJ MOBILIZACJA I SAMOZAPARCIE ORAZ ŚWIADOMOŚĆ, IŻ WALCZY O SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ TUDZIEŻ LEPSZY START W DOROSŁOŚĆ.
54. Dodane przez uczennica, w dniu - 27-11-2014 05:01
P.Przybylska jest świetną dyrektorką. Nauczycieli mamy super, ludzie wypowiadający się, źle na temat tej szkoły czy P.Przybylskiej są niemądrzy. Mamy wsparcie ze strony pedagogów. Miałam moment załamania, płakałam i mówiłam mamie, że nie chcę chodzić do gimnazjum nr4, mówiłam, że nie daję rady, nie mam siły, mówiłam, że nie chcę się uczyć tulu przedmiotów, ale na dobre mi wyszło chodzenie do tej szkoły, czuję się tu świetnie, bywa tak, że wrócę do domu i tylko się usiądę to śpię, trzeba się przyłożyć do nauki, ale JEST WARTO !!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj