Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Listopada 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Emilia, Emma,
Franciszek, Gerard
Do końca roku 37 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Nie chcą dwujęzycznego

Nie chcą dwujęzycznego

26.02.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
nowacki80.jpgPowstanie dwujęzycznego gimnazjum nr 4 oznaczać będzie degradację pozostałych szkół gimnazjalnych w Lesznie - mówił w Rozmowach Elki Mariusz Nowacki, przewodniczący Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 7 w Lesznie. Rada zebrała ponad 300 podpisów pod protestem przeciwko pomysłowi przekształcenia. Chce przekonać radnych do pozostawienia szkoły w obecnym kształcie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (37)
1. Dodane przez K, w dniu - 27-02-2013 11:26
A NIBY DLACZEGO DWUJĘZYCZNE GIMNAZJUM NR 4 MIAŁOBY ZDEGRADOWAĆ POZOSTAŁE GIMNAZJA? WG MNIE DAŁOBY TYLKO MOŻLIWOŚĆ NAUKI DZIECIAKOM O DUŻYCH ZDOLNOŚCIACH JĘZYKOWYCH I TYLE.
2. Dodane przez Adam, w dniu - 27-02-2013 12:05
Dajmy dzieciom szansę jak najszybciej wejścia w szerszy świat.Dzisiaj bez znajomości języków obcych w Europie nie ma co szukać,a im młodszy umysł tym bardziej chłonny.Dlatego dzieci powinny jak najszybciej uczyć się języków obcych.
3. Dodane przez rex, w dniu - 27-02-2013 12:55
Sobie daj szlaban..
4. Dodane przez INGA, w dniu - 27-02-2013 14:05
Nie rozumiem zupełnie podejścia osób, które są przeciwnikami powstanie takiego gimazjum. Moja córka do takiego uczęszcza. Postęp jaki zrobiła z języka angielskiego po 2 latach nauki jest niewiarygodny. Nie chodzi na dodatkowe korepetycje bo sama wychowuję dzieci i niestety nie moge sobie na to pozwolić. Wszystko to jej praca i szkoła, która daje możliwość nauki języka dzieciakom, których rodziców nie stać na dodatkowe lekcje. Nie rozumiem uwag, ze to ma byc snobistyczne i elitarne gimnazjum. Mysle, ze mówia o ty tylko ci, którzy tak naprawde nie maja pojęcia o tej szkole. Uważam,że Pani Dyrektor i kadra nauczycieli, którym sie chce wiecej niż innym zrobiła naprawę kawał dobrej roboty. Proszę zobaczyć ilu uczniów chce sie uczyć w tej szkole. Niestety z braku miejsc nie wszyscy mogą. Uważam, że wielu dyrektorów szkół powinno obiektywnie popatrzeć i wziąc przykałd z dyrektora tej palcówki i zacząć działać a nie siedzieć na ciepłym stołku za kilka tysięcy złotych przez parę lat. Proszę Państwa samo sie nie zrobi.
5. Dodane przez karol, w dniu - 27-02-2013 14:37
Mnie zastanawia jedno: Dlaczego miasto ma płacić za szkolę, która chce oderwać się od obowiązujących norm. Inne szkoły pewnie też chcą mieć takie zaplecze technologiczne jak 4. Mówi się, że to dla dobra dzieci - czy tak jest? Jakoś poparcia na tą tezę nie widzę wiadomości. Mamy Panią Dyrektor, która robi za pieniądze miasta szkołę elitarną blokując dostęp dla mniej zdolnych dzieci. Rozumiem, że te dzieci są gorsze bo w wieku 12 lat nie są uzdolnione językowo? Kpina. Jak powstanie osobne gimnazjum to niech samo zbiera środki na utrzymanie a nie kosztem innych szkół bo wiadomo Miasto ma ograniczone środki finansowe a ktoś musi łożyć na ich utrzymanie. Co z nauczycielami bo klas też będzie mniej... Zwolnić - na bruk? Gdzie ten wątek się podział?? Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze o pieniądze. Popieram Radę Rodziców SP7!
6. Dodane przez Olek, w dniu - 27-02-2013 14:41
Oj panie Mariuszu, Pana argumenty są mocno naciągane. Brzmi Pan strasznie niewiarygodnie. Nie chcę, bo nie i zrobię wszystkim na złość. Miesza się Pan w nieswoje sprawy. Jedyne, co mnie przekonuje, to fakt, że Pan chce, aby dziecko miało blisko do szkoły, a nie to jest najważniejsze.
7. Dodane przez K, w dniu - 27-02-2013 17:59
jestem jak najbardziej za utworzeniem takiego gimnazjum w Lesznie - inne szkoły powinny brać przykład a nie zbierać podpisy przeciwko
8. Dodane przez ja to ja, w dniu - 27-02-2013 18:44
Bardzo dobre słowa Panie Mariuszu! Gimnazjum dwujęzyczne to wymysł obecnej pani dyrektor, która jak zawsze ma parcie na bycie w centrum zainteresowania. Nie liczy się z dobrem uczniów, a to przecież oni powinni być najważniejsi.
9. Dodane przez maniek, w dniu - 28-02-2013 22:16
Niestety przewodniczacy rady szkoly nr 7 nie powiedzial nic o sytuacji na linii dyrektorka - nauczyciele - rodzice w Gimnazjum nr 4. A tam od konfliktow az huczy!Dyrektorka od lat marginalizuje rodzicow i uczniow klas nie-dwujezycznych. To nie oni sa elita, licza sie tylko dwujezyczni, bo nimi mozna chwalic sie na zewnatrz, takze przed prezydentem. A sukces jest potrzebny bo w tym roku przeciez mija kadencja dyrektorska i czyms trzeba zablysnac przeciez, by pozostac w gabinecie.A wyniki egzaminow gimnazjalnych oraz znikoma liczba olimpijczykow z jezyka angielskiego z klas chwaly dyrektorce nie przynosza. To jest prawdziwy powod proby przeksztalcenia gimnazjum w dwujezyczne.  
Halo rodzice, czy to nie jest prawda?????
10. Dodane przez umiem czytać, w dniu - 27-02-2013 19:13
komentarze za to urzędnicy ministerstwa oswiaty z Marninkowskiego,komentarze przeciw - rodzice.
11. Dodane przez mediator, w dniu - 27-02-2013 20:11
Wszystkie dzieci powinny mieć równe szanse do edukacji.Komu zależy na przekształceniu tej szkoły?Dlaczego?Szkoła ma oddziały dwujęzyczne,komu przeszkadzają klasy ogólne i jak są traktowane przez Dyrektorkę?Refundacja za utworzenie oddziałów dwujęzycznych a ogólnych niestety nie .Który dobry dyrektor pozbywa się 5 oddziałów?Ilu laureatów miała p.Dyrektor przez te wszystkie lata?odpowiem:JEDNEGO!!!Wielu nauczycieli straci pracę,bzdurą jest to ,że znajdą pracę w gim.1 lub gim.7.Nie ma tam dla nich pracy...Inne leszczyńskie gimnazja też stracą .Dziecko chce być dobre.Jeśli nie umie -naucz.Jeśli nie rozumie-wytłumacz.Jeśli nie może-pomóż.
reklama
12. Dodane przez do k, w dniu - 27-02-2013 20:25
z czego brać przykład? z ograniczania dostępu do szkoły. Wyobraźmy sobie taką oto sytuację. Wszystkie leszczyńskie gimnazja od września tworzą klasy tylko dwujęzyczne - oczywiście przyjmujemy, że na wejściu do szkoły kandydat musi wykazać się wysokim stopniem "wyuczalności" w tym zakresie. Co z dzieciakami, które nie zaliczą testu na wysokim poziomie? Nie mają prawa uczyć się w żadnym gimnazjum. Do tej pory w G4 mogły uczyć się dzieci ze zdolnościami językowymi jak również pozostałe. Nie trzeba chyba wiele tłumaczyć, że w wśród pozostałych są również dzieciaki, które nie chcą lub nie mogą pewnej wiedzy opanować. Od września ich już w szkole nie będzie. Prosty zabieg podnoszący ranking G4 w środowisku - mamy przecież tylko zdolne językowo dzieci, które z pewnością bardzo dobrze przyswajają wiedzę z pozostałych przedmiotów. Inna hipotetyczna sytuacja. Tworzymy klasy tylko dla zdolnych matematycznie, odpowiednie testy i mamy elitę przyszłych matematycznych olimpijczyków. Idąc dalej tym schematem możemy wyobrazić sobie dalsze sztuczne twory: klasy uzdolnionych np. chemicznie, uzdolnionych ruchowo lub klasy tylko dla wysokich, można też stworzyć klasy dla bogatych (a czemu nie) po co biedny ma czuć się inaczej wśród bogatych, dla nich niech powstaną "biedagimnazja". Pozdrawiam ciepło.
13. Dodane przez rodzic, w dniu - 27-02-2013 20:27
Prawda,prawda...Dyrektorce kończy się kadencja gdzie taką posadkę dobrą znajdzie??Trzeba być kimś, jeśli chce się uchodzić za coś!!!
14. Dodane przez 123, w dniu - 27-02-2013 20:34
Wywiad był przeprowadzony tendencyjnie. Pan Adamek wyraźnie popiera utworzenie dwujęzycznego gimnazjum. Wyszło na to, że Panu Nowackiemu chodzi tylko o to, aby jego dzieci nie miały daleko do szkoły. A przecież wiadomo, że nie o to chodzi w całej tej sprawie.
15. Dodane przez fx, w dniu - 27-02-2013 21:06
Zazdrość... Zazdrość .... i głupie tłumaczenie przeciwników...., bzdety wygadują i tyle .  
Odległość.... puknijcie się w głowy, dzieci ze wsi mają jeszcze dalej...
16. Dodane przez RM, w dniu - 27-02-2013 21:41
Proszę się zorientować w sprawie do kom.15 ZMIENIĆ PROSZĘ DOKTORA BO OBECNY OSZUKUJE!!!
17. Dodane przez fx, w dniu - 27-02-2013 22:33
dot. kom 16 ...w sprawie jestem zorientowany, a doktora to sam lub sama zmień, na takiego od histerii.... najlepiej !!!!
18. Dodane przez Ewa, w dniu - 27-02-2013 22:50
Dla mnie to Pani Dyrektor kompletnie sie w głowie pomieszalo!Nie mam małych dzieci i nie mam żadnego interesu aby bronić starego gimnazjum.Jednak skandalem jest dla mnie pomysł Pani dyrektor,ktora dla zaspokojenia swoich ambicji i chęci zablysniecia w środowiskach dzieli uczniów na tzw.lepszych i gorszych!Nie jej o tym decydować!Szkoła ma byc dla wszystkich ,a nie dla wybranych!A tak bedzie ,miła Pani dyrektor!Tak ,jak było z tzw.zerowkami w liceum nr.1.Chodziła tam sama tzw.smietanka LESZCZYNSKA!znam to wszystko od podszewki!PANI NIE CHODZI O DOBRO DZIECI,Pani chodzi o dzielenie ich i zablysniecie w środowisku leszczynskim.Bardzo smutne!A swoją droga ,bardzo mnie ciekawi ,w jaki sposób udało sie Pani dyrektor uzyskac pozwolenie od pana Malepszego?!Dziwne jest tez to ,ze pan prezydent nie wyraził zgody na ten pomysł innemu dyrektorowi gimnazjum....bardzo to mnie zastanawia!
19. Dodane przez max kolonko, w dniu - 27-02-2013 23:07
BRAWA DLA KOM.18-POPIERAM!w jaki sposób uzyskała,bardzo prostyBIOLOGICZNY w języku francuskim ;-)
20. Dodane przez jeszcze ja, w dniu - 28-02-2013 08:51
Po co napisać, że rodzice chcą normalnego gimnazjum jak można napisać, że czegoś tam nie chcą. Proponuję utworzyć gimnazjum dla pięknych blondynek wtedy nawet języków uczyć nie trzeba.
21. Dodane przez do 15, w dniu - 28-02-2013 13:11
Cos twój doktor kiepski, oj kiepski. Ale co się dziwic, jaki pacjent taki doktor. Mniej niż zero...
22. Dodane przez bog, w dniu - 28-02-2013 15:08
Panie Adamek!Prosze w nastepnych wywiadach nie byc stronniczym!!Pana stroniczosc czuc bylo na odleglosc! 
To nie o odleglosc do szkoly tez chodzi!Pan jakby nie znal zycia ,mily Panie.Jesli Pan nie kuma o co chodzi ,to Pana oswiece!!!O kase chodzi!!!!O przetrwanie!!Pan nie wie ,co sie dzieje w oswiacie?!Oswiata na dzien dzisiejszy ,to biznes!Odsylam do mojego komentarza pod Pania dyrektor.Nio,ale jesli Leszno ma tak wybitnych dziennikarzy ,to boje sie ,ze na zawsze zostanie zasciankiem .Prosze bardziej wglebic sie w istote problemu,a byc moze wowczas dopatrzy sie Pan sedna sprawy..Jestem zdruzgotana pana postawa.
23. Dodane przez absolwentka "4", w dniu - 28-02-2013 20:59
Pani Dyrektor ma ambicje, które skutkować będą tym że już dzieci w podstawówce będą uczestniczyć w "wyścigu szczurów", zgadzam się z Panem Nowackim - nie chodzi o to by klas dwujęzycznych nie było, jak najbardziej niech są i kształcą najzdolniejszych uczniów, ale nie powinno się dyskryminować uczniów którzy nie są tak zdolni i nie zamykać im możliwości uczenia się w dobrym, dobrze wyposażonym gimnazjum, Pani Dyrektor chce się ich pozbyć ze szkoły żeby nie zaniżali jej statystyk,  
a na stronniczość Pana Adamka szkoda słów
24. Dodane przez jestem przeciw, w dniu - 01-03-2013 11:07
iczby nie kłamią , w ciągu 3 lat do dwujęzycznego G4 przyjmą 300 dzieci ze świadectwami "z paskiem" (średnia powyżej 4,75). 
To spowoduje, że z innych gimnazjów duża liczba, powiedzmy ponad 200 tych najlepszych dzieci ubędzie. W tych gimnazjach wyniki spadną. Za 3 lata po egzaminach pani dyrektor i prezydent miasta odtrąbią sukces pedagogiczny pod tytułem: "Mieliśmy świetny pomysł bo widać ze szkoła jest super". kto tego nie widzi ten po prostu nie chce tego zobaczyć.  
PS zapytajcie w Liceum nr 4 dlaczego w rankingach nie są lepsi od LO1 i LO2,. Bo się nie da jak zdolniejsi uczniowie są w innych szkołach 
PS2 i nie piszcie ze każdy może mieć lepsze dzieci bo jak widać tylko w G4 się inwestuje. Ideą gimnazjów było wyrównywanie szans
25. Dodane przez Jagna, w dniu - 01-03-2013 13:51
Zdecydowanie jestem za gimnazjum dwujęzycznym. Dzieci, które mają taką motywację do auki na takim poziomie mszą mieć wybór.  
Trzeba zmenć rejony szkolne-gimnazjalne ,by dzieci miały do gimnazjum liżej. Z siódemki np. wSP. Klasy gimnazjalne, bo dzieci coraz mnie. Trójka lub edynka mogą być przerobione na gimnazjum . Dzieci w wieku ponad 12 mogą chodzić do szkoły nieco dalej.  
Gimnazja muszą być na wysokim poziomie, bo chłonność wiedzy w tym wieku jest wysoka i trzeba do nauki motywować a nie do niecnierobienia.
26. Dodane przez znawca, w dniu - 01-03-2013 18:47
Jestem przeciw pomysłowi -uważam, że nauczycielom z nadmiaru czasu wolnego pokręciło się w głowie - niech sobie otwierają prywatne szkoły -droga wolna!  
 
A to ILO jest przereklamowane -sami uczniowie tak twierdzą
27. Dodane przez OLA, w dniu - 01-03-2013 22:48
W tym gimnazjum bazuje się na tym tylko co dzieci umią już a nie są rozwijane!!!
28. Dodane przez Tomek72, w dniu - 02-03-2013 02:18
Bzdura ... 
postępu nie da się zatrzymać ... 
trzeba "iść z postępem" 
trzeba równać do lepszych ...
29. Dodane przez iw, w dniu - 02-03-2013 08:26
PRZYPOMINAN RAZ JESDroga Pani dyrektor,Prosze nam nie prac mozgow i nie obrazac naszej inteligencji.Doskonale wiemy na czym polega dwujezycznosc w pani szkole.I super,bo chwala pani za to ,ze wprowadzila pani to w swojej szkole.Wszelkie inowacje ,nowe pomysly dla dobra uczniow ,jak najbardziej...Pani moze dla rozwoju uczniow utworzyc klasy o profilu pieciojezycznym,je  
sli oczywiscie bedzie nabor i tu pelna zgoda.Ale w zadnym wypadku ,nie moze Pani z liceum publicznego tworzyc twora i zamykac dostep innym uczniom,ktorzy wybiora inny profil.Pani moze uworzyc nawet dwadziescia klas wielojezycznych,al  
e nie moze sie Pani graniczyc tylko do tego!Kazdy uczen musi miec prawo wyboru,uczen ale nie Pani.To nie jest Pani prywatny folwark .Prosze nie wciskac ciemnoty ,ze chodzi tu o dobro uczniow!Tu chodzi przede wszystkim o Pani dobro!  
Prosze powiedziec rodzicom prawde co tak naprawde kryje sie za Pani inicjatywa!  
Otoz chodzi o to ,o czym rodzice w ogole nie wiedza,ze zmienila sie ustawa ,jesli chodzi o subwencje z budzetu panstwa.Bedziecie Panstwo rozliczani za efekty swej pracy.Za tem jacy uczniowie ,takie pieniadze!!!Dla mnie czytaj ,jacy nauczyciele takie efekty!Wiadoma rzecza jest fakt ,ze super pracuje sie ze zdolnymi dziecmi.Ze slabszymi gorzej!A co za tym idzie to to,ze dzieci zdajace dobrze egzamin gwarantuja szkole pieniadze!!!Teraz Pani z tego co wiem narzeka na poziom swoich uczniow...Ale gdyby zechcialaPani spojrzec mniej egoistycznie na problem,to doszukalaby sie Pani przyczyny tej slabosci nie tylko w uczniach!!!Jaki mistrz ,taki uczen!Moje dziecko nie bylo alfa i omega,za to mialo bardzo dobrych nauczycieli i dzieki temu ,ze miala szczescie spotkac owych dobrych,skonczyla renomowana Akademie w Polsce.I wcale nie chodzila do renomowanych szkol w Lesznie.  
Powtarzam raz jeszcze,moze Pani wprowadzac przerozne programy innowacyjne,ale nie ma Pani prawa zamykac dostepu do tej szkoly innym.Kazdy musi miec prawo wyboru ,jaka klase wybierze!  
Pani ,jako dyrektor musi polozyc wiekszy nacisk na poziom nauczania,zeby byly efekty,a co za tym pojdzie pieniadze!!!Bo to chodzi tylko i wylacznie o to!!!  
Rok 2013 ,a co idzie za nim ,zmiana ustawy stawia przed nauczycielami ogromne zadania!Rzad postawil na efekty Waszej pracy!!Dobrze nauczycie dzieci,dobrze Wam zaplaca!!!I to jest zdrowe!Skonczyly sie czasy pt.czy sie stoi czy sie lezy 2200 sie nalezy!Zatem prosze solidnie zapracowac na te pieniadze w postaci efekty uczniow,a nie tworzyc szkole tylko dla zdolnych!Kazdy glupi tak by chcial pracowac,nie narobiac sie!!!!Po efektach bedziemy Was sadzic!Tak zaklada nowa ustawa_2013 roku!  
Dziwi mnie tez bardzo postawa Pana Malepszego.Znam go osobiscie i wiem ze to czlowiek wyzszych lotow!Zastanawiam sie tylko jakich perswazji Pani uzyla forsujac swoj pomysl i zyskajac jego aprobate?!  
Na koniec przypominam Pani ,ze szkola jest dla dzieci i ich rodzicow,nie dla Pani.Pani chcac miec szkole dla siebie moze stworzyc swoja firme _,szkole prywatna.Tylko bedzie Pani istniala ,jesli pozwola pani na to uczniowie i kasa ich rodzicow!Z wiekszym szacunkiem prosze dla rodziców,bo to dzięki nim ich dzieciom ma pani pracę i chleb.  
Pozdrawiam serdecznie !
30. Dodane przez ojciec, w dniu - 02-03-2013 12:43
Popieram kom.29 ,szczera prawda co do dyrektorki to nie liczy się z nikim ma swoją wizję.To specyficzny dyrektor,jedyny z którym do tej pory przyszło mi się spotkać.Mam nadzieję ,że te wszystkie opinie zostaną zauważone i przemyślane mając na względzie wyłącznie dobro naszych dzieci.
31. Dodane przez zdziwiona, w dniu - 03-03-2013 12:51
żeby była prawdziwa dwujęzyczność lekcje po angielsku powinni prowadzić ludzie, którzy mówią poprawną angielszczyzną!!! nie wystarczy zdać FCE żeby mówić, że zna się język!!! ilu rodziców sprawdziło poziom języka angielskiego nauczycieli uczących ich dzieci w obcym języku??  
a ja mam nadzieję, że zanim mój przedszkolak pójdzie do gimnazjum to zlikwidują ten dziwne twory...
32. Dodane przez bzz, w dniu - 03-03-2013 17:51
To WSZYSTKO co się dzieje w Gimnazjum 4 to jakiś "czeski film". Uczniowie OGŁUPIANI, nauczyciele ZASZCZUCI, a cała reszta, mam tu na myśli rodziców i innych mniej, lub bardziej zaangażowanych w sprawę, OSZUKIWANI. Pani Dyrektor manipuluje wszystkimi i tymi nastoletnimi i tymi pełnoletnimi.  
Jedynymi ODWAŻNYMI to są tu RODZICE, którzy walczą o dobro swoich dzieciaków. Brawo, Panie Mariuszu, życzę wytrwałości, mam tylko nadzieję, że nie Pan jeden z tą machiną walczy! a, i brawo za komentarz nr 29!
reklama
33. Dodane przez RODZIC 387, w dniu - 03-03-2013 18:09
Do kom.31 sprawdziliśmy i nastąpiło rozczarowanie...nic, 'NIC NIE UMIĄ!Komu to zawdzięczają?Też wiemy...oj,rozliczymy ,rozliczymy,napiszemy żeby nie było wypłaty,napiszemy...OBCIĄŻYMY KOSZTAMI,OBCIĄŻYMY!!!
34. Dodane przez 123, w dniu - 03-03-2013 19:59
do kom. 33  
Umieją, nie umią! Chyba też kiepską szkołę skończyliśmy!!!!
35. Dodane przez Rodzic SP 7, w dniu - 03-03-2013 20:35
Proponuję zakończyć spory. Na portalu http://leszno24.pl poinformowano, że rozpoczęła się rekrutacja do oddziałów dwujęzycznych w Gim. nr 4. Z informacji podanych na portalu wynika, że szkoła planuje utworzyć 4 oddziały dwujęzyczne (czyli tyle ile zakładał plan Pani Dyrektor). Czy oznacza to, że pomysł przekształcenia przejdzie i tym samym klas ogólnych w szkole nie będzie? 
Jeśli tak, to znaczy, że w Lesznie wszystko da się załatwić... Sporo nas podpisało ten protest, ale zdanie rodziców nie ma przecież tej sprawie żadnego znaczenia... Wielkie dzięki Panie Mariuszu za próby. 
A Pan prowadzący wywiad zarówno panią Dyrektor Gim. 4, jak i z P. Mariuszem powinien jeszcze raz wysłuchać swoich "dzieł" i zastanowić się nad tym, czy podczas przeprowadzania obu wywiadów wykazał się obiektywnością i bezstronnością. Taki przecież powinien być dobry dziennikarz!!! Brawo za komentarz nr 29!!! Pozdrawiam.
36. Dodane przez Monia lat51, w dniu - 03-03-2013 22:09
Panie Mariuszu,wraz z mężem i dziećmi wspieramy Pana i ODWAŻNYCH RODZICÓW, którzy dążą do tak SZCZYTNEGO CELU,nie robicie państwo tego tylko dla siebie lecz dla innych dzieci także,trzymamy za Was kciuki,jesteście WIELCY!
37. Dodane przez RODZIC 387, w dniu - 03-03-2013 23:08
do kom.33 weż się za solidną pracę,po efektach będziemy Was sądzić i czego nauczycie,mądralo po FCE
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj