Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Apoloniusz,
Bogusław, Bogusława,
Flawiusz
Do końca roku 257 dni.
Start arrow Leszno arrow Zniżki dla wielodzietnych

Zniżki dla wielodzietnych

Zniżki dla wielodzietnych

10.06.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
pis1006.jpg
Leszczyński PiS proponuje wprowadzenie „Karty Leszczyńskiej Rodziny" - program pomocy dla rodzin z dziećmi i poprawy sytuacji demograficznej. Szczególnie dla rodzin wielodzietnych, które mogłyby liczyć na bardzo konkretne korzyści finansowe – ulgi w opłatach, zniżki na bilety i dotacje na nowo narodzone dzieci.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wprowadzenie specjalnego programu pomocy dla rodzin ma być, zdaniem PiS sposobem na poprawienie coraz gorszej sytuacji demograficznej w Polsce. -To nie tylko kwestia naszych przyszłych emerytur, ale też być albo nie być naszego narodu - mówił poseł Jan Dziedziczak. Dzieci rodzi się bowiem coraz mniej, w dodatku młodzi ludzie, którzy powinni zakładać rodziny, wybierają emigrację.
Skoro polityka prorodzinna w skali makro nie działa, radni Prawa i Sprawiedliwości
w Lesznie postanawiają wprowadzić ją w skali mikro, czyli samorządu. Przygotowali projekt uchwały wprowadzającej „Kartę Leszczyńskiej Rodziny”. Jest to program mający na celu poprawę opieki nad rodzinami ze strony samorządu. Programy takie wprowadziło już kilkadziesiąt polskich miast. Najbardziej konkretnym przykładem wsparcia ma być objęcie rodzin wielodzietnych, czyli posiadających co najmniej trójkę dzieci, systemem ulg i dotacji. Rodzina 3+ mogłaby liczyć na przykład na specjalne, rodzinne bilety komunikacji miejskiej, ulgi w opłatach za żłobek i przedszkole, zasiłki na naukę dzieci w szkołach, 50-procentowe ulgi w czynszu, opłatach za wodę i ogrzewanie. Także narodziny trzeciego i kolejnych dzieci związane byłyby z roczną pomocą finansową z budżetu miasta w wysokości 300 złotych miesięcznie. Także wszystkie imprezy sportowe i kulturalne, które są dofinansowywane przez miasto, wiązałyby się obowiązkowo z wprowadzeniem biletów rodzinnych w cenie 10 złotych. Na pytanie, czy dotyczy to na przykład meczów żużlowych szef klubu PiS Sławomir Szczot odpowiedział twierdząco. -Być może to argument, który skłoni kibiców Unii do działań prorodzinnych już dziś wieczorem - zażartował poseł Dziedziczak.

Na razie jednak radzimy kibicom wstrzemięźliwość. Projekt dopiero trafi bowiem na obrady Rady Miejskiej Leszna, a jeszcze nie wiadomo, jak zareagują nań radni Platformy, Lewicy i Gospodarnych. Nie wiadomo też, jakie będą jego koszty. Co ciekawe, na razie nie wiadomo, ile rodzin wielodzietnych jest w Lesznie. -Urząd Miasta nie dysponuje takimi danymi - mówi Sławomir Szczot. Według jego szacunków, opartych o statystyki, może chodzić o około 300 rodzin. -Jeżeli tak jest, roczny koszt programu wynosi 2 miliony złotych - kalkuluje Szczot - 1,2 miliona wyłożyłby budżet miasta, pozostałe pieniądze pochodziłyby z budżetów miejskich spółek, zakładów budżetowych, placówek oświatowych, wreszcie prywatnych firm, które byłyby zainteresowane w wejściu w system ulg dla posiadaczy kart. (jad)
 
Komentarze (43)
1. Dodane przez lpo, w dniu - 10-06-2013 15:49
co to jest 300 zł na miesiąc!!!!! na pampersy nie starczy a co dalej...
2. Dodane przez łukcik, w dniu - 10-06-2013 16:09
Populizm. Przecież budżet miasta to kasa wszystkich. Nie widzę powodu, żeby z mojej kasy sponsorować wielodzietne rodziny. Jestem przeciwny! Niech PO coś da od siebie, ja mam dość pisowskich pomysłów realizowanych kosztem budżetu miasta. Jakieś pomniki, jakieś rodziny wielodzietne.
3. Dodane przez Wowo, w dniu - 10-06-2013 16:13
Czynsz-dotyczy świadczenia z umowy najmu.Panie Szczot pan 
chciał być prezesem LSM i nie wie Pan podstaw, opłaty czy czynsz.
4. Dodane przez marian, w dniu - 10-06-2013 16:13
jasne i caly rynek i okolice beda teraz korzystac juz tak biora z mopsu co sie da. ludzia ktorzy uczciwie pracuja i zarabiaja nikt nic nie daje tylko takim ktorym sie pracowac nie chce.zal takiego panstwa ktore wspiera nie pzedsiebiorczych z malymi ambicjami
reklama
5. Dodane przez singielka, lat 40, w dniu - 10-06-2013 16:14
nie mam dzieci, czemu mam dokładać tym co ich narobili??? może oni mi do wakacji dołożą???
6. Dodane przez max, w dniu - 10-06-2013 16:34
2 mln zł, łatwo wydaję się cudze pieniądze... a może tak wziąść i przyciągnąć inwestorów do Leszna? przynajmniej ludzie będą mieć prace a nie tylko żeby dzieci robić...
7. Dodane przez mamcia, w dniu - 10-06-2013 16:50
jestem za!! samotnie wychowuję 3 dzieci..ojciec uchyla się od płacenia całości alimentów..pracuję..każda dopłata byłaby dla mnie wielką pomocą..nawet za obiady w szkole...mam nadzieję, że ten projekt przejdzie...jeśli tak...będę głosować za PIS
8. Dodane przez Aga- mamusia 3 dzieci, w dniu - 10-06-2013 17:18
Ja mam trójkę dzieci. Uwaga ja urodziłam nie narobiłam. To obraza mnie. Decyzja moja że mam 3 wspaniałych dzieci. Pracuję. A pieniądze by mogli przeznaczyć na naprawdę potrzebne rzeczy w mieście. np plac zabaw na placu Metziga a nie na park dla starszych osób. Psy robia wszędzie
9. Dodane przez zolo, w dniu - 10-06-2013 17:21
Ale chyba znów sie starym kawalerom pokręciło. Nie ma komu przedstawiac takich akcjiw PiS tylko stary kawaler? Razem z preziem niech dzieci narobia a póxniej takie inicjatywy wysuwac. Jak nie film o swietym prezydencie to znowu to-- szok!
10. Dodane przez do 7 ..., w dniu - 10-06-2013 17:38
Przecież jest fundusz alimentacyjny, podać uchylącego się do sądu i po sprawie. 
A dodatek do obiadów w szkole można dostać już teraz, bez konieczności uchwalania czegokolwiek.
11. Dodane przez justib, w dniu - 10-06-2013 17:57
@ DO KOM2. Skoro budżet miasta to kasa wszystkich, to ja nie widzę powodu żeby z mojej kasy sponsorować np słynny klub Fogo Srogo Unię Leszno! Nie jestem kibicem i tyle! Cóż za prostackie myślenie! Ja jestem za tym projektem!  
DO KOM.4.Proszę nie wkładać wszystkich rodzin wielodzietnych do jednego worka! Bo są rodziny uczciwe,którym niestety przy ich ilości dzieci się nie przelewa i taka pomoc byłaby nieoceniona!  
ps. Pomysł jak najbardziej wart rozważenia!
12. Dodane przez oburzona, w dniu - 10-06-2013 18:19
Tak, uczcie brania i wołania o jeszcze. Tak wyrabia się w ludziach podejście roszczeniowe do życia. Ale nie zapomnijcie jeszcze o tym, że to nauczyciele powinni dzieci im wychować i odrabiać za dzieci zadania. Może by tak do pracy sie wziąć? Dziś słyszałam w radio, że masa ludzi nie ma pracy... i nie chce jej mieć. Nie ma zamiaru skalać rąk jakimkolwiek trudem. I co? Mamy utrzymywać im dzieci? Nie zgadzam się!
13. Dodane przez KAMA, w dniu - 10-06-2013 18:59
TO JEST NIE NORMALNE.JUŻ TERAZ OSOBIŚCIE ROZMAWIAM Z MATKĄ KTÓRA MA KILKA DZIECI I ŚMIEJE SIĘ ŻE JEJ SIĘ DOBRZE WIEDZIE, KOMUNIE ROBI W NAJDROŻSZYM LOKALU,I CO NAJLEPSZE DALEJ ROBI DZIECI BO JEJ TO SIĘ OPŁACA.TYLKO TE DZIECI SĄ NIE WINNE ŻE MAJA TAKICH RODZICÓW .
14. Dodane przez do 12, w dniu - 10-06-2013 19:38
Nie bądź taka do przodu, bo nie znasz dnia, ani godziny. Chciałbym to widzieć jak znajdujesz wtedy nową pracę w Lesznie z której można podać dzieciom coś więcej na talerz niż suchy chleb.
15. Dodane przez nemezis, w dniu - 10-06-2013 21:01
PIS to partia S O C J A L I S T Y C Z N A. Ci "geniusze intelektu" chyba nie wiedzą, żeby dać np 300 zł to muszą zabrać z naszych podatków 500 zł. Z tego 300 na dzieci, 100 na urzędników którzy zbierają i rozdzielają oraz 100 dla nich za ich "ciężką pracę" 
Pisowcy jak chcecie ulżyć wielodzietnym rodzinom to zlikwidujcie przymus ubezpieczeń społecznych.
16. Dodane przez do 5, w dniu - 10-06-2013 21:09
Nie masz bo nie możesz mieć. I ja z tego powodu się z ciebie nie śmieję. Ja mogę i mam - czwórkę. Mam na wakacje, nie potrzebuję twojej jałmużny.
17. Dodane przez Anty singiel, w dniu - 10-06-2013 21:24
Te komentarze to istne buradztwo. Dla singli wprowadziłbym podatek tzw. bykowe. Do komentarza nr 4 i 5. Ciekawy jestem kto was będzie utrzymywał jak skończycie wiek produkcyjny. Twoje wakacje to w przyszłości zamknięcie w OPSie, który i tak jest utrzymywany z podatków wszystkich mieszkańców Polski. Życzę Tobie aby ktoś ci to wygarnął prosto w twarz i powiedział, że najlepiej jak zejdziesz z tego świata ponieważ jesteś zbyt drogi singlu w utrzymaniu. Popieram ten pomysł.
18. Dodane przez do 17, w dniu - 10-06-2013 22:10
Szkoda, że zanim napisałeś te bzdety nie poduczyłeś się języka polskiego. 
Gdybyś chociaz trochę myślał nie zajmował byś glosu w tej sprawie. Ale to jest ponad twój "intelekt"
19. Dodane przez robin hood, w dniu - 10-06-2013 22:15
brawo PiS tak trzymać a kto jest przeciwny to niech się wa......heheheheheheheheheh
20. Dodane przez zyga, w dniu - 10-06-2013 22:32
jestem za znizkami a ci co nie chca robic powinni skonczyc w kamieniolomach . ludzie na jakim swiecie wy zyjecie ci co chca miec dzieci to je maja a ci co nie to nie powinni sie wtracac .za duzo jest inwestorow w lesznie ale nie chce sie ludzia pracowac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21. Dodane przez wielodzietna, w dniu - 10-06-2013 22:50
Dopłata do przedszkola i żłobka?! Najpierw dzieci muszą się tam dostać!
22. Dodane przez xx, w dniu - 10-06-2013 23:59
do komentarza 5. starą panną jesteś , a te dzieci na twoja emeryturę będą pracować,a narobić to się można w polu, a nie dzieci
23. Dodane przez zx, w dniu - 11-06-2013 00:34
PODAM WAM MÓJ GENIALNY POMYSŁ (bo prosty): zamiast zmuszać 5 latki do szkół i wciskać na siłę wiedzę gimbusom którzy jej nie potrzebują należyw wprowadzić 100% dostępność żłobków i przedszkoli a ZARAZ DZIETNOŚĆ WZROŚNIE i będzie praca dla nauczycieli w niżu :)
24. Dodane przez xxx, w dniu - 11-06-2013 08:00
no jak zwykle z tej pomocy będą korzystać ludzie którzy nie kwapią się do niczego, ja jestem samotną matką wychowującą dwójkę dzieci i nic mi się nie należy bo pracuje dlatego czemu mają inni dostawać, to nie sprawiedliwe będzie po raz kolejny, wychodzi na to że trzeba sobie tylko dzieci robić i nic więcej,
25. Dodane przez zbychu, w dniu - 11-06-2013 08:18
Nie stać mnie na razie nawet na jedno to czemu mam dopłacać innym? W ten sposób poprzez geny lub wychowanie rozmnażać się będą ci, którzy nie są w stanie zrobić kalkulacji czy ich stać na kilkoro dzieci i będziemy mieć następne pokolenia nauczone wyciągania łapy po nieswoje.
26. Dodane przez za zniżkami, w dniu - 11-06-2013 08:38
"nie mam dzieci, czemu mam dokładać tym co ich narobili??? może oni mi do wakacji dołożą???" 
do kom. 5 - może dlatego, że te dzieci w przyszłości będą pracować na TWOJĄ emeryturę (i innych ludzi,którzy nie chcą teraz albo w ogóle mieć dzieci, bo będą im przeszkadzac w karierze, ale emeryturę by chcieli)
27. Dodane przez marian, w dniu - 11-06-2013 09:14
z jakiej racji ma ktos dokladac z mojego podatku bo taki place komus innemu?moze oni mi doloza do dominikany bo tam sie wybieram.ale ja na to ciezko pracuje i tez mam dzieci ale nie 3 tylko 2. caly ten przepis jest chory. sa rowni i rowniejsi w tym kraju? nie mowi zeby nie dawac nikomu naprawde nie radzacym sobie osobom ale system sprawdzania komu sie to nalezy powinien byc bardzo rygorystyczny i sprawdzane powinny byc takie osoby i rodziny pod kazdym katem a nie jak teraz daja komu popadnie pozniej takim osobom nie oplaca sie poprostu isc do pracy.wiem to bo mialem kontakt z takimi osobami to smialy sie prosto w twarz.panie prezydencie sprawdzac kontrolowac i jeszcze raz sprawdzac komu sa wydawane dotacje a nie ze urzedasy siedza cicho daja i maja prace tak to sie kreci. wystarczy isc pod mops i popatrzec kto tam przychodzi i gdzie pozniej ida.
28. Dodane przez Aga- mamusia 3 dzieci, w dniu - 11-06-2013 09:35
Jasne będą pracować na innych. Moje może zapracują. ALE to jest zależne od wychowania. Zniżki tak. Kasa- NIE/ oni i tak nie dadzą tym co pracują. Niech sprowadzą inwestorów za te pieniądze do Leszna. PRZECIEŻ MOŻNA SOBIE SAMEMU ZAPRACOWAĆ. OBUDZDZIE SIĘ TO SĄ TYLKO OBIETNICE PRZED WYBORAMI
29. Dodane przez dajcie przykład sami, w dniu - 11-06-2013 11:27
Jeslijuż, to nalezałoby dokładnie "prześwietlić" takie rodziny, bo nie ujmując innym, jest wśród nich duzo patologicznych. Znam matkę z czwórka dzieci, nieprzcującą, która nie zajmuje sie dziecmi, nie podejmuje pracy i czeka na zasiłek twierdząc,ze za tysiąc złotych nie opłaca się jej pracować. A na pana panie Dziedziczak cza by sam pan wziął sie za czynności (...), przecież przykład winien iść z góry. Panu J. nie proponuję tego bo (...)
30. Dodane przez tata, w dniu - 11-06-2013 11:01
Mam jedno dziecko bo na tyle mnie stać - wasz pomysł bardzo mało słuszny i idiotyczny 0- czy za mało mamy patologii? To oni przede wszystkim posiadają dużą ilość dzieci - a po drugie znam rodzine nie patologiczną gdzie babcia wychowuje brygadę dzieci bo starzy pracują i to raczej nie jest wychowanie a pilnowanie bo cóż może biedna babcia z 4 dzieci? 
W wieku 14 lat piją piwo i palą - czy o to chodzi? 
I czy my mamy na to płacić - płaćcie ze swoich wynagrodzeń i diet!
31. Dodane przez pomysły, w dniu - 11-06-2013 11:14
Prawdopodobnie zadzwonię do tych pomysłowych panów i pokażę jak żyje i jakie ma zwyczaje rodzina wielodzietna patologiczna.  
To znaczy,że chcę pokazać jak zniszczyła w okresie czterech lat swoje mieszkanie, uczyniła z niego spelunę, smród i niczczy regularnie klatkę schodową, nie sprzątają, dzieci plują słonecznikiem, wyrzucają papiery, starzy i ich znajomi zostawiają na parapetach okiennych klatki schodowej wszystko co im się uleje i wyrzuci, pies załatwia się też na klatce tak jak ich znajomi itd. 
A poza tym otrzymali mieszkanie z miasta,do czynszu regularne dopłaty, na dzieci też, na ferie i wakacje też gratis, a starzy całe ferie pijani bo też coś wyprosili na picie. A po drugie my się ich i całego towarzystwa boimy bo są złośliwi.  
Czy mimo naszego sprzątania po nich mamy również popierać wasz pomysł i dawać, dawać ...........
32. Dodane przez OJ....!!!, w dniu - 11-06-2013 13:17
Oj -kolego Szczot co tez Pan mówi ..... "pomoc rodzinom wielodzietnym na kolejne urodzone dzieci " czy nie zapędził się Pan .Tutaj to raczej potrzebna jest pomoc na sterylizację (...).!! . Jeśli już rodzina jest wielodzietna (4 i wiecej) -to Pan proponuje dalszy jej rozwój ..?? czyli bieda ma tworzyć jeszcze większa biede??? Och a podobno Pan się starał ze swym zaocznym magisterium na "wykladowcę ekonomii w PWSZ " -tragedia była by wtedy . Serdecznie pozdrawiam .Marek z p. Osiedla Gronowo. !!!
33. Dodane przez !!!, w dniu - 11-06-2013 20:56
Ja jak najbardziej byłabym "za" ale tylko i wyłącznie w sytuacji, by zanim taka rodzina pieniądze otrzymała, najpierw miała wizje lokalne w jakich warunkach żyją. Czy dzieci są zadbane, czy czysto jest w domu, czy rodzice zapici nie leżą czasem na podłodze. Niestety często i gęsto zdarza się tak, że pieniądze, które dostają zaraz idą na "przelew"! I gdzie tu sprawiedliwość dla tych, którzy pracują i starają się by ich dzieci mogły godnie żyć? A idź pracujący człowieku po pomoc, gdy są kryzysowe sytuacje finansowe, choćby jednorazowe (bo i takie się zdarzają) to przyjdzie kobieta na rozmowę tłumacząc, że jak chce się pieniądze to można sprzedać meble lub komputer by na opał było - to jest KPINA!
34. Dodane przez lili, w dniu - 11-06-2013 21:29
Mam 2dzieci pracujemy za najniszsza i nawet mi rodzinne zabrali i zróob se tu 3 dziecko ,szczot obiecuje gruszki na wierzbie ,smieszne
35. Dodane przez Ala i Alek, w dniu - 11-06-2013 22:01
Nikt nas nie lubi ! 
A całe biura i firmy sobie poobklejali serduszkami wielkiej orkiestry. 
Wizję lokalną ! ? 
Może jeszcze Mamusi i Tatusiowi w majtki zaglądać?
36. Dodane przez Piotr, w dniu - 12-06-2013 13:38
Szanowni Państwo, jak już rozdamy wszystkim przywileje i doatki, zniżki , opieki to kto będzie pracował i po co? Może dać tym, którzy mogą i potrafią coś zrobić pieniądze, aby poprawili warunki życia tym, którze też by chcieli mieć dobrze...
37. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 12-06-2013 19:56
Ja proponuję aby bezdzietni płacili dzietnym 20 % swoich miesięcznych dochodów. Zaczynamy od posła Dziedziczaka i Jarosława Kaczyńskiego. Myślę , że skromnie od tych dwóch osobników "natargamy" jakieś 5-6 tysięcy co miesiąc. Będzie można otworzyć dodatkowy oddział przedszkolny dla 3-4 latków.  
W Końcu brat Jarosława ,"poległy" ;) w Smoleńsku Lech Kaczyński jest honorowym obywatelem naszego miasta a to zobowiązuje.
38. Dodane przez Paweł do Piotra, w dniu - 12-06-2013 22:23
Pietrek ! 
Jakiś ty naiwny. 
Dotacje z Uni dostają na firmy a mydła żałują pracownikom i t. p.
39. Dodane przez Czyli ...!!!, w dniu - 13-06-2013 09:56
Czyli tak jak proponuje Pan Komentator 37-my , Polska ma wrócić do podatku "bykowego" .Tak juz było w Polsce ten facet który majac lat 30- skończonych a nie zrobił jeszcze ani jednego dziecka płacił frycowe (co m-c potracano mu 5% z pensji ). Ja tez tak miałem ale jak sie wkurzyłem to zrobiłem 3-ech i to samych chłopaków to było w moim wieku lat 31,32 i 33 . To było dobre !!! Jerzy P.
40. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 13-06-2013 23:04
Widzę,ze wielu egoistów i singli,zabiera głos w sprawie,która właśnie ich dotyczy.Polska zginie przez takich.Popieram pomysł,tylko wszystko pod kontrolą,aby pieniądze nie marnowali nierozważni rodzice/alkohol,czy zbędne wydatki/Jak najbardziej dla rodzin wielodzietnych pomoc,bo w przyszłości te dzieci zapewnią wszelakim singlom i tym egoistom wciąż narzekającym,że to z ich podatków emerytury. No i oczywiście myśleć też należy o inwestorach,by praca w przyszłości dla tych dzieci była.
41. Dodane przez Ala i Alek, w dniu - 13-06-2013 23:28
Wiecie co odczepcie się od nas wszyscy raz na zawsze!! 
Wystarczy jak tatuś i mamusia nie będą płacić podatku od każdej rzeczy kupionej dla nas. 
Przecież nie kupują tego wszystkiego dla siebie z rządzy posiadania tylko po to abyśmy nie pomarły. 
Tatuś musi płacić Vat nawet za szklankę wody jak chcemy się napić w domu z kranu. Gdyby tę wodę kupił w restauracji no to może ? Ale z kranu! I jeszcze te śmieci. Ale tu to wszyscy równo. 
Dlaczego ci co mają większy dochód na osobę więcej nie płacą? mogą więcej śmieci wygenerować.
reklama
42. Dodane przez ZK, w dniu - 14-06-2013 00:35
JESTEM SAMOTNĄ MATKA MAM PIATKE DZIECI I NIE STAC MIE NA NIC DZIECI NOSZA UBRANIA PO INNYCH DZIECIACH NIGDZIE NIE JEZDZĄ NA WYCIECZKI BO NIBY NIE MOGĄ JEZDZIC AUTOBUSEM BIEDA AZ ZAL A GMINA TWIERDZI ZE JAK SIE MA 4 HA ZIEMI TO MAMY DOCHUD I JAK MOZNA MIEC DZIECI JAK NIEMA CO DO GARNKA WSADZIC
43. Dodane przez żal mi was wdzystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 24-08-2014 20:45
Ludzie w takim razie trzeba zlikwidować wszystkie fundacje bo czerpią pieniądze z darowizn,zlikwidować pomoc społeczną też nasze podatki. A ilu z Was korzysta z dofinansowania Rodzina na Swoim????zlikwidować - to też moje podatki i tak można wymieniać w nieskończoność.Ja jestem matka 3 dzieci i nigdy nie korzystałam z pomocy.Prowadzimy z mężem firmę i irytuje mnie stwierdzenie że jestem rodziną patologiczną tylko dlatego że mam 3 wspaniałych maluchów.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Komfortowe mieszkani... Leszno 475496
Ostatnie mieszkania ... Leszno 656285
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj