Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
5
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Irena, Teodor,
Waldemar,
DZIEŃ
LEŚNIKA I DRZEWIARZA
Do końca roku 240 dni.
Start arrow Leszno arrow Miasto wesprze Unię

Miasto wesprze Unię

Miasto wesprze Unię

23.08.2013. Radio Elka, Hania Ciesielska
smok.jpgW przyszłym tygodniu samorządowcy Leszna spotkają się z Zarządem Unii, by ustalić zakres pomocy finansowej dla klubu żużlowego. – Nie po to wyremontowaliśmy stadion i wspieraliśmy Unię, żeby ten sport zniknął - powiedział w Radiu Elka prezydent Tomasz Malepszy.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pierwsze rozmowy już się odbyły. Z zarządem i Radą Nadzorczą klubu Unia Leszno spotkał się prezydent miasta, przewodniczący Rady Miejskiej oraz szefowie wszystkich
klubów Rady. - Podziękowaliśmy za zakończony, niełatwy przecież dla Unii sezon. Żałujemy, jak wszyscy kibice, że zabrakło dla Byków miejsca w pierwszej czwórce, ale jesteśmy nadal w ekstralidze i najwierniejsi fani na pewno ze swoim klubem zostaną. Była szansa na play offy, ale zabrakło trochę szczęścia - przyznaje prezydent.
Aktualna sytuacja w sporcie żużlowym w ogóle nie napawa optymizmem. - Prezes Dworakowski mówił o tym już pięć lat temu - przypomina Malepszy i zapewnia, że miasto wesprze finansowo klub. - Spotkamy się w tym samym gronie i będziemy chcieli określić jaki zakres pomocy jest możliwy w tym i przyszłym roku. (han)
 
Komentarze (130)
1. Dodane przez celmar, w dniu - 23-08-2013 09:13
Wstyd
2. Dodane przez k, w dniu - 23-08-2013 09:13
to są jakieś jaja . Prima aprilis juz był.
3. Dodane przez gość, w dniu - 23-08-2013 09:16
Nie dość że miasto wykłada grube miliony na prywatny klub, to w dodatku ten klub ma dla kibiców.. najdroższe ceny biletów w Polsce. Leszno. Tu chce się życ.
4. Dodane przez leśny władek, w dniu - 23-08-2013 09:19
nie po to budowaliśmy kompleks piłkarski w Zaborowie, żeby teraz patrzeć jak nasza drużyna cinko przędzie bez naszej pomocy finansowej. 
Wreszcie trzeba zerwać z monopolem. 
Po to Unia została przekształcona w spółkę akcyjna , żeby radzić sobie sama. 
Może czas zweryfikować umiejętności marketingowe sterników Unii.
5. Dodane przez zainteresowany, w dniu - 23-08-2013 09:22
Więc, niech wójt Malepszy zrobi zrzutę wśród kolegów i dofinansuje klub za swoje pieniądze... Może wreszcie udzieli odpowiedzi na pytanie w ilu tzw. iventach brał udział Pawlicki , za które otrzymał 100 tys. zł?
6. Dodane przez Marek, w dniu - 23-08-2013 09:22
Wstyd !!! Prywatna spółka sportowa powinna sama się utrzymać.Ceny biletów z kosmosu,z dzieckiem aż strach wejść na stadion.Miasto umiera, handel w centrum poległ, pracy na około brak i pozostaje emigracja.Firmy się zamykają i uciekają z Leszna.Prezydent zarabiając znaczną kwotę nie widzi problemów miasta.Tylko biedna FOGO Unia w którą trzeba inwestować.
7. Dodane przez vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv, w dniu - 23-08-2013 09:24
A może by tak miasto wzięło zawodników na etat?
8. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 23-08-2013 09:25
Brawo Panie Prezydencie Za taką postawe znowóż na Pana zaglosuje Dla mnie istnieja w Lesznie dwie rzeczy Bzylika Mniejsz przy Kościelnej oraz Stadion Smoczyka przy Strzeleckiej Inne rzeczy w Lesznie powiem delikatnie sa dość skromnie eksponowane Leszno bez żużla bedzie bez przerwy mylone z tym Lesznem pod Warszawą albo z jeszcze bardziej zacofana dziurą
9. Dodane przez karolina, w dniu - 23-08-2013 10:24
Przecież stadion może spokojnie zarobić na siebie.Proponuje zrobić targowisko na wzór stadionu dziesięciolecia w Warszawie.Ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?
reklama
10. Dodane przez Karmin, w dniu - 23-08-2013 10:36
dlaczego z moich podatków mam finansować prywatną firmę oferującą widowiska dla tłumu?
11. Dodane przez zigi z hameryki, w dniu - 23-08-2013 10:36
już nie mogę się doczekać malkontentów z Polonii albo innych dyscyplin, którzy zawsze jak małe dzieciaczki płaczą i palcem wymachują i zgodnie krzyczą, że "UNII PIENIĄDZE SIĘ NIE NALEŻĄ"
12. Dodane przez ul, w dniu - 23-08-2013 10:36
Brawo prezydent, kibice o tym nie zapomną !
13. Dodane przez inżynier, w dniu - 23-08-2013 10:40
panie Malepszy, Leszno jest ruiną, placem budowy lipnych dróg, przekrętów i bezrobocia, dziękujemy panu za to wszystko, kiedyś była Goplana, Octownia, Mleczarnia, Piekarnia z prawdziwego znaczenia, etc., każdy miał godziwą pracę za godziwą pensję, dziś tylko grupa monopolistów ma kasę kosztem ludzi pracujących niemal jak w III Rzeszy za miskę zupy, wstyd! Co do finansowania klubu to jako kibic cieszę się i dziękuję, zaś jako myślący człowiek wiem, że nie nic z tych pieniędzy nie pójdzie na młodzież jak to było poprzednio, a jedynie na konta szanownej rady nadzorczej klubu, która zrobiła sobie z klubu własne poletko biznesowe, tyle na temat, pozdrawiam serdecznie
14. Dodane przez JACEK, w dniu - 23-08-2013 10:41
CO I INNYMI KLUBAMI SPORTOWYMI. KLUB UNIA LESZNO JEST SPÓŁKĄ AKCYJNĄ I OTRZYMUJE PIENĄDZE ZA BILETY OD KIBICÓW.
15. Dodane przez tata, w dniu - 23-08-2013 10:44
Nie Nie nie!!!! Pieniadze na szkolenie dzieci i młodziezy w innych dyscyplinach sportu w Lesznie a nie na wypłaty dla bogatych żuzlowców i igrzyska na przepłaconym stadionie! 
NIe dla kasy na SA!
16. Dodane przez ed, w dniu - 23-08-2013 10:44
Co za ...... rządzą tym miastem.Czas na bardzo szybkie zmiany.Dziura finansowa w mieście,że dna nie widać,ale na unie kasa się znajdzie.Człowieka to krew zalewa.Za takiego prezydenta ,który miasto pcha w coraz większe bagno finansowe powinni się wziąć ludzie z CBA.
17. Dodane przez jaroszy, w dniu - 23-08-2013 10:44
ile pieniedzy mozna przeznaczac na tych panow co ciagle maja malo . miasto widac lubi wspierac nieudolstwo.
18. Dodane przez stach, w dniu - 23-08-2013 10:51
Proponuje przeprowadzenie referendum (konsultacji spolecznych) w sprawie dalszego finansowania Unii przez miasto. Niech podatnicy wypowiedza sie, czy wola dac na prywatny klub, czy tez np. na budowe ulic.Dlaczego 23 radnych + prezydent maja wiedziec lepiej niz 6o tys. obywateli? W przypadku negatywnej opinii mieszkancow, prezydent - glowny oredownik wspierania Unii Leszno SA - powinien podac sie do dymisji
19. Dodane przez ORWELL, w dniu - 23-08-2013 10:55
Przedsiębiorcom niech miasto jeszcze podniesie podatek od nieruchomości, śmieci i wodę, na pewno wtedy żużlowcy będą mistrzami za rok i przyniosą chlubę swojemu miastu. George Orwell.
20. Dodane przez KIBIC Z POZNANIA., w dniu - 23-08-2013 10:56
WIELKIE BRAWA DLA PANA PREZYDENTA POPIERAM,UNIA TO TRADYCJA I HISTORIA .POZDRAWAIAM KIBIC Z POZNANIA.
21. Dodane przez jacenty, w dniu - 23-08-2013 10:58
Maruderzy,niejedno miasto duzo by dalo aby miec zuzlowa ekstralige. W sporcie jest raz lepiej,raz gorzej. Zuzel to jedyny,dla publicznosci sport,z ktorego znane jest Leszno. Co ? W kregle a moze pilke nozna,ktora jest na poziomie osciennych Lesznu wiosek chcecie inwestowac ? Leszno bez dobrego zuzla to tak jak Poznan bez swoich targow, czy Warszawa bez Palacu Kultury.
22. Dodane przez Chytra baba, w dniu - 23-08-2013 11:03
Przypominam, że w tym samym czasie, z powodu chwilowej dekoniunktury, zgodnie z dzikimi prawami rynku w Lesznie likwiduje się np. szkoły i zwalnia nauczycieli. W ten sposób zaoszczędzone pieniądze będą teraz zdefraudowane na prywatny klub sportowy! To czysta wysublimowana patologia!!! W związku z skrajna arogancją władzy, oraz jej pełnym oderwaniem od rzeczywistości, dla ratowania publicznych środków, proponuje natychmiastowe podjęcie działań zmierzających do rozwiązania warszawskie! Kto chętny do zbierania podpisów w sprawie referendum!?
23. Dodane przez anty, w dniu - 23-08-2013 11:04
nie ma sprawy niech finansuja ten prywatny klub ale: te pieniadze ktore dostana niech ida na doplaty na bilety od kibicow i wtedy bilet po 20zł. jesli bedzie pelny stadion to sponsorzy tez liczniej beda chcieli sie reklamowac(patrz zielona gora) i klub zarobi nie dosc ze na biletach to jeszcze na reklamach wogole bedzie lepiej marketingowo. jako obywatel miasta i szef wszystkich ludzi zatrudnionych w ratuszu jestem przeciw wydawaniu pieniedzy dla prywatnego klubiku ktory nie moze zwiazac konca z koncem przez swoja nieudolnosc i kary ktore byly nalozone przez kombinatorstwo.ludzie to widza i kazdy pewnie ma takie same zdanie jak ja!! przezesie i swito twoja odejdzie juz wiecej juz i tak nie zarobicie. marzy mi sie np taki pan duda jako prezes. klub by znow cos znaczyl a nie tak jak teraz jest kojarzony z przekretami i dziurami na torze
24. Dodane przez Ona, w dniu - 23-08-2013 11:04
Kocham żużel i dobrze że pan Malepszy daje pieniądze ale nie rozumiem dlaczego wszystkie na żużel. Jest tak wiele sportów w Lesznie i ludzi którzy chcą coś innego uprawiać więc tamtym klubom tez sie naleza pieniadze. Moim zdaniem powinny pieniadze byc rozdzielone na kluby a nie wszystko na zuzel chociaz bardzo lubie ten sport . Pozdrawiam
25. Dodane przez greg, w dniu - 23-08-2013 11:05
Brawo Panie Prezydencie. Unia musi mieć kasę na dobrych zawodników i wówczas będzie wynik. A malkontenci niech się wezmą do roboty i przestaną tylko ciągle narzekać.
26. Dodane przez Jasiek, w dniu - 23-08-2013 11:09
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. 
Pan Dworakowski przejmujac Unię zapowiadał, ze będzie działac jak dobrze zorganizowane przedzsiebiorstwo na rynkowych zasadzch. Dotacje z miejskiej kasy nie beda mu potrzebne, bo miasto ma wiele innych, waznych zadań do finansowania. 
A co dzisiaj mamy? 
Z takimi dotacjami to dalej mógł rzadzic Sokołowski, przynajmniej bilety były tanie, emeryci mieli zniżki a druzyna była z naszych chłopaków leszczyńskich. 
Bardzo chciałbym wiedzieć ile kosztował miasto żużel za rzadów Sokołowskiego, a lie za rzadów Dworakowskiego. 
Ale tego sie nie dowiemy, bo prysł by mit Dworakowskiego zbawcy leszczyńskiego Speedwaya.
27. Dodane przez lol, w dniu - 23-08-2013 11:19
nie zgadzam się!! wnioskuję o REFERENDUM !!
28. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 23-08-2013 11:23
Jestem ciekawy czy jest jakiś cel, który dofinansowany przez miasto nie będzie okrzyknięty wyrzucaniem pieniędzy w błoto? Bo z tego co czytam chyba nie bardzo... Jak czytam nawet inwestycje w drogi są bezsensowne. Swoją drogą ciekawe czy jeżeli przeznaczyć te pieniądze na "niezwyciązoną Polonie" która awanasowała do ekstraklasy i tam się utrzymała przez parę lat, to też były by komentarze typu 9. 
Osobiście uważam, że mimo iż jest to prywatny klub to warto w niego inwestować, bo przynajmniej mówiąc skąd jesteś ludzie nie pytają "gdzie to jest?" tylko mówią " to tam gdzie macie ten klub żużlowy?"
29. Dodane przez podatnik, w dniu - 23-08-2013 11:25
To znaczy że Unia /Fago/znaczy więcej niż pozostali zwykli mieszkańcy.Kto ma w tym interes?
30. Dodane przez podatnik, w dniu - 23-08-2013 11:27
Odnośnie 11 kom.A NALEŻĄ I ZA CO.
31. Dodane przez brawo, w dniu - 23-08-2013 11:30
brawo panie Malepszy. trzeba wspierać ten lub bo to jedyna rzecz w lesznie co jest tak popularna, jest trudny okres to trzeba pomóc a nie tylko narzekać jak to żle, nie zawsze będą medale, mieliśmy skład taki jaka pozycja i brawo panie Dworakowski za zawodników których nas stać a nie obiecać i długi
32. Dodane przez PLE, w dniu - 23-08-2013 11:33
czy moją firmę też miasto wspomoże finansowo? albo chociaż dorzuci się do opłacenia moich pracowników, żebym nie musiał nikogo zwalniać?
33. Dodane przez kikson, w dniu - 23-08-2013 11:34
Z jednej strony dziura w budżecie na 6 mln, a zdrugiej deklaracje wydatkowania pieniędzy podatników, wszystko ok, ale niech wreszcie w samej Unii zaczna sie porządki; brak prawdziwego lidera, nie rozwijaja sie juniorzy zawodza niegdysiejszy fajterzy (DB), ta drużyna nie ma jaj
34. Dodane przez Pampoń, w dniu - 23-08-2013 11:45
Niech zamurują wjazd do parkingu i tunel. Zalać stadion wodą i zarybić.To jest najlepsze rozwiązanie dla stadionu, który nie zarabia tak przynajmniej zyskamy raj dla wędkarzy, a i latem można będzie sobie popływać ;).
35. Dodane przez prywaciarz, w dniu - 23-08-2013 11:50
Ja też mam Firmę prywatną. Są ciężkie czasy - może Pan Malepszy dofinansuje też moja Firmę??????
36. Dodane przez kibic, w dniu - 23-08-2013 11:52
Super..teraz pan prezydent powinien przekonac 
Dworakowskiego aby nadal pozostal prezesem Unii Leszno!!,'''bo bez zuzla to leszno jest nczym -to jest logo naszego miasta i Najbardziej utytuowany klub zuzlowy w Polsce!!" DZOZEW-ZOSTAN!!!"
reklama
37. Dodane przez jj, w dniu - 23-08-2013 12:14
a gdzie sa Radni Mista - wybraliśmy ich - niech zabiorą głos !!!!! po konsultacji z mieszkańcami
38. Dodane przez Ile można ..., w dniu - 23-08-2013 12:16
Żebractwo to ponoć bardzo dochodowy biznes. Czyżby działacze klubu sportowego nie mieli innych pomysłów na finansowanie tego biznesu niż wyciąganie ręki po publiczne pieniądze ? 
Wstyd panowie, wstyd. 
Z drugiej strony widać jak łatwo wydaje się pieniądze, na które nie trzeba było samemu ciężko zapracować.
39. Dodane przez ROGER, w dniu - 23-08-2013 12:19
Teraz chyba wszyscy już zdają sobie sprawę komu w najbliższych wyborach samorządowych należy powiedzieć dziękujemy i do widzenia .
40. Dodane przez kibic, w dniu - 23-08-2013 12:19
Wielkie brawa dla Pana Prezydenta, który podejmuje trudne i odważne decyzje. Większość tu komentujących i marudzących pewnie nawet swojego domu nie potrafi dobrze poprowadzić a co dopiero myśleć o mieście czy klubie sportowym.
41. Dodane przez 12345, w dniu - 23-08-2013 12:22
Brawo!Odważna i mądra decyzja!Zbyt dużo Leszno zainwestowało w Unię,żeby to teraz zniweczyć-przyjdą już bardzo niedługo czasy ,że będziemy znowu szczycić się naszym słynnym na cały świat klubem UNIA LESZNO!!!
42. Dodane przez M., w dniu - 23-08-2013 12:29
W żadnym wypadku Miasto nie powinno wydawać publicznych pieniędzy na ten cel. Jeżeli Firma nie przynosi zysków to musi ogłosić upadłość . To że jesteśmy znani z Żużla w "całej" Polsce nie przyciąga Inwestorów a za nimi środków i nowych miejsc pracy. 
Brakuje strategicznego sponsora!!!
43. Dodane przez dzozew zostan, w dniu - 23-08-2013 12:30
...jest jeden warunek ale prezes Dworakowski musi ZOSTAC NADAL Prezesem UnIi Leszno! ,-My prawdziwi kibice tego zadamy'bo"jozin z bagien Unie Leszno wyciagnal,,,"!!!!
44. Dodane przez TED, w dniu - 23-08-2013 12:34
I mieszkania Pawlicy od Prezydenta dostali. Skandal
45. Dodane przez Jony, w dniu - 23-08-2013 13:03
To są jaja, ileż można? Dajcie biednym a nie tym którzy umieją stękać i oszukiwać!!!KOMUNO WRÓĆ!!!
46. Dodane przez wk....., w dniu - 23-08-2013 13:06
UWAGA RADNI!!!Jak dofinansujecie Unię ,to przestaję płacić te p......podatki dla miasta i za psa też nie będę płacił.Nie wiem tylko czy to przejdzie przez cenzurę elki. 
Pozdrawiam.
47. Dodane przez FAN UNII LESZNO, w dniu - 23-08-2013 13:11
NIE DLA PZM-otu,NIE DLA GKSŻ,NIE DLA''FRYZJERÓW''-LECZ DLA UNII LESZNO I JEJ KIBICÓW!!!-''DzOZEW ZOSTAn!! 

48. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-08-2013 13:19
Ten klubik winien zmieniś nazwę na: "ŻEBRACY - Unia Leszno"
49. Dodane przez Pampalini, w dniu - 23-08-2013 13:24
Skandal żeby dotować prywatny klub.Prezio już za siebie nie może.
50. Dodane przez To nie inwestycja, w dniu - 23-08-2013 13:27
Proszę nie dziwić się później młodym, że wyjeżdżają z tego miasta. 
Znaczące wspieranie jednego klubu, nawet tak utytułowanego jak nasz, to inwestycja tylko w garstkę wybranych ludzi. 
Nawet nie w kibiców bo kibicowanie nie rozwija człowieka. Ktoś kto chce się rozwijać i robić coś dla siebie i innych, nie ma mentalności kibica lub widza telewizyjnego. 
Należy inwestować w rozwój ludzi, pomagać liderom, którzy są gotowi tworzyć nowe miejsca pracy i inspirować innych, także sportowo, artystycznie czy społecznie. 
Finansowe wspieranie dobrze zarabiających działaczy i żużlowców, prawie wcale przekłada się na korzyści dla mieszkańców.
51. Dodane przez To już jest paranoja., w dniu - 23-08-2013 13:31
Wszystko można zrozumieć, można zrozumieć że Unia to tradycja z Leszna, można zrozumieć że jest to sport kosztowny, nie dla wszystkich. Jednak nie można zrozumieć z jakiej racji miasto inwestuje w prywatne przedsiębiorstwo kilkadziesiąt tysięcy złotych za wybryki kibiców, bądź za ewentualne błędy w przygotowaniu toru. Na jakiej podstawie mieszkańcy w liczbie 60 tysięcy mają płacić na klub, który odwiedza około 5 tys. mieszkańców? Na jakiej podstawie, mieszkańcy mają płacić za wybryki kibiców, którzy mając pełną świadomość, wnoszą race, odpalają petardy i pracują na kolejną karę. Skoro kara została nałożona za zachowanie Ultrassów lub im podobnych, nie ma nic prostszego jak zobowiązać winnych do zebrania pełnej kwoty jaką została nałożona za ich zachowanie pod rygorem nie wpuszczenia na stadion, albo domagać się od nich pieniędzy na drodze sądowej.  
Absurdem jest dotowanie prywatnych klubów w Polsce. W Katalonii to Barcelona dotuje miasta, szkoły a u nas? żenada.
52. Dodane przez Dlaczego ?, w dniu - 23-08-2013 13:40
Nie wiem dlaczego nasz prezydent przyjął taką zdecydowaną postawę ale pozwolę sobie na przedstawienie małej teorii spiskowej. 
Klub trzeba utrzymać dłużej w ekstraklasie, dzięki czemu pojawią się argumenty związane z rozbudową stadionu, np. z budową zadaszenia i ew. innymi odgórnymi wymogami. 
MOSiR ogłosi przetarg na prace budowlane i wygra go ktoś znajomy, kto dotychczas wygrywał bodajże wszystkie lub większość przetargów na stadionie. 
Z góry przepraszam jeśli się mylę ale proponowałbym poczekać z oceną tej teorii przynajmniej rok.
53. Dodane przez brawo, w dniu - 23-08-2013 14:04
Bardzo dobry ruch ze strony miasta!!
54. Dodane przez KSUL, w dniu - 23-08-2013 14:06
BRAWO! Unia to historia i symbol tego miasta i na to zasługuje!
55. Dodane przez Adam, w dniu - 23-08-2013 14:20
KIEDY MEMORIAL ALFREDA SMOCZYKA!!! KTOS JESZCZE O TYM PAMIETA????
56. Dodane przez wściekła, w dniu - 23-08-2013 14:33
Nie trawię tego sportu, więc dlaczego muszę na niego płacić!!! Skandal _ niech się sami utrzymują
57. Dodane przez Ce Be A, w dniu - 23-08-2013 14:37
Ręka rękę myje, to jest biznes kilku ludzi oparty na obopólnych korzyściach, w ciemno można mówić kto będzie budował a kto remontował przez najbliższe lata kadencji pana Malepszego
58. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 23-08-2013 14:45
POPIERAM W 500% KOM. NR 46
59. Dodane przez keluch, w dniu - 23-08-2013 14:46
Ci kibole to ileś tam tysięcy, zagłosują na tego pajaca w wyborach :)
60. Dodane przez nienie, w dniu - 23-08-2013 14:47
NIE
61. Dodane przez Maciej, w dniu - 23-08-2013 14:48
Miasto (czyt. mieszkańcy) tyle kasy dali i wygląda że jeszcze dadzą na ten klub... a teraz pytanie co my jako mieszkańcy mamy z tego klubu... tylko proszę nie mówić, że promocję bo już chyba nikt w to nie wieży... 
Ja jako mieszkaniec miasta które finansuje klub chcąc pójść na żużel muszę kupić jeden z droższych lub najdroższych biletów w Polsce. 
 
SKANDAL!!! 
 
Skoro Unia ma strategicznego sponsora FOGO to niech płaci... przecież ma z tego promocję, reklamę...
reklama
62. Dodane przez dadaję, w dniu - 23-08-2013 14:52
Dworakowski to zebrak, ciągle wołający: mało, mało, mało! Miasto wyremontowało stadion, w tym roku już do PRYWATNEGO klubu DOŁOŻYŁO, więc powiem cytując klasyka spieprzaj dziadu! Jak nie potrafisz prowadzić klubu, dbać o jego finanse to poproś gówniarzy z tzw. ultrasów niech dołożą z kieszonkowego.
63. Dodane przez jan z zaborowa, w dniu - 23-08-2013 14:57
W lesznie tylko UNlA...bo po zuzlu tylko nas na swiecie poznaja...co to Leszno jest....i promocja w nc+ Bo Leszno bylo kilka razy...a tak by w zyciu nikt nie wiedzial :co to jest Leszno?"tylkoUnia Leszno!
64. Dodane przez do 38 Cito!, w dniu - 23-08-2013 14:58
Leszno stac na Formule I,a nie tylko na niszowy zużel!
65. Dodane przez unia mistrz2014, w dniu - 23-08-2013 15:00
Bjerre'''bally'''prz.pawlicki'''zengota/troy,,,zagar'''pi.pawlicki'''tobiasz musielak-sklad Unii 2014_prezesem nadal Tylko Dworakowski!!!
66. Dodane przez do 37, w dniu - 23-08-2013 15:00
jedyny radny co zna sie na żużlu A.Bortel juz od prawie roku nie powinien byc radnym...To samo radny Z.Kurt!
67. Dodane przez kibic, w dniu - 23-08-2013 16:03
Rozumiem wszystko ale ten Klub przecież już za nic nie płaci ,za obiekty z których korzysta pewnie za wodę którą wylewają na tor to miasto też sponsoruje, w tym roku monitoring w następnym o ile dobrze pamiętam to miasto też za sponsoruje elektroniczne bramki system do wpuszczania kibiców na obiekt , to są potężne pieniądze i tylko Unia i Unia, trudno się dziwić jak nasi radni pewnie mają na każde spotkanie bilet viposki w cenie 600zł. Panowie nie tędy droga inne kluby tęż jeszcze istnieją. Miesiąc temu dzieciaki z sekcji piłki nożnej Polonii byli na Międzynarodowym Turnieju Piłki Nożnej w Danii. Turniej odbywał się w Kopenhadze, drużyny z całego świata, a tu psikus do miasta bo tu drużyna Polonii 1912 Leszno z rocznika 2000 wygrała Turniej w swojej kategorii wiekowej tak zwany Puchar Danii.Niestety miasto nie popisało się po 2 miesięcznych staraniach o jakiekolwiek dofinansowanie ze strony miasta odpowiedz jaka żadna po prostu nie ma tematu, koszt wyjazdu na Turniej 54.000 tyś wszystko za sponsorowali rodzice. Panowie obudźcie się nie tylko Unia jest w tym mieście inne dyscypliny sportowe też istnieją, a w dzieciaki należy inwestować.
68. Dodane przez do 18 Cito!, w dniu - 23-08-2013 15:07
przy tym prezydencie, radnych i poslach Leszno juz powinno miec Formulę I,a nie tylko niszowy zużel kiedys tylko dla pracownikow PGR....
69. Dodane przez do kom. 40, w dniu - 23-08-2013 15:26
Nikt do mojego domu nie dopłaca, sama go muszę utrzymać, do tego jeszcze płacić podatek za swój dom, do którego budowy nie dołożył mi nikt. Klub też ma właściciela, więc skoro wyciąga łapy po publiczne pieniądze, to nie potrafi go prowadzić. Więc nie pisz głupot o prowadzeniu domu. Klub to biznes, nie dość ze wyremontowany to może jeszcze wyposażyć go w środki czystości i papier toaletowy? Tyle w temacie!
70. Dodane przez Kibic sportu, w dniu - 23-08-2013 15:30
Większość tych komentarzy pisali chyba jacyś debile i ludzie którzy ze sportem nie mają nic wspólnego,możecie obrażać się na wzajem ale nie UNIE.Bardzo dobrze że prezydent wspiera Leszczyńskich żużlowców bo poza żużlem w tym mieście na takim poziomie innego sportu nie mamy!!!A jak komuś to nie pasuje to niech wyprowadzi się do zielonej góry!!! UNIA MISTRZ!!!
71. Dodane przez Panie Prezydencie, w dniu - 23-08-2013 15:54
to jest wstyd, nie ma pieniędzy na ślizgawkę, od kilku lat nie mamy gdzie uprawiać sport, a Pan daje znowu UNII kasę. Niby za co, miasto z tego nic nie ma. Tylko straty. Tylko płakać !!!!!!!!! Wszystkiego się spodziewałem, ale nie takiego numeru !!!!!!!!!!!!
72. Dodane przez Czechu, w dniu - 23-08-2013 16:01
Dzięki Unii miasto jest znane,to najbardziej zasłużony klub w polsce,fakt,ze w tym sezonie playoffy odjechały na własne życzenie ! weżcie taki Konin miasto 80.000,a nie ma solidnego znanego klubu,w rankingu miast do 1000.000 Leszno jest bodaj na 23 m, a Konin na 45,bezrobocie w Koninie 2 razy większe,więc jak komuś się nie podoba to do Konina i na mecze 4 ligowego GÓRNIKA
73. Dodane przez tylko Unia, w dniu - 23-08-2013 16:16
Ci co tak! jada na Unie to chyba ,,zule'' lub ''pis-owcy''-zal mi was..Tylko my kibice Unii wiemy ze-Unia to My!! A nie wy....
74. Dodane przez mARI, w dniu - 23-08-2013 16:49
myślę że prezydent i reszta cwaniaczków którzy zarabiają grubą kasę powinni z własnych pieniędzy płacić na prywatny klub kolegi dworakowskiego a nie wydawać naszą kase  
WSTYD CO ZA WŁADZA W TYM MIEŚCIE
75. Dodane przez adam, w dniu - 23-08-2013 16:52
Jestem sympatykiem Uni Leszno mimo tego ta cała filozofia wspierania klubu przez miejskie pieniądze to temat bardzo śliski..... 
 
Z jednej strony argumenty np. promocja miasta itp z drugiej strony miastu ma zabrakną 6mln w budżecie z powodu mniejszych wpływó z PIT. 
 
Dlatego uważam ze Zarzad Uni jesli bierze publiczne pieniadza powinien pokazac swoje ksiegi.
76. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 23-08-2013 17:20
Finanse Leszna są własnością Leszczynian!!!! Jęśli radni i Zarząd Miasta chce dotować Unię to niech zostanie nasze miasto udziałowcem Unii. Ale na to nie zgodza się prywatne osoby ze SA Unia Leszno. I to jest wstyd i dla kibiców, dla władz i nas samych, że milcząco popieramy ......lesczcynskich udaczników.
77. Dodane przez Boo, w dniu - 23-08-2013 17:25
I bardzo dobrze!Dokupimy a raczej wymienimy Lindgrena na porzadnego lidera,Damian na zmiane z lepszym walczacym o sklad i jedziemy.Bedzie wynik to i beda kibice i zaowocuje to na przyszlosc.
78. Dodane przez poldek, w dniu - 23-08-2013 17:37
nie dać funta kłaków tym dziadą z unii dać na polonie i ręczną
79. Dodane przez sxs, w dniu - 23-08-2013 17:56
Dla mnie to żużel umiera, a obrazem tego jest chociażby frekwencja na Unii w ostatnich latach. Pokolenie tych co chodzili co mecz się wykrusza, a klub nic nie robi aby przyciągnąć kibica na stadion i zarazić ich tym sportem. Kolejną sprawą jest organizacja tego sportu. Chodzi mi o to, że jeden żużlowiec jeździ w kilku ligach, do tego dochodzą turnieje indywidualne. Ogólnie wszystkim wiadomo, że zarobki w polskiej lidze to "lwia częśćich zarobków", a kto zrekompensuje klubowi straty za nieobecność żużlowca w wyniku odniesionej kontuzji w meczu ligi niemieckiej czy turnieju o "złote gacie" w USA. Wyobrażacie sobie że Messi i Ronaldo przyjeżdżają do Leszna pograć w 3 lidze bo mają wolną niedzielę??? Gdzie i kiedy Zengota ma nauczyć się jazdy parą z Bjerre jak oni się widzą raptem 3 godziny w tygodniu na meczu. Mój wniosek taki, że za miejskie pieniądze sponsorujemy przyjemności żużlowców.
80. Dodane przez do 79 i innych, w dniu - 23-08-2013 18:58
żebracy unia leszno-nowa nazwa klubu z leszna.nie robia nic bo maja to gdzies liczy sie tylko kasa i zeby bylo duzo w portfelu. jak to powiedzial kiedys prezes kasa misiu kasa.... i uwierzcie mi ze oni i tak zarabiaja kolosalne pieniadze nawet w tym sezonie a w poprzednich jak kibicow bylo full to obrzucali sie kasa tyle jej mieli.my maluczcy mamy chodzic na stadion i placic za bilety i tak robmy rolnik z kierowca busa tak kaza i tak ma byc
81. Dodane przez gil, w dniu - 23-08-2013 19:03
chodzi o 2 000 000 zl
82. Dodane przez Ikar, w dniu - 23-08-2013 19:06
Ludzie. W zdecydowanej większości wypowiedzi macie rację ale... zbliżają się wybory samorządowe, w których pan Malepszy na milion procent będzie kandydował na stanowisko prezydenta. A kibice Unii to przecież spory elektorat. Tyle na ten temat. Moralność na bok.
83. Dodane przez Do kom. 70, w dniu - 23-08-2013 19:20
Nie, komentarze sprzeciwu nie pisali debile, ale mieszkańcy którzy wolą dofinansowanie do przedszkoli, do szkół, dopłatę do MZK i wiele innych o wiele WAŻNIEJSZYCH potrzeb niż płacenie kar prywatnego klubu. Tylko idiota i debil nie potrafi tego zrozumieć.
84. Dodane przez Beata, w dniu - 23-08-2013 19:23
jezeli ten pan zostanie dalej prezesem to mnie juz na meczach nie zobacza...co to za firma ktora nie potrafi na siebie zarabiac...zal...ja wydaje na nich kase i to nie mala a oni tak to w d... maja...
85. Dodane przez ss, w dniu - 23-08-2013 19:27
Zalecam wizytę u specjalisty. I tylko tyle na temat.
86. Dodane przez mieszkaniec leszna, w dniu - 23-08-2013 19:44
NO właśnie dlaczego wszystko a przynajmniej większość kasy idzie na unie?A nie na inne dyscypliny.Panie prezydencie może by tak spytać mieszkańców Leszna o zdanie czy zgadzają się o dofinansowanie klub? Ja jestem kibicem ale nie zgadzam sie z ta decyzja ponieważ uważam ze dosyć juz miasto zainwestowało w klub który nie odnosi juz sukcesów no i ceny biletów tak ze nie zachęcają do pójścia na mecz.Pora żeby klub i żużlowcy którzy biorą ogromne pieniądze zrobili coś dla miasta a nie tylko czerpali kasę i zyli w dostatku, a zwykły człowiek na głupi mecz nie może sobie iść bo go nie stać.
87. Dodane przez aaa, w dniu - 23-08-2013 19:49
Panie Malepszy może czas na odpoczynek skoro woli pan dofinansowywać cos z czego od dawna nie ma korzyści.Moze zacząć dbać o większość a nie o cząstkę?
88. Dodane przez paweł, w dniu - 23-08-2013 19:52
ludzie zmiana nazwy klubu to zarazem upadek mam na to fakty pisze jako były zawodnik klubu kłos garzyn krzemieniwo belęcin pawłowice i GARZYN ROZJ KRZEMIENBIEWO
89. Dodane przez Dominik, w dniu - 23-08-2013 20:07
frustraci znowu daja znac o sobie tak to jest jak sie nie ma pomyslu na zycie wiec trzeba ponarzekac ZAL wielki ZAL na szczescie NISZOWI to WY jestescie NIE pozdrawiam
90. Dodane przez paweł, w dniu - 23-08-2013 20:10
CO TAK DŁUGO
91. Dodane przez nemezis, w dniu - 23-08-2013 20:25
nic nie napiszę
92. Dodane przez miki, w dniu - 23-08-2013 20:31
A kto słyszałby o tym mieście gdyby nie lata sukcesów Unii. Dlatego w tej chwili trzeba klubowi pomóc. Kto myśli inaczej nie pochodzi z Leszna. A krytycy zawsze wiedzą lepiej. Narzekać i biadolić to taka polska specjalizacja.
93. Dodane przez LESZCZYNIAK, w dniu - 23-08-2013 20:51
DO KOM. 70 NIBY KIBICA SPORTU - "...Większość tych komentarzy pisali chyba jacyś debile i ludzie którzy ze sportem nie mają nic wspólnego..." - NA PEWNO MÓWISZ O SOBIE!
94. Dodane przez abcde, w dniu - 23-08-2013 20:56
Panie Prezydencie, z pewnoscią na Pana juz nie będę głosować.
95. Dodane przez ble ble, w dniu - 23-08-2013 21:00
jest takie madre przyslowie rączka rączke myje i wszystko na temat
96. Dodane przez Żeby, w dniu - 23-08-2013 21:05
Żeby chociaż to nasze miasto nie miało długów i nadwyżkami na takie wydatki dysponowało. 
Ale przy rozpasanych wydatkach i małych dochodach należy się spodziewać, że jeszcze w tym lub w przyszłym roku pojawi się wniosek o zaciągnięcie kolejnych kredytu liczonego w milionach złotych. 
Kto rozsądny pcha się samemu i przyszłe pokolenia w bagno ? 
Niektórzy tutaj piszą, że to promocja dla miasta. 
I co my z tej promocji mamy ? 
Nawet jeśli gdzieś w kraju kojarzą Leszno z żużlem, to  
czy to przekłada się na jakieś korzyści dla miejskiego budżetu lub dla mieszkańców ? 
Promocja jest skuteczna wtedy gdy ściąga się turystów lub biznes. 
A przy żużlu najwyżej trochę przyjezdnych kibiców przyjedzie, zapłaci za bilet ( nota bene klubowi ) i na tym kończą się ew. korzyści.
97. Dodane przez rycho, w dniu - 23-08-2013 21:23
zgadzam się na dofinasowanie uni Leszno ,ale w kwocie która należ podzielić na wszystkie kluby wdziałające w lesznie. jak tecza była w ekstraklasie to prezydent był widoczny na hali i był zainteresowani tęczą Leszno teraz go nie widać ,kompletny brak zainteresowania przez miasto koszykówką w lesznie. zobaczymy jaką pomoc otrzyma polonia Leszno w kszykówce.
98. Dodane przez do kom 70, w dniu - 23-08-2013 21:27
To ty nie obrażaj ludzi, którzy mają inne zdanie niż ty.  
Od kiedy żużel jest sportem ?????? 
Żużel jest fabryką inwalidów, ludzi pokaleczonych, za których musimy płacić ogromne koszty za leczenie i rehabilitację oraz renty. Jest to przykre, ale proszę zobaczyć ostatnie doniesienia o Pawlickim.  
 
Sport to jest coś co można uprawiać np: pływanie, biegi, jazda rowerem, piłka nożna, siatkowa, koszykówka, kajakarstwo, i wiele innych, ciekawe ile ludzi uprawia żużel ????????????? 
Miasto od lat nie może wybudować lodowiska, a za chwilę zamknie się pływalnia Akwawit, ale UNIA musi dostać.  
Przecież to jest klub prywatny i nic miastu do niego.  
 
A Panowie Prezesi, może ogłosicie bilansy za ostatnie lata ??? 
Zobaczymy ile kasy wpływa do klubu i gdzie idzie ???
99. Dodane przez pioter, w dniu - 23-08-2013 21:32
Miasto dotuje żużel w Lesznie dlatego, że wszyscy którzy przede mną pisali, że jest to poroniony pomysł nie mają odwagi przyznać się że na stadion nie przychodzili, weźcie się do roboty. Może wtedy będzie Was stać na bilet i odwiedziny na stadionie podczas meczu ligowego. Standardem stało się besztanie wszystkich w sieci, a na elce jest to wyjątkowo uciążliwe, nie wiem czy administratorzy mają nad tym kontrole. Mam nadzieję, że w niedługim czasie to się zmieni wraz z zapowiadanym zmianą prawa w stosunku do osób do tej pory obsmarowujących innych w sieci, nie mających żadnych konsekwencji. Jestem ciekaw, czy te osoby byłyby takie chętne powiedzieć np. Panu Prezydentowi prosto w twarz to samo co mają do napisania w sieci? Napinacze!!
100. Dodane przez PL, w dniu - 23-08-2013 21:54
Kupujemy bilety więc płacimy na Unię. Nie zgadzam się z tym, aby miasto finansowało prywatny klub. Dlaczego Pan Prezydent chce dokładać do Unii skoro ok. 90% mieszkanców jest przeciwnych. Osobiście uważam, że klub jest żle zarządzany więc niech sami sobie radzą a nie wyciągają pieniądze od miasta. Powinniśmy wyciągnąć z tego wnioski i zrobić referendum. A może k marsz protestacyjny!!!
101. Dodane przez byly sponsor, w dniu - 23-08-2013 22:54
Jozef dla swojej spolki chcesz pieniedzy od miasta Leszna przeciez mowisz glosno ile ty nie dales pieniedzy na UNIE a ty tak naprawde wyciagasz pieniedzy od nas ile sie da i obiecujesz ile sie da ze zatrzymasz i nie pozwolisz odejsc niektorym zawodnikom a po czasie dowiadujemy sie ze Falubaz wzmocnil sie Hamplem do gdzie sa te pieniadze ktore otrzymales co? itd. WRACAJ PSEUDO SPONSORZE TAM SKAD PRZYSZEDLES i NIE POMAGAJ UNII BEZ CIEBIE ZAWSZE DAWALA SOBIE RADE I RADZIC SOBIE BEDZIE bo dopuki TY bedziesz grosza nie damy WRACAJ NA WIES TAM SKAD PRZYSZEDLES.....
102. Dodane przez Tomasz, w dniu - 24-08-2013 00:26
Ty 73,ja nie żul tylko ty 73,heheh
103. Dodane przez bolo, w dniu - 24-08-2013 00:26
O co wam chodzi przecież sami na nich głosowaliście, a w najbliższych wyborach znowu potulnie zagłosujecie na Pana Prezydenta prawda? Trzeba było głosować na tych co byli przeciwni marnowaniu publicznych pieniędzy na prywatny folwark Dworakowskiego, a byli tacy. Teraz na płacz jest już za późno. Trzeba być mądrym podczas głosowania.
104. Dodane przez justib, w dniu - 24-08-2013 00:49
Jestem za REFERENDUM w tej sprawie! Niech mieszkańcy się wypowiedzą,czy chcą sponsorować ten pseudo-klubik! I nabijać kabze prezesikowi i żużlowcom!
105. Dodane przez do 73, w dniu - 24-08-2013 02:42
co ty wiesz o sporcie. w Lesznie mamy mistrzów świata i Europy. a żużel co? Max mistrzostwo Polski. ile razy w ciągu 75 lat. wcale to nie jest taka potęga.
106. Dodane przez kibic, w dniu - 24-08-2013 08:07
W Wielkopolsce tylko Lech Poznan a pozdrowienia dla kibiców Lecha z leszna
107. Dodane przez waga, w dniu - 24-08-2013 08:18
A może by tak najpierw publicznie klub rozliczył się, na co wydał nasze pieniądze? Może wtedy ludzie inaczej patrzyli by na dofinansowanie żużla! Sama jestem ciekawa, co z tą kasą zrobili! Proszę nam to wykazać!
108. Dodane przez do Macieja-kom.61, w dniu - 24-08-2013 08:20
Drogi Macieju-wiara czyni cuda ale ta przez er-zet!!!
109. Dodane przez Michu, w dniu - 24-08-2013 09:38
Jak czytam te komentarze to ogarnia mnie pusty śmiech!!! Za każdym razem gdy Unia przegrywała mecz ludzie pisali, że to sport dla wiochy, że pod stadionem same PGS-y, DGR-y, PLE i inne ościenne rejestracje. No i co z tego wynika? Nic jak zwykle. Leszczynianie rodowici na żużel nie chodzą, a śmieją się z przyjezdnych. I żaden nie zastanowi się nad tym, że taki gość który z Gostynia jedzie żeby zobaczyć żużel musi wydać 40 na bilet, drugie tyle na paliwo, potem musi odstać swoje w korku i pół dnia w dupie. A lokalny "kibic" ma do przejścia na stadion góra 4-5 km i do wydania tylko kasę na bilet no i może na ochrzczone piwo, które serwują w plastikowych kuflach. No i co? I tak nie przychodzi, bo jak żużel transmitują w telewizji to woli posadzić tyłek przed telewizorem i nażłopać się piwa w domowych pieleszach, a jak się kończy żużel to zmienia kanał i ogląda jakąś papkę nadawaną przez TVN lub Polsat. Ręce opadają! 
A co do cen biletów. 40 to ani dużo ani mało, pewnie że mogłoby być taniej ale jak na razie pewnie się nie da. Nasze gwiazdy speedwaya inkasują duże pieniądze, bo i utrzymanie sporo kosztuje. Dobry motocykl po tuningu to pewnie wydatek koło 50 tysięcy złotych, a zawodnicy zazwyczaj muszą mieć dwa, czasem pewnie i trzy. Muszą mieć mechanika, który dba o te motocykle, muszą mieć kierowcę, który wiezie ich na zawody no i utrzymanie busa, który wymaga przystosowania do potrzeb zawodnika też kosztuje. Paliwo, przejazdy i inne duperele pochłaniają kolejne pieniądze. A jeszcze coś musi zostać bo to sport niebezpieczny i w razie czego lekarz też za darmo leczył nie będzie. 
Kosztów wiele to i wiele kasy potrzeba na utrzymanie zawodowców w drużynie. 
Każdy niech się więc sam zastanowi czy 40 złotych za bilet to dużo czy nie. A jeśli to za drogo, to proponuję kupić talię kart i przestawić się na brydża, bo z tego co słyszałem to Unia Leszno ma również sekcję brydżową. 
 
Proponuję wszystkim krytykantom Józefa Dworakowskiego jebnąć się zdrowo w ten głupi łeb. To człowiek prosty ale to właśnie on wyciągnął klub z bagna, w które wepchnęli go jego poprzednicy. Niby mieszczuchy, a nie potrafili zarządzać klubem sportowym. Wstyd wam pewnie, że przyszedł rolnik i doprowadził to wszystko do takiego stanu w jakim jest dzisiaj. 
 
Pozdrawiam z wiochy PGS.
110. Dodane przez waldek z zatorza, w dniu - 24-08-2013 10:06
Do kom 101 pokaz sie publ!icznie a ci zeby policze''''Pamietaj ze to my kibice szanujemy pana prezesa za to co przez te lata robi i robil bedzie dlaUnii Leszno....to dzieki jego sponsorowaniu Unia ...i hampel wyniesli sie na szczyt....islawe....a tacy jak ty to pojecia nawet nie maja ...i ''ZADNE PRAWA I USTAWY -NIE ZABIORA NAM ZABAWY..,,'',bo Unia to jest Leszno a nie Konin czy zielona gora' w lesznie tylko UNIA i to musisz pojac..
111. Dodane przez tysz Józef, w dniu - 24-08-2013 10:20
kochom Józefa bo jes swój chop jak jo tysz ze wsi i dude bo woził jak jo jeszcze niedawno traktorem świnioki i innych no i nie wolno wom nic na józefa złego godoć, jo go znom i łun powie innym że majom pisoć na wos źle jak bydziecie na niego żle pisoli
112. Dodane przez do 109 typowy pgs, w dniu - 24-08-2013 11:21
michu jesli ty przy dzieciach uzywasz takiego slownictwa jak tutaj to faktycznie jestes typowy pgs i wspolczuje rodzinie
113. Dodane przez Ryszard do Micha, w dniu - 24-08-2013 11:26
Panie Michu ! Z prawdziwego bagna wyciagnął klub poprzedni zarzad ze Sokołowskim na czele. mam juz pare lat na karku ale pamięc mam dobrą. Poprzednicy Dworakowskiego mieli dużo gorszą sytuacje obejmując klub w 1994 roku po poprzednikach. Unia właśnie spadła do drugiej ligi, poprzednicy właśnie sprzedali Kasprzaka do Piły, a klub miał długi od lat na poziomie całorocznego budżetu. To tamta ekipa wyciagnęła klub z prawdziwego bagna szkoląc na potęgę młodzież i wprowadzając drużynę z 5 juniorami w składzie do ekstraligi wspomagając tych młokosów transferem zagranicznego zawodnika wszechczasów Leigha Adamsa. Przekazali klub Dworakowskiemu z miejscem w Srodku ekstraligii i fakt z długiem rzedu miliona złotych ale niestety miasto nie było wtedy chetne do wspierania klubu na kwore wieszą niż 150-200 tyś. a Pan Św. pamięci Gudzowaty przejmującAkwawit nie dotrzymał slowa i zaprzestał wspierać Unię. 
Prawda wiec jest chyba taka jak ktoś wyżej napisał. Z akim wsparciem miasta jak miał Dworakowski i jego wspólnicy przez lata to każdy by sobie radził i zdobywał medale. 
Bardzo jestem siekaw ile przez te 8 lat Miasto przelało pieniedzy na konto lkubu Unia i Społki SSA Unia . 
Ale tego nikt nam niestety nie powie. 
Tak jak nie dowiemy sie ile wynoszą wydatki spółki napłace pracowników.
114. Dodane przez do 103, w dniu - 24-08-2013 11:35
radni są tylko za cziliderkami po 50 i za petanką,w czym ich wspiera finansowo prezydent...
115. Dodane przez KIBIC Z KROBI, w dniu - 24-08-2013 12:00
RATOWAC ŻUŻEL W LESZNIE,TO NASZ UKOCHANY KLUB . DZIĘKUJEMY PANIE PREZYDENCIE
116. Dodane przez RADNY, w dniu - 24-08-2013 12:29
Wstyd mi za koleżanki i kolegów radnych, którzy chcą łamać prawo by napychać kasę prywatnej firmie. Prezydencie! pamięta Pan jak Dworakowski mówił, że Spółka Akcyjna sobie poradzi, tylko nie przeszkadzajcie. I co??? Unia zdycha .
117. Dodane przez frugo fago, w dniu - 24-08-2013 12:37
Jeśli pan Malepszy i reszta chalastry chce wspierać prywatną firmę grupy lokalnych monopolistów, to ja poproszę o wsparcie mojej firmy remontowej, a ponadto proszę o przedstawienie dokładnej analizy finansowej ile i na co daje miasto, a ile i na co z tych pieniędzy przeznacza klub, w końcu ja jestem sponsorem i klubu i miasta jako podatnik, więc żądam dogłębnej analizy finansowej przedstawionej przez ratusz i klub
118. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 24-08-2013 14:46
To jest niebywałe chamstwo aby dawać publiczne pieniądze na prywatny klub cwaniaków.Jest tyle biednych ludzi w Lesznie,tyle potrzeb wystarcz wyjść tylko na ulicę. panie prezydencie miasta Leszna niech pan się opamięta z tą decyzją i nie daje tych pieniędzy.
119. Dodane przez PW, w dniu - 24-08-2013 15:51
Czy Ci, którzy tak chętnie dają kasę zastanowili się jak ostatnio miasto Leszno zostało "promowane" przez klub Unia w Lesznie? Jak wszyscy śmiali się i obsmarowywali to miasto?
120. Dodane przez Damian, w dniu - 24-08-2013 16:15
żużlowcą odciągnąć z wypłaty! a nie biednych leszczyniaków okradać z pieniędzy! UNIA sama sobie zasłużyła na te swoje kary! nie umieją toru przygotować a my mamy za to płacić? o niee!!!
121. Dodane przez max, w dniu - 24-08-2013 16:45
Na co poszła kasa? 
W ostatnich zawodach juniorów w Lesznie, gdzie unia zajęła ostatnie miejsce podobno nasi juniorzy odstawali sprzętowo od rywali. To ciekawe na co poszła kasa którą dostali od miasta w tym roku. Pewnie Dworakoś i Irek skasowali ją do swych kieszeni. Teraz będzie wiadomo gdzie pójdzie ewentualna kasa z miasta - do kieszeni pseudowspólników figo fago unii.
122. Dodane przez Górol, w dniu - 24-08-2013 18:36
Tansze bilety i jestem pewien ze na smoku co mecz komplet!! I Klub napewno by na tym o wiele lepiej wyszedł!
123. Dodane przez kas, w dniu - 24-08-2013 19:33
Szybko się miasto "obudziło" ze wsparciem UNII. Zawsze uważałam ,że poprzez sport można najlepiej się rozreklamować. Zresztą czytają na portalach wypowiedzi kibiów z innych miast to "krew zalewa" gdy się czyta co wiedzą o Lesznie :( Miekmy nadzieję ,że ma mastępny sezon współpraca będzie się lepiej układała. A swoją drogą ,znowu Jożin miała rację ;)
124. Dodane przez damian, w dniu - 24-08-2013 20:41
za pózno na to unia 2 raz poza 4
125. Dodane przez alibaba, w dniu - 24-08-2013 21:20
prezydent dołoży a ciagniki wywiozą za daaarmo
126. Dodane przez bellek, w dniu - 25-08-2013 02:03
A pawlickim już nie da kasy??? Przecież "potrzebują" ich również... żenada panie ma lepszy!
127. Dodane przez 123456, w dniu - 26-08-2013 09:29
Poza żużlem w tym mieście oprócz coraz większej ruiny nic nie ma> Dzięki żużlowi też już nic wiecej nie będzie
128. Dodane przez motocyklista, w dniu - 26-08-2013 12:28
Niech mi dołożą do podatku od nieruchomości, to jakieś 18 tysięcy na rok TYLKO !!! Będę ich reklamował na T-shircie codziennie przez rok.
129. Dodane przez Mikołaj, w dniu - 27-08-2013 07:50
To jest demokracja? Sport dla szarej masy sponsorowany z moich podatków... Promowanie sportowców, i prezesów którzy nie potrafią się wysłowić i oni mają być idolami moich dzieci, jeszcze za moje podatki... Gdzie ja żyje?
130. Dodane przez były kibic....., w dniu - 29-08-2013 01:49
ten żużel to żenada....
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj