Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Leszno arrow Rusiecki: gender to nie nasza sprawa

Rusiecki: gender to nie nasza sprawa

30.01.2014. Radio Elka, Jarek Adamek
grusiecki.jpgGender to nie jest sprawa samorządu – stwierdził w Kwadransie Samorządowym wiceprezydent Leszna Grzegorz Rusiecki, komentując projekt uchwały złożony przez klub PiS. Zastrzegł jednak, że ostateczną decyzję w sprawie zakazu promocji gender podejmie Rada Miejska.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na najbliższej sesjiRada Miejska Leszna rozpatrywać będzie projekt uchwały w sprawie gender przygotowany przez klub Prawa i Sprawiedliwości. Radni PiS uznając gender za niebezpieczną - zwłaszcza dla dzieci - ideologię sprzeciwiają się promocji, zwłaszcza w programach
edukacyjnych oraz apelują do rodziców i nauczycieli o przeciwdziałanie. -Myślę że po przyjęciu uchwały jako woli mieszkańców każdy dyrektor przedszkola dwa razy się zastanowi, zanim przystąpi do programu - zapowiedział poseł Jan Dziedziczak dodając, że ma nadzieję, że w tej sprawie nie będzie podziałów politycznych.

Okazuje się jednak, że może nie być tak łatwo. Wiceprezydent Grzegorz Rusiecki komentując w Kwadransie Samorządowym na antenie Radia Elka projekt uchwały w sprawie gender przyznał, że radni będą mieli twardy orzech do zgryzienia. -To ważna i budząca emocje sprawa, natomiast niekoniecznie powinna się nim zajmować Rada Miejska - powiedział. Rusiecki zaznaczył, że to jego osobista opinia, ale przyznał też, że podobnie wyglądać będzie oficjalne stanowisko prezydenta, składane do projektu każdej uchwały rady. -To nie leży w kompetencji samorządu - powiedział.

Jak będzie więc wyglądał los uchwały PiS? Wiadomo, że kilka samorządów w Polsce przyjęło podobne projekty. Czy Leszno pójdzie ich śladem, okaże się 6 lutego. (jad)
 
Komentarze (52)
1. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 30-01-2014 12:21
Najłatwiej jak Piłat umyć ręce... tchórz i tyle !!!!
2. Dodane przez OLO, w dniu - 30-01-2014 12:33
mądrego warto posłuchać
3. Dodane przez czesio, w dniu - 30-01-2014 12:55
Cóż w naszym polskim ciemnogrodzie udało się już częściowo zwalczyć homofonię, teraz ciemnogród musi się zacząć uczyć szanować prawa transseksualistów, chodź jeszcze ta kwesta nie zaświeciła w jego małych rozmach, ale pierwsze kroki są już czynione :)
4. Dodane przez jan, w dniu - 30-01-2014 13:01
"Ojcem chrzestnym" gender jest rząd Jarosława Kaczyńskiego który to decyzjami z 2006 roku zaakceptował stosowne w tym przedmiocie postanowienia i umocował je w polskiej rzeczywistości prawnej.Radni PIS i nie tylko winni o tm wiedzieć a jak zapomnieli lub nie wiedzieli do lektury odpowiednich dokumentów rządowych
5. Dodane przez stary, w dniu - 30-01-2014 13:14
Chociaz jeden rozsądny.
6. Dodane przez Racjonalista, w dniu - 30-01-2014 13:19
PiS to nie tyle poglądy, to stan umysłu. Chorego umysłu.
7. Dodane przez ciekawy Jasio, w dniu - 30-01-2014 13:37
jakiej płci są zakonnice?
8. Dodane przez wowo, w dniu - 30-01-2014 13:39
Gender to nauka a nie ideologia.Pisiorki trochę szacunku.
9. Dodane przez NO GENDER, w dniu - 30-01-2014 13:43
Wszystkim obrońcom gender życzę aby w przedszkolach ich synkom zakładano sukienki a córkom wmawiano, że mają być mężne. A poza tym żeby próbowały seksu od niemowlaka. Ciemnogród to Wy a nie PiS.
reklama
10. Dodane przez s.t., w dniu - 30-01-2014 13:45
Bardzo rozsądne podejście. Nie dajmy się zwariować PiSowi przez ich głupawe pomysły. Kiedy skończą mieszać w głowach naszych ?????? Tylko zamieszanie robią i czas innych marnują !!!!
11. Dodane przez NO GENDER, w dniu - 30-01-2014 13:51
Panie Prezydencie to jest nasza sprawa.
12. Dodane przez glender, w dniu - 30-01-2014 13:53
To skandal żeby władza wykonawcza (rusiecki) dyscyplinowała władzę uchwałodawczą (radnych). Rusiecki może publicznie wyrazić swoje zdanie o gender, ale nie o tym co zamierzają uchwalić radni. Czy on aby nie za duży urósł i nie sadzi się za wysoko? Przecież podczas sesji siedzi w kącie i może się odezwać jak mu pozwolą. Myślę, że w sprawie gender nikt nie będzie potrzebował jego wyjaśnień. Zwłaszcza, że trzeba kumać o co w tym wszystkim chodzi.
13. Dodane przez do 6, w dniu - 30-01-2014 14:04
NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ.
14. Dodane przez xmd5a, w dniu - 30-01-2014 14:07
Słowa wiceprezydenta Rusieckiego wzbudzają we mnie przekonanie, że jednak Leszno jest w miarę normalnym miastem, na tle panoszącego się wokół i przybierającego na sile oszołomstwa spod znaku katoprawicy.
15. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 30-01-2014 14:30
Pan Rusiecki krytykować to umie gender i pomysł zmiany nazwy ulicy: Findera na Baczyńskiego,a co Pan zrobił dla Leszna oprócz pokazywania się przed kamerami???  
Nie po słowach, a po czynach ich poznacie !!!
16. Dodane przez zolo, w dniu - 30-01-2014 14:33
Gdzies wyczytałem taka myśl--"Coraz wiecej pojawia sie przeciwników walczacych z gender. Tylko propagatorów nie widac". Smiejemy sie od lat z rycerza walczacego z wiatrakami.Ale one naprawde istniały.
17. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 30-01-2014 14:37
Przed podjęciem decyzji należy przeprowadzić szkolenie n/t gender. Kiedyś pewna Polka M S-C musiała emigrować do Francji aby na równi z mężczyznami móc realizować swą karierę naukową. W Polsce na UJ w Krakowie kobiet nie przyjmowano. Pojechała do Francji , wyszła za mąż i zdobyła Nobla dla Francji-nie Polski! Ot i jeden z aspektów "ideologii" gender.
18. Dodane przez Lidia, w dniu - 30-01-2014 15:05
Do kom. 8. Przedstaw zatem dowody na to ze gender jest nauką a nie ideologią. Oczywiście P.Rusiecki nie powinien wypowiadać się w imieniu radnych i robić tym samym sugestii jak mają głosować.W gminie Osieczna też tak robi burmistrz P.Glapiak i p.Przewodniczący Lewicki, przed glosowanie swoją wypowiedzą sugerują radnym jak mają zagłosować. Jak widać Pan poseł Dziedziczak przedwcześnie ufał, ze w tej kwestii nie będzie podziałów.
19. Dodane przez Robert, w dniu - 30-01-2014 15:43
Niedawno wypromowany przez starych towarzyszy a już się nauczył, że w Lesznie wystarczy nic nie robić to się nikomu nie narazi i można spokojnie brać kilkanaście tys. miesięcznie. 
Jest jeszcze druga zasada, która obowiązuje w Lesznie, co często widać w prymitywnych komentarzach "jeśli się ze mną nie zgadzasz to leczyć się do psychiatry"
20. Dodane przez toto, w dniu - 30-01-2014 15:53
Jeszcze niedawno kościół katolicki walczył z noszeniem spodni przez kobiety, PIS wspólnie z kościołem walczy teraz z gender....to znaczy nie wiadomo z czym dokładnie walczy. Ideologii jako takiej nie ma, jest nauka ...kiedyś kościół twierdził że Galileusz jest wywrotowcem.....nauka zwyciężyła. Kościół palił też czarownice...
21. Dodane przez maciej, w dniu - 30-01-2014 16:15
Panie Grzegorzu, mądra wypowiedź. Dziękuję.
22. Dodane przez smutek w oczach, w dniu - 30-01-2014 16:36
Smutno mi. Rusiecki nic nie rozumie. Nie chodzi o PiS ani o PO. Chodzi o nasze dzieci. Mają być normalne a nie jak Pan/Pani? z Ruchu Palikota.
23. Dodane przez qqwe, w dniu - 30-01-2014 17:41
Widzę, że lepszych tematów już nie ma ? Ludzie... dajcie sobie spokój.
24. Dodane przez do kom.22, w dniu - 30-01-2014 20:09
gdyby pani ze "smutkiem w oczach" przeczytała coś poza "naszym dziennikiem" albo obejrzała coś poza "tv trwam" no i jeszcze zamiast do kościółka poszła do biblioteki to może wreszcie pojawiłby się w tych oczach błysk i radość, że świat jest piękny dlatego, że jest różnorodny a możliwość dokonywania wyborów, a nie narzucania ich innym, czynni życie sensownym. Niektórych samodzielne myślenie boli, wolą pisowską propagandę siania nienawiści.
25. Dodane przez Pech, w dniu - 30-01-2014 20:17
"-Myślę że po przyjęciu uchwały jako woli mieszkańców każdy dyrektor przedszkola dwa razy się zastanowi, zanim przystąpi do programu" 
Czyli ta uchwała miała przede wszystkim zastraszyć dyrektorów i poróżnić ich z władzami miasta ? 
No pięknie panie pośle, pięknie.
26. Dodane przez Gość, w dniu - 30-01-2014 20:37
Kościół i PIS walczy z tym żeby chłopcy nie zakładali spódniczek, hm a dorosły facet na lekcji religi stoi w kiecce i gada o gender
27. Dodane przez Rita.K, w dniu - 30-01-2014 20:38
Mam nadzieję, że Rada uchwały nie przyjmie. Pan Grzegorz zachował się właściwie.  
Pozdrawiam :)
28. Dodane przez oby Bismarck się mylił, w dniu - 30-01-2014 21:09
Szanowni Państwo, przestańcie wreszcie opowiadać bzdury o tych przebierankach w przedszkolach. Zapominacie, a może tak wygodniej, że to rodzice wychowują swoje dzieci szczególnie przez przykład swoich zachowań, wydawanych ocen, traktowania innych osób mających odmienne zdanie, a nierzadko oparte na merytorycznych przesłankach. Jaki system wartości wyniosą nasze dzieci z rodzinnego domu tak będą postępować w życiu i traktować innych ludzi. Żadne działania w przedszkolu czy szkole tego nie zmienią. Panie Grzegorzu, znałam Pana jako młodego człowieka, wrażliwego na los biednych dzieci, często oferował Pan pomoc w ramach swoich możliwości. Wiem, że wiele osób wspiera Pana wierząc, że jest Pan i pozostanie przyzwoitym człowiekiem, zazdrość nie jest niestety uczuciem występującym tylko w naszych czasach.
29. Dodane przez Walek, w dniu - 31-01-2014 00:07
Popieram Pana Rusieckiego,
30. Dodane przez lolo, w dniu - 31-01-2014 08:26
Więkzość dyskutantów nie wie co to w ogóle gender -odsyłam do encyklopedii - proszę czytać ze zrozumieniem !!!
31. Dodane przez mamrot, w dniu - 31-01-2014 09:48
Może mi ktoś do cholery wyjaśni co to jest TO gender.O co w tym wszystkim chodzi,i po co tyle z tym szumu?Czy to jest jakaś nowa sekta religijna? Napiszcie proszę.
32. Dodane przez mamrot, w dniu - 31-01-2014 09:48
Może mi ktoś do cholery wyjaśni co to jest TO gender.O co w tym wszystkim chodzi,i po co tyle z tym szumu?Czy to jest jakaś nowa sekta religijna? Napiszcie proszę.
33. Dodane przez mamrot, w dniu - 31-01-2014 09:49
Może mi ktoś do cholery wyjaśni co to jest TO gender.O co w tym wszystkim chodzi,i po co tyle z tym szumu?Czy to jest jakaś nowa sekta religijna? Napiszcie proszę.
34. Dodane przez Gender jak Rusiecki, w dniu - 31-01-2014 10:18
Jak można z igły zrobić widły ? 
To odpowiedni przykład aby móc wytłumaczyć całą kampanię przeciwko światopoglądowi Gender. 
Boimy się tego , czego nie znamy, nie tolerujemy tego,co nas nie dotyka. 
W całej tej sprawie, nie jest najgorsze to, że ów światopogląd ma swoich przeciwników, lecz fakt, że zdecydowana większość z nich na czele ze Szczotem i Dziedziczakiem nie rozumieją istoty problemu. 
Oni są w swej " świętości" święcie przekonani, że wszelkie odstępstwa od tak zwanej normy pojmowania płci są rezultatem błędów socjalizacyjnych rodziców lub stanem wywołanym przez czynniki chorobowe. 
Brak wiedzy z dziedziny psychologii i zamykanie się na dowody naukowe może prowadzić do takowych wniosków. 
zmiany, które aż tak się nie podobają co niektórym, realizują się w życiu embrionalnym dziecka , na które ani powstająca istota ani jej rodzice nie mają żadnego wpływu. 
Gender to pytanie, czy dla dobra ogółu, ignorować ból tych trochę różniących się od ogółu obywateli też mających swoje prawa? 
Gender to pytanie, czy do końca świata kobieta ma nosić brzemię kury domowej? 
Nie od dziś wiemy, że najlepsza bronią jest atak i tak aby zniszczyć niewygodne jajko, tłumaczy się ludziom, że niebawem wykluje się z niego smok z dwoma głowami. 
Nasi czołowi prawicowcy leszczyńscy przyjmą każdy pogląd za swój , byle tylko zamieszać opinia publiczną. 
pan Vice prezydent zawsze jest aktywny, gdy chodzi o rozstrzyganie i kwieciste tłumaczenie rzeczywistości. 
Tak przed nim straszyli jak przed Gender, że w następnej czterolatce będzie kontynuatorem władzy SLD w Lesznie, że wszystkim pokaże. 
I co pobył sobie 4 lata na zielonej trawce- moim zdaniem to samo będzie z Gender - Pozdrawiam wszystkich Leśny Władek.
35. Dodane przez gosh, w dniu - 31-01-2014 10:19
Do kom.7- Powinieneś zapytać jakiej płci są księża a nie zakonnice. To oni podają się za mężczyzn a chodzą w sukienkach ;)
36. Dodane przez dyrektor, w dniu - 31-01-2014 10:34
W żadnym leszczyńskim przedszkolu, chyba że prywatnym, nigdy by nie doszło do scen opisywanych przez inicjatorów tej nagonki. 
Przykro, że Pisowscy mieszacze straszą ludzi, byle zyskać na popularności- a Panu Rusieckiemu życzę by wziął się wreszcie do pracy a nie tylko obracał językiem.
37. Dodane przez Zofia, w dniu - 31-01-2014 10:46
Teraz już wiem od czego jest pan Grzegorz, bo jego poprzednik zajmował się oświatą, którą teraz od prawie 4 lat podobno zajmuje się Malepszy, a przynajmniej tak mu się wydaje. No, ale gender to bardzo absorbująca sprawa.
38. Dodane przez marych, w dniu - 31-01-2014 10:48
może kiedyś gdy człowiek będzie potrafił ingerować w genetykę płodu, będzie można korygować odstępstwa od tak zwanej normy. 
Obecna medycyna nie oferuje na ten temat żadnych rozwiązań - więc jak to leczyć Panie Dziedziczak - ziołami, czy inkwizytorską nagonką ?
39. Dodane przez Małgorzata, w dniu - 31-01-2014 11:57
Dlaczego ten Pan wypowiada się w imieniu radnych!
40. Dodane przez psycholog, w dniu - 31-01-2014 17:08
Drodzy państwo- niestety, jedynym skutecznym lekarstwem dla osób z problemem identyfikacji płciowej, są działania polegające na obniżeniu odczuwania seksualności- to też coś w rodzaju kastracji- innych skutecznych współczesna medycyna nie zna, chyba że Pan Szczot i Dziedziczak razem coś nowego odkryli ? 
A co do Pana Rusieckiego, to faktycznie poza tym , że płynnie mówi, raczej nie ma nic ciekawego do zaoferowania.
reklama
41. Dodane przez jolka, w dniu - 31-01-2014 17:10
ale żeby specjalista od gender musiał od razu być vice prezydentem?
42. Dodane przez janek, w dniu - 31-01-2014 17:11
Widzę, że żołnierze z prawej strony nie mają nic do roboty tylko atakować naszego przyszłego prezydenta Grzegorza.
43. Dodane przez Do 34, w dniu - 31-01-2014 20:49
Jestem pod wrażeniem wypowiedzi Leśnego Władka - gratuluję ciekawie i strawnie zaprezentowanych konkretów.
44. Dodane przez buli, w dniu - 01-02-2014 10:48
gdyby Pan Bóg chciał, to stworzyłby mężczyznę i mężczyznę, albo kobietę i kobietę i kazałby im się żenić i płodzić dzieci (tylko nie wiem jak). Póki co mamy mężczyzn i kobiety i tylko taki układ zapewnia harmonię w naturze i świecie. Nie wyobrażam sobie aby w szkole uczono mojego syna, że jak jutro ma ochotę być dziewczynką, to może przyjść tak ubrany i tak się zachowywać.I nikt nie będzie miał prawa mu ubliżać. Ludzie,to jest chore! Po to się urodził chłopcem, żeby potem być mężczyzną!
45. Dodane przez do 44, w dniu - 01-02-2014 15:29
Drogi buli- swą wypowiedzią dajesz dowód swojego deletanctwa. 
W następnym swoim życiu powinieneś być kobietą w ciele mężczyzny, lub na odwrót. 
Wiedziałbyś wtedy, jakie to jest przykre, na co dzień widzieć w lustrze swą nieogolona twarz, patrząc oczyma kobiety i czując to swoim sercem. 
Może będziesz kobietą, której matka i ojciec oczekiwać będą od ciebie zamążpójścia i rodzenia wnuków, a ty na sama myśl o tym dostawać będziesz drgawek, gdyż masz do wszystkiego w swym ciele obrzydzenie co jest kobiece. 
Sam nie będziesz wiedział dla czego, długo się będziesz bał o tym z kimkolwiek rozmawiać, będziesz się za to nienawidził a w dodatku wszyscy ci którzy nie potrafią ci pomóc , będą mówić, że musisz się zmienić i jesteś kimś gorszym. 
Według światopoglądu buddyjskiego, człowiek rodzi się kolejny raz, by stać się bardziej doskonałym. 
Myślę , że przed Tobą jeszcze wiele wcieleń.- Pozdrawiam- koleżanka Leśnego Władka.
46. Dodane przez MTD, w dniu - 02-02-2014 01:07
Kłamie.  
Samorząd korzysta z projektów unijnych zawierających wśród swych celów wspieranie równouprawnienia płci ('gender mainstreaming'). To jest Wasza sprawa i powinniście jej bronić przed tym zdurnowaceniem.
47. Dodane przez Demonik Przeszłości, w dniu - 02-02-2014 09:20
Po co sięgać aż po Piłata. 
Zresztą Piłat był wyraźnie niechętny ukrzyżowaniu Jezusa po proroczych snach z jego najbliższego otoczenia. 
To francuscy socjaliści twierdzi twierdzili ,że Gdańsk to nie ich sprawa 
4 maja 1939 przejdzie do historii Francji jako dzień hańby i zapowiedź jeszcze większej hańby tego kraju w okresie niemieckiej okupacji. Przejdzie też do historii Polski jako zapowiedź zdrady sojuszników. Tego dnia w dzienniku LOeuvre ukazał się artykuł Marcela Déata Mourir pour Danzig? (Umierać za Gdańsk?). 
 
Marcel Déat (*1894 1955) był francuskim socjalistą i tak jak każdy socjalista wykazywał wielki realizm w polityce. Ten realizm mówił mu, że francuski socjalizm jest do niczego w porównaniu z brunatnym socjalizmem niemieckiej NSDAP, który jest skuteczniejszy... 
 
W swoim haniebnym artykule dowodził, że nie warto bronić Polski przed Hitlerem, że nie jest to w interesie Francji. Znamienne, że Déat opublikował swój artykuł kilka dni po tym, jak Hitler wypowiedział Polsce traktat pokojowy i postawił ultimatum w sprawie korytarza i Gdańska. 
http://wolnapolska.pl/index.php/item/4-maja-1939.html 
 
A konkretnie 
Taka Rzeczypospolita jakie młodzieży chowanie. 
Lpe to nie sprawa magistratu ! 
Czyli czyja????????????????????????????????????? 
Został ministrem pracy i... narodowej solidarności w kolaboranckim rządzie innego znanego szubrawca Pierrea Lavala. 
Chciał razem z nim budować zjednoczoną Europę! To nie żart. To główna teza programu kolaboranckiego Zgromadzenia Narodowo-Ludowego (RNP), któremu Déat przewodniczył
48. Dodane przez Odwaga, w dniu - 02-02-2014 09:29
-To nie leży w kompetencji samorządu - powiedział. 
 
Wiadomo, że kilka samorządów w Polsce przyjęło podobne projekty. 
 
Nie rozumiem to. 
To Leszno jest w jakiejś innej Polsce? 
 
-To nie leży w kompetencji samorządu - powiedział. 
 
Leszno jest dyskryminowane ?! 
Kto śmie mojemu kochanemu miastu ograniczać kompetencje? 
Do broni ziomale w jedności wszystkiego i wszystkich cele ! 
A na przyjaciół Moskali nie ma co liczyć tera na Olip ruszyli.
49. Dodane przez wlad, w dniu - 02-02-2014 19:01
Sprawa prosta- skończył się Smoleńsk, brak pomysłów na zaistnienie i błyśnięcie we fleszach, trzeba wynaleźć nowy temat. Słyszałem już kazanie w tym temacie zakonnika, który straszył SMERFAMI, bo to chyba tyle smerfów, a Smerfetka tylko jedna i wszyscy w rajtuzach..hmm. A ministranci nie zważając na swoją płeć manifestują się w spódniczkach, nie wspominając o starszych "braciach" w zwiewnych brązowych , białych czarnych i o zgrozo RÓŻOWYCH sukienkach. A co dopiero z oscentacyjnie eksponowanej biżuterii na było nie było męskich ciałach- a fee. 
 
Pozdrzwiam Włodek
50. Dodane przez Kwiecień, w dniu - 02-02-2014 20:53
Smoleńsk się dopiero zacznie. 
W nadajnikach wiadomości pełne są paniki. 
Już niedługo o północy telewizja Trwam wam wskoczy 
Nie jednemu wam kochani wnet umysł odtumani. 
Co ma wisieć nie utonie nawet jak Ty nie w zakonie.
51. Dodane przez Pan Grzegorz jak kisiel, w dniu - 02-02-2014 22:36
Pan Grzegorz to jedna wielka niekompetencja i brak poglądów. Ten facet jest jak kisiel
reklama
52. Dodane przez michu, w dniu - 03-02-2014 10:39
uhaha... przyjdzie Gender i Cie zje.... 
nie zauważyliście podobieństwa do nagonki w sprawie aborcji... uczcie się politycy z PO i SLD... na Gender PiS wygra wyboru w cuglach... jest wystraczjąco dużo zacofańców w Polsce..
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj