Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Masz problemy z reklamacją, z jakością zamawianych usług albo ściga cię windykator? W tych sprawach może pomóc Krzysztof Kuźnicki, powiatowy rzecznik konsumentów we Wschowie. W swoim biurze przyjmuje mieszkańców i udziela im bezpłatnych porad oraz informacji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W 2014 roku najwięcej spraw, którymi zajmował się Kuźnicki, dotyczyło obuwia.
- Myślę, że ma to związek z napływem towaru z Chin lub innych krajów azjatyckich. Niby to jest dobre, firmowe obuwie, ale jakość pozostawia wiele
do życzenia i but po kilku miesiącach się rozkleja. Do roku z reklamacją nie ma większego problemu i takie sprawy wygrywamy bez trudu - mówi rzecznik.
Sporo reklamacji związanych jest również z zakupem sprzętu RTV i AGD, usług telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych oraz bardzo popularnych umów zawieranych poza lokalem firmy.
- Mam tu na myśli różnego rodzaju pokazy. Ludzie zostają przekonani do zakupy jakiegoś produktu, czego potem bardzo żałują, bo nie wiedzą skąd mają wziąć tyle pieniędzy. Chcę uspokoić, że w ciągu 14 dni od takiej umowy można odstąpić i będzie spokój - informuje Kuźnicki.
Rzecznik chętnie zajmuje się również sprawami windykacyjnymi.
- Zapraszam osoby, które otrzymują pisma z biur czy firm windykacyjnych z wezwaniem do zapłaty. Często są to sprawy przedawnione i warto to sprawdzić. Jeśli będę mógł doradzić, to bardzo chętnie pomogę - dodał Kuźnicki.
Powiatowy rzecznik konsumentów przyjmuje w siedzibie starostwa powiatowego w każdą środę w godz. 10.00 - 15.00.
1. Dodane przez hjk, w dniu - 21-05-2015 11:16 00 Ten rzecznik to żenada. Po tym jak sklep nie chciał przyjąć mojej 3 reklamacji z tego samego powodu, na ten sam towar, doradził mi żebym się uśmiechnęła do sprzedawcy bo taka ładna ze mnie dziewczyna. Nie wystosował żadnego pisma, nie zrobił nic tylko mnie załamał. Towar naprawiłam na własny koszt bo szkoda nerwów!
2. Dodane przez Miśka, w dniu - 21-05-2015 14:11 00 raz skorzystałam z porady pana K... Porada polegała na tym,iż ściągnął mi z internetu przepisy,ustawy napisane fachowym językiem bez wytłumaczenia i objaśnienia czegokolwiek. Nie każde pismo jest zrozumiałe dla zwykłego, prostego człowieka wiec radca prawny powinien pomóc wyjaśnić wszelkie wątpliwości i pomóc znaleźć rozwiązanie dla sytuacji. Ja tego nie otrzymałam, wyszłam ze sterta papieru i ustawami, które sama mogłam znaleźć w internecie... PORADA bezpłatna wiec pewnie dlatego takie podejście do interesanta. NIE POLECAM
3. Dodane przez Mac, w dniu - 21-05-2015 20:21 00 bezsensowne stanowisko, banda takich darmozjadów kosztuje nas w kraju rocznie miliony złotych, można by te pieniądze zdecydowanie lepiej wykorzystać bo porady i pisemka, które oferują rzecznicy są bez trudu do znalezienia w sieci, wiedza marna, uprawnienia żadne tylko pensja wysoka !!!
4. Dodane przez bywalec, w dniu - 22-05-2015 08:09 00 Gość jest słaby nie ma po co do niego iść ,chyba że z butami od prywaciarza ,ale z grubszymi rzeczami nie ma pojęcia . Duże firmy mają swoje sztaby prawników i nic jego pisma nie wnoszą
5. Dodane przez lala, w dniu - 22-05-2015 09:07 00 Moja sprawa dotyczyła właśnie butów i nawet tego nie ogarnął. Rzecznik powinien działać, a nie być ospały i nieporadny. Ciekawa jestem czy ktoś go kontroluje i rozlicza z ilości spraw jakie rozwiązał na korzyść konsumenta? Moim zdaniem ten gość jest nieskuteczny, nie podejmuje żadnych kroków prawnych, jest niepotrzebny. Jego pomoc ogranicza się do krótkiej rozmowy z której nic konkretnego nie wynika i na tym koniec.
6. Dodane przez to to to, w dniu - 22-05-2015 09:08 00 Mój tata pracował kiedyś w markecie i więcej potrafi załatwić bo wie jak to wygląda z drugiej strony barykady. Zna swoje prawa, ale najważniejsze wie jak o nie walczyć!
7. Dodane przez ktoś, w dniu - 22-05-2015 10:10 00 Starostwo i spółka bez zmian
8. Dodane przez gola, w dniu - 23-05-2015 18:30 00 Pan jest słaby-delikatnie mówiąc-nie polecam
9. Dodane przez Michał, w dniu - 23-05-2015 20:57 00 Byłem u tego Pana na początku lutego, kupiłem na internecie buty sklep nie chciał mi oddać kasy chociaż towar był niezgodny z opisem. Ten Pan nawet nie wiedział że 25 grudnia 2014 roku zmieniła się ustawa. Nic nie pomógł i jeszcze czekałem za nim chyba dobre pół godziny zanim pojawił się w swoim biurze. Żenada kolejny darmozjad we wschowskich urzędach.
reklama
10. Dodane przez kj, w dniu - 25-05-2015 17:00 00 Potwierdzam, ten rzecznik jest słaby i siedzi jakby za karę, człowiek przychodzi z problemem a ten się irytuje, pomoc żadna, uważam, że pracownik nadaje się do wymiany na kogoś kompetentnego i chcącego pomóc a nie zbyć.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.