Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
22
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cecylia, Marek
Do końca roku 39 dni.
Start arrow Kwadrans samorządowy arrow Dwa pomysły na rondo

Ogrody czy Inka?

Dwa pomysły na rondo

17.09.2015. Radio Elka, Jarek Adamek

Wygląda na to, że na najbliższej sesji Rady Miejskiej dojdzie do dyskusji na temat nazwy ronda u zbiegu ulic Niepodległości i Grunwaldzkiej. Jak już informowaliśmy środowisko Leszczyńskich Patriotów apeluje o nazwanie go imieniem Danuty Siedzikówny „Inki”. Natomiast klub radnych Lewicy złożył wniosek o nadanie nazwy „Rondo Ogrody”.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Spory o nazwy ulic czy rond to w Lesznie nic nowego. Trzy lata temu doszło do gorącej dyskusji na temat nazwania ronda u zbiegu ulic Estkowskiego i Unii Europejskiej. Środowisko Leszczyńskich Patriotów związane z kibicami Unii Leszno proponowało, żeby jego patronem byli Żołnierze Wyklęci, jednak większość radnych była za nazwą Rondo Roszarnia, pochodzącym od znajdującej się dawniej w tym miejscu przetwórni lnu.

Teraz Leszczyńscy Patrioci zgłosili pomysł, żeby budowanemu u zbiegu ulic Niepodległości, Grunwaldzkiej i Studziennej rondu nadać imię Danuty Siedzikówny „Inki”, bohaterki podziemia niepodległościowego. Rozpoczęła się już zbiórka podpisów pod petycją w tej sprawie.

Przewodniczący Rady Miejskiej Sławomir Szczot poinformował jednak w Kwadransie Samorządowym, że klub radnych Lewicy złożył już wniosek o nadanie skrzyżowaniu nazwy Rondo Ogrody. -To nazwa związana z położonym przy rondzie osiedlem - mówi Szczot. Wcześniej na podobnej zasadzie nazwano ronda Gronowo, Podwale czy właśnie Roszarnia.

Obecni w Kwadransie radni Adam Kośmider (PiS) i Sławomir Mocek (PL18) stwierdzili, że ich zdaniem lepszą propozycją jest ta składana przez Leszczyńskich Patriotów. Zgodził się z nimi także Sławomir Szczot, który jednak zastrzegł, że wypowiada się nie jako przewodniczący rady, a jako radny PiS.

Sprawą nadania nazwy zajmą się radni podczas sesji 29 września.

 
Komentarze (57)
1. Dodane przez Rondo Ogrody, w dniu - 17-09-2015 12:31
Ogrody, to oczywiste. Bardzo lokalne. Tu mieszkamy. 
Inka? Większość mieszkańców skojarzy ta nazwę z .... kawą.
2. Dodane przez Leon, w dniu - 17-09-2015 12:41
Oczywiście, że "Ogrody". Nazwa ta będzie wskazywała, w której części Leszna przybysz się znajduje. Takie punkty orientacyjne są ważne szczególnie dla przyjezdnych, co w efekcie powoduje znaczne upłynnienie ruchu.
3. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 17-09-2015 12:50
Jedyna słuszna nazwa tego ronda to 'OGRODY'.
4. Dodane przez MQ, w dniu - 17-09-2015 12:58
Rondo Danuty Siedzikówny? Żeby to ładniej na mapie wyglądało? Żeby w telewizji pokazali jak będzie przecinania wstęga na otwarciu? 
Szkoda dziewczyny, jak każdego, kto zginął w tamtych czasach, ale co ona miała wspólnego z Lesznem? 
Ludzie i tak będą na to mówić "Rondo na Ogrodach". Wybór jest oczywisty.
5. Dodane przez Młody Polak, w dniu - 17-09-2015 12:58
Doskonała okazja do zwiększania świadomości historycznej mieszkańców, a Rondo Ogrody? Osiedle Ogrody, Rondo Ogrody masło maślane. Danuta Siedzikówna powinna być wzorem do naśladowania przez młodych. A Lewica jak to lewica, chyba by wolała żeby tutaj było Rondo Gierka albo Breżniewa ;)
6. Dodane przez BB, w dniu - 17-09-2015 13:00
Taaaaa... Nie ma to jak kojarzyć dziewczynę, która walczyła za nasz kraj z kawą...
reklama
7. Dodane przez Ja, w dniu - 17-09-2015 13:02
TYLKO OGRODY !!!!!!! 
Nie twórzmy czegoś w stylu patrona I LO w Lesznie !!!
8. Dodane przez BB, w dniu - 17-09-2015 13:04
Druga sprawa, skoro mamy chcecie nazwy lokalne kto mi wyjasni nazwy Ronda Kombatantów, Sybiraków, Solidarności? To są lokalne nazwy? Bądźmy poważni. Możemy oddać hołd młodej dziewczynie, która zginęła za Polskę! Śmieszna gatka, że nikt nie wie kto to jest... Skoro większość leszczyniaków żyje tylko w swoim małym świecie i nie interesuje się naszymi bohaterami to później wychodzą takie brednie jak porównanie Danuty Siedzikówny do kawy... 
Poza tym jeżeli powstanie Rondo im. Danuty Siedzikówny ps. Inka to może chociaż 25% z Was zainteresuje się tematem młodje bohaterki.
9. Dodane przez Bana, w dniu - 17-09-2015 13:04
OGRODY!!
10. Dodane przez ziomek, w dniu - 17-09-2015 13:28
raz sierpem raz mlotem!!!!!
11. Dodane przez leszczynianin, w dniu - 17-09-2015 13:29
OGRODY !!! Inka-beznadzieja..
12. Dodane przez Tylko Rondo Ogrody, w dniu - 17-09-2015 13:35
Piękną tradycją stało się nadawanie rondom nazw miejsc w których się znajdują. 
Nie zmieniajmy tej tradycji na rzecz "patriotyzmu" pisanego przez małe p. 
A nowo projektowane rondo na skrzyżowaniu Jana Kiepury z Zamenhofa oczywiście Rondo RAJ. Niech pozostanie jakaś pamiątka po tej nazwie...
13. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 17-09-2015 13:47
Zdecydowanie RONDO OGRODY !!! Inka ??? A co ta pani ma wspólnego z naszym miastem??
14. Dodane przez Justi, w dniu - 17-09-2015 14:00
Oczywiście,że Rondo Ogrody.Każdy będzie wiedział gdzie się znajduje.
15. Dodane przez BB, w dniu - 17-09-2015 14:09
Dodam również, że większość z Was spaceruje, przejeżdża rowerem, czy też samochodem po ulicach, które noszą imiona wielkich Polaków, którzy w żaden sposób nie są związani z naszym miastem. Jaki związek z Lesznem mieli (komuniści których juz dawno nie powinno tutaj być) Finder oraz Świerczewski patron Rodzinnych Ogródków Działkowych na miejscu których powstanie rondo? Jak w historię Leszna wpisał się Dezydery Chłapowski, Adam Mickiewicz, Bohaterowie Westerplatte, Jan Matejko, Jan Paweł II, Mikołaj Rej itd itd... Argument, ze INKA nie jest związana z naszym miastem jest słaby... Polecam poczytać na temat tego w jakich miastach mieszkańcy potrafili oddać tej młodej dziewczynie hołd w postaci pomników, nazw ulic czy właśnie rond.
16. Dodane przez pax, w dniu - 17-09-2015 14:16
Zdecydowanie OGRODY!! - żadnej kawy rozpuszczalnej!!
17. Dodane przez Ogrody, w dniu - 17-09-2015 14:22
Pni "Ince" to niech pomnik "patrioci" postawią a później corocznie uczestniczą w uroczystościach bez przymuszania szkół. 
 
Rondo niech się nazywa OGRODY tak jak GRONOWO, PODWALE, ANTONINY. 
 
Nazwa Ronda Solidarności czy Kombatantów to POMYŁKA - kto wie gdzie one są?
18. Dodane przez kris, w dniu - 17-09-2015 14:42
czy każde rondo musi mieć nazwę? w Zaborowie jest kilka skrzyżowań z rondem, można o nie również przed wyborami powalczyć. Do dzieła (phi phi phi )
19. Dodane przez Marek, w dniu - 17-09-2015 14:51
zdecydowanie rondo OGRODY !!!
20. Dodane przez On, w dniu - 17-09-2015 14:53
Ludzie bedą używać OGRODY ....tak się przyjęło w tym rejonie
21. Dodane przez Darek, w dniu - 17-09-2015 14:59
Pan Szczot ma racje ! W końcu wychował się tuż obok !!!
22. Dodane przez raj, w dniu - 17-09-2015 15:12
Słusznie. RAJ na Zamenhofa/Kiepury.
23. Dodane przez Heraklit, w dniu - 17-09-2015 15:29
Oczywiście "Inka". "Ogrody"??? Co to ma wspólnego z Lesznem??
24. Dodane przez szermierz, w dniu - 17-09-2015 15:46
To kameleon Mocek już staje się forpocztą Leszczyńskich Patriotów z pod znaku wiadomej opcji posądzania i szykanowania.Na początek PO teraz PL18 następnie ? . Panie Mocek niech Pan weżmie na wstrzymanie. Ta część miasta to były Ogrody nim Pańska rodzina sprowadziła się do Leszna i niech Pan uszanuje wolę większości leszczyniaków. Planuje Pan zmianę swego protektora? Jeśli tak to będziemy mieli w Lesznie nowego "o b a t e l a". Jak wołał naczelny pisowski satyryk Jan Pietrzak " z PAX-su do SZWAK-su". Idealny kandydat do parlamentu! Tylko taki szermierz "da radę". Z całym szacunkiem dla tej młodej bohaterki ale rondo winno nazywać Ogrody.
25. Dodane przez do 23 Seneka, w dniu - 17-09-2015 15:55
Heraklit! Nie udawaj Greka! Oczywiście zdecydowanie "Ogrody"!
26. Dodane przez BB, w dniu - 17-09-2015 15:57
Ogrody to macie zaraz obok Studziennej i Niepodległości - OSIEDLE! 
 
www.facebook.pl/RondoInka ZAPRASZAMY!
27. Dodane przez J., w dniu - 17-09-2015 16:45
Panie i Panowie radni. Proszę nie żartować z mieszkańców. Rondo Ogrody, ew. Niepodległości. Innej opcji nie ma. Jeżeli chcecie koniecznie upamiętnić "Inkę", to OK, ale na jakiejś tablicy pamiątkowej podobnie jak Żołnierzy Wyklętych.
28. Dodane przez komuna szczeka, w dniu - 17-09-2015 18:03
Lewicy tradycyjnie nie w smak patriotyczne działania. Gdyby można nazwali by rondo im Che Guevary albo Jaruzelskiego. Haha psy szczekają karawana jedzie dalej hau hau :)
29. Dodane przez Myszon, w dniu - 17-09-2015 18:46
Zdecydowanie OGRODY! Wystarczy tej martyrologii. Swoją drogą, czy nie uważacie za hańbiące odebranie ulicy Żwirce i Wigurze z okazji remontu ulicy? Czym Żwirko i Wigura zasłużyli sobie na to? Podpadli komuś? Czym!?
30. Dodane przez kk, w dniu - 17-09-2015 18:49
OCZYWIŚCIE OGRODY
31. Dodane przez Basia, w dniu - 17-09-2015 18:55
Tylko Rondo Ogrody, kojarzy sie ze znajdującym się w pobliżu osiedlu o tej samej nazwie. Każdy będzie wiedział gdzie się znajduje. Nadawanie nazwy z miejscem gdzie się znajduje jest najlepsze. , większość moich znajomych na Rondo , które jest niedaleko przy zbiegu ulic Mickiewicza, Niepodległości i Dąbrowskiego mówi " rondo przy starym szpitalu, a nie jaką ma nadaną nazwę.
32. Dodane przez abc, w dniu - 17-09-2015 20:18
Ogrody!!!!
33. Dodane przez Ewentualnie, w dniu - 17-09-2015 21:14
Nadawanie nazw rondom i ulicom, to jest chyba taka "zabawa", która podoba się niektórym politykom tak bardzo, że potrafią obudzić się nagle z zimowego snu na tą okoliczność. 
Jeżeli tak bardzo komuś przeszkadza Rondo Ogrody, to rozważcie ewentualnie Rondo Niepodległości. Nazwa ta kojarzy się z ulicą i jest bardziej prawicowo-patriotyczna lub jak kto woli niepodległościowa. Pogodzi wszystkich.
34. Dodane przez P3Y, w dniu - 17-09-2015 21:35
Dokładnie jak napisał @ kom. 17, rondo Gronowo każdy wie gdzie jest, a Kombatantów? ??
35. Dodane przez UL, w dniu - 17-09-2015 21:44
Nawet Historii do miasto nie zna ona oddała życie za kraj za wolność a wy tyle, ogrody? tak jest takie osiedle i niech tak zostanie jestem Leszczynianinem i Patriotą więc wiem że rondo to powinno nazywać się właśnie Danuty Siedzikównej, ostatnio staraliśmy się (KIBICE UNII LESZNO) o rondo żołnierzy Wyklętych lecz też nam się nie udało ale teraz musimy działać razem.
36. Dodane przez Rekma, w dniu - 17-09-2015 21:58
A może "Rondo Frusia"
37. Dodane przez OGRODY, w dniu - 17-09-2015 22:00
Młoda, nieznająca życia dziewczyna, wychowana w duchu martyrologii, cierpienia, oddała życie. Tragiczne i smutne, ale czy warte poparcia,czy tego byśmy chcieli dla swoich dzieci?
38. Dodane przez rondo2015, w dniu - 17-09-2015 22:23
Nie zgadzam się na nazwę "ogrody"! Mieszkam na ulicy studziennej i jeden z wjazdow czy wyjazdów będzie w\z właśnie z tej ulicy, jak i tez niepodległości. Czy grunwaldzka wiec jak juz to te nazwy ulicy trzeba wziąć pod uwagę a nie OGRODY gdzie do tego osiedla nie będzie od strony ronda bezpośredniego wjazdu. Nazwa musi być adekwatna do położenia i latwa do zapamiętania.
39. Dodane przez do kom. 35, w dniu - 17-09-2015 23:32
"jestem Leszczynianinem i Patriotą więc wiem że rondo to powinno nazywać się właśnie Danuty Siedzikównej,..." 
"Fantastyczny" wywód "logiczny". W szkole ciebie uczą takiego wyciągania wniosków ?
reklama
40. Dodane przez Roman, w dniu - 18-09-2015 03:59
Dla mnie to żadna nowość, ale po komentarzach widać dosadnie jaki żałosny element zamieszkuje to zapyziałe miasteczko!
41. Dodane przez antykomuna, w dniu - 18-09-2015 07:41
Nic dziwnego, że komuchy chcą każdą inną nazwę, byle nie Inka bo Inka jest dla nich wyrzutem sumienia, bo to ich poprzednicy i sowieccy kolaboranci (UBowcy) z PPR późniejszej PZPR wymordowali po wojnie setki tysięcy Polaków tylko dlatego, że chcieli wolnej Polski !!!!!
42. Dodane przez kitol, w dniu - 18-09-2015 07:48
Po lekturze (z obrzydzeniem) niektórych komentarzy widać jak w Lesznie niektórzy mają wyprany mózg (właściwie móżdżek) przez lata komuny ! 
To są nieszczęśliwi i niekumający ludzie ! 
Mam nadzieję, ze to gatunek wymierający !
43. Dodane przez noname, w dniu - 18-09-2015 08:14
ta... a później nikt nie będzie wiedział gdzie to rondo jest.. Jeżeli nazwa będzie "Ogrody" to nie będzie problemów. Ja do dzisiaj noe wiem ktore to "solidarbosci" i "kombatantow" jest. A Ci kibole to niech lepiej zaczna kibicowac jak na kibica przystalo a nie krzeselka wyrywaja na mecAch a poznoej inicjatywy patriotyczne.. chyba nie tak to powinno dzialac.
44. Dodane przez iyhha, w dniu - 18-09-2015 08:22
a może "sensatione creme" zamiast inka - brzmi bardziej światowo (ha ha ha)
45. Dodane przez do kom 44, w dniu - 18-09-2015 08:39
Chciałeś zabłysnąć i być śmieszny tymczasem zostałeś czołówką błaznów komentarzy.
46. Dodane przez 50 latek, w dniu - 18-09-2015 08:41
Ci, którzy piszą, iż ludzie chcący nazwy Ogrody, ew. Niepodległości a nie "Inki" nazywając innych komuchami lub lewakami i twierdząc, że mamy wyprane mózgi, nawet nie zdają sobie sprawy ilu z nas w tamtych czasach przeszło przez trudną szkołę życia. Ilu dostało pałą,"robiło swoje" a czasami aktywnie walczyło w tej beznadziei, abyśmy teraz wszyscy mogli żyć i mieli prawo wypowiadać się swobodnie. Wiem, że młodość to często gorące głowy połączone z idealizmem, ale przynajmniej nie obrażajcie innych jeśli jeszcze nie rozumiecie, że ludzie marzą o normalności a nie o ideologicznej, partyjnej lub patriotyczno-narodowej poprawności.
47. Dodane przez Przemo, w dniu - 18-09-2015 08:43
Lewica tradycyjnie wszystko tylko nic związanego z NSZ,AK,Wyklętymi... Oni oddali życie za Ojczyznę i walczyli z ich bozkami sowieckimi I pewnie gdyby można było wstąpili by do PZPR.
48. Dodane przez and, w dniu - 18-09-2015 08:45
Tylko Ogrody lub Niepodległości.
49. Dodane przez stary komuch, w dniu - 18-09-2015 08:52
Z całym szacunkiem do "Inki" ale co ona ma wspólnego z Lesznem. Należy tworzyć nazwy bliskie Nam mieszkańcom Leszna. Nazwa rondo Ogrody jest jak najbardziej słuszna. A na marginesie, czy nie należy zmienić nazw ulic Jana Pawła II na Św. Jana Pawła II i ks. Jerzego Popiełuszki na Bł. ks. Jerzego Popiełuszki.
50. Dodane przez aaa, w dniu - 18-09-2015 11:46
A czy nie może być tak: Rondo Ogrody im. Danuty Siedzikównej pseudonim INKA
51. Dodane przez nurek, w dniu - 18-09-2015 15:43
Czerwone pająki nawet nie potrafiły uczcić rocznicy napaści sowietów na Polskę więc co się dziwić tylu komentarzom ignorantów ws. Inki?
52. Dodane przez swoje 5 groszy, w dniu - 18-09-2015 17:47
nie rozumiem tych nazw! ulice wokół sie jakoś nazywaja to po co nazywać ronda? rondo to tondo czyli taki rodzaj krzyżówki i koniec.
53. Dodane przez Myszon, w dniu - 18-09-2015 18:29
Moim zdaniem rondo powinno się nazywać "Ogrody", ale nie uważam, aby było mi bliżej do szeroko pojętej "komuny", niż samozwańczym patryjotom, wyzywającym od czerwonych wszystkim, którzy ośmielili się wyrazić inną opinię.
54. Dodane przez Marianna, w dniu - 18-09-2015 19:28
OGRODY!!!!!!!! 
To nazwa lokalna nawiązująca do osiedla.
55. Dodane przez asio, w dniu - 18-09-2015 23:11
Oczywiście że OGRODY - już czuję jak tłumaczę przybyszowi gdzie RONDO INKA - a może wie Pan gdzie Os. Ogrody, tak wiem odpowiada przybysz , no to obok jest INKA - kupa śmiechu hi hi.
reklama
56. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r matura 1965 w Lesznie, w dniu - 20-09-2015 22:37
PANIE GHANOWICZ SSTALE JEST ULICA P.FINDERA ,MOZE BYC GEN.KL.śWIERCZEWSKIEGO TEZ AGENTA nNKWD,MORDERCY AK-OWCOW.OBOK SA OGRODY RODZINNE IMIENIA GEN.K.śWIERCZEWSKIEGO "WALTERA"...
57. Dodane przez Myśląca, w dniu - 24-09-2015 09:38
Inka nie brzmi w ogole sensownie... Wręcz przeciwnie- Beznadziejnie!!!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
Wynajmę mieszkanieLeszno 1100
Mieszkanie 51,90- 3 ... Leszno 355000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj