Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Idzie własną drogą?

Piotr Więckowiak

Idzie własną drogą?

24.11.2015. Radio Elka, Jarek Adamek

Nie jestem przeciwnikiem pana prezydenta Borowiaka, ale kwestia parkingu na Rynku wymaga dyskusji – mówił w Rozmowach Elki Piotr Więckowiak, radny PL 18. To on postawił na Komisji Infrastruktury i Rozwoju wniosek, żeby zimą na Rynku mogły parkować samochody. Jak mówi radny, może to pomóc kupcom ze Starówki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Piotr Więckowiak na ostatnim posiedzeniu Komisji Infrastruktury i Rozwoju postawił wniosek, żeby część Rynku w okresie zimowym przeznaczyć pod parking. Wniosek przeszedł jednogłośnie, co postawiło prezydenta Leszna w trudnym położeniu. Łukasz Borowiak bowiem od wiosny zapowiada, że zgody na parkowanie samochodów na Rynku nie wyrazi, tłumacząc to między innymi zapisami planu zagospodarowania przestrzennego.

Więckowiak do Rady Miejskiej wybrany został z listy PL 18, czuli ugrupowania związanego z Borowiakiem. -Ten wniosek mógł złożyć każdy z radnych - mówił w Rozmowach Elki. Zdaniem radnego parking wesprze handel na Rynku, na czym pośrednio skorzysta także budżet miasta. -Moja opinia to tylko głos w dyskusji - zapewnia Więckowiak, który podkreśla, że nie występuje przeciwko prezydentowi Borowiakowi.

 
Komentarze (41)
1. Dodane przez Kustosz pamięci, w dniu - 24-11-2015 00:01
Proponuje radnemu Wieckowiakowi powoląc republike Zaborowo....
2. Dodane przez Solidarność Niezłomna od 1980r Matura1965r., w dniu - 24-11-2015 00:04
Wieckowiak jak i cale Pl 18 jest skazone klamstwami PO....
3. Dodane przez Konrad Wallenrod, w dniu - 24-11-2015 10:48
Jaka własna droga?  
Zmienia partie lub ugrupowania. Stale doczepia się: P. Koisa (kontenery), Ł. Borowiaka (flagi). Na zdjęciach prawie pierwszy. Bijące ze zdjęć samozadowolenie tego pana jest z lekka denerwujące. 
Jest prośba o trochę pokory.
4. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 24-11-2015 11:28
Za to miasto stać na wydanie lekką ręką 170 tysięcy na lodowisko na Rynku.
5. Dodane przez równia pochyła, w dniu - 24-11-2015 11:41
Więckowiak od dawna się lansuje, dba tylko o siebie - zdradził PO, zdradzi "PL coś tam - coś tam", zdradzi Borowiaka bo już wie, że skoro prezydentem może być taki Borowiak, to on też może.
6. Dodane przez Nowe Podziemie od 2015r Matura1984r, w dniu - 24-11-2015 11:46
do  
Solidarność Niezłomna od 1980r Matura1965r 
-czas na emeryturę, 
-czas na PIS (chyba, że już tam jesteś).
reklama
7. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 24-11-2015 11:47
Myślę, że Pan Prezydent zostanie nieugięty w swojej decyzji i nie pozwoli na parkowanie samochodów na rynku. 
Liczymy na Pana. Pozdrawiamy.
8. Dodane przez Marianna, w dniu - 24-11-2015 11:58
Liczę na to, że Pan Prezydent postąpi zgodnie z prawem(mpzp). Myślę, że ma Pan poparcie większości mieszkańców.
9. Dodane przez Jacek, w dniu - 24-11-2015 12:48
Panie Piotrze. Czytał Pan komentarze, które pojawiały się przy dyskusji o parkowaniu na Rynku? Proszę je sobie ze spokojem przejrzeć. Jest tam wiele cennych wskazówek, które mogą pomóc zarówno Rynkowi jak i leszczyńskim kupcom. 
Jeżeli naprawdę chce Pan kupcom pomóc, to proszę nimi lekko wstrząsnąć i namówić ich do poszukania nowych rozwiązań, które nie rujnują Rynku, a jednocześnie mogą pomóc im zwiększyć obroty. 
Podam tylko kilka przykładów, o których sam wspominałem: 
- wprowadzenie dostaw zakupów pod wskazany adres klienta, dzięki czemu nie będą musieli oni nosić siatek i będą mogli przyjemniej pokonywać większe odległości pieszo, 
- stworzenie sklepów internetowych jako uzupełnienie sprzedaży tradycyjnej, dające możliwości znalezienia odbiorców także poza Centrum i a nawet poza Lesznem, 
- wspólne zastanowienie się nad rozwojem turystyki w Lesznie, bo jak pokazują przykłady wielu miast, to nie parkingi na Rynku, lecz atrakcje przyciągają do miasta ludzi, którzy ożywiają Starówkę. Ich obecność i pieniądze pozwalają inwestować w bazę noclegową, gastronomiczną oraz atrakcyjne punkty handlowe.
10. Dodane przez zum, w dniu - 24-11-2015 12:55
do.1 i3 coś na rzeczy z tym lansowaniem siebie przez P. Więckowiaka. Akurat odnośnie parkingu popieram Prezydenta.
11. Dodane przez inka, w dniu - 24-11-2015 13:16
pan Więckowiak zawsze szuka dziury w całym chce być medialny miejscowy celebryta haaaa ale jego pomysły zakrawają conajmniej na śmieszność to taki kontrowersyjny facet z walizką słodyczy
12. Dodane przez Asia, w dniu - 24-11-2015 13:35
Mam nadzieję, że prezydent wytrwa w swoich postanowieniach i na Rynku nie będzie parkingu.
13. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 24-11-2015 13:41
Piotrus - znamy sie...  
ale czy ty muslisz ze to naprawde pomoze? 
 
Moja zona po ostatniej wizycie w najpopularniejszym centrum handlowym w Lesznie stwierdzila ze nia ma po co tam chodzic. 
 
NIC TAM NIE MA!!! 
 
Ja sam wole jechac na zakupy do Poznania i Wroclawia. 
Dlaczego? Dlatego ze jest parking podziemny gdzie moge zostawic auto i wejsc do sklepu w koszuli w ktorej bedzie mi wygodniej chodzic po sklepach i przymierzac ewentualne ciuchy.  
A u nas? niestety parking porazka nie ma gdzie za parkowac to raz a dwa... przejscie od samochodu bez kurtki i czapki to rzecz nie mozliwa. 
 
Sklepy niestety tez badziewne. 
 
A co do rynku, starowki? 
ok - mozna chodzic ale wiosna latem a nie zima.... 
 
NA ZAKUPY DO POZNANIA, WROCLAWIA.... czy NAWET BERLINA
14. Dodane przez Jimmy, w dniu - 24-11-2015 13:53
dają się ludzie,którym zależy na Starówce i Rynku.Całym sercem popieram stanowczość pana Prezydenta.Tak dalej a reszta niech nie przeszkadza zwłaszcza Ci z epoki,która minęła i nie powróci.Tak trudno się z tym pogodzić????Przez miniony rok żaden z prezydentów nie zrobił tyle,co obecnie p.Borowiak-miasto nabiera blasku,zmienia się i to trzeba dostrzec .
15. Dodane przez tak, w dniu - 24-11-2015 13:55
O szkoda ,że już prawdziwych Więckowiaków nie ma.Miasto niech pomoże każdemu i wszystkim.A najlepiej niech da odszkodowanie kupcom za to ,że nie ma klienta na rynku.Po te 10000 PLN brutto na miesiąc do wiosny wystarczy.Kupcy he he chyba ci co kupczą.Kupcy to byli 100 lat temu teraz to e szkoda słów.Tylko bułka z ogonkami z ,,pieczarków' pozostała....
16. Dodane przez Może i lans, ale ..., w dniu - 24-11-2015 13:57
Latem br. p. Więckowiak pytał o możliwość zrobienia podziemnego parkingu na leszczyńskim Rynku, podpadając wielu mieszkańcom. Teraz jest gotów podpaść Prezydentowi, aby forsować możliwość parkowania aut w tym miejscu.  
Nie wiem o co naprawdę chodzi i skąd tak duże zainteresowanie tego pana tym obszarem, ale odnoszę wrażenie, że to coś więcej niż lans. Może jakaś obietnica, z której trudno się wycofać ?
17. Dodane przez k., w dniu - 24-11-2015 14:19
Żadnego parkingu na Rynku Pan Prezydent ma rację. 
To nie poprawi sytuacji handlowców - trzeba zejść na ziemię i szukać pomysłów u siebie urozmaicenie oferty, dostosowanie jej jeszcze bardziej do potrzeb klienta, tak by potencjalny klient chciał odwiedzić sklep nawet jak nie będzie mógł podjechać autem pod drzwi. Bo jak będzie coś co wyróżnia dany sklep to klient do niego trafi, a jak będzie to co wszędzie to postawi na wygodę (czyt. bezpłatny parking przy Galerii). 
Dziwne że w kawiarniach na Rynku (przynajmniej w jednej) jest ruch (rzadko widzę by świeciła pustkami). Czyli jest coś czym właściciele potrafią przyciągnąć by ludzie pojawili się na Rynku chociaż auto trzeba zostawić nieco dalej a kawę wypić można też w Galerii. 
Zaraz ktoś powie że na kawę idzie się posiedzieć a zakupy trzeba zanieść do auta. Moje pytanie co tak ciężko zanieść do auta odzież, buty czy biżuterię? Zresztą tak jak zauważył Jacek z kom. 9 (swoją drogą ma Pan 100% racji) można zaproponować klientowi dostawę pod wskazany adres. 
Pytanie ile z parkujących na rynku osób przyjeżdżało na zakupy, a ile np. do banku (te jakoś nie narzekają na lokalizację i zdecydowana większość mieści się w centrum miasta). 
Trzeba przyciągnąć ludzi na Rynek czymś innym niż parking, czymś co zachęci do przyjścia, czego nie będzie np. w Galerii. I to zadanie może jakoś spełnić Lodowisko. Jak już ktoś przyjdzie na Rynek to może zdecydować się też na zakupy. Nie gwarantuje to od razu jakiś spektakularnych wyników ale trzeba "przypomnieć" potencjalnym klientom że na Rynku też jest coś wartego uwagi.
18. Dodane przez ZENEK, w dniu - 24-11-2015 14:35
Jak zwykle wszyscy znamy się na handlu detalicznym,a tym którzy tak znakomicie doradzają jak uzdrowić handel na starówce,proponuję wprowadzić te pomysły w życie i cel mamy osiągnięty.
19. Dodane przez Sisi, w dniu - 24-11-2015 14:58
Mam wrażenie, że pan radny przeszedł na autokreację, nie myśląc rzeczywiście o swoim mieście. Parking na Rynku nie gwarantuje zwiększenia liczby kupujących. Poza tym, kiedy pan radny był ostatnio na puściutkim parkingu obok starego kina? Dziś znajomy z Poznania zachwycał się Rynkiem bez samochodów.
20. Dodane przez lili, w dniu - 24-11-2015 17:35
a może Piotruś Pan ma tam jakąś kamienice? i dlatego tak mu bardzo na tym zależy ?
21. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 24-11-2015 17:58
a co będzie na Rynku poza lodowiskiem. chyba już nic. Panie prezydencie może jakiś jarmark bożonarodzeniowy.
22. Dodane przez do kom. 18, w dniu - 24-11-2015 18:25
A skąd wiesz, że ci, którzy doradzają, nie wprowadzili w życie przynajmniej części pomysłów, którymi się dzielą? Masz pewność, że doradzający znają się mniej na handlu niż niektórzy kupcy ze Starówki? 
Sam masz jakieś ciekawe pomysły, którymi zechciałbyś się podzielić z innymi?
23. Dodane przez PL, w dniu - 24-11-2015 19:14
Zadnegop parkowania na rynku.Popieram kom. 9 i 17.
24. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 24-11-2015 19:26
Dla mnie zakupy w Poznaniu lub we Wrocławiu są czymś tak oczywistym, że niepodlegającym dyskusji. Zwłaszcza ubrań. Zdarza mi się czasami podjechać po coś z żoną do galerii w Lesznie, ale tylko wtedy gdy coś pilnie potrzebuję. Żona czasami coś kupi sobie w leszczyńskiej galerii, "przy okazji" ;) gdy pojedzie tam do drogerii lub do Empiku. 
Zakupy na Rynku to dla nas coś zamierzchłego, choć do knajpki i do ogródka chodzimy tam w miarę regularnie, zwłaszcza w towarzystwie znajomych. Zdarza się też sporadycznie podejść na Rynek do notariusza lub do Ratusza.
25. Dodane przez janek, w dniu - 24-11-2015 19:35
Kupców nie potrzeba wstrząsać , bo są wstrząsani przez zmieniającą się rzeczywistość od szeregu lat. 
Dostawy zakupionych towarów pod wskazany adres to nic nowego, ale jak skalkulować koszty dostawy gazety czy rogalika? 
Sklepy internetowe też muszą bazować na samochodowej dostawie i wywózce towarów. W godzinach nocnych wszystkiego się nie załatwi.Liczy się szybkość obsługi  
klienta. 
Atrakcje turystyczne naszego miasta są nieporównywalnie skromniejsze od znanych miast ,które  
zwiedzamy w czasie wakacji.Choć turystów z roku na rok 
przybywa , ale nadal są to ilości śladowe. 
Nie chodzi o wielogodzinne parkowanie na Rynku ,  
ale o możliwość swobodnego dojazdu i załatwienie sprawy 
np.w pół godziny.Przy obecnej technice chyba nie jest 
to problem ponad siły i dobre chęci.Kompromis w tej sprawie powinien zadowolić wszystkich leszczynian.
26. Dodane przez do kom 1, w dniu - 24-11-2015 20:17
On mieszka przy Rynku nie w Zaborowie.
27. Dodane przez do kom. 25, w dniu - 24-11-2015 21:39
O pieczywie już pisaliśmy. Polecam komentarze 17 i 18 z 05 listopada br.  
http://elka.pl/content/view/77344/80/ 
 
Pisząc o wstrząsaniu miałem na myśli pewien marazm i nie wykorzystywanie wszystkich dostępnych na rynku rozwiązań. 
 
Zgodzę się, że dostawy pod wskazany adres, to żadna nowość, ale proszę zrobić rzetelną sondę wśród kupców Starówki i podliczyć tych, którzy takie rozwiązanie wykorzystują. 
 
W w/w artykule pisaliśmy też o tym, że pizzeria potrafi szybko zorganizować dostawy z Centrum, więc dlaczego nie mogliby tego zrobić kupcy z ubraniami, butami, zabawkami czy biżuterią? A nawet z pieczywem. Przedział czasowy takich dostaw najczęściej można ustalić z nabywcą znacznie szerzej niż przy stygnącej pizzy. 
 
Sposób organizacji dostaw, to już tylko kwestia logistyczna. Zawsze są przynajmniej 2-3 rozwiązania. 
Jeżeli kupcy mają z tym problem, proponuję dwie naprędce przygotowane propozycje. 
 
1. Przy Rynku stoją taksówki, które co pewien czas jadą w różne strony miasta. Może taksówkarze chcieliby dorobić kilka złotych za to, że po drodze wysiądą na chwilkę z auta i zostawią klientom sprawunki.  
 
2. Widziałem na szybach niektórych sklepów naklejki Stowarzyszenie Starówka. W tej chwili dla konsumentów te naklejki nic nie znaczą. A mogłyby, gdyby były synonimem dostaw do domu. 
Ludzi, którzy mają samochody i chcieliby trochę dorobić w naszym mieście nie brakuje. Także mieszkających i parkujących w Centrum. 
Gdyby Stowarzyszenie Starówka koordynowało dostawy, to jeden kierowca mógłby zbierać o umówionych godzinach zakupy i je rozwozić. Wcale nie trzeba do tego kupować aut i tworzyć stałych etatów czy systemów komputerowych. Wystarczy telefon lub mail i jedna osoba, która zbiera informacje i koordynuje szczegóły. Taki menedżer Starówki ;)
28. Dodane przez do kom. 25, w dniu - 24-11-2015 21:44
A propos sklepów internetowych - napiszę to samo co 5 listopada. Skupmy się na szukaniu rozwiązań, a nie problemów. Jeżeli przykładowo pojawi się w sklepie internetowym tylu klientów, że da to Panu szansę zarobić np. 10-20 tys. zł miesięcznie, to stanie Pan na głowie, aby znaleźć sposób, aby jednak te przesyłki nadać, czy nie? Ludzie przedsiębiorczy nie z takimi problemami muszą sobie czasami radzić.
29. Dodane przez do kom. 25, w dniu - 24-11-2015 21:58
Jeszcze a propos turystyki. Z jakich źródeł Pan korzysta pisząc, że w Lesznie "turystów z roku na rok przybywa"? 
 
W raportach o sytuacji społeczno-gospodarczej w Lesznie, dostępnych na stronach Urzędu Miasta Leszna znajdują się następujące dane: 
 
W 2011 roku było to 25 tys. osób. 
W 2012 roku 19,6 tys. osób. 
W 2013 roku ok. 16,6 tysiąca osób. 
Danych za 2014 rok nie ma. 
To kategoria statystyczna: tzw. osoby korzystające z noclegów.  
http://leszno.pl/Dane__o_miescie,343.html#raport 
 
Ilości turystów w Lesznie są śladowe - z tym się zgodzę, ale jeśli nie zaczniemy szybko myśleć o przygotowaniu dla nich ciekawych atrakcji turystycznych, to statystyki te same nie ulegną poprawie. 
 
Odrobina informacji o zapaści turystyki w Lesznie i możliwościach jakie ona daje, chociażby w komentarzach na elkowym blogu.  
http://elka.pl/content/view/77469/670/
30. Dodane przez Ja, w dniu - 24-11-2015 22:01
Parking na rynku - NIE !!!!!!! 
Piotrze nie idź tą drogą!!!
31. Dodane przez parking TAK, w dniu - 24-11-2015 23:43
z parkowania są PIENIĄDZE!!!!! 
Dlaczego nie kasować???? 
Przecież miasto jest zadłużone a i jakiś człowiek zarobi. 
A jak zarobi to coś kupi i kto inny też zarobi.
reklama
32. Dodane przez Ardilla, w dniu - 25-11-2015 00:06
Jestem przeciwna parkingowi na Starym Rynku. Tak, jak mówił Pan Prezydent - to wizytówka naszego miasta, a nie plac zastawiony samochodami niczym autokomis. Parking wygląda jak nędzne targowisko. Nie ma szans na żadny klimat w tym miejscu w takim razie i szacunek dla pieszych... Panie Prezydencie - niech Pan dotrzyma słowa. Chcemy klimatycznej Starówki.
33. Dodane przez ad, w dniu - 25-11-2015 06:03
Na Rynku i okolicznych uliczkach można by stworzyć strefę buforową.Koszt parkowania za pierwsze pół godziny np. 2,00zł , a za każde następne 25,00zł. Nikt normalny nie będzie co pół godziny objeżdżać wkoło Starówki, żeby znowu do strefy wrócić.
34. Dodane przez dwie strony medalu, w dniu - 25-11-2015 06:11
Sklep internetowy przynoszący choćby niewielkie dochody może funkcjonować w tanim pomieszczeniu, a nawet "szopie" na obrzeżach miasta, z dogodnym dojazdem i wyjazdem. Nie potrzebne jest zajmowanie drogich metrów kwadratowych jakie są na Starówkach w każdym mieście.
35. Dodane przez noname, w dniu - 25-11-2015 07:19
a kto w ogóle robi zakupy na rynku? Przecież jest drogo, rabatów żadnych nie dają i tylkp narzekają! Więc jestem jak najbardziej za Prezydentem j mam nadzieję że się noe ugnie. A pan panoe Więckowiak powinien na kolanach przepraszać wyborców bo nie po to głosowali na PL18 żeby znpwu szopki z parkingiem były!!!
36. Dodane przez Gostyń, w dniu - 25-11-2015 08:30
Rynek bez parkingu dla samochodów w Gostyniu załatwił handel na amen.takie są prawidła handlu.miejsce gdzie można podjechać autem jest o wiele bardziej korzystne niż te do którego trzeba dojść 1 kilometr.
37. Dodane przez do GOSTYŃ 36, w dniu - 25-11-2015 11:12
Czynsze załatwiły te marne sklepy i restauracje na Rynku w Gostyniu , a nie brak parkingu . Nie pisz bzdur 36 , ludzie wola markety , są tańsze ,z większą oferta i szybciej WSZYSTKIE zakupy zrobisz . A restauracja żeby miała klientów musi się postarać , a nie udawać lokal z kebabami .
38. Dodane przez do kom. 25, w dniu - 25-11-2015 12:33
Ale Pan pojechał z tym rogalikiem i gazetą. Znam ludzi, którzy kupują pieczywo na Wolności i parkują na Chrobrego lub Narutowicza. Parking na Rynku nie jest im do tego niezbędny. A gazety? Po jakie gazety jeździ się autem na Rynek? Zechce Pan wymienić te specjalistyczne tytuły, których nie da się kupić w bardziej dogodnym miejscu? Chyba nie chce nas Pan przekonać, że ktoś celowo wsiada w auto i potrzebuje parking na Rynku, gdy te same tytuły ma pod ręką, w każdym kiosku i sklepie? 
A nawet jeśli naprawdę jakąś gazetę można kupić tylko na Rynku i bardzo chce ją ktoś mieć, to i tak po nią dotrze, parkując gdzieś w okolicy.
39. Dodane przez Kustosz pamięci, w dniu - 25-11-2015 13:45
W latach 1950-tych gralem na Rynku w bąka obok taksówek,a z Ojcem bryczka,luba saniami przyjeżdzalismy na Rynek i wiazalismy konie.do najgrubszej lipy..Mozna,mozna.Przez Rynek jechal Wyscig Pokoku i rajd samochodowy do Monte Carlo.W 1956r przez Rynek jechajaly ruskie czołgi z Glogowa na Warszawe.Za głebokiej komuny zawsze na Rynku były 4 oltarze na Boze Ciało
40. Dodane przez proszę, w dniu - 26-11-2015 10:21
Proszę władze miasta i Pana Radnego o zajęcie się lokalami użytkowymi na Rynku pod nr 8 i na rogu z Narutowicza po złotniku. 
Dlaczego MZBK ich tak długo nie wynajmuje, są za drogie to też, ale są brudne, zaniedbane i wynajmujący musi pokryć koszt przystosowania. 
To jest marnotrawstwo pieniędzy miejskich i jeszcze sklep po piekarni na Leszczyńskich nie wynajęty jest od lat.
41. Dodane przez Heraklit, w dniu - 27-11-2015 17:29
rynek dla ludzi ,precz z samochodami na rynku!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam dom w wyjąt... Leszno 2000000
Hala z częścią biuro... Leszno 10600
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj