Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W biurze Enea w Lesznie lekceważy się klientów – skarży się leszczynianin. Mężczyzna musiał odczekać w długiej kolejce, żeby załatwić sprawę. – Nie byłoby problemów, gdyby czynnych było więcej stanowisk obsługi – mówi. Rzecznik firmy Sławomir Krenczyk tłumaczy, że to wyjątkowa sytuacja i przeprasza za niedogodności.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Leszczynianin w środę wybrał się do biura firmy Enea, by wyjaśnić sprawę faktury za prąd. Z numerem trzydziestym ustawił się w kolejce. Zirytował go jednak fakt, że trzy stanowiska do obsługi klientów były nieczynne i przez to załatwienie sprawy bardzo się przeciągało. - Kiedy próbowałem się czegoś dowiedzieć, nie było z kim rozmawiać. Usłyszałem,
że jedyna kompetentna osoba jest poza obiektem. Co z tego, że salon wygląda pięknie, jak ludzie muszą tak długo czekać, ale jak są problemy z rachunkiem, to prąd jest natychmiast odłączany. Uważam, że to lekceważenie klientów. Czy tak trudno podjąć decyzję, żeby działały wszystkie stanowiska? - pyta nasz słuchacz.
Jak się okazuje, nietrudno. Rzecznik Enea Sławomir Krenczyk zapewnia, że jutro czynnych będzie pięć stanowisk. - To była wyjątkowa sytuacja, właśnie dzisiaj w biurze obsługi brakowało nam jednego pracownika. Już jutro wróci on do pracy i wszystkie punkty będą czynne. Być może też w okresie przedświątecznym ruch w biurze jest większy - mówi Krenczyk.
Zwraca też uwagę na dużą inwestycję firmy Enea. - Właśnie zakończyliśmy proces przesyłu danych naszych klientów do nowego systemu. Być może to też powoduje utrudnienia i przedłuża obsługę interesantów, za co bardzo przepraszam.
Rzecznik Enea podkreśla, że od nowego roku dodatkowo wszystkie sprawy będzie można załatwić zdalnie, za pomocą internetu, co też powinno ułatwić i przyspieszyć obsługę. - Zdajemy sobie sprawę, że jesteśmy bardzo surowo oceniani przez naszych klientów, mają oni do tego pełne prawo. Naszą rolą jest stale poprawiać jakość usług. Sporo w tej sprawie robimy, ale jeszcze wiele jest do poprawienia. Naprawdę się staramy - zapewnia Sławomir Krenczyk.
1. Dodane przez Adam, w dniu - 09-12-2015 14:46 00 Też miałem to nieszczęście 1 miesiąc temu i musiałem udać się do biura Eneai. 2 godziny czekania na obsługę to są jakieś żarty.
Firma które zarabia na nas setki milionów złotych nie stać na zatrudnienia dodatkowych pracowników ? Radzę innym tam nie iść i skorzystać z infolinii - ja tak zrobię następnym razem jak będę miał to nieszczęście potrzeby kontaktu z Enea
2. Dodane przez Olek, w dniu - 09-12-2015 14:47 00 aby być może być może .trzeba ruszyc tyłek i sprawdzic co nie gra a nie być może byc może
3. Dodane przez Kasia, w dniu - 09-12-2015 14:48 00 Czegoś tu nie rozumiem. Trzy stanowiska dziś były nieczynne, jutro wróci jeden pracownik i wszystkie stanowiska będą czynne. To jak to jest? Jeden zawodnik obsadza aż trzy stołki? I pobiera 3 wypłaty? Takie rzeczy tylko w Enea.
4. Dodane przez edek, w dniu - 09-12-2015 14:49 00 A ja zadzwoniłem po nr 61 1111111 i wszystkiego się dowiedziałem. Czekam też na fakturę i też mnie wkurza, że jeszcze jej nie ma.
5. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 09-12-2015 15:00 00 W Eneii kolejki, w szpitalach kolejki, w sklepach również kolejki,gdzie dziś nie ma kolejek. Co pan myśli ,że zajdzie dziś pan gdziekolwiek i na pstryk pan zaraz będzie obsłużony, nie te czasy. Jeśli panu żle, wystawać w kolejkach niech pan płaci przez internet . A nie pan szum robi ,że musiał pan stać w kolejce, bo jak powtarzam wszędzie dziś są wszędzie kolejki.I zaraz z głupim tekstem leci pan na skargi,zal mi takich ludzi żal.
6. Dodane przez martek, w dniu - 09-12-2015 15:08 00 przestancie klamac tam tak zawsze. zero szacunku dla klienta byle kase doic.
7. Dodane przez Tola, w dniu - 09-12-2015 15:23 00 A ja w innej sprawie,został wybudowany piękny nowy budenek Enei.Po przeniesieniu do nowego budynku w Holu zostały otwarte dwa okienka tj.KASY.Wszystko było super przychodziło się do energetyki postało w kolejce 10 min.i sprawa była załatwiona.Teraz ludzie łapią się za głowę.Na rachunek trzeba czekac miesiąc od dnia odczytania licznika.Było i tak że rachunku w ogóle ludzie nie dostali trzeba było iść do Enei i upomnieć się chociaż termin platnośći już minął.Ale to są wszystkie ulepszenia dla klienta,Kiedyś przyszedł inkasent licznik odczytał i od ręki zostawił rachunek kasy były w energetyce i kwita.A teraz to nie ma osób kompetentnych żeby coś załatwić.Kasy pozamykane jak by nie patrzeć utworzyła się nowa spółka w spółce,jedna drukuje rachunek druga ten rachunek wysyła.Nowy budynek i klient nie może się w nim odnaleźć.W starym stało się na schodach kasa ciągle była otwarta nikt niemiał pretensji i nikt nie narzekał.Nie ma jak to nowe.
reklama
8. Dodane przez aha, w dniu - 09-12-2015 15:23 00 Przecież za komuny były kolejki i było super. A tak wielu w Lesznie nadal głosuje na SLD
9. Dodane przez gjv, w dniu - 09-12-2015 15:39 00 Wyjątkowa sytuacja? Nie kpij człowieku... Inna wielka firma energetyczna sama do domu przychodzi....
10. Dodane przez Klientka, w dniu - 09-12-2015 15:40 00 To absolutna prawda. Wczoraj czekałam w kolejce ponad godzimę imusialm wyjść, przez co spóźnia się do lekarza. Aktualnie stoje juz w kolejce 35minut. Pani powiedziała, że mój numer juz minął. Wydrukowana drugi i prawdopodobnie poczekam kolejne 34 minuty )
11. Dodane przez BZYK, w dniu - 09-12-2015 16:17 00 DOKO.5 LESZCZYNIANKA,GLUPI TEKST TO PANI PISZE I OBRAZA,POSADZAM ZE HEJTUJE PANI DLA ENEI A W TYM CZASIE PRZYPALI SIE PANI KAWA!
12. Dodane przez Radek, w dniu - 09-12-2015 16:31 00 Kolejki w enei to norma. 1 godzina czekania minimum. Tak to jest jak czynne tylko jedno na cztery stanowiska. Kpina
13. Dodane przez Feliks, w dniu - 09-12-2015 16:31 00 Bo teraz wszystkie formalności w energetyce i gazowni trzeba załatwiać przez internet :-), to się nazywa tzw. obsługa klienta bez kontaktu z klientem, infolinie zawładnęły wszystkimi firmami, tylko do żadnej nie można się dodzwonić ani nikomu pożalić, ani uzyskać konkretnych informacji
14. Dodane przez jozef, w dniu - 09-12-2015 16:39 00 do 8 lecz się! lub proś o zdrowie bo o rozum za późno. Za "komuny" ile płaciłeś za prąd? Dostałeś rachunek albo płaciłeś do ręki inkasentowi i nigdzie nie stałeś. Chyba,ze w tamtych czasach sikałeś jeszcze w majtki i nie masz prawa ich pamiętać. Życzę Ci byś poszedł w tę kolejkę postać mając 70 lat i ileś chorób z tym wiekiem związanych. Powodzenia dzieciaku.
15. Dodane przez zolo, w dniu - 09-12-2015 16:40 00 Trzeba mowic głosno czego sie oczekuje. "Leszczynianin" powiedzial ze mu sie nie podoba-rzecznik natychmist reaguje. Wniosek jeden- kazda osoba w kolejce dzwoni do rzecznika i on sprawe załatwia. Przypomina to dowcip o tzw czystym kuflu..ale to żarcik taki
16. Dodane przez J., w dniu - 09-12-2015 17:08 00 Bardzo grzeczne odpowiedzi pracowników tej firmy, ale nie do końca rozumiem skąd informacja mówiąca, że dopiero od nowego roku dodatkowo wszystkie sprawy będzie można załatwić zdalnie, za pomocą internetu? Z tego co widzę na ich stronie już jest podana informacja, że już to jest możliwe:
"Gdzie należy zgłaszać reklamacje? Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych przez nas usług należy zgłaszać we właściwych dla Twojego miejsca zamieszkania Biurach Obsługi Klienta działających na obszarze działania ENEA Operator. Jeżeli chcesz złożyć reklamację drogą elektroniczną przejdź do formularza internetowego."
17. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 09-12-2015 17:12 00 Bo jeśli tacy roszczeniowcy mają przychodzić, to lepiej odesłać takiego na infolinię.
18. Dodane przez oli, w dniu - 09-12-2015 18:26 00 potwierdzam zdanie 1, panie w enea, pracują przemiennie, sztafeta, "zawsze jedna pracuje", a petenci siedzą jak pokorne baranki, taka sytuacja jest tam od dawna, prosimy o interwencję, przecież jest tylu chętnych do pracy, te panie nie są niezastąpione, a rzecznik opowiada bajki
19. Dodane przez Włodek, w dniu - 09-12-2015 18:54 00 Spokojnie. Faktury od poniedziałku leżą na poczcie. Tylko nie ma ich komu roznieść bo jest prawie tyle samo dyrektorów i kierowników co listonoszy. Do wigilii każdy dostanie.
20. Dodane przez asa, w dniu - 09-12-2015 19:02 00 Nie dostałem faktury, ale upomnienie że nie zapłaciłem z wszystkimi konsekwencjami to wysłali.
21. Dodane przez zdzich, w dniu - 09-12-2015 19:11 00 Z rachunkami to sa cuda po kazdym odczycie licznika boje sie czy rachunek trafi do mnie niema to jak kiedys inkasent zostawial swistek i niebylo problemu niema to jak nowosci
22. Dodane przez boberek, w dniu - 09-12-2015 19:40 00 byłem dzisiaj w enei i po 10 minutach zostałem bardzo szybko i profesjonalnie obsłużony.
23. Dodane przez Jacek, w dniu - 09-12-2015 20:00 00 To co zostało pokazane o tej firmie, to dzisiaj nic nowego. Wiele przedsiębiorstw, w tym banki starają się redukować zatrudnienie w placówkach terenowych na rzecz infolinii oraz usług internetowych. Wiem, że nie każdy z Internetu korzysta, ale nie zdziwię się, jeśli klienci są w ten sposób celowo "zachęcani" do zmiany swych nawyków i nieprzychodzenia do okienek.
24. Dodane przez kizia_mizia, w dniu - 09-12-2015 20:20 00 Leszczyniaki czy Leszczynianie to zawsze mają w d.... źle... cokolwiek się dzieje zawsze niedobrze...i zawsze mają najwięcej do powiedzenia... co za naród
25. Dodane przez lol, w dniu - 09-12-2015 20:30 00 Ta firma jest słaba i nie lubi swoich klientów !! Dlatego tak nas traktuje.Myślę ,że konkurencja jej "pomoże".
26. Dodane przez do 19, w dniu - 09-12-2015 20:34 00 Włodek , co ty wiesz o "poczcie ". Chyba ci się coś przyśniło . W Lesznie 'na poczcie " nie ma ani jednego dyrektora . To sobie zapamiętaj i tego się trzymaj !!!!
27. Dodane przez Volt, w dniu - 09-12-2015 20:55 00 Kolejki w ENEI fatalne. Panie w biurze obsługi bardzo miłe i kompetentne. Tak jak w każdym urzędzie zbyt dużo papierologi, ale to nie wina pań przy okienku. Należałoby zwolnić kilkunastu kierowników, prezesów i innego dziadostwa dekującego się w gabinetach. Niestety tak się nie stanie, bo większość ciepłych i dobrze płatnych posadek zajmują "znajomi królika".
28. Dodane przez evi, w dniu - 09-12-2015 21:17 00 w Enea Leszno nigdy nie były czynne wszystkie stanowiska pracy, tam zawsze jakaś Pani akurat robi inne ważniejsze zadania, nawet jak siedzi przy biurku nie ma co liczy, że obsłuży kogokolwiek i odpowie na jakieś pytania....
29. Dodane przez ela, w dniu - 09-12-2015 21:19 00 szanowni panstwo! dlaczego mam zalatwiac sprawy przez internet? posiadanie komputera i lacza internetowego nie jest jeszcze w tym kraju obowiazkiem; obowiazkowo to ja musze posiadac dowod osobisty; wiele starszych osob, nie ma ani komputera, ani internetu, przeciez nie musza; nie moga wiec przelewac pieniedzy przez konto internetowe, bo bywa tez, ze takowego nie posiadaja, tez nie musza; a wiec??? a poza tym, moge sie poswiecic i swoje w tej nieszczesnej ENEA odstac jesli trzeba, ale nie rozumiem i nie zrozumiem, dlaczego w tym wielkim przedsiebiorstwie ( leszczynskiej placowce) nie ma kasy! to jest dla mnie wielka zagadka...
30. Dodane przez JAN, w dniu - 09-12-2015 21:27 00 Na rozruch nowego systemu ,otrzymałem rachunek 10x krotny 1800zl .Do tej pory 180 zł.odp zrobimy korektę faktury ,zawał serca gratis .Kto przeprosi -nikt zawinił system . Przepraszam KTO ten system obsługuje -SYSTEM czy może na PIS będzie
31. Dodane przez JAN, w dniu - 09-12-2015 21:47 00 do kom 7 KIEDYŚ, KIEDYŚ ,KIEDYŚ,te udogodnienia to nasze dzieci wymyślają laptopem kopią nawet doły .
32. Dodane przez Kirk, w dniu - 09-12-2015 21:47 00 Jak firma ma zapewnione zyski to nie trzeba nic robić. Ani dbać o klienta ani nie trzeba się martwić ich problemami. Na koniec każdego roku zysk kilku milionów i wystarczy zacierać ręce. W zeszłym roku zysk netto 909 MLN!!! Obniżyli by ceny o 50% i wyszło by 454,5 mln i tak świetny wynik. Na premie dla zarządu wystarczyło by. No i może jakieś podwyżki dla pracowników najniższego szczebla. Jakieś 2 zł netto/h ;-)
33. Dodane przez tomek, w dniu - 09-12-2015 21:50 00 teraz prezes enei się zmieni i będą POpisowe porządki i za rachunki po wyżej 500 zł dostaniemy dopłatę dla każdego następnego rachunku i bez kolejki załatwimy wszystko
34. Dodane przez STANDARD, w dniu - 09-12-2015 22:24 00 Szkoda ,że redakcja tak późno o tym pisze ale szopki są tam już od bardzo dawna.Coś jest nie tak w tej firmie .Pracownicy jak to ludzie mają swoje wady ,ale zalatuje tam mocno monopolem.Niestety uwolnienie rynku to tylko hasła.Ale opłaty stałe ,przesyłowe i inne dziwne opłaty egzekwowane są twardo bez kolejki.Taki mamy kraj jaki potrafimy zrobić.A tu nic nie zrobimy,spróbujcie zadzwonić na infolinię to dopiero ogólnopolska wycieczka.Klient w krawacie jest mniejawanturujący się .....
35. Dodane przez sowa, w dniu - 09-12-2015 22:27 00 oj tam miałam problem zadzwoniłam na infolinie, odebrał pan w Poznaniu i poinformował mnie ze on nic mi nie moze pomóc bym zadzwoniła Kosciana bo on nie ma dostepu do danych klienta.
36. Dodane przez DO 32, w dniu - 09-12-2015 22:27 00 Najgorsze jest to ,że nic nie zrobimy a oni jeszcze wspierają sporty zawodowe.Jeżeli pracowali by dla kraju to zysk powinien być zetka plus VAT .A wystawne życie wyższej kadry w każdej energetyce?lepiej nie wiedzieć.
37. Dodane przez do kom. 29, w dniu - 09-12-2015 22:57 00 Załatwianie spraw przez Internet to nie przymus, to możliwość, do której "zachęcają". Okienko jest nadal czynne. To wybór klienta.
38. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 09-12-2015 23:04 00 Nie miałem zapłacone za 3 m-ce , ok. w sumie 130,00 zł. Uregulowalem wszystko , łącznie z 99.00 za włączenie ponowne. Załatwiłem ponad 2 tygodnie ponowne włączenie. Ciagle dzwoniłem , bo tak mi Leszno podało nr telefonu do Poznania. Dzwoniłem od Annasza do Kajfasza. Później załatwiłem w Lesznie. Pani kierowniczka zapomniała przekazać pracownicy dokumenty przez kilka dni i znów musiałem iść do ENEA i tak w kółko. W sumie wykupiłem kartę. Skandal , jeszcze raz skandal .Traktują ludzi jak idiotów .Do Poznania dzwoniłem chybs z 50 razy , kilka dni a Leszno to bagno. Jaka kierowniczka w Lesznie , taki personel. Skandal , skandal i jeszcze raz skandal. W Gazowni zalatwia sie od Ręki. Nie wysyłają do Poznania.
39. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 09-12-2015 23:06 00 "Uwielbiam" takie "eksperckie" wypowiedzi, pseudo-ekonomistów. Ty zarządzając firmą, tak chętnie obniżałbyś zyskowność i obniżyłbyś ceny o 50% gdybyś nie był do tego zmuszony? Skoro piszesz o zysku, to napisz też o planach inwestycyjnych ENEA, które w latach 2015-2020 mają pochłonąć ok. 17 mld zł. To jest bardzo kosztowny i wymagający nakładów sektor gospodarki. Aby się rozwijać, trzeba inwestować olbrzymie środki.
40. Dodane przez Jacek, w dniu - 09-12-2015 23:24 00 Na początek proponuję wymienić całą załogę ignorantów i ważnych panów na etatach. Może życie na własny rachunek nauczyłoby szacunku do drugiego człowieka. Każdy z was kręci lody i utrudnia załatwienie jakiejkolwiek sprawy tylko po to aby temat załatwić po godzinach - prywatnie. Prawda panowie?
41. Dodane przez ktoś, w dniu - 09-12-2015 23:27 00 enea = beton
42. Dodane przez czesław miłosz, w dniu - 09-12-2015 23:30 00 panie rzeczniku pan błaźni całą korporację
43. Dodane przez mac, w dniu - 10-12-2015 02:07 00 Pan rzecznik zielonego pojęcia nie ma co sie dzieje w firmie.Ten cyrk trwa juz od dawna, zaden zbieg okolicznosci ,to juz standard. zdzieraja z nas mase kasy i nie stac ich na pracownika? P....monopol
44. Dodane przez Lewaki, w dniu - 10-12-2015 06:25 00 Enea = komuna ZMIEŃ OPERATORA
45. Dodane przez nic nowego, w dniu - 10-12-2015 06:46 00 Żadna nowość, zawsze duże kolejki, opieszałe tempo to samo tłumaczenie o czasie przejściowym i zdziwienie kierownictwa o co nam petentom tak naprawdę chodzi??? może więcej koślawych stołów z tabletami zamontują na sali obsługi.
reklama
46. Dodane przez michu, w dniu - 10-12-2015 08:30 00 Nie widzę problemu. Enea znana jest z lekceważącego podejścia do klienta. Wiedzą ,że Wielkopolanie są przyzwyczajeni do nich i nie odchodzą. Właśnie zastanawiam się nad konkurencją. nie napisze którą bo mnie zeżrą z Enei...ale od nowego roku żegnajcie.
47. Dodane przez m, w dniu - 10-12-2015 10:25 00 Gówno prawda "To była wyjątkowa sytuacja, właśnie dzisiaj w biurze obsługi brakowało nam jednego pracownika."m byłam tam chyba z 10 razy, żeby coć zgłosić i poprosić aby przysłali pracownika do domu, ale kazano mi czekać w kolejce przy czym były tylko 2 stanowiska otwarte a ludzi pełno...... Enea ładnie wygląda ale jest jeszcze gorzej niż kiedyś ;/
48. Dodane przez m, w dniu - 10-12-2015 10:28 00 A i powinni zrobić pierwszeństwo dla kobiet w ciązy oraz z małymi dziećmi. Dorośli mogą jeszcze poczekać ale dzieci nie rozumieją, że muszą tylle czekać;/
49. Dodane przez colo1, w dniu - 10-12-2015 10:59 00 do kom. 40 Jacek - idź do lekarza. Tego od mózgu. Zanim wyślesz przeczytaj ze zrozumieniem, jeszcze raz pomyśl, policz do 10, przeczytaj, pomyśl ..... i skasuj.
50. Dodane przez ja, w dniu - 10-12-2015 11:41 00 Dołączam się do tego "zacnego grona" niezadowolonych klientów, to nie wyjątkowa sytuacja to norma w tej firmie. A telefonicznie to miał Pan wyjątkowe szczęście coś załatwić.Pracuję poza Lesznem i podanie stanu licznika to mistrzostwo świata jedynie odsetki trzeba szybciutko bo natychmiast wezwanie do zapłaty...
51. Dodane przez do k. 39, w dniu - 10-12-2015 12:15 00 Ekonom Bis. Cóż gdzie te inwestycje były robione przez te 25 lat. Proszę nie bredzić. Przejedliście kasę i zyski. A teraz o inwestycjach. Ciekawe jakie przyrosty były w środkach trwałych w tym okresie. To co będzie to zobaczymy. Ceny z kosmosu, a jakość mierna. Tyle
52. Dodane przez TADEUSZ, w dniu - 10-12-2015 18:34 00 W BIURZE W KOŚCIANIE SPRAWĘ ZAŁATWIŁEM BŁYSKAWICZNIE. POLECAM
53. Dodane przez Zadowolony, w dniu - 10-12-2015 19:51 00 Bywam w Enei, czekam cierpliwie aż nadejdzie moja kolej. Zachowania petentów są czasem nie na miejscu. Moim zdaniem jest teraz lepiej, dostajesz swój numerek i grzecznie czekasz, a nie tak jak było wcześniej, "Bo ja stałam za tą panią pół godziny temu..." Leszno naprawde jest ciężkie. Odbiegając od tematu, tak samo jak "podkabluj swojego sąsiada bo mu dym z komina leci" no ludzie!!! i jeszcze ci w radiu powiedzą że musisz wpuścić straż miejską w celu sprawdzenia. Pytam bez nakazu ??? chyba w Lesznie Pozdrawiam
54. Dodane przez Andrzej, w dniu - 10-12-2015 22:55 00 A ja byłem i jestem zadowolony. Może i chwile musiałem poczekać ale obsługa była miła. Pozdrawiam panie z Biura Obsługi Klienta.
55. Dodane przez x, w dniu - 11-12-2015 09:00 00 I jeszcze jedna ciekawostka. Jak dostaje rachunek za prąd to zostaje mi na zapłacenie od tygodnia do 10 dni. To dlaczego Enea płaci faktury od 3 tygodni wzwyż od momentu doręczenia ? Zresztą PGNiG za gaz robi to samo jak i reszta pseudo sprywatyzowanych monopolistów !!!
56. Dodane przez kościan, w dniu - 11-12-2015 15:27 00 W Kościanie ? Tam nikt nie podnosi słuchawki w biurze obsługi. Dzwonię już 3 godziny!
57. Dodane przez Hvggb, w dniu - 11-12-2015 16:00 00 Ostatnio ponad godzinę stałam w kolejce a panie które obsługują wpuszczaly osoby które były bez kolejki.....obsługiwały komputery zamiast ludzi przez długi czas mimo dużej kolejki
reklama
58. Dodane przez Maria, w dniu - 12-12-2015 12:20 00 ZGADZAM SIĘ Z POWYŻSZYM KOMENTARZEM. W PIĄTEK 11.12.2015 ZNOWU BYŁY CZYNNE TYLKO 3 STANOWISKA! CZEKAŁAM PONAD 1,5 GODZINY I TO JESZCZE DO NIEWŁAŚCIWEGO STANOWISKA A WIĘC NIE ZAŁATWIŁAM PILNEJ DLA MNIE SPRAWY. PANI KIEROWNIK NIE POTRAFIŁA UDZIELIĆ KOMPETENTNEJ ODPOWIEDZI. ZE ZŁOŚLIWĄ SATYSFAKCJĄ PONIFORMOWAŁA, ŻE JAK MI SIĘ COŚ NIE PODOBA TO MOGĘ ZMIENIĆ DYSTRYBUTORA. PROBLEM POLEGA NA TYM, ŻE ENEA NIE ZGADZA SIĘ NA ROZLICZNAIE STANU LICZNIKA ZGODNIE Z FAKTYCZNYM BIEŻĄCYM MIESIĘCZNYM ZUŻYCIEM PODAWANYM PRZEZ KLIENTÓW. CO JEST OD WIELU LAT MOŻLIWE Z COMIESIĘCZNYM ROZLICZENIEM GAZU. NAWET JEŚLI PODPISZE SIĘ UMOWĘ NA POBÓR ENERGII Z ROZLICZENIEM MIESIĘCZNYM TO I TAK BĘDZIE ONO BAZOWAŁO NA WSKAZANIACH ZROBIONYCH PRZEZ INKASENTA ZA CO JESZCZE DODATKOWO CO MIESIĄC TRZEBA ZAPŁACIĆ. TE WSKAZANIA SĄ TAK CHAOTYCZNE, ŻE KLIENCI NIE SĄ WSTANIE KONTROLOWAĆ FAKTYCZNEGO BIEŻĄCEGO ZUŻYCIA ENERGII. ENEA LEKCEWAŻY REKLAMACJE KLIENTÓW I SKAZUJE ICH NA DŁUGIE POŁĄCZENIA Z GŁUCHĄ INFOLINIĄ, ALBO NA OCZEKIWANIE W WIELOGODZINNEJ KOLEJCE Z NADZIEJĄ, ŻE MOŻE KOLEJNY KLIENT SIĘ ZNIECHĘCI I ODPUŚCI. WARTO POCZYTAĆ KOMENTARZE NA FORACH NA TEMAT TEGO TYPU DZIAŁAŃ. KTO ODPOWIE ZA TO, GDY KLIENT NIE BĘDZIE MIAŁ ZDROWIA CZEKAĆ W WIELOGODZINNEJ KOLEJCE, ZEMDLEJE, ALBO STRACI PRZYTOMNOŚĆ - CHOCIAŻBY OD TRAJKOCĄCYCH PAŃ Z BIURA OBSŁUGI KLIENTA W LESZNIE, OPIESZALE OBSŁUGUJĄCYCH JEDNEGO KLIENTA - JEDNA Z PAŃ RZEZ 1,5 GODZINY OBSŁUŻYŁA 2 KLIENTÓW DOSKONALE ICH ZABAWIAJĄC.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.