Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Leszczyński KOD

Maciej Ptaszyński

Leszczyński KOD

15.02.2016. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Nie jesteśmy związani z żadną partią - podkreślali w Rozmowach Elki Tomasz Ptak i Maciej Ptaszyński z leszczyńskiego koła Komitetu Obrony Demokracji. Koło działa formalnie od kilku dni, jednak działacze podkreślają, że nie ma ono na razie sformalizowanej struktury.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
-Chodzi nam przede wszytskim o to, żeby nie były łamane zasady demokracji, zwłaszcza jeśli chodzi o Trybunał Konstytucyjny i wolność mediów - mówili Tomasz Ptak i Maciej Ptaszyński - nie podoba się nam styl, w jakim PiS sprawuje władzę. Działacze KOD podkreślają, że nie są związani z żadną partią polityczną, zaś obecność polityków PO i PiS na wiecach KOD była zupełnie przypadkowa. -Nie mogliśmy ich pogonić - mówił Maciej Ptaszyński - każdy obywatel ma prawo wypowiadać się na naszych demonstracjach.

Jeśłi chodzi o lokalną działalność KODu w Lesznie skupi się ona przede wszytskim na organizowaniu wyjazdów na demonstracje do stolicy, choć Ptak i Ptaszyński nie wykluczają zajęcia stanowiska w sprawie niektórych działań samorządu - na przykład pomnika smoleńskiego czy kopalni odkrywkowej węgla brunatnego.



 
Komentarze (85)
1. Dodane przez Obi, w dniu - 15-02-2016 12:23
Śmiechu warte-wszyscy się boją narmalności??? czy tylko Ci,którzy stracą intratne "fuchy".A skąd kaska na wyjazdy????
2. Dodane przez Spero, w dniu - 15-02-2016 12:34
Nie dość, że świńska grypa to jeszcze KOD się w Lesznie pojawił...
3. Dodane przez Karol Jesiak, w dniu - 15-02-2016 12:38
Cieszę się niezmiernie, że i w moim rodzinnym mieście sformalizował się podregion KOD Wielkopolskie. Szczególnie trzymam kciuki za działania na polu pomnika smoleńskiego, który bez wątpienia jest "prikazem" od Pana Antoniego "Aviatora" Macierewicza.
4. Dodane przez gdzie byliscie, w dniu - 15-02-2016 12:38
Gdzie byliście jak łamano prawa demokracji za rządów PO?
5. Dodane przez WS, w dniu - 15-02-2016 12:55
Obecność polityków PO i Nowoczesnej przypadkowa? Nie róbcie jaj na starcie. Im też się polityka PISu podoba. 
Mi natomiast się podoba. Przyjdę popatrzeć jak skaczecie.
6. Dodane przez ONRI, w dniu - 15-02-2016 13:07
Panowie to nie jest dobry sposób na lansik- będziecie się tego jeszcze wstydzili
7. Dodane przez anatol szuka miliona, w dniu - 15-02-2016 13:07
leszczyński kod to 64-100 a nie jakiś Ptaszyński.
8. Dodane przez modry, w dniu - 15-02-2016 13:33
Mysle,ze ten KOD swoja dzialalnoscia powinienobjac caly region leszczynski z nazwa Bezpartyjny Blok Obrony Demokracji,aby pisiorki nie zarzucaly ,ze to czlonkowie PSL,PO,SLD itd .
9. Dodane przez niga, w dniu - 15-02-2016 13:58
nic nie zagraża wyimaginowanej demokracji przez PO kto się boi PiSu znaczy oderwany od koryta i ma nieczyste sumienie kradł a teraz się ogromnie boi ciesze się że PiS zwyciężył i, że Pan Ziobro będzie rozgrzeszał ,a w naszym Lesznie ucichł PiS stołki dostali to i zamilkli niech nie da siezwieść tym nowo wstepujacym lizusom którzy zmieniają front myślenia zależne od tego jaka partia rządzi
10. Dodane przez rozczarowany, w dniu - 15-02-2016 14:33
świetnie, że w tym "układnym" i kolesiowskim Lesznie znaleźli się odważni. Podajcie kontakt do Was, wesprzemy. 
Zmiana władzy w Lesznie okazała się parodią.
11. Dodane przez SASZA, w dniu - 15-02-2016 14:35
KODzie przejedż się po wioskach i szukaj demokracji
12. Dodane przez Piotr, w dniu - 15-02-2016 14:42
Śmieszni są Ci Panowie hehe... Nie mają chyba co robić. Zapraszam na portal ewybory.eu. W ostatnich 10 sondażach wykonanych przez Pollster, CBOS, IBRiS, TNS Polska, MillwardBrown, PAS-P itp. PIS bije na głowę wszystkie inne partie. To chyba o czymś świadczy, Sporej większości Polaków rządy PIS się podobają.
13. Dodane przez set, w dniu - 15-02-2016 14:54
KOD i PEtru to dziecko Sorosa. Te dzialania antypolskie to niczym nowa targowica i wystepowanie przeciw praworzadnie wybranemu rzadowi. Panowie ptasznicy ,proponuje zabrac sie za konkretna prace,jesli takowej nie macie.
reklama
14. Dodane przez adam, w dniu - 15-02-2016 14:55
lepij wezcie sie do roboty wy nie znaci pojecia o demokracji
15. Dodane przez stanowczo za mało znani, w dniu - 15-02-2016 14:56
Ktoś zna tych Panów? Pierwszy raz w życiu o nic słyszę, to jacyś działacze?, społecznicy?, biznesmani? 
Jakieś "very no name persons". W Lesznie są jakieś braki w demokracji?
16. Dodane przez mariola, w dniu - 15-02-2016 15:08
Mrawo, brawo, brawo! Na to czekałam. Trzymam kciuki
17. Dodane przez Zyczliwa, w dniu - 15-02-2016 15:14
Panowie własnym wizerunkiem nie wzbudzacie zaufania, jak się idzie do studio, to należałoby założyć bardziej wizytowe ubranka- przepraszam , ale takie czasy.
18. Dodane przez kiki, w dniu - 15-02-2016 15:14
panowie kilka pytań? 
1. dlaczego nie demonstrowaliście, jak policja weszła do gazety Wprost aby zablokować kompromitujące władzę PO publikację 
2. dlaczego nie demonstrowaliście jak straż marszałkowska biła rodziców dzieci niepełnosprawnych któym obiecano podwyżkę a której nie dostali bo ważniejszy były wydatki - np. ośmiorniczki u sowy 
3. dlaczego nie demonstrowaliście jak ukradziono dorobek ludzi z ofe aby kamuflować zaoaść finansów publicznych. 
4. dlaczego nie demonstrujecie jak "koleżanka" minister PO wygrywa auto w loterii paragonowej - szansa 1 na 56 milionów 
5. Dlaczego nie demonstrowaliscie jak fanatyk PO zamordował radnego PIS 
6.dlaczego nie demonstrowaliście jak poprzednia władza podnosiła VAT na 23 procent a na ubranka dziecięce z 8 za na 23 czyli 3 krotnie 
7. dlaczego demonstrujecie jak obecna władza w 3 miesiące spełnia swoje kluczowe obietnice - 500zł na dziecko 
odpowiem Wam bo sami nie macie odwagi przyznać, 
demonstrujecie bo chcecie utrzymać przy korycie układ po 89 riku aby elity były cięgle te same PO, UW, /Sld. nowoczesna i psl. mam nadzieje, że elka puści mój koment
19. Dodane przez El, w dniu - 15-02-2016 15:26
Nawet tu są pisoskie trole?!!! O bożeno.
20. Dodane przez ika, w dniu - 15-02-2016 16:42
A Tej czy Temu z 18 "kik" pewnie szkoła skończyła się zbyt wcześnie i nic nie umie tylko żeby dali i więcej nie wie ile zje
21. Dodane przez kod, w dniu - 15-02-2016 16:49
Odwagi Panowie, takich ataków będzie mnóstwo
22. Dodane przez Mieszkaniec Zamenhofa do PKO, w dniu - 15-02-2016 17:03
panowie Ptak i Ptaszynski wasz KOD jest plagiatem w lesznie..W Lesznie jest KOD juz od lutego 2011r ,gdy na Sesji Rady zlamano podstawowe zasady demokracji.Świadkami tego jest 14 obecnych radnych,media leszczynskie i prokurator Smętkowski,ktory umorzyl sprawe,bo sfalszowano protokol z Sesji
23. Dodane przez Piłsudczyk, w dniu - 15-02-2016 17:06
Wszystkich targowiczan i VD,czli liderow PO,Nowoczesnej ,PSL i KOD nalezy umiescic w "berezie kartuskiej",czyli w pustych koszarach w Lesznie...
24. Dodane przez Kaziu, w dniu - 15-02-2016 17:07
Do 18.Twoja wypowiedz śmier...pisem na kilometr.Zaczadzona jesteś tą codzienną ohydną propaganda na którą dało sie nabrać wielu ludzi.Obiecywać to oni potrafią.Ciekawy jestem czy zmienisz zdanie jak tych którzy się dali NABRAC wystawią do wiatru.Poczekamy.
25. Dodane przez Obiektywny, w dniu - 15-02-2016 17:08
Bardzo dobrze, że i w Lesznie KOD powstał. Władzy (każdej) na łapska patrzeć trzeba i tępić przypadki łamania prawa. 
Nie wiem, co będzie dalej. Zobaczymy. Dzięki KOD jest światełko w tunelu, że zwykli ludzie wreszcie zrozumieją, że niechodzenie na wybory albo głosowanie "na złość babci" prędzej czy później (ze wskazaniem na "prędzej", zaszkodzi im samym. 
Teraz do hejterów: 
Po pierwsze - napiszcie coś od siebie, zamiast potarzać brednie o korycie, oderwanych od władzy, Sorosu, Żydach, Niemcach i cholera wie o kim jeszcze. 
Po drugie - Jak PO naruszała Konstytucję to KODu nie było, więc nie protestował - proste. 
Po trzecie - z tego co wiem, KOD nie demonstruje przeciw zmienianiu prawa, tylko przeciw jego łamaniu, w tym przede wszystkim, KONSTYTUCJI, która jest najważniejszym prawem w RP. 
Po czwarte - to, że politycy próbują się lansować przy każdej okazji, to normalne. W końcu to politycy i oni "muszom". Pytanie brzmi, czy KOD da się im wycyckać? Na razie na to nie wygląda. 
Po piąte - (powinno być na początku) KOD nie walczy z PiSem, tylko z ich sposobem rządzenia, łamaniem Konstytucji i próbami jej zablokowania. 
Tekstów ad personam nie będę komentował, bo szkoda czasu. Jak nie ma argumentów, to atakuje się osoby. Znana taktyka, ulubiona przez PiS i jego trolli. 
Na koniec - Panowie z KOD, jestem z wami. Postaram się was znaleźć i dołączyć. Powodzenia, bo w takim grajdole będzie potrzebne.
26. Dodane przez Klątwą PO, w dniu - 15-02-2016 17:17
Zal co to ma być ten kod. (...). ps kijowski zapłacić alimenty!
27. Dodane przez obywatel, w dniu - 15-02-2016 17:20
Następni sprzedajni "obrońcy". Do roboty się weźcie sprzedawczyki- PATOLOGIA
28. Dodane przez krystyna, w dniu - 15-02-2016 17:36
Brawo panowie KODerzy.Nareszcie w Lesznie powstało społeczeństwo obywatelskie,które pojmuje co nam daje demokracja.Popieram wasze działania i gratuluję odwagi
29. Dodane przez Do 25, w dniu - 15-02-2016 17:39
Słownik polecam. 
Swoje alimenty płacisz? No i dobrze, tak powinno być. 
Ale nawet gdybyś nie płacił, to nie znaczy, że nie jesteś człowiekiem i obywatelem RP. 
Gdybyś nie wiedział - KOD to nie tylko człowiek, któremu zarzucacie alimenty.
30. Dodane przez do obywatel, w dniu - 15-02-2016 17:41
Kto co ci sprzedał, że tak go nazywasz? Skąd wiesz, czy nie pracują więcej od ciebie (o ile takie trolle pracują)?
31. Dodane przez Prawdziwy Polak nie zdrajca., w dniu - 15-02-2016 17:48
jestem ciekawy kto sposoruje ten cały KOD ,gdzie byliście jak PO łamało demokracje ,gdzie byliście jak 3 mil polaków wyjechało za praca ,gdzie byliscie jak Polacy zarabiali i zarabiają najmniej w całej Europie ,gdzie byliscie jak były afery .
32. Dodane przez Jagoda, w dniu - 15-02-2016 17:49
Znaleźli się następni obrońcy KODu.Chłopy weżcie się do roboty,zajmijcie się dziećmi rodzinami, demokracji nie trzeba bronić bo nikt jej nie zagraża.Takie nieroby jak Kijowski szukają rozrywki i podskoków.Gdzie byliśćie jak Tusk podwyższył nam wiek emerytalny?dlaczego dzieci w szkołach muszą płacić za obiady? dlaczego więźniowie mają lepsze jedzenie niż chorzy w szpitalu tym się zajmijcie a nie głupotami.Do roboty nygusy jak powiedział to kiedyś Belka.Pożądni mieszkańcy Leszna nie muszą podskakiwać jak pajace.
33. Dodane przez bezrobotny, w dniu - 15-02-2016 18:06
podziwiam że są jeszcze ludzie którym chce się coś robić dla kraju i walczyć z łamaniem prawa, dlaczego osądzacie skoro sami nic nie robicie, jak długo będziecie ludzie liczyć że ktoś a szczególnie pis wam da!? nie dali poprzedni a obecni nie dadzą tym bardziej. Popieram KOD
34. Dodane przez Do Jagoda, w dniu - 15-02-2016 18:12
i do prawdziwego polaka (jakżeby inaczej). 
Czytać widzę umiesz, więc poczytaj wyżej. 
Podskakiwanie ci przeszkadza? To nie skacz, nikt nie zmusza.
35. Dodane przez Brawo, w dniu - 15-02-2016 18:23
Świetnie, że jest KOD w Lesznie. Powodzenia! Panowie, nie przejmujcie się powyższymi atakami. Większość osób sama sobie wystawia świadectwo. Na własnej kanapie są odważni.
36. Dodane przez J., w dniu - 15-02-2016 18:46
Następni alimenciarze ?. Dobrane towarzystwo.
37. Dodane przez ROMAN, w dniu - 15-02-2016 18:58
3 mil ludzi wyjechało z Polski ,3 mil polaków zyje w nedzy 300 tys bezdomnych ,upadek klasy robotniczej ,ale sory mamy taki klimat ,i zawsze mozna iśc na mirabelki albo szczaw ,skok na emerytury ,podsłuchy i wiele afer ,za PO i PSL zyło sie dobrze celebrytą i Polityka ,i do tego sprzedali Polske w Niemieckie łapy ,i gdzie był wtedy KOD ,
38. Dodane przez tylko KUKIZ 15, w dniu - 15-02-2016 19:02
A moze by tak powalczyli o Dzieci głodne ,i samotnie matki ,albo zeby Polacy zarabiali wiecej ,i za czyje pienądze tak sie bawia .GDZIE BYLISCIE JAK PO OKRADAŁO POLAKÓW
reklama
39. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 15-02-2016 19:04
Nie wierzcie tym nielotom.
40. Dodane przez Koderka, w dniu - 15-02-2016 19:47
37. Dodane przez ROMAN, w dniu - 15-02-2016 18:58  
3 mil ludzi wyjechało z Polski ,3 mil polaków zyje w nedzy 300 tys bezdomnych ,upadek klasy robotniczej ,ale sory mamy taki klimat ,i zawsze mozna iśc na mirabelki albo szczaw ,skok na emerytury ,podsłuchy i wiele afer ,za PO i PSL zyło sie dobrze celebrytą i Polityka ,i do tego sprzedali Polske w Niemieckie łapy ,i gdzie był wtedy KOD , 
Odpowiem na to, gdzie byłeś TY i gdzie była Twoja odwaga? Trzeba było założyć KOD i bronić demokracji. Krzyczy i obraża każdy, ale coś zrobic to nie ma nikogo.
41. Dodane przez Koderka, w dniu - 15-02-2016 19:49
5. Dodane przez Obiektywny, w dniu - 15-02-2016 17:08  
Bardzo dobrze, że i w Lesznie KOD powstał. Władzy (każdej) na łapska patrzeć trzeba i tępić przypadki łamania prawa.  
Nie wiem, co będzie dalej. Zobaczymy. Dzięki KOD jest światełko w tunelu, że zwykli ludzie wreszcie zrozumieją, że niechodzenie na wybory albo głosowanie "na złość babci" prędzej czy później (ze wskazaniem na "prędzej", zaszkodzi im samym.  
Teraz do hejterów:  
Po pierwsze - napiszcie coś od siebie, zamiast potarzać brednie o korycie, oderwanych od władzy, Sorosu, Żydach, Niemcach i cholera wie o kim jeszcze.  
Po drugie - Jak PO naruszała Konstytucję to KODu nie było, więc nie protestował - proste.  
Po trzecie - z tego co wiem, KOD nie demonstruje przeciw zmienianiu prawa, tylko przeciw jego łamaniu, w tym przede wszystkim, KONSTYTUCJI, która jest najważniejszym prawem w RP.  
Po czwarte - to, że politycy próbują się lansować przy każdej okazji, to normalne. W końcu to politycy i oni "muszom". Pytanie brzmi, czy KOD da się im wycyckać? Na razie na to nie wygląda.  
Po piąte - (powinno być na początku) KOD nie walczy z PiSem, tylko z ich sposobem rządzenia, łamaniem Konstytucji i próbami jej zablokowania.  
Tekstów ad personam nie będę komentował, bo szkoda czasu. Jak nie ma argumentów, to atakuje się osoby. Znana taktyka, ulubiona przez PiS i jego trolli.  
Na koniec - Panowie z KOD, jestem z wami. Postaram się was znaleźć i dołączyć. Powodzenia, bo w takim grajdole będzie potrzebne. Odpowiadam szukaj nas na fb KOD WLKP LESZNO
42. Dodane przez Nie bronicie Polski ,tylko Bogatych i interesów Niemiec, w dniu - 15-02-2016 20:16
PO PSL po 8 latach przypomniało sie ze Polacy za mało zarabiają ,ale syn pana Tuska który brał udział w aferach zyje jak pączek ,pani Bieńkowska to wsyd zarabiac 6 tys ,podsłuchy pokazały komu słuzyli PO-Psl ,celebryta liberała i Niemiecki pani merkel .
43. Dodane przez rydzyna, w dniu - 15-02-2016 20:17
Kto sposoruje ten cały KOD ,jestem ciekawy .
44. Dodane przez sympatyk, w dniu - 15-02-2016 20:18
Jak ja słyszę , że wszystkiemu winna PO , bo Trybunał Konstytucyjny, to mnie telepie. Ustawa inwigilacyjna też przez PO, podwyżki, dodatkowe podatki też przez PO??? 
Mają szkapę po której jeżdżą i w niej tkwi całe zło. Jak rządziła PO, to wszystko było z winy PO , jak rządzi PIS to też winna PO. To się kwalifikuje do leczenia w psychiatryku. Nie mogę ich słuchać , bo dostanę nadciśnienia.
45. Dodane przez Jaro buc, w dniu - 15-02-2016 20:21
Chlopaki nie pekajcie,robcie swoje,pisowskie trole maja 2.50 za opublikowany post to i szczekac beda.
46. Dodane przez KOD -komiczna ochrona Donalda ., w dniu - 15-02-2016 20:21
Gdzie klasa robotnicza na której solidarnośc dostała sie do władzy ,nie ma bo PSL zniszczył Rolników ,a PO klasę robotników ,kto jest za KOD Lewica ,celebryci i tęczowi tym co zyło sie dobrze ,a gdzies mieli tych biednych co nie maja do gara włozyc ,albo tych co wyjechali za chlebem ,ten KOD to sposoruja Niemcy i ich interesy bronia
47. Dodane przez Cały mobilny multiplex, w dniu - 15-02-2016 20:37
Po kolei . 
Najpierw niech zajmą stanowisko w sprawie pomnika okupacyjnej armii radzieckiej. 
Jak już to sobie wyjaśnimy to czy panowie mogą udokumentować swój udział w walce o wolne media? 
Jakąś petycję o pokrycie całego kraju sygnałem stereo  
dla Radia Maryja (zgodnie z koncesją ) Czy panowie byli na czele marszu domagającego się miejsca na multipleksie dla TV Trwam. 
A może panowie skupiali się organizowaniu wyjazdów do stolicy w sprawie przyznawania całych multipleksów  
 
właścicielem większościowych pakietów wszystkich spółek jest Zygmunt Solorz-Żak, a najważniejsze firmy matki ulokowane są poza granicami Polski: na Cyprze. Mapa własności obejmuje blisko czterdzieści podmiotów, a struktura sięga sześciopiętrowych układów firma w firmie. Tylko najcierpliwsi czytelnicy raportów giełdowych są w stanie rozeznać się w przepływach finansowych pomiędzy poszczególnymi podmiotami holdingu, zmieniających się co kilka kwartałów. Cyfrowy Polsat jest po pierwsze nadawcą i producentem telewizyjnym. Jego ponad dwadzieścia stacji uniwersalnych i tematycznych, w tym najpopularniejsze: Polsat, Polsat Sport, Polsat News, TV4, TV6, ma łącznie 23% udziału w widowni telewizyjnej w naszym kraju i 25% udziału w rynku reklamy. 
 
Łącznie w procesie cyfryzacji telewizje z grupy Polsatu otrzymały od KRRiT prawo nadawania dla 5 stacji na bezpłatnych multipleksach  
 
oraz cały zakodowany multipleks mobilny z 8 dodatkowymi kanałami.  
 
Spośród wszystkich prywatnych grup medialnych w Polsce to Cyfrowy Polsat i spółki zależne otrzymały największy udział w cyfryzacyjnym torcie. 
 
Artykuł opublikowany na stronie: http://www.naszdziennik.pl/mysl/97051,o-co-gra-polsat.html 
 
Panowie się zdziebko po czasie obudzili z letargu
48. Dodane przez gdzie był KOD, w dniu - 15-02-2016 20:40
Gdzie był KOD kiedy poprzedni rząd PO,przez 8 lat niszczył literę prawa w Polsce,bijąc pałami demostrantów przy kazdej okazji,wrzucajac do wiezień na całe lata młodych ludzibez procesów tylko za to ze krytykowali rząd ,gdzie był KOD kiedy Po w latach 2008 wyrzuciło na bruk 550 dzienikarzy,pracujacych w państwowych mediach ,gdzie był KOD rząd PO naruszył 46 razy postaniowienia sądu konsytucyjnego ,gdzie był KOD kiedy Niemieckie media podzegały do spalenia siedziby PIS-U,w ramie w ramie Jerzy Urban i ini komunisci
49. Dodane przez Tęczowy ochrona lewicy, w dniu - 15-02-2016 20:43
DO Kom 45 a tobie Petru zapłacił już ,jak sie tak nie podoba zawsze mozecie wyjechac do Niemiec ,tam jest rózowo i tęczowo ,i multi-kulti .
50. Dodane przez Roześmiana Tęcza, w dniu - 15-02-2016 20:44
POwinni POmyśleć o zmianie nazwisk nie brzmią POrywająco. 
 
To chyba PIS-owscy prowokatorzy chcą KOD-owską organizację narodno-wyzwoljeńczą ośmieszyć. 
 
Ptak i Ptaszyński brzmi jak tytuł filmu erotycznego i to bez parytetu.
51. Dodane przez iii, w dniu - 15-02-2016 20:45
No i bardzo dobrze -oczyścić trzeba Leszno z PiS-u !!!!
52. Dodane przez Demokratyczna Republika Bankowo-marketowa, w dniu - 15-02-2016 20:46
A czym się trudnią na co dzień jak nie naganiają na Warszawę klientów firmą transportowym?
53. Dodane przez rav65, w dniu - 15-02-2016 21:10
Najemnicy........
54. Dodane przez Darek, w dniu - 15-02-2016 21:15
DO kom 44 a kto rządził przez 8 lat ,kosmici czy zielone ludki,prze 8 lat i nie wybudowano w polsce anie jednego mieszkania socjalnego ,za to kamienice z rąk państwowych poszły w ręce prywatne ,a starych ludzi wyrzucanao na bruk .
55. Dodane przez KOD co to?, w dniu - 15-02-2016 21:17
Mam pytanie, na czym polegać ma ta obrona demokracji, bo póki co to chyba na lansowaniu się krzykaczy nierobów. 
Uczciwie pracujący ludzie ne mają na to czasu ani potrzeby.Widać po tych panach, że do pracy to im nie po drodze.Zresztą powiedzieli że "fajnie" się na tych demonstracjach bawią
56. Dodane przez ttt, w dniu - 15-02-2016 21:49
Tych dwóch panów chce w Lesznie robić zadymy i destabilizować Polskę swoją drogą gdzie byli ci wielcy działacze jak za PO ludzie ubożeli i tylko nie liczni dzięki znajomością,układom się bogacili-to była demokracja czy kapitalizm ? 
To nie jest KOD a raczej TOK czyli Towarzystwo Obrony Kapitalistów !
57. Dodane przez PL, w dniu - 15-02-2016 21:59
Kiedy czyt niektore komentarze to mi rece opadaja.Mnie tez nie podobaja sie dzialania obecnej wladzy bo uwazam ze nas oszukano w wielu przypadkach. Podoba wam sie to co dzieje?
58. Dodane przez Marek, w dniu - 15-02-2016 22:15
Sami celebryci i komuniści wtym KoD ,i do tego celebryci typu pan lis i inni ,będę mówili nam biedakom co jest dobre i co złe,i jak mamy myśleć czas skończyć z liberalną Europą które już wszyscy mają dosyć
59. Dodane przez Nie Tęczowy,ale Polski, w dniu - 15-02-2016 22:26
Kto im płaci ,Pan Petru a może sponsorzy liberalni z Niemiec,żygać mi się chce tym całym KOD manipulują ludźmi i kłamią ich na potrzeby elit PO i celebrytów,bo ich życie bogate się kończy a wszystkie wałki wychodzą na wierzch,sory taki mamy klimat bo Niemcy się boją utraty wpływu w Polsce ,oni potrzebują nas jako tanią siłę roboczą,zresztą mamy przykład Bułgarzy nie przyjechali na spotkanie grupy wyszehradzkiej,a byli zaproszenie,dlaczego bo pani Merkel i zagroziła ,i tak liberalna Demokratyczna pani Merkel traktuje Europe Wschodnią.dziękuję do widzenia
60. Dodane przez papkin, w dniu - 15-02-2016 22:28
TOMKU i MACIEJU nie wygłupiajcie się!!! Co- interesik się nie kręci?https://www.youtube.com/watch?v=CNXAOyO8Yq4
61. Dodane przez ika, w dniu - 15-02-2016 22:49
Do 51 do iiiSam się oczyść.Może dojdziesz do siebie i inaczej spojrzysz na świat.Nie będę pisała z jakiej jesteś partii bo to samo mówi za siebie.Mam radę człowieku nie irytuj się bo Ci żyłka pierdząca pęknie.
62. Dodane przez tomek p., w dniu - 15-02-2016 23:14
Do kom57 mi też nie podobało się jak wyrzucano na bruk starych ludzi ,jak ludzie wyjeżdżali z Polski,jak głodują dzieci,a elity z PO i ich rodziny się bogacił ,przez 8 lat była łamana Demokracja i gdzie był ten KOD ,czy oni walczą o lepsze zarobki Polaków nie,czy oni walczą o starych schorowanych ludzi którzy nie mają na leki nie ,oni walczą o elity panów aktorów redaktorów,za PO 46 razy była łamana demokracja to gdzie był ten KOD,gdzie byli jak ludzie tracili prace,gdzie byli jak ludzie byli wyzyskiwani i pracowali za głodowe stawki,czy oni walczą o lepsze jutro Polski ? Nie oni walczą o wpływy bogatych .
63. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna Alternatywa NoACTA, w dniu - 15-02-2016 23:20
Mieszkam w Lesznie od 1954r.W latach 1990/1 bardzo intensywnie wspolpracowaem z Lechem Kaczynskim.Dlatego optuje za rablica smolenska w Lesznie
64. Dodane przez Marynarz, w dniu - 15-02-2016 23:22
KOD i tęczowe flagi na demonstracjach ,wiadomo kogo reprezentuj styl życia dzieci kwiaty ,multi-kultu,my Polacy mamy dosyć włażenie w t(...),chcemy równej Europy ,nie tej bogatej zachodniej i biednej wschodniej,czy to jest ta demokracja,my Polacy chcemy zarabiać i żyć jak Europejczycy,może o to będzie walczył ten KOD.
65. Dodane przez krych, w dniu - 15-02-2016 23:25
Dlaczego taka formacja nie powstała za Rządów POstkomuny,Dlaczego nie protestowali przy łamaniu Prawa przez ostatnie 8 lat twierdząc ,że jest dobrze .Dlaczego właśnie teraz próbują wzniecać Demonstracje i nawoływać do niezadowolenia .Dlatego że poprzednicy obawiają się skutków prawnych i rozbicia UKŁADÓW.Jak wynika z większości komentarzy inicjatorem KOD jest POPRZEDNI UKŁAD POLITYCZNY --PO-PSL-PETRU itd.
66. Dodane przez prevz, w dniu - 15-02-2016 23:26
(...)teraz będę wozić ludzi do Warszawki,żeby celebryci się ponapinali jak to jest łamana Demokracja i tylu Polaków chce obalić rząd,a czy te wybory nie były Demokratyczne czy ten rząd nie wygrał bo tak chcieli Polacy.
reklama
67. Dodane przez plaga, w dniu - 15-02-2016 23:57
To i ta zaraza dotarła nawet tu na prowincję. 
Czy to moze jakieś miejscowe (...) chcą na garbie 
kodziarzy wyszarpnąć coś dla siebie .....wstyd
68. Dodane przez sieroty, w dniu - 16-02-2016 00:08
Następne nygusy bez pomysłu na zycie , gdzie byli wszyscy kodowcy jak Tusku robił co chciał z Bronkiem. 
No tak wyznawcy TVłeNu zero myślenia tylko w tv powiedzieli. (...)
69. Dodane przez Witek, w dniu - 16-02-2016 00:17
Żałośni lanserzy ale pewnie w tym głupawym Lesznie znajdą kilku pożytecznych (...) do rozrabiania.
70. Dodane przez modry, w dniu - 16-02-2016 07:35
do 23.A tych z PIS-u umiescic w koscianskim szpitalu.Cala wladza w rece wyksztalconej mlodziezy,ktora nie zastala jeszcze skazona zadna ideologia.
71. Dodane przez karfa, w dniu - 16-02-2016 07:53
ale się trole wygłupiły pogonia was wyczuli może łatwą kase do zarobienia i sie przebrali za kodowców albo panicznie boją się PiS-u bo mają coś na sumieniu POLAK CZYSTY NIE MAJĄCY SPLAMIONYCH ŁAP NIE BOI SIĘ PiS-u
72. Dodane przez Przemo, w dniu - 16-02-2016 12:10
Gdzie byliście "obrońcy demokracji" gdy Donek ustalał wiek emerytalny,tuszował sprawy pod stołkiem, "nocną zmianę" i inne sprawy? Może was na świecie nie było....Tatuś i mamusia na PO głosowali i miękko sieęw buzi zrobiło? Pa.
73. Dodane przez do 71, w dniu - 16-02-2016 12:18
Miaucz czerwony trolu dalej. A jak nie pasuje daj znać
74. Dodane przez ja siępyyam to gdzie był ten KOD,przez 8 lat, w dniu - 16-02-2016 12:39
A ja pamiętam zamykanych ludzi za krytykowanie prezydenta i premiera,pamiętam schorowanych ludzi i kolejki do lekarzy,biednych Polaków,wyrzucanych na bruk starszych ludzi ,odbieranie dzieci biednym Matką,zamykanie chorych ludzi za batonik,Śmieciowe umowy,Polacy pracują jak niewolnicy za grosze,a obrońcy pan Wałea i jego rodzina żyją w pałacach ,widzałem mieszkania pana lisa ,Olejnik i pani muchy minister to są pałace,przeczytałem w Onecie ze posłowie z PO przez osiem lat dorobili się milionów,ale najbardziej pamiętam taśmy nagrania i co tam było mówione ,ile wydawają za nasze pieniądze °,ze to wstyd Zarabiać 6 tys ,czy ten cały KOD walczy o taką Demokracje ,ludzi bogatych tak zwana szlachta politycy celebryci ,a my biedaki mamy robić co szlachta nam powie ,przypomnę wam ze pan lis obrońca demokracji za jeden program dostawał 95 tys ,dziękuje ja o taką demokrację nie będę walczył,kiedyś głosowałem na PO ale ich buta i chamstwo ,spowodowało to ze wybory wygrało PIS,cała prawda
75. Dodane przez Henryk P. Lipno, w dniu - 16-02-2016 13:11
Maciej Ptaszyński jest ok.(znam go). Głosujcie na niego.
76. Dodane przez Darek, w dniu - 16-02-2016 13:29
Maciej Ptaszyński,jest ok Jak cały ten cyrk KOD,kto za nimi stoi ,kto ich sportuje,gdzie ich prezesi czy Berlinie ,czy im zależy na polepszenie bytu każdego Polaka,a może na sprowadzaniu Polaków zagranicy,żeby matki miały przy sobie swoje córki i synów,a bacie widziały jak wnuki dorastają,za to dzieci tych szlachciców broniących KOD oni swoje dzieci mają przy sobie ,i oni mogą walczyć o demokracje ale tylko dla siebie.
77. Dodane przez rezerwista, w dniu - 16-02-2016 14:20
komitet obrony demokracji ale jakiej? bo napewno nie w sprawach polski (...) gdzie byliscie jak PO rozkradalo nasz kraj ,wyjedzcie bronic demokracji niemiec bo tam was trzeba, wkoncu nadeszly zmiany a na was tez czas przyjdzie ,
78. Dodane przez WWW, w dniu - 16-02-2016 15:34
cały lider KOD nie płaci alimentów jest winny państwu 80 tys ,czyli jego dzieci są na garnuszku państwowym,przypominam ze za alimęty mozna iśc siędziec do więzienia ,czyli to ta demokracja i Toleracja tego KOD .
79. Dodane przez do 59 i 62, w dniu - 16-02-2016 18:26
Tusk i "Bul" Komorowski za caloksztalt na Syberie Olt Express Amber Gold z lotniska im.L.Walesy z Gdanska,albo w drodze laski tylko na stale do Ruskiej Budy!
80. Dodane przez /-marco, w dniu - 16-02-2016 18:52
CIEBIE TELEPIE>>>> to dopiero początek ostatnich drgawek>>> wstyd --- a wszak w CIEBIE jest WSTYD chyba kolo dziury Wydalniczej>>>>Platforma tez miała Wydobywczo-Wydalnicza!!!  
I idz wasc i upij sie za Slonko Pejru i nie zapomnij walnac cos słodkiego za Biemkowska i ta pieknosc co mieszka w kaliszu na grodzkiej!!!  
 
Tym PANOM na zdjęciu to winszuje stanowisk i trzymajcie je do KONCA Swiata i 1 dzień dluzej!!! 
 
ROBTA CO KCETA!!!
81. Dodane przez gdzie są alimenty?, w dniu - 16-02-2016 19:54
Tzw. "KOD" powstał 3 (trzy) dni po wyborach - jak jeszcze PiS nic nie zrobił, bo rządziła PO. To było przygotowanie ma robienie zadym. W poprzednich 8-miu latach Trybunał Konstytucyjny stwierdził w swoich wyrokach ponad 300 przypadków złamania konstytucji przez PO (świat się nie oburzał - dlaczego). A dzisiaj idolem i wzorcem jest facet, który nie płaci alimentów na swoje dzieci.
82. Dodane przez nuda veritas, w dniu - 17-02-2016 00:04
Funkcjonariusze PiSowskiego CBŚ, zatrzymali R. Kotlińskiego, redaktora naczelnego tygodnika Fakty i Mity. Ciekawe, czy KOD i inne media staną w jego obronie? To pismo piętnuje nadużycia kleru, władzy, porusza masę tematów społecznych, politycznych, ekonomicznych itd. IV RP już działa!
83. Dodane przez Polka, w dniu - 17-02-2016 15:00
Szkoda, że nie było KOD-u za rządów PO - o jakiej demokracji wtedy była mowa? Ludzie, w końcu coś się dzieje dla obywateli, ale.. widzę, że jednak Polacy wolą po dupie dostawać, pracować do śmierci, na umowach śmieciowych i bez grosza datku na dzieci - BRAWO WY ! ha ha ha Wesołych Świąt! :)
84. Dodane przez modry, w dniu - 18-02-2016 19:01
Do Polki.Mowiac slowami Ferdka Kiepskiego powiem,ze z ekonomii jestes ciemna jak d..a murzyna.
reklama
85. Dodane przez ostrożny w ocenie, w dniu - 22-02-2016 17:06
Intencje niby szlachetne, ale do tej pory większość organizacji powstaje po to żeby utorować sobie drogę do władzy, albo też by zdobyć publiczne pieniądze. Ciekawe kto z członków KOD-u będzie startować w przyszłych wyborach ?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę pomieszczeni... Leszno 20
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj