Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
15
Stycznia 2025
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Dąbrówka
Do końca roku 350 dni.
Start arrow Leszno arrow Pomnik smoleński stanie przy ul. Wojska Polskiego

W tym roku koncepcja

Pomnik smoleński stanie przy ul. Wojska Polskiego

10.05.2016. Radio Elka, Jarek Adamek

(fot. Jarek Adamek)
Ustalono już lokalizację pomnika ofiar Katastrofy Smoleńskiej. - To skwer przy ul. Wojska Polskiego – poinformował podczas konferencji prasowej prezydent Łukasz Borowiak. W tym roku ma być przygotowany projekt pomnika i koncepcja zagospodarowania terenu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pomysł postawienia w Lesznie pomnika ofiar Katastrofy Smoleńskiej wyszedł od dowódcy 4. Zielonogórskiego Pułku Przeciwlotniczego płk. Mirosława Szweda. Władze miasta powołały zespół, w skład którego weszli reprezentanci wszystkich ugrupowań obecnych w Radzie Miasta Leszna; na czele zespołu stanął
wiceminister i poseł PiS Jan Dziedziczak.

Prezydent Łukasz Borowiak poinformował podczas konferencji prasowej, że ustalono już miejsce, w którym pomnik stanie. -To duży skwer przy skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Jagiellońskiej - powiedział. W tym roku przygotowana ma być koncepcja zagospodarowania tego terenu, pieniądze na nią pochodzić będą z wolnych środków budżetowych. -Zależy mi na tym, żeby przy okazji zrewitalizować w tym miejscu zieleń miejską - powiedział Łukasz Borowiak, który podkreślił też, że postawienie pomnika aprobują wszystkie opcje polityczne.

Przy okazji prezydent zapowiedział także, że w Lesznie powstanie pomnik Armii Krajowej - będzie on zlokalizowany przy wjeździe na Osiedle Armii Krajowej. W tym miejscu znajduje się kamienny obelisk z nazwą osiedla, przy którym odbywają się uroczystości rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, jednak ma on być zastąpiony pomnikiem z prawdziwego zdarzenia.

 
Komentarze (184)
1. Dodane przez kkk, w dniu - 10-05-2016 15:50 0 0
Dobrze, że tam ptactwo załatwia swoje potrzeby, pomnik będzie (...) na te pomniki całe społeczeństwo
2. Dodane przez zxc, w dniu - 10-05-2016 15:53 0 0
to wielka katastrofa, ale twierdzenie, że zginął tam ktoś szczególnie wybitny to gruba przesada, w ogóle lepiej o tym wypadku nie przypominać, bo pokazuje on tylko polski bałagan organizacyjny i niekompetencję załogi samolotu
3. Dodane przez DonCorleone, w dniu - 10-05-2016 15:57 0 0
Ten kraj nie jest normalny..
4. Dodane przez Leon, w dniu - 10-05-2016 16:00 0 0
Pomnik ofiar katastrofy samolotu pod Smoleńskiem w Lesznie? To chyba jakieś żarty? To już nie ma na co wydawać pieniędzy? Naszych pieniędzy!To co się wyrabia, to jest dopiero kolesiostwo. Dmuchają w jedną trąbę, aby tylko przypodobać się naczalstwu. Żal mi (...) , jak słucham i widzę to stado maszerujące na ślepo za naczelnym (...). Współczuję wam, wy bezwolni !!!!
5. Dodane przez marek, w dniu - 10-05-2016 16:02 0 0
panie borowaiak przestan pan wkaldac (...)... wstyd mi za pana. rozumiem sekte smolenska ale dlaczego wladze miasta graja tak jak im sie zagra... zero honoru i poczucia smaku.
6. Dodane przez Jolka, w dniu - 10-05-2016 16:02 0 0
Czy ktoś spytał mieszkańców czy chcą aby stanął taki pomnik?
7. Dodane przez wojciech, w dniu - 10-05-2016 16:03 0 0
Ile jeszcze tych pomników ? a katastrofa samolotowa w lesie kabackim to nie katastrofa, tam też zginęli ludzie,będzie pomnik ?
8. Dodane przez darek, w dniu - 10-05-2016 16:10 0 0
pieniądze będą pochodzić z wolnych środków-OK 
a skąd będą pochodzić wolne środki?  
Moim zdaniem jak ktoś chce postawić pomnik to powinien sam za niego zapłacić. Jak społeczeństwo chciało pomnika Mickiewicza to się na niego złożyło. A do pana pułkownika mam prośbę aby zajął się tym do czego jest powołany-w szczególności mógłby się przyjrzeć jak jego pseudożołnierze realizują się na zajęciach z wf na stadionie, gdzie łążą w kółko jak dziewczynki z okresem a ci którzy zrobią wyjątkowo po parę kółek truchtem, padają następnie jak muchy. Może im tez pomnik?
9. Dodane przez Darecki, w dniu - 10-05-2016 16:12 0 0
Juz nawet w Lesznie ludziom odbija z pomnikami jeszcze postawcie pomnik Kaczynskiego
reklama
10. Dodane przez wasyl, w dniu - 10-05-2016 16:16 0 0
(...)
11. Dodane przez The coder, w dniu - 10-05-2016 16:18 0 0
To chyba jakis zart... Nie dla pomnika smolenskiego w Lesznie
12. Dodane przez Sel, w dniu - 10-05-2016 16:20 0 0
Dlaczego w tylu sprawach są konsultacje społeczne a tutaj zapomina się o tym elemencie. Przecież ten pomnik będzie dzielił ludzi.
13. Dodane przez sebaPL, w dniu - 10-05-2016 16:26 0 0
Borowiak (...) po co to nam LESZCZYNIAKOM ??? Czy ktos na tej wycieczce z LESZNA zginal ??? Kto za to zaplaci ??? W jakim ja miescie zyje i w jakim przyszlo mi kraju zyc :-(
14. Dodane przez kpina, w dniu - 10-05-2016 16:27 0 0
Szkoda, że pan pułkownik nie złożył takiej propozycji w wmieście z którego pochodzi! Od kiedy Leszno jest mu tak bliskie? W zielonej Górze powinien złożyć swój pomysł, no chyba ze chce się dołożyć do pomnika!
15. Dodane przez alvaro, w dniu - 10-05-2016 16:30 0 0
tej p. borowiak a mieszkańców pytałeś o zdanie-zgode ?  
my nie chcemy tego w naszym mieście
16. Dodane przez darek, w dniu - 10-05-2016 16:30 0 0
swoją drogą-ktoś pomyślał, że ten skwer upodobały sobie ptaki z wiadomym skutkiem estetycznym w postaci guana i o tym jak to wpłynie na wygląd ewentualnego pomnika?
17. Dodane przez Sisi, w dniu - 10-05-2016 16:30 0 0
Chyba czas na referendum
18. Dodane przez Kuba, w dniu - 10-05-2016 16:39 0 0
A może Pan prezydent zapytałby obywateli co o tym sądzą ? Powyższa sąda pokazuje co myślimy o tym pomniku. Osoby które odpowiadają nie z pewnością klikają przeciw pomnikowi a nie jego lokalizacji. Nie uważam iż ofiarom Smoleńska należy stawiać pomnik !!!!
19. Dodane przez Zeus, w dniu - 10-05-2016 16:42 0 0
Spróbują wszystkie opcje polityczne,dla przypomnienia wybrali pana Borowiaka wyborcy a nie opcje polityczne. A wyborcy krzyczą głośne NIE dla pomnika. Wchodzenie Pis-owi w tyłek nie da Panu drugiej kadencji. Więc proponuję referendum i posłuchać wyborców a nie opcje
20. Dodane przez mamrot, w dniu - 10-05-2016 16:43 0 0
Bardzo ładne miejsce.
21. Dodane przez emeryt, w dniu - 10-05-2016 16:45 0 0
Pytanie poprzedzające czy w Lesznie ma być pomnik smoleński. A może wystarczy tabliczka upamietniajca to wydarzenie
22. Dodane przez leo, w dniu - 10-05-2016 16:51 0 0
Co ma Leszno wspólnego z tą katastrofą ???... zupełnie nic
23. Dodane przez olo, w dniu - 10-05-2016 16:52 0 0
po co ?
24. Dodane przez sąsiad, w dniu - 10-05-2016 16:53 0 0
Zaczynam żałować że głosowałem na p.Borowiaka. Miejsce wybrane w powodu adresu zamieszkania p. Szczota??? szkoda gadać.....
25. Dodane przez Kuba, w dniu - 10-05-2016 16:59 0 0
Ciekawe, że w sondzie było prawie 90 % na nie, a teraz cały czas regularnie przewaga na NIE się zmniejsza
26. Dodane przez oli, w dniu - 10-05-2016 17:08 0 0
ogłupieli całkowicie !!!!!!!!!!!!!!
27. Dodane przez leszcz :), w dniu - 10-05-2016 17:09 0 0
W ogóle nie powinno być tego pomnika ! dlaczego w Lesznie ? nie ma na co kasy wydać ? - niech wydają na szkoły !!!!
28. Dodane przez każdy pomysł dobry, w dniu - 10-05-2016 17:12 0 0
Czy nas mieszkańców Leszna ktoś pytał o potrzebie stawiania pomnika smoleńskiego w Lesznie? A kiedy następny pomysł postawienia pomnika prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu? Może za ciosem to pociągnąć! A nie lepsze byłoby mauzoleum w Lesznie? Jako pierwsi w Polsce byśmy mieli, przyciągnęłoby to turystów!
29. Dodane przez Wiesław z Krzycka, w dniu - 10-05-2016 17:12 0 0
Dobrze że nie mieszkam w Lesznie bo bym się wstydził za ten pomnik
30. Dodane przez 123, w dniu - 10-05-2016 17:15 0 0
nie wierzę w to co czytam, to jakas kpina....  
Prezydencie najpierw duuuży minys za dyrektora mosiru teraz duży minus za ten pomysł.
31. Dodane przez Piotr, w dniu - 10-05-2016 17:19 0 0
Obok należy postawić pomnik ofiar katolickiej ekspansji kiedy to mieczem i ogniem zabijano tych którzy nie chcieli się poddać katolickiej doktrynie na wszystkich kontynentach świata. Należy pokazać jak władza papieża w rękach inkwizycji katolickiej mordowała i paliła żywcem dzieci razem z matkami
32. Dodane przez zuza, w dniu - 10-05-2016 17:19 0 0
Ile razy byl wywolywany temat tego pomnika tyle razy spoleczenstwo mowilo nie.W sadzie przeprowadzonej przez elke,w komentarzach pod artykulami tez.Dobre 80% bylo na nie.Wiec dlaczego robicie cos przeciwko nam mieszkancom,dlaczego nie szanujecie naszego zdania,dlaczego jestescie tak arogancko bucowaci.DLACZEGO!!!
33. Dodane przez jaro buc, w dniu - 10-05-2016 17:21 0 0
Jesli sie pojawi ten pomnik to obiecuje,ze co tydzien bede go czyms paskudzil.
34. Dodane przez Artur, w dniu - 10-05-2016 17:27 0 0
Mało jest pomników Smoleńskich w Polsce
35. Dodane przez lana, w dniu - 10-05-2016 17:27 0 0
jestem zwolenniczką PiS-u ale uważam ,że nie pomnik lecz tablica upamietnająca powinna wystarczyć
36. Dodane przez darasw, w dniu - 10-05-2016 17:36 0 0
proponuję zaraz obok ławeczki i ołtarzyk żeby mohery mogły się pomodlić do tragicznie ,,poległego"
37. Dodane przez jw, w dniu - 10-05-2016 17:37 0 0
Przy okazji rewitalizacji postawicie pomnik ofiar żeby wszystkim mózgi zamydlić i to się będzie nazywało że pomnik stoi z wolnych środków budżetowych . widzę że do Leszna też już dotarła kaczomania . Zajmijcie się swoimi sprawami i problemami w mieście a nie kacz...(...) .
38. Dodane przez Leon, w dniu - 10-05-2016 17:38 0 0
Pytanie w sondzie powinno brzmieć: CZY LESZCZYNIANIE CHCĄ, ABY POWSTAŁ W LESZNIE POMNIK UPAMIĘTNIAJĄCY KATASTROFĘ SAMOLOTU POD SMOLEŃSKIEM. 
JEŻELI MA POWSTAĆ POMNIK, TO POWINIEN ON UPAMIĘTNIAĆ WSZYSTKIE CYWILNE OFIARY KATASTROF LOTNICZYCH, PILOTÓW WOJSKOWYCH, SPORTOWYCH ITD. CI NIESZCZĘŚNI LUDZIE, KTÓRZY ZGINĘLI W LESIE KABACKIM POD WARSZAWĄ OKOŁO 30 LAT TEMU NICZYM NIE RÓŻNILI SIĘ OD OFIAR SPOD SMOLEŃSKA. CHBA,ZE TO BYŁ DRUGI SORT????
39. Dodane przez 1234, w dniu - 10-05-2016 17:39 0 0
To religia smolenska juz dotarla do Leszna?Kto to bedzie finansowal?
40. Dodane przez z leszna, w dniu - 10-05-2016 17:43 0 0
Po co to komuś to potrzebne sa większe potrzeby np. Na domy dziecka i potrzebujące  
rodziny żyjące w nędzy
reklama
41. Dodane przez asd, w dniu - 10-05-2016 17:44 0 0
ZDELEGALIZOWAĆ SMOLEŃSK, ZRÓBCIE SOBIE W DOMACH OŁTARZYK KACZYŃSKIEGO, ULICE ZOSTAWCIE W SPOKOJU BO NIE MACIE PRAWA SIĘ NA NIĄ (...) Z BUTAMI
42. Dodane przez leszno, w dniu - 10-05-2016 17:47 0 0
Do kom.18 zgadzam się z Toba w 100%
43. Dodane przez Piotr, w dniu - 10-05-2016 17:56 0 0
To wygląda jak żart na pierwszego kwietnia.
44. Dodane przez kom 32, w dniu - 10-05-2016 17:57 0 0
Zgadzam się z tobą w 100%
45. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 10-05-2016 18:08 0 0
Panie Prezydencie Łukaszu Borowiaku 
mam nadzieję ,że zdaje sobie Pan sprawę z tego , że w niedalekiej przyszłości odbędą się wybory samorządowe. I gwarantuje Panu , że za sponsorowanie prywatnego klubu sportowego oraz za wybudowanie pomnika ( z całym szacunkiem dla tych , którzy zgineli w katastrofie ) rozliczą Pana wyborcy.
46. Dodane przez my naród, w dniu - 10-05-2016 18:09 0 0
Jak ten nasz naród podzielony.Wielki wstyd dla rządzących tym krajem.
47. Dodane przez żołnierz, w dniu - 10-05-2016 18:11 0 0
W jednostce już jest zbierana danina po 2 zł .
48. Dodane przez Dasf, w dniu - 10-05-2016 18:11 0 0
Teraz to w każdym mieście będzie stał pomnik niech może jeszcze organizują miesiecznice...
49. Dodane przez wtf, w dniu - 10-05-2016 18:12 0 0
ojjjj pis-iory co wy wyprawiacie :(
50. Dodane przez podatnik, w dniu - 10-05-2016 18:13 0 0
Czy ta epidemia Smoleńska musi być jak zaraza?
51. Dodane przez Por que, w dniu - 10-05-2016 18:16 0 0
Dom wariatów zrobił się z naszego miasta
52. Dodane przez bina, w dniu - 10-05-2016 18:18 0 0
bez przesady nie ma na co pieniędzy wydawać
53. Dodane przez jw, w dniu - 10-05-2016 18:25 0 0
do administratora kom .37 nie jest kompletny , czyżby była już cenzura
54. Dodane przez iga, w dniu - 10-05-2016 18:45 0 0
Proszę zrobić referendum Panie prezydencie, społeczeństwo Leszna ma również prawo głosu. Zostawmy trochę zieleni bez kamieni, betonów, ponieważ będziemy się czuć chodząc po tym mieście jak po cmentarzu.
55. Dodane przez Marek, w dniu - 10-05-2016 18:45 0 0
Głosowałem na p. Borowiaka ale a ten pomnik w następnych wyborach już mojego głosu nie dostanie.
56. Dodane przez WP, w dniu - 10-05-2016 18:48 0 0
Jasne, świetny pomysł a na przeciwko ( poza w pełni nie zagospodarowaną " nową " Arkadią ) dalej 13 dzielnica...
57. Dodane przez obserwator, w dniu - 10-05-2016 18:49 0 0
Pan pułkownik niech postawi pomnik na terenie jednostki wojskowej w Lesznie. Zamiast ćwiczeń, zadań "rolnicy wyjdą pomodlą się i wrócą na "koje", i dzień z głowy.
58. Dodane przez mama, w dniu - 10-05-2016 18:50 0 0
dlaczego w Lesznie ma stanąć pomnik smoleński nie ma na co pieniędzy wydawać
59. Dodane przez LESZCZYNIANIN, w dniu - 10-05-2016 18:51 0 0
PANIE PREZYDENCIE BOROWIAK MY NIE CHCEMY TEGO POMNIKA.NIE PO TO CIE WYBRALISMY NA PREZYDENTA!!!!!!!!!!
60. Dodane przez antek, w dniu - 10-05-2016 18:55 0 0
Jest już pomnik w Warszawie, Smoleńsku, to po co w Lesznie ?, proszę nie zabierać placów zieleni, która wydziela tlen potrzebny do życia człowieka bo się udusimy.
61. Dodane przez jan, w dniu - 10-05-2016 19:05 0 0
Niech Borowiak zapłaci z własnej kieszeni, skoro podjął taką decyzję bez konsultacji. Samowolka. A wszystko by wejść w (...)
62. Dodane przez rety, w dniu - 10-05-2016 19:05 0 0
Ręce opadają. Pytał się ktoś mieszkańców o zdanie? Koszty takiego głosowania, jak w przypadku budżetu obywatelskiego, nie będą wielkie. Nie życzę sobie, żeby pisowska sekta smoleńska (...) Leszno.
63. Dodane przez piotr 1972l, w dniu - 10-05-2016 19:12 0 0
myślę ,że nikt z ofiar nie obraziłby się , aby zamiast pomnika wybudować przedszkole lub plac zabaw im ofiar
64. Dodane przez "Brawo" pomysł wart "nobla", w dniu - 10-05-2016 19:16 0 0
Dowódcy się nie dziwię, bo inaczej (...) może go zdegradować, ale czy was wszystkich naprawdę już po..ło? 
Gdzie pomnik ofiar katastrofy w lesie kabackim, pomnik ofiar katastrofy na cytadeli w Warszawie. Żyję już sporo lat,ale takiego głupactwa i (...) jeszcze nie widziałem. Może trzeba pomyśleć o pomniku dla tego, który swoją głupotą , bądź premedytacją pozbawił nas jak to nazywacie elity . Pozdrwiam normalnie myślących. Kazimierz Wiśniewski
65. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 10-05-2016 19:31 0 0
Jestem mieszkanka Leszna,płace podatki, nie wyrażam zgody, aby moje pieniądze szły na zbędne cele,Leszno ma szlachetniejsze potrzeby, aby służyły mieszkańcom.
66. Dodane przez Gdzie konsulatacje?, w dniu - 10-05-2016 19:31 0 0
Dlaczego Prezydent nie konsultuje z mieszkańcami czy chcą pomnika smoleńskiego? 
Przed wyborami były obiecanki konsultacji ważnych spraw z mieszkańcami! 
Dla mnie ten pomnik to skandal i wstyd i po następnych wyborach będzie jego demontaż. 
Nie liczymy się z groszem publicznym przez brak konsultacji.
67. Dodane przez o co chodzi?, w dniu - 10-05-2016 19:34 0 0
Co do wnioskodawcy to obawiam się, że szefowie jednostek w całej Polsce dostali polecenie (od kogo wiemy) aby z takimi inicjatywami wychodzić. Z tym pomnikiem wpisujemy się jako Leszno w wojnę polsko-polską. O to Panu chodzi Panie Prezydencie?
68. Dodane przez do redaktorów "Elki", w dniu - 10-05-2016 19:35 0 0
Szanowna "Elko". Nieuczciwością, moim zdaniem są pytania ankiety, wykluczające możliwość wypowiedzenia się w sprawie postawienia pomnika. (...) Ja sądzę, że to tylko swego rodzaju niedopatrzenie.
69. Dodane przez Piter, w dniu - 10-05-2016 19:36 0 0
Kto nas leszczynian pytał o Zgodę ? O co to chodzi ? Borowiak co ty robisz ? Stawianie pomnika dla polskiej bylejakosci ? Kto Paiute wszystkim has najeaznirjszych fjord ego samolotu ? Co tu sie dzieje w tym lesznie ? Pidowcy chia tu rzadzić ? Won ta bezmozgowa (...) ! Pod ich rzadami skończymy jakgrecja. Stanowcze nie dla tegopomnika. Dziedziczak nie rzadź sie Tutaj. Cały ten pis to Jedni wielcy klamcy
70. Dodane przez ikar, w dniu - 10-05-2016 19:40 0 0
żeby nie było: nie popieram ani Pis-u ani Po w sumie obojętnie mi kto rządzi tym krajem może to być nawet Szarik z czterech pancernych i tak dla mnie nic się nie zmieni na lepsze niestety... 
 
ale wiem jedno: koniec końca przed końcem kadencji Panie B. nadchodzi nie ubłagalnie jednym słowem takie właśnie decyzje doprowadzą do Pańskiej własnej katastrofy czym będzie opuszczenie stołka prezydenta i wtedy będzie pomysł kolejny pomnik z tej okazji?  
 
99% wypowiadających się tu nie chce słyszeć o pomniku smoleńskim słyszy to Pan? jeśli nie to gratuluje... 
 
czy właśnie po to były ostatnie odwiedziny Pana Dudy by ustalić co w Lesznie ma powstać priorytetowo?  
 
a teraz do Elki.pl sonda została błędnie oznaczona pytanie miało brzmieć czy jesteś za pomnikiem czy nie a nie gdzie ma powstać by mieć pełen obraz co o tym myślą mieszkańcy!
71. Dodane przez Stefan, w dniu - 10-05-2016 19:40 0 0
Myślę, że to kolejny pomysł PIS i za chwilę pomniki smoleńskie staną w każdym mieście. Ulice zaczną nazywać ulica prezydenta Kaczyńskiego i tak dalej.Zginęli i żal ale pomnik w Lesznie? Bzdura. Nikogo nawet w samolocie z Leszna nie było! A gdyby nawet. Nie dla pomnika
72. Dodane przez Nikodemska, w dniu - 10-05-2016 19:43 0 0
To prawie koło mnie, bardzo dobrze.
73. Dodane przez pomyłka, w dniu - 10-05-2016 19:45 0 0
Źle zadane pytanie. powinno brzmieć: czy w Lesznie ma stanąć pomnik smoleński ?
74. Dodane przez Connie, w dniu - 10-05-2016 19:47 0 0
Tak, to miasto nie jest normalne.  
Nie zgadzam się na żaden pomnik finansowany z kasy miasta, a z powyższego powodu - w szczególności.
75. Dodane przez makabra, w dniu - 10-05-2016 19:49 0 0
Ale zionie nienawiścią to leszczyńskie towarzystwo obojętnie coby w tym Lesznie zrobić to nie dogodzisz......
76. Dodane przez Joanna, w dniu - 10-05-2016 19:58 0 0
Drogie Elka.pl,  
 
Proszę zrobić sondę z pytaniem:  
"Czy popierasz budowę pomnika?" 
TAK / NIE
77. Dodane przez Genek, w dniu - 10-05-2016 20:11 0 0
W roku 967 nasz Ksiaze Mieszko I zapedzil sia za dzikiem w nasze strony.Spedzil tutaj dwie noce.Sa to wiarygodne informacje poniewaz przekazywane sa z pokolenia na pokolenie przez zakon Benedyktynow. 
Dlatego warto postawic pomnik Mieszka lub tego dzika.To dopiero bedzie atrakcja.Beda zadowoleni wierzacy i niewierzacy.
78. Dodane przez co kom. 72, w dniu - 10-05-2016 20:18 0 0
Na twoim podwórku może postawić ten pomnik. Ha ha
79. Dodane przez Anna, w dniu - 10-05-2016 20:21 0 0
Idealne miejsce - masa ptasiego guano...
80. Dodane przez Powariowali, w dniu - 10-05-2016 20:47 0 0
Aż się komentować nie chce. 
Panie Borowiak, rób tak dalej, to na następną kadencję nie masz co liczyć. 
Wściekły, były wyborca Ł. Borowiaka.
81. Dodane przez po co to?, w dniu - 10-05-2016 20:52 0 0
Już w Warszawie jest pomnik, na Powązkach. Jak ktoś chce czcić to niech tam to uczyni.
82. Dodane przez Nie, nie, nie!, w dniu - 10-05-2016 21:01 0 0
Jak po jednym obiedzie można się zarazić chorobą pisanterią. To nieprawdopodobne!W normalnych miastach mądrzy włodarze podejmują mądre uchwały służące praworządności. Widocznie tutaj myślą że rządy prezesa będą wieczne-będziemy pamiętać w następnych wyborach kto się skompromitował!
83. Dodane przez Adam, w dniu - 10-05-2016 21:01 0 0
proponuje przenieść lokalizacje pomnika na ul. Dąbrowskiego, wystarczy postawić tabliczkę przy miejscu po Goplanie bo tam już wygląda jak po katastrofie. ( Co? Pewnie Pan Szczot naciska)
84. Dodane przez Wojtek, w dniu - 10-05-2016 21:12 0 0
Przepraszam bardzo, że pytam : czy samolot rozbił się na klombie w Lesznie ?
reklama
85. Dodane przez gość, w dniu - 10-05-2016 21:14 0 0
Kiedy nad Polską przesuwała się chmura radioaktywna po katastrofie w Czernobylu, w tym miejscu stała trybuna honorowa podczas pochodu pierwszomajowego
86. Dodane przez roger, w dniu - 10-05-2016 21:15 0 0
Niech Pan Pułkownik na terenie jednostki na placu zamiast pomnika posadzki brzozę pamięci żeby Pisiory mogły sobie tam wiązanki składać
87. Dodane przez zibi, w dniu - 10-05-2016 21:19 0 0
a ja chciałem zgłosić brak pomnika w kościanie no nie mogę się doczekać może burmistrz zamiast odnowić ruiny magistriatu skusi się na POMNIK
88. Dodane przez bonzo, w dniu - 10-05-2016 21:20 0 0
Łukasz czy Ty już całkiem w prawo skręciłeś??
89. Dodane przez dolores, w dniu - 10-05-2016 21:25 0 0
tak sie płaci za wizytę głowy Państwa,nie ma że boli
90. Dodane przez wer, w dniu - 10-05-2016 21:27 0 0
hahaha nie wierze, pierwej może byscie zadbali zeby nam rosja wrak oddała ,potem moze jakies dochodzenie zrobic kto za tym stoi a wy juz pomniki stawiacie heh
91. Dodane przez ja, w dniu - 10-05-2016 21:36 0 0
Ptaki tam zamieszkałem będą wiedziały co z tym fantem zrobić. 
Idealne dopasowanie "katastrofy" smoleńskiej i ptasich odchodów
92. Dodane przez Śnie, w dniu - 10-05-2016 21:40 0 0
Nie dla Wydawania moich pieniędzy na bzdury. Gdzie ja żyję? Leszno tu chce się kwakać....
93. Dodane przez gelo, w dniu - 10-05-2016 21:40 0 0
Borowiak za rok w pise
94. Dodane przez darek, w dniu - 10-05-2016 21:42 0 0
Postawcie pomnik w kształcie konfesionału aby w razie wizyty wielkiego spowiednika Leszno było przygotowane
95. Dodane przez dobrze że już tu nie mieszkam, w dniu - 10-05-2016 21:42 0 0
Wstyd za tą wiochę ......zawsze będziecie zasciankiem. 
To ma być pomnik Polaków którzy zginęli gdy reprezentowali nasz naród. I nie lecieli na wiejską potancówkę tylko pełnili obowiązki służbowe!!! 
I nie chodzi o kaczora ale ilu prezydentów RP zginęło  
w katastrofie lotniczej.....? 
Bardzo dobry pomysł Panie Borowiak
96. Dodane przez rychu, w dniu - 10-05-2016 21:44 0 0
Tylko na tablicy napiszcie: Ofiarom głupoty Lecha Kaczyńskiego.
97. Dodane przez Solidarnośc Wykleta od 2011r Alternatywa NoACTA, w dniu - 10-05-2016 21:52 0 0
Jedynie w Lesznie powinna byc tablica smolenska z 96 nazwiskami-poglądowo.,dla wszystkich zrozumiale,dla uczniow wiele prac na temat roznych nazwisk,....pomnik bedzie na zasadzie :"co artysta mial na mysli.Jedyne miejsce do przyjecia to teren kosciola sw.Kazimierza,czyli zbiór kresowych faktow historycznych:św.Kazimierz,Sybiracy...i ja jedyny z Leszna,ktory przez rok b.scisle wepołpracowal z kolegami Leszkiem Kaczynskim.,Olkiem Szczyglo,Przemkiem Gosiewskim..
98. Dodane przez przerażony mieszkaniec, w dniu - 10-05-2016 22:05 0 0
Pan Borowiak może sam sobie postawi pomnik w miejscu gdzie miała powstać Galeria Goplana zresztą to już swojski jego pomnik.
99. Dodane przez Kustosz pamieci, w dniu - 10-05-2016 22:06 0 0
Na pomniku Kanstytucji 3 maja brakuje dat dwukrotnego pobytu polskiego wojska na Kremlu,czego nie dokonal Napoleon i Hitler..!
100. Dodane przez Feko, w dniu - 10-05-2016 22:07 0 0
Widać jak prezydent popiera PiS a tak się zarzekał zaraz po wyborach. Nie wystarczyły stanowiska dla PiS w MZO ? Teraz trzeba jeszcze pomnik postawić. Nie dla pomnika i prezydenta Borowiaka
101. Dodane przez Stan, w dniu - 10-05-2016 22:15 0 0
Proszę przeprowadzić sądę czy Leszczyniacy są za postawieniem pomnika smoleńskiego w Lesznie
102. Dodane przez szkoda kasy, w dniu - 10-05-2016 22:15 0 0
Robimy tym ludziom krzywdę co zgineli w Smoleńsku.Pytam, ilu przy Prezydencie ludzi chodzi i kto nie dopilnował bezpieczeństwa ,i nie przygotował lotu;i nie zostali ukarani za to.Hańba,za to ze nie ma winnych.Ludzie nie żyją,cześć ich pamieci.Budujcie warsztaty pracy i to żeby ludzie więcej zarabiali, a nie tylko paru.Prezydent i ten Jóźwiak nie pasujecie do Leszna.Czas na zmiany.Lewica by rządziła i to by robiła najlepiej.
103. Dodane przez Ten pomnik potrzebny Lesznu jak świni siodło, w dniu - 10-05-2016 22:17 0 0
Andre
104. Dodane przez Andre, w dniu - 10-05-2016 22:21 0 0
Ten pomnik potrzebny Lesznu jak świni siodło.
105. Dodane przez ktos, w dniu - 10-05-2016 22:21 0 0
a moze by tak walesie?.{lotnisko juz ma}
106. Dodane przez dxd, w dniu - 10-05-2016 22:25 0 0
POMNIK- TO CHYBA ŻART!!! W LESZNIE-CZY TA KATASTROFA ZDARZYŁA SIĘ W LESZNIE!!!! NO TAK, ZAPEWNE NIEDŁUGO BĘDĄ POMNIKI W KAŻDYM MIEŚCIE, MIASTECZKU I WSIACH,WSZĘDZIE,.....POWODZENIA......
107. Dodane przez Escobar, w dniu - 10-05-2016 22:26 0 0
10 maja 2016 roku skończył się w Lesznie zdrowy rozsądek, a zaczął pisizm.
108. Dodane przez u, w dniu - 10-05-2016 22:32 0 0
Proszę bardzo: następne pieniądze możliwe na bezpłatną komunikację miejską dla wszystkich mieszkańców Leszna.
109. Dodane przez jidka, w dniu - 10-05-2016 22:36 0 0
Pytanie w sondzie jest źle sformułowane. Dlaczego nie pytacie czy pomnik w ogóle powinien powstać? Decyzja już zapadła? Panie Borowiak, Pan oszalał?
110. Dodane przez ben, w dniu - 10-05-2016 22:41 0 0
Łatwo jest wydawać nie swoje pieniądze na różne fanaberie i ciekawi mnie, kiedy, my mieszkańcy Leszna, poniesiemy tego konsekwencje.
111. Dodane przez Krystyna, w dniu - 10-05-2016 22:43 0 0
7 maja wraz z innymi Kodowcami byłam odwiedzić grób naszego Patrona Władysława Bartoszewskiego i tuż ok 10 m stoi wielki monumentalny pomnik ku czci tych, którzy zginęli w katastrofie Smoleńskiej. Ileż jeszcze tych pomników?. Przecież i tak pamiętamy wszystkie ofiary
112. Dodane przez MASAKRA, w dniu - 10-05-2016 22:43 0 0
Ja też na borowiaka głosowałem ale wstyd mi teraz :(
113. Dodane przez mm, w dniu - 10-05-2016 22:53 0 0
zgadzam się z komentarzem 107 nie mogę się już doczekać wyborów mam nadzieję że Borowiak zapłaci za to co robi
114. Dodane przez axz, w dniu - 10-05-2016 22:54 0 0
co się dziwicie. Borowiak nawet jak należał do PO to był tajnym agentem PiS-u. Dlatego go stamtąd wyrzucili. Założył klub PL18 żeby udawać że jest bezpartyjny i wziąć udział w wyborach na prezydenta Leszna. Teraz pokazuje jaki jest naprawdę. Odgrażacie się że rozliczycie go w następnych wyborach. PiS już przygotowuje nowelizację ordynacji wyborczej, jak ją przegłosują to wygrywać będą zawsze ich kandydaci.
115. Dodane przez irek, w dniu - 10-05-2016 22:55 0 0
Czy pan pułkownik się obawia pana ANTONIEGO że po światowych dniach młodzieży już nie będzie potrzebny niech sam się zwolni a nie czeka na odpuszczenie
116. Dodane przez P4, w dniu - 10-05-2016 22:57 0 0
(...) Was chyba z tym pomnikiem
117. Dodane przez ja i moja ulica, w dniu - 10-05-2016 23:07 0 0
Kiedyś tam był kiosk Ruchu i budka telefoniczna
118. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 10-05-2016 23:23 0 0
Teraz wiecie dlaczego KODowcy tak przywitali Dudę ? dobrze wiedzieli po co figurant tu przyjeżdża.Trzeba było głośniej skandować i klaskać jak się ściskał z B.
119. Dodane przez gość, w dniu - 10-05-2016 23:44 0 0
wypad z pomnikiem z Leszna!!! Zrobić referendum w tej sprawie!!! 
na budżet obywatelski muszą być podpisy, a tu z wolnych środków ot tak sobie machną pomnik??
120. Dodane przez poznanska Pyra, w dniu - 11-05-2016 00:18 0 0
z tych 117 wpisow powyzej ok 100 to podli polskjezyczne mutanty zamieszkujace moje miasto Leszno Pozatym najwyzszy czas aby pomnik stanal.Miejsce to wokol zamieszkiwali z rodzinami od poczatku lat 60 komunisci leszczynscy. Dzis sa w grobach a dzieci ich wyjechaly nie za Bug ale za Odre i Nyse Luzycka budowac u makreli niezrealizowane marzenia ich ojcow i matek.
121. Dodane przez anóżwidelec, w dniu - 11-05-2016 00:18 0 0
jestem przeciw! a nawet za. nie no poroniony pomysł z pomnikiem. skwerek owszem, miejsce dosyc zaciszne ale bez pomnika, ktos napisal darmowa komunikacja dla wszystkich no to jest fajny pomysl, cos co przyciagnie ludzi. Łukasz wycofaj sie z tego lub zrób jakąśsąde wśród mieszkańców..
122. Dodane przez Jozef, w dniu - 11-05-2016 00:22 0 0
Dobrze ,że na tego człowieka nie oddałem głosu. Niesmialbym teraz spojrzeć W lustro. Ale teraz oddał drugą kadencję walkowerem. Następny centralnie sterowany.
123. Dodane przez Powoli, w dniu - 11-05-2016 00:39 0 0
Jeszcze dymy po wypadku ,tudzież zamachu nie opadły a już pomniki robią.Ku jakiej czci?Pomnik naukowy,kosmiczny raczej tak .Ale pomnik prywatnej wycieczki.Oj pomału leszczyńscy oligarchowie ,pomału.Ludziom chleba nie obelisków.
124. Dodane przez p, w dniu - 11-05-2016 04:53 0 0
p.Borowiak pakuj pan walizki
125. Dodane przez 1234, w dniu - 11-05-2016 06:16 0 0
Borowiak rzadzi a Dziedziczak kieruje jako czlonek Komitetu Centralnego PiS
126. Dodane przez ja, w dniu - 11-05-2016 06:43 0 0
Jak można takie rzeczy robić wbrew woli mieszkańców.
127. Dodane przez Lol, w dniu - 11-05-2016 06:44 0 0
Czyżby Borowiak poczuł wiatr historii?
128. Dodane przez moja ulica też, w dniu - 11-05-2016 06:48 0 0
Tak, to prawda, tam była zielona budka telefoniczna. 
A jeszcze wcześniej - sklep spożywczy - ten sklep, przeniesiono (czy to możliwe?) na ulicę 17 Stycznia - obok chyba PZMot. - dziś można tam kupić nowe rowery. Mam rację? 
117, pamiętasz? Spytaj rodzinę. 
Kiosku Ruchu sobie tam nie przypominam.
129. Dodane przez Megan, w dniu - 11-05-2016 07:24 0 0
Jezu my nie chcemy pomnika. Prosze o sondaż pytac mieszkańców Leszna.
130. Dodane przez do kom.120, w dniu - 11-05-2016 07:24 0 0
Jaka z Ciebie poznańska pyra i Twoje miasto Leszno. Nie Twoje tylko nasze. Jestem jednym z tych podłych polskojęzycznych mutantów jak ich nazwałeś. Jedno co Ci powiem człowieczku z PiSmoleni . Nie obrażaj. Prawdopodobnie rodowitym leszczyniakiem nie jesteś i próbujesz zawłaszczać to co nie Twoje. A pomnik to sobie postaw w ogródku.
131. Dodane przez xxx, w dniu - 11-05-2016 07:45 0 0
w tym kraju to koscioly krzyze pomniki i co jeszcze
132. Dodane przez bana, w dniu - 11-05-2016 07:55 0 0
Gdzie tu logika??? chcecie zlikwidować pomnik ku czci chłopców,którzy zginęli wyzwalając Leszno, a postawiacie pomnik ludzi, którzy polecieli na wycieczkę do Smoleńska??? 
a'propos: czy ktoś wie jak skończyła się ta batalia o likwidację pomnika Rosjan?
133. Dodane przez przeciwny, w dniu - 11-05-2016 07:56 0 0
czas na referendum!!!!!
134. Dodane przez mieszkaniec_WP, w dniu - 11-05-2016 08:02 0 0
Kto chce niech sobie to badziewie postawi u siebie w domu na ogródku czy uj wie gdzie. Ale nie robić nic przeciw woli meiszkańców to że 20% jest pis-o(...) to nie znaczy ze ta garstka ma narzucac komus na jakie badziewie ma patrzec z okna codziennie !!!!
135. Dodane przez protest, w dniu - 11-05-2016 08:12 0 0
Nikt o zdrowych zmysłach nie chce czegoś takiego w swoim sąsiedztwie!!!
136. Dodane przez Nic o nas bez nas., w dniu - 11-05-2016 08:13 0 0
Panie Borowiak, nie wiem czy to głupota, czy ordynarne sobiepaństwo. Gdzie się podziały te pańskie obietnice o przejrzystości działań władz miasta, o konsultacjach z mieszkańcami. Okazuje się, że pozwala się pan prowadzać na smyczy przez niejakiego dziedziczaka, a pańskie obietnice wyborcze nie są warte funta kłaków.
137. Dodane przez do 132., w dniu - 11-05-2016 08:16 0 0
Batalia o likwidację pomnika Rosjan ucichła. 
Tak samo ucichł pomysł tego chorego pomnika do obecnego czasu, gdy władze wyskakują z już podjętą decyzją - stale wbrew woli mieszkańców.
138. Dodane przez Panga, w dniu - 11-05-2016 08:17 0 0
Ten chory pomnik nienawiści Polaka do Polaka to gwóźdź do politycznej trumny Pana Prezydenta!!.. warto Panie Borowiak??.. wyborcy to zapamiętają!!
139. Dodane przez czas na referendum!!!!, w dniu - 11-05-2016 08:20 0 0
Już od dawna jest czas na referendum wobec arogancji władzy w Lesznie.
140. Dodane przez grzes, w dniu - 11-05-2016 08:20 0 0
Panie Prezydencie to ja na pana głosowałem a pan wydaje pieniądze publiczne z moich podatków na jakiś sekty pomnik smoleńska oni dostali pieniądze i mało im pomników.Panie Łukaszu może wszystkim zrobimy pomniki nawet ci co umierają na każdej ulicy Paniel Łukaszu jak pan będzie podchodził do tej sprawy to pan straci poparcie dobędzie innych proszę nie dać się manipulować tym ludziom nawiedzonym
reklama
141. Dodane przez AntySmoleńsk, w dniu - 11-05-2016 08:30 0 0
Jezu .... Pan Borowiak upadł na głowie. Ludzie zrobimy manifestacja przeciwko Panu Borowiak i jego pomnik
142. Dodane przez mm, w dniu - 11-05-2016 08:31 0 0
Po raz pierwszy wstydzę się za Leszno.Nie mogę się doczekać wyborów mam nadzieję,że Borowiak zapłaci za to co robi
143. Dodane przez grzes, w dniu - 11-05-2016 08:50 0 0
Z tą inicjatywą niech Szwed sobie postawi ten pomnik u siebie za własne pieniądze a nie z naszych podatków co Szwed chce stopień dostać od Kaczyńskiego za swoją zasługę ze przyczynił się do pomnika postawienia w Lesznie.Proszę o referendum panie Łukaszu
144. Dodane przez do 97 Cito!, w dniu - 11-05-2016 08:51 0 0
Musze jeszcze dodac z listy 96 poleglych nad Smolenskiem:dr Grazyne Gęsicka,ktora nas uczyla jak pozyskac dodacje z Brukseli,a obecnie bylaby premierem RP.W 1983r Ania Walentynowicz u Paulinow w Biechowie ujawnila mi prawde o motorowce SB i skoku Walesy "Bolka"przez plot stoczni gdanskiej...
145. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 11-05-2016 09:02 0 0
W moim rodzinnym leszczyńskim domu są zdjęcia z pobytu marszałka Rydza-Śmigłego w Lesznia. Nwiązuje do tego bo widać tłumy uśmichniętych Leszczynian a napewno nie całe Leszno to zwolennicy Piłsucczyków .Ale wszyscy witali władze POLSKI. W Smoleńsku zginęli 2 prezydenci przedstawiciele wszystkich partii w sejmie,główni dowódcy wojskowi podczas pełnienia obowiązków lecieli do Katynia i" nic się nie stało". NIESTETY STAŁO SIĘ i pomnik powinien być.
146. Dodane przez jar, w dniu - 11-05-2016 09:02 0 0
po prostu jaja se robią pieniądze idą na marne,za 10 lat ludzie zapomną i jeszcze róbcie miesięcznice
147. Dodane przez Do 4, w dniu - 11-05-2016 09:03 0 0
Przecież król zarządził, że w każdym mieście i wsi ma powstać taki pomnik, a później każdy codziennie będzie chodził się tam modlić jak nie to na dożywotnie ciężkie roboty w kamieniołomach.
148. Dodane przez Gość, w dniu - 11-05-2016 09:09 0 0
Wystarczy tablica na budynku rzadzącego PIS-u.W czasach gdy na wszystko brakuje pieniędzy władza bawi się w stawianie pomników.
149. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 11-05-2016 09:24 0 0
Nie zgadzam się aby moje pieniądze były wydawane ta takie głupoty.  
Ile dróg jest jeszcze w Lesznie nie utwardzonych na które od lat nie ma pieniędzy. Takie ulice jak Spółdzielcza, 55 Pułku piechoty, Jana Kasprowicza i kilka innych błagają o remont, a tutaj będzie się wolne środki na takie fanaberie Prezydenta wydawane. Przecież ta katastrofa w żadnym aspekcie nie dotyczą Leszna. A ci ludzie co zginęli niczym szczególnym się nie wyróżnili, aby zasługiwać na stawianie im pomników, a tym bardziej w takim mieście jak Leszno.
150. Dodane przez PODKOŚCIELNY, w dniu - 11-05-2016 09:33 0 0
Panie Prezydencie pan chyba zapomniał gdzie pan mieszka. Tu nie jest jakaś warszawka, tu jest Leszno i Wielkopolska. Zamiast przewracać kamienie i budować w tym miejscu pomnik niech pan lepiej uczci w godny sposób stawiając pomnik naszym bohaterskim powstańcom wielkopolskim. Im się należy cześć i chwała. Nie wiem ją ocenę miał pan z historii ale ja sobie nie przypominam aby AK cokolwiek zasłużyła sobie przy wyzwoleniu Leszna. A to, że sobie robili prywatną wojenkę z Hitlerem w warszawie to niech im tam stawiają pomniki.
151. Dodane przez STARY KOMUCH, w dniu - 11-05-2016 09:37 0 0
Panie Prezydencie. Co ma piernik do wiatraka. Kto z Leszna lub okolic zginął w katastrofie smoleńskiej. To jest jakiś amok albo polecenie JK aby każde miasto, miasteczko, wieś i osiedle miało pomnik ofiar katastrofy smoleńskiej. To jest chore.
152. Dodane przez Leszno wstyd, w dniu - 11-05-2016 09:39 0 0
Mnie też, już nie pierwszy raz wstyd za mieszkańców Leszna. Pomnik smoleński dotyczy nas wszystkich Polaków i naszej polskości, nie chodzi tu tylko o ludzi , którzy zginęli i ich upamiętnienie, nie o jak to niektórzy nazywają sekte smoleńską ale o nas Polaków, naszą solidarność i godność. Tu szacun dla Prezydenta Borowiaka....
153. Dodane przez do 120, w dniu - 11-05-2016 09:42 0 0
Z ciebie taka poznańska pyra jak z koziej doopy trąbka. jesteś zapewne nosadem przywiezionym po wojnie zza Wisły i nie podszywaj sę pod Wielkopolanina.
154. Dodane przez Olek, w dniu - 11-05-2016 09:51 0 0
Jak zwykle pan Borowiak podejmuje decyzje po KRYJOMu.ode mnie głosu już pan nie ma.I radze słuchać ludzi
155. Dodane przez sid, w dniu - 11-05-2016 10:18 0 0
ŻADNA lokalizacja nie jest dobra!
156. Dodane przez wąsoszak, w dniu - 11-05-2016 10:20 0 0
to Leszno jest sporo do tyłu za Wąsoszem - u nas nasz Pan Burmistrz zamontował na rynku obelisk na cześć m.in. ofiar katastrofy już w niespełna miesiąc po tym zdarzeniu. Tym samym wykazał się olbrzymią odwagą i to powinny dzisiejsze władze docenić !!!
157. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-05-2016 11:24 0 0
proponuje Tupolewa w skali 1:1
158. Dodane przez E., w dniu - 11-05-2016 11:34 0 0
Proszę sobie postawić ten pomnik przed domem!
159. Dodane przez do wszystkich, w dniu - 11-05-2016 11:41 0 0
Szkoda czasu na pisanie.Trzeba działać-podpisy,pikiety itp.Nie pozwólmy na taki brak szacunku dla mieszkańców Leszna !!!!!!!!!
160. Dodane przez ja, w dniu - 11-05-2016 13:14 0 0
NIE zgadza się na wydatkowanie w taki sposób pieniędzy mieszkańców, mówię stanowcze NIE dla pomnika! Konsultacje są tutaj niezbędne!!
161. Dodane przez Loni, w dniu - 11-05-2016 13:29 0 0
Popieram kom.17.czas spytać mieszkańców.Jakim prawem decydujecie za wszystkich.Leszno to nie prywatna posesja.Mówię nie dla pomnika.......
162. Dodane przez rychu, w dniu - 11-05-2016 13:32 0 0
Ludzie opanujcie się z budowa pomników, normalna wiocha i małpowanie. Kilka krotnie pisałem o światłach na ulicy Grunwaldzkiejprzy słoncu nie widać kiedy można wejść na jezdnię,dzisiaj powszczymałem starszą panią ,która nie widziała kiedy może wejść na jezdnię.Najgorsze swiatła w LESZNIE
163. Dodane przez polak, w dniu - 11-05-2016 13:55 0 0
a ja szczeze popieram inicjatywe powstania pomnika smolenskiego. byla to ogromna tragednia dla naszego narodu. Leszek stoji teraz po prawicy boga i wspiera nasz narod w walce z oprawca jakim jest unia europejska. Nalezy mu sie pomnik i chwala.
164. Dodane przez MIESZKANKA LESZNA, w dniu - 11-05-2016 14:47 0 0
TAKIEGO CHAMSTWA I GŁUPOTY JAKIE PISZĄ MIESZKAŃCY LESZNA NIE WIDZIAŁAM.JEST TO NAJBARDZIEJ ZAWISTNE MIASTO W POLSCE.TO EWENEMENT W SKALI KRAJOWEJ.LUDZIE,KTÓRZY TU PISZĄ SWOJĄ MATKĘ ZA SREBRNIKI BY SPRZEDALI A RODZINĘ WYDALIBY NA SZUBIENICĘ.NIE TRZEBA WOJNY JEDEN STRZELAŁBY DO DRUGIEGO ZA BYLE CO.LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ CO WY PISZECIE.SERCE SIĘ KROI JAK CZYTAŁAM TE KOMENTARZE.PANIE PREZYDENCIE NIECH PAN ROBI SWOJE.JESTEŚMY ZA PANEM.POZDRAWIAM.
165. Dodane przez witek, w dniu - 11-05-2016 16:37 0 0
To chanba jakas. Ludzie co wy mowice. Lech byl naszym Prezydentem, on zasluguje na miano Krola polski. Opamietajcie se wszyscy. Na szczescie Najswietsza Panienka nad nami czuwa.
166. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 11-05-2016 17:32 0 0
Masakra kto decyduje o pomniku, skoro 70% mieszkańców nie chce pomnika. Lepiej by było wydać w bardziej odpowiedni sposób te pieniądze - np. doposażyć jakiś plac zabaw odmalować itp. Dobrze ze tam ptactwo bedzie załatwiać swoje potrzeby . 
Jak juz to było postawić na cmentarzu płytę i po problemie a co pomnik w centrum ma być wizytówką miasta??? Ludzie ogarnijcie się ./////
167. Dodane przez ręce opadają..., w dniu - 11-05-2016 17:37 0 0
Lepiej wydajcie te pieniądze na plac zabaw dla dzieci a nie na jakiś nic dla nas nie znaczący pomnik
168. Dodane przez grzes, w dniu - 11-05-2016 18:15 0 0
Mam nadzieje ze ich kadencja PIS się zakończ po tych pięciu latach i Prezydenta Borowiaka przyjdą inni i rozbiorą pomnik natychmiastowo
169. Dodane przez Jarząbek, w dniu - 11-05-2016 18:20 0 0
Pomnik w pierwszej kolejności należy się przede wszystkim najlepszemu w historii Leszna i wszechświata prezydentowi, autorowi rewolucyjnych wizji i koncepcji, wspaniałemu strategowi i myślicielowi Łukaszowi Borowiakowi. Tak, pomnik Łukasza w zamyślonej pozie na każdej ulicy, skwerze, deptaku. Miasto Leszno tylko w ten sposób może oddać hołd swojemu wodzowi, a i tak będzie to ledwie pusty gest, wobec bezmiaru sukcesów osiąganych przez tego Wielkiego Polaka, Patrioty i Katolika.
170. Dodane przez i, w dniu - 11-05-2016 21:38 0 0
Zamiast inwestowac w rozwoj miasta zachcac mlodych do pozostania w leszczynskiej czarnej dziurze zajmuja sie glupotami pomnikami ktore nikomu do niczego nie sa potrzebne.ale widac w miescie wladza nic juz nie musi zrobic tylko zmienica nazwy ulic i stawiac pomniki.Brawo Panie Prezydencie.
171. Dodane przez do kom. 53, w dniu - 11-05-2016 22:00 0 0
masz rację administrator robi cenzurę. mój komentarz się nie pokazał..... a tylko NAPISAŁEM ,ŻE OBOK MIESZKA P. SZCZOT....czyżby specjalne miejsce na niepotrzebny pomnik????
172. Dodane przez zyleta, w dniu - 11-05-2016 22:44 0 0
hej borowiak sorry ale wkurzyłam sie i nie mam zamiaru grac w tym momencie osoby jakiej w danej chwili nie jestem po pierwsze jakie ty masz chłopie wolne srodki?ogolnie tez poroniony pomysł w co ty sie bawisz w złobek tylko poniewaz stawianie pomnika ludziom ktorzyb zgineli tragicznie to po prostu porazka.a wytłumacz mi prosze komu stawia sie chłopie pomniki bo widze ze nie masz ani taktu ani mysli prawidłowych stawia sie je osobom co sobie zasłuzyły na to aby upamietnic ich zycie pasje i dobroc jaka rzeszyli innym i za ich miłosc dokładnie i szacunek oddaje im sie to samo czyli tak zwany pomnik.Skad ty te pojecia bierzesz wolne? srodki? budzetowe? bardzo smieszne słownictwo poniewaz to jest po prostu pieniadz a słowo budzet i te pojecia to sa wyciagniete raczej z jakiego słownika ?moze z pierwszej komuni dziecka???.masakra jakas twoje wypowiedzi wale na ty bo chłopczyk jakis bo jak mozna tak obrazac i pomnik stawiac jak wczesniej pisałam i po co jezu?a zrewitalizowac słowo boze jedyny jak sie osmieszasz trawe traktujesz jako zło konieczne i rewitalizacja to wiaze sie dla mnie na odwrot o szacunek mienia i chyba wyjde zaraz z siebie bo lesznem rzadzi jak to słowo i prezydent tez złe bo nazwałabym to po prostu organizator lub typowo tylko nazwiskiem bo widze ze tu słowo co nie pasuje bardzo wazne a ja naprawde nie wiem juz co mam zrobic błagac o litosc do boga aby sorrki sciagnał wszystkich do siebie bo zenada na całego....sorki za błedy pisze jak zwykle na kolanie.jak tak mozna debilizm na całego a nawet dzieci madrzejsze sa.i nie rozszerzam sprawy na drobiazgii bo oddechu borowiakowi zabraknie ale dno.A jesli to robia chociazby w stolicy to po co w lesznie bezsens czy oni tu zyli?....makabra...
173. Dodane przez Maciej, w dniu - 12-05-2016 06:52 0 0
Pytania w sondażu są tendencyjne. Może redaktorzy boją się o pracę. Dlaczego nie zadaliście pytania wprost - CZY w Lesznie chcemy tego pomnika ?
174. Dodane przez do 164, w dniu - 12-05-2016 08:08 0 0
Good morning.JA JUŻ WIDZIAŁAM WCALE NIE W LESZNIE. Adios.
175. Dodane przez orwell, w dniu - 12-05-2016 09:14 0 0
jakim prawem taki pomnik to hańba dla całego Leszna
176. Dodane przez weidung, w dniu - 12-05-2016 09:37 0 0
Żal. Pomysłowi należy powiedzieć STANOWCZE NIE!
177. Dodane przez Basia, w dniu - 12-05-2016 10:29 0 0
Moze by tak tych co zginęli beatyfikować i wyświęcić. Bo tych pomników smoleńskich to chyba już jest więcej niż kapliczek przydrożnych....
178. Dodane przez Bartek, w dniu - 12-05-2016 12:59 0 0
powinni go postawić koło brzozy :D
179. Dodane przez boc, w dniu - 12-05-2016 13:22 0 0
Zdecydowane NIE dla pomnika. Co tu upamiętniać, po co, dlaczego za moje pieniądze? Może niech pomysłodawca sobie postawi w ogródku, za swoje oszczędności. Zarówno mieszkańcy miasta będą zadowoleni, jak i wodzu ukontentowany.
180. Dodane przez do 163, w dniu - 12-05-2016 16:40 0 0
A tobie pała z języka polskiego
181. Dodane przez skorpion, w dniu - 12-05-2016 22:41 0 0
a innych inwestyci wazniejszych w lesznie nie ma borowiak podaj sie do dymisi bo jeszcze masz na to czas pozdrawiam wszystkich za nie dla pomnika
182. Dodane przez zbulwersowana, w dniu - 13-05-2016 12:37 0 0
Ludzie......tak liczyłam na zmiany, na lepsze zmiany a tu mi się komuna przypomina... 
Nie ma już na kogo głosować. Przy każdych wyborach liczymy, że wreszcie zjawi się ktoś, kto będzie nas szanował, liczył się z naszym zdaniem, zdaniem mieszkańców. A tu.....prawda Kukiza...PARTIOKRACJA. Pomnik nie będzie stawiany dla ofiar, bo im to już nic nie pomoże. Pomnik stawia sobie władza. Tu w Polsce w ogóle nie liczy się obywatel. Dziś najważniejsza jest władza. W tym państwie nie da się normalnie żyć, kiedy do władzy dochodzą ............domyślcie się sami.  
Szkoda gadać, i niestety my się na wszystko zgadzamy.
183. Dodane przez Reni, w dniu - 18-05-2016 07:42 0 0
Z pełnym szacunkiem dla ofiar katastrofy, ale czy w takim mieście jak Leszno nie ma ważniejszych potrzeb. Życia tym ludziom już nikt nie wróci .
184. Dodane przez Jura, w dniu - 18-05-2016 08:16 0 0
Złe pytanie w tej sondzie. Zamiast "czy to dobra lokalizacja" powinno brzmieć "czy w ogóle stawiać pomnik". 
Wychodzi na to, że obecne władze mają mieszkańców Leszna z tyłu. Przykro i wstyd!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Garaz ul. ostrorogaLeszno 76000
Sprzedam mieszkanie Leszno 285000
Pokój do wynajęcia n... Leszno 400
Wynajmę garaż na ost... Leszno 400
Ogródek działkowy ko... Leszno 50000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj