Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
- Od tygodnia nie działają usługi firmy Inea, a internet jest moim narzędziem pracy – skarży się mieszkaniec ulicy Starozamkowej w Lesznie. Inea potwierdza, że doszło do awarii, lecz jej usunięcie jest niemożliwe ze względu na warunki pogodowe.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do naszej redakcji przyszedł zdenerwowany mieszkaniec ulicy Starozamkowej, który od tygodnia nie może korzystać z usług firmy Inea, która w swojej ofercie ma internet, telewizję oraz telefon stacjonarny.
-
Prowadzę działalność gospodarczą, która opiera się na internecie i na tym zarabiam. W tej chwili mija siedem dni od kiedy straciliśmy sygnał. Byłem w biurze firmy i powiedzieli mi, że jest zimno i nic nie mogą w tej chwili zrobić. Jestem bezradny - mówi rozżalony mieszkaniec, który dodał, że w zeszłym roku przerwa w dostawie usług trwała aż trzy tygodnie.
Natalia Stroiwąs z firmy Inea potwierdza, że na ul. Starozamkowej znów doszło do awarii.
- Z tego co udało mi się dowiedzieć od naszego centrum awaryjnego, jest to awaria kabla, który znajduje się w ziemi. Ze względu na warunki atmosferyczne, nasi ludzie nie są w stanie tego w tej chwili naprawić, żeby nie naruszyć pozostałej infrastruktury - informuje Stroiwąs.
Mieszkańcy ul. Starozamkowej muszą zatem uzbroić się w cierpliwość i czekać aż przyjdzie odwilż. Wtedy pracownicy firmy Inea rozpoczną naprawianie usterki.
1. Dodane przez Kasia, w dniu - 10-01-2017 15:22 00 Tak to jest, przychodzi firma znikąd, chodzą po domach przedstawiciele, ochy i achy o ofercie, a potem takie rzeczy mają miejsce. Z operatorem typu Orange czy Netia nie ma takich problemów, od ręki usuwają awarie.
2. Dodane przez MARIO, w dniu - 10-01-2017 15:47 00 faktycznie -3 stopnie i zero sniegu to wielki problem żeby naprawic awarie
3. Dodane przez koper, w dniu - 10-01-2017 15:56 00 Do mnie już dwa lata jadą zdemontować antenę po wypowiedzeniu umowy
4. Dodane przez P4, w dniu - 10-01-2017 16:28 00 Generalnie usługi tej foirmy to lipa. U mnie "monterzy" zakopali światłowód nie dość że jak "pijany zając" to jeszcze na sztych łopaty, a przy krawężniki na 15cm! Odkryłem to przy pracach w ogrodzie. Zgłosiłem do Inea ale zero odzewu...
5. Dodane przez ll, w dniu - 10-01-2017 16:49 00 kogo to obchodzi ze warunki pogodowe niechce sie robic bo zimno to za internet tez nieplacic ze wzgledu na warunki pogodowe
6. Dodane przez icek, w dniu - 10-01-2017 17:48 00 Jak to powiadają: kiepskiej tancerce to nawet majtki przeszkadzają. Tylko nie Inea
7. Dodane przez Oszukany A, w dniu - 10-01-2017 17:49 00 Teraz awaria. Wcześniej skandal z źle naliczanym abonamentem! Może już czas by władze miasta, które nas wpakowały w tą nieudolną firmę, zaczęły działać! Wszystkim klientom radzę opisywać ich kanty na portalach społecznościowych. To do nich (inea) dociera i strasznie denerwuje. Czas pogonić tych nieudaczników z Leszna! Poznań też ma serdecznie dość tych usług!
8. Dodane przez HELGA, w dniu - 10-01-2017 17:52 00 Nie ma to jak UPC nawet jak internet nie dziala telefonicznie mozna z dzialem technicznym samemu awarie naprawic pracownik tak poprowadzi, ze nie ma problemu...INEA nie dosc ze p-rzesyl szybkosci daja jaki daja to zrobis sobie speed test i pokazac to tak sie wypna na klienta...Ja po rozwiazaniu umowy na telefon do dzis nie dostalam od[powiedzi na moja prosbe o zlikwidowanie moich danych w ich bazie danych...NADMIENIE tel. likwidowalam rowno ROK TEMU w STYCZXNIU 2016 roku....smiech na sali....
9. Dodane przez SASZA, w dniu - 10-01-2017 20:14 00 Na czas zimy zamontować przewody naziemne i po sprawie
10. Dodane przez do pani Kasi., w dniu - 10-01-2017 21:28 00 Z tym orange i netią to trochę pani przesadziła. Ja mam funpacka i od dwóch lat orange wmawia mi że 2,5 mega to jest tyle sao co 10 mega i każą mi za to płacić a jak to kiedyś zgłosiłem to monter obciążył mnie oplatą za nieuzasadnione wezwanie serwisu. Stwierdzili że 2,5 miesci się w widełkach do 10, wiec dostarczają zgodnie z regulaminem. Próbowałem się od tej opłaty odwołać, ale nie uznali. Przedtem na tym samym kablu miałem netie i też było tak samo. Wszyscy operatorzy działają tak samo.
11. Dodane przez kornik, w dniu - 10-01-2017 22:25 00 Parę dni nie ma internetów a ci już wielką aferę robią. Parodia. Przyjdzie odwilż to się zrobi mówią gościowi a ten lata po radiach... Żenada.pl Kiedyś nie było internetów i ludzie żyli a teraz tylko płakać potrafią.
12. Dodane przez Szczęśliwy Odbiorca, w dniu - 10-01-2017 23:33 00 INEA DOBRA FIRMA. Umowę podpisałem 2 i pół roku temu .Do chwili obecnej nie zdążyli mnie podłączyć.
reklama
13. Dodane przez abonent, w dniu - 11-01-2017 01:24 00 Ku pocieszeniu temu Panu ze starozamkowej. Ja mam neta w orange i już dwa razy mi podnosili prędkość. Wpierw na 10 a od roku mam 20. Ale tylko na papierze. Bo nadal nie dostaję więcej niż 4. Ostatnio nawet dzwonili i oferowali 40 i się spytałem, czy jak nadal będzie 6 to dla nich będzie 40. Potwierdzili że tak, wiec wziąłem i wypowiedziałem umowę. Teraz czekam na podłączenie światłowodu. Chyba z inea, ale mam wybór.
14. Dodane przez ale jaja, w dniu - 11-01-2017 08:08 00 i popatrzcie pewien pan był zdziwiony, że nie chciałem tego cuda techniki, wszystko robione lub nie na odpier... byle zgarnąć unijną kasę tak, tak
15. Dodane przez Kasia do kom.10, w dniu - 11-01-2017 10:27 00 Proszę przeczytać ze zrozumieniem, pisałam, że awarie usuwają "od ręki". Nie pisałam, że deklarowana w umowie prędkość jest osiągana, bo prawie nigdzie nie jest. No może przy samej "szafie". Ale jeśli jest pan na końcu struktury to nigdy nie osiągnie pan zakładanej prędkości. Dlatego umowa stanowi słowem "do np. 10Mb". Proszę się "przesiąść" z ADSL na VDSL. Różnicę pan od razu zauważy.
reklama
16. Dodane przez informatyk, w dniu - 11-01-2017 14:16 00 Piszę do tego Pana któremu odłączyli internet. Kup Pan sobie starter z PLUSa za 5zł. Zarejestruj Pan tą kartę w punkcie PLUSa i otrzymasz 50GB przez 30dni za te właśnie 5zł. Następnie włóż Pan tą kartę SIM albo do smartfona obsługującego LTE i udostępnij Pan sobie Hot-Spota WIFI i problem rozwiązany na co najmniej 1 miesiąc. Jeśli nie posiada Pan smartfona to należałoby kupić modem LTE 4G jakiś używany np. ZTE821 po Cyfrowym Polsacie za 100zł i cieszyć się internetem. Bo firma bez internetu działać nie może w dzisiejszych czasach.
17. Dodane przez kkk, w dniu - 12-01-2017 22:08 00 Każda dobrze prosperująca firma ma alternatywne rozwiązanie właśnie w sytuacjach awaryjnych, bo chyba oczywiste jest, że awarie się zdarzają, a praca w firmie musi zostać wykonana! Tyle w temacie. Pozdrawiam Pana z kom. nr 16 - święta prawda
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.