Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nowy, multimedialny system kolejkowy działa w gostyńskim wydziale komunikacji. Jedną z nowości jest dotykowy biletomat. Wprowadzone rozwiązania mają przede wszystkim usprawnić obsługę klientów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dotychczasowy system kolejkowy działał ponad 12 lat, często ulegał awariom. Samorząd powiatowy zdecydował o zakupie nowego systemu za 35 tysięcy złotych. - Nowy system zdecydowanie poprawia obsługę klientów, jest czytelny, przejrzysty i przyjazny - podkreśla Robert Marcinkowski, starosta gostyński.
Na nowy system
składają się: biletomat dotykowy ustawiony w holu wydziału komunikacji, dwa monitory i system głosowy, który informuje o kolejności obsługi. Klienci na ekranie biletomatu mogą wybrać sprawę, którą chce załatwić np:„rejestracja pojazdów”, „prawo jazdy” lub „odbiór dowodu stałego”. Otrzymują numerek i czekają aż zostaną wywołani przez komunikaty dźwiękowe. Kolejność wyświetlana jest również na dwóch ekranach multimedialnych. Dodatkowym usprawnieniem jest możliwość rejestracji internetowej oraz podgląd kolejki on-line lub za pomocą kodu QR dostępnego na biletomacie.
- System jest "inteligentny" - zauważa Jerzy Ptak, naczelnik wydziału komunikacji - jeśli ktoś przegapi swoją kolejkę, numerek będzie ponownie wywołany po kolejnych dwóch numerach. Pracownik może odłożyć również klienta, który np. potrzebuje przynieść dokumenty. Pracownicy mogą też między sobą przekierować klientów na swoich stanowiskach. System cały czas przelicza średni czas obsługi, bez naszej ingerencji wie, ile osób może być obsłużonych - dodaje Ptak.
W wydziale komunikacji średnio, w ciągu dnia obsługiwanych jest nawet 200 osób. - Pierwsze dni było ciężko, ale do wszystkiego się można przyzwyczaić. Na razie nie ma, co chwalić - mówi klient wydziału komunikacji. W panele przywoławcze wyposażonych jest dziesięć stanowisk, obsługiwanych przez pracowników wydziału - siedem dotyczy rejestracji pojazdów, dwa spraw związanych z prawem jazdy i jedno, w którym odbiera się dowód rejestracyjny.
1. Dodane przez starosta, w dniu - 22-03-2017 13:53 Pod fotką stoi że to system kolejowy-po co jeżeli w Gostyniu zapomnieli jak wyglądają pociągi?
2. Dodane przez ŻeBY .!?, w dniu - 22-03-2017 16:13 Zeby jeszcze tak w Lesznie . Tutaj idzie wszystko po staremu łącznie z (wieloletnia i bardzo doswiadczona ) kierowniczka Wydziału (...). . Ech -niech to donder świśnie - czas sie w Lesznie zatrzymał. !!!! Izabela L. L-no
3. Dodane przez nowy, w dniu - 22-03-2017 17:38 Niech biletomat jeszcze mówi który wniosek należy wypełnić, bo nazwy niektórych wniosków nijak się mają do sprawy którą chcemy załatwić. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chcąc wymienić tracący ważność dowód rejestracyjny musiałem wypełnić bodajże wniosek o rejestrację pojazdu.
4. Dodane przez xxx, w dniu - 23-03-2017 08:24 Nie powinno być możliwości zamiany stanowiska.
5. Dodane przez xcx, w dniu - 23-03-2017 08:25 Takie systemy funkcjonują juz dawno- teraz czekamy na RAWICZ
6. Dodane przez popieram 2., w dniu - 23-03-2017 09:24 W stylu władz Leszna byłoby zamówić drogie ekspertyzy w celu odpowiedzi na pytanie, czy warto takie rozwiązania wprowadzić w życie.
reklama
7. Dodane przez tak tylko, w dniu - 23-03-2017 16:21 A może by się tak pochwalili ile takie ustrojstwo kosztowało podatników Bo ZUSowe podobne ustrojstwo kosztowało jakieś 100 tys zł (jedna sztuka) Bywałem na zachodzie w różnych urzędach i takiego durnoctwa nigdzie nie spotkałem.
A co rejestracji auta, to w Holandii auto zarejestrować można na poczcie, natomiast poczta jest np. w sklepie odzieżowym wydzielony kącik i Pani sprzedaje gacie i między czasie prowadzi usługi pocztowe.
Po drugie auto w Holandii ma przydzielony Nr rejestracyjny z którym jeździ do swej ,,śmierci,, nie ważne czy zostało sprzedane na drugi koniec Holandii i czy auto kupił sąsiad zza płota.
Ale w Polsce na wszystkim jakiś urząd musi zarobić, nawet głupi dowód rejestracyjny ma chyba cztery miejsca na przegląd techniczny by co cztery czy pięć lat sterczeć w kolejce by taki dowód wymienić i oczywiście, najważniejsze, zapłacić
8. Dodane przez do 7, w dniu - 24-03-2017 07:46 a ja takie ustrojstwo widziałem już w niemcowni w 2000-2001 . System ok nawet języka nie trzeba było znać...
reklama
9. Dodane przez exo, w dniu - 24-03-2017 09:31 Nie musi mówić, który wypełnić, ponieważ w gablotce, przy pobieraniu wniosków wszystko jest napisane, który i do czego.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.