Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
20.04.2017. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
Rozstrzygnięto konkurs na logo i hasło promocyjne gminy Czempiń. Spośród ponad setki zgłoszeń komisja wybrała najlepsze propozycje. Dziś nowe logo i hasło zostały oficjalnie zaprezentowane przed Urzędem Gminy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Autorem zwycięskiego znaku graficznego został Tomasz Nadolny ze Szczytnik, któremu przyznano 4 tys. zł nagrody. Projektowaniem znaków graficznych zajmuje się "po godzinach". Projektował już dla firm, ale jest to pierwsze wygrane logo, jeśli chodzi o samorząd. - Chciałem, żeby to logo czymś się wyróżniało na tle konkurencji, żeby było pozytywne, żeby
było inne, nie takie banalne, jak to się niestety często zdarza. Pomysł to trzy pierwsze litery z nazwy Czempinia pokazane w takiej trochę nietypowej formie, ale jednocześnie tworzące spójny znak, który ma pokazywać, że to miejsce, ta gmina jest miejscem otwartym, nowoczesnym, nietuzinkowym - zaznaczył Tomasz Nadolny. Jak się okazuje historia zatoczyła koło, ponieważ twórca znaku kilka dni temu dowiedział się, że jego pradziadek pochodził z Czempinia, dlatego wygrana tym bardziej cieszy. Wykorzystanie kolorów: czerwonego, żółtego i zielonego jest dobrze znane czempiniakom, bo pochodzi z herbu miasta.
Autorką hasła promocyjnego "Czempiń łączy" jest Marta Gorgól, której przyznano 1,5 tys. zł nagrody. Jak podkreślał burmistrz Konrad Malicki, hasło idealnie wpisuje się w specyfikę gminy, która leży pomiędzy dużymi aglomeracjami, ale hasło też jest otwarte i buduje wiele pozytywnych skojarzeń: - Mówi o tym, że w Czempiniu budujemy wspólnotę mieszkańców, że jest to miejsce, gdzie można na stałe osiąść, że można połączyć mieszkanie na wsi czy w małym mieście z pracą w dużych aglomeracjach, z dostępem do kultury, także niesie ze sobą wiele możliwych, dobrych skojarzeń, dlaczego gmina Czempiń łączy. Myślę, że to będzie bardzo dobre, mocne hasło promocyjne i logo.
Zainteresowanie konkursem przerosło oczekiwania organizatorów, bo wpłynęło aż 113 zgłoszeń. Zwycięskie prace wyłoniła sześcioosobowa komisja złożona z osób związanych z Urzędem i artystów.
1. Dodane przez gato, w dniu - 20-04-2017 15:47 Szał. Można gdzieś zobaczyć pozostałe propozycje?
2. Dodane przez hm, w dniu - 20-04-2017 18:06 okropne, nic nie mówiące, nieczytelne, z niczym się nie kojarzące
3. Dodane przez Jacek, w dniu - 20-04-2017 20:05 To jest chyba aluzja do tego przejścia podziemnego pod torami PKP tak wygląda i tak samo jest betonowe. Łączy co z czym? Bez sensu.
4. Dodane przez Zgodnie z regulaminem, w dniu - 20-04-2017 20:30 Wyciąg z regulaminu paragraf 2 punkt "4. Zgodnie z definicją LOGO nie jest herbem, a zatem w żaden sposób nie może ani stylistycznie, ani merytorycznie nawiązywać do formy i barw Herbu Gminy Czempiń.
5. Dodane przez ala, w dniu - 20-04-2017 20:45 Chyba tylko projektant tego logo wie o co chodzi....ja nie wiem...no tak ..te zielone to może TORY po remoncie..??!
6. Dodane przez Ala, w dniu - 20-04-2017 22:17 No Czempiń się nie popisał... Naprawdę nic lepszego nie było?
7. Dodane przez logo, w dniu - 20-04-2017 23:55 Nawet już nie chodzi o to "longo", bo jest słabe samo w sobie, ale jak na gminę, która jest wyjątkowo bezbarwną i nijaką, to w zupełności coś takiego wystarczy. Nie ma co się tu napinać, bo wystarczyłoby cokolwiek takiemu Czempiniowi, nawet słoneczko i chmurka
8. Dodane przez czytelnik, w dniu - 21-04-2017 10:30 Zgadzam się z komentarzem 4. Chyba osoby wyłaniające wygraną pracę nie doczytały Regulaminu. Sam autor logo mówi w wywiadzie, że nawiązuje ono kolorami do herbu...więc chyba nowy projekt nie spełnia wymagań Regulaminu konkursowego
reklama
9. Dodane przez kreAktywny, w dniu - 21-04-2017 15:09 Ni przypiął ni wypiął. Logo kolorami nawiązuje do herbu? A do czego ma nawiązywać, skoro urząd nie odrobił własnego zadania w postaci opracowania strategii promocji z twardymi wytycznymi marketingowymi. Urzędnicy pracują za publiczne pieniądze ale od grafików wymagają wykonania prac do przeglądu projektowego za darmo. No to macie na co zasłużyliście. Brawo Wy urzędniki!
10. Dodane przez gato, w dniu - 21-04-2017 15:12 Trzeba było napisać, że to konkurs dla dzieci. Dała bym córce kredki to by coś fajniejszego narysowała. Pierwsza prezentacja i kto przyszedł? Dzieci ze szkoły podstawowej. To świadczy o randze tego konkursu.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.