Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Wracamy do tematu zderzenia ciężarówek na trasie Gostyń-Borek Wlkp. Pojazdy przewożące paliwo i żwir skontrolowali inspektorzy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego. Jak się okazało kierowca ciężarówki ze żwirem fałszował zapisy tachografu. Używał do tego magnesu, który po wypadku wyrzucił.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W miniony wtorek na trasie Gostyń-Borek Wlkp przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką 437 zderzyły się cysterna przewożąca paliwa i ciężarówka ze żwirem. Na miejsce wypadku policja
wezwała inspektorów leszczyńskiego oddziału WITD. Kontrola wykazała, że kierowca przewożący żwir fałszował zapisy tachografu.
- Ustalono, że kierowca jechał na tzw. magnesie, który fałszował zapisy tachografu - mówi Piotr Laskowski rzecznik prasowy wielkopolskiej WITD. - Kierowca przyznał się podczas wstępnego przesłuchania, że zaraz po wypadku wyrzucił go, bo bał się konsekwencji. W drugim pojeździe nie można było sprawdzić zapisu tachografu, bo uległ zniszczeniu - dodaje.
Kierowca został ukarany mandatem karnym w wysokości 2 tysięcy złotych. Wobec przedsiębiorcy zostało wszczęte postępowanie administracyjne zagrożone karą w wysokości 5 tysięcy złotych.
1. Dodane przez Niewolnik XXI wieku, w dniu - 11-07-2018 14:48 Co tam, na drugim niewolniku se odbije, albo jeszcze tym samym. Jak buraki wozili ITD dowaliło 11 tys zł kary, myślicie że się coś zmieniło? Niewolnik musiał to odrobić, a jak? Wiadomo, 18 - 20 i więcej godzin dziennie za kółkiem, i tak by ,,krokodyle,, nie zawinęli
POsteSBecja doprowadziła do tego że za ich czasów Polska ,,stanęła na głowie,,
2. Dodane przez xxx, w dniu - 11-07-2018 17:49 2 tys. kara śmieszna kwota za narażenie życia ludzkiego,jutro znowu podepnie magnes w tym lub innym dziadtransie 20tys.zł kary i anulowanie prawa jazdy.A dla dziadtransa minimum 50tys.zł i cofnięcie koncesji.
3. Dodane przez Michał, w dniu - 11-07-2018 18:08 Dożywotnio zabrane Prawko by się nauczył jeden z drugim...a jak by tam jechał autokar przewożący dzieci np. z kolonii...???? tego gościa od żwiru i by je pozabijał... Czubków i idiotów nigdy nie zabraknie na drodze... Mam 30 lat prawko i 28 zawodowo i nigdy nawet nie pomyślałem zeby jechać na magnesie a jak by mi szef kazał to bym mu rzucił kluczykami...
4. Dodane przez Nor, w dniu - 11-07-2018 18:17 Zawsze mozna zalozyc firme i sprobowac. Jak pustka w glowie i liczy sie na socjal trzeba byc niewo...
5. Dodane przez do kom 3, w dniu - 11-07-2018 18:56 w pelni popieram twoj wywod,mam tez pewna uwage-w wiekszosci atobusow sa tacho analogowe (tarczki) i kierowcy na polecenie szefa tez kombinuja czasem pracy i jazdy.tzw urlopowki to rzecz wzgledna,mozna w ten sposob wygospodarowac nawet 6-7 dni w miesiacu. dlaczego ITD nie "trzepie" przewozow pracowniczych,ciagle widzi sie te same twarze za kolkiem o tych samych godzinach,a co z pauza min 11h,nawet ta laczona? dla adwersarzy-jestem swiezym emerytem z najazdem 45lat zawodowo,poczawszy od zuka do tzw "tirow" i autobusow z przyczepami.za kolkiem ok 4,5mln km.
6. Dodane przez jj, w dniu - 11-07-2018 19:51 tacy mądrzy jesteście to załóżcie firmę i jazda. Jakby wszystkiego przestrzegali tak jak trzeba to by wszystko było 2 razy droższe.
7. Dodane przez Do 6, w dniu - 11-07-2018 20:19 Widocznie nalezysz do tych co uwazaja ze kierowca jest najtansza czescia w samochodzie,tylko ze bez niego nic nie znaczysz.
8. Dodane przez karol, w dniu - 11-07-2018 20:58 w pełni popieram i zgadzam sie z kom.3 a od siebie dodam ze wlascicielowi firmy powinnły sie przyjrzeć odpowiednie organy
9. Dodane przez Zyga, w dniu - 11-07-2018 21:09 Coś wydaje mi się,że oboje na magnesie pociskali. W Volvo glob cały a tacho zmasakrowane...pewnie driver sprytny...
10. Dodane przez Slka, w dniu - 12-07-2018 09:30 Te całe tacho montowane jest na przednim zderzaku? Co do kosztów jak coś kosztuje x to płacimy x. Jak coś dla kogoś jest za drogie mówi się trudno zwijać interes.
11. Dodane przez do 6, w dniu - 12-07-2018 10:38 Nie sztuka założyć firmę. Natomiast sztuką jest prowadzić firmę, i to tak by nikogo nie okradać, i każdy miał uczciwą zapłatę za wykonaną pracę. Oczywiście, to jest trudne gdzie dotychczas panowała wszem i wobec mafia
12. Dodane przez X, w dniu - 12-07-2018 10:39 Z niektórych komentarzy wynika że jak masz firmę transportową to jak nie okradniesz kierowcy- niewolnika płacąc mu najniższą krajową 1530zł a resztę w kopertę i nie pracuje na bosa 24h to transport się nie opłaca patologia
13. Dodane przez xx, w dniu - 12-07-2018 11:29 Załóżcie firmę i przekonacie się jaka to słodycz a szczególnie ostatnio gdy nasze państwo szuka pieniędzy w każdym szczególe gnębiąc przedsiębiorców grzywnami i to nie tak małymi jak te mandaty palicyjne! A firmy przewozowe to szczrgólna bajka ( tam chodzi o inne pieniądze : o
reklama
14. Dodane przez Dejv, w dniu - 12-07-2018 18:24 I bardzo dobrze , dziad transy w koncu wyginą !
15. Dodane przez ddd, w dniu - 12-07-2018 18:26 Ktos kto nie płaci kierowcy na konto pieniedzy , i nie odprowadza podatku za jego prace nie ma prawa bytu na rynku ! Niech szparagi sadzi jak go nie stac na transport !
16. Dodane przez Do 12, w dniu - 12-07-2018 18:39 Przykre to ale taka jest prawda.Niemcy i Francja walcza o godnosc polskiego kierowcy.Uczciwa praca,uczciwa placa-to trudne?
17. Dodane przez haha do 15, w dniu - 12-07-2018 19:18 Miej transport i tak rób jak piszesz.....
18. Dodane przez do 16, w dniu - 12-07-2018 19:22 Tylko w Francja i Niemcy a my Polska to przepaść zawsze możesz pracować we Francji i Niemczech będzie mniej tych mądrych co się komentarzami zajmują
19. Dodane przez Do 13, w dniu - 12-07-2018 19:40 Jak będziesz jeździł na wakacje raz w roku nad polskie morze a nie 3 razy do roku za granice to ci wystarczy na wypłate dla kierowców.
20. Dodane przez 20, w dniu - 12-07-2018 23:10 Mój mąż też tak mówił jak wy i w końcu założył własną firmę transportową tylko, że po dwóch latach bycia szefem firmy nie było nas stać na wakacje...co przyjemne nie było...zwłaszcza, że jeszcze zostały długi:-( Teraz pracuje jak dawniej u kogoś i pojutrze jedziemy na urlop :-) Zamiast narzekać spieszcie się do urzędów zakładać firmy, bo będą kolejki...hahaha
21. Dodane przez Do 12, w dniu - 12-07-2018 23:52 Ja pracuje w innej branży i duży podatek mi odciągaja na zus z pensji czyli pracodawca płaci zus i wolałlbym go mieć do ręki i wpłacać sobie na konto. Miałbym pewne pieniądze. A zus nie jest gwarancja na emeryturę i zrozumcie to ludzie
reklama
22. Dodane przez obserwator, w dniu - 13-07-2018 15:57 Postępowanie administracyjne śmiem twierdzić nic nie da, jak ktoś kręci wałki stać go na kary administracyjne. Kontrole w firmie też mimo wszystko niewiele dają, podpowiadam być może pełna weryfikacja przychodów firmy z wykonanymi frachtami, kilometrami i stanami licznika oczyściła by to środowisko. Ileż musiałoby być zdarzeń drogowych, trafionych kontroli aby wykryć i choć trochę ukrócić tego typu zachowania. Inaczej wielu uczciwych transportowców nie ma szans z takim zaradnymi, stąd dziadowskie stawki i patologia w transporcie.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.