Pozycjonowanie stronySprawdź, czy w 2021 roku warto przeprowadzać samodzielnie |
22.12.2020. Radio Elka | ||
W niniejszym artykule wraz ze specjalistami w dziedzinie windowania pozycji w Google postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy pozycjonowanie stron na własną rękę jest dziś rozsądnym wyborem. Dowiedz się, jak przeprowadzać analizy oraz audyty i zostań królem wyszukiwarki! Podstawą każdego działania w branży SEO i pozycjonowania jest dobry, gruntowny audyt twojej strony pod kątem zaleceń oraz wymogów wyszukiwarki. Całość procesu zaczynamy naturalnie od ustalenia listy słów i fraz kluczowych, w których będziemy walczyć o klienta. Na tym etapie na niedoświadczonego przedsiębiorcę czyha mnóstwo niebezpieczeństw. Trzeba na przykład pamiętać o obserwowaniu z pomocą specjalnych narzędzi, na jakie wyrazy pozycjonuje się nasza bezpośrednia konkurencja. Następnie należy wziąć pod uwagę perspektywę potencjalnego odbiorcy i spróbować dopasować zapytania do jego mowy - często rojącej się od nazw potocznych i kolokwializmów. Na koniec zostaje nam dopasowanie wybranych fraz do rynku, o który chcemy walczyć - może to być dzielnica, miasto lub konkretny region albo nawet cały kraj. Sporządzenie odpowiedniej listy słów kluczowych z pomocą planera Google Ads może udać się przeprowadzić samodzielnie, jednak funkcjonujące na rynku agencje marketingu online zrobią to za nas o wiele szybciej, a w konsekwencji taniej, a ty będziesz mógł przeznaczyć swój cenny czas na dopieszczanie oferty i rozwój w innych obszarach działalności. Właśnie dlatego pozycjonowanie na własną rękę bez istotnego know-how już na początkowych etapach procesu lepiej zostawić profesjonalistom. Obok wyboru słów kluczowych także umiejętność przeprowadzania audytu SEO jest nierozerwalnie związana ze znajomością największych tajników branży. O ile sami jesteśmy w stanie zadbać o takie zagadnienia jak linkowanie wewnętrzne czy pozbywanie się zduplikowanych treści, o tyle poprawa czasu ładowania się strony, uzupełnianie meta tagów, poprawa kodu strony i zapewnienie jej odpowiednich certyfikatów zabezpieczeń z pewnością leży poza zasięgiem zwyczajnego przedsiębiorcy - nie wspominając już o analizie Off-Site, w trakcie której badać będziemy profil linków przychodzących. Opracuj strategię pozycjonowania strony z najlepszymi fachowcami na rynku Po badaniach strony i jej budowy przychodzi czas na przemyślenie taktyki działania. Możemy pozycjonować się na frazy ogólne i kluczowe związane z konkretnym towarem, oprócz tego dobrym wyjściem jest też zazwyczaj pozycjonowanie lokalne oraz to używające tzw. długiego ogona. Po zaplanowaniu zajmujemy się natomiast dopasowaniem struktury optymalizacyjnej strony, jej optymalizacją pod wymogi wyszukiwarki oraz jakościowym link buildingiem. Oczywiście także i te czynności można wykonać samodzielnie, jednak czas poświęcony na naukę sztuki pozycjonowania ze szczegółami można wykorzystać dużo lepiej, zwłaszcza prowadząc własny biznes. |
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama