Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Marca 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bogdan, Józef
Do końca roku 287 dni.
Start arrow Wschowa arrow Bez zgody na deptak

Protest we Wschowie

Bez zgody na deptak

13.01.2022. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

(fot. Bartłomiej Klupś)
Wschowscy przedsiębiorcy i mieszkańcy protestowali dziś przeciwko powstaniu deptaka na ul. Bohaterów Westerplatte. Przez ponad pół godziny "spacerowali" po przejściach dla pieszych w rejonie pobliskiego skrzyżowania. Konieczna była interwencja policjantów oraz strażników miejskich. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Utworzenie deptaka to pomysł burmistrza Konrada Antkowiaka, który przedstawiał go w swoim programie wyborczym. W ostatnich dniach włodarz informował, że poczynione został pierwsze kroki w kierunku wykonania inwestycji, co wywołało sporo emocji, głównie wśród mieszkańców i przedsiębiorców z ul. Bohaterów Westerplatte. W większości witryn sklepowych pojawiły się plakaty z treścią "Stop dla szalonych pomysłów Antkowiaka" oraz "Nie dla deptaka na Westerplatte". Dziś zorganizowano
protest. W imieniu przedsiębiorców głos zabrał Artur Bielak, który tłumaczył jakie konsekwencje pociągnie za sobą realizacja wizji burmistrza.

- To jest jedna z głównych ulic we Wschowie i jej zamknięcie spowoduje zakorkowanie miasta. Deptak oznacza też oczywiście brak miejsc parkingowych, co spowoduje utratę co najmniej 20 procent klientów, którzy robią zakupy u nas. Przede wszystkim chodzi nam o to, że nikt nie zapytał mieszkańców ulicy oraz właścicieli sklepów, jakie mamy zdanie w tej sprawie - mówi Artur Bielak, który dodał, że powstaniu deptaka sprzeciwia się 90 procent przedsiębiorców.

- Jak burmistrz zamknie nam ulice, to nam pozostanie zamknięcie interesów - mówili jednym głosem właściciele sklepów.

Na proteście pojawiła się m.in. Emanuela Stanek-Juśkiewicz, która występowała w podwójnej roli: pracownika jednego z przedsiębiorstw na tej ulicy oraz radnej tego okręgu.

- My już przerabialiśmy to z Rynkiem, kiedy burmistrz Grabka robił rewitalizację starego miasta. Tam handel wymarł. To co chce teraz zrobić burmistrz Antkowiak to spowoduje, że ta martwa strefa z Rynku rozszerzy się na dalszą część miasta. Mieszkańcy przestaną robić tu zakupy, my stracimy obroty i za parę lat upadną te lokale. Jaka więc będzie estetyka tego terenu przy zaklejonych szybach? - pytała retorycznie Stanek-Juśkiewicz.

"Spacerowicze" mocno utrudniali ruch samochodowy. Do akcji szybko wkroczyli policjanci i strażnicy miejscy, którzy kierowali ruchem. Nie wszyscy protestujący stosowali się do poleceń mundurowych. Kilka osób zostało wylegitymowanych.

Dodajmy, że gdy w mediach społecznościowych ukazała się informacja o planowanym proteście, burmistrz zaprosił przedsiębiorców i mieszkańców na spotkanie w sprawie powstania deptaka. Odbędzie się ono w przyszły wtorek.
 
Komentarze (190)
1. Dodane przez kkk, w dniu - 13-01-2022 18:05
Przedsiębiorcy stale źle w tym kraju , musi płacić pensję źle , dać urlop źle. 
W niedalekim mieście już od 10 lat zamykają , a na deptaku najlepsze miejsce.Ani jednego wolnego lokalu nie ma. Blokowanie miejsc to jest przez tych co mają 300 metrów do sklepu i po papieroski i bułkę jadą autem, bo za ciężko pieszo.
2. Dodane przez Fx, w dniu - 13-01-2022 18:06
Już od dawna chodzą słuchy ze mieszkańcy Wschowy są dziwni , z tego co tu widzę to oni są naprawdę odklejeni od rzeczywistości
3. Dodane przez Zizi, w dniu - 13-01-2022 18:10
Dlaczego milicja i straż wiejska staje przeciwko zwykłym obywatelom, którzy są utrzymywani z ich podatków!!!! (...)
4. Dodane przez Ja, w dniu - 13-01-2022 18:21
Tak właśnie wygląda arogancja władzy.Owszem to była obietnica wyborcza ale jak się zaczyna temat od " d... strony" to rodzi to sprzeciw i bunt. Do tego widać rozpasanie tej władzy i nieliczenie się z niczym i z nikim no i mamy efekt.
5. Dodane przez Ewa, w dniu - 13-01-2022 18:24
Radni opozycji owoc kochanska juskiewicz i czopek zrobią wszystko by zaszkodzić jakimkolwiek zmianom we Wschowie protestowali też przeciw lodowisku a po kochanskiej zostało nam kino
6. Dodane przez Marek, w dniu - 13-01-2022 18:26
Popaprańcy inaczej nie można tego nazwać, wiecznie źle wiecznie źle. Ogarnijcie się i dajcie spokój mieszkańcom. Deptak to szansa na rozwój m.in goplany, która będzie mogła mieć swój ogródek, szarlotki. Będzie więcej mieszkańców niż do tej pory to tylko kawałek od najbliższego parkingu
7. Dodane przez Wschowa, w dniu - 13-01-2022 18:29
Halo policja obostrzenia COVID-19 zostały publicznie złamane czy zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tych osób?
8. Dodane przez Deptak, w dniu - 13-01-2022 18:32
Panie "organizatorze" gdyby Pan jeszcze miał co oferować w tym swoim sklepiku konkretnego to bym się zgodziła. Tak dla deptaka nie dla zagubionej we mgle radnej i jej poleczników
9. Dodane przez jacek, w dniu - 13-01-2022 18:49
dodatkowo - nie dla marnowania pieniędzy, milionów na deptak kiedy potykamy się na krzywych chodnikach i jeździmy po dziurawych drogach,!!!!!!! ludzie na zaciszu i w kilku innych miejscach miasta nie mają normalnej drogi dojazdowej a o wsiach nie wspominając!!!! NIE DLA POMYSŁÓW BURMISTRZA I JEGO MARNOWANIU PIENIEDZY MIESZKANCOW
10. Dodane przez Obserwator, w dniu - 13-01-2022 18:56
Niech w końcu burmistrz Antkowiak ustąpi. Większość obywateli tej gminy ma go dość.
11. Dodane przez jar, w dniu - 13-01-2022 19:01
na zdjeciu nr 8 straz miejska stoja jak bambry rece w kieszeni
12. Dodane przez pks, w dniu - 13-01-2022 19:05
Po raz kolejny potwierdza się że Wschowa to stan umysłu.
13. Dodane przez Wschowianka, w dniu - 13-01-2022 19:06
Rynek jak skansen, witryny ruina i bieda czy tego chcecie dla miasta. Niech burmistrz zrobi deptak na wymarłym od handlu rynku i sam otworzy biznes ,,kawiarniany bajer,, w lokalu po sklepie rybnym. Dajcie ludziom spokojnie pracować na chleb.
14. Dodane przez Marek, w dniu - 13-01-2022 19:07
A reszta mieszkańców Wschowy ma dość mieszkańców Zacisza, którzy za grosze kupują działki i wymagają potem od Gminy kosztem pozostałych mieszkańców.
reklama
15. Dodane przez WSCHOWI ANKA, w dniu - 13-01-2022 19:10
W Tylewicach ponoć burmistrz nie ma na kanalizację którą obiecał ! Westerplatte jest po remoncie a w innych dzielnicach nie ma nawet lamp!!!
16. Dodane przez Mieszkaniec Wschowy, w dniu - 13-01-2022 19:22
Po co we Wschowie deptak, po co lodowisko fakt radnym po 2,5 tysiąca diety to nie będą na namawiać do bojkotu.
17. Dodane przez Danusia, w dniu - 13-01-2022 19:26
Znowu Ci sami zadymiarze z Miłoszem Czopkiem w tle (niby tylko obserwuje?), Juśkiewicz, Kochańska, a... widzę Danutę Patalas- radną powiatową - przypadek nie sądzę. I tak powiem rodzinnie. Więcej obserwujących i mundurowych niż strajkujących z tej ulicy - przypadek? -nie sądzę. Przecież to już jest nudne.Przy każdej zadymie te same twarze?! Zlitujcie się i dajcie spokój, mieszkańcy nie dadzą się już nabrać na krzykaczy. Pani radnej Kochańskiej przypominam, że były burmistrz Czopek zachęcał ją żeby dała już spokój i jako członkini Czasu Art odpuściła ciągłe żale, które wygłaszała na sesjach rady miasta. A teraz razem ? wspólny wróg łączy? nie ładnie przecież tego nie można już oglądać.
18. Dodane przez Do kom.14. Marek czy to vice Marek, w dniu - 13-01-2022 19:27
No tak jak płyną skargi na burmistrza to najlepiej powiedzieć, że ma się kogoś dość. I proszę o namiar na działkę za grosz. Biorę hurtem Mareczku :-)
19. Dodane przez DoktorHouse, w dniu - 13-01-2022 19:27
Ale halo! Burmistrz teraz wrzuca na FB zdjęcia jak pozuje za kółkiem wozu strażackiego. Dlaczego nie dacie mu się cieszyć chwilą. Każdy przecież chciałby takim wozem pojeździć a wy zero empatii i jakieś protesty. Dajcie żyć chłopu. Dajcie się nacieszyć. Igrzysk panie burmistrzu! Nie chleba!
20. Dodane przez Do kom.10, w dniu - 13-01-2022 19:29
Popieram! I coraz częściej słyszę że dość już tego ,, jestem ze Wschowy,,
21. Dodane przez Obserwatorka, w dniu - 13-01-2022 19:33
Deptak raczej przyciągnie klientów do sklepików.  
Taką uliczką chętnie się spaceruje, więcej na sklepy się zwróci uwagi. A teraz prawie nigdy nie ma miejsa parkingowego, a jak ktoś juz gdzieś zaparkuje to leci do konkretnego sklepu i spowrotem.  
A tak spacer przyjemny i zdrowo. Ogródki się otworzą.  
Ja w tym pomyśle zagrożenia nie widzę, wręcz szansę dla Wschowy
22. Dodane przez Wschowa, w dniu - 13-01-2022 19:39
W całej Europie zamyka się ulice w centrach miast i tworzy deptaki, ścieżki dla rowerów, sadzi zieleń, a we wschowie chcą wjechać autem do sklepu i zawalić miasto samochodami
23. Dodane przez Przybysz, w dniu - 13-01-2022 19:39
Wschowa to fajne miast.Taki deptak spacerowy to fajne rozwiązanie.Wzdłuż jakieś ławeczki klomby.Z przyjemnością bym przyjechała wtedy na zakupy.Parkingi nie dość że zatruwają miasto to trzeba lawirowac między autami.Warto przemyśleć. W moim mieście był piękny deptak.Mozna było sobie posiedzieć a teraz? Znowu zrobili parking gdzie większość aut to właścicieli sklepów. Jest źle, miasto wymarło. Pomyslcie
24. Dodane przez Bacha, w dniu - 13-01-2022 19:41
Podejrzewam że większość aut to właściciele sklepow
25. Dodane przez Tylko spokoj, w dniu - 13-01-2022 19:45
Z tego co tu piszą to niezadowoleni, że ma tu być deptak są sklepikarze którzy płacą podatki a o tym każdy burmistrz musi pamiętać. Czy inne miejsca gdzie powstał deptak lepiej prosperują? Chyba nie. Strata przedsiębiorcy i jego podatków to strata dla miasta. Przecież czy nie lepiej oddać puste sklepy za niski wynajem aby coś w nich powstało.? Rynek nie może być deptakiem? Czy ta inwestycja deptak i więcej zieleni wzbogaci Wschowe? Będzie więcej podatków w kasie miejskiej? Żeby przyciągnąć biznes trzeba przygotować drogi dojazdowe umożliwic warunki itp. Nie można sobie skakać do oczu tylko politycznie, .lepiej współpracować i tworzyć wspólne pomysły. Po co te kłótnie? Trzeba chodzić żeby dopiero burmistrz zwoływał na rozmowę kiedy już pieniądze częściowo wydane na plany. Żal i jeszcze raz jak ta Wschowa upada.
26. Dodane przez Były klient, w dniu - 13-01-2022 19:48
"Przedsiębiorcy" pokazali w jak głębokim poważaniu mają swoich klientów. Moja (i nie tylko) noga już więcej nie stanie w żadnym z tych pożal się boże "przedsiębiorstw"
27. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 13-01-2022 19:51
Po tym deptaku to tylko sam burmistrz z nierobami wschowskim będzie spacerował. Bo wszystkie sklepy padną. Brawo dla niego. To nie wroclawl!!!!
28. Dodane przez Wstyd, w dniu - 13-01-2022 19:51
Do większości tych sklepów nie ma i tak po co wchodzić, bo asortyment marny a ceny jakby pozłacali te swoje asortymenty
29. Dodane przez Ola, w dniu - 13-01-2022 19:59
wszystko zaczyna 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marnowanie pieniedzy na jakis bzdurny kawalek deptaku ktory moze zmienic Wschowe ale tylko na gorsze! gdyby tam byly restauracje kawiarnie puby bary itp i ludzie tlumnie miejsca by odwiedzali to moze tak, ale jest jedyna kawiarenka , tłumów tam nie widać. A tych nielicznych handlowcow majacych tam swoje sklepy trzeba szanowac bo jest ich coraz mniej, a brak parkingu i dojazdu spowoduje ze miejsce bedzie omijane szerokim łukiem., bo dzis na zakupy kazdy chce podjechac jak najblizej i takie miejsca wybiera. A spacerowac po Westerplatte? po co jak nie bedzie sklepow?
30. Dodane przez Mirosław, w dniu - 13-01-2022 20:00
Ulica Westerplatte podzieli los rynku w niedalekiej przyszłości . Tylko deptak stwarza nadzieję na odmienny los , ale to trzeba swoim mózgiem objąć . Niestety osób myślących na tym proteście nie widziałem . Jedynie zgraję niezdyscyplinowanych Warchołów z prowodyrkami na czele . Mamy was dość . Swoim postępowaniem doprowadzacie do niechęci mieszkańców do tych słabych sklepikarzy z Westerplatte. A Panu Bielakowi prędzej mole zeżrą pańskie towary niż nasza nogą postanie w jego sklepie .
31. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 13-01-2022 20:02
Po tym deptaku to tylko sam burmistrz z nierobami wschowskim będzie spacerował. Bo wszystkie sklepy padną. Brawo dla niego. To nie wroclawl!!!!
32. Dodane przez Szopka jak zwykle w wykonaniu KOK, w dniu - 13-01-2022 20:03
Wstyd. Mieszkańcy Wschowy współczuję Wam. Jak już Wasi radni robią Wxm utrudnienia, by zaistnieć w mediach. Szczególnie KoK która tylko u.ow krzyczeć, bo niczym innym się nie umie wykazac.
33. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 13-01-2022 20:04
Szkoda że ta policja jest taka cfana do obywateli którzy płacą na nich podatki. A bandytów i złodziei się boją . Śpią nad ranem na obwodnicach.
34. Dodane przez Kolo, w dniu - 13-01-2022 20:05
Ludzie co tak się napinacze za trzy lata wchodzi ustawa czyste powietrze do miasta będą mogły wiedząc tylko auta elektryczne a spalinowe to tylko urzedasow radnych itp.a reszta społeczeństwa z buta tak państwo uni zdecydowało a jak ktoś bardo będzie chciał to opłata oklo 500zl abonamentu miesięcznego do zapłaty dla gminy.tak więc zaczyna się unia zabierać za nasze portfele.pozdrawiam
35. Dodane przez Dosc, w dniu - 13-01-2022 20:05
Jak zawsze tylko kilka osób ze stałymi zadymiarza mi: Owoc - Kochanka, Stanek - Juskiewicz i Czopek. (...) Dosc już tej kliki która zawsze narzeka
36. Dodane przez Wschowa, w dniu - 13-01-2022 20:05
Precz z deptakiem i burmistrzem
37. Dodane przez Się polepszy gdy, w dniu - 13-01-2022 20:06
W tej Wschowie się polepszy, gdy wybierzecie burmistrza, który będzie łączył ludzi a nie dzielił. Burmistrza, który nie będzie wywalał kadry aby przyjąć swoich znajomych. Polepszy sie, gdy burmistrzem zostanie czlowiek, który nie będzie zabraniał kolegować się czy siadać czy zapraszać konkurenta czy innej "opcji" polepszy się gdy burmistrz będzie rozumiał że każdy chce zarobić i każdy chce godnie żyć bez hejty i obrażania. Jest taki kandydat?
38. Dodane przez Xxx, w dniu - 13-01-2022 20:08
Precz z deptakiem
39. Dodane przez Wyborca, w dniu - 13-01-2022 20:09
Wynocha marni sklepikarze z Westerplatte. Ten wygląd ulicy obskurnej z krzywym chodnikiem i zaplamioną ulicą starym spalonym olejem z cieknących niesprawnych silników samochodowych to wasze dzieło . Zrobiliście niechluje z tej ulicy Białoruś . Ulica Westerplatte należy do wszystkich mieszkańców , a większość chce deptaka .
40. Dodane przez Hdrgf, w dniu - 13-01-2022 20:09
Panowie mundurowi,Pan Chu*zik i Biel*k (z filmiku) na dołku powinni siedzieć za niezachowanie dystansu społecznego i obrazę funkcjonariuszy na służbie. A jak ich tak boli to, że ich przeogromne podatki przeznaczane są też na działalność służb to droga wolna, Prypeć ma jeszcze parę wolnych kwater. Tylko tam nie ma przeciw komu krzyczeć i protestować.
41. Dodane przez Polak, w dniu - 13-01-2022 20:15
Bo mają upaść takie jest zadanie władzy .mają tylko funkcjonować niemieckie .a jak wasze upadną to wrócą do prawdziwego właściciela za zachodniej granicy ludzie wy nie widzicie co się dzieje. Kupujcie dalej w niemieckim sklepie ich produkty jeździjcie ich autami to takie podziękowanie za to co robili z waszymi rodzinami w 39r.a polska trzoda ma tylko asf a duńskie świnki już zdrowe.
42. Dodane przez Ewa, w dniu - 13-01-2022 20:20
Ma rację kom.25. Pytam też- na jakim etapie zwłaszcza pod względem finansowym przygotowania gruntów pod wykup z przeznaczeniem pod chodnik? Bo jakoś cicho w tej sprawie i burmistrz nie staje do zdjęć...
43. Dodane przez Zdjęcie nr 22, w dniu - 13-01-2022 20:26
Zdjęcie nr 22 to cała prawda o tym proteście i radnej Owoc-Kochanskiej- nagrywamy policję, pokrzykujemy i robimy zadymę, byleby uderzac we wszystkich. Szkoda że ludzie głosowali na takiego awanturnika, wstyd dla miasta...
44. Dodane przez Do kom.powyzej, w dniu - 13-01-2022 20:30
Na szczęście radna szybko poznała się na naszym drogim burmistrzu i odeszła z jego ekipy. Zresztą nie tylko ona. A kto pracował w urzędzie ten może sporo powiedzieć.
45. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 13-01-2022 20:33
Na ulicy Westerplatte są bardzo dobrze zaopatrzone sklepy w których często robię zakupy a towar jest bardzo dobrej jakości.Nie zgadzam się z wypowiedzią [Wstyd]
46. Dodane przez Klient, w dniu - 13-01-2022 20:40
Od dzisiaj omijam szerokim łukiem sklepy na Boh. Westerplatte - i tak samochodem nie ma gdzie stanąć, bo miejsca zajmują właściciele sklepów i mieszkańcy ulicy.
47. Dodane przez Edgar, w dniu - 13-01-2022 20:40
Mieć burmistrza wizjonera to dopiero jest kariera. Każdy pomysł z innej bajki aż przechodzą mnie tu ciarki. Kto zrozumie wizjonera tego czeka tu kariera. Rzesze chętnych ciągną do ratusza w końcu przebudowa rusza. Budują, budują i ulice nam rujnują. Ludzie krzyczą, ludzie płaczą radni na to wszystko patrzą.
reklama
48. Dodane przez X, w dniu - 13-01-2022 20:42
Zamknąć wszystkie ulice starego miasta . Nie ma sensu naprawiać elewacji kamienic w starym mieście wcześniej niż wyprowadzi się kopcące samochody z centrum miasta . To oczywiste .
49. Dodane przez Pacan3k, w dniu - 13-01-2022 20:45
Parking ... na którym parkują glownie mieszkańcy/właściciele kamienic, a klienci to muszą dojść albo zaparkować na innych ulicach.
50. Dodane przez Eleonora, w dniu - 13-01-2022 20:47
Miasto potrzebuje inicjatyw rozwojowych, a nie mrzonek. Miasto potrzebuje inwestycji uzbrajania terenów a nie malowania trawy na zielono. Czas skończyć z dyrdymałami i zabrać się za rzetelną prace. Dobry lider potrafi się spotkać ze swoimi wyborcami i z nimi rozmawiać. Tym liderom brakuje charyzmy i podstawowej wiedzy. Tylko ignorant przebudowuje historyczna cześć miasta, tak naprawdę skazuje ja na unicestwienie. Sami sobie odpowiedzcie na pytanie do czego to wszystko prowadzi i jaka czeka nas przyszłość.
51. Dodane przez Anna, w dniu - 13-01-2022 20:47
Jaskiniowcy ze Wschowy. Dobrze, że się przyłączyli do lubuskiego, bo tam pasują. Pisowcy.
52. Dodane przez do kom. 30, w dniu - 13-01-2022 20:50
Pan Bielak nie prowadzi działalności na Westerplatte i na pewno żaden sklep nie jest jego.
53. Dodane przez Wyborca, w dniu - 13-01-2022 20:54
A czy sklepikarze , mówię sklepikarze bo przecież kiedy odsłuchałem ich wypowiedzi , to niestety ręce mi opadły słysząc ich bełkot . Nie można nazwać tych państwa przedsiębiorcami . Są trochę niedouczeni w kwestii ustawy czyste powietrze . Już niedługo ruch na ul Westerplatte I innych ulic starych miast będzie zamknięty dla samochodów spalinowych , ale wtedy inwestycja teraz odrzucona nie znajdzie chętnego do jej kontynuacji. Zostaniecie beż deptaka a i tak z zakazem przejazdu oraz parkowania . Szkoda ,że P radna Juśkiewicz czytając swoją wypowiedź nie raczyła o tym wspomnieć.
54. Dodane przez Do 39, w dniu - 13-01-2022 21:03
Do niedawna to była ulica powiatowa.Starosta pozbyl 
się kłopotu bo ona wymaga gruntownego remontu wraz z wymianą sieci i grubych wydatków.Burmistrz myśli, że przykryje płytami, postawi parę kwietnikow i dwie ławeczki i już ta betonoza pokaże jaka ta Wschowa nowoczesna.
55. Dodane przez Żal, w dniu - 13-01-2022 21:05
Ja jestem za deptakiem, wszyscy moi znajomi i rodzina również. Ale nasze zdanie tych marnych pszedsiembiorcuf nie interesuje, ich interesuje tylko żeby mogli sobie pod samymi drzwiami zaparkować
56. Dodane przez Niepelnosprawny, w dniu - 13-01-2022 21:11
A jak mam obebrac listy z poczty jak będzie deptak
57. Dodane przez Do54, w dniu - 13-01-2022 21:40
Jakoś Starostwo nie kwapiło się z remontem infrastruktury podziemnej na ul Westerplatte. Gdybyś był doczytany wiedziałbyś , że remont ulicy i adaptacja tejże na deptak przewiduje naprawę lub w razie potrzeby wymianę uzbrojenia kanalizacyjnego , wodnego itd. Oczywiste zatem jest , że przed położeniem nawierzchni nie pominie się prac poprzedzających , ale skąd możesz znać prawo budowlane skoro wypisujesz takie bzdety . Pewnie nikt z demonstrujących nie posiada wykształcenia technicznego , dlatego powinni powstrzymać się przed durnymi komentarzami, a skupić się na tym aby na spotkaniu z Antkowiakiem pojawił się jego zastępca inżynier znający te zagadnienia.
58. Dodane przez Do 53, w dniu - 13-01-2022 21:41
Za kilka lat nie zarejestrujesz samochodu spalinowego- w kwestii ustawy czyste powietrze przedsiębiorcy mają i wiedzę i wyobrażnię. Czy zdajesz sobie sprawę jaki smog we Wschowie wytworzą kierowcy samochodów zmuszeni jeździć wielokilometrowymi objazdami? Z pewnością będziesz miał we Wschowie czyste powietrze
59. Dodane przez Obserwator, w dniu - 13-01-2022 21:44
Trolle Antka ruszyły do boju :D
60. Dodane przez Do 53, w dniu - 13-01-2022 21:44
Za kilka lat nie zarejestrujesz samochodu spalinowego- w kwestii ustawy czyste powietrze przedsiębiorcy mają i wiedzę i wyobrażnię. Czy zdajesz sobie sprawę jaki smog we Wschowie wytworzą kierowcy samochodów zmuszeni jeździć wielokilometrowymi objazdami? Z pewnością będziesz miał we Wschowie czyste powietrze
61. Dodane przez Do 53, w dniu - 13-01-2022 21:51
Pani radna Juśkiewicz odczytywała tekst swojej koleżanki radnej O.K. z kartki . Nie zna ustawy czyste powietrze gdyby znała nie udaremniła by przecież z koleżankami i kolegami radnymi w 2019 roku dotacji na wymianę starych pieców . Ta pani potrafi tylko i to z kartki głosić populistyczne slogany bez sensu.
62. Dodane przez Do Eleonory, w dniu - 13-01-2022 21:57
Nie ma Pani racji . Wszystkie inwestycje przewidują naprawę infrastruktury podziemnej . Żaden nadzór nie zezwoli na inną procedurę . Dziwi mnie Pani wypowiedź w kwestii budowlanej , przecież nie radzi sobie Pani w swojej dziedzinie , a chce Pani być chłopskim ekspertem . Proszę fachowo pilnować swojej domeny .
63. Dodane przez 987, w dniu - 13-01-2022 21:59
Ten burmistrz niczego nie osiągnie poza oczywiście wzbogaceniem swojego konta. Dlaczego? Bo ten cz 
wizjoner dzieli jako burmistrz i dzieli jako człowiek, nie potrafi wokół siebie zjednoczyć ludzi. Jest tu tylko i wyłącznie dla forsy.
64. Dodane przez Jagi, w dniu - 13-01-2022 22:05
A co z konserwatorem zabytków jak jak były kładzione aswalty to na Westerplatte nie można było bo ulica zabytkowa i co z dojazdami do posesji bo tylko ulicą Westerplatte można dojechać w Garbarską, Nową i Pocztową.
65. Dodane przez Do 55, w dniu - 13-01-2022 22:06
Nawet jak będzie deptak to do sklepu z towarem dojedzie.
66. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 13-01-2022 22:16
Jest mi wstyd za takich radnych .Niczego nie potrafią tylko skłócają mieszkańców.W wielu miastach są deptaki i życie tam tętni ,sklepy funkcjonują .U nas we s we Wschowie z nienawiści do burmistrza organizuje się protest .Wstyd .
67. Dodane przez Do Pani Eleonory, w dniu - 13-01-2022 22:20
Pani Eleonoro pisze Pani jak tribunus plebis . Populistycznie , bez dogłębnej znajomości tematu . Takie tam - mówię , bo wydaje mi się , że wiem . Ale czy Pani wie o czym pisze ? Ma Pani fakultet z budownictwa a może ukończyła Pani historię sztuki lub jest Pani ekspertem od konserwacji zabytków? Nie sądzę ! Po co więc te wypociny .
68. Dodane przez Do 56, w dniu - 13-01-2022 22:51
56 a teraz wjeżdżasz autem do budynku poczty?
69. Dodane przez Do 52, w dniu - 13-01-2022 22:53
Do 52 
Pan Bielak oczywiście prowadzi działalność w postaci sklepiku na ulicy Westerplatte, proszę nie pisać bzdur
70. Dodane przez Antoni, w dniu - 13-01-2022 22:58
Czas najwyższy zrobić drogę ze Wschowy do Zbarzew, tam poprostu tragedia!!!!!
71. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 13-01-2022 23:00
Proponuję zmianę nazwy ulicy Westerplatte na ulicę Jaskiniowców ., ponieważ myślenie mieszkańców tej ulicy oscyluje w tamtych latach . Nie trzeba być wizjonerem aby wiedzieć , że deptak nikomu nie zaszkodzi , a cała ta niedołężna szopka radnej jest tylko po to żeby robić na przekór tym ,którzy cieszą się z możliwości powstania deptaka . Radna niespełna 2lata wstecz , podczas budowy drogi 17 Pułku Ułanów z sobie tylko znaną satysfakcją doniosła do Gminy Żydowskiej o pracach w rejonie tej ulicy . Gdyby nie było donosu ulica wybudowana by została zgodnie z projektem . Niestety po donosie radnej gdyby Rabin nawet nie chciał zareagować to musiał to zrobić . Z podobną satysfakcją o wiele wcześniej radna wpisała kino Hel do rejestru zabytków . Jej działania spowodowały zwężenie ul 17 Pułku Ułanów do wąskiej kiszki ,mało brakowało a gmina straciłaby dotację na tę drogę i oto tej Pani chodziło. Wpisanie kina Hel spowodowało natomiast może już na zawsze możliwość sprowadzenia jakiegokolwiek inwestora z zewnątrz . Dziwi mnie , że sklepikarze z ul Westerplatte ślepo wierzą wichrzycielce porządku publicznego i gospodarczego we Wschowie
72. Dodane przez Antoni, w dniu - 13-01-2022 23:01
Czas najwyższy zrobić drogę ze Wschowy do Zbarzew, tam poprostu tragedia!!!!!
73. Dodane przez Do 58, w dniu - 13-01-2022 23:44
Na jakiej podstawie wysnuwa Pan stwierdzenie , że samochody zmuszone objeżdżać Wschowę obwodnicą wytworzą większy smog niż obecnie . Nie stworzono dotychczas urządzenia które mierzy stężenie pyłów zawieszonych , a także lotnych związków organicznych umożliwiającego dostęp do przyszłych pomiarów , jedynie są urządzenia umożliwiające dostęp do historii pomiarów . Co może jest pan jakimś prorokiem amatorem , a może nawiedzonym jak ta zadymiara z protestu ?
74. Dodane przez Tomek, w dniu - 13-01-2022 23:51
Szczerze powiedziawszy, to obciach brać udział w takim proteście, w takim towarzystwie...
75. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 14-01-2022 00:27
Pań Bielak prowadzi podobno jakąś działalność przy ulicy Westerplatte. Zastanawia nas ,czy Pan Bielak jest właścicielem lokalu w którym odbywa się jego działalność . Jeśli nie to zmienia zasadniczo jego możliwości prawne do dyskusji na temat deptaka . Tylko Właściciel lokalu ma prawo zabierać głos w sprawach dotyczących jego posesji , a nie jakiś tam najemca , który najemcą dzisiaj jest , a jutro niekoniecznie. W interesie właściciela lokalu jest aby deptak powstał , ponieważ lokal zwiększy walory i wartość w pięknym otoczeniu .Natomiast najemca ma to w nosie , często nawet po wygaśnięciu umowy najmu najemca zwraca lokal w pogorszonym stanie . A ta Pani ze sklepu z akcesoriami z zachodu , która biegała przez przejścia dla pieszych jakby ktoś ją gonił (może przed radną uciekała?), jest właścicielką lokalu . Ile osób z ul Westerplatte uczestniczących w tej burdzie jest właścicielami lokali uprawnionymi do zabierania głosu . Zaznaczam zabierania głosu ,a nie wszczynania burd ulicznych i tamowania ruchu
76. Dodane przez Michał, w dniu - 14-01-2022 07:36
Brawo panie burmistrzu, brawo! Jesteś z siebie dumny? Kiedyś mieszkańcy Cię wybrali a teraz zaczynają nienawidzić.
77. Dodane przez Dch, w dniu - 14-01-2022 07:43
We Wschowie lezy problem w radzie miejskiej, już od paru kadencji radni zawsze próbują zatrzymać kazdy pomysł . Próbują skłócić mieszkańców i pokazać że to oni są najlepsi
78. Dodane przez Gość, w dniu - 14-01-2022 07:51
Niestety, to kolejny mały krok w celu likwidacji przedsiębiorczości. I to dotarło do takiego miasta jak Wschowa. Mamy być biedni, posłuszni władzy bez decydowania o własnym losie, bo zawsze jest ktoś kto wie lepiej jak nam układać życie. Ale to od nas samych zależy co będzie nie od urzędników, walczcie o swoje.
79. Dodane przez do 72, w dniu - 14-01-2022 07:54
i z powodu kina Hel nie wybudowano nowego budynku handlowego przy ulicy Wolsztyńskiej gdzie jest KIK i Delikatesy Centrum
80. Dodane przez NOWY ŁAD, w dniu - 14-01-2022 08:39
SONDAŻ DOKŁADNIE PÓŁ NA PÓŁ TO TRZEBA WYBRAĆ ZMIANY I NOWOCZESNOŚĆ CZYLI DEPTAK !!!
81. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 14-01-2022 09:25
Zdaje się, że Bielak tylko mieszka na Westerplatte i żadnego interesu tam nie prowadzi.
82. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 14-01-2022 09:28
do 69. Przestań pan pisać takie bzdury. Sprawdź sobie
83. Dodane przez ŁUKASZ, w dniu - 14-01-2022 10:25
Nie robią nic ŹLE. Jak coś robią też ŹLE. Jak ludzie nie mają problemów to na siłę ich szukają.
84. Dodane przez depTAK, w dniu - 14-01-2022 10:25
depTAK
85. Dodane przez asd, w dniu - 14-01-2022 10:40
i kto po tym deptaku będzie chodzić? 
młodzi uciekają na ulicach zaraza...
86. Dodane przez Liczymy na mądrość Mieszkańców Wschowy, w dniu - 14-01-2022 11:14
Przedsiębiorcy z Bohaterów Westerplatte są za budową deptaka ale w innej lokalizacji Wschowy 
Marnotrawienie kilkadziesiąt milionów złotych na budowę kilkadziesiąt metrów chodnika i tylko wyłącznie chodnika- bez inwestycji w "deptakową"gastronomię jest niegospodarnością, za którą należy Burmistrza rozliczyć
87. Dodane przez Mieszkaniec - obserwator, w dniu - 14-01-2022 11:19
Pani radna tak jak ma w zwyczaju znowu wywołuje gówn()burzę, aby o niej było głośno... żeruje na skłócaniu innych.
88. Dodane przez Liczymy na mądrość Mieszkańców Wschowy, w dniu - 14-01-2022 11:23
Przedsiębiorcy z Bohaterów Westerplatte są za budową deptaka ale w innej lokalizacji Wschowy 
Marnotrawienie kilkadziesiąt milionów złotych na budowę kilkadziesiąt metrów chodnika i tylko wyłącznie chodnika- bez inwestycji w "deptakową"gastronomię jest niegospodarnością, za którą należy Burmistrza rozliczyć
89. Dodane przez Do kupców z Westerplatte, w dniu - 14-01-2022 11:44
Jak za parę lat będziecie zwijać interesy pretensje miejcie do siebie .Ja swoje złotówki kończę zostawiać u Was .Nie tylko ja .Wy sobie słuchajcie Kochańskiej, Czopka ,Juśkiewicz .Zapłaczecie jeszcze i to bardzo.Jest internet ,są markety.Nie będziecie decydować razem z tą wichrzycielką jak ma to miasto wyglądać .
reklama
90. Dodane przez X, w dniu - 14-01-2022 11:53
Macie przykład z kinem Hel.Chcecie ,żeby całe miasto tak wyglądało?Nie kupuję na Westerplatte!Jeszcze się przekonacie ,że nie opłaca się wchodzić w żadne układy z Kochańską .To wy sklepikarze będziecie ofiarami tego bałaganu .Dzwonią do mnie znajomi i śmieją się z tego cyrku który Kochanska robi przy waszej pomocy .Kino Hel bis.
91. Dodane przez Wyprowadzam się do Sławy, w dniu - 14-01-2022 12:27
Sprawa jest bardzo prosta . Wycofać pieniądze z programu deptak . Kupować towar w internecie , Lidlu , Biedronce , Dino i innych marketach , a oporni z Westerplatte za niedługi czas na kolanach będą prosić co łaska . Wtedy wskażemy im kierunek - strefa przemysłowa w Nowej Soli , Leszna , sławy , podkasać rękawy i do prawdziwej pracy. Tylko czy wy krzykacze potraficie cokolwiek dobrze robić ? Istnieje obawa ,że zostaniecie na garnuszku podatników pobierając nienależne zasiłki. I do tego sprowadza się w perspektywie działalność takich podżegaczy jak niewydarzona prowodyrka hejtu i nienawiści we Wschowie . Znam tą osobę osobiście i gwarantuję , że we Wschowie za jej przyczyną niejedno kino Hel powstanie . Kibli też nie warto stawiać . Sława chętnie przyjmie i postawi przy nowowybudowanej promenadzie z dotacji . We Wschowie natomiast na wszystkich plantach wykopać doły kloaczne z deską żeby się niepotopili .
92. Dodane przez Zorro, w dniu - 14-01-2022 12:49
Pragnę uspokoić i jednych i drugich. Ta inwestycja to wielki pic, wymyślony tylko i wyłącznie dla potrzeb medialnych. Przecież takie przedsięwzięcie przerasta Ich umiejętności, zarówno organizacyjne jak też możliwości finansowe. A tak na marginesie, kto by miał bezpośrednio się tym zająć ? 
Z - ca ? - pomysłodawca poczekalni na stacji PKP - bez jaj.
93. Dodane przez wschowianin, w dniu - 14-01-2022 12:55
jeszcze w maskach chodzą na świeżym powietrzu bo milicja stoi hahahahahahahahahaha
94. Dodane przez Proponuję, w dniu - 14-01-2022 12:59
Ktoś tu w tej zbieraninie różnych komentarzy pisze o wspieraniu przedsiębiorczości . Chyba nie ma na myśli tych osób z ul Westerplatte , którzy uczestniczyli wczoraj w burdzie ulicznej . Słuchając niektórych z nich uważam , że powinni zająć się inną profesją , poziom ich rozumowania wyklucza te osoby z możliwości nazywania siebie przedsiębiorcą . Panie Antkowiak mam propozycję , zamiast przeznaczać pieniądze na piękny deptak , na który Wschowa nie zasługuje , proszę za te pieniądze uruchomić kursy na wózki widłowe , spawaczy , ślusarzy i niech potem w zakładach ościennych miast nauczą się solidnej pracy i przede wszystkim kultury. Nie można na siłę tkwić i robić coś czego się nie potrafi . W Nowej Soli są jeszcze wakaty na stanowiska spawaczy .
95. Dodane przez studentka III w, w dniu - 14-01-2022 13:36
Deptak Antkowiak wymyślił żeby przykryć brak pieniędzy na inwestycje drogowo-kanalizacyjne w Tylewicach.Zresztą Wschowa pod rządami Antkowiaka na nic nie ma pieniędzy oprócz PR i podwyżek dla siebie.
96. Dodane przez Wschowa, w dniu - 14-01-2022 13:49
Co to za komentarz, w którym idiotycznie ktoś opisuje zdjęcie Antkowiaka w wozie strażackim . Jest strażakiem , pozyskali ogromną dotację na zakup wozu strażackiego mają powód do radości . Czy ten komentujący ma jakieś braki intelektualne? W gminie Wschowa odnotowano dziesiątki pożarów spowodowanych zapaleniem się sadzy kominowej i z innych powodów . Czy wg was nie powinniśmy cieszyć się z pozyskania takiego wspaniałego sprzętu strażackiego . Jeśli nie to dlaczego większość Wschowiaków chwali się różnymi swoimi nabytkami na Facebooku ? A propos pożarów spowodowanych zapaleniem się sadzy kominowej . Na burdzie ulicznej na ul Westerplatte widziałem 4 osoby z owpozycji Rady Miasta z radną O.K. na czele , które pośrednio , a może bezpośrednio są odpowiedzialne za tego typu zapalenia w kominach sadzy i pożary z tym związane . Przecież to oni uciekli z sesji w 2019 r i to przez nich przepadła dotacja około 0.5 mln zł na wymianę pieców wytwarzających sądzę. Jakim hipokrytą musi być komentator ,który wyśmiewa wóz strażacki , a broni osobę której świństwo doprowadziło , że taki sprzęt jest bardziej potrzebny niż powinien . Ludzie opamiętajcie się z kim przystajecie .
97. Dodane przez Yy, w dniu - 14-01-2022 14:08
A ja się pytam, co jest ważniejsze: kanalizacja i chodnik w Tylewicach czy deptak we Wschowie, bo dwóch tak dużych inwestycji nie da się udźwignąć.Dla mnie odpowiedź jest jedna.
98. Dodane przez Do studentki, w dniu - 14-01-2022 14:57
Takie argumentowanie jest bardzo słabe słabsze niż powinno wynikać z nagłówka studentka i bardzo nieprawdziwe . Chciałaś pewnie aby Twoje stwierdzenie nas wszystkich poraziło abyśmy też tak poczuli. Ale prawda jest taka , że przeżyliśmy kampanię wyborczą Antkowiaka i znamy genezę pomysłu na deptak . W tej kampanii wyborczej wspierała ten pomysł tak bardzo obecna radna O.K. była wtedy w tym szczęściu iradości tak bardzo razem . Dziesiątki baloników z życzeniem spełnienia się budowy deptaka w niebo wypuściła , bardzo jej to pomogło otrzymać wymarzone miejsce w Radzie Miasta . Dziś paradoksalnie wysługuje się takimi jak ty aby nie przeżywać samotnie koszmaru z powodu totalnego zniszczenia miasta , którego jest powodem.
99. Dodane przez jan, w dniu - 14-01-2022 15:35
niektórzy mają sprzęgło zamiast mózgu
100. Dodane przez dodane do dodanych ( Wschowski Skansen)!!!,, w dniu - 14-01-2022 15:45
Ktoś tu odleciał !!!!!, Wschowa, najbardziej obskurne miasteczko w okolicy - pobiła swoim zacofanie taka Górę, wystarczy tylko popatrzeć na te ruiny po b. Mleczarni, b. Kinie , b. Kotłowniach i ten obskurny Ośrodek Sportu i ta obskurna ich ulica Ks, Kostki z szopami na zapleczu kamienic ---- ISNY SKANSEN XXI Wieku !!!!!!. A im się zamarzył deptak w centrum komunikacyjnym tego miasta !!!!!. To jakoby Baba Jadze zamarzyło się być Księżniczką !!!!!!. Szok !!!!!!
101. Dodane przez Do zdezorientowanych, w dniu - 14-01-2022 16:35
Pytanie powinno brzmieć : czy Wschowa oprócz latryny na plantach , wybiegu dla czworonogów marketu dla żarła i lumpeksu dla ciuchów potrzebuje czegoś więcej ? Obserwując zachowanie się Większości Wschowian to wymienione potrzeby są przedstawione na wyrost . Połowa Wschowian wyznaje , że nie wie co to jest deptak i do czego im jest potrzebny . Mój dziadek Stanisław miał po wojnie gospodarstwo rolne , jakimś trafem udało mu się wygrać zaporożca uszatka . Nie miał prawa jazdy , pole orał pługiem konnym jednoskibowym . Zaporożca zatem wstawił do stodoły , wydzielił kwaterę i samochód posłużył mu jako kurnik dla niosek. Okazało się , że jego syn mieszkający we Wrocławiu ma prawo jazdy i mógłby samochodem dziadka jeździć . Niestety dziadek nie wyobrażał sobie aby jego kurnik mógł służyć do czegoś innego niż miejsce dla niosek do znoszenia jajek. Panie burmistrzu , we Wrocławiu , nawet w sławie ludzie wiedzą co to jest deptak i do czego służy . Wschowian trzeba wysłać do Wrocławia , a może bliżej do Sławy , czy do Góry aby się wyedukowali . Przecież Wschowianie wzorem dziadka Stanisława nie będą wiedzieli do czego im może posłużyć deptak na ul Westerplatte.
102. Dodane przez Do99, w dniu - 14-01-2022 16:42
Masz rację z tym mózgiem , ponieważ trzeba mieć mózg aby zrozumieć jak działa i do czego służy sprzęgło . Zawsze można sobie zatrąbić w komentarzu bezmyślnie klaksonem.
reklama
103. Dodane przez Racjonalizm, w dniu - 14-01-2022 17:52
W tle jest rozgrywka i interes kilku lobbujących osób w tym aby zniszczyć handel w centrum miasta. 
Dla potrzeb przyszłych inwestycji budowy pasaży handlowych ruch komunikacyjny przekierować tak aby zmotoryzowani mieszkańcy Wschowy i okolic omijali sklepy w centrum miasta.  
Pan Burmistrz pokazał piękną wizualizację przebudowy Wschowy i jedno co mogę powiedzieć - najużyteczniejsza dla mieszkańców i wschowskich przedsiębiorców byłaby zaprezentowana wizualizacja deptaka przy szerokiej ulicy Niepodległości. Jest tam już restauracja, oraz punkt gastronomiczny - wystarczy postawić stoliki, ławeczki
104. Dodane przez Do 103, w dniu - 14-01-2022 19:17
Nie ma osób , które w sposób opisany przez Pana chciałyby zniszczyć handel we Wsvhowie . Jeśli jest Pan mieszkańcem tego miasta powinien Pan na podstawie różnych danych oprzeć swoje stwierdzenie . Trudno wyobrazić sobie , że zamykając ciąg komunikacyjny na ul Westerplatte wpłynie to ujemnie na częstotliwość odwiedzania przez klientów sklepów umiejscowionych przy tej ulicy . To są wszystko prawdopodobieństwa. Można natomiast w sposób logiczny zaprzeczyć takiemu stwierdzeniu. Pańskie przypuszczenia to jedno , amoja obserwacja tego co się dzieje wzdłuż tej ulicy to drugie . Obserwowałem ulicę przez długi czas ico się działo . Parking wzdłuż ulicy od strony apteki zastawiony był autami żadnego przemieszczania . Przejeżdżające auta wzdłuż ulicy do ul Garbarskiej i Pocztowej nie miały możliwości zaparkowania , ponieważ po prostu nie miały gdzie. Ludzie przychodzili i przechodzili tylko pieszo na podstawie interpretacji tego co widziałem przewiduję ,że zamknięcie ruchu nie stworzy zagrożenia dla sklepów. Niestety we Wschowie kultura iestetyka jest słaba . Ludzie którzy dużo zwiedzają, nie tylko mają odruch porównywania elewacji , witryn sklepowych, ale też patrzą co się dzieje wokół. To jest jakby w naturze człowieka czują się dobrze w ładnym otoczeniu .Jeśli Wschowianie nie mają takich odruchów muszą się tego nauczyć , a handlowcy powinni dążyć do tego aby klientom dać to poczucie przyjemności przebywania w tym miejscu  
,bo to jest baza od której powinni zacząć . Lecz przez Wschowę przetoczyły się przeciwne pomysły . Z przerażeniem słucham handlowców z ul Westerplatte , którzy nie chcą poprawić estetyki swojego i swoich klientów otoczenia. I Pana ,który podsyca niepewność ,nie wspominając o organizatorach protestu.
105. Dodane przez Elżbieta, w dniu - 14-01-2022 20:51
To miasto umarło dawno a szkoda mamy dużo zabytków to jest piękne tylko zaniedbane żal ściska patrząc że czas stoi tak jak za komuny pamiętam doskonale kocham to miasto to moja młodość i sentyment zawsze będzie w sercu
106. Dodane przez Czy nie wstyd, w dniu - 14-01-2022 21:59
Wschowa jest biedna i nie może pozwolić sobie na nie trafione inwestycje. Nie chodzi o to , aby robić cokolwiek. Poza tym zamiast merytorycznie dyskutować to tu hejt, obrażanie, kłótnie. Definicja deptaka,"Strefa piesza, deptak ulica, skwer, aleja lub plac wyłączone całkowicie (lub prawie całkowicie) z ruchu kołowego. Najczęściej położona w śródmieściu, spełnia funkcje centrum handlowego i gastronomicznego, niekiedy kulturalnego. Strefy piesze lokalizuje się też w związku ze wzmożonym ruchem turystycznym. Podobnym rozwiązaniem jest strefa uspokojonego ruchu, z tym, że w tych obszarach dopuszcza się ograniczony ruch pojazdów, np. w formie woonerf. To Westerplatte to jakie centrum? Jaka tam gastronomia? Skąd tam ma być ruch rodzimy i turystyczny?
107. Dodane przez Mirosław, w dniu - 14-01-2022 22:28
Jestem za deptakiem . Przecież tam teraz parkują brudne cieknące auta . Czy są jakieś przepisy ruchu drogowego , które zabraniają jazdę cieknącym autem . Policja powinna te auta wcofać z ruchu. !!!
108. Dodane przez Do kom. powyżej, w dniu - 14-01-2022 22:54
Dokładnie, nie stać nas nietrafione! Ale co tam, nasz drogi burmistrz i sprzyjająca mu grupka radnych idą vabank: zero refleksji, zero dbałości o finanse!
109. Dodane przez kuba, w dniu - 14-01-2022 23:33
Wiele holenderskich i duńskich miasteczek zablokowało ruch samochodowy w centrach. Efekt? Mniejsze korki i więcej kupujących, bo mieszkańcy wygodnie na piechotę robią zakupy.
110. Dodane przez Artur, w dniu - 15-01-2022 01:12
Nawiasem mówiąc .Projekt, ten co wygrał. Kto był w Jury? ulica jest zbyt wąska żeby Go zrealizować. 2. jeśli zaczną hipotetycznie budować ten Kuriozalny obiekt ,sklepy na Westerplatte padną juz w trakcie budowy. 3. Pod tą niezwykle zabytkowa ulica kryją się niespodzianki ,w postaci równie starych kanalizacji ,rur wodnych. 4. TA ulica jest jedną z dwóch CENTRALNYCH ulic komunikacji we Wschowie- to coś jak próba budowy deptaka na Puławskiej w Warszawie. 5. jak przedmówcy - zrujnowane kamienice na tej ulicy raczej średnio psują do tej wizualizacji , a o Remoncie ich mowy nie ma....Było by jeszcze 6 ,7, 8 . Pytanie skierowałbym jednak w innym kierunku. Ile Burmistrz przytuli i na czym...pod Tą bardzo dobrze skonstruowana zasłona dymną ?? :))
111. Dodane przez Do 110, w dniu - 15-01-2022 09:08
Piszesz bzdury.Udajesz ,że na wszystkim się znasz .Jesteś amatorem z Wikipedii i przed tłumem udajesz populistycznie kogoś w rodzaju projektanta i mądrzysz się .Tego twojego bełkotu nie daje się czytać. 
l
112. Dodane przez klient, w dniu - 15-01-2022 09:52
jestem za deptakiem wpłynie to pozytywnie na handel - bezpieczne poruszanie się, ławeczki, parasolki , piweczko ....
113. Dodane przez Po co, w dniu - 15-01-2022 11:23
Po co robić? Całą Wschowę zamienić w kino Hel.Inne miasta niech się zmieniają a tu niech będzie wieczne dziadostwo.Jak był protest nie mogłem przejechać z chorym dzieckim do lekarza .W tyłkach wam się poprzewracało.Jak stałem przy przejściu słyszałem jak dwóch facetów wyzywało strajkujących .Kochańska pyskowała .To jest radna .
114. Dodane przez Do 91, w dniu - 15-01-2022 11:36
Jestem ciekaw co ty człowieku osiągnąłeś w życiu pewnie siedzisz w jakimś zapyziałym wynajętym mieszkanku i wypisujesz te bzdury ponieważ nic innego nie potrafisz zrobić. Powinieneś szanować tych ludzi i ich ciężką pracę. Obnoszenie się że pieniądze które dostajesz za nic nie robienie będziesz wydawał w marketach jest tak słabe jak całe twoje wypociny.
115. Dodane przez Do 114, w dniu - 15-01-2022 17:26
Zabolało?Dla obrony kilku miejscach parkingowych zrobicie z całego miasta kino Hel.Nie bierzesz pod uwagę że nie jesteście jedynymi mieszkańcami tego miasta. Jeszcze kontakt z tą wichrzycielką wyjdzie Wam bokiem tak jak inwestorowi kina Hel.O mnie się nie martw.Tak się bardzo boicie przyszłości w strefie przemysłowej w Nowej Soli , Lesznie lub Głogowie .Ale tam nie będziecie u siebie i nie będziecie dyktować warunków jak robicie to tutaj .Na pomoc radnej też nie będziecie mogli liczyć .Coś tutaj może się zmienić we Wschowie to wy dla 20 miejsc będziecie się awanturować .
116. Dodane przez Do 1140, w dniu - 15-01-2022 18:33
Wiem ,że nie masz łatwo , markety odebrały Tobie takich klientów jak ja i mi podobni , ale musisz mieć świadomość , że mnie jako klienta straciłeś dopiero w chwili kiedy posłuchałeś Pani radnej O.K. wywieszając plakat negujący budowę deptaka . To był twój wybór i nie na tej Pani będzie spoczywał główny ciężar przyszłej organizacji twojego życia handlowego . Handlowcy na ul Westerplatte nie mają łatwo muszą się nieźle nagimnastykować aby sprowadzić towar , ale po co wam ten towar skoro my klienci mamy poczucie ,że nie jesteście nam przychylni . Jak zachowałeś się po przeczytaniu mojego krytycznego komentarza , w jaki sposób próbowałeś mnie jako klienta odzyskać ?Rozumiem, że trzeba jakoś zareagować , że gdzieś tam pojawiają się nerwy . Ja też mógłbym się złościć jeśli chodzi o to jak mnie określasz , mógłbym się złościć jak określasz Antkowiaka , który chciał pewnie sprawić aby wasza ulica była przez swoją elegancję bardziej konkurencyjna i przyciągała więcej ludzi. Ale takie zachowanie nie jest dla mnie normą i nie zamierzam u was kupować . Do zobaczenia w strefie przemysłowej.
117. Dodane przez Renia, w dniu - 15-01-2022 22:00
Do komentarza 49
118. Dodane przez Renia do komentarza 49, w dniu - 15-01-2022 22:07
Jeżeli będzie deptak to gdzie klient zaparkuje? Jeżeli ktoś mieszka w kamienicy to wiadomo że zaparkuje koło swojego domu .lub miejsca pracy
119. Dodane przez Niesamowite, w dniu - 15-01-2022 22:37
Nie chcesz deptaka to nie zrobię u Ciebie zakupów:) niektórzy prezentują poziom emocjonalny przedszkolaka?
120. Dodane przez Do 119, w dniu - 16-01-2022 00:16
Nie reprezentujesz interesów handlowców obrażasz klientów. Masz takie samo pojęcie o promowaniu handlu iposzanowaniu klientów , jak radna O.K. o samorządzie i poszanowaniu wyborców , czyli wykraczające poza zdolności poznawcze
121. Dodane przez Do niesamowite, w dniu - 16-01-2022 00:53
Masz swoisty sposób dedukcji . Myślę , że gościu niech ma lepiej poziom emocjonalny przedszkolaka , choć tak jego zachowania nie postrzegam , raczej jest konsekwentne wynikające z twojego bezczelnego zachowania i twojej niezdolności radzenia sobie z własnymi emocjami.Ja również przestałem kupować w mieście . Mam aplikację w Lidlu . Podzielam opinię tego gościa . Wszystko , co mówi i co robi jest normalną reakcją na nienormalną sytuację jaką stwarzają przedsiębiorcy z ul Westerplatte buntując się przeciw bud dep. Mi też możesz powiedzieć zjadliwie co ci ślina na język przyniesie. Czekam
122. Dodane przez Niesamowite, w dniu - 16-01-2022 11:32
Jestem odporny na tego typu odpowiedzi. We mnie nie ma zjadliwości, jedynie zdziwienie.
123. Dodane przez Do burmistrza, w dniu - 16-01-2022 11:38
Burmistrzu Antkowiak niech pan zrobi na Westerplatte całej parking .Na całej długości i szerokości .Miasto zarobi a mieszkańcy i sklepikarze będą mieli 3 razy tyle miejsc dla swoich pojazdów.Szkoda nerwów .My będziemy chodzić do parku Herbergera zgodnie z radą Kochańskiej. Omijać będziemy tą ulicę i już .Kiedy ludzie otworzą w końcu oczy i przestaną słuchać tej kobiety .Mało bałaganu w naszym mieście zrobiła ?
124. Dodane przez Niesamowite, w dniu - 16-01-2022 11:47
Uważam że deptak miałyby sens na kawałku ulicy Niepodległości, tam gdzie Wschowianka, postój chyba taxi, wcale nie trzba dużo przerabiać a zamiast zakładu pogrzebowego kafejka i mini galeria z artystycznymi rzeczami.
125. Dodane przez Do 122, w dniu - 16-01-2022 12:57
Na radach miasta też to widać. Jesteś bardzo odporna.
126. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 16-01-2022 13:06
Dziwi mnie tępota tych , którzy protestowali . Ktoś chce dać wam coś za darmo , coś co uratuje wasze stragany , a wy odmawiacie . Niesłychane !!! Zachowujecie się jak topielec , który odmawia przyjęcia drabiny podawanej przez sąsiada , bo go po prostu nie lubi i woli się utopić .
127. Dodane przez Obserwator, w dniu - 16-01-2022 13:22
Czy ten gość na zdjęciu maszerujący jako pierwszy przez przejście dla pieszych to wasz góru. Kiedyś wyrzucał młodzież z dyskotek , teraz ramię w ramię z radną wyrzuca projekt deptaka do kosza , wyrzuca również handel i klientów do marketów. Zawsze po upadku handlu będzie można utworzyć na ul Westerplatte 50 miejsc parkingowych dla pozostałych klientów i właścicieli sklepów z ul Niepodległości . Orzeł biznesu Westerplatte ! Gratuluję wizji .
128. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 16-01-2022 14:39
Antek ztób sobie deptak na swoim podwórku chetnie przyjde go podeptac. Ciekawe vo z plażą będzie nad stawami wsród kaczych odchodów
129. Dodane przez Do czytelnika, w dniu - 16-01-2022 16:44
Jesteś czytelnik ? To jakiś niedoczytany , a może ktoś tobie relacjonuje , czyta , podpowiada i odpowiada za ciebie , takie niezbyt rozgarnięte i niezbyt sensowne stwierdzenia . Kacze odchody są tam gdzie być powinny , w parku nad stawami . Natomiast plamy oleju , brudne samochody , obskurne  
nieciekawe elewacje , brudne i krzywe chodniki , nieciekawe , nie przyciągające klientów witryny sklepowe nie. powinny być wizytówką ul Westerplatte . Tym powinieneś się zainteresować . A jeśli chodzi o deptak bardzo bym chciał aby Antkowiak zrobił na moim podwórku , a nie swoim za darmo deptak. Wtedy z kolei ja za darmo pozwoliłbym tobie przyjść i go podeptać.
130. Dodane przez Do 124, w dniu - 16-01-2022 17:23
Ty sobie z ludzi kpisz czy odlatujesz z propozycjami urządzania Niepodległości.
131. Dodane przez Do 129 i 30, w dniu - 16-01-2022 18:04
Masz rację, ile ironii i czarnego humoru jest w jej propozycji przekształcenia domu pogrzebowego przy ul Niepodległości na kafejkę . Każdy mieszkaniec Wschowy omijałby taką kawiarnię , ponieważ niewątpliwie pijąc kawę w takim miejscu musicie Państwo przyznać nie da się odsunąć z myśli dramatu ludzi żegnających swoich bliskich. Jaką osobą trzeba być aby zdecydować się na używanie takich chwytów .
132. Dodane przez niesamowite i do 125, w dniu - 16-01-2022 19:39
Nie mam nic wspólnego z radą miasta, czy to jakaś Twoja "paranoja"?  
To, że nie popieram pedofilii w Kościele nie znaczy ze jestem przeciwko Kościołowi czy religii, tak jak to, że nie jestem za deptakiem na ulicy Westerplatte, a bardziej go widzę na ulicy Niepodległości - nie znaczy, że jestem przeciwko burmistrzowi. Toalety miejskie -ten pomysł mi się podoba. W kwestii deptaka mam tylko inne zdanie i inny pogląd na to niż Ty. To, że jest u ludzi różnica zdań i podejścia - jest to w stanie ogarnąć chyba nawet dziecko z podstawówki? No i podobno mamy demokrację?
133. Dodane przez niesamowite, w dniu - 16-01-2022 20:10
Dla mnie to nie jest czarny humor, sklep zakładu pogrzebowego należy chyba do komunalki, dlatego zmiany tam są możliwe. W centrum lepiej się ogląda miłe rzeczy a nie sklep zakładu pogrzebowego. Ten obojętnie gdzie by nie był i tak klient trafi. Deptak na kawałku ulicy Niepodległości można zrobić o wiele mniejszym nakładem finansowym niż na Westerplatte. Wschowa to nie Zakopane czy np. Leszno, że deptak ma być tak duży jak Westerplatte. Wyłączenie ulicy Westerplatte z ruchu, gdzie mamy 4 (cztery) ulice na krzyż we Wschowie i taki ogromny koszt finansowy to dopiero czarny humor.
134. Dodane przez Do 133, w dniu - 16-01-2022 21:42
Zastanawiam się kiedy skończą się Twoje chore pomysły i przestaniesz bezczelnie wymuszać co Tobie w głowie świta.Kiedy w końcu ludziom skończy się dla ciebie i twoich zagrań cierpliwość. Bo twojego ble ble ble nie można już słuchać. Deptak na Niepodległości żeście sobie wymyślili .Co jeszcze .Popukajcie się albo zażyjcie jakąś tabletkę. Kończę z wami bo za chwilę wymyślicie deptak na księżycu albo kąpielisko w oczyszczalni ścieków na wylocie do Głogowa.
135. Dodane przez Do 133, w dniu - 16-01-2022 22:47
Nie rozumiesz słów i zwrotów, które się do ciebie kieruje.Dlatego prowokujesz pewne pomysły omijając sens obaw wcześniej przedstawianych . Przypomina to sytuację z sesji Rady Miasta , kiedy wiceburmistrz próbował rozwiać pewne wątpliwości techniczne radnej O. K. 5 razy merytorycznie wytłumaczył zagadnienie od A do Z , niestety temat dla tej pani był zbyt niezrozumiały aby go zrozumieć nawet za 5 razem .Dlatego ta rozmowa z osobami pokroju tej pani nie doprowadzi do wzajnego zrozumienia czy porozumienia. Czasem lepiej przemilczeć niż opowiadać idiotycznie pomysły. Problem nie polega na tym kto jest właścicielem lokalu mieszczącego zakład pogrzebowy . Problem jest zgoła inny i o tym problemie powiedziałem . Było tobie wygodniej .nie odnieść się do niego wsadzając wykrzywiony niedorzeczny swój wyimaginowany pomsł. Mówiąc otwarcie to są wasze fanaberie . Sądzę, że gdyby Antkowiak od początku serwował projekt budowy deptaka na ul Niepodległości tacy jak ty i radna chodziliby po pasach przy Wschowiance bojkotując projekt i tą lokalizację , proponując w zamian bud dep na ul Westerplatte. Jesteście dwoma rywalizującymi obozami i macie w nosie to czego chcą mieszkańcy , czego chcę ja I moi przyjaciele i inni którym pomysł deptaka na ul Westerplatte przypadł do serca .
136. Dodane przez Do132, w dniu - 16-01-2022 23:26
Nie wiem czy jest w stanie ogarnąć te twoje wywody nawet dziecko z podstawówki. Musiałbym zapytać wnuka . Jednak nie zrobię tego ponieważ nie chcę skażać młodego umysłu niedorzecznymi pomysłami. Dość nonszalancką jest natomiast zmiana planu deptaka z ul Westerplatte na ul Niepodległości po trzech latach nacisku na Antkowiaka na wybudowanie tegoż na Ul Westerplatte , ponadto w obliczu podjętych dużo wcześniej starań o przejęcie tej ulicy do inwentarza gminy oraz informacji o tych poczynaniach. Ta wasza nonszalancja jest na poziomie chłopca z podstawówki . Taka nonszalancja doprowadza Miasto do utraty dotacji , do posunięć z kinem Hel beż przyszłości i wielu innych szkód dla miasta o których wciąż się powtarza i należy wciąż powtarzać .
137. Dodane przez Anarchia, w dniu - 17-01-2022 08:29
Skoro temu panu zaiwaniającemu po pasach w tę i drugą stronę zdaję się , że ulica jest jego własnością to niech płaci za malowanie tych pasów które przy okazji protestu mocno zdeptał i wyświechtał , niech płaci za znaki drogowe dla jego tranzytu i niech płaci za wszystkie obecne i przyszłe awarie na tej ulicy , a przede wszystkim kupi sobie tą ulicę . Wtedy będzie mógł ją nawet ogrodzić i codziennie już bez asysty policji po pasach chodzić . Puki co do tej ulicy ma takie samo prawo Zenek z Siedlnicy, Marek z Wygnańczyc jak i każdy mieszkaniec gminy
138. Dodane przez Niesamowite, w dniu - 17-01-2022 08:52
Szkoda moich słów, dalej nie dociera, że ja nie z rady miasta :))nawet nie śledzę co się w tych sesjach miasta dzieje,nie jestem w żadnym z "obozie " ja odporny na zaczepki, a ktoś tu odporny na zrozumienie a ktoś tu odporny że swoje zdanie mogę wygłosić. A Ty się unosisz jakbyś miał władzę decyzyjna nad miastem.
139. Dodane przez Do 138, w dniu - 17-01-2022 09:20
A bo Ty to chyba wilk lub wilczyca Wschowy ,a my mieszkańcy to owieczki ,które nie rozumieją potęgi umysłu wybitnego duetu zadymiarzy .
140. Dodane przez Każdy sądzie według siebie niesamowite, w dniu - 17-01-2022 11:28
Stare przysłowie mówi, że każdy sądzi według siebie. Widocznie jesteś w jakimś duecie zadymiarzy a mi to przypisy jesz. I nawet pisze w rodzaju męskim, a wy do mnie jak do kobiety. Choroba jakaś?
141. Dodane przez Do wszystkich, w dniu - 17-01-2022 21:26
Właśnie odczytałem post pisany przez wspólnika radnej maszerującego na czele protestu na Westerplatte. Tekst napisany przez przypadek samodzielnie .Gratuluję poziomu i subtelnego tekstu ,a radnej gratuluję wspólnika-pisarza. W duecie na pewno będzie wam raźniej tworzyć że Wschowy kino Hel.Jeszcze raz szczere gratulacje .Wschowo obudź się ,póki nie jest za późno .Jedno kino Hel jak na tak małą Wschowę to i tak przesyt.
142. Dodane przez Do 141, w dniu - 17-01-2022 22:12
Też czytaliśmy ten bestseller.... fojne nie ??
143. Dodane przez Do 142, w dniu - 17-01-2022 23:01
Mam pomysła by naszemu duetowi zorganizować randkę w ciemno na Westerplatte oczywiście.Moze trochę ciśnienie opadnie w tych czarnych balonikach .
144. Dodane przez Do wszystkich. No prawie, w dniu - 18-01-2022 07:18
Zrobią deptak na Westerplatte za ciężkie miliony, obok stara mleczarnia u zaniedbane kamienice, paraliż komunikacyjny i kino Hel przestanie straszyć a droga koło starego cmentarza się poszerzy i Pan Burmistrz poczuje empatię u zrozumienie i tak już pięknie będzie we Wschowie i ten deptak na Westerplatte wszystko zmieni tak jak obiecał przed wyborami a ludzie się nabrali na marzenia nawet nie wiedząc że ulice Westerplatte trzeba pozyskać id starostwa. Mrzonki. Jak niewiadomo jak Wschowe dźwignąć to róbmy cokolwiek nawet deptak, będzie gdzie posiedzieć w lecie bo przy tych rosnących cenach kto wie jak będzie.
145. Dodane przez Deptak, w dniu - 18-01-2022 07:37
Deptak powinien być w innych miastach jest i funkcjonują tam sklepy a dla tych co protestują najpierw powinni podeptać sobie po głowie a potem na protest iść
146. Dodane przez Tylko spokoj, w dniu - 18-01-2022 07:45
Błędne decyzje lepiej zmienić na początku niż brnąć dalej bo sie obiecało marzenie. Pomyśleć gdzie lepiej i gdzie taniej deptak.
147. Dodane przez Do kom. powyżej, w dniu - 18-01-2022 10:27
Też tak uważam: mrzonki odłożyć.Skoro słynna obietnica senior taxi nie wymagająca przecież nakładów finansowych, pozwoleń ..itd. trwala aż 3 lata(!!!) to ile będzie trwało wybudowanie deptaka skoro biorą się za to tacy amatorzy??? Wydawanie forsy na bzdety, to już ta ekipa pokazała, że potrafi.
148. Dodane przez Lola, w dniu - 18-01-2022 13:35
Serio właściciele tych sklepików uważają, że ich być albo nie być zależy od kilku miejsc parkingowych??? Nie widzą zupełnie zalet tego pięknego deptaka, nie widzą w nim szansy dla siebie??? Na wizualizacji widać jak ciągnie się aż do "okrąglaka" więc lokale przy Rynku także na ty zyskają. Może właśnie tam ktoś otworzy lokal gastronomiczny??? W Lesznie w dawnych Reserved jest nowa piękna kawiarnia, dlaczego nie u nas? Chłopak ze Wschowy otworzył japońską restaurację w Lesznie przy deptaku, dlaczego nie u nas??? Może ten deptak odmieni oblicze miasta. To totalne bzdury, że młodzi ludzie uciekają ze Wschowy, zupełnie nietrafiony argument. Dlaczego ludzie narzekają na nasze piękne miasto nazywając je skansenem i równocześnie nie dopuszczają do jego rewitalizacji, upiększenia. Czy rzeczywiście lepiej nic nie robić i blokować wszystko??? Patrząc na kino Hel to właśnie widzę.
149. Dodane przez Do 148 - Loli, w dniu - 18-01-2022 14:10
Dlaczego? Jest jedna odpowiedź  
Mieszkańcy Leszna - ok.63 000, Wschowy - niecałe 14 000 
Liczby mówią same za siebie
150. Dodane przez Do ludzi, w dniu - 18-01-2022 14:20
Lola, czy Ty widzisz co Ty piszesz? Piszesz tak "To totalne bzdury, że młodzi ludzie uciekają ze Wschowy, " po czym piszesz, że chłopak że Wschowy otworzył japońska knajpkę w Lesznie? Lola dlaczego? Może trzeba czynsze obniżyć żeby zachęcić do otwierania u nas? Tylko czy będzie ludzi stać w miasteczku bez prawie przemysłu?
151. Dodane przez Niestety, w dniu - 18-01-2022 15:49
W latach 2002-2020 spadek ludności o 3,5 procent. Lola, czyli cos jest na rzeczy?
152. Dodane przez Zebyt, w dniu - 18-01-2022 16:39
I na to idą nasze podatki na ta straż miejską we Wschowie panie Antkowiak dlaczego straż miejska nie pracuje w weekend i nie na nocki może warto zrobić referendum czy nie zlikwidować straży miejskiej ciekaw jestem opinie ludzi
153. Dodane przez Straż wiejska, w dniu - 18-01-2022 17:04
Panie Antkowiak fajnym pomysłem byłoby referendum na temat straży miejskiej czy oni są w naszym mieście potrzebni mieszkam niedaleko miejsca gdzie parkują i widzę ich dopiero chwilę przed 8 jak przychodzą po auto nie pracują w weekendy i w nocy gdzie najwięcej się dzieje niech ludzie zdecydują czy oni są nam naprawdę potrzebni lepiej wykorzystać te pieniądze na coś pozyteczniejszego szanuję pana i podziwiam
154. Dodane przez Hmmm, w dniu - 18-01-2022 17:08
Wschowa, to małe miasteczko. Rynek upadł pod względem handlowym po zamknięciu ruchu. Ja się nie dziwię, że sklepikarze się boją. Każdy się boi o utratę pracy czy środków do życia. Dobry burmistrz najpierw robi debate, rozeznanie a potem wyda pieniądze na plany. U nas jest odwrotnie. Poza tym u nas każdy burmistrz uskutecznial rozgrywki personalne, zwalnia tamtych a zatrudnia swoich i tak od bardzo dawna nie liczy się interes gminy, interes społeczny tylko swój osobisty. I od wieku lat Opozycja potem robi na złość burmistrzowi, a burmistrz opozycji i zwalnia kogo się da szukając popleczników. Jak tu ma być dobrze? Jeden drugiemu zazdrosci.Może jak wygra burmistrza który połączy ludzi w trosce o dobro gminy a nie podzieli to cos drgnie?
155. Dodane przez Jestem na tak, w dniu - 18-01-2022 18:49
Realizacja projektu ożywi miasto- spójrzcie Mieszkańcy jak widowiskowa jest ulica Westerplatte od wjazdu od strony Leszna- aż prosi się o taką inwestycję. Odremontowane kamienice, stoliki z parasolami i ławki w okresie letnim przyciągną mieszkańców i turystów, a takie wydarzenia jak organizowane od pewnego czasu jarmarki, zamiast schowane, niewidoczne na Rynku z korzyścią dla Was będą tętnić życiem
156. Dodane przez Cyz, w dniu - 18-01-2022 20:17
W okresie letnim ludzie raczej szukają wody, natury, nie zieleni w betonie. Wizja piękna a deptak na Niepodległości jeszcze lepszy, nad wodę tamtędy też jadą, może zrobią sobie przerwę by posiedzieć w lecie na deptaku:)
157. Dodane przez Jola, w dniu - 18-01-2022 22:05
Pan Bielak nie prowadzi żadnej działalności na tej ulicy. Nie jest przedsiębiorcą. Bardzo łatwo to sprawdzić. Jest tylko jej mieszkańcem i reprezentuje ewentualnie protestujacych mieszkańców i przedsiebiorców tak to przynajmniej zrozumiaŁam z przekazu.
158. Dodane przez ---, w dniu - 18-01-2022 22:52
Przedsiębiorcy z Bohaterów Westerplatte nie mają żadnego przedstawiciela w osobie wyżej wspomnianego. Jest przedstawicielem samozwańczym
159. Dodane przez Do 154, w dniu - 19-01-2022 09:17
Tutaj żaden burmistrz nie będzie pasował, bo we Wschowie to co jeden to mądrzejszy.Przedsiebiorcy z Westerplatte wybrali sobie pełnomocnika .Ośmieszacie się.Kończę robić u was zakupy .Maszynka do strzyżenia włosów zamówiona w internecie .Do tej pory lubiłem chodzić do fryzjera że względów towarzyskich .Skończyłem Czekam na nową galerię ,a wy pretensje miejcie do Kochańskiej Juśkiewicz i swojego Super pełnomocnika. Jest mi za Was wstyd .Wstydzę się że jestem ze Wschowy .
160. Dodane przez Marek, w dniu - 19-01-2022 09:28
Pan Bielak na spotkaniu z przedsiębiorcami i mieszkańcami ul Westerplatte z przedstawicielami gminy, przedstawił się jako osoba reprezentująca wyżej wymienionych . Zastanawia mnie czy w przyszłości ten Pan przyjmie odpowiedzialność za upadek handlu na tej ulicy . Ulicę Westerplatte uważa za tranzytową . Też uważam ,że ulica Westerplatte będzie doskonałym dojazdem tranzytowym do marketu Aldi , który ma powstać w miejscu dawnego Tesco, oraz do nowo powstającego Czeskiego kompleksu handlowego przy targowisku . Po co zdaniem tego pana spowalniać deptakiem dojazd do tych minigalerii. A piesi dotrą do tych marketów omijając ruchliwą samochodową ul Westerplatte przez park Herbergera .Gratulacje ?! Czekamy na rezultaty tak nidzisiejszego wręcz zmurszałego myślenia , panie reprezentancie ???
161. Dodane przez Do Joli, w dniu - 19-01-2022 09:39
Trzeba było stanowczo na zebraniu powiedzieć, że nie życzycie sobie by Pan Bielak podawał się za waszego przedstawiciela .To samo tyczy się Kochańskiej ,która przyszła robić sobie jak Burmistrz powiedział kampanię wyborczą ,a Juśkiewicz myślała ,że jest na sesji rady miejskiej.OK i S-J pewnie nie interesują Wasze problemy tylko lans .Jako radne powinny wiedzieć w czym uczestniczą i w jakim celu się spotkaliście. Mżonki Kochańskiej są już denerwujące .Kino Hel i ulica 17 Pułku Ułanów na długości cmentarza żydowskiego .
162. Dodane przez Mieszkaniec Daszyńskiego, w dniu - 19-01-2022 09:53
Fajnie będzie nadal ul Westerplatte tranzytem dojechać do nowobudowanego marketu przy dawnym Tesco. Nie chcemy deptaka na ul Westerplatte, przecież to najkrótsza droga z tej części Wschowy do marketów i na12 do Głogowa.
163. Dodane przez do 160 do Pana Marka, w dniu - 19-01-2022 11:48
Na spotkaniu Pan Burmistrz podkreślił że chce zrobic deptak ponieważ Martwi sie o Utargi sklepów na ul. Westreplatte i nie chce żeby klientów Tychże sklepów przejęły galerie. zalatuje hipokryzją. Po co więc pozwala stawiać takowe galerie ??
164. Dodane przez do 160, w dniu - 19-01-2022 11:53
A czy Pan Burmistrz przyjmie odpowiedzialność jeżeli w wyniku powstania deptaku na ul Boh.Westerplatte i zamknięciu ruchu ,popadają sklepy na tej ulicy? Pytanie Pana Marka jest obustronne.
165. Dodane przez Przedsiębiorca, w dniu - 19-01-2022 11:54
Przecież na spotkaniu były też osoby, które są za deptakiem w formie przedstawionej przez Burmistrza. Usłyszeliśmy, że w okolicy deptaka będziemy mieli dodatkowe miejsca parkingowe. Będzie współfinansowanie remontu kamieniczek. Ja nie rozumiem dlaczego mam dalej protestować skoro nic nie stracę na tym deptaku. Usłyszałem z pierwszej ręki jak sprawa wygląda a nie jakieś zmanipulowanie fakty. Uważam, że problemu nie ma, trzeba tylko dopilnować aby Burmistrz wywiązał się z tego co zostało powiedziane na spotkaniu.
166. Dodane przez Przedsiębiorcy nie dajcie sobą manipulować, w dniu - 19-01-2022 12:18
Manipulacja kilkoro radnych przeciwnych Burmistrzowi, próba posłużenia się mieszkańcami i przedsiębiorcami z ul Westerplatte w celu osiągnięcia wyłącznie swoich korzyści, zarządzanie chaosem poprzez wzbudzenie strachu co do przyszłości oraz posługiwanie się kłamstwem i oczernianiem pomysłodawców deptaka jest odrażające. 
Stop manipulantom, Wschowa zasługuje na ludzi, którym można zaufać, ludzi, którzy budują, a nie niszczą nasze Miasto 
Paniom Radnym ze świtą już dziękujemy
reklama
167. Dodane przez do 160, w dniu - 19-01-2022 12:19
na ul. Boh. Westerplatte jakoś handel nie upadł do tej pory mimo powstających jak grzyby po deszczu supermarketów. Więc nie wiem czy deptak jest bardziej potrzebny dla przedsiębiorców którzy do tej pory świetnie sobie tam radzą? czy bardziej dla Burmistrza i jego podupadającej kariery. Mija 3 lata jego Kadencji. Co Pan Antkowiak zrobił przez Te 3 Lata dla przedsiębiorców?mieszkańców ? oprócz Tego że podniósł znacznie podatki. Pytam Się CO??
168. Dodane przez Przedsiębiorcy nie dajcie sobą manipulować, w dniu - 19-01-2022 12:40
Manipulacja kilkoro radnych przeciwnych Burmistrzowi, próba posłużenia się mieszkańcami i przedsiębiorcami z ul Westerplatte w celu osiągnięcia wyłącznie swoich korzyści, zarządzanie chaosem poprzez wzbudzenie strachu co do przyszłości oraz posługiwanie się kłamstwem i oczernianiem pomysłodawców deptaka jest odrażające. 
Stop manipulantom, Wschowa zasługuje na ludzi, którym można zaufać, ludzi, którzy budują, a nie niszczą nasze Miasto 
Paniom Radnym ze świtą już dziękujemy
169. Dodane przez do 165, w dniu - 19-01-2022 13:31
Może niech Pan burmistrz zacznie od wyremontowania i współpracy w remoncie kamienic na Westerplatte a jeśli zostana juz skończone te remonty .Niech robiĄ wtedy deptak . To jest od d... strony wszystko. Wybaczcie ale wizualizacja a rzeczywistość to najcześciej dwa zupełnie inne oblicza
170. Dodane przez Artur, w dniu - 19-01-2022 15:31
Ja poprosiłem Panią Kasię Kochańską i Panią Emanuele o pomoc .Nie ma w tym Żadnej polityki. Jak można bezczynnie patrzeć na To co się w Tym Mieście teraz wyprawia ?? No pytam się JAK???!!! TU jechać ! Po mnie ! Pozdrawiam .Artur :))
171. Dodane przez Do 168, w dniu - 19-01-2022 15:45
Czy Ty przedsiębiorców uważasz za istoty, które same nie myślą?
172. Dodane przez do 168, w dniu - 19-01-2022 16:36
No coś jak Edward Gierek prawisz :)
173. Dodane przez Do Artura, w dniu - 19-01-2022 21:14
Już nie miałeś Arturze do kogo zwrócić się o pomoc .Dwie najbardziej zatwardziałe ,nieobiektywne przeciwniczki burmistrza .Odpowiedz sobie dlaczego Wschowa jest najbardziej zacofanym miastem w okolicy.To Juśkiewicz była prze poprzednią kadencję przy burmistrzach Czopku i Patalas .Co tamci burmistrzowie takiego dla miasta zrobili.Nasłuchałes się nienawistnych ludzi , którzy Twoją osobą chcą coś uzyskać. Ty masz być narzędziem w ich rękach do walki z burmistrzem .Zacznij myśleć samodzielnie .
174. Dodane przez wschowianin, w dniu - 19-01-2022 21:29
Ludzie, przecież wiadomo od dawna, że ten deptak za kadencji obecnej ekipy z ratusza nie powstanie. I za innej pewnie też nie. Im nawet nie chodzi o to, aby on tu był. (...) Pamiętacie projekty i wizualizacje na tereny zielone we Wschowie? - Park Wolsztyński, Park Tysiąclecia, Tereny wokół murów starego miasta? link dla przypomnienia: https://parkiwschowa.wixsite.com/wschowa Nie pamiętam dokładnie, ale chyba też ciężkie pieniądze na to poszły.  
Czy nie jest dziwnym zbiegiem okoliczności, że tamte projekty i wizualizacje robiła ta sama pracownia która teraz "wygrała" konkurs na deptak? Piękne projekty, ładne białe kamienice, tu drzewko, tam ławeczka - ludziom się podoba, kupują to oczami. A NASZE pieniądze poprzez ratusz idą do wygrywającego.  
Swoją drogą ciekawa sprawa, że poprzednio projekt z ARCHAID był jedyny i wygrał konkurs, a teraz na deptak były 2 projekty i ten drugi został wykluczony, a ARCHAID został i jako jedyny wygrał konkurs. Czy tylko mi coś tu śmierdzi???
175. Dodane przez Do 174, w dniu - 19-01-2022 21:48
Jak Ci śmierdzi to się umyj.Poczytaj sobie jakie zmiany następują w Lesznie .Rewitalizacja Nowego Rynku i Placu Metziga 50 mln.,remont basenu 60 mln. ,a ty po wschowsku jak kargul ....tutaj zawsze będzie zacofanie .
176. Dodane przez Do 174, w dniu - 19-01-2022 22:12
Rzeczywiscie to ta sama firma co w zeszłym roku pokazywała takie ladne obrazki z Parku Wolsztynskiego i Parku nad stawami. Pewnie wzięli za to kupę kasy i nic z tego nie wyszło. I teraz znowu narysowali nam na nowo centrum Wschowy za 30 tyś zł. A do wzięcia mają jeszcze 200 tyś naszych - podatników pieniędzy. Ciekawe jaki znajomy ratusza przytuli na budowie deptaka.
177. Dodane przez do 174, w dniu - 19-01-2022 22:55
Bardzo trafne spostrzezenia!  
Chodzi o obietnice tak, jak by dalej prowadził kampanię wyborczą. Piękne projekty, ktore działają na wyobrażnie - to po prostu marketning, a sam na spotkaniu mówi, że pieniędzy nie ma i nie wiadomo czy deptak w ogole powstanie, ale co tam - marketing jest. 
Zobaczymy co dalej ....
178. Dodane przez Do 176 i 177, w dniu - 19-01-2022 23:08
Ty chyba sądzisz sama po sobie ,że każdy kombinuje jak sama to robiłaś.
179. Dodane przez Do 176 i 177, w dniu - 19-01-2022 23:09
Ty chyba sądzisz sama po sobie ,że każdy kombinuje jak sama to robiłaś.
180. Dodane przez do Wschowianin 174 od Artur, w dniu - 19-01-2022 23:35
Śmierdzi i to bardzo . zapraszam do kontaktu.
181. Dodane przez do 177, w dniu - 19-01-2022 23:59
Tak, marketing w pozorne inwestycje, sprzedają nam w internetach ładne obrazki oderwane od wschowskiej rzeczywistości,a tak naprawdę skłócają wschowian o rzeczy nierealne do spełnienia. I trzeba mieć jeszcze na uwadze, że te piękne obrazki z ARCHAIDA dużo nas - podatników kosztują. Oni za darmo tego nie robią.
182. Dodane przez Do 178, w dniu - 20-01-2022 09:27
Masz rację:) wiem jak można kombinować, ale musiałabym być u władzy kiedykolwiek żeby pokombinować.
183. Dodane przez fred, w dniu - 20-01-2022 09:51
Na drugi raz zamiast robić marsz po głównej ulicy proponuję spotkanie pod ratuszem z megafonami. Zaprosić (...) do rozmowy na żywo najlepiej przy kilku kamerach. A jak nie wyjdą do narodu to filmy w internet z hasztagiem "#coonrobi" czy jak on to pisze i w świat wysyłać.
184. Dodane przez strażacka, w dniu - 20-01-2022 09:59
A ja mieszkam na strażackiej we Wschowie i chciałabym mieć tu deptak. Jest tu monopolowy, fryzjer, optyk i sklep z młotkami, niedaleko do banku. Myślę, że to najlepsza lokalizacja na deptak. I jest przejście do naszej wschowskiej Kastoramy Co o tym myślicie. Mam nadzieję, że przedsiębiorcy ze Strażackiej mnie poprą, to duża szansa na rozwój dla nich. W optyku można stoliki wystawić i drożdżówki i lemoniadę sprzedawać. A my będziemy mieli spokój, nie będą nam te przebrzydłe auta jeździć i parkować na ulicy. I to w jednym miejscu równolegle, a w innym prostopadle. To jest skandal, że tu jeszcze nie ma deptaka.
185. Dodane przez X, w dniu - 20-01-2022 10:17
Sama sobie piszesz ,sama sobie odpowiadasz. Ile ty masz lat kobieto. Wymyślasz coraz to nowe wątki teraz wymyśliłaś aferę z projektami .Sugerujesz jakieś afery .Burmistrz dawno za to twoje kłapanie językiem powinien podać cie do sądu .Dziwię się tylko twoim kolegom z RoW.Oni tego twojego zdziecinnienia nie widzą ?Dziwne towarzystwo .
186. Dodane przez Do 184, w dniu - 20-01-2022 11:41
Można z całej Wschowy zrobić deptak:) No prawie z całej i będzie fajnie spacerowo i będzie galeria pod gołym niebem i będzie oryginalnie na tle innych miast.
187. Dodane przez bob, w dniu - 20-01-2022 12:34
Myślę, że można mieć niezłą zabawę pisząc komentarze, czy je czytając, a każdy przekonany o swoich racjach. Trolowanie tez tu widoczne. 
Pewnie by tak nie było, gdyby konsultacje z mieszkańcami burmistrz robił przed planem a nie po.
188. Dodane przez 1, w dniu - 24-01-2022 21:51
TAK dla deptaka
189. Dodane przez Takim, w dniu - 02-02-2022 08:17
Mam pomysł dla burmistrza żeby zrobił referendum w sprawie odwołania straży miejskiej i wprowadzenia kart do odbijania dla pańskich urzędników wtedy może popracują pełne 8 godzin
reklama
190. Dodane przez Pytam, w dniu - 14-02-2022 19:15
Ciekawe ile nieprawidłowych aktów notarialnych przy spr,edaży zabytków dotyczy mieszkań na ul Westerplatte. Ciekawe dlaczego organizacja CzsArt dopilnowała , aby przy sprzedaży kina Hel WKZ wydał decyzję zgodnie z ustawą , natomiast w ponad 80 takich samych przypadkach sprzedaży lokali w zabytkowych budynkach , biernie się przyglądała . Co ma znaczyć takie wybiórcze podejście do ochrony zabytków . Czy ta wybiórczość nie ma przypadkiem prywatnego podłoża . Czy osoby z tej organizacji należą do grona tych osób , które niezgodnie z prawem również nabyły lokal?????
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie na wynaję... Rawicz 1350
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Działka ogrodowa Leszno 35000
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj