Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Wolsztyn arrow Jeden dom czy domki pod wynajem?

Inwestycja w Starkowie budzi społeczny niepokój

Jeden dom czy domki pod wynajem?

27.10.2022. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

(fot. Bartłomiej Klupś)
Z dużym niepokojem na inwestycję realizowaną przy ul. Wiewiórkowej w Starkowie patrzą właściciele okolicznych domków letniskowych. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania, na działce może być postawiona zabudowa rekreacji indywidualnej. - Tutaj powstaje coś na wzór ośrodka wczasowego - podkreśla jeden z letników.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Jest to uszyte pod pozorem domu letniskowego. Dla nas wszystkich jest jasne, że mamy ewidentną niezgodność z planem miejscowym. Na jednej działce jest postawiony budynek złożony z sześciu modułów i zasadniczo każdy z nich jest oddzielnym domkiem letniskowym. Pojechaliśmy do starostwa dowiedzieć się jak sprawa wygląda. Został nam udostępniony projekt budowlany. W tym projekcie budowa jest przedstawiona jako
pojedynczy dom jednorodzinny. Wiemy też ze starostwa, że na etapie prowadzenia postępowania o wydanie pozwolenia na budowę podnoszona była kwestia, czy faktycznie jest to budynek letniskowy rekreacji indywidualnej. Inwestor oświadczeniem załatwił temat, pisząc, że tak właśnie jest. Zaznaczył, że posiada bardzo dużą rodzinę, a poza tym nigdzie w przepisach nie ma zapisu ile dokładnie lokali może być w takim budynku. Starostwo przyjęło to oświadczenie i wydało pozwolenie na budowę -
powiedział nam jeden z letników, z którym rozmawialiśmy w Starkowie.

Inwestor realizuje bliźniacze inwestycje na dwóch sąsiadujących ze sobą działkach. Okoliczna społeczność jest bardzo zaniepokojona i obawia się, że kolejny sezon wakacyjny będzie znacznie różnił się od dotychczasowych.

- Jeśli budynki będą wynajmowane, to spodziewamy się dużo większego natężenia ruchu, hałasów, braku spokoju, ale ważne są też kwestie dotyczące dostawy wody, czy odprowadzenia ścieków. Naszą intencją nie jest przeszkodzić w prowadzeniu inwestycji, ale problemem jest jej skala. Okoliczni mieszkańcy byli w stanie dostosować się do zasad, które zostały ustanowione planem miejscowym, lecz widzimy, że tutaj jest to jakiś "myk" - dodał właściciel domku letniskowego.

Skontaktowaliśmy się z inwestorem, lecz nie chciał udzielać żadnego komentarza w tej sprawie. Od starosty wolsztyńskiego, Jacka Skrobisza, usłyszeliśmy, że w kompetencjach starostwa leży wydanie pozwolenia na budowę, po sprawdzeniach czy dokumentacja projektowa jest zgodna z decyzją o warunkach zabudowy. Dalsze kwestie rozstrzyga jedynie nadzór budowlany.
 
Komentarze (75)
1. Dodane przez niezły kombinator, w dniu - 27-10-2022 09:13
niezły kombinator z tego inwestora to przecież wrażnie widać że to pod wynajem
2. Dodane przez m, w dniu - 27-10-2022 09:16
dramat. zrobią się fawele jak na przemieściach buenos:)
3. Dodane przez heh, w dniu - 27-10-2022 09:24
jak widać co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie.... najpierw osłonin i dziwna impreza a teraz domki..
4. Dodane przez Zbulwersowany, w dniu - 27-10-2022 09:33
To przykład klasycznej patologii. Rolą urzędu i opłacanych z podatków urzędników jest ochrona społeczeństwa przed tego typu cwaniactwem. Nie trzeba być ekspertem budowlanym, aby stwierdzić, że nie jest ani 1 budynek letniskowy, ani nie będzie wykorzystywany na indywidualne cele rekreacyjne. Drogi są dwie: albo unieważnienie pozwolenia na budowę (co wymaga czasu i decyzji sądu) albo kontrola miejscowego nadzoru budowlanego. Zresztą sam starosta jednoznacznie to sugeruje, że to właściwy organ. PINB stwierdzi niezgodność z projektem i wydanym pozwoleniem na budowę, jak również z przeznaczeniem w świetle miejscowego planu zagospodarowania. Swoją decyzją wstrzyma roboty budowlane, wezwie do prowadzenia ich zgodnie z ustaleniami pozwolenia i miejscowego planu. W przypadku braku należytej reakcji kolejny krok to zarządzenie rozbiórki nieruchomości i sprawa zostanie rozwiązana.
5. Dodane przez pfuu, w dniu - 27-10-2022 09:38
niezle jaja!
6. Dodane przez bbb, w dniu - 27-10-2022 09:39
To zrobiło się powszechne i prawo za tym nie idzie a powinno.
7. Dodane przez Rem, w dniu - 27-10-2022 10:00
Fajne od kiedy kiedy można wynająć? 
Więcej takich leśnych ośrodków , takiego odpoczynku ludzie teraz szukają , ja jestem za
8. Dodane przez To jest szok, w dniu - 27-10-2022 10:10
W pełni zgadzam się z komentarzem 4. To czas na szybkie i skuteczne działanie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Nie można dopuścić, aby tego typu "patoinwestycje" powstawały. W przeciwnym razie będziemy mieli wysyp takich sytuacji. To śmianie się prosto w twarz prawu, urzędom i ludziom.
9. Dodane przez ad 7, w dniu - 27-10-2022 10:24
Pod każdym artykułem daje taki komentarz, żeby zaburzyć dyskusję.
reklama
10. Dodane przez Paula, w dniu - 27-10-2022 10:27
Jeszcze nic się nie wydarzyło a komuś to przeszkadza, to jest właśnie polski donosiciel, a może będzie ok? 
Miejscowości wokół wokół jeziora są miejscowościami turystycznymi ,to nie Ciechocinek a zaniepokojony sąsiad może zamieszkać na pustyni, jak chce być sam. 
Woda, las , powietrze jest dla wszystkich i nie ma tutaj żadnych ograniczeń. 
Nie wydaje mi sie żeby właściciel pozwolił sobie na uciązliwe wynajmowanie i hałas,jestem przekonana ze zrobi to rozsądnie. 
Życzę mu powodzenia.
11. Dodane przez aaa, w dniu - 27-10-2022 10:33
to nie jest łamanie prawa itp itd....takie ono jest. źle napisano plan zagospodarowania a to są konsekwencje edukacji ludzi pracujących w urzędach. plany powinien być zero jedynkowy bez możliwości interpretacji itp. niestety w polsce wszystko można interpretować jak się chce...
12. Dodane przez Karol, w dniu - 27-10-2022 10:55
Kogoś boli, że inwestor ma głowę na karku. 
Bardzo estetyczna zabudowa.
13. Dodane przez Do 7, w dniu - 27-10-2022 11:03
Napisz cwaniaku gdzie mieszkasz , to wynajmę pomieszczenia od twojego sąsiada, wstawię tak tokarkę i rozpocznę świadczenie usług. Ludzie szukają dobrego tokarza.
14. Dodane przez Lukas, w dniu - 27-10-2022 11:17
INWESTOR JUŻ DOBRZE WIE CO MOŻE WYBUDOWAĆ I TO LOGICZNE, ŻE PÓJDZIE W ALA DOMKI I ILOŚĆ BO KASA DUŻO WIĘKSZA. NADZÓR I NAWET TV TU NIE POMOŻE BO LICZY SIĘ HAJS, A NIE BARANY !
15. Dodane przez ad 10, 12, w dniu - 27-10-2022 11:26
To samo w komentarzach 10, 12. Ktoś ma przyjemność z ciągłego psucia dyskusji, pod każdym artykułem.
16. Dodane przez peterpan, w dniu - 27-10-2022 11:45
do Paula kom 10 
bo widzisz dziecko zasady są po to ,żeby ich przestrzegać i do tego opłacamy armię potrzebnych lub niepotrzebnych urzędników
17. Dodane przez Dzialac, w dniu - 27-10-2022 11:46
Nakazać rozbiórkę jeśli niezgodne. Jeśli nie poskutkuje każdego dnia kara w górę. Tylko czy urzędnicy sie odwaza i jakie plecy ma u nich.
18. Dodane przez Szambiasz, w dniu - 27-10-2022 11:49
Jaki wynajem ?? Tam woda tak wali kałem i moczem bo nie ma kanalizy, że potruje ten inwestor tych letników ( swojej dużej rodziny ).
19. Dodane przez Wróg Bociana., w dniu - 27-10-2022 11:50
Ludzie opamietajcie się. Każdy by chciał wypoczywaj w tak przepieknym miejscu sąsiadującym z lasem. A, że jeden sąsiad zazdrości inwestorowi, to wielkie halo. Złośliwy Pan ma do innych sąsiadów tez problem. Zawsze się jeden taki znajdzie. Pozdrawiam.
20. Dodane przez do 10, w dniu - 27-10-2022 12:01
No i OK , ale niech inwestuje na terenach do tego przeznaczonych. Tam jest plan zagospodarowania , do którego trzeba się dostosować. Gdy powstawał ten plan, nadzór budowlany sypał karami na lewo i prawo, kazał ściągać płytki chodnikowe spod utwardzeń pod grille , nakazywał rozbierać wiaty i altanki, a to nikomu nie przeszkadza? Że nagle nadzór budowlany nie może trafić na kontrolę tej samowolki? No to heloł, albo jest jakieś prawo i się wszyscy do niego stosują, albo tnijcie las żeby było bliżej do jeziora. "Zaniepokojony sąsiad" " Kilkunastu "Zaniepokojonych sąsiadów" jakoś potrafiło się dostosować i zabudować działkę zgodnie z planem zagospodarowania, więc o co sapiesz. Postaw , to co masz zgłoszone w projekcie i nikt nie będzie się czepiać.
21. Dodane przez ad15, w dniu - 27-10-2022 12:15
Dla Pana Dyskusja ma sens tylko jeśli idzie z Pana nurtem myślenia.  
Jeśli wyrażona została zgoda to nie ma sensu dalej dyskutować - ktoś ma pomysł na biznes i brawo. Jeśli ktoś buduje się/kupuje działki w okolicy innych pustych to musi kalkulować ,że nie wie w przyszłości co tam się będzie działa - równie dobrze trzeba liczyć się z tym ,że otworzy się tam dyskoteka.
22. Dodane przez igor, w dniu - 27-10-2022 12:15
Pytanie kto jest inwestorem i jakie jest powiązanie z gminą Przemęt ???
23. Dodane przez Do 21, w dniu - 27-10-2022 12:40
No widzisz , nie masz pojęcia o czym piszesz. Tam jest plan zagospodarowania, który wskazuje zabudowę rekreacyjną indywidualną. Czyli nie ośrodek wypoczynkowy, nie dyskotekę i nawet nie biedronkę czy inną żabkę. Jeżeli tego nie rozumiesz , to wróć do podstawówki skoro tekst pisany jest dla ciebie za trudny. Nikt nie stoi ponad prawem. To inwestor dokupił pustą działkę i na chama próbuje rumakować. Mówiąc , krótko koleś minął się z prawdą składając oświadczenie w Starostwie, a ktoś bezmyślnie i bez refleksji to przyklepał, bo nie chcę czego innego sugerować co się ciśnie na klawiaturę. Może niech Nadzór budowlany zweryfikuje projekt i pozwolenie na budowę z tym co powstaje i zobaczymy.
24. Dodane przez Iwona, w dniu - 27-10-2022 12:58
do kom. 22: Bardzo dobre pytanie. Kto i ile zapłacił urzędnikowi - można zapytać. W tej sprawie pytania warto publicznie zadawać. Prawo powinno być równe dla wszystkich bez wyjątku. Plan zagospodarowania dla tego terenu jest czytelny i mówi wprost o jednym budynku. Wszyscy właściciele działek musieli się do niego dostosować, niektórzy zapłacili kary za nielegalne budowle postawione przed uchwaleniem planu. Mam nadzieję, że nadzór budowlany w Wolsztynie już się dowiedział o tym problemie i podejmie stosowne kroki.
25. Dodane przez Zyta, w dniu - 27-10-2022 13:21
Mam wrażenie ze sąsiadów boli że ktoś miał pomysl i ten pomysł realizuje i niestety zgodnie z prawem to takie nasze judzenie tam wokół są pola lasy ulica szeroką są wytyczone miejsca na parking budowa jest i może trwać przez długi czas i jeden dzień dłużej cieszcie się sąsiedzi bo może dzięki takim inwestycjom będziecie może mieć i kanalizację i wodę pożegnacie się z hydroforami a tak szczerze czy gdyby wszystkim sąsiadom w tym rejonie sprawdzić szamba to macie dno??? W tym szambie? A swoją drogą ładna nazwa ulicy wiewiorkiwa
26. Dodane przez Letnik, w dniu - 27-10-2022 13:21
Wreszcie piękne domki , czekam na wykończenie chętnie przyjadę na kawę na kilka dni. 
I co zrobicie & nic ha ha ha ha ha ha
27. Dodane przez Zyta, w dniu - 27-10-2022 13:23
Raz jeszcze zgadzam się z komentarzem nr 12 brawo inwestor gorszy jest aqvarius i horyzont park tu jest natura jest pieknie
28. Dodane przez Adcd, w dniu - 27-10-2022 13:28
Sądzę że komentarze są zbędne ktoś kupił działki dostał pozwolenie i postawił sobie co chciał jak będzie to użytkował jego sprawa i jego pieniądze zazdrość ludzka nie zna granic. Nic się jeszcze nie wydarzyło a już gdybanie że zakłóci to ciszę i spokój, a może to sąsiedzi nie są zbyt spokojni i zakłócają spokój właściciela tych działek. Budowa jeszcze nie jest ukończona a już sąsiedzi wywołali aferę a portal podchwycił temat i dodał jeszcze swoje. Sądzę że z tym jak to go nazywają inwestorem będzie mniej problemów niż z sąsiadami którzy widząc już po zachowaniu są zawistni i zazdrośni. Ludzie którzy chcą mieć ciszę spokój niech kupią domek w lesie chociaż pewnie tam ptaki będą za głośno dla nich. Pozdrawiam i współczuję inwestorowi.
29. Dodane przez Halina, w dniu - 27-10-2022 13:33
Proszę wskazać, w którym miejscu w Starkowie znajduje się ulica Wiewiórkowa.
30. Dodane przez Zal, w dniu - 27-10-2022 13:46
To to samo jakby ten teren podzięki na 20 działek i pobudował na każdej domeczek. Jeden pies
31. Dodane przez Do 29, w dniu - 27-10-2022 13:56
Tam gdzie ta patodeweloperka. Niestety gmina jest zainteresowana jedynie ściąganiem pieniędzy z działkowiczów tytułem podatków i zbyt leniwa, żeby nadać numery porządkowe i "przyklepać" nazwy ulic które funkcjonują już od kilkunastu lat. Już jeden taki wniosek był złożony. Ciekawe czy i na jakiej podstawie koleś zgłosi prowadzenie działalności gospodarczej. A może pieniążki do rączki?
32. Dodane przez do 25, w dniu - 27-10-2022 14:00
Najbardziej boli, że są tacy ignoranci jak ty. Przez takich kombinatorów w tym kraju nigdy nie będzie normalnie. Z Ukrainy się śmieją, a tu tacy sami wsiowi oligarchowie jak inwestor. Nie stoisz ponad prawem. Może szef tego urzędnika, który przyklepał te zezwolenie przyjrzy się decyzji swojego podwładnego. Pożyjemy, zobaczymy.
33. Dodane przez Do 25, w dniu - 27-10-2022 14:08
Szambo powiadasz Zyto inwestorze. Sama zakopałaś szambo w granicy, a na projekcie masz wpisane , że inwestycja nie oddziaływuje na środowisko i pobliskie nieruchomości. Twój sąsiad nie może zrobić ujęcia wody w promieniu 15m od lokalizacji Twojego zbiornika czyli oddziaływujesz dobre 10 m na czyjąś posesję.. Nie takie kruczki będą wychodzić. I te 10 kubików na sześć oddzielnych lokali. Przecież tam będą kałużywę pompować co dwa dni o ile do lasu nie puścisz, bo za beczkę trzeba już 160 zł zapłacić. A może u Ciebie trzeba tę szczelność sprawdzić.
34. Dodane przez marekx, w dniu - 27-10-2022 14:12
Czesc komentujacych jest ......, znajomi inwestora, albo czytac ze zrozumieniem nie potrafia. 
Wyraznie napisano, ze plan zagospodarowania dopuszcza jeden (slownie jeden) budynek, ja na zdjeciach widze ich kilka. Inwestor juz w fazie wydawania pozwolenia poswiadczyl nieprawde (na co sa stosowne paragrafy). Tak jak ktos sugeruje zazdrosc i inne takie - nie, tu chodzi o rownosc wobec prawa, jest plan trzeba sie dostosowac, znam przypadki, ze nadzor potrafil sie czepiac nawet o kolor dachowki, a tu co mamy? szkoda gadac
35. Dodane przez Jan, w dniu - 27-10-2022 14:15
Trafił się cwaniak :)
36. Dodane przez Piotr, w dniu - 27-10-2022 14:16
do kom 30 - to nie takie proste, jest plan, ktory zazwyczaj nie dopuszcza do takich sytuacji, bo okresla minimalna wielkosc dzialki. Jako ciekawostke dodam, ze bedac w tym roku na Majorce u znajomych dowiedzialem sie, ze tam aby legalnie sie budowac dzialka musi miec min 14 tyś m2 (to prawie półtora hektara !!!)
37. Dodane przez K81, w dniu - 27-10-2022 14:46
- dzień dobry, chciałbym wynająć domek 
- ale wie Pan, okolica spokojna, sąsiedzi wrażliwi, musielibyście oświadczyć, że nie będzie hałasu, imprez do białego rana itp. 
- nie no wiadomo, my spokojni jesteśmy, my tylko na Euforie i za 2 dni nas nie ma. 
Serio, co mogłoby pójść nie tak.
38. Dodane przez Paula, w dniu - 27-10-2022 14:52
Miejscowy plan pozwala zabudować15% powierzchni działki ,czyli około 235 m.Jaka jest różnica pomiędzy tym budynkiem ,który naprawdę jest gustowny od murowanego betonu z 15 pokojami,który może powstać na sąsiednich działkach a jest ich jeszcze około 7-8 w tej lini.Mysle że bardziej chodzi o to że nieruchomości na tej ulicy stracą wartość przy ewentualnej sprzedaży.Każdy ma prawo budować zgodnie z projektem i jak zauważyłam to ta budowa jest wykonywana od linijki.Znam właściciela i mam całkowicie odmienna zdanie w tym temacie ,wiem że nie pozwoli sobie na fuszerkę.
39. Dodane przez Wacek, w dniu - 27-10-2022 15:19
Rząd, Prezydent łamią wielokrotnie Konstytucje i co ? Wszystko jest okej, przechodzimy nad tym jakby nic się nie stało ! Dajcie spokój inwestorowi ! Nasz kraj to chory kraj, gdzie panuje bezprawie !!!
40. Dodane przez Do 39, w dniu - 27-10-2022 16:47
To co. Jak sąsiad kobitę leję, to też będziesz swoją lać, bo pół Zakopanego też tak robi ?
41. Dodane przez Oskar, w dniu - 27-10-2022 17:08
Nie wiem czemu ludzie mają problem człowiek ruszy głową i wymyśli sobie pomysł na biznes a i tak znajdzie się ktoś komu to nie będzie pasować takim inwestorom powinno się dać szanse i poczekać aż wszystko zostanie skończone. W okolice Boszkowa przyjeżdża bardzo dużo turystów w sezonie i mogą oni sobie spędzić tam bardzo miło czas sam z wielką chęcią bym przyjechał do takich domków
42. Dodane przez Nie wierze, w dniu - 27-10-2022 18:42
Nie od dziś wiadomo, że ludzie w Polsce są równi i równiejsi. Tutaj mamy idealny przykład. Goły okiem widać, iż nie jest to jeden budynek. Komiczne są próby uzasadnienia, że jest inaczej. Mogę zrozumiem frustrację pozostałych włascicieli, którzy musieli dokładnie trzymać się wytycznych planu zagospodarowania terenu, a tu...no cóż...myślę, że tą sprawą powinna się zainteresować prokuratura.
43. Dodane przez Do 39, w dniu - 27-10-2022 18:50
Sam sobie zaprzeczasz. To można kraść czy tylko trochę można kraśc.
44. Dodane przez Aga, w dniu - 27-10-2022 20:05
Chodzi o to że kupujesz działkę bo chcesz odpocząć a tu zjada się ludziska na wynajem ,wiadomo jak to w Boszkowie wygląda .Oni są na urlopie i życie utruja . Dlatego jest plan zagospodarowania i może trzeba go bardziej uszczelnić.
45. Dodane przez PL, w dniu - 27-10-2022 20:15
Zgłosić Prokuraturze Krajowej możliwość popełnienia przestępstwa przez urzędników starostwa w Wolsztynie i Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego to może ktoś zareaguje? 
Gospodarze powiatu i inspektor nie wiedzą co TU i TERAZ?! 
Korupcja? 
A może to jest ta właśnie,,DUŻA RODZINA"?
reklama
46. Dodane przez Secondo, w dniu - 27-10-2022 20:42
Kolejni konfidenci jak w Osloninie..jeszcze nie skończył a już kapusie w urzędzie byli..skąd wiecie co tam będzie? Może pary beż dzieci jak to teraz w modzie? Druga sprawa,jeśli tyle ich jest to każdy będzie sąsiada pilnował żeby nie od....l! A i drugi będzie patrzył "jakoś" się zachować przed sąsiadem z domku...odrazu trzeba donosić? No chyba że tam w tych jednorodzinnych domkach zebrała się cała śmietanka ubiegłego ustroju!!! To sorki..zrozumiałe
47. Dodane przez Obiektywny, w dniu - 27-10-2022 22:02
Nie wiem w czym problem maja sąsiedzi? Ta zienia jest przeznaczona pod rekreację i domki wypoczynkowe które inwestor stawia. Tam nie będzie ośrodka ze stołówka itp rzeczami tylko ileś tam domkow które tam stoją wszędzie. Po prostu sąsiada boli ze będzie większy ruch rotacja itp. Swiat idzie do przodu i się wszystko rozbudowywuje i prze naprzód gdyby nir to to Leszno dalej by było w okolicach rynku otoczone wałami a my byśmy polowali z łukiem w lesie. Nikt tam biedronki czy dyskoteki nie stawia a zwykle domki na które ma zezwolenie a emeryt jeden z drugim podnosi larum.
48. Dodane przez Rafik, w dniu - 27-10-2022 23:52
Największym problemem tego kraju jest to, że zawsze się znajdzie jeden co myśli, że będzie cwańszy niż inni. No i mamy takich Nowaków, Obajtków, Sasinów czy Horałów. Wszyscy narzekają, że prawo w Polsce jest skomplikowane i zagmatwane, ale nasze społeczeństwo nie dorosło do tego żeby było proste, bo zawsze się trafi jeden sprytniejszy , który będzie się chciał wcisnąć w dziurkę i przepchnąć na siłę. Jakoś nauczyliście się zatrzymywać przed pasami , bo tak nakazał ustawodawca. Psioczycie , ale stajecie, więc jaki problem i tu się do niego dostosować?
49. Dodane przez Ministrant, w dniu - 28-10-2022 00:28
W Boszkowie przy głównej ulicy wiatki stoją na całej działce, pawilon od granicy do granicy, wszystko bez pozwolenia i wszyscy mają to w d........
50. Dodane przez Ministrant, w dniu - 28-10-2022 00:38
Dziwie się ludziom że chcą to wynajmować, z jednej betonowej króliczarni uciekają i upychają się do drugiej, siedzą jeden na drugim i palą grille metr od wejścia, wystarczy jeden ,, super,, lokator i całe wczasy w (...) 
To wy ! Polaki cebulaki hehe
51. Dodane przez Człowiek z branży, w dniu - 28-10-2022 06:58
Kilka lat temu przy wjeździe do Święciechowy stawiano budynek składający się z kontenerów morskich. Czy tam powstało kilka budynków czy jeden? Analogicznie tutaj inwestor stawia budynek z gotowych segmentów. Dla mnie temat "wrażliwy" ale na prawie.
52. Dodane przez MARIO, w dniu - 28-10-2022 07:18
NAWET NIE TWORZĄ JEDNEJ BRYŁY BUDOWLANEJ NIE TWORZĄ SCALONEGO JEDNEGO DOMKU NIE MA POŁĄCZENIA MIEDZY DOMKAMI WIDOCZNA PRZERWA
53. Dodane przez Do 47, w dniu - 28-10-2022 07:21
Bo to są ludzie którzy jak się budują to najlepiej żebyś 100 ton piasku na raz przywiózł,a jak już skończą to do sąsiada taczką miałbyś dowozić bo jemu hałas przeszkadza..dzbany
54. Dodane przez MARIO, w dniu - 28-10-2022 07:25
NAWET NIE TWORZĄ JEDNEJ BRYŁY BUDOWLANEJ NIE TWORZĄ SCALONEGO JEDNEGO DOMKU NIE MA POŁĄCZENIA MIEDZY DOMKAMI WIDOCZNA PRZERWA
55. Dodane przez Kaka, w dniu - 28-10-2022 12:08
Przeciez te domki stoją na betonowych bloczkach wckazdej chwili można przenieść. Chyba turaj zawiść sąsiadów wchodzi w grę
56. Dodane przez Do 55, w dniu - 28-10-2022 13:17
To niech zabiera. Najlepiej tobie pod dom.
57. Dodane przez Marian, w dniu - 28-10-2022 15:01
No i pęknie. Niech przybywa miejsc do wypoczynku!
58. Dodane przez Do 56, w dniu - 28-10-2022 19:52
A dlaczego mi ma pod dom? Niech sobie stawia na działkach w okol mojego domu jak go stać na nie co mnie to. Postawił domki na działce przeznaczonej pod domki i kogoś to boli. Dziwni są Polacy zazdroszczą i boli ich to pewnie. Trzeba było kupić wszystkie działki wokół swojej i byłoby po problemie nikt by nie zakłócał spokoju bombelki by nie krzyczały auta by mie jeździły wiec trzeba było tak zrobić a jak się nie ma miedzi to się w wieżowcu na 8 pietrze siedzi.
59. Dodane przez Dart58, w dniu - 28-10-2022 23:52
Link do planu przestrzennego: https://mpzp.igeomap.pl/doc/wolsztyn/przemet/15.pdf
60. Dodane przez O!, w dniu - 29-10-2022 08:28
Przypomina mi to budowane przedszkole w Zaborowie -Leszno ;/
61. Dodane przez Do kom, w dniu - 29-10-2022 08:36
Piszesz, co jest "rola urzedów i urzędnika" ale czasy sie zmieniły a po pandemi jest syf sys i syf. Chyba nie współpracujesz z urzędnikami a ja ze względu na specyfikę mojej działalności jestem zmuszony ich szukać nawet w domach gdyz "zdalna praca!!!" a ich praca to parodia !!!!!!  
Państwo z kartonu :(
62. Dodane przez c.d.n.?, w dniu - 29-10-2022 08:43
....a malutki zameczek w Stobnicy rozebrano ! ? .. 
 
... e x cytacji c.d. ...
63. Dodane przez Starkowo, w dniu - 29-10-2022 10:02
Ci protestujący niech lepiej siedzą cicho bo nic nie zrobia plan jest przyklepany zaakceptowany i baka nie puszcza. Za chwile gmina im zrobi plan z droga przez ich działki przyklepie po paru latach i puszcza im drogę przez srodek działki płacąc za metry po 70 zł
64. Dodane przez do 58, w dniu - 29-10-2022 10:53
To teraz jeszcze przeczytaj ten plan który wstawiłeś. Te budynki nie są zgodne z tym planem. Tyle w temacie.
65. Dodane przez Dart 58, w dniu - 30-10-2022 08:59
Linki do wniosków: 
 
https://wyszukiwarka.gunb.gov.pl/wniosek/c5dd(...)f-214f5f735fda/ 
https://wyszukiwarka.gunb.gov.pl/wniosek/046e(...)9-8362ba879df8/
66. Dodane przez do 65, w dniu - 30-10-2022 12:23
Przy wjeździe do Pawłowic po lewej stronie było przedszkole. Ktoś je rozbudował na blok , ale coś nie pykło. Od 4 lat stoi pusty. Z tego co wklejasz nic nie wynika. Buduj dalej. Stracisz więcej.
67. Dodane przez Dart58 do 64 i 66, w dniu - 30-10-2022 23:34
Jestem przekonany, że Ty chcesz bym sądził że Ty nie wiesz o tym ale to jest nieprawda. 
Dyskusja jest bardzo ciekawa, ja w niej na razie nie uczestniczyłem ale obstawiam, że inwestor zwieńczy całość wspólnym dachem i będzie po sprawie. Ze zdjęć można wywnioskować, że kubatura inwestycji, intensywność zabudowy, odległości od lasu i drogi raczej zgadzają się z planem. Sąsiedzi jednak mają słuszne obawy i mogą to zgłosić do GUNB bo na tym etapie budowy widać 6 budynków a nie jeden budynek rekreacji indywidualnej.
68. Dodane przez Damian, w dniu - 31-10-2022 11:02
Bardzo ciekawa inwestycja i fajne zaciszne miejsce. 
Trzeba będzie popatrzeć czy nie zostały tam jeszcze jakieś wolne działki. 
Sam myślałem o podobnej budowie, więc nawet będzie się to zgrywało na działce obok.
reklama
69. Dodane przez jozef, w dniu - 31-10-2022 18:35
a moze napiszecie co sie dzieje w przemeckim posterunku policji. wszysko was interesuje , moze raz (wladza) cos napisze, wyjasni o sobie a nie tyko o sukcesach
70. Dodane przez do 68, w dniu - 31-10-2022 22:28
Marna prowokacja biedaku.
71. Dodane przez Do 67, w dniu - 09-11-2022 05:39
W/g planu to wskaźnik zabudowy działki, nie większy niż 15% jej powierzchni.Rozdział 3, paragraf 11, punkt 2.A tu z daleka już widać że jest grubo ponad 60%.
72. Dodane przez Do 81, w dniu - 28-11-2022 18:01
T/j 225 m2 czyli 15x15m. 
Tam są dwie działki po 1500m2 więc te 6 modułów prawdopodobnie nie ma więcej niż 225m2. Zresztą żaden inwestor i/lub urzędnik nie odważyłby się na odstępstwo w tej kwestii. Kontrowersję wzbudza definicja zapisana w planie: Lokalizacja jednego wolno stojącego budynku letniskowego. Tutaj widać ewidentne przegięcie ale mogę się mylić bo interpretacja takiego parametru może być szeroka :-)
73. Dodane przez Daywalk3r, w dniu - 02-12-2022 16:25
Na tym terenie jest tylko jedna (...) w postaci Sasiada który uprzejmie donosi do różnych urzędów. Jemu wszystko przeszkadza a jego szanowna żona to biurwa w jednym z urzędów. Szanowny Pan (...) pisał już kilkanaście donosów na sąsiadów i czekam aż się w końcu zbiorą i szanownemu panu uświadomili zeby nie wkładał nosa w nie swoje sprawy
74. Dodane przez Wróg Bociana., w dniu - 03-12-2022 14:54
Popieram poprzedni komentarz. Życie jest tak ciężkie, a donosiciel niech przeplynie się swoją zagłówką i przemyśli swoje zachowanie. Może zrozumie swoje zloslwe postepowanie. A domki u inwestora są przepiękne.
75. Dodane przez Do 72, w dniu - 04-12-2022 04:03
Jakie 6 modułów, ja już widzę 8, a 
pewno będzie ich minimum 12.Jak nie więcej, no i działka mi nie wygląda na 1500m2.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj