Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Listopada 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Emilia, Emma,
Franciszek, Gerard
Do końca roku 37 dni.
Start arrow Leszno arrow Problem z eBOK Wodociągów

Temat dla reportera

Problem z eBOK Wodociągów

06.12.2023. Radio Elka, Jarek Adamek

Regularnie płacę Wodociągom Leszczyńskim rachunki, a mimo to jestem informowany o zaległościach – taki problem zgłosił w audycji „Temat dla reportera” jeden z mieszkańców Leszna. Spółka wyjaśnia, że rzeczywiście ma problem z funkcjonowaniem systemu elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Słuchacz, który zadzwonił do „Tematu dla reportera” poinformował, że od pół roku ma problem ze swoim elektronicznym kontem klienta w Wodociągach Leszczyńskich. -Ostatnia wpłata była zaksięgowana w maju, od czerwca mam wszystkie rachunki wykazane
jako niezapłacone
- mówił - spółka wprawdzie opublikowała komunikat, że zmienia system komputerowy, ale miało to trwać kilka tygodni, a tu mija już pół roku.

O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy Agnieszkę Kochanowską, kierownik Biura Obsługi Klienta Wodociągów Leszczyńskich. -Wdrażamy nowy informatyczny system finansowo-księgowy, z tego powodu platforma eBOK czasowo działa z ograniczonymi funkcjonalnościami, szczególnie w zakładce „finanse” -wyjaśnia pani kierownik - jest to związane z koniecznością wdrożenia i integracji trzech systemów informatycznych. Agnieszka Kochanowska zapewnia jednak, że klienci płacący rachunki nie mają powodów do niepokoju. -Faktury wystawiane są prawidłowo, jeśli klienci płacą je za pomocą eBOK, pojawia się im komunikat, że płatność jest w toku, co oznacza, że faktura jest zapłacona, tylko nie jest to wykazane w saldzie - mówi - zaksięgowanie nastąpi z opóźnieniem, przepraszamy za niedogodności, prosimy o cierpliwość, robimy wszystko co w naszej mocy żeby przywrócić wszystkie funkcje systemu.
 
Komentarze (50)
1. Dodane przez wikariusz, w dniu - 06-12-2023 13:12
Zczytywanie licznikow online tez nie działa, na 10 rachunkow tylko raz zczytało a reszte były oplaty szacunkowe.Wielki bałagan panuje w Wodociagach Leszczynskich.
2. Dodane przez elo, w dniu - 06-12-2023 13:19
Proszę o podanie do publicznej wiadomości co to za firma wprowadza ten system w wodociągach, żeby przypadkowo się na nią nie natknąć.
3. Dodane przez elo chapo, w dniu - 06-12-2023 13:22
Oby problem był tylko z e bokiem ... Może warto dogłębniej przeswietlic ta spółkę miejska czy jak to się teraz nazywa ... Ja był to nazwał prywatny folwark pana
4. Dodane przez heh, w dniu - 06-12-2023 13:28
Od pół roku "rozwiązują problem"... Proszę się nie martwić- to tylko "niedogodność"
5. Dodane przez Witek, w dniu - 06-12-2023 13:43
Klient nerwus.
reklama
6. Dodane przez Jacek, w dniu - 06-12-2023 13:47
To już trwa ponad pół roku! Przecież w tym czasie można by postawić cały system eBOK od nowa. Żarty z ludzi
7. Dodane przez dd, w dniu - 06-12-2023 14:09
0,5 roku? Trochę to nienormalne. Po co wprowadzali usługę jak to ma tak wyglądać?
8. Dodane przez Miś, w dniu - 06-12-2023 14:14
To już prawie pół roku szkoda słów.
9. Dodane przez Marek, w dniu - 06-12-2023 14:15
Jaki prezes taki ebok.
10. Dodane przez Zenek, w dniu - 06-12-2023 14:17
Więcej lansu na FB to kompletnie nie będzie działać.
11. Dodane przez Zenek, w dniu - 06-12-2023 14:17
Prezes do dymisji.
12. Dodane przez FIU, w dniu - 06-12-2023 14:38
SZCZERZE  
A KTO TO ROBI? PÓŁ ROKU? ILE KASUJE TA FIRMA WDRAŻAJĄCA?
13. Dodane przez pytanie, w dniu - 06-12-2023 14:38
To nie dostajecie regularnie rachunków pocztą do domu?
14. Dodane przez Do 3, w dniu - 06-12-2023 15:17
elo chapo dzięki Tobie miałem ubaw przez minutę, następnie poczułem zażenowanie gdy pomyślałem o poziomie polskiego szkolnictwa 
"przeswietlic ta spółkę miejska" 
"Ja był to nazwał"
15. Dodane przez bumper, w dniu - 06-12-2023 16:14
Wodociągi Leszczyńskie proszę zwiększyć ciśnienie w magistrali wodociągowej miasta ponieważ są problemy z odpaleniem junkersów gazowych.
16. Dodane przez Danusia, w dniu - 06-12-2023 16:26
Wielkie korporacje zmieniają swoje systemy w weekend, banki w nocy w kilka godzin bo wiedzą, że jak coś nie będzie działać to polecą głowy... A miejska spółka uznała, że nawet jak pół roku będzie miała gdzieś odbiorców to nic się nie stanie bo przecież nie zaczną sobie w blokach kopać studni...
17. Dodane przez Jacek, w dniu - 06-12-2023 16:27
Za FB wodociągów działa super. Bizancjum.
18. Dodane przez zen, w dniu - 06-12-2023 16:43
Dla niedowiarków
19. Dodane przez Hiob, w dniu - 06-12-2023 17:03
Od pół roku na eboku pojawia mi się napis ,że nie zapłaciłem za wodę. W lipcu wpłaciłem 2 razy za ten sam rachunek i nie pokazuje mi ,że mam nadpłatę. Ta instytucja jawnie oszukuje pod przykrywką ,że wdrażaja nowy system. To trwa podam 6 miesięcy potrawa nastepne tyle , jeśli nie więcej. Proszę, żeby odpowiednie instytuje sie zainteresowały tym problemem, ponieważ dotyczy to całego miasta Leszna.
20. Dodane przez Mpwik, w dniu - 06-12-2023 17:19
Sprawa typowo dla CBA albo prokuratury.
21. Dodane przez Do 16, w dniu - 06-12-2023 17:21
Prezes chyba o tym wie. Tak się chwali że ma takie wykształcenie. MBA i co ino. Tylko szkoda że to się nie przekłada na ebok.
22. Dodane przez Kolega, w dniu - 06-12-2023 17:55
Jak się jest monopolem to można mieć klientów (przepraszam petentów) w głębokim poważaniu.
23. Dodane przez Tekom, w dniu - 06-12-2023 18:35
Spokojnie......w Górze też nie działa
24. Dodane przez Elokar, w dniu - 06-12-2023 18:58
Polecam jechać osobiście i zarządać wszystkich dokonanych wpłat. To działa. Przecież to jest firma dla petentów, a nie odwrotnie. Najwygodniej mieli w COVID, nikt nie pukał, nie wchodził, nie załatwiał i w tym marazmie żyją.
25. Dodane przez pyt., w dniu - 06-12-2023 20:08
Czy indywidualni klienci Wodociągów Leszczyńskich są zmuszeni korzystać z e-faktur? Dlaczego nie korzystacie ze zwykłych rachunków przesyłanych pocztą do domu?
26. Dodane przez Oskubani, w dniu - 06-12-2023 20:45
Liczniki elektroniczne po zakładali na Nasz koszt to w dodatku podrożało wszystko jakieś dobre 30%. Jakoś w ostatnim czasie nie było widać wielkiej modernizacji sieci. Wiadomo nowy budyneczek sobie wybudowali i jeszcze na ekstra premie za dostarczenie wody. Oczywiście naszej wody. Zwolnić połowę członków rodzinnej spółki.
27. Dodane przez Leszcz, w dniu - 06-12-2023 20:45
Jeśli całe przedsiębiorstwo działa tak jak ta strona internetowa to gratuluję. Grunt, że prezes na F świetnie się lansuje i nagrody odbierać umie:). Panie prezesie to które miejsce zajęły wodociągi w konkursie na najlepszy e-bok w Polsce?
28. Dodane przez ona, w dniu - 06-12-2023 20:46
popieram kom. 10 na FB wszystko pięknie, a system nie działa. Może należny rozliczyć prezesa z wydanych pieniędzy za wdrożenie nowego systemu i nie tylko.....
29. Dodane przez Monika, w dniu - 06-12-2023 20:50
Prywatny folwark.
30. Dodane przez Jola, w dniu - 06-12-2023 21:29
Jakoś informacji o porażce z wprowadzeniem EBOKA na profilu nie znalazłam...najważniejsze to nazwę zmienić...
31. Dodane przez Yahooy, w dniu - 06-12-2023 21:33
Za prezesury Panów: Janiaka, Kucharskiego śmigało wszystko. Awarie migiem naprawiali, sieci wodociągowe (nowe inwestycje) robili sami. A teraz wszystko leży. Tylko ceny za wodę i ścieki idą pełną parą.
32. Dodane przez xxxn, w dniu - 06-12-2023 21:35
Spokojnie, prezes prędzej czy później, wyleci z hukiem...
33. Dodane przez Jan młodzieniec, w dniu - 06-12-2023 21:36
Nie działające odczyty liczników i wystawianie kwot szacunkowych to nic innego jak darmowy kredyt od ludzi dla tej instytucji . Brak słów jaki tam (...) To powinno być karane . Co mnie obchodzi ,że przejeżdżający samochód nie odczytał licznika należy wtedy zapukac i odczytać licznik . A może ja też mam im płacić szacunkowo???
34. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 06-12-2023 21:40
Lubię prezesa Wodociągów. Szkoda tylko, że w przypadku poważnej wpadki, do tłumaczenia się jest odsyłana Pani kierownik. Czasami warto odważniej wystawić klatę do przyjęcia ciosu.
reklama
35. Dodane przez Mpwik, w dniu - 06-12-2023 21:50
Rafał zrezygnuj.
36. Dodane przez do 34, w dniu - 06-12-2023 21:53
Pan prezes nie raz wypowiadał się tutaj, w komentarzach.
37. Dodane przez Zdziwiony, w dniu - 06-12-2023 21:56
Jeszcze nie spotkałem się z tak dzaiadowską firmą,która by wdrażała nowy system informatyczny pół roku.W korporacjach zatrudniających tysiące pracowników taka zmiana trwa co najwyżej kilka dni.
38. Dodane przez Ja, w dniu - 06-12-2023 22:52
Od pół roku ciągle to samo tłumaczenie...ręce opadają mam sporą nadpłatę za wodę i do dnia dzisiejszego nikt nie umie mi odpowiedzieć na jaka kwotę. Ciekawa jestem jak oni zrobili roczne sprawozdanie jeżeli są w rozsypce od poniedziałku nad pół godziny roku #
39. Dodane przez Obserwator LO, w dniu - 06-12-2023 23:07
Ktoś wie ile milionów kosztował ten nowy (...)system? 
Może pora prześwietlić prawnie co nieco w spółce???
40. Dodane przez spóła, w dniu - 07-12-2023 00:35
Kanalizacja ..a miało być tak pięknie ..Wiosną WYBORY z Prezesów.
41. Dodane przez były pracownik, w dniu - 07-12-2023 07:50
Dość długo się zastanawiałem czy podzielic sie swoimi spostrzezeniami by wyjsc z twarza Pan prezes powinien osobiscie zabrac glos a nie wysylac podleglego kierownika ktory bogu ducha winny ... przedstawic kregoslup przetargowy dlaczego ta a nie inna firma zostala wybrana itd .. ale lepiej zbierac laury chwalic sie mniej lub bardziej waznymi laurami ale jesli cos sie psuje jest nadszarpniety piar wysylac 2 linie. Sa w firmie nowo powstale twory pelnomocnikow od spraw niepotrzebnych czy kryzysu niech oni zabiora glos jesli nie chce pan psuc sobie wizerunku choc w moim mniemamniu jest on i tak mocno nadszarpniety i to pozbywanie sie pracownikow reprezentujacych ta spolke kilkanascie jak nie kilkadziesiat lat majacych wiedze w sposob ... utrata zaufania jest slabe... jedno wielkie kolesiostwo ale budujacym jest fakt ida wybory... moze bedzie lepsza zmiana
42. Dodane przez Prawda, w dniu - 07-12-2023 08:38
Niekompetencja pracownika,weź się za robotę.
43. Dodane przez Do 38, w dniu - 07-12-2023 11:48
Pani "Ja" nie może pani dostać odpowiedzi ile jest tej nadpłaty ponieważ pracownicy nie rozumieją o co Pani chodzi. 
Mam pytanie czy Pani rozumie co Pani napisała w komentarzu ja nic nie rozumię tak jak Ci biedni pracownicy. 
"Ciekawa jestem jak oni zrobili roczne sprawozdanie jeżeli są w rozsypce od poniedziałku nad pół godziny roku"
44. Dodane przez Ja, w dniu - 07-12-2023 12:39
Ja się już nie dziwię takim sytuacjom gdyż nastały "czasy" nieporozumień, zaniedbań i wielkiego pyska ! Tak pyska ! Człowieczek winien się rozliczać terminowo, skrupulatnie, kłaniać się urzędnikom lub innym stworom, pomagać gdy narobią bałaganu w papierach (nawet w sklepach trzeba sie już kłaniać kasjerkom bo nabijają cuda na kasy, jakby superata była dla nich ?!?) 
NATOMIAST gdy maluczki obywatel czegoś nie rozumie, gdzieś go pominięto,  
nagmatwano, poniżano lub ma prośbę ponieważ sytuacja wymaga wyjaśnień, dialogu, dyskusji, wysłuchania GO 
to ten człowieczek otrzymuje zero informacji ewentualnie stek obelg 
w tzw. monologu pracownika czy urzędnika gdzie nawet nie może się  
wypowiedzieć bo np. rozmowa telefoniczna zostaje bezczelnie przerwana  
i bądź tu mądry ;/
45. Dodane przez Przemysław, w dniu - 07-12-2023 15:32
I będzie tak że ludzia później będą kolosalne sumy wyliczać bo niby ,, nieopłacony'' rachunek. PORAŻKA!!!
46. Dodane przez Jak to, w dniu - 07-12-2023 15:41
Do kom 31 nie rozśmieszaj.Nareście ich niema.Bynajmiej szkoleń w Barcelonie i krówek nie ma.Obecny Prezes bynajmiej to co mówi to realizuje,nie rzuca słów na wiatr planował nowy budynek do pracowników i słowa dotrzymał.Wszystkim nie dogodzi.
47. Dodane przez Obserwator, w dniu - 07-12-2023 20:41
Jak to możliwe, Prezes jest taki internetowy.
48. Dodane przez leszczyniak - bojkotować i nie płacić. Niech dochodzą swego jak naprawią, w dniu - 07-12-2023 22:33
To jakaś farsa. Ponad pół roku. Z tego co wiem to prezes rozlicza innych gdy przez pół dnia czegoś nie załatwią. No ale co wolno Wojewodzie... Inna sprawa, że za to na FB prezes jest Mistrzem (parcie na szkło). Uścisk dłoni z tym... akcja promocyjna z tamtym (wspaniały dział promocji miejskiej spółki). 
W tym miejscu powinienem dać zrzut z ekranu mojego Ebooka ale po co powielać komentarz nr 18. I tak z góry na dół jest "niezapłacone".
49. Dodane przez Jakość oznacza robienie czegoś dobrze, nawet gdy nikt nie patrzy. Henry Ford, w dniu - 08-12-2023 12:14
Ale hejtera w tych komentarzach, a większość komentujących pewnie ledwo co ogarnia gospodarstwo domowe. Jednak zgadzam się z tym ,że instytucje, firmy (nie wszystkie) w tym kraju działają jakby same dla siebie. W hasłach marketingowych na stronach internetowych, na papierach firmowych, ulotkach, na kopertach to jesteśmy dla Ciebie Twój wybór najlepszy, a jak masz się dodzwonić w sprawie reklamacji to ściana albo komputer -bot- z drugie strony do rozmowy, czasami nawet adresu e-mail do działu reklamacji nie ma. A to się nazywa, że mają podejście social społeczne -Bzdura. Nie mają i klienci mają trudny dostęp do instytucji, sądów itp. Spółdzielnie to najchętniej wprowadziły by godziny przyjęć dwie godziny dziennie - a później nie przeszkadzać. Ludzie opanujcie się z tym pluciem na wszystkich - wesołych..
50. Dodane przez Jan Kowalski, w dniu - 08-12-2023 15:02
Jednego można być pewnym, że nowy system będzie działał gorzej od poprzedniego. Sprawdzone wielokrotnie i ta reguła zawsze się sprawdza, niestety.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj