Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Września 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Adrian, Adrianna,
Klementyna, Maria,
Radosław
DZIEŃ
MARZYCIELA
Do końca roku 114 dni.
Start arrow Leszno arrow Co ze znieczuleniem przy porodzie? Czy wróci neurologia?

Radni pytają, dyrektor odpowiada

Co ze znieczuleniem przy porodzie? Czy wróci neurologia?

17.07.2024. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
W leszczyńskim szpitalu nie stosuje się znieczuleń zewnątrzoponowych przy porodach – alarmuje radny Sejmiku Marek Sowa (PiS), który złożył w tej sprawie interpelację. Z kolei radna Leszna Ewa Rosik (PiS) dopytuje o zawieszony od lipca oddział neurologiczny. Udało się nam uzyskać komentarz dyrekcji szpitala w obu kwestiach.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Oddział neurologiczny z pododdziałem udarowym zawiesił działalność od 1 lipca na trzy miesiące. Powodem takiej decyzji był brak lekarzy: część personelu odeszła z pracy, nie udało się zatrudnić nowych medyków. Zawieszenie ma potrwać trzy miesiące, jednak dyrekcja zapowiadała, że od sierpnia działać ma pododdział neurologiczny na internie. O te zapowiedzi zapytała dyrektora szpitala radna PiS w Radzie Miejskiej Leszna Ewa Rosik. -Na jakim etapie znajduje się poszukiwanie
lekarzy neurologów?
- pisze radna - czy faktycznie od 1 sierpnia szpital wznowi działalność neurologii w formule pododdziału?

Z kolei w skierowanej do marszałka Marka Woźniaka (właścicielem szpitala jest samorząd województwa) interpelacji radny Marek Sowa stwierdza, że ograniczanie działalności Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego dotyczy nie tylko zawieszenia oddziału neurologicznego, ale także problemów na oddziale ginekologiczno-położniczym. -Nie stosuje się tam znieczuleń zewnątrzoponowych przy porodach - napisał radny - nasz szpital jest wyspą w stosunku do okolicznych szpitali, gdzie takie znieczulenia są wykonywane. Marek Sowa zaznaczył, że takie znieczulenie jest obowiązkiem szpitala i że jest ono refundowane przez NFZ.

Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego Krzysztof Albiński, którego poprosiliśmy o odpowiedź w obu sprawach przyznał, że szpital miał problem ze znieczuleniami przy porodach. Powodem jest zbyt mała dostępność anestezjologów. -Mamy bardzo dużo operacji, do tego dodatkową operatywę robotyczną - wyjaśnia Albiński. Zapewnił jednak, że znieczulenia wewnątrzoponowe zaczęły być wykonywane. -W lipcu mieliśmy dwa znieczulenia, będziemy sukcesywnie zwiększać ich ilość, wytypujemy dni, w których anestezjolodzy będą je wykonywać - mówi dyrektor.

Zapytany o wznowienie działalności neurologii Krzysztof Albiński potwierdził, że w sierpniu ruszy pododdział na internie. -Może niekoniecznie od 1 sierpnia, ze względu na kwestie formalno-administracyjne i merytoryczne, czyli zabezpieczenie dyżurów, ale zakładamy, że w sierpniu to się uda - zapewnił. Jak dodał, cały czas trwają poszukiwania specjalistów neurologów, którzy chcieliby pracować w Lesznie i dzięki którym można będzie „odwiesić” działalność oddziału neurologicznego, choć przyznał, że na razie nie udało się nikogo zrekrutować.


 
Komentarze (69)
1. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 17-07-2024 12:59
odnoszę wrażenie że obecny dyrektor robi wszystko aby doprowadzić szpital do upadku
2. Dodane przez Ela, w dniu - 17-07-2024 13:02
Wytypujemy dni, kiedy będziemy znieczulać. To jeszcze powiedzcie dzieciakom, żeby rodziły się właśnie w tych dniach. Ten człowiek zupełnie odleciał. Każdy dzień jego dyrektorowania przybliża ten szpital da całkowitej likwidacji !!!
3. Dodane przez Witek, w dniu - 17-07-2024 13:02
Bug tak chciał.
4. Dodane przez Faja, w dniu - 17-07-2024 13:05
Upadek Leszna ciąg dalszy
5. Dodane przez Do p M Sowy, w dniu - 17-07-2024 13:11
Panie Marku-Pana akcje zaczęły spadać z chwilą jak się Pana Nazwisko pojawiło na Listach Wyborczych do Parlam .Europ..Otóż Pan jako radny Samorządu Wlkp do którego to na Pana glosowalem. chciał w wieku lat 71 chcial 
 
 
sobie odpocząć przez 5 lat nic tam nie robiąc ..ale przecież my tutaj lokalni Leszczyniacy pragnęliśmy żeby Pan pracowal dla nas po to Pana do Sejmiku wybralismy .Dobrze że się nie udało.Dziekuje Nina wyborczyni Pana)
6. Dodane przez ehhh, w dniu - 17-07-2024 13:19
Od 16 lat nie ma tych anestezjologów, decyzja o cesarce podjęta, bo dziecko mi umierało, a nie miał mnie kto znieczulić, ściągli kogoś dopiero :/
7. Dodane przez Anka, w dniu - 17-07-2024 13:20
Kiedyś nasze babcie i mamy rodziły nas bez..znieczuleń .Dziadek zawsze powtarzał bolało wtedy ma boleć teraz
8. Dodane przez Carl Johnson, w dniu - 17-07-2024 13:27
Średniowiecze.
9. Dodane przez PROBOSZCZ, w dniu - 17-07-2024 13:27
I słusznie, napisane jest: w bólach rodzić będziesz. Dopiero co przeszedł przez Leszno marsz dla życia oświeconych katolików. Żadnych dzieł szatana jak znieczulenia. Amen.
10. Dodane przez Uśmiechnięty Stefek, w dniu - 17-07-2024 13:33
Grunt, że dla obecnej koalicji Tuska i Hołowni - bez odnajdującego resztki przyzwoitości PSL-u - najważniejszym jest aby w naszym szpitalu można było zabijać nienarodzone dzieci. A tam rodzące żywe dzieci kobiety - kogo to interesuje?
11. Dodane przez Albiński do dymisji, w dniu - 17-07-2024 13:41
Anestezjologów - brak 
Neurologów - brak 
Dobrego Dyrektora - brak 
 
Neurologia pododdziałem. 
Co z pododdziałem neurologii tzw UDARÓWKĄ?  
To cyba wańniejsze niż sama neurologia. 
Panie Klabiński .... precz.
12. Dodane przez do 7, w dniu - 17-07-2024 13:44
Nie powinno boleć "wtedy"... i nie musi boleć "teraz".
13. Dodane przez Do p M Sowy, w dniu - 17-07-2024 13:46
Panie Marku-Pana akcje zaczęły spadać z chwilą jak się Pana Nazwisko pojawiło na Listach Wyborczych do Parlam .Europ..Otóż Pan jako radny Samorządu Wlkp do którego to na Pana glosowalem. chciał w wieku lat 71 chcial 
 
 
sobie odpocząć przez 5 lat nic tam nie robiąc ..ale przecież my tutaj lokalni Leszczyniacy pragnęliśmy żeby Pan pracowal dla nas po to Pana do Sejmiku wybralismy .Dobrze że się nie udało.Dziekuje Nina wyborczyni Pana)
reklama
14. Dodane przez !!!, w dniu - 17-07-2024 13:48
Moim zdaniem dyrektor K. Albiński niestety nie radzi sobie. Winę za taki stan rzeczy ponosi wyłącznie on i dla dobra sprawy winien być w trybie pilnym odwołany. Panie Marszałku! na co Pan czeka. Na cud. Niestety cudu nie będzie.
15. Dodane przez Anna, w dniu - 17-07-2024 13:50
Mnie w szpitalu wmawiano, że nie potrafię karmić dlatego dziecko wymiotuje...prawie mi dziecko umarło...dopiero po trzech dniach w ciężkim stanie przewieziono do poznaniu córkę...nigdy tego nie zapomne i żałuję że tam postanowiłam urodzić swoje drugie dziecko
16. Dodane przez Po sąsiedzku, w dniu - 17-07-2024 13:51
Parę dni temu sąsiad dostał udar znalazła go córka karetka z Leszna była w try miga i co i stali pod domem bo czekali na decyzję gdzie jechać a czas uciekał podobno zostało 1.5 godziny na zabieg i pędzili na sygnale 60 km córka sąsiada wieczorem powiedziała że w tamtym szpitalu są lekarze z Leszna więc o co tu chodzi. Albo ordynatorka albo dyrektor niech przemyśla w końcu swoje zachowanie a prawda to że żaden z dyrektorów nie jest z Leszna? Więc mają to gdzieś...
17. Dodane przez tylko, w dniu - 17-07-2024 13:51
Tylko zmiana osób mających wpływ na działalność szpitala...może być skutecznym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji. Ale tylko na osoby kompetentne.
18. Dodane przez rampampam, w dniu - 17-07-2024 14:19
@Anka to niech dziadek sobie rodzi bez, Ty też jeśli powtarzasz takie zabobony.
19. Dodane przez Do 10 polska paranoja, w dniu - 17-07-2024 15:09
W Polsce jest tak - jak jesteś w ciąży i chcesz dziecka , ale dziecko naturalnie umarło w twoim ciele to jesteś zawalidrogą w szpitalu, z którą nie wiadomo co zrobić. Jesteś zostawiona sama sobie ze swoim poronieniem,które muszą ci wywołać sztucznie na oddziale bo masz martwe dziecko w macicy. Robią ci to a ty biegasz do kibelka i tam robisz to poronienie i przynosisz im płód jak już zrobisz to w toalecie. To jedna strona pięknego polskiego realu. A druga?  
Jak chcesz się pozbyć ciąży , nie chcesz jej, chcesz dokonać aborcji to jesteś podmiotem, uświęconą macicą perłorodną a twój "dzidziuś " jest największym skarbem systemu.. Chory system chorych ludzi.  
A obecny rząd dał d& z przywróceniem normalności w tych tematach. Dlatego jedyną nadzieją Polek jest rząd lewicowy. Kiedy to zrozumieją nasze Panie?
20. Dodane przez hmm, w dniu - 17-07-2024 15:12
Ludzie PIS nagle krzyczą, że nie ma znieczuleń z powodu złego zarządzania PO. 
A czy za rządów PIS były znieczulania od ręki? Bo jakoś sobie nie przypominam. 
Już mnie drażni to, że PIS nagle wyciąga wszystkie leszczyńskie problemy, które były od lat i pogłębiały się za rządów PIS i dopiero teraz to tym ludziom przeszkadza i zarzucają konsekwencje swoich działań innym.
21. Dodane przez Do 16, w dniu - 17-07-2024 15:14
Co z sąsiadem? Wyjdzie z tego? Został skutecznie zoperowany? Jakie w takim razie mamy szanse w takiej sytuacji. Myślę, że wszyscy chcemy wiedzieć jak to się skończyło. To może też nas dotknąć, niestety.
22. Dodane przez Do 7, w dniu - 17-07-2024 15:18
(...) Jakby się dziadek zamienił rolami zacząłby cienko śpiewać. Może trzeba takiemu dziadkowi ścisnąć od czasu do czasu to i owo, żeby przypomniał sobie co to ból.
23. Dodane przez gyyjkxtgy, w dniu - 17-07-2024 15:48
Po co im odpowiadasz, oni nie mają już prawa zabierać głosu. Teraz tylko uprzykrzać życie próbują.
24. Dodane przez macie swoje, w dniu - 17-07-2024 16:49
Operatywa robotyczna.  
 
Pomyślał ktoś o zwiększonej potrzebie anestezjologów? Zakup robota wykańcza nasz szpital? Gdyby nie radni Marek Sowa i Ewa Rosik, co by było? Kto jest planowany na ordynatora udarówki? Ta sam pani?
25. Dodane przez Do 15, w dniu - 17-07-2024 16:51
Tylko nie Poznańskie szpitale,zwłaszcza onkologia na Garbarach ! Więc nie wymyślaj historyjek bo porodowka w Lesznie jest na wysokim poziomie,a że szpital ma problemy to zasługa tego marszałka poznańskiego
26. Dodane przez Oj, w dniu - 17-07-2024 17:38
Jak nie ma znieczulenia to trzeba zacisnąć pośladki i rodzić bez.
27. Dodane przez Do 14, w dniu - 17-07-2024 17:39
A, może to nie Dyrektor Albiński jest winny tym problemą. Jest tam jeszcze jeden Dyrektor od cyferek i tabelek. Może to on jest głównym hamulcem, a Dyrektor Albiński jest tylko figurantem???
28. Dodane przez abc, w dniu - 17-07-2024 19:02
To co się dzieje w szpitalu to nie stało się w ciągu pół roku, to alta zaniedbań. Gdzie był Pan Sowa, przez ostatnie 8 lat? Wstyd
29. Dodane przez do 25, w dniu - 17-07-2024 19:21
Weź pod uwagę, że porodówka w Lesznie słynęła z wysokiego poziomu za kierownictwa poprzedniego ordynatora. Więc od szpitala w Poznaniu co proponujesz? Oddział onkologiczny leszczyńskiego szpitala? Oddział terenowego szpitala nigdy nie będzie lepszy (wyleczenie, terapie) od dużego, wyspecjalizowanego ośrodka.
30. Dodane przez noname, w dniu - 17-07-2024 19:24
dziwi mnie to że ten dyrektor po zamknięciu neurologii jeszcze jest dyrektorem... przecież pierwszy powinien wylecieć
31. Dodane przez Do 29, w dniu - 17-07-2024 19:53
W Lesznie jest bardzo dobra na wysokim poziomie kardiologia, szpital w Lesznie pod względem urodzeń jest w czołówce Wielkopolski po szpitalach poznańskich, a Poznań liczy 520 tys,wyprzedzamy większe miasta jak Kalisz,Piła, Konin.
32. Dodane przez ddd, w dniu - 17-07-2024 20:10
jak na zywca??
33. Dodane przez Do 31, w dniu - 17-07-2024 20:15
I bzdura, w Lesznie jest więcej urodzeń ponieważ po pierwsze w Górze nie mają wcale szpitala a w Rawiczu czy Wschowie nie ma porodowki i siła rzeczy przyjeżdżają do Leszna.
34. Dodane przez ach, w dniu - 17-07-2024 20:20
Popieram w 100% kom. 20 od hmm.
35. Dodane przez Jak to możliwe, w dniu - 17-07-2024 20:57
Jak to możliwe, że to wszystko przechodzi bez żadnych konsekwencji??
36. Dodane przez Do 33, w dniu - 17-07-2024 21:34
W Pile,Koninie czy Kaliszu jest podobnie też w kilku miejscowościach koło tych miast nie ma szpitali, chodzi o miasteczka 10 tys jak u nas Góra bądź nie ma porodowki chodzi o miasta 20 tys jak u nas Rawicz,a mimo to w Lesznie,które jest mniejsze od Kalisza,Konina,Piły rodzi się więcej dzieci.Leszczynski szpital jest bardzo dobry,tylko ten Poznański marszałek psuje tą placówkę ,nie wiadomo czemu to jest hamulec
37. Dodane przez do kom 20, w dniu - 17-07-2024 21:41
Nie dziw się że teraz wyciągają to co sami nabroili. To właśnie jest ,wg J.Kaczynskiego, " chamska holota", a "lumpenproletariat" to ci którzy na nich głosowali. Co do znieczulen- kochane niewiasty macie rodzic wtedy gdy jest obecny anestezjolog. Wiem że to kpina,ale Sowa i inne PISiory nie zrobią specjalizacji żeby wam pomóc.
38. Dodane przez Fakty, w dniu - 17-07-2024 22:07
Do 33 fakty są takie,że w Leszczynskim szpitalu od lat rodzi się najwięcej dzieci po szpitalach w Poznaniu. Nie wiem czemu ma służyć twój wpis.
39. Dodane przez Przemo, w dniu - 17-07-2024 22:09
Myślałem ze Leszno już dawno upadło na dno, ale jaki widać idzie jeszcze niżej
40. Dodane przez Zdziwiony, w dniu - 17-07-2024 22:21
Pragnę zwrócić uwagę, że WSzZ w Lesznie podlega pod samorząd wojewódzki, w imieniu którego nadzór sprawuje Zarząd. Szefem zarządu jest wojewoda. 
Pytanie do krytykantów PiSu. 
Od kiedy, nieprzerwanie, województwem Wielkopolskim rządzi Platforma? 
Niemalże od zawsze. 
Wstyd " znawcy".
41. Dodane przez Polo Prawica, w dniu - 17-07-2024 22:25
Cała Kasa płynąca z UE którą Tusk załatwił idzie na reklamy inseminacji w TV i promocję zabijania nienarodzonych i schroniska dla psiaków?
reklama
42. Dodane przez Do 26, w dniu - 17-07-2024 22:50
Problem w tym, że wtedy nie da się zacisnąć pośladków. Chodzi o to, żeby tam nic nie zaciskać. Raczej wręcz przeciwnie. A boli jak cholera. Synowie i córki pomyślnie z czułością o tym co zrobiły dla was wasze dzielne mamusie. Gdyby faceci mieli rodzic ludzkość już dawno by wyginęła, a jeśli nawet nie, to znieczulenia byłyby obowiązującym prawem. Nie byłoby możliwości rodzic bez znieczulenia. Na czas menstruacji byłyby dla nich zwolnienia chorobowe, a aborcja byłaby prawem konstytucyjnym. Gdyby faceci rodzili świat wyglądałby zupełnie inaczej. Obchodziliśmy dzień ich pierwszej miesiączki jak barmicwę u Żydów. W kalendarzu zapisane byłoby święto menstruacji. Gdyby to oni rodzili. Patriarchat wg badaczy wyrósł na zazdrości mężczyzn do wydawania nowego życia. Chodzi o czasy prehistoryczne oczywiście. Wiele mitów z Bliskiego Wschodu opowiada o mężczyźnie który stał się bogiem dopiero wówczas gdy urodził dziecko. A dlaczego muzułmanie noszą obszerne galoty. Bo mit mówi, że kolejnego proroka urodzi facet i na wszelki wypadek mają zabezpieczenie, żeby im przez przypadek ten prorok niezauważenie nie wypadł. Autentyk zasłyszany od tubylców na pustyni w Libii.
43. Dodane przez Do 40, w dniu - 18-07-2024 05:08
Lepiej sprawdź
44. Dodane przez Do kom 36, w dniu - 18-07-2024 05:34
Kup sobie mapę, w pobliżu Kalisza jest Ostrów Wielkopolski. W pobliżu Konina obok masz Koło chociażby. Po prostu wysoki wskaźnik porodów w Lesznie wynika z tego że w pobliżu w innych miastach powiatowych nie ma porodówek. Widzę że nie umiesz zrozumieć.
45. Dodane przez pytania, w dniu - 18-07-2024 06:09
Czy posiadanie robota nie pogłębia celowo bardzo złej sytuacji szpitala? Z powodu znacznie wydłużonego czasu operacji robotem chyba jeszcze bardziej brak anestezjologów. Czy szpital stać na roczne koszty eksploatacji robota? To nie są małe pieniądze. Stać szpital? Po co był nam ten robot? Inne szpitale w województwie nie mają i chyba nie ograniczają działalności.
46. Dodane przez FF, w dniu - 18-07-2024 07:22
Do kom. 40. Wojewoda nie jest samorządowcem tylko przedstawicielem rządu. Samorząd to marszałek i to on ma pod sobą szpitale wojewódzkie.
47. Dodane przez kox, w dniu - 18-07-2024 08:01
To jakaś paranoja lub amatorstwo-na znieczulenia brak kasy a na REMONT PARKINGU przed przychodniami wydaje się ponad400.000 pln jprdl bo szlabaniki i kamerki z parkometrami są niezbędne........
48. Dodane przez Do 44, w dniu - 18-07-2024 08:54
Kalisz jest o 35 tys większy od Leszna.Niedaleko Leszna jest choćby Śrem gdzie rodzi się znacznie więcej dzieci jak choćby w Kościanie też obok Leszna. Jest kilka innych miast jak Gostyń mimo to w Lesznie rodzi się więcej dzieci jak w większych miastach Piła, Konin,Kalisz.Weź maść na ból d...
49. Dodane przez Jan, w dniu - 18-07-2024 09:11
Powiedzmy sobie szczerze. Ludzie na tym cierpią. To co się dzieje w leszczyńskim szpitalu to zbrodnia przeciwko mieszkańcom Leszna.
50. Dodane przez Do 48, w dniu - 18-07-2024 09:16
Śrem jest niedaleko Leszna, może jeszcze napisz że Wrocław jest niedaleko .Mój boże skąd tacy jak ty się biorą.
51. Dodane przez do kom 7, w dniu - 18-07-2024 09:35
zęby też sobie wyrywasz na żywca? operacje też na żywca? No przecież kiedyś się nie znieczulało pacjentów! Bolało i ma boleć? Pomyśl zanim coś napiszesz, mamy 21 wiek a nie średniowiecze
52. Dodane przez Miarek, w dniu - 18-07-2024 09:50
Chcieliście uśmiechniętej Polski to macie. To dopiero początek tego co nas czeka. Powolna destrukcja narodu polskiego. Znów będziecie tyrać za pachołka na zachodzie. PiS wam śmierdział to teraz jest co jest. Pis jaki nie był ale dbał o obywateli to Co wyśmiewali tuski a teraz macie efekt. Już do śmiechu nie jest. Zimą czasowe gaszenie świateł i ogrzewania bo musi starczyć dla przyjaciół ze wschodu a sieć Obciążona. To nas czeka. Uśmiech i osiem gwiazdek
53. Dodane przez do kom. 52, w dniu - 18-07-2024 10:39
Szanowny Miarku. 
Już na początku roku miłośnicy PIS zapowiadali upadek Polaki najpóźniej w połowie roku. Teraz Ty przesuwasz na okres zimowy. 
A tymczasem WSZYSTKIE, powtarzam WSZYSTKIE sondaże (wszystkich sondażowni) pokazują kilkuprocentową przewagę PO nad PIS.  
Jedne większą drugie mniejszą, ale zawsze PO jest przed PIS. 
A wieć - pożywiom, uwidim ... 
:)
54. Dodane przez Do 50, w dniu - 18-07-2024 10:42
Śrem jest 41 km od Leszna jak dla Ciebie to duża odległość to widać, że wychodzisz tylko po bułki, lub siedzisz cały czas w jednym miejscu.Ja za młodu rowerem robiłem dziennie nie raz 120 km.Kościan czy Gostyń to 30 km od Leszna.Z Konina do Koła jest też 30 km.W Lesznie od dawna co roku rodzi się więcej dzieci jak w Kaliszu,Koninie,Pile,Gnieźnie. Weź podwójną maść!
55. Dodane przez dddd, w dniu - 18-07-2024 10:43
szpital w lesznie to winda do nieba
56. Dodane przez Do kom 52, w dniu - 18-07-2024 10:50
Ależ mój drogi, to co się teraz dzieje to konsekwencje nieudolnych rządów twojej ukochanej reżimowej partii PiS , która zamiast zająć się gospodarka to szczuła, modliła się i napychała swoje i Rydzyka kieszenie, rzucając ludowi propagandowe ochłapy w postaci 500+.
57. Dodane przez do kom. 52, w dniu - 18-07-2024 11:02
Przestań straszyć putinowski pachołku!
58. Dodane przez Antek, w dniu - 18-07-2024 11:45
Teraz rzucają ochłapy 800 plus. Czyli wina kaczora czy tuska? Teraz będziemy słuchać przez 4 lata wina pisu. Jakoś za PiS nikt nic nie zamyślał i nie likwidował a teraz codziennie coś zamykają i likwidują powtórka sprzed 2015. Młodzi dali się kupić za margarite lub capriciose bo nie pamiętają tej biedy. Życzę wyborca peo żeby rachunki was zniszczyły a niemiecki komornik zajął wasze domy
59. Dodane przez Do56, w dniu - 18-07-2024 13:01
Teraz ani ochłapów nie będzie . Teraz czym się zajmuje ten rząd?Bo ma pewno nie gospodarką.Zajmuje się rozliczaniem i tak na tym rozliczaniu zlecą 4 lata .Pieniądze z KPO gdzie są ,bo jakoś cicho sza na ten temat.Pewnie znowu schowane w kieszeni tych przy korycie.
60. Dodane przez Do56, w dniu - 18-07-2024 13:01
Teraz ani ochłapów nie będzie . Teraz czym się zajmuje ten rząd?Bo ma pewno nie gospodarką.Zajmuje się rozliczaniem i tak na tym rozliczaniu zlecą 4 lata .Pieniądze z KPO gdzie są ,bo jakoś cicho sza na ten temat.Pewnie znowu schowane w kieszeni tych przy korycie.
61. Dodane przez pl, w dniu - 18-07-2024 14:02
Jak was boli to po co robicie za duzo tych meneli chodzi po świecie!!
62. Dodane przez pl, w dniu - 18-07-2024 14:05
do kom 58 Antek naucz sie pisac bo do szkoly pewnie nie chodziles a po 800 plu pierwszy leciałeś!!!!
63. Dodane przez peterpan, w dniu - 18-07-2024 14:53
po 8 latach Pis się obudził
64. Dodane przez JAREK, w dniu - 18-07-2024 15:33
Do komentarza, poz 16..., do którego szpitala został przewieziony sąsiad ?
65. Dodane przez Do 58, w dniu - 18-07-2024 16:29
Nawzajem kolego nawzajem. Niech ci ziemia lekką będzie. Amen. I szczęść Boże polskim chłopom.
66. Dodane przez popieram 64, w dniu - 18-07-2024 17:04
Ciekawa jest dalsza historia udzielania pomocy. Jakaś redakcja kiedyś opisze?
67. Dodane przez Ona, w dniu - 18-07-2024 17:47
20 lat temu jak kobieta chciała zniczulenie przy porodzie to lekarz w Rawiczu się wysmiał
reklama
68. Dodane przez Zmienić dyrektora, w dniu - 18-07-2024 22:08
Kim jest dyrektor szpitala? Jakie ma ,,układy", może jakieś rodzinne z ważnymi politykami.  
Normalnie, to ten facet już dawno powinien wylecieć. Do tego parking 4zł/godz. a w centrum miasta chyba 2zł/godz. 
Czy ktoś dla własnej przyjemności przyjeżdża i parkuje auto na ,,zadupiu" Leszna pod szpitalem? Gdyby chociaż MZK dało autobus w każdą stronę miasta, chociaż co godzinę. Ale nie, MZK też nie jest dla mieszkańców tylko mieszkańcy dla MZK. Czy jest autobus, który co godzinę łączy szpital z np. Gronowem? Zaborowem?  
Panie Rusiecki, Radni Miasta na szpital bezpośredniego wpływu Państwo nie macie ale na MZK to już chyba tak.
69. Dodane przez Do 67, w dniu - 19-07-2024 00:26
Ale to było 20 lat temu. Wyśmiał sam siebie? To dobrze. Słusznie zrobił. Znaczy nie do końca głupi.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Lokal biurowy/usługo... Leszno 700
mieszkanie 3-pokojo... Leszno 435000
Lokale w centrum les... Leszno 34
ładna kawalerka w ce... Leszno 1600
64,32m dwupoziomowe ... Leszno 615000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj