Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Nowy film promocyjny Leszna. Jak się podoba?
Ruszyła akcja "Jestem tu"
Nowy film promocyjny Leszna. Jak się podoba?
13.11.2024. Radio Elka, Jarek Adamek
Urząd Miasta Leszna przedstawił nowy film promocyjny, związany z zainaugurowaną akcją „Jestem tu”. Można go obejrzeć na miejskich profilach w mediach społecznościowych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Akcja „Jestem tu” została zainaugurowana przez prezydenta Grzegorza Rusieckiego 10 listopada, podczas spotkania z okazji Święta Niepodległości. Jednym z elementów kampanii jest
film promocyjny, który dziś (13.11) miał swoją premierę w mediach społecznościowych. JESTEM TU! to tytuł nowego spotu promocyjnego miasta Leszna. Spotu, który dedykujemy wszystkim mieszkankom i mieszkańcom, bo to oni tworzą to miejsce. To oni tworzą Leszno - czytamy w komunikacie UML.
Autorem trzyminutowego filmu jest Krzysztof Niewiadomski, znany między innymi z dokumentowania pokazów lotniczych Antidotum Airshow. Wykonanie spotu kosztowało 8600 złotych brutto.
Więcej o kampanii „Jestem tu” porozmawiamy w Kwadransie Samorządowym w czwartek 14 listopada o 10.15. Gościem audycji będzie Izabela Wojciechowska, naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju UML.
3. Dodane przez sąsiad, w dniu - 13-11-2024 14:10 Piękne miasto,które jak na swoją niedużą wielkość, naprawdę ma wiele do zaoferowania.
4. Dodane przez miasto, w dniu - 13-11-2024 14:17 jest wyidelizowane..
5. Dodane przez doktor ex, w dniu - 13-11-2024 14:29 Super. Ale należałoby inwestować w stare miasto i dopieścić jego wygląd poprzez renowację ulic i kamienic i byłaby bajka.
6. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 13-11-2024 14:40 Bardzo dobry film
7. Dodane przez Staś, w dniu - 13-11-2024 15:02 No i pięknie...
reklama
8. Dodane przez no tak, w dniu - 13-11-2024 15:17 To nie jest pełny obraz miasta... cukierek, rzeczywistość do upadająca starówka, brzydkie graffiti, dziiry w drogach, awantura o skateplazę na Gronowie, Święciechowska, korki na Gronowie itd....
9. Dodane przez Edward, w dniu - 13-11-2024 15:49 Nic oryginalnego, te treści można przypisać każdemu miastu.
10. Dodane przez Do kom 4, w dniu - 13-11-2024 15:50 Poprosimy po polsku.
11. Dodane przez europ, w dniu - 13-11-2024 15:51 co to miasto ma do zaoferowania wysokie podatki a w zamian dziurawe ulice i zamknięte przejazdy kolejowe
12. Dodane przez anna, w dniu - 13-11-2024 15:57 Za bardzo wykoloryzowany, bo w rzeczywistosc wcale nie jest tak piekne jak pokuzujecie,pokazujecie to co chcecie .Pokazcie prawde jakie jest te miasto a nie scieme
13. Dodane przez jestem na nie, w dniu - 13-11-2024 16:18 Z wysokości wszystko wygląda dobrze i lepiej. Prawie wcale nie widać ludzi a miasto to też ludzie. Bez podpisów film wyklucza osoby niesłyszące. Narracja jest wydumana: szemrzą ulice, pyszna kawa, książki czekają na czyjeś oczy - co to ma być? Gdzie jest szybowiec przy rondzie? Rzeźby w Parku im. J. Jonstona? Za mało Rynku i Ratusza. Miasto z góry. Czy autor dzieła pochodzi z Leszna, mieszka w Lesznie? Czy jest na sali filmowiec? Same zjazdy kamery. Dzieło nie jest warte 8.600 złotych. Dla porównania: https://www.leszno.pl/Nowy_spot_reklamowy_Miasta_Leszna.html
14. Dodane przez Ewa, w dniu - 13-11-2024 16:19 Laurka, 100% cukru w cukrze. Ze kawa jest tu dobra? Że w bibliotece czekają książki? Hmm, szał. PS Kto/co unosi się nad miastem? Bo nie wyłapałam ;-)
15. Dodane przez Do kom11, w dniu - 13-11-2024 16:19 Ale to ma być zareklamowanie miasta pani Anno czyli pokazanie go w pozytywnym świetle a nie negatywnym ...
16. Dodane przez Kris, w dniu - 13-11-2024 16:29 Czy to miasto jest w Wielkiej Brytanii?? Taka flaga jest na filmie. Biało-czerwonej nie zauważyłem.
17. Dodane przez Mr White, w dniu - 13-11-2024 16:30 Przecież to jest film PROMOCYJNY, czego wy nie rozumiecie? Każdy towar promuje się przedstawiając jego zalety, nie wady. Widzieliście kiedyś reklamę miasta, w której pokazuje się szare blokowiska, dziury w jezdni, zarośnięte chaszcze czy meliny? Cały przemysł reklamy opiera się na mniejszych czy większych manipulacjach faktami, trzeba być naprawdę mało rozgarniętym żeby tego nie rozumieć. Każde miasto w Polsce pokazuje co w nim najpiękniejsze, a jego mieszkańcy i tak wiedzą swoje, nic w tym dziwnego. A tu jak zwykle marudne Januszki kanapowe przyszły stukać na klawiaturze swoje żale...
18. Dodane przez zadowolony, w dniu - 13-11-2024 16:38 Każde miasto ma swoje wady i zalety.Gdzie nie ma dziurawych ulic ? Przynajmniej w Lesznie widać, że się robi.Korki są w większości miast,łącznik do Gronowa dużo pomoże. Ogólnie ładne miasto,które swoimi wydarzeniami,imprezami i to na wielką skale jak Airschow bije wiele znacznie większych miast.
19. Dodane przez tylko, w dniu - 13-11-2024 16:44 Co oznacza tytuł "Jestem tu" to znaczy gdzie? W Europie? Przecież Leszno to miasto POLSKIE, PIĘKNE I POLSKIE... I OBY TAKIE POZOSTAŁO NA ZAWSZE!
20. Dodane przez Def, w dniu - 13-11-2024 17:19 Osobiście uważam że każdy film promujący to miasto jest fajny ...wiadomo że pokaże tylko te dobre strony ale na tym polega promocja !! Nie rozumiem jak można pluć na nasze miasto, gdzie mieszkamy ..nigdzie nie ma idalnego miejsca ...
21. Dodane przez Obiektywny, w dniu - 13-11-2024 17:27 Do 11.zgadzam się z tobą, rzeczywistość jest zupełnie inna.
22. Dodane przez Spin, w dniu - 13-11-2024 17:29 Kiepski Narrator
23. Dodane przez Mirek, w dniu - 13-11-2024 17:54 Co w tym filmie kosztowało 8600??? Wynagrodzenie aktorów?
24. Dodane przez Zastanawiam się..., w dniu - 13-11-2024 18:57 Film piękny ...ale czy tak faktycznie jest w Lesznie?
25. Dodane przez 8600zl, w dniu - 13-11-2024 20:06 8600zł za film. W Łodzi wytwórnia filmów upadła. Ale widać prezydent Leszna wizjoner stawia na kinematografię.
26. Dodane przez Mariusz, w dniu - 13-11-2024 20:14 23 A co tam widzisz za miasto ? Tak to piękne Leszno.
27. Dodane przez Wojtek, w dniu - 13-11-2024 20:38 Prezydent Nowej Soli w latach ( 20022019) Wadim Tyszkiewicz pod koniec swojego urzędowania nazwał jedno z rond swoim imieniem. A w Lesznie jeszcze rok nie minął od wyborów, a tu już takie kadzenie sobie.To co będzie dalej? Myślę, że bez pomnika się nie obędzie.
28. Dodane przez kotwbutach, w dniu - 13-11-2024 20:43 "odwiedź mnie" ??? przeciez miasto to wspolnota mieszkańcow???
"PTASIE WIDOKI"???=jesteśmy w parku krajobrazowym? zoo?
29. Dodane przez POmentarz, w dniu - 13-11-2024 20:57 Nie ma nic o bobrach i byłej Goplanie, no trudno.
30. Dodane przez xxl, w dniu - 13-11-2024 21:10 Gdzie szybowce się podziały ?
31. Dodane przez Prawie idealnie, w dniu - 13-11-2024 21:24 Powinniście jeszcze podać, że z najniższymi zarobkami w Polsce. Zmowami cenowymi i płacowymi. A byłoby prawdą.
32. Dodane przez Ala, w dniu - 13-11-2024 21:46 Gdzie ten film będzie miasto promować i jakie są potencjalne benefity z jego nakręcenia? Kluczowym celem promocji jest uzyskanie z niej benefitow, siec jaki jest plan na ten film i do czego on służy? Jeżeli do niczego to bez sensu inicjatywa
33. Dodane przez kris, w dniu - 13-11-2024 21:52 To miasto nie jest już takie czyste i kolorowe..
34. Dodane przez odn 30, w dniu - 13-11-2024 22:02 Czyżby najnizszymi ? W wielu miastach i regionach średnia jest mniejsza jak w Lesznie. Średnia zarobków w Lesznie jest choćby większa jak w większym Kaliszu i już dość znacznie większa jak w pobliskim Kościanie. Leszno nie jest idealnym miastem,ale jest pięknym i dobrze jest tutaj.Bardzo dużo się dzieje.
35. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 13-11-2024 22:39 Niedrogi i całkiem fajny, z niezłymi odniesieniami, plastycznym i miłym dla ucha przekazem oraz przemyślanymi połączeniami kadrów. Może głosu Czubówny mi brakuje Przede wszystkim zastanawia mnie jednak docelowy odbiorca tego spotu i zamiar jaki się chce dzięki takiej promocji miasta osiągnąć? Podpowiedź: "Dlatego odwiedź mnie i zostań ze mną" może sugerować, że ma on pomóc w trwałym przyciągnięciu do Leszna osób z innych miejscowości. Chyba nie będzie taki cel łatwy do osiągnięcia. Ale gratuluję niezłej roboty i trzymam kciuki za nowych podatników
36. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 13-11-2024 22:55 Film promocyjny jest brzydki, warsztatowo i wizualnie w odbiorze - tak uważam! W tego rodzaju filmach najważniejsze jest przesłanie wynikające już z pierwszego wrażenia, które powinno się wbić w pamięć każdego widza, także z powodu pewnej określonej estetyki warsztatowej. Co mamy zamiast? - "ciemność widzę". Nic z tych chaotycznie poskładanych kawałków nie wynika! Nic co by zachęcało bądź uzasadniało wyjątkowość miasta. Jako mieszkaniec tego wyjątkowego miasta nie chcę aby je promował beznadziejny filmik.
37. Dodane przez Pirat, w dniu - 14-11-2024 07:33 Leszno jest kojarzone na Świecie z szybowcami , a nie z Panem który chodzi po linie. Chłopcy z ZST zrobiliby lepszy film.
38. Dodane przez do kom. 16, w dniu - 14-11-2024 08:04 Podpisuję się pod tym komentarzem, ale niestety szambo jak zwykle wybiło.
39. Dodane przez Do 36, w dniu - 14-11-2024 08:32 Też tak myślę, w filmie zbyt długo pokazują tego chłopca na linie.Trzeba było pokazać żużel i pełen stadion,jak Unia jechała z Falubazem,więcej szybowcow,nocne pokazy balonów, halę Trapez jak jest wypełniona po brzegi na meczach futsalu.Tunel aerodynamiczny jak fruwają ludzie.Mamy nowoczesne kryte korty.
40. Dodane przez qwerty, w dniu - 14-11-2024 10:42 8600 zł za film? chyba ktoś tu coś mocno zaniżył.
41. Dodane przez fil, w dniu - 14-11-2024 11:39 Film słaby technicznie i merytorycznie. Zero pomysłu, zlepek obrazów i koniec. No cena zaniżona na maxa, więc jakość nie dziwi.
42. Dodane przez Maciej, w dniu - 14-11-2024 12:14 i jakie korzyści wymierne z tego będą dla miasta?
43. Dodane przez do kom. 41, w dniu - 14-11-2024 14:39 To jest pytanie do jasnowidza. Miasto nagrało filmik mając nadzieję, że on wesprze czyjeś decyzje o zamieszkaniu w Lesznie. Bądź o zainwestowaniu u nas. Jeżeli tak się stanie, to może chociaż podatków trochę więcej do miasta trafi. Jak na budżet miasta i tak niski koszt filmu, to ryzyko jest niewielkie. Bo wystarczy jedna nieduża firma lub kilka osób płacących podatki i wydających swe pieniądze w Lesznie, a koszty mogą zwrócić się bardzo szybko.
Tylko moim zdaniem przydałoby się jeszcze coś bardziej viralowego. Mi osobiście podobała się seria Zwykły bohater, który promował Pszczynę, np. Nauczyciel https://www.youtube.com/watch?v=gCObZjzFv-8 Już nie mówiąc o poważniejszych formach promocyjnych jak Ojciec Mateusz, gdzie ludzie chcą teraz zwiedzać Sandomierz śladami filmowego bohatera.
reklama
44. Dodane przez Widz, w dniu - 16-11-2024 11:12 Przepraszam za chaotyczny wpis. Jest on wynikiem braku czasu. Jednak po pięciokrotnym obejrzeniu spotu nasunęło mi się dziesiątki uwag, ale skupię się na zaledwie kilku. Film na pewno na amatorskim poziomie. Być może zadowoli przeciętnego, niewymagającego widza, który kino kojarzy z weselnymi produkcjami, kinowymi strzelankami, lub pewnym chińskim portalem. Widać wyraźnie, że film robiony z łapanki. Powstał pomysł, połatano fragmenty filmików, coś dokręcono, jakiś wierszokleta dopisał tekścik i mamy to.
Narracja filmu nic nie mówi o nowoczesnym mieście, mieście nauki (?) Hi-Tech (?) sportu. Tego nie widać a w przypadku sportu jest czym się pochwalić. Miasto to ludzie a tych w ogóle nie widać. Puste ulice, martwe? Wszyscy wyjechali? Pomijam obrazki z festynów, bo te, jeśli są darmowe, zawsze cieszą się popularnością. Słyszymy: "książki czekają na twoje oczy". Należy dodać w najdroższej bibliotece może nie w Polsce, ale w Wielkopolsce na pewno. Biblioteka to czytelnicy, książki, multimedia, a tu tylko dach, który za kolejne miliony ma zostać plażą. Piękny budynek pokazany w byle jaki sposób.
Migający obraz, jakby chciał coś ukryć: niedoskonałości, byle jakość... Konfabulacja na temat widoków ptasich. Ptasia może być co najwyżej perspektywa, dostępna władzy. To władza patrzy na nas z góry, natomiast obywatel patrzy na wszystko z naturalnej perspektywy, a ta widzi więcej, w tym zaniedbania, niedociągnięcia, odpadające tynki, dziury w drogach. Te nie mogą się znaleźć w reklamówce. To oczywiste. W filmie dominuje wspomniana ptasia perspektywa oraz żabia. Ta druga pokazuje nam "walące" się, zniekształcone budynki. Mają sugerować, że za chwilę zwalą się na glebę jak dron bujający w obłokach? Hitem jest gołąb, który kojarzy się większości Polaków z tym, co po sobie pozostawia.
Sztukę reprezentują wątpliwej jakości murale, tabliczka pojawiająca się przez pół sekundy, z informacją, że gdzieś jest teatr i w zasadzie to wszystko. Mażoretki to sztuka niższa, jeśli w ogóle.
Na YT można włączyć napisy. To dobrze, bo muzyka zagłusza narratora a osoby mające problemy ze słuchem mogą czytać tekst.
Kim ma być odbiorca docelowy? Dobre pytanie, na które trudno znaleźć odpowiedź. Biznes? Nie sądzę. Z filmu nie wynika, że Leszno to miasto biznesu, innowacji, Hi-Tech. Kultury? Też nie, bo ta została pokazana z perspektywy butów znakomitego kompozytora Maciejewskiego i wybitnego poety Grochowiaka. Nauka? W żaden sposób. Na filmie brak szkół, uczelni, czegokolwiek co można identyfikować z nauką, na której opiera się współczesność...
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.