Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Wyprzedaż, obniżka, przecena, sale - trudno nie zauważyć na witrynach sklepowych afiszy z takimi napisami. Kuszą klientów niepowtarzalnymi okazjami na zakupy po cenach niższych o 30, 50, a nawet 70 procent. Sezon na przeceny w pełni.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Trudno jest oprzeć się pokusie kupienia czegoś przecenionego o połowę lub więcej. - Lubię wyprzedaże. Można wtedy tanio dostać fajny ciuch. Teraz też udało mi się znaleźć ładne rzeczy - powiedziała nastolatka, która robiła właśnie ostatnie zakupy przed wyjazdem na wakacje. - Na zachodzie to są dopiero przeceny - dodała inna klientka - ale z naszych też korzystam.
Właśnie córka wybrała coś dla siebie.
Zdaniem psychologa Magdaleny Kryś robienie dużych zakupów w tym czasie to przede wszystkim efekt kusząco niskich cen i to kryterium jest dla nas ciągle najważniejsze. Reszta to emocje, które kierują wieloma naszymi decyzjami konsumenckimi.
- Wszystkie wyprzedaże bazują też na zasadzie ograniczonego czasu i ograniczonego dobra. Limitowane serie do tego w atrakcyjnych cenach wywołują poczucie, że jeśli nie kupimy czegoś teraz to może dla nas nie wystarczyć - mówi M.Kryś.
Nie wszyscy ulegają szaleństwu wyprzedaży. - To jedno wielkie oszustwo, chwyt reklamowy i nic więcej. Nie rozumiem dlaczego ludzie ulegają takiemu wariactwu, rzucają się w wir kupowania z jakimś irracjonalnym przekonaniem, że jeśli coś jest przecenione to trzeba to kupić. Ja tego nie lubię. Z tym zdaniem zgadza się też inny rozmówca. - To jedno wielkie oszustwo, manipulacja. Klientowi wydaje się, że kupił coś po atrakcyjnej cenie podczas gdy tak naprawdę w ogóle się ona nie zmieniła.
W opinii Magdaleny Kryś wyprzedażowej pokusie ulegają bardziej kobiety, ale nie wini za to kobiecej emocjonalności, która zdaniem wielu zwłaszcza podczas zakupów wygrywa z logicznym myśleniem. - Wyprzedaże letnie związane z odzieżą czy kosmetykami są głównie skierowane do kobiet, a mężczyźni w swoich wyborach konsumenckich najczęściej polegają na opinii pań.
Co zatem zrobić by nie stracić głowy podczas zakupów? - Porównywać ceny artykułów w różnych sklepach i przede wszystkim kontrolować swój portfel - radzi Kryś.(hch)
1. Dodane przez krol, w dniu - 10-07-2008 13:54 00 ee co za bzdury!! wyprzedaze?? smiechu warte!!! teraz to dopiero sa ceny na towary jakie powinny byc caly czas i to one odzwierciedlaja wartosc towaru!! ludzie zobaczcie jak nasi kochani sklepikarze okradaja nas przez 11 miesiecy w roku dopiero te 30 dni wyprzedazy odzwierciedlaja jaka wartos cma towar!!czyli to nei zadne wyprzedaze a tylko i wylacznie sprzedaz produktu o adekwatnej cenie! i tyle!!
2. Dodane przez bollul, w dniu - 10-07-2008 15:10 00 Ja chodzę nago, bez przyodzienia. Więc mnie ten pronlem na szczęście nie dotyczy.
3. Dodane przez haha, w dniu - 10-07-2008 15:12 00 śmiech
sklepy to sama chińszczyzna !!!
sam szajs !!!
to już lepiej iść na leszczyński targ i tam sie doatanie ciuchy polskich producentów po naprawde doberj cenie
a nie jakies sklepy np housy czy sporting w którym juz nic niema same szmaty
4. Dodane przez Grazia, w dniu - 10-07-2008 22:09 00 Towary przecenione i serwowane przez (...) to kpina z mieszkańców Leszna! Przecenione są rzeczy starych modeli, a przecena to niższa cena o 20, 30zł . Czy właścicil uważa nas za matołków ? To jest między innymi jeden z powodów wyjazdu na zakupy do Poznania! Tam są faktyczne przeceny i towar o którym nasi handlowcy mogą pomarzyć!
5. Dodane przez Adams, w dniu - 10-07-2008 22:54 00 Przepraszam, ale czy to nie jest tak, że konkurencja to nasze wspólne dobro... konsumentów... Życzyłbym sobie trochę brandowych marek i naprawdę nie będę musiał jechać do Poznania... No i jeszcze jedno.... Prosty przykład Reeserved w Lesznie i w Poznaniu...Dwa światy cenowe... W Poznaniu wypychają już towar z kolekcji letniej w maju a w Lesznie... w lipcu... Żenada!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.