Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
23
Grudnia 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Sławomira, Wiktoria,
Sławomir
Do końca roku 8 dni.
Start arrow Leszno arrow Odśnieżanie na razie bez mandatów

Odśnieżanie na razie bez mandatów

Odśnieżanie na razie bez mandatów

01.12.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_odniezanie.jpgLeszno. Pierwsze opady śniegu przypomniały o obowiązku odśnieżania chodników przy posesjach. Na razie upominamy mieszkańców – mówi komendant Straży Miejskiej w Lesznie Mirosław Frątczak – ale z roku na rok widać, że odpowiedzialność jest coraz większa. Kolejnych opadów mamy spodziewać się najbliższej nocy, warto więc zaplanować jutro wcześniejszą pobudkę i rajd z łopatą śniegu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Straż Miejska pilnuje wykonania uchwały Rady Miasta, nakazującej właścicielom nieruchomości dbanie o porządek wokół nich. Zimą oznacza to konieczność zabezpieczenia chodników czy ciągów pieszo-jezdnych
o szerokości półtora metra. Chodzi o to, żeby nie było ślisko - mówi Mirosław Frątczak - wystarczy zgarnąć śnieg i posypać chodnik piaskiem; wcale nie domagamy się skuwania zlodowaciałej powierzchni. Przy okazji też należy pamiętać, żeby śniegu nie wyrzucać na jezdnię - jeden przejazd pługa śnieżnego uczyni z naszej pracy wysiłek godny Syzyfa. Lepiej pryzmować go na brzegu chodnika - radzi komendant.

Po poniedziałkowych intensywnych opadach od wczoraj strażnicy przypominają właścicielom o ich obowiązkach. Na razie nie było konieczności sięgania po bloczki mandatowe. Jednak, jak przyznaje komendant, każdej zimy grzywny są wymierzane, choć świadomość i odpowiedzialność z roku na rok rośnie. Strażnicy przypominają też o obowiązku odśnieżania dachów, szczególnie na dużych budynkach, takich jak magazyny czy supermarkety. (jad)
 
Komentarze (42)
1. Dodane przez 111, w dniu - 01-12-2010 09:49 0 0
To niesprawiedliwe bo jak nie odgarne chodnika przynależącego do mojej posesji to dostane mandat a kto dostanie mandat za nieodgarnięte ulice i uliczki? Drogowcy?
2. Dodane przez XX, w dniu - 01-12-2010 10:05 0 0
Nareszcie minister sprawiedliwości wyraził zgodę na to aby zatrudnić więżniów do pomocy przy odśnieżaniu. Może to poprawi fatalną sytuację na drogach i w miastach. Jak się okazuje bardzo wielu z nich chce pracować. Zobaczymy jak to będzie u nas ponieważ miast mogłoby dużo zaoszczędzić. Pozdrawiam.
3. Dodane przez ......skandal...., w dniu - 01-12-2010 10:20 0 0
a ja moge wystawic mandat za to ze nie moge zdazyc do pracy bo nie ogarneli dróg????? skandal.... niech tylko przyjdzie do mnie taki to go pogonie!!!!
4. Dodane przez AK, w dniu - 01-12-2010 10:39 0 0
Nie ma takiego przepisu i niech mi tylko Straż da mandat to od razu idę do sądu!!! Czy ktoś wie w jakim czasie mam odgarniać ten śnieg. Może 24h po ustaniu zjawiska, a może 48h, a może 1 min, a może za 5 dni??? Paranoja
5. Dodane przez AK, w dniu - 01-12-2010 10:42 0 0
Jestem w pracy. Pada śnieg. Muszę wsiąść wolne, żeby odgarniać śnieg?? jestem na wakacjach 1000km od domu? I co wtedy? Nikt mnie nie zmusi do odgarniania śniegu nie na moim terenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To jest tylko moja dobra wola!!!
6. Dodane przez zly, w dniu - 01-12-2010 10:51 0 0
"narazie upominaja"? sami niech sie lepiej wezma za lopaty :upset
reklama
7. Dodane przez małe ALE, w dniu - 01-12-2010 10:58 0 0
Pan Mirosław Frątczak,powinien sam najpierw zatroszczyć się o stan swojego chodnika zimą.Stale jest NIE ODŚNIEŻONY:x  
Apeluję!Panie komendancie-jak Pan nie umie,albo nie wie,jak się odśnieża,ja Panu pomogę!
8. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 01-12-2010 11:05 0 0
mandat należy sie firmie odśnieżajacej wczoraj przez cały jak wygladały ulice a snieg juz nie sypał samochody same odśnieżyły drogi. Czy w tym mieście nie ma normalnych firm tylko układy a my sie meczymy a propo wiezniów kto ich zatrudni przeciez pieniązki są rozdane i co trzeba by było wrócić gdyby była tania siła robocza
9. Dodane przez ewa, w dniu - 01-12-2010 11:47 0 0
Po co tyle zachodu o usuwanie sniegu z ulic i chodnikow?? Ja obecnie mieszkam w duzym miescie UK i tu nikt nie robi problemu ze sniegu.Co dzien nam dopada juz pozamykali szkoly a kierowcy nie przyjezdzaja po towar bo snieg .Na chodnikach jest szklanka i nie strasza zadnymi mandatami a odmieciony snieg to tylko przed naszym domem pozdrawiam
10. Dodane przez Smiech:P, w dniu - 01-12-2010 12:04 0 0
Straż miejska jest zoobowiazana do pilnowania porzadku to i rowniez do odsniezania chodnikow za lopaty i do roboty. Nie tylko wypisywac mandaty!!!
11. Dodane przez snowman, w dniu - 01-12-2010 12:06 0 0
No własnie. Czy ta uchwała Rady Miasta jest aby zgodna z prawem? Chodnik należy do miasta, a skoro płacę podatki od nieruchomości (i inne) to niech miasto wygospodaruje kasę na odśnieżanie... 
 
Dlaczego radni nie uchwalą obowiązku odśnieżania ulic, czyszczenia stawów albo ścinania niebbezpiecznych drzew w parkach znajdujacych sie przy posesjach?
12. Dodane przez Janusz, w dniu - 01-12-2010 12:29 0 0
Najłatwiej i najprościej jest upominać czy karać mandatami zwykłych mieszkańców. A dlaczego nie rozpocząć od upominania i karania odpowiedzialnych za drogi i ulice, które jakoś dziwnie się nie odśnieżają! Szczególnie na osiedlach i mniejszych uliczkach, z których nie można się wydostać bo zarządca drogi jej nie odśnieżył. 
Do służb miejskich: najpierw zacznijcie od własnego podwórka, od dróg które wam podlegają a potem dopiero zaglądajcie do mieszkańców. W przeciwnym razie nie ma mojej zgody nawet na upominanie! :(  
Niech mi tylko któryś przyjdzie zwrócić uwagę, dam mu sipę i niech mi najpierw odśnieży drogę. 
Odgarnianie nie swoich chodników przy posesjach powinno być prywatną sprawą każdego. 
Zapraszam panów Bukowskiego, Rajewskiego a nawet Frączaka na osiedla przyległe Unii Europejskiej niech sami ocenią czy brodzenie i jazda w 20cm śniegu należy do przyjemnych :x
13. Dodane przez do urzedasów, w dniu - 01-12-2010 12:43 0 0
Należy wiedzieć co się mówi, anie mowic co się wie i to tak do konca nie jest pewne. 
Po pierwsze niektore chodniki mają nie więcej niż 150 cm, sniegu nie wolno zgarniać na jezdnie. W takim razie gdzie? 
Po drugie gdzie określono czas w jakim po opadach sniegu nalezy uprzątnąć go z chodnika? Jeśli jest on nie określony to całe straszenie mandatami nie jest warte funta kłaków. 
Po trzecie całkowicie niezrozumiałym dla mnie jest zakaz korzystania z zasobników z piaskiem przez mieszkańców, czyn ten jak to określił onegdaj pan Karpiński jest kradzieżą własności społecznej, a czy my posypujemy swoje chodniki, czy też stanowiące własność miast, bo jeśli są one naszą własnością to powinniśmy pobierać za nie opłatę i rzeczywiście do ich posypywania korzystać z własnego piasku. A tak na marginesie, czy urzednicy miejscy też muszą przynieść z soba do pracy długopisy, papier, laptopy i inny sprzęt potgrzebny im w pracy? warto byloby się nad tym zastanowić. Jak też i nad tytm co sie mowi i pisze panowie.
14. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 01-12-2010 12:50 0 0
Do kom. Nr 4 piszesz bzdury!!!!!!!!!Polecam dzisiejszą Rzeczpospolitą art. ,,To właściciel musi posypać śliski chodnik" str. C3
15. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 01-12-2010 13:11 0 0
No i po wyborach no to teraz... 4 lata dobrej zabawy wszystko po staremu.
16. Dodane przez Klops, w dniu - 01-12-2010 13:22 0 0
To jest chore. Moja działka kończy się na płocie. Chodnik nie jest już już moją własnością. Gdybym cokolwiek chciał na nim zrobić muszę wystąpić o zgodę. Jednak gdy przyjdzie do odśnieżania to wówczas okazuje się że jest jednak mój a na dodatek jeszcze część ulicy.
17. Dodane przez do kom 7, w dniu - 01-12-2010 13:25 0 0
Piszesz bzdury mieszkam blisko komendanta i widziałem jak wczoraj odśnieżał chodnik jak się patrzy jak to można w waszym portalu oczerniać człowieka
18. Dodane przez oli, w dniu - 01-12-2010 13:35 0 0
Ja tym którzy odśnieżają chodniki dodał jeszcze do odśnieżenia pół ulicy no i wywieść śnieg.Jestem ciekawy czy przed wyborami ktoś poruszył ten temat.
19. Dodane przez x, w dniu - 01-12-2010 13:50 0 0
jeżeli mam dbać o chodnik to może by wycieli te krzaczki przy chodniku i sobie samochód tam zaparkuje wkoncu ma ponad 2 metry szerokości i wjazd byłby lepszy
20. Dodane przez XL, w dniu - 01-12-2010 13:55 0 0
Na osiedlu chodnik odśnieża Spółdzielnia ale osiedlowe drogi już nie, bo należą do miasta. I tak śnieg zalega bo ci z miasta tu nie docierają. Jak sobie odśnieżymy to mamy jak nie to mamy breję.
21. Dodane przez ak, w dniu - 01-12-2010 14:13 0 0
do kom 14. Naucz się interpretować przepisy. Ten przepis o niczym nie mówi! Jedna głupota
22. Dodane przez do 14, w dniu - 01-12-2010 17:00 0 0
Znawco tematu i prawa, proszę podaj mi przepis który określa termin w jakim muszę oczyścić chodnik. 
Bo inaczej to strachy na lachy.
23. Dodane przez ja, w dniu - 01-12-2010 19:52 0 0
a kto ukara gmine za zasypane drogi należące do UG,już nie można wyjechac do pracy , Wójt ma do pracy kroczek, ma w nosie swoich mieszkańców.Pozdrawiam pana Pietrule...
24. Dodane przez zwolniony od odśnieżania, w dniu - 01-12-2010 20:07 0 0
Na naszej ulicy (chociaż istnieje już prawie sto lat) nie ma chodników i nikogo to nie interesuje. Chętnie bym chodnik odśnieżył, ale przy mojej posesji, jak i na całej ulicy go nie ma. Uważam, że należy ukarać osoby odpowiedzialne za tak długi czas oczekiwania na zrobienie chodników, które powinny być odśnieżone.
25. Dodane przez klik, w dniu - 01-12-2010 20:19 0 0
a kto ukarze drogowcow,za odwalanie fuszery?Najlepiej zwyklego smiertelnika ukarac.I gdzie sypac z chodnika jak nie ma gdzie ,a jak juz przejedzie plug to wszystko z powrotem na chodnik,totalna beznadzieja i bezsens
26. Dodane przez zniesmaczony obywatel, w dniu - 01-12-2010 20:32 0 0
za to zarządcy dróg miejskich w Lesznie dach odśnieży nikt inny jak drogowcy... tak drodzy państwo podjadą złotym busikiem wlezą na dach i będą machać łopatami... ZAMIAST ODŚNIEŻAĆ CHODNIKI!!!
27. Dodane przez do kom 4, w dniu - 01-12-2010 20:52 0 0
Podaj adres nie odśnieżaj chodnika przyjdzie Straż i pokaże ci przepis a jak nie oni SĄD TO ZROBI CZEKAM NA ADRES CWANIAKU
28. Dodane przez Kinia, w dniu - 01-12-2010 20:54 0 0
Wczoraj wpadłam w poślizg ruszając na zielonym świetle na skrzyżowaniu Grunwaldzka-J.Pawła. Warunki fatalne do jazdy.Służby odpowiedzialne za odśnieżanie pod sąd. A w radio przy świątecznej muzyce mówi się o wjeżdzie Świętego Mikołaja do miasta i trzeba zdążyć ze świetlną iluminacją na latarniach ul. J. Pawła. I cóż widzę? Panowie zakładają iluminację, ja wpadam w poślizg a moje auto powoli posuwa się w śnieżnej breji. Zgadnijcie gdzie mogą sobie wsadzić te światełka.
29. Dodane przez ..., w dniu - 01-12-2010 21:30 0 0
ludzie nie przesadzajcie.. najłatwiej mieć do wszystkich pretensje że macie odśnieżać, że ulice są nie ośnieżone, a co niektórzy chyba nawet o to że śnieg w ogóle spadł... a może jeszcze podwórka ma Wam miasto odśnieżyć... trochę dobrej woli... nie twierdze że należy dyżurować 24 godziny na dobę z szuflą do śniegu, ale odśnieżenie chodnika to chyba nie aż taki problem... i nie zajmuje pół dnia... no a jeśli dla kogoś to jednak zbyt ciężkie zajęcie proponuję przeprowadzić się do cieplejszej strefy klimatycznej  
:grin i problem z głowy :)
30. Dodane przez brawo "wolność" wypowiedzi, w dniu - 01-12-2010 22:22 0 0
Cóż panie moderatorze najlepiej nie zamieszczać komentarzy godzacych pana zdaniem w autorytet władzy, a ja tylko chciałem zwrócic uwage na nonsenoswność przepisu i wykorzystywaniem tego przez urzędasów.
31. Dodane przez do kom 29, w dniu - 01-12-2010 22:33 0 0
To na ferie już nie mogę wyjechać? 
A jak śnieg spadnie w październiku, a ja będę na wyjeździe? 
 
Za nic nie rozumiem, dlaczego ja mam odśnieżać miejski chodnik. 
 
Jak to jest w innych krajach UE?
32. Dodane przez ALE JAJA, w dniu - 01-12-2010 23:14 0 0
A DZIUR I ULICE ZAPŁACĄ MANDAT, CZY BYCIE W POGOTOWIU Z TEGO ZWALNIA PRECZ Z TĄ FIRMA ONI NIC NIE POTRAFI OUT ZE SZ......MI NIECH BULĄ ZA SWOJE DZIURY, NIEODŚNIEŻANIE PRECZ PRECZ PRECZ NIECH POKAŻĄ JEDNĄ DROGĘ KTÓRĄ DOBRZE WYBUDOWALI - NIE MA TAKIEJ I TO SWOJE PSEUDO KONSORCJUM WŁOŻĄ W D ....
33. Dodane przez Nie narzekać!, w dniu - 02-12-2010 07:38 0 0
Sami se wybraliśta Tomka na prezydenta a Wojtka do RMiasta to teraz nie narzekajta że oni nie potrafią... 
Już poprzedniej zimy udowodnili nam że "nie potrafią" (nic poza kasowaniem ciężkich pieniędzy). 
Prosiłbym pana komendanta aby zadbał o to jak sprząta się miejskie tereny zielone i częściej sprawdzał pocztę e-mail bo sprawdzanie raz na kwartał to zdecydowanie za mało. 
:grin
34. Dodane przez Janusz Mis., w dniu - 02-12-2010 07:38 0 0
I znowu ta sama bajka co w zeszłym roku! - ZIMA ZASKOCZYŁA DROGOWCÓW? Otóż NIE! Prognozy już od paru dni trąbiły o sporych opadach śniegu, więc był czas na przygotowanie i czuwanie w pogotowiu, ale nasi drogowcy wolą się wyspać! To skandal, żeby w cywilizowanym kraju, w XXIw. drogowcy smacznie spali a w Lesznie - PARALIŻ! Przecież to jest sytuacja specjalna, niecodzienna. Drogowcy powinni już w nocy zacząć odśnieżanie, by poranny ruch do pracy odbywał się bezproblemowo. Ale nie u nas. U nas od lat ta sama firma - Drogi i Ulice pana Rajewskiego nie robi nic by zadbać o miejskie ulice. Dopiero jak mieszkańcy podniosą larum - to ewentualnie wypuszczą jedną czy dwie piaskarki. Tragedia z tą firmą. Panie prezydencie, może z rangi swego urzędu potrząśnie pan firmą odpowiedzialną za stan naszych ulic. Dziękuję. 
:( :( :(
35. Dodane przez zenek, w dniu - 02-12-2010 08:07 0 0
tylko kase by zbierali a sami do ro boty sie nie wezma to jest skandal sa firmy od tego powygrywali przetargi clowiek by nie musial nic robic tylko odgarniac bo plug przejedzie i z powrotem ma snieg na chodniku
36. Dodane przez angela, w dniu - 02-12-2010 09:22 0 0
czy to ze mam 3 godziny po ustaniu padania śniegu, na to by go odgarnąć nadal obowiązuje??jaka ustawa to reguluje?
reklama
37. Dodane przez mari, w dniu - 02-12-2010 09:56 0 0
a panowie pomarańczowi chodzą z łopatami na plecach po mieście. i co nie mogą odgarnąć tego co po drodze bo to nie ich teren?? nie mówiąc już o osiedlach z których nie można wyjechać a pieszo ...to tylko na nartach - przynajmniej w LSM która
38. Dodane przez jaaa, w dniu - 02-12-2010 14:08 0 0
Jeszcze kilka dni i Zatorze bedzie odciete od reszty miasta! gdzie plugi!? czy my mieszkancy Zatorza musimy sobie wynajac prywatne "odsniezacze", znowu powtorka z przed roku! samochodem ledwo mozna jechac!
39. Dodane przez do 36, w dniu - 02-12-2010 14:57 0 0
Chłopie nigdzie w ustawie nie ma nic o czasie w jakim musisz uprzątnąć snieg. ja zawsze czekam do wiosny, bo nie mam zamiaru wyreczać nierobów
40. Dodane przez bobi, w dniu - 02-12-2010 20:28 0 0
Miasto pobiera opłaty za zajęcie pasa drogowego(chodnika)i w tym momencie jest on własnością miasta, gdy spadnie śnieg lub jest ślizgawica to nagle miasto już nie jest jego właścicielem i obowiązkiem odśnieżania obarcza właściciela budynku, to może miasto taką samą stawkę zapłaciłoby właścicielom budynków za odśnieżanie. Bo urzędnicy to potrafią tylko brać, brać w imię dobra społecznego. Absurd totalny
41. Dodane przez Mirek, w dniu - 03-12-2010 10:47 0 0
Według mnie to w tym roku odśnieżanie lepiej miastu idzie niż w latach ubiegłych.
42. Dodane przez ZENEK, w dniu - 03-12-2010 16:42 0 0
Jeżeli płacę podatki ,to między innymi na płacę strażnika miejskiego, to może za te pieniądze by odśnieżał?Miasto ma możliwości i mogło by zgarnięty śnieg z chodników uprzątać na składowiska ./?bezrobotni/I nie zniechęcać wł.posesji do pracy społecznej.!!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Działka rod osiecznaOsieczna 150000
Mieszkanie 3-pokojow... Leszno 2000
Mieszkanie o pow. 52... Leszno 330000
gronowo ul.zawiszy ... Leszno 569000
gronowo ? domy z og... Leszno 569000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj