Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Lipca 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Adrian, Adrianna,
Elżbieta, Eugeniusz
Do końca roku 176 dni.
Start arrow Leszno arrow Gdzie tu zaparkować?

Gdzie tu zaparkować?

Gdzie tu zaparkować?

11.05.2011. Radio Elka, Jarek Adamek
trawnzamea.jpgNie mamy gdzie zaparkować – skarżą się mieszkańcy Osiedla Zamenhofa w Lesznie. Największym problemem jest znalezienie miejsca przy najstarszych blokach osiedla. Ich prośby o zwiększenie liczby miejsc dla aut są odrzucane przez władze spółdzielni „Przylesie”. Nie ma gdzie tych miejsc wytyczyć – rozkłada ręce prezes spółdzielni Jan Niewiedziała.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Najgorzej jest po południu i wieczorem - mówią mieszkańcy osiedla, którzy poprosili nas o zainteresowanie się sprawą parkingów. Znalezienie wolnego miejsca po 15.00 graniczy z cudem. Chodzi oczywiście o miejsca w bezpośrednim sąsiedztwie bloków. Rzeczywiście, przy najstarszych budynkach pozostawić można najwyżej
kilka, kilkanaście aut. Inni skazani są na inne miejsca, nawet, jak skarżą się kierowcy, oddalone o kilkaset metrów. Zmotoryzowani mieszkańcy postulują, by przebudować istniejące parkingi - „wciąć” je głębiej, kosztem trawników. Zresztą, jak podkreślają, położone przy chodnikach tereny zielone trawnikami są raczej formalnie, ponieważ wydeptano na nich regularne ścieżki. Zamiast tego postawiono nam słupki i pozawieszano łańcuchy - mówią. Skarżą się też na to, że władze Spółdzielni Mieszkaniowej „Przylesie” odrzucają ich parkingowe postulaty.

Prezes spółdzielni Jan Niewiedziała rozkłada ręce. Nie można urządzić parkingów tuż przy blokach - powiedział Radiu Elka - prawo budowlane określa, w jakiej odległości od budynków i placu zabaw można je budować. Prezes przyznaje, że pozostawianie samochodów na Zamenhofa staje się coraz bardziej palącym problemem. Bloki i otaczający je teren projektowano, gdy na jedną klatkę schodową przypadało jedno, góra dwa auta - mówi - dziś normą stają się dwa, a nawet trzy samochody w rodzinie.

W takim razie czy spółdzielnia wyjdzie naprzeciw postulatom spółdzielców i poszuka miejsc? Jan Niewiedziała nie ma tu optymistycznych wieści. Na tym osiedlu taka możliwość jest tylko w pasie między drogą dojazdową a Alejami Konstytucji 3 Maja - mówi - to jednak teren miejski, którego nie możemy kupić. (jad)
 
Komentarze (51)
1. Dodane przez 3eski, w dniu - 11-05-2011 13:23 0 0
Mieszkam na Zamenhofa i faktycznie od kilku lat z roku na rok jest coraz gorzej. Jeszcze 5 lat temu nie było problemu, a terazposzukiwanie miejsca jest jak polowanie.
2. Dodane przez kierowca, w dniu - 11-05-2011 13:31 0 0
za chwilę dojdziemy do sytuacji spotykanej w niektórych miastach europejskich,iż przed zarejestrowaniem samochodu okazać będziemy musieli dowód wykupionego miejsca parkingowego lub garażu
3. Dodane przez simmonss, w dniu - 11-05-2011 13:36 0 0
Witam to samo na osiedlu Marciniaka...
4. Dodane przez xxx, w dniu - 11-05-2011 13:43 0 0
Ważne,że prezes ma gdzie parkować!!! Reszta to już go nie interesuje!!!!!!!!
5. Dodane przez XXX, w dniu - 11-05-2011 13:47 0 0
Ta spółdzielnia to jest wogóle jedna wielka pomyłka, pomijając już kwestię miejsc parkingowych.
6. Dodane przez x, w dniu - 11-05-2011 13:54 0 0
Załatwienie w tej spółdzielni czegokolwiek to od pewnego czasu problem. Mimo, że płacisz nie możesz wymagać. Ale w Sejmie jest już projekt rozwiązania spółdzielni i zastąpienia tego tworu wspólnotami
7. Dodane przez mata, w dniu - 11-05-2011 14:06 0 0
Spółdzielnia nie robi nic w kierunku aby zwiększyć liczbę miejsc parkingowych, pomimo tego że pobiera opłatę czynszową czyli ma środki finansowe na tego typu inwestycje.
8. Dodane przez hot, w dniu - 11-05-2011 14:24 0 0
ojej a podbno taka ta Polska biedna.. a mnie tam ciesza takie newsy bo swiadczy to tylko o tym ze nasz kraj sie rozwija
9. Dodane przez Snickers, w dniu - 11-05-2011 14:27 0 0
Niektórzy parkują przy GImnazjum nr.7 ale ci nie mieszkają dalej od niego to faktycznie problem powstaje,
10. Dodane przez mamrot, w dniu - 11-05-2011 14:42 0 0
Najlepiej będzie,jak władze miasta zabetonują wszystkie trawniki,powycinają drzewa,zlikwidują parki i skwery,aby zadowolić wszystkich mistrzów kierownicy.
11. Dodane przez Aldona, w dniu - 11-05-2011 14:51 0 0
Tak na Marciniaka jest ten sam problem znalezienie miejsca wieczorem graniczy z cudem nie wspomnę o weekendach:(
12. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-05-2011 14:52 0 0
autobusami jezdzić, wspomożecie komunikację....pod warunkiem,że babcie wpuszczą was do swoich darmowych taksówek.
13. Dodane przez jajajajaja, w dniu - 11-05-2011 15:04 0 0
tak wy macie pretensje bo musicie zostawiać samochody kilkanaście metrów od bloku a co my mieszkańcy centrum mamy powiedzieć parkingi wszędzie płatne paranoja :( :( :( :( :( :( :(
14. Dodane przez Leśny Ludź, w dniu - 11-05-2011 15:09 0 0
OSZ.. leniwi ludzie jak auto nie stoi koło klatki to już źle ?? Na Parkingu koło Kauflandu zawsze są miejsca wolne , ale nie 200 m to już tragedia ... 
Znam ludzi którzy mieszkając na ogrodach , wieniawie mają garaż na dekana i nie narzekają
reklama
15. Dodane przez cv, w dniu - 11-05-2011 15:09 0 0
zostaje wyburzyć kilka bloków :roll
16. Dodane przez xyz, w dniu - 11-05-2011 15:32 0 0
To po co budowali Titanica i Batorego!!!!!!!!!!!!!!!! Ile miejsc by było pod lasem, a tak nie dość, że zabudowali plac to jeszcze nowi lokatorzy zajmuja nasze!!! miejsca pod naszymi!!!, starymi blokami!!!!!
17. Dodane przez Spioch, w dniu - 11-05-2011 15:35 0 0
To prosze sobie wyobrazic ze ja mieszkam na ul słowianskiej i niedosyc ze musze placic za parkowanie w strefie A wykupujac karnet, to miejsce i tak ciezko znalezc...
18. Dodane przez sm-do obalenia, w dniu - 11-05-2011 15:42 0 0
czas zakonczyc dzialalnosc spoldzielni mieszkaniowych,komunistyczne wynalazki,placicie im za wlasnosciowe mieszkania duze piniadze i... i nic.maja was gleboko w ...to wasz problem ze nie ma gdzie parkowac.czyli lączyc sie,zakladac wspolnoty mieszkaniowe i wtedy co zrobicie to wasze...a prezesi niech na zasilek idą..pozdro
19. Dodane przez ja, w dniu - 11-05-2011 15:48 0 0
pas zieleni dzielacy aleje konstytucji 3maja i ul zamenhofa jest bardzo szeroki i wlasnie tam moze powstac kilkadziesiat miejsc parkingowych ale to pewnie za duzy problem by wylac troche asfaltu...
20. Dodane przez HARRY, w dniu - 11-05-2011 16:24 0 0
Co za bzdury a na Rejtana nie ma parkingów tuż pod blokami?i też nie ma gdzie parkować,ale koło spółdzielni trzeba było nowy chodnik zrobić:Pw innych miejscach na tych dziurach można sobie noge złamać!!!!żaaaaallll !!!!kase brać to potrafią,ale jak coś mają zrobić to ciągle jakieś wymówki!!!! :( :(
21. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-05-2011 16:35 0 0
Za blokiem titanic jest duży plac, na którym spółdzielnia mogłaby zbudować parking. Podaję pod rozwagę władzom
22. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-05-2011 16:37 0 0
Hmmmmmm a to w innych cześciach miasta jest innaczej?A jak widze bezmyśłnie zaparkowany samochód to juz całkiem rece opadają.tok myślenia kierowców chyba jest taki: ważne ze ja zaparkowałem.
23. Dodane przez sara, w dniu - 11-05-2011 16:52 0 0
A dzisiaj na parkingu na Rejtana parkują przyczepki z reklamą Media Expert!
24. Dodane przez może, w dniu - 11-05-2011 17:29 0 0
Może należy parkować na trawce?!
25. Dodane przez roman, w dniu - 11-05-2011 17:45 0 0
ja nie rozumiem jak można mieszkać w bloku na 50m2
26. Dodane przez lodzia, w dniu - 11-05-2011 18:18 0 0
Ha ha ha ludzie to by najchetniej swoimi smochodami do mieszkania wjechali jak by byla taka mozliwość :grin :grin :grin  
Ale tak na poważnie poniewaz mieszkam niedaleko Banku -BGW dokladnie to bank ma nr. 107-Zamenhofa i wspolczuje ludziom mieszkajacym na przeciwko Banku. W godzinach pracy parking jest zajety przez auta pracownikow B A N K U. A moż by tak panie dla relaksu i poprawy wojego zdrowia przychodzily do pracy P I E S Z O!!!!!!!! :p :p :p :p :p  
I na urodzie by zyskaly i na figurze.  
Pozostawiajac miejsce tym ktorym sie to nalezy z racji miejsca zamieszkania. :) :) :) :) :) :)
27. Dodane przez Lokator, w dniu - 11-05-2011 21:48 0 0
Podobnie sytuacja wygląda przy ulicy 17 Stycznia obok przychodni. Choć jest to temat raczej na kolenjny artykuł. Problem ten sam czyli brak miejsc do parkowania samochodów ale w rolach głównych MZBK, wspólnoty tzw. wojskowa oraz przychodnia... Na parkingach wyznaczonych dla mieszkańców MZBK parkują mieszkańcy bloków wojskowych i kolejowych a także klienci apteki i samej przychodni... Na swoich terenach nie wytyczyli parkingów, w trosce chyba o trawniki parkując bezpośrednio pod blokiem mieszkańców MZBK lub gdzie się po prostu da... włączając parking Marketu Polo! Problem z parkingami jest na większości osiedli i pora podjąć działania w tym zakresie...
28. Dodane przez do kom14, w dniu - 11-05-2011 21:51 0 0
ciekawe czy ty bys zostawial auto kolokauflandu nie majac go w zasiegu wzroku. (...)po tych osiedlach grasuje? na rejtana tereny zielone robia ale parkingow nie maja. a zeby jechac na zakupy do kauflanda mamy jezdzic 2 razy? napierw po zakupy zawiezc je do domu a potem auto odstawic? (...)jest tyle miejsc ktorej mozna przerobic na parking ale po co lepiej drogie drzewka sadzic
29. Dodane przez Solarik22, w dniu - 11-05-2011 19:33 0 0
No ostatnio przed samą spółdzielnia zrobiono nowy chodnik, nie wiem po co, ten stary mógł służyć jeszcze dobre 10 lat. Lokatorzy z którymi rozmawiam nie mogą doprosić się remontów balkonów, a wiele jest takich co się sypie, ludzie to zgłaszają, ale musi swoje odleżeć. Jak jakiś balkon się zawali to będą robić oczy. Mogli by też zacząć ocieplać bloki zaczynając od tych najstarszych. Na pewno takie rzeczy docenili by mieszkańcy, a nie wymiana dobrego chodnika.
30. Dodane przez Popieram 19 kom., w dniu - 11-05-2011 20:18 0 0
Pas dzielący 3maja i zamena tam można zrobić kilkadziesiąt miejsc. ogólnie ta spółdzielnia to dramat.
31. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-05-2011 20:21 0 0
Na Rejtana jest ta sama sytuacja, trawniki już dawno są traktowane przez mieszkańców jak parkingi, a mimo to zazwyczaj jest problem znaleźć miejsce nawet na trawie. Z roku na rok jest coraz gorzej, samochodów przybywa, miejsc nie.
32. Dodane przez miejsca parkingowe i kodeks dr, w dniu - 11-05-2011 20:22 0 0
Są miejsca gdzie można zrobić miejsca parkingowe , takich miejsc jest sporo, trzeba chcieć i to widzieć.  
Jest ważniejsza sprawa to końcowy przystanek na Rejtana. Skrzyżowanie, podwójna linia ciągła stojące często naprzeciw siebie dwa autobusy. Było kilka sytuacji zagrażających bezpieczeństwo a gdzie przepisy ruchu drogowe. A tłumaczenia p. prezesa jest wymijające, owszem są przepisy odnośnie usytuowania miejsc parkingowych , ale są też miejsca do wyznaczenia zgodne z przepisami. TRZEBA CHCIEĆ
33. Dodane przez Adamus, w dniu - 11-05-2011 20:55 0 0
Ta spółdzielnia to jest w ogóle jedna wielka pomyłka, pomijając już kwestię miejsc parkingowych.Podzielam opinie.Spółdzielnia ,,Przylesie"to Państwo w Państwie, dbają tylko i wyłącznie o swoje interesy.Kupa darmozjadów, szkoda słów!!!!
34. Dodane przez lol, w dniu - 11-05-2011 22:44 0 0
trzeba w takim razie zainwestować i wybudować parkingi podziemne... mówi się trudo- czasem trzeba wydać parę złotówek!!!
35. Dodane przez Karolek, w dniu - 11-05-2011 22:48 0 0
Przerobić trawniki na parkingi??? 
ŁOMATKO!! 
A gdzie pieski kupki robić będą? 
Całe trawniki na Zamenhofa są u... psimi kupami. 
Osobiście widuję 2 (dwie) osoby, które sprzątają po nich. 
Widok jaki mamy co roku na wiosnę gdy stopnieją śniegi jest niezapomniany. 
Strach pomyśleć co byłoby, gdyby część z tych trawników zabetonować. 
Skumulowane w ten sposób odchody byłyby chyba wystarczającym powodem do zmiany nazwy osiedla....
36. Dodane przez do kom 28 Leśny Ludź, w dniu - 11-05-2011 23:20 0 0
Wykup AC i po kłopocie .... 
Co to w ogóle oznacza "w zasięgu wzroku" ?? Może własny system dozoru jeszcze założysz ? Detekcja ruchu i alarm na pół osiedla.. Poza tym właśnie wracałem przez Zamenhofa i Rejtana cicho jak makiem zasiał ....
37. Dodane przez abc, w dniu - 11-05-2011 23:24 0 0
Do 21, ten teren nie należy do spółdzielni, lecz do rawbudu
38. Dodane przez XXXXY, w dniu - 12-05-2011 07:10 0 0
Popieram tych panow ktorzy zglosili ta sprawe do redakcji pozdrowienia do Pana G :? :? :? :?
39. Dodane przez SMOKER, w dniu - 12-05-2011 07:22 0 0
Jak to dobrze, że za rok się wyprowadzam z Zamena do swojego domu. Podwójny garaż i swoje miejsce przed domem nawet na 4 auta. Pozdrówka
40. Dodane przez normalny, w dniu - 12-05-2011 08:53 0 0
łomatko!!! parę kroków dalej ludzie musicie przejść i już problem?  
6 - i myślisz, że te wspólnoty będą mogły nie stosować się do obowiązujących przepisów?  
15 - najlepszy pomysł ! :grin  
28 - ten mi się najbardziej podobał :zzz : "mieszkam 200m od sklepu i nie be będę przy nim parkował bo tak musiałbym iść po auto, wrócić po męża/żonę, pojechać do sklepu, wrócić z zakupami i odwieźć go" - normalnie "żal" 
Złóżcie się na wykup gruntów na których postawicie sobie piętrowy parking, wyznaczcie sobie dyżury do pilnowania go albo jeszcze zatrudnijcie ciecia co by wam przywoził autko pod klatkę i odstawiał go. Tak jak ktoś wcześniej napisał... w centrum musisz mało tego że płacić za miejsce parkingowe, to jeszcze musisz je cudem znaleźć, przejść się kilkaset metrów do domu a już na pewno nie widzisz auta przez okno z domu!!! i nikt jakoś nie sapie.
41. Dodane przez problemy parkingowe..., w dniu - 12-05-2011 08:54 0 0
niestety problem z parkowaniem na osiedlach to bolaczka wszystkich. Na Grunwaldzkiej jest niby wielki parking i co z tego; zaparkowanie na nim po 19:00 graniczy z cudem... ale czemu się dziwić. Chociażby mieszkańcy bloku kolejowego tam parkują a maja niby swoje miejsca parkowania przed swoim blokiem, który należy do wspólnoty. My tam nie możemy parkowac ale oni u nas parkują. To samo sie tyczy wieżowców wojskowych. Tez nie wszysycy sie tam mieszczą i parkują u nas po drugiej stronie ulicy. Niestety samochodów przybywa a miejsc parkingowych nie. Niektórzy maja rozwiązanie i bezczelnie parkuja na pasach na parkingu przy wspomnianej Grunwaldzkiej. NO ale cóz na niektórych zakazy nie działaja, przecież taki jakby mógł to by pod same drzwi do mieszkania wjechał.
42. Dodane przez Marta, w dniu - 12-05-2011 09:22 0 0
Ja mieskzam w centrum i zeby zaparkowac To po pierwsze musze znalesc miejsce (w godz. 10-18 - nierealne)a po drugie musze zaplacic. Do "lodzia" - moze by tak mieszkancy zamenhofa przeszli sie pieszo do centrum :-)
43. Dodane przez raff, w dniu - 12-05-2011 09:26 0 0
a ja tam nie marzekam na brak miejsc. Mieszkałem na zamenhofa 25 lat i jak teraz jadę do rodziców w odwiedziny zawsze znajdę miejsce max 20-30m od klatki, wiec chyba nie jest tak źle!
44. Dodane przez mata, w dniu - 12-05-2011 09:33 0 0
do komentarza nr 14- chyba logicznym jest, że jak ktoś mieszka w bloku to chce wrócić z pracy i postawić samochód pod blokiem. NIe po to się płaci wysoki czynsz, żeby biegać po parkingach sklepowych. Z resztą przepisy wyraźnie wskazują, że teren sklepu należy do osób które aktualnie robią zakupy.
45. Dodane przez trit, w dniu - 16-05-2011 18:12 0 0
ja mieszkam koło netto i w weekendy zawsze był pełniuśki parking aut, aż do czasu kiedy zaczęli naklejać jakieś beznadziejne naklejki na szyby że nie wolno parkować. to dopiero był meksyk, samochody upchane w każdy kąt a wielki parking puściutki. co komu przeszkadza ze stoją tam auto w nocy kiedy sklep jest zamknięty???
46. Dodane przez Leśny Ludź, w dniu - 12-05-2011 10:23 0 0
czytać ze zrozumieniem nie parking należący 
do Kauflandu a parking koło , a ściślej  
po przeciwnej stronie bliżej Zamenhofa
47. Dodane przez ... $, w dniu - 12-05-2011 11:41 0 0
Do kom. 45 - Stosując Twoją logikę można śmiało powiedzieć , że jeśli w nocy masz wolny jeden pokój , spokojnie , bez pytania Ciebie o zgodą mogą tam przenocować bezdomni. W końcu pokój jest pusty i co Ci szkodzi , że ktoś tam pobędzie lub się prześpi.  
Parking przy markecie jest własnością właściciela marketu podobnie jak Twój pokój , jest Twoją własnością . Nawet gdyby przez rok na parkingu nic nie stało to nikt nie ma prawa tam wejść. Podobnie jak nikt nie ma prawa mieszkać w Twoim domu czy mieszkaniu gdy Ty wyjeżdżasz na wakacje.  
Dobrzy , że przyrost naturalny w Polsce maleje , bo ilu idiotów może udźwigną kula ziemska ??
reklama
48. Dodane przez trit, w dniu - 13-05-2011 09:46 0 0
do komentarza 47: jeśli jesteś tak wspaniałym altruistą to weź sobie nawet wszystkich bezdomnych na chatę i śpij sobie z nimi, nikt ci nie zabroni :):):)
49. Dodane przez ... $, w dniu - 13-05-2011 21:04 0 0
Do kom.48- Nawet nie rozumiesz co czytasz więc jak możesz napisać coś z sensem ...
reklama
50. Dodane przez a, w dniu - 08-07-2011 18:41 0 0
Za blokiem titanic jest duży plac, na którym spółdzielnia mogłaby zbudować parking. Podaję pod rozwagę władzom 
 
Jasne ale ich argument: "brak kasy, jak chcecie to sobie sami wybudujcie"
51. Dodane przez a, w dniu - 08-07-2011 18:50 0 0
"Prezes spółdzielni Jan Niewiedziała rozkłada ręce. Nie można urządzić parkingów tuż przy blokach powiedział Radiu Elka - prawo budowlane określa, w jakiej odległości od budynków i placu zabaw można je budować" 
Prawo budowlane określa też, że na każde mieszkanie powinno przypadać 1(słownie: jedno) miejsce parkingowe. Do oddanego w 2009r. BATOREGO tych miejsc przyporządkowanych jest raptem 15? a mieszkań 48. Może powinien ktoś się tym w końcu zająć?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Garaż do wynajęcia Leszno 400
Wynajmę lokal biurow... Leszno 1800
Dom na sprzedażLeszno 1600000
Hala z nowoczesną cz... Leszno 9600
świadectwa charakter... Leszno 200
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj