Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Listopada 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Delfin, Jan, Konrad,
Leonard
Do końca roku 35 dni.
Start arrow Leszno arrow Platforma za Malepszym

Platforma za Malepszym

26.11.2014. Radio Elka, Jarek Adamek
polno705.jpgZarząd leszczyńskiej Platformy Obywatelskiej poparł Tomasza Malepszego w jego staraniach o reelekcję. To oficjalne stanowisko, przekazane nam przez Barbarę Mroczkowską, szefową klubu PO w poprzedniej RM.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Uchwała przesłana nam przez Barbarę Mroczkowską jest bardzo lakoniczna.

"Uchwała Zarządu Miasta i Powiatu
Platformy Obywatelskiej z dnia 26.11.2014r.
w sprawie poparcia kandydata na Prezydenta Miasta Leszna w wyborach prezydenckich.

& 1

Zarzad Miasta i Powiatu Platformy Obywatelskiej w Lesznie udziela poparcia kandydatowi na Prezydenta w II turze Tomaszowi Malepszemu.

& 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.".

 
Komentarze (137)
1. Dodane przez No i po co to ?, w dniu - 26-11-2014 22:28
Ci już by się mogli nie wygłupiać więcej ;)
2. Dodane przez Tomek72, w dniu - 26-11-2014 22:29
Takie PO to nie jest PO - to jest lewica ... 
 
Kto ma interes w utrzymaniu dotychczasowego układu władzy? 
 
LESZNO SKRĘCIŁO W PRAWO - NIE POZWÓLCIE MU "ZAWRÓCIĆ W LEWO"
3. Dodane przez Tret, w dniu - 26-11-2014 22:30
Demokracja w tym miescie jest to normalne, każdy jest wolny w tym kraju i co z tego ze popiera Platforma , ludzie i tak wiedza na kogo glosowac .ta ich decyzja o niczym nie świadczy. 
Idziemy glosowac bo nasz glos jest ważny i to my decydujemy.
4. Dodane przez Denis, w dniu - 26-11-2014 22:32
Pani Mroczkowska nie jest w Zarządzie Po ,rozumiem ,ze jest tylko wykonacą tego polecenia.
5. Dodane przez :), w dniu - 26-11-2014 22:33
NO TO KBP VICKIEM . PEŁO JEST W UKŁADZIE Z SLD. I TYM POPARCIEM PEŁO STRACIŁO MÓJ GŁOS. GŁOSUJĘ NA ŁUKASZA BOROWIAKA.
reklama
6. Dodane przez xxx, w dniu - 26-11-2014 22:35
UUUAAAAAAAAAHAHAHAHAAHAH padłem na kolana !! Pan Piwoński chce za każdą cenę pozostać na świeczniku!! Powodzenie PO -+ SLD hehehe
7. Dodane przez gość, w dniu - 26-11-2014 22:36
To jak to jest, lider okręgu za Borowiakiem, doły miejskie za Malepszym?? Coś z tym poparciem dziwnie się układa, w PSL-u to samo; poparcie wojewódzkie niby jest, powiatowe struktury bez poparcia. 
Co w końcu i tak naprawdę łączy koło miejskie PO z SLD???- chciałoby się zapytać......
8. Dodane przez AR, w dniu - 26-11-2014 22:38
Czy PO to jest już SLD.
9. Dodane przez Michu, w dniu - 26-11-2014 22:39
Bal już był ... a teraz jest poparcie ....
10. Dodane przez tragiczne, w dniu - 26-11-2014 22:40
Piwonski ulozyl sie z Malepszym!!! Dramat dla miasta!!
11. Dodane przez Ale biurokraci., w dniu - 26-11-2014 22:42
Myślicie, że ktoś Was będzie słuchał ? Ludzie mają swój rozum i sami zdecydują na kogo zagłosują. To co uchwalacie przed dogrywką może mieć tylko znaczenie symboliczne. Głównie dla Was. Sam sposób przekazania tej informacji w formie oficjalnej uchwały pokazuje, że odrywacie się od codzienności i komunikatywnego języka mieszkańców.
12. Dodane przez czerwono tu, w dniu - 26-11-2014 22:43
no Mroczkowska sie stara i to bardzo!!! w koncu przeszlosci sie nie wymarze...
13. Dodane przez Bezpartyjny, w dniu - 26-11-2014 22:43
PO popiera SLD ? 
 
Cytat ze strony PO 
"Z kolei, by uwolnić "stłumiony przez partyjniactwo, korupcję i niekompetencję" potencjał demokracji i państwa, liderzy PO proponują m.in. bezpośrednie wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast; " 
 
http://www.platforma.org/o-nas/historia-partii 
 
Tak realizuje to Pan Piwoński i Pani Mroczkowska? 
 
Czy oni aby nie wystraszyli się konkurencji w postaci posła Borowiaka? 
 
Niektórzy dla osobistych ambicji robią dziwne rzeczy ... 
 
Może i PiS popiera SLD? 
 
Pan Malepszy jest z PZPR, jego przyjaciele z lewicy głównie z SDL (dawnego PZPR, któremu zawdzięczamy 40 lat zastoju) 
 
Nie dajcie się skłócić, 
 
Nie dajcie się ogłupić ... 
 
CZAS NA POZYTYWNE ZMIANY - nie ważne czy jesteście z PO, z PiS czy z innych opcji, ktorym nie po drodze z lewicą 
 
To będzie starcie cywilizacji ich (lewica i to co po niej mamy) i naszej NOWOCZESNEJ WIZJI MIASTA
14. Dodane przez Władek, w dniu - 26-11-2014 22:44
Co to się dzieje w tych politycznych rozgrywkach? Nagle PO kocha SLD? KOR i niegdysiejsza Solidarność przewraca się w grobie!
15. Dodane przez Lom, w dniu - 26-11-2014 22:45
Takiego mieszania w głowach jeszcze nie było! 
 
Przestańcie "popierać" bo to nic na końcu nie daje. 
 
Zostawcie to wyborcom.
16. Dodane przez wyborca, w dniu - 26-11-2014 22:45
Odwet musi być p.Piwoński! Tak i ludzie wybiorą sami Borowiaka z waszym poparciem czy nie! A p.Pawlaczyk nie umie przegrywać! Leszczyńskie struktury PO to odłam SLD! Jak to mają strach tego Borowiaka że odkryje te wszystkie przekręty które przez lata się robiło w Lesznie! SZOK! TYLKO BOROWIAK!
17. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 26-11-2014 22:47
Widac jak Piwonski ma cis do ugrania U T.Malepszego prosze prosze jakie uklady PO i SLD prosze gratulacje ale to przykre co robicie Tak piwonski wszedxie jedzie pi T.Malepszym a teraz go popira masakra koncze nic dobrego ale niestety Leszno z taka wladza daleko nie ujedzie
18. Dodane przez L cit, w dniu - 26-11-2014 22:48
Jestem pełen podziwu. Brawo PO. Taka decyzja wynika z odpowiedzialności za losy tego miasta. Dzięki !
19. Dodane przez Brus, w dniu - 26-11-2014 22:48
ciekawe czy poczuli się lepiej? ulżyło im że dowalili p. Borowiakowi? pewno tak, ale w poniedziałek frustracja może wrócić :)
20. Dodane przez GŁOSUJĄCY, w dniu - 26-11-2014 22:49
Nic z tego nie rozumiem. PIWOŃSKI popiera Malepszego. Super nowy układzik ! Wreszcie wszystko jasne!!! Co w tym gronie robi "honorowy' GENERAŁ???
21. Dodane przez PO, w dniu - 26-11-2014 22:50
Jedna partia popiera obydwóch kandydatów . Okręgu kalisko-leszczyńskiego Borowiaka a zarząd leszczyński Malepszego. TO SĄ JAJA!!!!! Czy nie lepiej wprowadzić wybory lokalne jako jedno mandatowe ? Wybierać człowieka a nie układy ?
22. Dodane przez JAN, w dniu - 26-11-2014 22:54
Realizuje się scenariusz przygotowany wspólnie przez Pana Malepszego i Piwońskiego. Słaby i bez szans kandydat PO - wygrana Pana Malepszego - kolejny emeryt M. Wein Wiceprezydentem. Pan Pawlaczyk - mu..... zrobił swoje , m.... może odejść.
23. Dodane przez Rafał, w dniu - 26-11-2014 23:01
Brawo T. Malepszy. SLD,Gospodarni i PO za panem.
24. Dodane przez Jan, w dniu - 26-11-2014 23:02
Ludzie.. to kto popiera tego Borowiaka. ???? PO niby tak wg Pana Witczaka a tu PO zdecydowanie nie wg organizacji powiatowej i miejskiej. PSL niby tak wg wg kolegi posła a PSL zdecydowanie nie wg Pana Szkudlarczyka...to kto tu żongluje ?
25. Dodane przez śmieszek sytuacyjny, w dniu - 26-11-2014 23:06
ahahaaahahahahahahahaahaa i tyle w temacie!
26. Dodane przez qwerty, w dniu - 26-11-2014 23:07
nienawiść Piwońskiego do Borowiaka jak widać bezgraniczna :) ale były starosto nic to nie da
27. Dodane przez o, w dniu - 26-11-2014 23:15
Zapewniam, że leszczyńska PO, popiera Pana Borowiaka. PO to wyborcy.
28. Dodane przez xxxx, w dniu - 26-11-2014 23:15
Mroczkowska się zbłaźniła a z nią cała leszczyńska PO, popierają człowieka który cofa Leszno do epoki kamienia lupanego 
Panie Malepszy jak tam lodowisko które Pan obiecał
29. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 26-11-2014 23:20
NIEWIARYGODNE! w tym mieście wciąż rządzi PZPR z tow Malepszym na czele! 
Czy naprawdę nie widzicie jak wystraszył się zmian układ leszczyński?
30. Dodane przez J., w dniu - 26-11-2014 23:24
Przy takiej okazji zadaję sobie pytanie - czym są dzisiaj partie polityczne, zwłaszcza ich struktury lokalne ? Czy to organizacja polityczna działająca na rzecz lokalnej społeczności i poprawy życia mieszkańców czy raczej pod takim pretekstem, jest to towarzystwo wzajemnej adoracji, mające na celu sprawowanie lub przejęcie władzy i wpływanie na interesy ograniczonej grupy ludzi ? Co Państwo o tym sądzicie ?
31. Dodane przez ooo, w dniu - 26-11-2014 23:27
PO = SLD w Lesznie, Piwoński, Mroczkowska nie myślałem, że tak nisko upadniecie :( dla własnej korzyści byście głosowali na Urbana
32. Dodane przez RiD, w dniu - 26-11-2014 23:27
PO•SLD----- LESZCZYŃSKI WIRUS
33. Dodane przez Paweł, w dniu - 26-11-2014 23:29
Leszczyńska wierchuszka PO od dawna kompromituje całą partię. KBP zrobi wszystko, byle go od koryta nie oderwali, nawet z czerwonymi będzie się układał. Nie do pomyślenia, żeby mógł dać wybrać wyborcom samodzielnie, a już całkiem w głowie się nie mieści, żeby powiedział dobre słowo o kimś, kto mu się postawił (ŁB). Żałosny typ i tyle. PO powinna się go pozbyć czym prędzej, jeżeli jeszcze chce w Lesznie coś znaczyć.
34. Dodane przez Król Lew, w dniu - 26-11-2014 23:29
A my głosujemy na Borowiaka!
35. Dodane przez xxx, w dniu - 26-11-2014 23:30
Pani Barbara niech posprząta swoje banery reklamowe
36. Dodane przez Tom, w dniu - 26-11-2014 23:32
Cel Mroczkowskiej jest jeden - za rok wystartować na posła.
reklama
37. Dodane przez J., w dniu - 26-11-2014 23:36
Ilu jest w ogóle członków PO w Lesznie, że chcą swoje głosy komuś przekazać i liczą, że będzie to miało duże znaczenie ? 
Czytam w Internecie, że 4 lata temu pan Piwoński nie dostał się nawet do Rady Miasta Leszna bo dostał tylko 280 głosów. Lecz nadal ma ambicje współdecydowania o rządzeniu w naszym mieście ?
38. Dodane przez ANIA, w dniu - 26-11-2014 23:39
A zawsze mówili że Mroczkowska to SLD. Byle do władzy.
39. Dodane przez MAZUT - pocałunek Szatana, w dniu - 26-11-2014 23:41
A to się tow. Tomasz wk... Platfusy zrobiły to po to, aby go pogrążyć. Za tym wszystkim stoi oczywiście mistrz intrygi(...).
40. Dodane przez Zbigniew, w dniu - 26-11-2014 23:41
Protestuję i podpisuję się pełnym imieniem i nazwiskiem. Wszystkich kolejnych piszących komentarze, proszę, aby zrobili to samo.  
Przecież to się w głowie nie mieści, aby PO, partia, która buduje nową, wolną Polskę, poparła byłego sekretarza PZPR. Młodzieży przypomnę, chodzi o Polską Zjednoczoną Partię Robotniczą, która rządziła w Polsce przez kilkadziesiąt lat i starała się, na szczęście z marnym skutkiem, zbudować nam komunizm.  
Główną osobą odpowiedzialną za ten zaskakujący i niezrozumiały gest polityczny jest szef leszczyńskiej Platformy, ten sam, który domaga się od Policji, aby goniła internatutów, który odważyli się napisać w internecie co o nim myślą.  
Zatem piszcie krótko - protestuję oraz imię i nazwisko.  
Zbigniew Greźlikowski, Leszno
41. Dodane przez greg, w dniu - 26-11-2014 23:44
To mnie utwierdza w przekonaniu, że należy głosować na Borowiaka.
42. Dodane przez młody, w dniu - 26-11-2014 23:46
hahaha ;p To było pewne, że będą popierać obecnego Prezydenta. Śmiech... ;/ Nie dajmy się i głosujmy na Łukasza ludzie!
43. Dodane przez kolo, w dniu - 26-11-2014 23:47
spokojnie Piwoński jest przegrany w Lesznie i nikt sobie takiego garba nie weźmie, poparcie nic nie daje bo widać jak głosowali na swojego Pawlaczyka. A Borowiak przegra bo jest mało wyrazisty tylko w porównaniu z Malepszym. Sorry, ale nie będą PISIORY w Lesznie rządzić bo już przykład rządów Pisiorów mieliśmy w kraju.
44. Dodane przez wyborca w Lesznie, w dniu - 26-11-2014 23:50
Mam już swoje lata i mogę się wypowiedzieć obiektywnie : Czas na młodych energicznych ludzi z otwartymi umysłami . Ludzie po 50-tce już nie moają świeżego spojrzenia na rzeczywistość , a co dopiero starsi . 
Ci co mogą powinni już iść na emerytury . Nie zajmujcie miejsc pracy- stanowis młodym.  
Żadne dekrety , czy uchwały tu nie powinny być przytaczane jako opiniotwórcze. To tylko pokazuje jak bardzo nie chcą zmian a tym samym jak bardzo są ze sobą związani.
45. Dodane przez Jacek, w dniu - 26-11-2014 23:50
A ja jestem zadowolony z zamieszania, które robią partie polityczne przy okazji wyborów bo prawdopodobnie ludzie będą się od nich coraz bardziej dystansowali. Obojętnie jak kto zagłosuje w najbliższą niedzielę, cieszę się, że w takim (przepraszam za szczerość) nieco zaściankowym, ale fajnym mieście jak Leszno, pojawiła się pierwsza, bardziej społeczna inicjatywa wyborcza czyli PL18. I nawet jeśli wśród tych osób są tacy, którzy wcześniej mieli jakiś związek z partiami, to cieszy fakt, że ludzie ci skutecznie zadziałali przy wyborach na Prezydenta i do Rady Miasta w oddolny sposób i pokazali, że nie jesteśmy skazani tylko skostniałe struktury partyjne. 
Nie wiem co będzie z PL18 za lat 4 czy 8 ale mam cichą nadzieję, że proces oddolnej aktywizacji ludzi, poza strukturami "betonów partyjnych", obudzi w mieszkańcach nową energię. Choćby tylko w niektórych i niekoniecznie tylko wokół PL18.
46. Dodane przez wesoły, w dniu - 27-11-2014 00:00
ludzie wróżyli Piwońskiego jako wice u Borowiaka, a on bedzie u Malepszego ha ha ha :)
47. Dodane przez xxxx, w dniu - 27-11-2014 00:04
..to taka odpowiedz na poparcie Łukasza Borowiaka przez wojewódzkie struktury PSL , mimo, że struktury powiatowe pozostały ''neutralne''. Zenada. SLD-MiLLer, Malepszy i Pan Piwoński. SAmi zdecydujcie, ja idę za czymś nowym Borowiakiem
48. Dodane przez xyz, w dniu - 27-11-2014 00:06
PO normalnie żal mi was!!! nawet przegrywać nie umiecie. Tak jak zawsze glosowałem na was tak teraz już więcej tego nie uczynię to już chyba wolę oddać głos na PIS tylko dlatego żeby osoby które są w leszczyńskim PO nigdy nie wygrały!!!
49. Dodane przez pirat, w dniu - 27-11-2014 00:14
Takie rzeczy tylko w Polsce...... ;D
50. Dodane przez Zniesmaczony..., w dniu - 27-11-2014 00:24
Na szczęście "Zarząd" to tylko kilka osób oderwanych od rzeczywistości...
51. Dodane przez Wyborca, w dniu - 27-11-2014 01:19
Pewnie p.Malepszy znów coś naobiecywał Platformie, jak nie raz było w zeszłej kadencji ehh... PO się pogrąża, pozostaje mi nic innego jak głosować na Borowiaka.
52. Dodane przez jola lojalna, w dniu - 27-11-2014 01:54
przepraszam - ale (z całym szacunkiem) i na plakatach chęć władzy i przebiegłość z oczu i całej twarzy wyziera. Na ul. Szkolnej ''wbudowało'' mnie w chodni ''biuro PO P. Borowiaka'' - przepraszam jeśli pomyliłam ulice =- ale szok był tak ''szokowny'', że nawet pomyślałam - ''może Borowiaków jest dwóch'' ??? czy też ten Pan jest we wszystkich partiach - byle się załapać ???????????????? - proszę ! może ktoś mi to pomorze zrozumieć - a komitet (czy coś) przy . Borowiaku to nie PO ale PIS - czy p. Borowiak był uprzejmy sie pogubić??? - mnie zatracił - ale i tak już wybrałam inteligentnego , kompetentnego i wiedzącego czego chce p. TOMASZA MALEPSZEGO - znam znacznie starszych pracowników naukowych jak i lekarzy - praktyka czyni mistrza i bez nich było by ciężko 
p. Borowiak niech zacznie zdejmować swoje fotki,  
należy też usunąć fotki tych co dawno przegrali - przepraszam ale nie tylko ja na ich widok cierpię na niestrawność i mam czkawkę - ludzie ! ile kosztuje takie foto ???? a ponad to proponuję w przyszłości wywieszać zdjęcia paszportowe ;-)) - może nie będzie ich tak dużo  
pozdrowienia dla ludzi miast i wsi
53. Dodane przez x, w dniu - 27-11-2014 05:29
Borowiak oznacza wieksze dlugi miasta wieksze przekrety i wieksze uklady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
54. Dodane przez Pawel, w dniu - 27-11-2014 05:40
wszyscy mlodzi prosze was tylko l borowiak zobaczcie jak sie spiskuja pani mroczkowsaka i pan piwonski gaciami trzesa lukasz bendziesz prezydentem
55. Dodane przez tolek, w dniu - 27-11-2014 06:29
To dno polityczne PO pani Mroczkowska to stary komuch,teraz odkryła karty,ponad cztery lata była w SLD.
56. Dodane przez anty pełowiec, w dniu - 27-11-2014 06:44
Jeśli KBP popiera TM to tylko się cieszyć:). Mam nadzieję że LESZCZYNISCY pokażą Piwonskiemu w niedzielę środkowy palec.
57. Dodane przez RiD, w dniu - 27-11-2014 06:55
Wszyscy boicie się ŁUKASZA i bardzo dobrze. Łukcik masz mój głos. poZDRAWIAMY.
58. Dodane przez obserwator, w dniu - 27-11-2014 07:16
Poparcie PO dla obecnego Prezydenta to nic optymistycznego, lepiej było zachować ciszę wyborczą przez 14 dni aż do momentu wyborów.
59. Dodane przez obserwator, w dniu - 27-11-2014 07:26
Dziwię się tylko Panu markowi że w takie układy Pan wchodzi. Jest pan moim wzorem jako dyrektor szkoły w której się uczyłem teraz niestety w tej rzeczywistości nie podziwiam tego co pan robi tak jak było w przeszłości. Panie marku niech się Pan obudzi koło kogo Pan siada jest pan mądrym człowiekiem
60. Dodane przez leszcyniak, w dniu - 27-11-2014 07:27
Kogo obchodzi komu jakieś marne PO daje poparcie. Każdy wyborca oddaje głos według własnego sumienia, którego brakuje członkom tej marnej partii
reklama
61. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 27-11-2014 07:28
I TAK MALEPSZY PRZEGRA !!!
62. Dodane przez Rafał, w dniu - 27-11-2014 07:28
W Lesznie to jest zmowa. Lewica i PO, jak widać dzisiaj wyszło szydło z worka, ze te ugrupowania są mocno powiązane. Jak pan Malepszy zostanie prezydentem to Pan Wein zostanie zastępcą, ci co głosowali na pana Rusieckiego to mogą żałować bo Rusiecki pożegna się z prezydenturą i tutaj społeczeństwo zostanie ponownie oszukane. Nie w Lesznie Prawdziwej prawicy wśród PO. Dzisiaj nam to udowodnili, gdzie mają mieszkańców. Ludzie głos oddają na prawicę a tak za tym Lewica siedzi.  
Ludzie którzy głosowaliście na Kośmidra zagłosujcie na Pana Borowiaka i nie pozwólcie by w Lesznie dalej panowała obłuda i kłamstwo.
63. Dodane przez Dezinformacja i propaganda Lewicy, w dniu - 27-11-2014 07:35
Propaganda Lewicy od lat skutecznie skłóca wszystkie opcje poza SLD (kontynuatora i spadkobiercę PZPR). 
 
Napisać, że Borowiak to hazardzista, karierowicz, że pozwalnia wszystkich w UM, wykorzysta koalicję z PiS ... 
Potem napisać, że Szczot to oszołom, że nam tu szykuje IV RP, że że tylko czeka aby dorwać się do władzy ... 
 
Skłócić wszystkich tak żeby kolejny raz wygrało SLD. 
 
Wam się wydaje, że PO i PiS wygrało poprzednie wybory ? 
 
To kto rządził ostatnie 4 lata?
64. Dodane przez żołnierz, w dniu - 27-11-2014 07:35
I MAJĄ W TYM POMÓC GŁOSY KANDYDATA NA PREZYDENTA PANA TADEUSZA PAWLACZYKA, CZYLI OKOŁO 1 PROCENT GŁOSÓW. A GDZIE JESZCZE OKOŁO 15 PROCENT DLA MALEPSZEGO.  
PROSZĘ NIE KOMPROMITUJCIE SIĘ TZW. PRAWICOWCY.
65. Dodane przez felicja, w dniu - 27-11-2014 07:41
Wyborcy swój rozum mają i na pewno żadnym poparciem kierować się nie będą. 
 
Ale to jest WSTYD dla leszczyńskiego PO
66. Dodane przez ela, w dniu - 27-11-2014 07:54
To się nazywa strzał w kolano.Czyżby KBP spanikował(?), każdy jego ruch to ostre pikowanie w czarną d. Trzeba było wcześniej starać się o nasze poparcie. Teraz to musztarda po obiedzie. Chyba ma nas za barany, bezmózgowcow. Łukasz Borowiak to nasz Prezydent! A tak na marginesie, bratanie się z PO pod wodzą obecnego szefa nikomu już nie pomoże, a jedynie zaszkodzi. Te wybory to nasza wielka szansa na odrodzenie naszego miasta i posprzątanie po nieudolnych "wielkich niezniszczalnych"
67. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 27-11-2014 08:06
Troszkę pragmatyzmu. Aby spełnić wyborcze obietnice trzeba posiadać środki. Skąd je brać? Nowe kredyty i większe podatki lub racjonalna gospodarka tym co jest ale za to bez spełnienia 90 % obietnic PL 18. Drodzy wyborcy-jestem pozytywnie zdumiony działaniami Pana Borowiaka ale przyjdzie czas w Lesznie po "pijanej" kampanii wyborczej najwpierw na "kaca"a pózniej na trzezwość. I tu rozpoczną się "polityczne gry". Miłej 4-letniej kadencji dla PL 18. Przez pierwszy rok Pan Borowiak będzie mówił, że nie on tworzył budżet tylko "stara władza", przez drugi rok, że urzędnicy torpeduję Jego decyzje, przez trzeci roszady gabinetowe i kilka "spektakularnych" imprez typu koncerty, przez czwarty moc obietnic, że w nastepnej kadencji już będzie lepiej. Tak czyni każda władza na całym świecie. Dlatego nie bądzmy obłudni, że u nas jest inaczej. Polityka to twarda i brudna "zabawa". Miłego weekendu leszczynianie.
68. Dodane przez czytelnik, w dniu - 27-11-2014 08:09
Już nawet piszą w portalach, że MALEPSZY JEST NAJLEPSZY !!!!
69. Dodane przez k, w dniu - 27-11-2014 08:09
tylko uwazajcie zeby PO nie sfalszowalo wyborow bo najwiecej ich ludzi jest w komisjach
70. Dodane przez do kom, 13, w dniu - 27-11-2014 08:10
cyt. ,,Pan Malepszy jest z PZPR, jego przyjaciele z lewicy głównie z SDL (dawnego PZPR, któremu zawdzięczamy 40 lat zastoju)" - przez te 40 lat zastoju nikt nie spał pod mostem, nikt nie był bezdomnym, nikt nie chodził po śmietnikach! Skończcie już z tymi idiotycznymi tekstami, gdyby był faktycznie zastój nie powstało by wielu fabryk po wojnie, nie odbudowano by stolicy ze zniszczeń wojennych itp. Trochę obiektywizmu. W PZPR był każdy na stanowisku, czy to dyrektor, prezes czy kierownik. Więc popatrz, zapewne z Twojej rodziny niejeden był w partii, przynależność do partii nie świadczy o człowieku, liczą się jego czyny! Prezydent Tomasz Malepszy pomógł wielu zwykłym ludziom! Oddaję głos na Tomasza Malepszego!
71. Dodane przez Szkoda, w dniu - 27-11-2014 08:12
Żałuję zmarnowanego głosu na p. Mroczkowską i poparcia dla leszczyńskiej PO. 
Zamiast silenia się na "popieranie" kandydata trzeba było pozostawić osąd mądrości wyborców.
72. Dodane przez Olek., w dniu - 27-11-2014 08:14
Pan KBP jest typowym przykładem jak można zniszczyć 
struktury partii politycznej na jej dołach i 
skutecznie zniechęcić potencjalnych wyborców. 
Ale na szczęście partia Po to nie KBP i jego 
śmieszny zarząd!!!
73. Dodane przez PlanZdemaskowany, w dniu - 27-11-2014 08:15
Leszczyńska PO - OD POCZĄTKU popierała Pana Malepszego. 
 
Czy ktokolwiek mógł wierzyć, że Pan Pawlaczyk, który zdobył 4% głosów (z całym szacunkiem dla Pana Generała) wygra z Panem Malepszym? 
 
Czy ktoś wierzy, że Łukasz Borowiak "odebrał" Panu Pawlaczykowi więcej jak kolejne 4 % (100% więcej niż dostał Pan Pawlaczyk)? 
 
Łukasz od początku wiedział, że taki kandydat przegra z Panem Malepszym, i wystartował samodzielnie z bezpartyjnej listy, za co został wykluczony z PO. 
 
To są moje osobiste spostrzeżenia i opinie. 
 
Ale prawda jest jedna - Łukasz Borowiak jest TERAZ JEDYNĄ ALTERNATYWĄ dla dotychczasowego układu władzy z Panem Malepszym na czele i wspieranymi firmami w tle ... 
 
Kto NA TYM KORZYSTA? 
 
Chcecie kontynuacji dotychczasowego Leszna - głosujcie na Pana Malepszego lub zostańcie w domu (to wystarczy, SLD zwycięży wtedy na 100 %). 
 
Ja CHCĘ ZMIANY NA LEPSZE - i aby to osiągnąć dam szansę i zagłosuję na Borowiaka. 
 
Rozliczymy go w kolejnych wyborach.
74. Dodane przez G - Gronowo, w dniu - 27-11-2014 08:22
Ludzie o jakich zmianach Wy piszecie? przecież skład rady miasta jest praktycznie prawie taki sam! To rada decyduje na co wydać kasę, to Rada decyduje o inwestycjach i wspieraniu żużla i innych klubów! Trzeba być naiwnym, by wierzyć ze coś się zmieni. Przecież Pan Borowiak wyraźnie powiedział, że będzie realizował to co Rada uchwaliła! Czyli uchwały poprzedniej Rady są dobre, dlaczego więc zmieniać prezydenta?
75. Dodane przez do 64, w dniu - 27-11-2014 08:23
Żołnierz, Ty masz łeb. rzeczywiście, bardzo się wystraszyliśmy Pe-Łoooo. Spokojnie pozdrawiam mieszkańców Leszna. Pan Borowiak Prezydentem
76. Dodane przez Nikodemska, w dniu - 27-11-2014 08:30
Urzędników Urzędu Miasta, którzy głosują na Borowiaka powinno się wyrzucić z pracy ze skutkiem natychmiastowym.
77. Dodane przez WASZA NATASZA, w dniu - 27-11-2014 08:34
(...) szkoda że jej czerwonymi łapkami do końca wykończyli PO w Lesznie.
78. Dodane przez kirłow, w dniu - 27-11-2014 08:36
"JAK PIWOŃSKI ROZWALIŁ PO W LESZNIE"- to się nadaje na scenariusz kasowego filmu.
79. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 27-11-2014 08:47
Po raz kolejny wychodzi brak profesjonalizmu Piwońskiego oraz jego prymitywne myślenie. (...) Do władzy przywykł i nie uznaje porażki. Borowiaka nie lubi bo jest i był jego bezpośrednim konkurentem czyli zagrożeniem. Borowiak zna tajemnice Piwońskiego i dlatego trzeba go zdyskredytować, a najlepiej zmieść ze sceny politycznej. Aby to zrobić Piwoński nie cofnie się przed niczym. Jest skłonny poprzeć nawet Malepszego. Ot cała prawda.  
Gdybyśmy żyli w dawnej Polsce taki człowiek jak Piwoński byłby w najlepszym wypadku wygnany z Leszna. Ludzie kiedyś to jednak mieli jaja, nie to co teraz...
80. Dodane przez nuda veritas, w dniu - 27-11-2014 08:51
Do kom 52: To prawda, p. Borowiak i wielu innych POsłów zwyczajnie się POgubiło...
81. Dodane przez lili, w dniu - 27-11-2014 08:52
to już jest cyrk ćwiczą sie jak małpy ogarnijcie sie jak wam nie jest wstyd łapać sie każdej szansy a wiecie co......wasze poparcie obywatelom wisi to oni zadecyduja kto bedzie prezydentem ale boja sie okrutnie bo nie daja rady posprzatać tewgo bałaganu niejedno wyjdzie jak pan Borowiak prezydentem zostanie w niedziele do urn nie dajcie sie omamic jakimś smiesznym pełowcom śmiech na sali panie Malepszy Bóg Honor Ojczyzna trzeba wiedziec kiedy zejść ze sceny:)
82. Dodane przez noname, w dniu - 27-11-2014 08:54
a ja dalej będę głosował za Borowiakiem!! Oby tylko zniszczył te wszystkie układy! Nigdy nie lubiłem i nie będę lubł PiS ale w tym przypadku kak najbardziej jestem za koalicją PL18 z PiS bo inaczej tych przekrętów się nie roWali!
83. Dodane przez MD, w dniu - 27-11-2014 08:55
stara banda komuchów trzyma się w Lesznie mocno... ale stawimy się w niedzielę!!! by rozwalić tę spółkę Malepszy&friends. Czy zauważyliście na plakatach wyborczych Malepszego, że w prawym dolnym rogu widnieje napis: "LESZNO piąty bieg", a tuż za napisem LESZNO jest znaczek TM [trade mark - ci znaczy znak towarowy zastrzeżony] - czyli Leszno to prywatne miasto Malepszego&friends do zarabiania dla tej hucpy łatwej kasy.
84. Dodane przez kirłow, w dniu - 27-11-2014 09:02
żeby PO mogło kogokolwiek poprzeć , to wpierw musi być, a w Lesznie nie ma już PO.- ostał się jedynie mutant byłej organizacji o tej samej nazwie, reprezentowany przez hybrydę.
85. Dodane przez Marek, w dniu - 27-11-2014 09:13
Piwoński Mroczkowska Malepszy=KOMPROMITACJA. Borowiak Prezydentem.
86. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 27-11-2014 09:15
Żenujące
87. Dodane przez obserwator, w dniu - 27-11-2014 09:27
Za wszelka cene byle by nie Borowiak.....a ja wlanie bede na Borowiaka glosowak
88. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 27-11-2014 09:29
Piwoński + Malepszy = najwyżej 1 proc. poparcia
89. Dodane przez OBIEKTYWNY, w dniu - 27-11-2014 09:30
Leszczyniakiem nie jestem, Leszno znam, wydaje się, że obecny Prezydent mało kogo w Lesznie zawiódł (narzekający zawsze się znajdą ), dla wielu Leszno to wzór ładnego miasta, tam się chce żyć, miejsc pracy jedynie może więcej. Zawsze istnieje duże ryzyko kiedy wybiera się "nowe"zwłaszcza kiedy "stare" dobrze funkcjonuje, ... pod rozwagę dla mieszkańców .... nowy prezydent gruszek na wierzbie i tak nie posadzi... Zanim się wprawi sporo czasu minie, czy będzie euforia? Hm? Nie sądzę..
90. Dodane przez mamrot, w dniu - 27-11-2014 09:45
Panie Malepszy zrezygnuj pan z wyborów,bo dostaniesz takie baty od wyborców,że się nie podniesiesz.
91. Dodane przez vien., w dniu - 27-11-2014 09:46
To pan Borowiak jeszcze liczył na poparcie, odciął się od PO i niech nie ma pretensji.A teraz szuka poparcia? Należy w życiu kierować się lojalnością a tego panu Łukaszowi brakuje.
92. Dodane przez Dr, w dniu - 27-11-2014 09:52
Dobrze robicie. Polak jest przekorny jak mu kazać iść na lewo bank ze pójdzie na prawo. A zatem głosy na Borowiaka. Tak trzymać. Warto pamietać ze wyborcy nie interesuje zdanie jakieś tam pani broczkowskiej , on ma rozum i prawo wyboru i z tego niech korzysta.
93. Dodane przez Idzie wiosna, w dniu - 27-11-2014 09:54
Miałem okazję słuchać dzisiaj w jednej z ogólnopolskich stacji wyniki ogólnopolskich badań, w których pokazano początek większych zmian pojawiających się w ramach lokalnych samorządów. Okazuje się, że ludzie budzą się wreszcie z letargu i coraz rzadziej interesuje ich opinia partii a coraz częściej głosują na lokalne ugrupowania wyborcze i przede wszystkim na konkretnych ludzi. 
Bardzo się z tego cieszę bo przez wiele lat daliśmy się omamić tym, którzy mieli interes w tym aby nas przekonać do tego, że tylko w ramach partii politycznych można coś wokół nas zmienić. Dzięki zmianom w myśleniu, być może ludzie uwierzą, że samorządność faktycznie istnieje i, że naprawdę możemy mieć wpływ na to co się dzieje wokół nas i nie musimy być zdani na ludzi, którzy pod płaszczykiem partii, dążyli do realizacji własnych władczych celów.
94. Dodane przez jestem w szoku..., w dniu - 27-11-2014 09:56
PO powinno wykluczyć z partii osoby, które podjęły taką decyzję... Cena Czyni Cuda...
95. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 27-11-2014 09:57
Leszczyńkie SLD tonie Leszczyńska PO podaje brzytwę = 1 procent!!!!!!!!!!!!!!!!
96. Dodane przez Gall, w dniu - 27-11-2014 09:59
Leszczyńska PO to już kompletne dno, jest jak tirówka a SLD jej "opiekunem", który podrzuca jej co jakiś czas działkę aby trzymać na smyczy. Nie dziwię się że Borowiak założył własny komitet i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Panie Łukaszu za odwagę i przyzwoitość ma Pan mój głos.
97. Dodane przez marek, w dniu - 27-11-2014 10:00
po w lesznie to banda komunistów borowiak musi wygrać a malepszy osiągnął wiek emerytalny naprzód leszno
98. Dodane przez ja, w dniu - 27-11-2014 10:01
Trzeba napisać do Kopaczowej jak Piwoński rozwalił PO w Lesznie. Jak jest bliżej ludzi w myśl hasła pani premier.
99. Dodane przez do kom. 70, w dniu - 27-11-2014 10:01
Wpadnij do Korei Północnej i zobacz jak wygląda idealny ustrój, pełen szczęścia obywateli skupionych wokół szanownego przywódcy. 
Wszystkiego najlepszego.
100. Dodane przez Stefan, w dniu - 27-11-2014 10:04
Hahaha :) 
Piwoński viceprezydentem od mieszkań i zasobów komunalnych. Ale jajca. Słyszałem o tym już w poniedziałek, ale nie dawałem wiary w te info.  
Panie Malepszy, sam pan sobie w kolano strzela takimi układankami.
101. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 27-11-2014 10:11
...tak się zastanawiam ile w ludziach musi być zawiści i skąd tak nagle się ona wzięła ?...jak można tak żle oceniać pracę Pana Malepszego, człowieka który tyle dla miasta i jego mieszkańców zrobił, tylu ludziom bezinteresownie pomógł...sam o sobie zapominając...młodzi-młodzi nie pamiętają jak Leszno wyglądało 16 lat temu-bo byli dziećmi, bardzo łatwo im w głowie "namieszać"...obiecując "gruszki na wierzbie"...rozumiem rywalizację ale zdrową, z szacunkiem dla Pana Malepszego- bo na to zasługuje-i dziwię się że takie urągające godności niektóre komentarze redakcja portalu elka zamieszcza...
102. Dodane przez Miś, w dniu - 27-11-2014 10:13
Mis Coralgol senatorem, 
Mis Coralgol ja pier**lę 
Mis Coralgol wygrać musi 
bo poskarżę się mamusi.
103. Dodane przez Mieszkaniec Grzybowa, w dniu - 27-11-2014 10:13
Idziemy na wybory "podziękować" Panu Prezydentowi za czworaki na Grzybowie.
104. Dodane przez K, w dniu - 27-11-2014 10:34
dno dna...jedyna opcja by zmienić ten układ to Borowiak, najwyżej podziekujemy mu w nastepnych wyborach.
105. Dodane przez GHG, w dniu - 27-11-2014 10:38
Za ten wzrost bezrobocia w CAŁEJ POLSCE odpowiada rządząca nieudolnie Platforma O. i PSL, którzy przez swoją politykę doprowadzili kraj do beznadziejnej sytuacji, szczególnie bezrobocia wśród MŁODYCH, których prawie 3 mln wyjechało za pracą za granicę, w tym także z LESZNA, ale temu nie jest winny prezydent !!!!!!!!!! 
 
Byłem w ZOMO, 
Byłem w ORMO, 
Zawsze będę za Platformą !
106. Dodane przez do kom. 101, w dniu - 27-11-2014 10:46
Wg mnie to no nie zawiść tylko zdrowy rozsądek przez ludzi przemawia. Ja też prywatnie lubię Pana Malepszego bo to dobry człowiek. Ale chyba był za dobry bo prawie nikomu nie potrafił odmówić, zwłaszcza w swoim bliskim otoczeniu. A niestety aby utrzymać budżet w ryzach i nie zadłużać miasta na potęgę, trzeba taką umiejętność odmowy posiadać. 
Poza tym odnoszę wrażenie, że zaczął za bardzo przyzwyczajać się do tego miejsca bo przy tak dużym zadłużeniu, rozdawał na prawo i lewo premie, nagrody, dofinansowania, zgadzał się na niepotrzebne wydatki, itp. tak jakby były to Jego prywatne zasoby. Koledze też trzeba na takim stanowisku umieć czasami odmówić. I jeżeli samemu proponuje się i przyjmuje się jakieś zobowiązania, np. takie jak w Wieloletnim Planie Finansowych dla miasta Leszna, to trzeba się z nich wywiązywać a nie rzucać słów na wiatr.
107. Dodane przez do kom. 101, w dniu - 27-11-2014 11:07
Ludzie widzą też, że zadłużenie Leszna wynosi ok. 150 mln. zł, bez odsetek. 
Znalazłem ciekawą dyskusję, w której Pana Malepszy "wypomina" Panu Szczuckiemu wysokość zadłużenia, które po nim przejął: 
"... pragnę przypomnieć, że gdy ja obejmowałem Urząd Prezydenta w 1998 roku, to zadłużenie miasta już wynosiło wtedy 30 mln zł.". 
http://bip.leszno.pl/dokument/1729
108. Dodane przez gen., w dniu - 27-11-2014 11:18
""Towarzyszowi" Malepszemu...chyba już podziękujemy...!wystarczy...
109. Dodane przez Jarek Wlekły, w dniu - 27-11-2014 11:25
Popieram apel p. Greźlikowskiego i również protestuję. 
W pełni zrozumiałem decyzję pana Borowiaka o odejściu skoro lokalne struktury są jakie są. Oddam głos na Łukasza Borowiaka z pełną wiarą, że dla Leszna to najlepszy dziś wybór.
110. Dodane przez słuchacz uliczny, w dniu - 27-11-2014 11:34
Takie tam zasłyszane z ulicy: 
MALEPSZY JEST NAJLEPSZY !!!! 
Kto z tych dwóch kandydatów NAJLEPSZY - MALEPSZY !!!! 
Mówią, że jednak MALEPSZY JEST LEPSZY !!! 
 
No i takie rzeczy ludzie mówią, a jak mówią znaczy widzą więc nie ma co ryzykować i postawmy na tego kto jest LEPSZY, a kto jest LEPSZY - no zapewne MALEPSZY !!! 
 
Prawdopodobnie właśnie wygra MALEPSZY bo jest LEPSZY !!!
111. Dodane przez do 101, w dniu - 27-11-2014 11:40
No to wymień konkretnie co Pan prezydent Malepszy zrobił aby w mieście MIESZKAŃCOM żyło się lepiej? 
Ilu inwestorów przyciągnął aby stworzyć nowe miejsca pracy (konkurencję na rynku pracodawcy)? 
Zobaczcie jak rozwijają się inne strefy ekonomiczne. 
Jak długo istnieje leszczyńska ? Ile firm poza ArotemBis daje tam NOWE miejsca pracy? 
 
OK - skateplaze wybudował - ale czy od tego nam żyje się lepiej? 
 
Obecne rządy sprowadzają się do tego, że żyje się lepiej TYLKO kilku właścicielom "lokalnych firm", to tam pompowane są środki z UE na infrastrukture. 
Drogi, ulice, budownictwo - tak też powstała skateplaza. 
 
Czy korzystają na tym CHOĆBY pracownicy tych firm ? - zapytaj ich anonimowo... 
 
Pan Malepszy jest miłym człowiekiem, sprawnym administratorem, ale za jago rządów, dzięki dotacjom z UE rozwijają się "wyłącznie niektóre" firmy. 
 
Na szczęście Leszno zawsze było miastem gospodarnych mieszkańców i dlatego jakoś radziło sobie za komuny i jakoś radzi sobie teraz. 
 
Ale my chcemy, aby miasto przyciągało nowych inwestorów (tak jak robią to inne miasta patrz Wrocław, czy z zupełnie innej beczki Tarnowo Podgórne). 
"Tarnowo Podgórne określane jest jako największy rynek pracy na terenie powiatu poznańskiego. Około 4200 firm, ponad 30 tys. miejsc pracy, bezrobocie nieprzekraczające 4%. " 
 
Inny przykład Mielecka Strefa Ekonomiczna - była biiida - jest rozwój. 
 
 
Można na prawdę można, inwestorzy sami do Leszna nie przyjdą. 
Trzeba ich znaleźć, przyciągnąć, zachęcić. 
 
Ja głosuje na Borowiaka - Pan Malepszy miał 12 lat na to aby to zrobić (przyciągać inwestycje ) ... 
 
 
Dlaczego stoi Goplana ? 
Dlaczego stanęła realizacja galerii w Młynach, które mogłyby być wizytówką Leszna ... 
Czy Galeria Leszno jest wizytówką Leszna ? czy jest rewitalizacją zniszczonych terenów?
112. Dodane przez Do kom 70, w dniu - 27-11-2014 11:52
Człowieku co ty piszesz o 40 latach komuny ??? Zgadza się ludzie mieli pracę, fabryki powstawały na gruzach zniszczonej powojennej Polsce. Ale też proszę być obiektywny bo były też prześladowania, zabijanie przez sowietów polskiej inteligencji, internowania, bieda, brak podstawowych środków do życia- jedzenia, kartki, stan wojenny, strajki, Popiełuszko, ile mam jeszcze przykładów dawać ?? Proszę zobaczyć jak się Europa rozwijała a jak my ??? Żyliśmy w ciemnogrodzie może troszkę mniejszym niż, Rosja, Białoruś, Chiny i Korea. Jeśli tak miło wspominasz tamte czasy to poproś o azyl na Białorusi. Wiem, że obecny prezydent nie miał wpływu na to co się działo ale był jej częścią - urzędnikiem PZPR. A ma teraz nagrody od Leszczyńskiej Solidarności i poparcie PO :) Pytanie czy chcemy iść nową dobrą drogą czy drogą układów. Pozdrawiam ! Niech wygra lepszy :) czyli pan Łukasz Borowiak.
113. Dodane przez Leszno, w dniu - 27-11-2014 12:05
Dobrze, że wyszło szydło z worka. Nic wam juz nie pomoże! Głosujemy za P. Borowiakiem!!
114. Dodane przez Kri, w dniu - 27-11-2014 12:17
Leszczyński układ się rozrasta. To już nie układ a ośmiornica. Pora rozwalić powiązania tych wszystkich gości, powiązania typu ręka rękę myje
115. Dodane przez EDZIU, w dniu - 27-11-2014 12:45
Piwoński i jego przyboczny milicjant!!! Ludziom wreszcie się oczy otworzyły!!! Lecz szkoda że tak późno i pozwolili rozkraść POLSKĘ!!!
116. Dodane przez Solidarność Niezlomna-Alternatywa-NoACTACito!, w dniu - 27-11-2014 13:12
PO= PKWN,PPR,PZPR,UW,UD...czyli PO klamie od 1944r...!!!
117. Dodane przez do 110, w dniu - 27-11-2014 13:28
A nie słyszałeś, że był Małolepszy, a teraz ma być dużo lepszy? Nie wszystko słyszałeś uliczny słuchaczu.
118. Dodane przez wyborca, w dniu - 27-11-2014 14:45
Niestety, myślę, że całość jest w rękach pana, który od poczatku miesza w leszczyńskim. Ten "niewybieralny" jakimś dziwnym trafem zawsze pełni zaszczytną funkcję a teraz rozgrywa niczym szuler stołek prezydencki. Nie zdziwię się jak, niezależnie do tego kto wygra ten urząd i tak pan, o którym piszę będzie na górce - obojętnie co to znaczy. A my, szanowni wybory, jesteśmy poddawani ciągłym "niusom" jak to oni o nas "wyborców" walczą i co nam w życiu poprawią. Poprawią ale tylko i wyłącznie sobie moi drodzy - taki mamy ustrój.
119. Dodane przez Panie Generale - niech Pan się zdeklaruje, w dniu - 27-11-2014 15:20
Startował Pan jako konkurent na prezydenta Pana Malepszego. 
 
Jak się Pan czuje z tym POparciem PO dla Pana Malepszego, przeciwko Panu Borowiakowi? 
 
Jaki układ sił będzie w radzie, jakie koalicje... 
 
Jaki byłby gdyby wygrał Pan Borowiak? 
 
Droga redakcjo - proszę zapytać Pana Generała Pawlaczyka - to ważna informacja.
120. Dodane przez xxx, w dniu - 27-11-2014 15:30
Chciałem głosować na Malepszego. Po tej informacji głosuje na Borowiaka.
121. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 27-11-2014 16:29
Przykro czytać te wszystkie bzdury o P. Malepszym!!! Jesteście wszyscy wredni i oby Wam życie odpłaciło za te wszystkie przykre słowa, które padają na P. Tomasza. Myślicie że Borowiak-cwaniak Wam miodu naleje??? Najpierw trzeba coś sobą prezentować!!! A dla mnie Borowiak jest NICZYM! Ja głosuję na MĄDREGO CZŁOWIEKA P.MALEPSZEGO!!!
122. Dodane przez OL, w dniu - 27-11-2014 16:59
tylko Borowiak. Leszczyniacy głosujmy za zmianami. cO WAM SZKODZI?
123. Dodane przez Ikar, w dniu - 27-11-2014 17:56
Life is a cabaret... Come to the cabaret... Tyle że Mroczkowska to nie Liza Minelli
124. Dodane przez niezdecydowana, w dniu - 27-11-2014 18:45
Niezdecydowana do momentu przeczytania tej informacji, potwierdzającej leszczyński układ. Dopiero teraz zrozumiałam dlaczego Pan Borowiak nie został przez PO wystawiony na kandydata na prezydenta, popsułby wszystko a tak wszystko było zaplanowane. Odważni ludzie z PL18 - Trzymam za was kciuki i za pana Borowiaka.
125. Dodane przez W, w dniu - 27-11-2014 19:44
Ja i tak zagłosuje na Borowiaka - jak to mówi Lewica czas na zmiany
126. Dodane przez Piotr, w dniu - 27-11-2014 21:02
A już myślałem, że lokalne PO jak zwykle schowa się i przeczeka, dziękuję za ujawnienie intencji, gdyby ludzie walczący za Polskę dowiedzieli się o Waszych intrygach to by się w grobach poprzewracali: PO i SLD w jednej drużynie... Teraz widać ile odwagi posiada Borowiak.
127. Dodane przez Stąd, w dniu - 27-11-2014 21:11
PO, SLD i Solidarność przecież jeszcze - czerwona koalicja na rzecz Leszna (tfu, przeciwko Lesznu)
128. Dodane przez Radosny, w dniu - 27-11-2014 21:24
Pocałunek smierci dla Malepszego. To dokładnie tak jak Miler poszedł do Kaczyńskiego.
129. Dodane przez Do 89 "obiektywny ", w dniu - 27-11-2014 21:42
Cytuję : 
"Zawsze istnieje duże ryzyko kiedy wybiera się "nowe"zwłaszcza kiedy "stare" dobrze funkcjonuje,".  
 
Czy nie uważasz , że co zbyt długo trwa, nie może trwać dłużej. Chęci można mieć, ale jeszcze trzeba brać pod uwagę możliwości, a tych u Pana Malepszego z wiekiem jest coraz mniej.A sądząc po twojej pisowni, to kwestionujesz i nowe i stare. Cudzysłów w tym zdaniu jest zaprzeczeniem
130. Dodane przez stary, w dniu - 27-11-2014 22:48
Boże!! Jak Mapepszy weźmie KBP do władz Leszna to juz koniec świata!!
131. Dodane przez obserwator, w dniu - 27-11-2014 23:34
Uważam, że Pani B. Mroczkowska odpłaca się za sponsorowanie przez miasto wyjazdów cherleaderek+50 na rózne zawody, w tym do Anglii. Chyle czoła przed paniami aktywnymi, ale dlaczego wycieczki krajoznawcze za pieniądze leszczynskich podatników. Uprzejmie informuje, że Panie zawsze będą miały co najmniej drugie miejsce w zawodach.... bo w tej kategorii są tylko dwa zespoły: (...)
132. Dodane przez Lechu, w dniu - 28-11-2014 09:06
Na taką Platforme nigdy w życiu nie zagłosuję.Mogliby siedzieć chociaż cicho.
133. Dodane przez ANETKA, w dniu - 28-11-2014 10:52
PLATFORMA TO BANDA ZŁODZIEI I KŁAMCÓW TYLKO DEBIL NA NICH ZAGŁOSUJE.
134. Dodane przez Rysiek, w dniu - 28-11-2014 16:26
Przechodząc dzisiaj ulicą Szkolną zauważyłem plakat Pana Pawlaczyka z hasłem " CZAS NA ZMIANY " . Jaka to obłuda , gdy popiera Malepszego . Typowe dla PO .
135. Dodane przez lol, w dniu - 28-11-2014 19:41
czytając ze zrozumieniem to ZARZĄD PO dzielił poparcia. Kto to jest ? NAZWISKA !
136. Dodane przez do kom.36, w dniu - 28-11-2014 20:48
To Pani Mroczkowska chce do sejmu? A co Ona by chciała tam robić? Chyba brać kasę no ewentualnie założyć sejmowe kółko cherleaderek+5o. Tylko w tym jest dobra. A kandydatek tam jest dużo np. Pani Kempa, Pani prof.Pawłowicz itp. Jak można z lewicą to można ze skrajną prawicą. Punkt widzenia zależy od kierunku wiania wiatru. I tacy ludzie chcą decydować w lokalnej polityce. Chciałem głosować na Malepszego ale po oświadczeniu Pani Mroczkowskiej będę głosował na Pana Borowiaka. To oświadczenie godne zakłamanych Ławrowa i Putlera. Czy Wy chcecie zrobić coś dobrego dla społeczeństwa? Nie Wam chodzi o stołki i kasę! Prywata, prywata i jeszcze raz prywata. Precz z nędzną i obrzydliwą hipokryzją wyciągacze łapsk po pieniądze podatników. Brzydzę się Was!!!
reklama
137. Dodane przez leszczynianin, w dniu - 28-11-2014 21:44
było minęło, blady strach na oblicze p. Malepszego padł, no bo tego 5-tego biegu nie włączy / nie wiadomo czy skrzynia by to wytrzymała/. 
Stołki już były podzielone, szampan w lodówce - a tu niespodzianka, teraz latają ze strachu im kolanka. 
Nasza leszczyńska polityka jest brudna - przykładem układy i knowania rożnych partii - zrobią wszystko by zostało tak jak było. 
Ale niestety dla nich - to Łukasz Borowiak będzie naszym prezydentem - czy lepszym to się okaże, ale gorzej już być nie może - czas przerwać układy.. 
Łukasz Borowiak - ma mój głos i głosy tysięcy mieszkańców Leszna
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1050
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj