Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Listopada 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Delfin, Jan, Konrad,
Leonard
Do końca roku 35 dni.
Start arrow Leszno arrow Jeleń mógł być niebezpieczny

Jeleń mógł być niebezpieczny

08.12.2014. Radio Elka, Hania Ciesielska
1107jelen.jpg- Ludzie nie mają pojęcia, jak może się zachować zwierzę w tak skrajnie stresujących dla niego warunkach – twierdzi nadleśniczy Zbysław Ryszewski. Wczoraj po ulicach Leszna biegał jeleń. Jego ustrzelenie, zdaniem nadleśniczego, mogło być w tym przypadku jedynym słusznym rozwiązaniem.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zwierzę widziane było w okolicach ronda Podwale, a później w centrum miasta. Powiadomione przez mieszkańców służby ratownicze zapędziły jelenia na ogrodzony teren przy kościele św. Krzyża. Tam weterynarz próbował
go uśpić. To się nie udało, jeleń zerwał się i wpadł na płot. Wtedy policjant do niego strzelił.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Karczma Borowa twierdzi, że w takiej sytuacji trudno zastosować właściwą dawkę środka usypiającego. - W tak stresującej dla zwierzęcia sytuacji działa on bardzo powoli, z kolei zbyt duża dawka, mogłaby go zabić - mówi Zbysław Ryszewski i dodaje, że osoby, które twierdzą, że wystarczyło zwierzę uśpić i przewieźć do lasu, nie mają wystarczającej wiedzy na ten temat.

Ryszewski przypuszcza, że jeleń mógł ulec wypadkowi i ranny trafił do miasta. - To bardzo płochliwe, czujne zwierzę, a zagubione biegało na oślep. Stres sprawił, że jeleń nie zachowywał się racjonalnie, jak w naturze i próbował uciekać, znaleźć sobie miejsce spokoju, a miasto takim nie jest. Sytuacja była więc bardzo niebezpieczna.
 
Komentarze (117)
1. Dodane przez tosia, w dniu - 08-12-2014 10:55
To jest prawda.Ludzie nie mają wyobrazni pisząc te komentarze. Co mogłoby się wydarzyć jakby jeleń zaatakował.?
2. Dodane przez efkej, w dniu - 08-12-2014 11:03
|Ludzie piszą te komentarze z perspektywy miłośnika piesków, kotków i chomików. OOOJJJ, achhhh. Połowa z nich by świni nie zabiła, ale mięso im smakuje.
3. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 08-12-2014 11:05
Nareszcie konkretna wypowiedź i to osoby kompetentnej. A nie wywody w stylu można było jelenia zapędzić do lasu itp brednie i głupoty.
4. Dodane przez komentarz, w dniu - 08-12-2014 11:07
nareszcie ktoś opisał to konkretnie. Ktoś kto nie ma pojęcia od dzikich zwierzętach to pisał w poprzednim artykule brednie. Jakiś czas temu weterynarz próbował uśpić przed zabiegiem mojego psa, mimo dawki odpowiedniej do wagi i trzymania psa podczas zastrzyku lek nie zadziałał. A co dopiero przy ok 200kg dzikim zwierzęciu, któremu trzeba odpowiednio głęboko i w odpowiednie miejsce podać lek. Ktoś kto się zna na dzikich zwierzętach wie, ze było to konieczne i jedynie rozwiązanie. a jeśli ktoś myśli, ze można go było złapać w sieć to jest chyba głupcem.
5. Dodane przez do komentujących poprzedni artykuł, w dniu - 08-12-2014 11:10
Wiele osób pisze, że to żenada a żenadą są te wszystkie komentarze, połowa, ba 3/4 komentujących poprzedni artykuł uciekłoby gdzie pieprz rośnie na widok takiego zwierzęcia. To was trzeba by było odstrzelić, bo prawdziwe z was jelenie... Pan Ryszewski chyba wie najlepiej co było dobre dla zwierzęcia, no ale i tak pojawią się mądrzejsi :)
6. Dodane przez jerzy, w dniu - 08-12-2014 11:15
Tosia ma racje , a co jeśli jeleń mial wściekliznę? gdzie byli wogole rodzice z dziećmi w godzinach tego zdarzenia?
7. Dodane przez Zygmunt Ch., w dniu - 08-12-2014 11:21
Panie Ryszewski, wszystko się zgadza. Ale dysponując sprzętem, środkami nasennymi, technologią, bronią, samochodami i całą grupą ludzi (w interwencji brało podobno udział kilkunastu policjantów) można było zwierzę wyłapać. Środek nasenny mógłby go zabić? To trzeba było zwierzaka nim faszerować - już by to lepiej wyglądało niż po prostu strzelenie mu w łeb! Policja i weterynarz poszli na łatwiznę, bo mieli wszelkie środki by tą akcję zakończyć inaczej. Jeleń to niebezpieczne, silne i szybkie zwierze i wie to nawet laik. Ale człowiek ma sprzęt po to by z niego korzystać, a broń powinna być ostatecznością. Według mnie tutaj odstrzelenie zwierzęcia nastąpiło zdecydowanie za wcześnie. I pewnie większość ludzi podziela moje zdanie. Pozdrawiam.
reklama
8. Dodane przez d, w dniu - 08-12-2014 11:22
swiety mikołaj 6 grudnia zgubił jednego ... nie bedzie mozna ciagnac sani.....i po swietach. policjant zastrzelił swieta w tym roku ;)
9. Dodane przez miko, w dniu - 08-12-2014 11:22
Bzdury bzdury, najłatwiej wyciągnąć broń i go zabić, mógł kolejny raz spróbować go uśpić.
10. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 08-12-2014 11:29
a ze policjanci spowodowali wiekszy stres dla jelenia to juz nie przyznaja się..
11. Dodane przez no, w dniu - 08-12-2014 11:29
Lepiej ustrzelić niż uśpić?
12. Dodane przez Żenada., w dniu - 08-12-2014 11:31
(...)To jest ZWIERZE. On żyje, czuje, boi się. Skoro "nic innego nie dało się zrobić" to pogratulować. Tacy ludzie nie powinni pracować i decydować o losie zwierząt :) Trzeba było zareagować delikatnie i spokojnie i zwierze wywieźć do lasu. Jakiś psychopata lata po ulicach i twierdzą, że był niepoczytalny i robią wszystko, żeby trafił do psychiatryka, a że zwierze trzeba od razu zabić.
13. Dodane przez ludz, w dniu - 08-12-2014 11:39
tak, zwierzęta potrafią być niebezpieczne, ale nie zapominajmy, że najstraszliwszym zwierzęciem jest człowiek. potwory
14. Dodane przez J., w dniu - 08-12-2014 11:43
"z kolei zbyt duża dawka, mogłaby go zabić" - pan raczy sobie żartować takim stwierdzeniem ?  
Czy prawdopodobieństwo śmierci od większej dawki środka nasennego było większe niż od użycia ostrej amunicji ?
15. Dodane przez bad, w dniu - 08-12-2014 11:44
Jelenia biegajacego po miescie, ktory zagraza ludziom zabic nie mozna, bo to czujace zwierze, ale kurczak ktory byl u wiekszosci z was na wczorajszym obiedzie to inna bajka nie? Hipokryci
16. Dodane przez ARLXXX, w dniu - 08-12-2014 11:44
JAK CZYTAM TEN ARTYKUL TO PO PROSTU RECE OPADAJA!SKORO LEZAL 1,5 GODZ I NIC NIKOMU NIE ROBIL TO DLACZEGO WTEDY WETERYNARZ GO NIE USPIJ?!TYLKO NAJPIERW CHCIELI GO ZLAPAC W JAKAS SIATKE CZY COS A WIADOMO TO JEST ZWIERZE I BEDZIE SIE BRONIC WIEC NIE DZIWCIE SIE ZE MOGL BYC AGRESYWNY!JEDNYM SLOWEM BRAK MYSLENIA (...)
17. Dodane przez flores, w dniu - 08-12-2014 11:53
A skąd się wziął jeleń w Lesznie chyba nie z zoo ? Szkoda zwierzaka ale no niestety tak musieli ludzie z nim postąpić
18. Dodane przez Nikodemska, w dniu - 08-12-2014 11:54
A kto zabrał skórę i poroże ?
19. Dodane przez XXX, w dniu - 08-12-2014 11:59
Popieram kom. 7
20. Dodane przez pozdro, w dniu - 08-12-2014 12:07
To, że ten zwierz musiał zginąć jest bezdyskusyjne. Problemem jest to, że musiało zginąć, bo nie ma u nas instytycji, która miałaby jakieś pojęcie o łapaniu zagubionych, schorowanych zwierząt. Mieliśmy już popis z niedźwiedziem w mini zoo, czy dzikami i rzucanie ich petardami. Takie sytuacje będą się powtarzać przy obecjej bezmyślnej ekspansji domków i osiedli. Nadleśnictwa zajmują się głównie uśmiercaniem zwierząt, a nie ich łapaniem. Myślę, że jest to odpowiedni moment by ktoś na górze pomyślał nad tym problemem, który będzie narastał.
21. Dodane przez art, w dniu - 08-12-2014 12:07
już zaczyna się "wybielanie" sytuacji w mediach
22. Dodane przez MY, w dniu - 08-12-2014 12:25
POTWORY! SZYBKI ARTYKULIK BY USPOKOIC LUDZI BO ILOŚĆ GNIEWU ICH PRZERAZILA.NIE JESTESMY NAWIEDZENI I DOBRZE WIEMY,ZE MOGLO BYC INACZEJ,LEPIEJ,NIE TAK OKRUTNIE.
23. Dodane przez kasia, w dniu - 08-12-2014 12:25
popieram komentarz nr.2
24. Dodane przez maja, w dniu - 08-12-2014 12:33
nie wygląda na niebezpiecznego
25. Dodane przez Jelenie, w dniu - 08-12-2014 12:41
Proszę pisać o faktach a nie oficjalnej wersji.radio Elka cytuje oficjalna wersje. 
Gdyby chodziło o bezpieczeństwo to zwierze było by uśpione schwytanie lub ostatecznie zastrzelone już na swietokrzyskiej. Cała akcja to wielka skrajna nie odpowiedzialność. Rozdrażniony zwierz faktycznie jest niebezpieczny i chyba wszyscy to wiedza tylko nie policja. Cała akcja to jeden wielki przypadek . Chaos.nie przypisujecie sobie zasług .bo naraziliscie ludzi na niebezpieczeństwo.
26. Dodane przez ja, w dniu - 08-12-2014 12:41
Ludzie.. Jeleń bezproblemowo przeskakuje ponad dwumetrowe ogrodzenie.. bez rozpędu. Gdyby staranował człowieka kręgosłup ma przetrącony. Nie mówię o uderzeniu wieńcem. Ciekawe ilu z tak tutaj krzyczących zabrałoby się za łapanie ponad dwustu kilogramowego, dzikiego jelenia. Chyba żaden z Was drodzy Państwo nie widział jaką moc mają te zwierzaki. Poza tym, jak już zawisł na płocie, to pocisk w nasadę karku czy w głowę jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem, przerwanie rdzenia kręgowego prowadzi do natychmiastowej śmierci.
27. Dodane przez pw, w dniu - 08-12-2014 12:48
Leśniczy przypuszcza?. Czy Pan posiada taki środek usypiający i dlaczego Pana nie wezwano, tylko dyżurny posłał prewencje która nie ma wiedzy na ten temat. Może teraz zrobi Pan szkolenie Policji, tym podstawowym. 
Inna sprawa jak miasto jest monitorowane przez Policję?
28. Dodane przez mieszkaniec powiatu, w dniu - 08-12-2014 12:55
Gdyby w naszym pięknym mieście ludzie przejmowali się losem bliźnich tak jak losem tego biednego zwierzęcia to nie było by biednych, bezdomnych i głodnych!!! Zanim ocenicie działania innych zastanówcie się co wy byście zrobili- czy starczyło by wam odwagi. Najlepiej zdjęcia i filmiki robić z balkonu, a później mądrzyć się elce i nie tylko!!!
29. Dodane przez Michal, w dniu - 08-12-2014 12:55
Pozdrawiam Dawida.Ci policjanci nie mieli racji.Niech zyja tanki
30. Dodane przez zyzania, w dniu - 08-12-2014 12:59
Nadleśniczy przeczytał komentarze pod informacją z soboty, a ja i tak twierdze, że było to niepotrzebne i pan nowy prezydent tą sprawą powinien się zająć, Leszno zagrożone dziczyzną i brakiem odpowiednich służb weterynaryjnych - problem jest coś co na zachodzie i zza oceanem nazywa się PROFESJOALIZMEM w Lesznie brakuje,a leśniczemu dzięki za wyjaśnienia
31. Dodane przez maras, w dniu - 08-12-2014 12:59
Do wszystkich tzw. "obrońców" - A myszki zabijacie jak się wam gdzieś zalęgną, a pajączki? One też mają swoje uczucia! mordercy!!!
32. Dodane przez do kom 12, w dniu - 08-12-2014 13:09
dokladnie, psycholowi nic nie zrobią. nie dość że złapać by nie potrafili to jeszcze twierdziliby że dopóki kogoś nie zabije/nie zgwałci to nic mu nie mogą zrobić! a tu jak zwierzę jest bezbronne i nie stanie w swojej obronie to najlepiej odstrzelic i pozbyć się kłopotu! a takie gadki o za dużej dawce są śmieszne. Kula w łeb to żaden kłopot, ale za duża dawka to już nie? nie ośmieszajcie się i nie brońcie wzajemnie swoich 4 liter!
33. Dodane przez TVN24, w dniu - 08-12-2014 13:19
Właśnie powiedziano policji jak powinni postąpić
34. Dodane przez Jelenie, w dniu - 08-12-2014 13:20
Zobaczcie na to zdjęcie jeśli ludzie podchodzili na kilka metrów żeby zrobić zdjęcie dlaczego weterynarz nie mógł trafić ze środkiem nasennym....???? Nie było go???? Dlaczego nie poczekano na wsparcie . 
Dlaczego nie były odcięte drogi ucieczki????? Dlaczego dwóch strażaków narażalo swoje życie i innych z tą siatką na psa .... A jeśli nie było innego wyjścia to czy nie lepiej było zabezpieczyć teren i poczekać z akcja do wieczora jak ruch w mieście ustanie???? Aż strach pomyśleć jak by to był groźny przestępca ... ...
35. Dodane przez michu, w dniu - 08-12-2014 13:33
A ekoterroryści twierdzą, ze należało negocjować dalej z jeleniem warunki na jakich miał opuścić miasto.
36. Dodane przez Ania, w dniu - 08-12-2014 13:42
Jak łatwo nam wszystkim osądzać. mnie tam nie było,nie widziałam, być może była szansa zakończyć to inaczej.Ale podejrzewam, że wszystko działo się bardzo szybko i śmieszą mnie trochę komentarze "specjalistów" typu: trzeba było wezwać kogoś tam, kto ma uprawnienia do podjęcia decyzji...Żal mi zwierzęcia, ale dajcie już spokój - myślę, że nawet policjanci nie trenują podobnych sytuacji na szkoleniach, więc gdzie tu nam osądzać, na podstawie niepełnych informacji, klikając w klawiaturę.
37. Dodane przez My naród, w dniu - 08-12-2014 13:42
Skoro teraz wszyscy swieci w mieście ( policja straż i lesńiczy) uważają ze trzeba było zwierze zabić 
Po co tyle czasu go dręczyłi ? 
Humańitarnij było strzelić w łeb przy swietokrzyskiej  
Skoro tego nie zrobiono -chyba jednak rozkaz był wyłapać a nie zabijać- 
A skoro tak to zabicie jelenia jest oznaką nieudolności i braku wyszkolenia ludzi  
Telefonowanie policjantów na służbie w czasie akcji do bliskich ( do dziewczyny czy zony) 
by na na bierzaco relacjonować sytuacje - dowodzi braku profesjonalizmu przełożonych tych młodych policjantów 
A teraz do szanownego pana leśniczego  
Niech pan odpowie sobie na pytanie Czy lepiej zasnąć czy dostać kulkę  
Jezeli pan tak łatwo spisuje zwierzynę na straty to może powinien pan zastanowić nad zmianą zawodu?!Może wypaliła sie w panu empatia? 
Każdy z nas ma prawo zająć głos w tej sprawie 
Każdy może powiedzieć co go uraziło w tym zajęciu 
Po pierwsze dlatego ze to My jesteśmy mieszkańcami tego Miasta i waszymi zwierzchnikami 
Jezeli o tym zapomnieliście przez te wszystkie 16 lat to lepiej sobie przypomnijcie
38. Dodane przez m., w dniu - 08-12-2014 13:46
Parszywa egzekucja!Nie takie akcje ratowania dzikich zwierzat wszyscy widzieliśmy.Za każdym razem telewizja to pokazuje.Ale tam ludzie chcieli,mieli serce i rozum.Was też zapewne w telewizji pokaża.Cala Polska was zobaczy i niestety Leszno.
reklama
39. Dodane przez znajomy, w dniu - 08-12-2014 13:51
do kom. 4 Glupcem to jestes ty. Najlepiej wystrzelac wszystkie zwierzeta a caly teren wokol miast wylac betonem i ludzie twojego pokroju beda zyc w pelni szczescia.
40. Dodane przez SEY, w dniu - 08-12-2014 13:53
Gdyby ten jeleń kogoś nadział na rogi, to na tym portalu byłaby inna gadka...
41. Dodane przez Leszek, w dniu - 08-12-2014 14:05
Każdy może byc potencjalnie niebezpieczny.To co,wszystkich wystrzelać?Zabieracie,zawlaszczacie systematycznie tym zwierzętom lasy.Do tego jeszcze polowania,nagonki.A one biedne juz sa zdezorientowane.Coraz częściej sie gubią.To nie ich wina.Za to jeszcze nawet w mieście strzelacie do nich.Bo bezbronne,to łatwo,coo?!
42. Dodane przez ika, w dniu - 08-12-2014 14:13
już natychmiast policjant musial strzelac? (...) chciał użyć broni bo moze cale zycie takiej okazji miec nie bedzie popisówe dał trzeba bylo próbować jeszcze raz uśpić trudno gdyby go uspiono na amen a tak lepiej go było palnąć z broni policyjnej nikt mi nie jest w stanie wytłumaczyć ze tak bylo najlepiewj ..... może nowy prezydent przyjrzy się sprawie straszny żal tak dorodnego jelenia który zgubił nawigacje i znalazł sie w srodku miasta
43. Dodane przez Obiektywnie, w dniu - 08-12-2014 14:13
Trzeba wierzyć Panu Ryszewskiemu , to chodząca encyklopedia wiedzy ŁOWIECKIEJ, LEŚNEJ... On w CIĄGU 5 LAT PRACOWAŁ  
W 4 NADLESNICTWACH I JEDNEJ DYREKCJI REGIONALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH- tak jest rozchwytywany.Fenomen w skali kraju? Jego współtowarzysz "podróży zawodowych" ma 
podobne walory...
44. Dodane przez do 1 Tosia, w dniu - 08-12-2014 14:20
Jak to co się mogło wydarzyć gdyby kogos poturbował? 
 
Wtedy wszyscy by pisali, że nikt nic nie zrobił, że policja nieudolna, a wystarczyło go zastrzelić....
45. Dodane przez Ewa, w dniu - 08-12-2014 14:28
Popieram kom. nr 7
46. Dodane przez LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ, w dniu - 08-12-2014 14:31
LUDZIE CELOWO PISZE DUŻYMI LITERAMI ABY RAZIŁO WAS W OCZY. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TAKIE GŁUPIE WYWODY ZE NIE BEZPIECZNY OWSZEM ALE NIE W TEJ WCZORAJSZEJ SYTUACJI. WYCHOWAŁEM SIĘ GDZIE TAKIE JELENIE JAK TEN TO MINIATURKA WYŚCIE PRAWDZIWEGO I WIELKIEGO JELENIA NIE WIDZIELI ALE POMIJAM TO BO NIE TO JEST TERAZ ISTOTNE. AKCJA DO D... ŹLE PRZEPROWADZONA A TERAZ JAKIŚ PODSTAWIONY LEŚNICZY KTÓRY CHCE WASZ OMAMIĆ. WSZYSCY DALI POPIS SWOICH UMIEJĘTNOŚCI Z TYTUŁAMI W MUNDURACH WIELKIE PANISKA A GWARANTUJE ZE ZWYKŁY PROSTY CZŁOWIEK Z LASU KTÓRY CAŁE ZYCIE PRACUJE MA DO CZYNIENIA Z WILKAMI NIEDŹWIEDZIAMI I TO W POLSCE DAŁ BY RADĘ POMÓC TEMU ZWIERZĘCIU. POLICJANT ZACHOWAŁ SIĘ JAK AMERYKAŃSKA GLINA Z FILMU. BYLE TYLKO ZABIĆ. SPANIKOWAŁ I TYLE. TO JAK DO WIOSKI W NOCY A NAWET I W DZIEŃ ZACHODZĄ WILKI CZASEM NIEDŹWIEDZIA PO SEZONIE IDZIE DOSTRZEC W ZABUDOWANIACH TO WY MIASTUCHY BYŚCIE WSZYTKO WYBILI CO SIĘ RUSZA. SPIEPRZYLIŚCIE TĄ AKCJĘ. SAMI PŁOSZYLIŚCIE TO ZWIERZE. WSZYTKO CO UMIECIE TO SYRENY RAZ NA PÓŁ ROKU WŁĄCZAĆ I SPRAWDZAĆ CZY DZIAŁAJĄ A JAK DOCHODZI CO DO CZEGO TO JESTEŚCIE BEZRADNI. PEWNIE W INTERNECIE CZY W TYCH WASZYCH SMART-FONACH NIE BYŁO NAPISANE JAK SIĘ ZACHOWAĆ NIE BYŁO ĆWICZONE I JUŻ D...
47. Dodane przez hmm, w dniu - 08-12-2014 14:38
Czytam komentaże i wyciągam wnioski. Odstrzelenie tego pięknego zwierzęcia było przykrym zdarzeniem, jednak jedynym rozsądnym w tamtej sytuacji.
48. Dodane przez sputnick, w dniu - 08-12-2014 14:40
Najważniejsze że nikomu nic się nie stało, bo byłby dramat.
49. Dodane przez asd, w dniu - 08-12-2014 14:42
Do kom. 46. Aty leśny skrzacie z Bieszczad pewnie byś go poskromił i na jego grzbiecie pogalopował w leśną knieję. Specjaliśta się znalazł!!!
50. Dodane przez dziczyzna, w dniu - 08-12-2014 15:07
dziwne, że jeszcze nikt z komentujących nie zapytał-co zrobiono z dziczyzną-mięsem z pozyskanego jelenia ;D powinno paść stwierdzenie, że teraz zielono-mundurowi się nim obżerają na szkodę reszty chętnych-zgłodniałych....
51. Dodane przez obserwator, w dniu - 08-12-2014 15:10
Popieram kom. nr 7. Ciekawe jaką karę poniesie policjant który strzelał do tego biednego jelonka???
52. Dodane przez jaroslaw, w dniu - 08-12-2014 15:27
Pan ryszewski nie ma racji jego wiedza w powyższej sprawie jest zadna
53. Dodane przez dd, w dniu - 08-12-2014 15:28
to mogli dać większą dawkę środka usypiającego, jak i tak go chcieli zabić, to albo by się udało albo nie...
54. Dodane przez Gap, w dniu - 08-12-2014 15:29
biedny jelonek..
55. Dodane przez kom 46 ma rację, w dniu - 08-12-2014 15:38
(...) Szlak może człowieka trafić jak słyszy o takich akcjach.Tylu brało udział i co ? Najlepiej zabić. Banda łobuzów.(...)Żal tego zwierzęcia.
56. Dodane przez raaz, w dniu - 08-12-2014 16:05
byłem na miejscu, żal było patrzeć jak zwierzę zdycha. Też bym go odstrzelił.
57. Dodane przez mil, w dniu - 08-12-2014 16:14
Lepiej zaryzykować i podać za dużo środka usypiającego miałby chociaż jakieś szanse na przeżycie, niż podać kulkę i odebrać życie. Takie jest moje zdanie... Poza tym nawet nam się zwykłym śmiertelnikom nie śni ile bezbronnych zwierząt ginie na każdym polowaniu.. Lisy, dziki, sarny, jelenie, daniele, zające, bażanty, kuropatwy, dzikie kaczki itd....
58. Dodane przez Sylwia, w dniu - 08-12-2014 16:35
jedynym przykrym zdarzeniem czlowieku z pseudonimem ''hmm'' jest fakt, ze warto zajac sie swoja ortografia, a nie wypowiadaniem sie o rozsadnym zastrzeleniu jelenia w twoim mysleniu.
59. Dodane przez mieszkańcy, w dniu - 08-12-2014 16:48
(...)ZWAŻYWSZY NA ILOŚC KOMENTARZY I WIELKIE PORUSZENIE OBYWATELI TA PRZYKRA SPRAWĄ-TO JUZ PROBLEM SPOLECZNY I NIE POWINNO SIE SKOŃCZYC WYCISZENIEM.WPROST PRZECIWNIE.
60. Dodane przez Bryssa, w dniu - 08-12-2014 16:54
BRAWO POLICJANT ! nie chce mi sie juz czytać...tych żałosnych komentów ! ile dziennie nasi dbający o faune i flore myśliwi tłuka na śmierć takich okazów ...niech powiedzą !
61. Dodane przez mysliwy, w dniu - 08-12-2014 17:00
tak czytam i wnioskuje ze chyba lepsza dawka usypiajacego srodka ktora moglaby uspic badz zabic pieknego byka niz zastrzelenie po nijakiej probie,chyba ten kto strzela srodkiem usypiajacym ma na tyle wiedy i doswiadczenia ze wie jaka dawke srodka zastosowac??dla psa 1na,konia 2ga a dinozaura 3cia,chyba ze sie myle.
62. Dodane przez ktoas, w dniu - 08-12-2014 17:01
Czy ktoś z Was sie zastanowił co by się stało gdyby taki 200kg jeleń wyleciał na droge pod rozpędzone do 50km/h auto? Gdyby w tym aucie były dzieci? Gdyby zgineły? Akcja musi być przeprowadzona bardzo szybko, to dzikie zwierze, jeśli nie zadziałały środki uspakajające to trzeba było użyć ostatecznego rozwiązania niestety.
63. Dodane przez do maras, w dniu - 08-12-2014 17:06
a co ma piernik do wiatraka...
64. Dodane przez sm1, w dniu - 08-12-2014 17:13
TVN i Polsat odwiedzili Leszno, będzie głośniejsza sprawa :D
65. Dodane przez Genek, w dniu - 08-12-2014 17:30
Zadam tylko jedno pytanie.W ktorym gabinecie zawisnie wieniec tego dorodnego jelenia?
66. Dodane przez Ekolog, w dniu - 08-12-2014 17:47
w bardziej cywilizowanym kraju, jelonek po kilkudziesieciu minutach byłby uśpiony, przebadany, nic nikomu by sie nie stalo i wrocilby do lasu. tutaj? no cóż... nieudolny lekarz weterynarii i banda ********
67. Dodane przez mmmm, w dniu - 08-12-2014 17:51
nagłaśniać gdzie się tylko da, to skandal żeby służby odpowiedzialne za to podeszły w tak nieprofesjonalny sposób
68. Dodane przez ,.., w dniu - 08-12-2014 17:54
zmeczone bezranne oslabione zwierze moglo jeszcze zyć ale trzeba jakos zatuszowac nieudolna akcje
69. Dodane przez MOL, w dniu - 08-12-2014 18:00
Reasumując przeszło 200 głosów w jednej sprawie i to tylko w sprawie jelenia - w Lesznie blamaż i porażka . Myślę ,że większość się nie myli , a jeden głos nadleśniczego ma uspokoić i przekonać większość ,że jakoby nie mają racji .
70. Dodane przez zenek, w dniu - 08-12-2014 18:00
Dlaczego osiedla przylegajace do terenow lesnych nie sa odgrodzone tak jak droga do Rydzyny.Nowy Swiat itd i Leszno tak piekne zwierze jak jelen jest krolem lasow to jest byk.Tu w tym terenie jest zadko spotykane i nie uszanowane.Nie było ranne tylko wystraszone i pedzone a ta cała ekipe panikarska to bym ukarał i odebrał prawa zawodu lub na poprawke
71. Dodane przez p4, w dniu - 08-12-2014 18:14
Zawsze mnie śmieszy komentarz "siedzi na ambonie i robi egzekucje bo ma doskonałą broń" . Jest ze 100 tysięcy myśliwych w tym kraju. Jakby każdy wyszedł 10 razy w roku na polowanie i "dokonał egzekucji" 1 zwierzaka na każdym, to rocznie ubito by milion sztuk różnej zwierzyny. Statystycznie oznacza to że na 40 Polaków przypada jedno zwierze łowne. Teoretycznie oznacza to że wytłukli byśmy wszystko co się rusza w lesie Tymczasem liczebność jeleni wzrosła ze 100 tysiecy sztuk w 2003 do 180 tysięcy w roku 2013 A pozyskanie - czyli "egzekucje" - wyniosły ok. 30 tysięcy w 2003 roku do ok. 50 tysięcy w 2013. Czyli proporcje są zachowane, jeleni jest coraz więcej. To samo z dzikami. Wszyscy płaczą że dziki łażą po mieście - i to jest jasne. Mnożą się straszliwie bo mają pełno żarcia na polach i w śmietnikach. Jest im dobrze. W 2003 roku na 150 tysięcy dzików strzelono ponad 100 tysiecy, a w 2014 szacuje się populacje dzika na 250 tysięcy osobników a strzela się 230 tysięcy !!!! I co to oznacza ?
72. Dodane przez xxxxxxxxxxxx do kom 46 i innych, w dniu - 08-12-2014 18:30
Popieram twój komentarz w 10000000000000%. Niestety brak nam szacunku do zwierząt ,a do tych co piszą dzieci w aucie itp itd ,(może odbiegnę od tematu) a jak tatuś po "piwku" wsiada za kierownicę ,to już jakoś rabanu mamusia nie robi? 
Jestem kierowcą b. długo i dużo podróżuję -jadąc przez tereny gdzie droga biegnie przez las - zawsze zwalniam. 
No pewnie wybić wszystkie zwierzaki ,a mamusie będą dzieciakom opowiadać i rysować albo w necie pokazywać zwierzątka ,bo w realu zabraknie... 
Ludzie więcej wyobraźni i empatii dla zwierząt!!!!!!
73. Dodane przez Byłem tam!, w dniu - 08-12-2014 19:01
Nieobliczalne w zachowaniu, olbrzymie,ranne i niebezpieczne zwierzę jest ważniejsze niż zdrowie/ życie ludzi? 
Nie było innego wyjścia!!! 
 
Dziękuję za to, że ktoś w porę pomyślał o bezpieczeństwie obywateli!!! 
 
(Tępaki negujące służby, nie widząc tego zagrożenia z bliska, nie macie nawet pojęcia o czym piszecie!!!)
74. Dodane przez do 71, w dniu - 08-12-2014 19:01
Wymyślasz te liczby, by uspokoić sumienie? Stojąc na ambonie, uśmircasz kolejnego zwierzaka, tylko z powodu chęci zabicia, bo masz za mało kiełbas w sklepie. Zwierzęta są w mieście, bo ludzie z każdej strony lasu się budują. Selekcja naturalna odbywa się dzisiaj na drogach.
75. Dodane przez MILA, w dniu - 08-12-2014 19:14
najmądrzejszy jest tutaj komentarz nr 7. A co Pan Ryszewski ma powiedzieć jak wszyscy w poprzednim artykule zwyzywali naszą biedną policję i nie udolnego weterynarza ?! Normalne jest to , że powie wszystko żeby każdemu zamydlić oczy ! Mieli perspektywy, żeby zwierze przeżyło , ale najłatwiej strzelić prosto w łep ! Oni sobie powinni strzelić patelnią prosto w czoło , że tylko tak potrafią myśleć i że tylko tak daleko sięga ich inteligencja a dzieci i rodzice ? Po pierwsze ja ze swoim dzieckiem NIE dołączyła bym do gapiów a po drugie Policja mogła tak zabezpieczyć teren zeby się nic nie stało ! Policja która uciekała i weterynarz który pewnie nie wiedziałby jaką dawkę podać chomikowi a co dopiero tak dużemu zwierzęciu... a gdzie powiadomiony leśniczy który najbardziej ma pojęcie o dzikiej zwierzynie leśnej ? Zwierzę było przerażone a to my ludzie jesteśmy od myślenia i działania ... Od działania a nie od zrobienia fuszery i zabicia zwierzyny ! Moim zdeniem tego można było uniknąć ! Poza tym mieli dużo czasu , żeby się ogarnąć w końcu od tego też są !
76. Dodane przez jELEŃ, w dniu - 08-12-2014 19:19
Ten policjant to barbarzyńca żeby zabijać takie bezbronne zwierzę trzeba było je uśpić ; 
No chyba że to miała być reklama Leszna , jak tak to się udało bo i w internecie jak i w telewizji to było o tym głośno; może się mylę ale to mogła być kampania reklamowa zorganizowana przez prezydneta 6:
reklama
77. Dodane przez Mateusz, w dniu - 08-12-2014 19:22
Jelenia było trzeba zastrzelić bo miał piękne poroże a władze Leszna już wiedzą gdzie ono pójdzie w jakie ręce o to się nie martwcie.Ci w zielonych mundurach od razu strzelać wiadomo o co chodzi.
78. Dodane przez ciekawski, w dniu - 08-12-2014 19:57
A skąd biorą się dzikie zwierzęta w zoo, skoro jedynym sposobem ich złapania jest kula w łeb? Skąd są tam żubry, niedźwiedzie i krokodyle?
79. Dodane przez Jelonek, w dniu - 08-12-2014 20:14
na płot z nimi i z pięciu metrów z wiatrówki po kolei kulki w dupe pakować !!!
80. Dodane przez Maja, w dniu - 08-12-2014 20:19
W telewizji przekazano informację o tym wydarzeniu. Ale najbardziej humorystyczne jest stwierdzenie, że Wasi interweniujący w ucieczce byli szybsi od tego zwierzęcia. Dobre !!!!
81. Dodane przez plucie jadem, w dniu - 08-12-2014 20:41
Ci wszyscy "fahofcy", plujący jadem na odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, niech udadzą się do najbliższego psychiatry to może ich wyleczy z obłędu plucia jadem !!!
82. Dodane przez widz, w dniu - 08-12-2014 20:52
Brak profesjonalnego podejscia i wiedzy na temat jak postapic w takim przypadku.Strzeliac do zablakanego jelenia jest nieodpowiedzialne i ktos powinien sie puknac (...) ze tylko na to było go stać.Niszcząc Przyrodę i dziką zwierzynę potrafi tylko ktoś kto ma to(...).Odebrać broń tym mordercom co chodzą na polowania niszcząc to co nas otacza,a po polowaniu spotykając się na flaszce chwalą się jaki on był dzisiaj dobry.
83. Dodane przez ups, w dniu - 08-12-2014 22:21
Pan leśniczy raczy błądzić jak jeleń po Lesznie. Zbyt dużą dawkę srodka usypiającego można zneutralizować. Oprócz tego, lepiej chyba, aby zwierzę padło od nadmiaru środka usypiajacego , niż od policyjnej kuli w ... no właśnie... gdzie zostało biede zwierzę trafione? Skąd polała się krew?
84. Dodane przez peju, w dniu - 08-12-2014 23:03
POPROSTU LESZCZYŃSKIE SŁUŻBY NIE SĄ DO TAKICH AKCJI PRZYGOTOWANI NAJLEPIEJ ZASZCZELIĆ Z OSTREJ I PO SPRAWIE NAPEWNO JUŻ KLIENTA NA NIEGO MIELI A TAK PROBLEM BO DO LASU BY TRZEBA BYŁO BY GO ZAWIEŚC
85. Dodane przez popieram 83, w dniu - 08-12-2014 23:23
a temu policjantowi współczuję zabicia takiego zwierza,no chyba,że nie ma sumienia,ja jak potrąciłem psa na drodze wyskoczył nagle,całe szczęście przeżył,bo prędkość nie była duża,ale i tak było mi go szkoda i długo o tym myślałem,chyba akcja była robiona na hip hop
86. Dodane przez xxx, w dniu - 08-12-2014 23:25
Ludzie, przecież tu ręka rękę myje...znajomy znajomego przecież nie będzie krytykował. Jak taki leśniczy zajmuje się zwierzętami w lesie, to ja im serdecznie współczuje...
87. Dodane przez xxx, w dniu - 08-12-2014 23:33
A ja zapytam po raz kolejny - jakie ten jeleń stwarzał zagrożenie wisząc na płocie? Skoro można było podejść i strzelić z ostrej amunicji to nie można było zamiast tego spróbować jeszcze raz środka usypiającego?
88. Dodane przez Jelonek Bambi, w dniu - 09-12-2014 00:05
Złapać jelenia w siatkę? Dobre...Widziałem jak rozpędzony byk rozerwał siatkę z drutu, którą leśnicy grodzą uprawy jakby była z pajęczyny. Kilka lat temu wystraszony jeleń koło Środy Wlkp. uderzył porożem człowieka w klatkę piersiową-facet zmarł. Jestem ciekaw co byście pisali gdyby byk kogoś zranił albo zabił. U nas jest tak, że wszyscy się znają na wszystkim. Każdy jest wysokiej klasy specjalistą od ratowania jelenia i wie najlepiej co należało zrobić. Oczywiście większość pomstujących nosi rzeczy ze skóry naturalnej (pasek, buty, torebka), nie gardzi kotletem a w niedzielę u mamy zajada rosół.Ot obrońcy zwierząt...
89. Dodane przez ala, w dniu - 09-12-2014 01:00
Większa dawka środka nasennego mogła go zabić, no śmiech na sali. Strzelenie w łeb nie?  
U nas to ze wszystkim jest problem, w innych krajach niedźwiedzie, głodne i zdecydowanie groźniejsze niż jelenie się ratuje za wszelką cenę. Są odpowiednie procedury, a tu nie wiadomo jak, co i kto. Znajdziesz zwierzę potrącone wsztscy umywają ręce i spychologia króluje.
90. Dodane przez max, w dniu - 09-12-2014 01:58
W papie przed kompem to wszyscy mądrzy . Dlaczego jeden z drugim nie ruszył (...) z przed kompa i nie złapał tego jelenia?
91. Dodane przez Do Jelonek Bambi, w dniu - 09-12-2014 09:19
100/100
92. Dodane przez naoczny Swiadek, w dniu - 09-12-2014 10:43
ten kto tego nie widział z bliska nie ma zielonego pojęcia jak to wyglądało akcja była przeprowadzona przez policjantów bardzo profesjonalnie a strzał jak każdy powoduje emocje a co by było gdyby jeleń wpadł w tłum gapiów których policja prosiła o odsunięcie się na bezpieczną odległość już widzę komentarze lepiej zaakceptować lepsze zło ja to widziałam
93. Dodane przez Majka, w dniu - 09-12-2014 12:49
Widzialam juz taka akcje pare lat wstecz i byla przeprowadzona profesjonalnie , ale czasami w zyciu idzie sie na latwizne. Zabraklo w tym przypadku organizacji. Dlaczego nie zarzucono na zwierzaka siatek np. Zreszta nie ma o czym gadac skoro zima zaskakuje nasze sluzby co roku :/
94. Dodane przez karol, w dniu - 09-12-2014 12:57
Nie wiedziałem że w naszym mieście jest tylu specjalistów od wyłapywania dzikiej zwierzyny która znalazła się w mieście. Obrońców zwierząt sprzeciwiających sie humanitarnemu skróceniu męczarni rannego zwierzęcia na codzień wcinających drób, wieprzowinę, wołowinę bez żadnych zahamowań nazywam ludżmi z dwoma twarzami.
95. Dodane przez jola, w dniu - 09-12-2014 13:18
lesniczy powiniem powinien podac wieksza dawke srodka usypiajacego,straszne jak traktuje sie u nas zwierzeta,zreszta to nie pierwszy raz,mysliwi zabijaja dla zabawy czesto zenada
96. Dodane przez seba, w dniu - 09-12-2014 13:53
Gdyby to wszystko dzialo sie w normalnym kraju, ale my niestety zyjemy ciagle w polszy ZAL :-(
97. Dodane przez set, w dniu - 09-12-2014 13:56
Tylko się modlić, by jakiś zagrożony wyginięciem gatunek nie wpadł do Leszna, bo jego geny zakończą tu swój żywot.
98. Dodane przez stag, w dniu - 09-12-2014 14:56
Stwarzał zagrożenie ... jednego jelenia mniej do odstrzału przez myśliwych. Przecież myśliwi zabijają więcej jeleni ... bo naturalna selekcja musi być... tylko wielu mieszkańców tego nie wie i nie widzi.
99. Dodane przez Mateusz, w dniu - 09-12-2014 15:21
Sprawa została załatwiona w najprostszy z możliwych sposobów, do tego bardzo nieudolna akcja naszych służb porządkowych. Prosił bym o podanie danych jeszcze bardziej niekompetentnego weterynarza ,żeby wiedzieć z góry gdzie nie szukać pomocy w innych przypadkach .
100. Dodane przez Wdowa Łania, w dniu - 09-12-2014 15:43
No ale jakim prawem zapędzili na teren kościoła?! 
Czy mieli zgodę władz kościelnych? 
Konkordat w Lesznie nie obowiązuje?
101. Dodane przez do 98, w dniu - 09-12-2014 15:46
Zabijanie zwierząt przez myśliwych to nie naturalna selekcja, tylko zabijanie dla rozrywki.
102. Dodane przez poroże, w dniu - 09-12-2014 16:18
to u kogo poroże tego jelenia zdobi ścianę?? Przyznawać się!
103. Dodane przez ja, w dniu - 09-12-2014 16:49
Można było nie dopuścić do tego tragicznego zakończenia.Wszyscy zapewne pamietaja film w telewizji,kiedy to "fachowo"policja usilowala zlapac na drodze pospolita świnkę.Kupa śmiechu.Świnka byla mądrzejsza od nich wszystkich.A tu mieliśmy pieknego,dumnego jelenia.Bardzo wyczerpanego,rowniez przez nieudolna akcję.Bogu dzięki,że on ma juz lepiej i sie nie męczy.To jedyny pozytyw tej ponurej,bulwerujacej sprawy.Jak pan widzi p.Adamek,bluzgow tu nie ma.
104. Dodane przez E., w dniu - 09-12-2014 17:32
Nadleśniczy jest akurat najmniej kompetentną osobą w tej sprawie. To oni polują na zwierzęta dla satysfakcji, rogów, głów, mięsa itp. Dla mnie to chore. To zwierze, nie miało sił zaatakować i na pewno by tego nie zrobiło! Weterynarz, który tam był zwyczajnie dał "ciała" - bał się podejść bliżej by celnie podać zastrzyk ze środkiem odurzającym. Wyjść z sytuacji była cała masa. Skoro jeleń swobodnie sobie biegał po mieście i nikomu nie zrobił dotąd krzywdy to i teraz by jej nie wyrządził. Wystarczyło ochłonąć, przeanalizować sytuację i podjąć decyzję - ale tę właściwą a nie mordować niewinne zwierze, na oczach świadków... Dlaczego weterynarz wezwany na akcję nie zaopatrzył się w odpowiednie akcesoria? Na zwierzę można było zarzucić sieć i wtedy podać zastrzyk, można było teren zabezpieczyć, wezwać wsparcie....ale nie! Łatwiej strzelić. Co w Was ludzie siedzi. Bezbronną istotę potraficie pozbawić życia, w takim razie jak ktoś Wam zagrozi to bez skrupułów palniecie mu w łeb.
105. Dodane przez nana, w dniu - 09-12-2014 18:07
ludzie dajcie mi link do tego filmiku gdzie jest pokazane jak lapia tego jelenia
106. Dodane przez Kicia, w dniu - 09-12-2014 18:07
Życzę równie dużej skuteczności w odławianiu psów hasających po mieście bez kagańców.
107. Dodane przez swiadkowa, w dniu - 09-12-2014 18:19
widziałam całą akcję od samego początki jest mi bardzoprzykrob ze tak się stało ale mogło być inaczej gdyz jeleń na ul swietksrzyskiej leżał sobie 40min.To pytanie moje gdzie był wtedy weterynarz? Wtedy na pierwszy miejscu powinien być weterynarz a nie straż i policja biagajaca z siatką ploszac spokojne zwierze
108. Dodane przez abisynia, w dniu - 09-12-2014 20:14
100/100 dla kom.103, 104. POPIERAM!
109. Dodane przez jelen, w dniu - 09-12-2014 21:04
nadleśniczy coś przebąkuje Zbyt duża dawko mogłaby go zabić,to chyba lepsze niż kula w ...,może by przeżył,a jak nie to by się nie obudził,to prawda leżał sobie długi czas na ulicy wtedy nawet z sąsiedniego budynku można było mu zaaplikować środek !
110. Dodane przez wet, w dniu - 09-12-2014 22:47
Jakaś cholerna zmowa milczenia na temat tego weterynarza.Bardzo dziwne..
111. Dodane przez remii.., w dniu - 10-12-2014 09:54
przeczytałam felieton pana Adamka i się pod nim podpisuje.Według mnie to jelenia powinni zastrzelić myśliwi bo za zwierzynę dziką to oni odpowiadają ciekawe czy ludzie też by to w ten sposób komentowali. Bo nie ważne jak naraża swoje życie policja i tak zawsze jest winna.nie zazdroszcze im tej pracy.
112. Dodane przez Filip, w dniu - 10-12-2014 18:15
Nieprawda!!!!! 
Zawsze pochwalam działania policji z fotoradarem.
113. Dodane przez Filip, w dniu - 10-12-2014 18:17
No gdzie był i gdzie był weteryniarz? 
No pieskowi operację robił albo USG.
114. Dodane przez Gosposia, w dniu - 10-12-2014 18:22
Na terenie kościoła i tak nie mieli prawa strzelać(Konkordat) a i nie wypadało. 
Więc poroże parafii się należy a zwłoki nieszczęśnika do jadłodajni miejskiej przeznaczyć co by nie było że kościół się upas. 
A futro wypchać kołki powstawiać i niech koło ołtarza sobie stoi na wieczną pamiątkę niekompetencji .
115. Dodane przez leeel, w dniu - 11-12-2014 02:14
"Ludzie nie mają pojęcia, jak może się zachować skorumpowany policjant w tak skrajnie stresujących dla niego warunkach" i jakoś w policje nikt nie strzela, a szkoda, połowę zwolnić, a drugą połowę tak przeszkolić, żeby policja była dla obywatela, a nie obywatel dla policji, policyjne niedoświadczone znaczne jednostki nadużywają władzy bo były gnębione i są gnębione nadal, tacy chorzy ludzie nie powinni pracować wśród społeczeństwa, gdyż są większym zagrożeniem dla ludzi niż pijany i naćpany za kółkiem, znęcają się nad młodymi, żeby sobie odbić niepowodzenia w życiu, i dopiero jak młodego zgnębią to czują się spełnieni zawodowo, że zjechali młodego...
116. Dodane przez Aga, w dniu - 12-12-2014 09:24
Do Świadka nr 92. Piszesz o tłumie gapiów, a sam byłeś świadkiem. Nie wybielaj siebie i kolegów w mundurach. Spartaczyliście tą akcję. Dlaczego nic nie piszesz o telefonach do rodziny i nagrywaniu całej akcji. To żenada żeby tak zachowywały się oddziały prewencyjne w naszym mieście. Mi podczas kontroli młody policjant zaczął walić na ty , to mu powiedziałam że po pierwsze nie jestem jego koleżanką, po drugie jestem dużo starsza od niego. A gdy mu zwróciłam uwagę że zadzwonię do komendanta to mi odpowiedział że mogę dzwonić nawet do samego burmistrza czy prezydenta. Myślę, że najpierw trzeba nauczyć naszych młodych adeptów policji trochę kultury, a dopiero potem wypuszczać ich na ulicę.
117. Dodane przez max, w dniu - 15-12-2014 21:02
Tak się to robi w Białymstoku ;) (...)
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1050
świadectwa charakter... Leszno 200
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj