Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Wczoraj po raz kolejny Fundacja Pro-prawo do życia zorganizowała w Lesznie pikietę antyaborcyjną. – Transparenty przedstawiające ciała dzieci po dokonaniu aborcji, mają na celu pokazanie przechodniom jak okrutny jest to proceder – mówi Mateusz Rosik koordynator fundacji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Problem aborcji to temat, który wciąż wywołuje wiele emocji. Fundacja Pro - prawo do życia głośno wyraża swoje stanowisko w związku z zabijaniem nienarodzonych dzieci. -
Aborcja jest dokonywana w Polsce masowo. Od 2008 roku zanotowano kilka tysięcy przypadków. Skupiamy się na tym aby wpływać na świadomość ludzi. Życie jest to błogosławieństwo więc każdy człowiek ma prawo się urodzić się i rozwijać. Ponadto nikt w naszym kraju i na całym świecie nie dał nikomu prawa do decydowania o tym czy człowiek ma żyć czy nie - twierdzi Rosik.
Nie każdemu spodobały się jednak kontrowersyjne zdjęcia zamieszczone na transparentach. - Powiem szczerze, że mnie taki obraz brzydzi, nie wspominając już o moim 5-letnim dziecku. Nie chcę aby moja pociecha takie rzeczy oglądała na ulicach miasta - mówi mieszkanka Leszna.
1. Dodane przez osesu, w dniu - 13-03-2015 17:15 00 Widzę, że wraz z wiosną rusza Festiwal Oszołomów.
2. Dodane przez Adrian, w dniu - 13-03-2015 17:18 00 Nie rozumiem w czym wszyscy widza problem. Niech wprowadzą taką ustawę pozwalającą na aborcję a katolicy i ludzie którzy nie chcą poddać się aborcji po prostu jej nie wykonają.
3. Dodane przez gosc niedzielny, w dniu - 13-03-2015 17:27 00 Zebralo sie stado oszolomow i protestuje.Niech ida lerzec krzyzem.Prawo do aborcji to prawo kobiety i jej sumienia a nie ludzi na uslugach kosciola !
4. Dodane przez znawca, w dniu - 13-03-2015 17:45 00 A czy przeanalizowali ci ludzie tę sprawę? Czy idą w miasto bo trzeba robić szum. Smutne to.
A co ma do tego "jakaś" następna fundacja jakich ostatnio wiele - co do których mam masę wątpliwości bo głoszą piękne hasła, "dobre słowa" lecz charakterki mają zupełnie odwrotne - wiadomo po co ludzie zakładają fundacje...... jest taka zasada, żeby prowadzić fundację trzeba być doświadczonym i bogatym a nie gąską....
5. Dodane przez Ech, w dniu - 13-03-2015 17:46 00 Jeżeli ktoś pokazuje jakie piekło człowiek potrafi zgotować zwierzętom, nawet dla noszenia futer lub dla zabawy, to wiele osób wyzywa go od najgorszych fanatyków. Jeżeli ktoś publicznie pokazuje efekt aborcji, to jest niemal święty. Ech ludzie ...
6. Dodane przez Karol, w dniu - 13-03-2015 17:52 00 Jeżeli już eksponujemy horror, to przydałyby się zdjęcia dzieci urodzonych, takich jak " obronione" przez Chowzana.Całkowicie zgadzam się z kom.2
7. Dodane przez Down., w dniu - 13-03-2015 17:57 00 Dziękuję za to, że są jeszcze ludzie, którzy bronią najsłabszych.
8. Dodane przez Artur, w dniu - 13-03-2015 18:02 00 niech nie agladaja w intymne sprawy kobiety gamonie do pracy a nie pikietowac
9. Dodane przez Kaja, w dniu - 13-03-2015 18:05 00 Samo pomysł dobry można zrobić pikiete ale czy takie drastyczne zdjęcia muszą oglądać matki z dzieckiemmój 7 letni syn bardzo długo pytał dlaczego ten maluszek jest cały we krwi można było rozdawać ulotki osobą dorosłym a nie uwieczniać na cały rynek tak drastyczne fotkiPowtórka z rozrywki pomysł dobry wykonanie do kitu
10. Dodane przez miła, w dniu - 13-03-2015 19:37 00 Aborcja to jest kazdego indywidualna sprawa, po co to nagłaszać. Oglądaja to dzieci.
11. Dodane przez kiki, w dniu - 13-03-2015 19:45 00 dziecko żyje od chwili poczęcia i aborcja jest morderstwem własnego dziecka!!! możecie saczyć jad możecie opluwać ale nic nie zmiani faktu, że aborcja to morderstwo
12. Dodane przez wara od mojej macicy, w dniu - 13-03-2015 19:59 00 Panie Rosik, zapewne jest pan wierzący, więc módl się pan o zdrowie, bo o rozum to już trochę za późno. Ostre sformułowanie, ale miłosierdzie w waszym wydaniu należałoby skierować na dzieci, które się już urodziły i żyją w nędzy. Wy jednak wolicie epatować społeczeństwo zdjęciami, a już porównanie z Hitlerem świadczy o waszym szczególnym, jakże szkodliwym oszołomstwie.
13. Dodane przez angela, w dniu - 13-03-2015 19:59 00 Aborcja powinna być legalna i tyle! Co kogo obchodzi z kim uprawiam seks? Moje ciało i moja decyzja! Niech się katole odwalom i do kościoła! Jak nie chce dziecka to nie! Usune i tyle! Ciemnota! To brzydale głosujom przeciw aborcji! Do pięknych dziewczyn jak ja faceci mają pociong! Takie brzydale mogom tylko pomarzyć o takiej pięknej dziewczynie jak ja!
reklama
14. Dodane przez Ja, w dniu - 13-03-2015 20:15 00 Popieram komentarz 2. A tak a propo protestu, mam pytanie - Czy wogóle ktoś ich sprawdził co mają do pokazania, jeszcze na leszczyńskim rynku wśród dzieci. To zakrawa na prokuraturę. Tyle. Obrzydliwe. Na swoim podwórku niech to robią.
15. Dodane przez kkakam, w dniu - 13-03-2015 21:45 00 Kobiety są poranione tym plakatem? I dobrze, jeśli plakat jest drastyczny, to jaka jest sama aborcja???!!
16. Dodane przez normalny, w dniu - 13-03-2015 21:50 00 A ja właśnie cenie sobie działania Mateusza Rosika, jest odważniejszy od was, sami nie umiecie wyjść z takim plakatem publicznie, a on! On umie i pomaga tym którzy sami nie mogą sobie pomóc.
17. Dodane przez Mateusz Rosik, w dniu - 13-03-2015 21:51 00 Droga Pani, ja na pikiety często chodzę ze swoimi dziećmi i jakoś nie widzę u nich niepokojących zmian. Pamiętajmy, że rodzic musi z dzieckiem rozmawiać i poświęcać mu czas, a nie tylko je mieć...
18. Dodane przez baton, w dniu - 13-03-2015 21:59 00 Świat zwariował. Nie można pokazać cycka lub gołego tyłka bo ponoć gorszy to nieletnich i obraża różne uczucia innych osób ale można epatować w miejscach publicznych tak drastycznymi plakatami nie bacząc na reakcję małych dzieci i uczucia innych. Nie cierpię wszelkiej maści ekstremistów. Nie ważne czy muzułmańskich czy innych.
19. Dodane przez boli, w dniu - 13-03-2015 22:17 00 Prawda boli bardzo. Och, jak bardzo zabolało to niektórych.
20. Dodane przez Tak, w dniu - 13-03-2015 22:36 00 A kiedy zaczną pikietować PRZECIWKO UBÓSTWU polskiego społeczeństwa????
21. Dodane przez PL, w dniu - 13-03-2015 22:41 00 Panie Mateuszu - nie życzę sobie, aby moje dziecko oglądało drastyczne obrazy o sprawach o których może decydować osoba pełnoletnia - z równym skutkiem dla psychiki dzieci możecie "promować" pornografię. Pokazywaniem tego rodzaju zdjęć w miejscach publicznych powinna zainteresować się prokuratura.
22. Dodane przez pro, w dniu - 13-03-2015 22:45 00 jedni walczą za to żeby dzieci się w ogole rodziły a inne od tego żeby one żyły. Jestem za PRO_LIFE
23. Dodane przez Leoś, w dniu - 13-03-2015 22:50 00 Jak można mówić, że aborcja to indywidualna sprawa każdego człowieka? Jak można decydować o życiu malutkiego dziecka. Ci co są za aborcją niech lepiej dziękują swoim rodzicom, że oni nie wpadli na pomysł aborcji. Aborcja = MORDERSTWO własnego dziecka! Każdemu, kto zabił swoje dziecko przed narodzinami życzę szybkiej śmierci! Aborcja to MORDERSTWO! Nie jestem katolikiem, ale doceniam dar życia i uważam że aborcja to zło i za zabicie własnego dziecka powinno być dożywocie.
24. Dodane przez adam, w dniu - 13-03-2015 22:56 00 Popieram akcję. Zdjęcia muszą być drastyczne, żeby pokazać prawdę i zwrócić uwagę. Każdy kto jest za aborcją jest za morderstwem dzieci.
25. Dodane przez do kom 20., w dniu - 13-03-2015 23:03 00 A dlaczego pytasz? Jeśli uważasz, że należy pikietować, to zorganizuj sam taką pikietę.
26. Dodane przez adam płóciniczak, w dniu - 13-03-2015 23:05 00 Brawo dla 20 . Wszystko w temacie .
27. Dodane przez paula, w dniu - 13-03-2015 23:21 00 Skandal!!!!!
28. Dodane przez Lolek, w dniu - 13-03-2015 23:35 00 Popieram całym sercem. Dziękuję za odwagę.
29. Dodane przez Tysiu, w dniu - 13-03-2015 23:37 00 Zabijanie to zabijanie trzeba to pokazać. Mordowany jest taki mały człowieczek ja. Bardzo dobry projekt.
30. Dodane przez ..., w dniu - 13-03-2015 23:37 00 do 17: Kimkolwiek pan jest - raczej nie ma się czym chwalić: miejsce dzieci nie jest na pikietach lecz na placach zabaw. "Rodzic musi z dzieckiem rozmawiać i poświęcać mu czas", a nie ciągać po pikietach o zbyt trudnych dla dziecka tematach, bo... niepokojące zmiany nie muszą być już dziś panu widoczne: na psychikę i charakter dziecka wpływają wszystkie bodźce jakich pan dziecku dostarcza (no chyba że ma pan dziecko o już ukształtowanej psychice i charakterze: takie 18-, 19-letnie: to nie ma tematu)
31. Dodane przez Wielimieli, w dniu - 13-03-2015 23:37 00 Nie zabijaj.....
32. Dodane przez Policjant, w dniu - 13-03-2015 23:39 00 Szacunek dla odważnych. Mocny i przemyślany przekaz.
33. Dodane przez Paula, w dniu - 13-03-2015 23:39 00 Bardzo dobre
34. Dodane przez życie, w dniu - 13-03-2015 23:41 00 Przestroga dla kobiet. Nie róbcie tego, nie zabijajcie. To jest życie, wartość nadrzędna....
35. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 13-03-2015 23:42 00 Leszno się budzi
36. Dodane przez Wdzięczny, w dniu - 13-03-2015 23:42 00 Dziękuję stowarzyszeniu za protest, bardzo potrzebne.
37. Dodane przez do 17, w dniu - 14-03-2015 00:25 00 "Dodane przez Mateusz Rosik, w dniu - 13-03-2015 21:51 Droga Pani, ja na pikiety często chodzę ze swoimi dziećmi i jakoś nie widzę u nich niepokojących zmian. Pamiętajmy, że rodzic musi z dzieckiem rozmawiać i poświęcać mu czas, a nie tylko je mieć..." Proszę się nie ośmieszać. Z pięciolatkiem rozmawiać o aborcji to chyba duże nadużycie,a pokazywanie mu takich zdjęć to gwałt na psychice. Może u swoich dzieci nie widzi pan niepokojących zmian, ponieważ sam ma pan problem natury emocjonalnej i trudności z oceną, co jest dla dziecka odpowiednie, a co nie.
38. Dodane przez emerytka, w dniu - 14-03-2015 08:15 00 2 koment.słuszna racja! Wprowadzić legalną aborcję,a komu sumienie nie pozwala na to ,to tego nie zrobi!
reklama
39. Dodane przez Honkisz, w dniu - 14-03-2015 08:29 00 Mam kindybała i mnie to nie obchodzi.
40. Dodane przez podatnik, w dniu - 14-03-2015 08:35 00 A kiedy zaczną się pikiety ukazujące pedofilów wśród kleru,kiedy pokazywać będziemy skorumpowany rządzących nie koniecznie tych od "góry "ale zacznijmy nazywać po imieniu naszych miejscowych którzy są na różnych stanowiskach.Obawiam się że nic z tego nie wyjdzie.
41. Dodane przez bobo, w dniu - 14-03-2015 08:38 00 po co te osły pikietowały???! aborcja w Polsce jest zabroniona!!!!
42. Dodane przez ADA, w dniu - 14-03-2015 08:39 00 aborcja nie ! lepiej czekac pozniej na wiadomosci ze gdzies ktos w beczkach, lodowkach, piwnicach .... , ciekawe gdzie sa wtedy te osoby co sa przeciwni niech pomoga i wezma na wychowanie i naszego panstwa tez niestety nie stac na to zeby pomoc tym kobieta i w ogole niech nikt tych kobiet nie sadzi bo to one z tym faktem zyja i nie była to decyzja rzedu czy dzisiaj pojsc do fryzjera !!!
43. Dodane przez Tadek, w dniu - 14-03-2015 08:56 00 Brawo Mateusz! Zobacz jaki rwetes pod artykułem. O to chodzi. Coś tam, jednak, w tych pustych główkach pozostanie. Może przed snem ktoś dojdzie do właściwych wniosków. Nie nam oceniać. Szacunek za wspaniałą pracę. To jest walka o Cywilizację, o Kulturę. A Ty/Wy jesteście na pierwszej linii frontu. Trzymaj się tego dzielnie. Żal tylko, że kler jak myszy pod miotłą siedzi w swoim kabarecie i nie wyjdzie, żeby swoim autorytetem wesprzeć Taką Sprawę ...
44. Dodane przez Jan, w dniu - 14-03-2015 09:27 00 Nie należy zapominać o ogromnej ilości ofiar zamordowanych często w sposób okrutny palonych żywcem w czasach wprowadzania chrześcijaństwa w tym na tereny Polski.
45. Dodane przez zenek, w dniu - 14-03-2015 09:42 00 Tą fundację i ich członków osądził bym na zapłacenie 50000tyś złotych na cel społeczny np na Pomoc dla MZK w Lesznie na wybudowanie wiaty dla zabytkowego autosana.Zdanie w tej sprawie aborcj podejmuje kobieta lekarz itd Rola koscioła to pusta stodoła nic nie dadzą nie pomogą a z domu wyniosą dosyc tej ciemnoty w Europie i na swiecie jestem za aborcją
46. Dodane przez tomtom, w dniu - 14-03-2015 10:03 00 Żenujące, nie godzę się na to, żeby banda katolickich oszołomów narzucała mi swoją chorą ideologię. Każdy jest panem swojego losu i sam o sobie chcę decydować
47. Dodane przez Silo, w dniu - 14-03-2015 10:04 00 Za takie manipulacje powinno się biczować na rynku organizatorów. Aborcja i eutanazja do legalizacji.
48. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 14-03-2015 10:10 00 Panie Mateuszu ale zabawa koniem to tez aborcja więc nie pozostaje Ci nic innego jak pooglądać filmy .
49. Dodane przez Kinga, w dniu - 14-03-2015 10:22 00 Jak są tacy mądrzy to niech dadzą pieniądze Rodzicom chorych i niepełnosprawnych dzieci na leki i rehabilitację! A nie zabraniają usuwać ciążę z dziećmi niezdolnymi do samodzielnego funkcjonowania, a później Rodzicu męcz się sam, zrezygnuj z pracy żeby zapewnić dziecku całodobową opiekę i żyj z paru złotych zasiłku, który MOŻE dostaniesz. Bo państwo po porodzie się na cienie WYPNIE!
50. Dodane przez bolo, w dniu - 14-03-2015 11:15 00 jak byli młodzi to sie nie oszczędzali a teraz na starosc udają swietych a do kosciola na zdrowaski, nie na ulice
51. Dodane przez jan, w dniu - 14-03-2015 11:19 00 z kościana na przepustkę wypuszczono,poza tym jestem za aborcja to kobieta decyduje kiedy chce a lekarze którzy nie chcą tego robic bo na jakieś tam wartości się powołują to pozbawić ich zawodu
52. Dodane przez dziwne, w dniu - 14-03-2015 11:23 00 Chyba nigdy nie zrozumiem takich akcji . Jest prawo ktore pozwala na usuwanie chorych płodów a jak ktos jest wierzący to nie usunie .Nikt nikogo nie zmusza do aborcji chorego dziecka. Wystawienia takich plakatów ktore starsza male dzieci jest zwyczajnie dziwnie i bezsensu.
53. Dodane przez PL, w dniu - 14-03-2015 11:28 00 Też uważam, że takie pikiety nikomu nie służa. Czy nie lepiej gdyby fundację zajęły się dziećmi już zyjącymi. Rodziną wielodzietną, dziećmi kalekimi, z którymi rodzice nie daja rady zapewnić opieki. Niektóre kobiety rodzą a póżniej dowiadujemy się o tragediach. Dlaczego tak jest?
54. Dodane przez mama, w dniu - 14-03-2015 11:30 00 Aborcja jest mozliwa w 3 wypadkach ktore znamy. I nie zycze nikomu zeby przed taka decyzja stawal. Dziecko jest darem i nowym zyciem ale wiedza ze jest niezdolne do samodzielnego istnienia i rodzac sie bedzie cierpiec to nie mozna byc egoista i myslec o sovie tylko tez o dobru tego malenstwa. Swiat jest okrutny, niewiele osob przejdzie obok chorego dziecka bez glupiego komentarza, nie mowiac o bezczelnosci innych, zdrowych dzieci. Panstwo nie pomoze i zostawi rodzica z chorym dzieckiem samego i tylko bedzie pietrzyc problemy i rzucac klody pod nogi w i tak juz trudnej sytuacji. Kto nie mialdo czynienia z taka sytuacja nie powinien miec w ogole prawa do glosu w tej kwetii.
55. Dodane przez Wiki, w dniu - 14-03-2015 11:41 00 Jestem przeciwnikiem zabijania, ale przy tej okazji aż chce się napisać czym jest fundamentalizm religijny. "Fundamentalizm religijny rygorystyczne przestrzeganie zasad i norm wyznaczonych przez doktrynę religijną połączone często z narzucaniem tych zasad innym członkom społeczności niekoniecznie wyznającym tę samą religię" źródło: Wikipedia
56. Dodane przez każdy może, w dniu - 14-03-2015 12:44 00 jak się komuś nie podoba, to niech zrobi pikietę zachęcającą do aborcji.
a może zaczniemy wpisy od słów: Ja już usunęłam ciąże.
57. Dodane przez Ana, w dniu - 14-03-2015 12:52 00 Do kom13, Droga Angelo, nie widziałam Twojego zdjęcia, ale jeśli jesteś tak piękna jak inteligentna to współczuję. Zamist spędzać czas u kosmetyczki i na solarium polecam zgłębić znajomość naszego języka lub przeczytać jakaś książkę..
58. Dodane przez pw, w dniu - 14-03-2015 13:33 00 Jestem przeciw zabijaniu i pokazywaniu w miejscach publicznych takich zdjęć, małe dzieci tego nie rozumieją, a Pan R. to dla lepszej publiki mógłby wystepować w stringach - może doszłoby do Chin.
59. Dodane przez do kom. 49, w dniu - 14-03-2015 13:34 00 Twoje pierwsze zdanie brzmi nawet rozsądnie. Ci pikietujący, dużo bardziej zachęcili by do siebie ludzi gdyby pochwalili się jak w praktyce pomagają matkom, które stając przed takim trudnym wyborem, zdecydowały się jednak zrezygnować z aborcji. Mówić i pokazywać jak nie powinno być, jest stosunkowo łatwo, znacznie trudniej jest pomóc tym, których się zachęcało do podjęcia takiej decyzji. A niejedna z takich osób potrzebuje wsparcia, nie tylko duchowego. Od księdza tez można usłyszeć czego nie powinno się robić w rodzinie a sam rodziny swojej nie ma. Politycy tez czasami zachęcają by iść na wojnę a sami najczęściej siedzą daleko od niej. A później jak ciężko ranny żołnierz z niej wróci, to co najwyżej order mu wręczą.
60. Dodane przez do 17, w dniu - 14-03-2015 14:00 00 Panie Rosik. Weź Pan swoje dzieci, w ramach sadystycznej edukacji do rzeźni. Na początek proponuję rzeźnię dla świń, potem rzeźnię dla bydła, a na deser rzeźnię koni. Po takim katolickim wychowaniu - zwierzę wszak nie ma duszy i ma służyć człowiekowi - możesz swoje dzieci wysłać do Talibów. Będą wiedziały jak mordować. Trudno. Rodziców się nie wybiera.
61. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 14-03-2015 14:20 00 JESTEM PRZECIWNY ABORCJI, BO WYSKROBANO NIE TYCH CO TRZEBA.
62. Dodane przez ciekawe, w dniu - 14-03-2015 15:12 00 Urodzenie dziecka z wadami genetycznymi czy też z innymi obciążeniami wiąże się z ogromnym wyzwaniem. W obecnych czasach większości ludzi nie stać na wychowywanie dzieci zdrowych, a co dopiero chorych. Fundacja Pro-Prawo życia? Hmm, a pomogli komuś żyć? Czy zajęli się jakimś dzieckiem chorym i wykluczonym ze społeczeństwa? Koncentrują się na aborcji, która w tej sytuacji jest dozwolona, ale i tak pozostaje w decyzji kobiety, która ma urodzić chore dziecko. To ona niesie ten krzyż pokutny - najczęściej samotnie, niezależnie czy urodzi czy nie. Lepiej zalegalizować aborcję i ją kontrolować niż, jak teraz, skazywać często młode, niedoświadczone kobiety na drastyczne zabiegi w "podziemiu". Ale żeby coś takiego zaistniało w Polsce, to musiałoby to być państwo cywilizowane, a niestety nie jest My to raczej na etapie ciemnogrodu jesteśmy. Aż dziwne, że na tej pikiecie były tylko drastyczne zdjęcia. Szkoda, że nie spalono jakiejś kobiety na stosie za usunięcie dziecka. Wszystko w imię Chrystusa i w obronę wiary i ludzkości, zresztą jak od tysiąclecie. Polska krajem absurdów.
63. Dodane przez Oi, w dniu - 14-03-2015 16:08 00 Każdy kto jest zwolennikiem aborcji powinien być z miejsca zabijany. Bez powodu, bo mam takie widzimisie, skoro oni mogą decydować o czyimś życiu, to ja mogę decydować o ich. Nie jestem katolikiem, sprzeciw wobec aborcji to zdrowy rozsądek.
64. Dodane przez Mateusz Rosik, w dniu - 14-03-2015 20:32 00 Widzę,że nasza plakaty wywołują w społeczeństwie duże zamieszanie oraz niepokój. Zobaczcie Państwo, uważacie, że plakaty są drastyczne tak? OK zgadzam się W takim razie pomyślcie jak drastyczna jest sama aborcja...? Wyrywanie rączek, nóżek, głowy, serca... Następny sposób to wysysanie... Albo miażdżenie i mielenie wszystkiego co jest w łonie matki. Drogie Panie, musicie zadać sobie proste pytanie, czy chcecie być matkami żywego dziecka, czy martwego? bo to że matkami jesteście, okazało się już w chwili poczęcia dziecka. Zapraszam serdecznie na następną pikietę, będzie można dowiedzieć się dużo przykrych informacji związanych z zabijaniem, mordowanie dzieci, które przecież same się nie pojawiły w waszych łonach. A faceci, ojcowie nie myślcie, że jesteście bez winy. Zgadzając się na decyzję o aborcji swojej żony, partnerki, kochanki przyczyniacie się również do tego morderstwa. Tak więc życzę Wam wszystkim więcej światła od Ducha Świętego, żeby rozjaśnił Wam wasze myśli. Pozdrawiam prolifer
65. Dodane przez hades, w dniu - 14-03-2015 20:33 00 Tak ! Ja też uważam ,że stosunek do aborcji nie jest stygmatyzowany wiarą . Albo ktoś jest ignorantem i nie wierzy w wizualizację USG jakrze bogatego życia płodowego . I wierzy w to ,że to nie człowiek . Albo z rzywymi idzie na przód . Prawda ,że w Europie coraz więcej zombi z długimi paznokciami w luksusowych limuzynach których nie stać na dziecko. Ale jeśli wierzymy w ewolucję Darwina to nie możemy zabijać dzieci które odbiegają od normy. Normą była małpa ale płód miał zdeformowany kręgosłub -nadmiernie wyprostowany. Jak by tego było mało okazało się ,że niektóre płody miały zmiany w mózgu . Homo erectus (człowiek wyprostowany prymitywny, gatunek człowieka z epoki środkowego plejstocenu, stanowiący szczebel ewolucyjny pośredni między australopitekami, a formami człowieka. Kolebką Homo erectus jest środkowo-wschodnia Afryka (Etiopia, Kenia, Tanzania a później Człowiek rozumny (Homo sapiens) gatunek ssaka z rodziny człowiekowatych (Hominidae), jedyny występujący współcześnie przedstawiciel rodzaju Homo. Występuje na wszystkich kontynentach.
67. Dodane przez wrrrr, w dniu - 14-03-2015 22:02 00 jak można w biały dzień w miejscu publicznym pokazywać takie rzeczy? w telewizji ostrzegają że program zawiera sceny drastyczne i jest przeznaczony dla widzów dorosłych a czy ktoś ostrzegał przechodniów z dziećmi????????? czy na to nie ma żadnych regulacji prawnych? ja rozumiem że to był protest przeciwko aborcji ale jego odbiorcami raczej nie są małe dzieci!!!!
reklama
68. Dodane przez zbulwersowana, w dniu - 14-03-2015 23:12 00 Zgadzam sie z komentarzem nr 67 moje dziecko bylo przerażone tym zdjęciem !!!
69. Dodane przez do 64, w dniu - 14-03-2015 23:22 00 Jestem przekonana, że z panem jest coś nie w porządku. Temat poważny, zarzuty (z obu stron) poważne, a pan w komentarzu zamieszcza uśmiechnięte i mrugające oczami emotikony... Po prostu nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać. Jaka radość, zwróciłem na siebie uwagę...? Nie ważne w jaki sposób? Infantylne to.
70. Dodane przez Mateusz Rosik, w dniu - 15-03-2015 06:28 00 Do 67. Drastyczność aborcji... Niestety nie jesteśmy w posiadaniu zdjęć uśmiechniętych dzieci po aborcji.
71. Dodane przez K, w dniu - 15-03-2015 08:19 00 JESTEM KATOLIKIEM, NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM ABORCJI - JEDNAK ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ, ŻE WYSTĘPUJA POWAŻNE WADY GENETYCZNE PŁODÓW, RODZĄ SIĘ DZIECI NIESZCZĘŚLIWE, KTÓRE NIEKIEDY CIERPIĄ, MĘCZĄ SIĘ RÓWNIEŻ RODZICE, KTÓRZY ZMUSZENI SĄ OPIEKOWAĆ SWOIMI POTOMKAMI. KOŚCIÓŁ, NIEKTÓRZY POLITYCY - KRZYCZĄ, ŻE NIE WOLNO TEGO ROBIĆ - A CO ROBIĄ ŻEBY POMÓC TYM LUDZIOM CHOĆBY W CODZIENNEJ OPIECE. MARNE RENTKI, NA DZIECI, RODZICE BEZ PRACY, A NA ULICY KAŻDY ODWRACA OD NICH WZROK... JESTEM PRZECIW ABORCJI - JEDNAK PAŃSTWO POWINNO ZAOPIEKOWAĆ SIĘ TYMI CHORYMI DZIEĆMI I ICH RODZINAMI - ŻEBY MIELI GODNE ŻYCIE!!
72. Dodane przez karo, w dniu - 15-03-2015 09:12 00 kazda kobieta powinna miec prawo decyzji...sama jestem matka zdrowego dziecka.jesli bede w kolejnej ciazy i okaże się że jest chore to USUNE...
73. Dodane przez człowiek, w dniu - 15-03-2015 10:02 00 Do wszystkich popierających aborcję: Czy Wasi rodzice nie popełnili błędu , że nie skorzystali z tej możliwości? To może Was też można wyeliminować? Jaka różnica czy zabijamy człowieka w wieku kilku tygodni czy starszego? Myślę , że przydałby się duży reset w głowach !!! I to nie ma nic wspólnego z KOściołem. Ale ma dużo wspólnego z Człowiekiem !!!!
74. Dodane przez Do kom. 64, w dniu - 15-03-2015 10:04 00 Kto jest autorem tych zdjęć? Macie prawo do ich wykorzystania i publikacji pod kątem praw autorskich i prawa do ochrony własnego wizerunku, zwłaszcza tej dziewczynki ?
75. Dodane przez do kom. 64, w dniu - 15-03-2015 10:37 00 Sprawdzaliście czy kogoś takimi działaniami zachęcacie do powstrzymania aborcji? Bo to, że zniechęcacie niektórych ludzi do siebie, to chyba widać po komentarzach, ale być może na tym Wam nie zależy. Ile osób uczestniczy w takiej pikiecie? Trzy - tak jak na zdjęciu widać ?
76. Dodane przez Do75, w dniu - 15-03-2015 11:43 00 Nie ważne czy zniechecamy, Czy nie. Idziemy pod prąd. Wielu chce iść z prądem i mieć spokój i light.... Jeśli chcesz coś osiągnąć, to musisz coś poświęcić. Od dobrego słowa, ważniejsze jest czyjeś życie.
77. Dodane przez nabod, w dniu - 15-03-2015 12:18 00 Warto zauważyć tylko niektórym chce się wyjść z domu by promować swoje racje, reszta woli produkować komentarze.
78. Dodane przez Kiki, w dniu - 15-03-2015 13:12 00 Aborcja to morderstwo wlasnego dziecka i nawet jad wylewany w komentarzach tego nie zmieni. Jesli dziecko jest chore i nie mozesz sie nim opiekowac to zostaw w szpitalu. A Te ktore mowia moj brzuch moja sprawa przedstawie taka sytuacje. Na ulicy Szaaleniec podbiegal do roznych bezbronnych ludzi i dzieci i starcow i zadawal ciosy nozem czesto smiertelne. Zostal zlapany i prawie zlinczowany i pytaja go cos ty zrobil. On mowi moj noz moja sprawa
79. Dodane przez Natalia, w dniu - 15-03-2015 13:24 00 Co to za roznica, czy czlowiek ma kilka miesiecy i zabijemy go w lonie matki, albo 20 lat i zabijemy go na ulicy? Zadna! W obydwu przypadkach jest to morderstwo, a dzidzusia to juz ze szczeglonym okrucienstwem, bo jest bezbronne, nie moze uciec, schowac sie, krzyczec o pomoc.. jest poddawane dzialaniem kwasow, srodkow, ktore sprawiaja mu ogromny bol. Mama Madzi tez ja zabila, ale jakos nikt nie mowi, ze to byla jej indywidualna sprawa i kwestia sumienia i dajmy jej spokoj. Wszyscy sa tym,zbulwersowani, ale jednak gdy chodzi o kwestie aborcji, jest wszystko okej. Wstyd, wstyd, wstyd. Co wy wyprawiacie z tym swiatem?
80. Dodane przez justib, w dniu - 15-03-2015 14:04 00 Jak by na to nie patrzeć,problem aborcji nie dotyczy moich małych dzieci i puki nie muszą, to nie chcę aby oglądały takie drastyczne zdjęcia. Jako matka mam chyba prawo cenzurować jakie zdjęcia oglądają moje dzieci.I w pełni zgadzam się z komentarzem 67!
81. Dodane przez Do 72, w dniu - 15-03-2015 14:22 00 A kim to jest takim wielkim kobieta , że ma o karze śmierci decydować ?
82. Dodane przez Faktoria, w dniu - 15-03-2015 14:37 00 Jak ograniczyć upośledzenie płodu? Nie chlać przed i na randce. Nie stosować środków plemnikobójczych bo jakiś niedobitek może zapłodnić. O ćpaniu i paleniu nawet nie wspominam. Nie pchać się do pracy w warunkach szkodliwych. Nie pchać się do mikrofali . Nie gadać przez komórkę . Nie spółkować z kim popadnie pobierając za każdym razem coraz to nowe wirusy czy bakterie.
Nie zapładniać się invitro bo to nieuczciwa konkurencja. Zaoszcędzone pieniądze z niestosowania invitro przeznaczyć na pomoc rodzicom dzieci niepełnosprawnych.
I jeszcze jedno . rodzice dzieci pełnosprawnych niech sami decydują kiedy i czy w ogóle dziecko ma iść do szkoły.
Skoro kobieta ma decydować czy urodzi to niedorzeczne jest zmuszać kobietę aby posłała dziecko do szkoły!
Chyba ,że szkoła ma tak wychować aby uczń zabił swoje dziecko........................
83. Dodane przez Agnieszka, w dniu - 15-03-2015 17:36 00 Aborcja - kwestia sporna. Lepiej edukować na temat antykoncepcji i ułatwić dostęp do środków antykoncepcyjnych, by potem nie było nieplanowanej ciąży i zabijania w brutalny sposób noworodków przez kobiety, które ewidentnie nie nadają się do macierzyństwa. Ja jestem mama 2 ślicznych dziewczynek, dodatkowo pracuje na oddziale dziecięcym, na który niestety trafiają dzieci niechciane - serce się kraje.Matki tych dzieci są zatrzymywane a potem wypuszczane przez policje bo były w szoku itp... Bzdury totalne i jak nasze państwo chce temu zapobiec - olewając wszystko.
84. Dodane przez Aborcja a pikieta, w dniu - 15-03-2015 18:18 00 Wydaje mi się, że niektórym osobom mylą się postawy ludzi. To, że ktoś jest przeciwko takiej formie pikiety, przeciwko publicznej prezentacji tak drastycznych zdjęć, które mogą widzieć także dzieci, to wcale nie znaczy, że jest zwolennikiem aborcji. Gdybyście te zdjęcia prezentowali pod kliniką aborcyjną a nie na leszczyńskim Rynku, to ludziom łatwiej by było te działania zaakceptować. - Gdy w sieci pojawiły się drastyczne zdjęcia wykonane chwilę po wypadku autokaru z licealistami w Jeżewie, fakt ich pojawienia się krytykowała Policja i Straż Pożarna a szef Prokuratury Okręgowej w Białymstoku mówił: "- Jest to niezrozumiałe. Oczywiście jeżeli dostaniemy oficjalne zgłoszenie (...) i na przykład kilka z tych zdjęć, to natychmiast rozpoczniemy postępowanie sprawdzające". W tamtej sprawie jak i w sprawie publikacji drastycznych zdjęć ze Smoleńska chodziło o podejrzenie ujawnienia tajemnicy śledztwa i przekroczenie uprawnień przez funkcjonariusza publicznego bo podejrzewano, że ktoś z funkcjonariuszy umieścił te zdjęcia w sieci. Za ujawnienie drastycznych zdjęć operacyjnych grozi do 3 lat więzienia.
85. Dodane przez ojtammmm, w dniu - 15-03-2015 18:35 00 Ja mam zdrowe dziecko ale wiem ,ze jeśli w drugiej ciąży płód okaże sie chory to zdecyduje się na aborcje . Nikt za mnie nie wychowa chorego dziecka a jak mam zostawić w szpitalu to wole usunac ,
86. Dodane przez Aborcja a pikieta, w dniu - 15-03-2015 18:52 00 Wydaje mi się, że niektórym osobom mylą się postawy ludzi. To, że ktoś jest przeciwko takiej formie pikiety, przeciwko publicznej prezentacji tak drastycznych zdjęć, które mogą widzieć także dzieci, to wcale nie znaczy, że jest zwolennikiem aborcji. Gdybyście te zdjęcia prezentowali pod kliniką aborcyjną a nie na leszczyńskim Rynku, to ludziom łatwiej by było te działania zaakceptować. - Gdy w sieci pojawiły się drastyczne zdjęcia wykonane chwilę po wypadku autokaru z licealistami w Jeżewie, fakt ich pojawienia się krytykowała Policja i Straż Pożarna a szef Prokuratury Okręgowej w Białymstoku mówił: \"- Jest to niezrozumiałe. Oczywiście jeżeli dostaniemy oficjalne zgłoszenie (...) i na przykład kilka z tych zdjęć, to natychmiast rozpoczniemy postępowanie sprawdzające\". W tamtej sprawie jak i w sprawie publikacji drastycznych zdjęć ze Smoleńska chodziło o podejrzenie ujawnienia tajemnicy śledztwa i przekroczenie uprawnień przez funkcjonariusza publicznego bo podejrzewano, że ktoś z funkcjonariuszy umieścił te zdjęcia w sieci. Za ujawnienie drastycznych zdjęć operacyjnych grozi do 3 lat więzienia.
87. Dodane przez progress, w dniu - 15-03-2015 18:55 00 Dlaczego ludzie w komentarzach tak lekko mówią o aborcji. Np. że kobieta o tym może decydować. Przecież aborcja to zabijanie. Kto nam dał prawo do zabijania? Czy gdy płód jest chory to należy go zlikwidować? To przecież to samo gdy urodzi się dziecko z nieuleczalną wadą, to wtedy też można go poddać eutanazji?
88. Dodane przez cd do kom 86, w dniu - 16-03-2015 11:29 00 Projekty ?? A kto pomoże dzieciom urodzonym i żyjącym w nędzy i bardzo trudnych warunkach?
Kto dał zgodę na publiczne pokazywanie takich spraw i na tę całą akcję? Najważniejsze to mieć prawo wyboru. Jest taka sprawa że kobieta ma prawo decydować o wszystkim i to ona ponosi konsekwencje, to jej obciążone sumienie, psychika A WAM DO TEGO FIIIIGAA ! Nie znam tego ugrupowania i nie wiem jaka ich historia ale zgadzam sie z kom86
89. Dodane przez do 70, w dniu - 16-03-2015 12:06 00 Odpowiedź dla 67 to nie tylko głupota ale szczyt bezczelności "szanowny "panie. A aborcja chociaż jest złem, nieraz nieuniknionym nie dotyczy dzieci, ale płodów, chyba pan nie potrafi odróżnić jedno od drugiego
90. Dodane przez do kom. 88, w dniu - 16-03-2015 16:08 00 Rozumiem, że ma Pan/Pani na myśli kom. 29 a nie 86, gdzie o żadnych projektach nie ma mowy ?
91. Dodane przez do kom. 69 i 89, w dniu - 16-03-2015 16:12 00 Trudno się z Państwem nie zgodzić. Być może ten Pan ma specyficzne poczucie humoru, ale niewykluczone, że jest nieco inny od części osób, które tutaj piszą o tym bardzo poważnie.
92. Dodane przez ciekawe, w dniu - 16-03-2015 16:38 00 Jakieś 20 lat temu na lekcji religii Ksiądz pokazał nam film "Niemy krzyk" - jest to film, który powinna obejrzeć każda osoba dorosła, albo przynajmniej w wieku dorastania. Wszystko o aborcji w drastycznych zdjęciach - zgadzam się by takie coś pokazywać w szkole w odpowiednim wieku! Ale nie zgadzam się na pokazywanie takich zdjęć publicznie, gdzie małe dzieci na to patrzą!!! Aborcja nigdy nie była i nie jest łatwą decyzją. Każdy musi być świadomy konsekwencji i tego co się dzieje później. Nadal jestem za legalizacją aborcji, ponieważ wtedy mogłoby, to być pod kontrolą. Nie jestem natomiast za tym, by takie zdjęcia pokazywać na ulicy wśród m.in. dzieci!!
93. Dodane przez Faktoria, w dniu - 16-03-2015 19:09 00 Przecież jak nie chcecie aby wasze dzieci widziały te drastyczne zdjęcia (jak mamusia postąpiła z drugą córeczką) zasłońcie dziecku oczy. Ale na stoisku z drobiem, wołowiną ,wieprzowiną nie ma kartki od 16 lat.
Więcej kontrowersji budziłoby oczywiście stoisko z psiną bo te których nie stać na dziecko często mają na żarcie , zabiegi ,operacje dla psa.
94. Dodane przez ciekawe, w dniu - 18-03-2015 00:19 00 Masz rację Faktoria - porównaj zakrwawione zdjęcie dziecka do mięsa krowy!!. Jesteś żałosna! Co to jest? Jakaś fanka wegetarianizmu?! Jakoś moje dzieci nie patrzą na zakrwawione zwłoki zwierząt po uboju! Ale mają patrzeć na zakrwawione zwłoki ludzkie?!! Poza tym Bóg stworzył nas jako wszystkożerne stworzenia i nie bez powodu mamy kły i siekacze - właśnie do spożywania mięsa. Ale mimo wszystko gratuluję porównania człowieczego ciała do mięsa na stoisku!! Brawo!!
95. Dodane przez UWAGA, w dniu - 24-10-2015 06:49 00 To nic więcej jak promocja zła. Kto z państwa posiada te fotografie? Czy jeśli aborcja, jest czynem zabronionym to lekarz, który jej dokonał zaprasza ludzi i woła proszę zróbcie mu teraz zdjęcie? Nie taki lekarz robił to i robi w konspiracji, boi się potępienia społeczeństwa. A oni w imię tzw. walki o życie dzieci promują zło. Wyłapują biednych ludzi, którzy są słabi, piorą im mózgi, że w imię tzwn. Dobrej walki a potem wysyłają ich na ulice, pod kościół. Dlaczego stoją przed kościołami, skoro tam są ludzie świadomi w tym temacie. Bo ich celem nie jest walka o życie. Ich celem jest uznanie tego obrazu za coś normalnego, dlatego polują na tych najmłodszych. Oswoją ich z obrazem, bo to przecież nic złego, mama wytłumaczy ze niestety są mamy, które zabijają zamiast chronić i powie, że to niegodne. Dziecko dorasta w przekonaniu, że takie czyny się zdarzają, bo przecież od dziecka widzi zwłoki dzieci na ulicach, ciężarówkach, pod kościółkiem. To powoli staje się normalnością życia codziennego. A potem zaatakują tak działa IS pokazując publicznie, że dokonali egzekucji. Promocja zła jest niedozwolona. Działają jak SE#TA i to pod przykrywką kościoła bo tam już zaatakowali słabych wmawiając im że tak powiino być, że nie ma innych sposobów. Chrońcie przed nimi swoje dzieci. Nie zabijajcie tych, którzy zostali poczęci. I nie pozwólcie by oni zniszczyli wasze dzieci. TO podprogowa promocja aborcji to promocja zła. Najciemniej jest pod latarną.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.