Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
5
Sierpnia 2025
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Emil, Maria, Oswald,
Stanisława
Do końca roku 148 dni.
Start arrow Leszno arrow Rusza przebudowa ul. Chrobrego

Węższa jezdnia, więcej parkingów

Rusza przebudowa ul. Chrobrego

03.06.2015. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Od poniedziałku 8 czerwca rusza przebudowa ul. Chrobrego. -Pierwsze roboty związane będą z wycięciem 40 drzew tam posadzonych, potem ruszą prace ziemne – zapowiada Dominik Kaźmierczak, kierownik Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji. Kierowcy muszą nastawić się na utrudnienia, które potrwają aż do listopada.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przebudowa bardzo mocno zmieni wygląd ul. Chrobrego. Będzie ona przede wszystkim węższa - szerokość jezdni zmniejszy się z 10 do 7 metrów. Przybędzie za to miejsc postojowych, zwłaszcza po wschodniej stronie ulicy. -Obecnie jest ich 80, będzie 123 - mówi Dominik
Kaźmierczak. Projekt przewiduje też stworzenie pasów zieleni, najszerszy sięgać ma 4,5 metra.

Jednak prace, zwłaszcza podziemne przy przebudowie infrastruktury wiązać się będą z wycięciem 40 rosnących przy ulicy drzew. Jak przekonują urzędnicy, jest to konieczne, ponieważ wykopy i tak uszkodzą ich systemy korzeniowe, co spowoduje obumarcie roślin. Oczywiście na miejsce wyciętych zostaną nasadzone nowe drzewa.

-Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w poniedziałek 8 czerwca, od wtorku zacznie się wycinka
- mówi Dominik Kaźmierczak. Prace spowodują wyłączenie z użytku miejsc parkingowych; miasto już powiadomiło mieszkanców domów i znajdujące się tam firmy o koniecznosci usunięcia pojazdów, za pośrednictwem mediów informuje innych użytkowników parkingu.

Sama przebudowa podzielona będzie na trzy etapy, na pierwszy ogień idzie odcinek od skrzyżowania z ul. Niepodległosci do skrzyżowania z ul. Wróblewskiego. Roboty spowodują też zamknięcie dla ruchu poszczególnych części ulicy. Modernizacja potrwa do listopada.
 
Komentarze (110)
1. Dodane przez dostawca, w dniu - 03-06-2015 11:48 0 0
kilometr drogi= pół roku roboty? masakra tez s5 buduja 30km=15 lat:D poznań wrocław za za 70 lat:D
2. Dodane przez gość, w dniu - 03-06-2015 11:50 0 0
Taaa... najlepiej wyciąć drzewa i zalać betonem!  
Są inne drogi w Lesznie, które bardziej wymagają remontu niż ul. Chrobrego! Mam nadzieje, że Pan Prezydent czasem czyta komentarze i widzi jaki jest głos ludu!
3. Dodane przez no no, w dniu - 03-06-2015 12:09 0 0
Do 2.a ja myśle że nie czyta i teraz nas już nie potrzebuje, ma nas w nosie ale może mam złe "czucie"
4. Dodane przez Dina, w dniu - 03-06-2015 12:20 0 0
Do 2. "które bardziej wymagają remontu". A jak by remontowali "tam" to też byłoby zle ,bo to nie "tam". "Lud" np.ja ,jestem za remontem. Och gościu,nie bądż takim pesymistą.
5. Dodane przez sid, w dniu - 03-06-2015 12:22 0 0
Ludzie - opamiętajcie się! Żeby wyrosło jedno drzewo potrzeba wielu pokoleń ludzi. Nawet za PRL-u nie było takiego barbarzyństwa w miastach jak teraz. Kto na tym zarabia?
6. Dodane przez Mike, w dniu - 03-06-2015 12:31 0 0
Wreszcie!!!
reklama
7. Dodane przez marco polo, w dniu - 03-06-2015 12:33 0 0
Masakra. Jedna z ostatnich ulic w Centrum gdzie są jakieś resztki zieleni zostanie zalana asfaltem i wyłożona kostką. W cywilizowanym świecie remonty ulic przeprowadza się zachowując istniejącą zieleń a zwłaszcza rosnące drzewa. Jakieś trawniki z krzaczkami nie zastąpią widoku drzew. O tym że jest w Lesznie ulic bardziej wymagających remontu nawet nie ma co pisać. Teraz pozostanie poczekać komu miasto zrobi dobrze i kto bedzie miał pod nosem dodatkowe miejsca parkingowe.
8. Dodane przez asia, w dniu - 03-06-2015 12:34 0 0
pewnie parkingi będą mikroskopijne przeznaczone do aut wielkości maluch. Za to ulica też się zwęzi, będzie idealna pod maluchy:(
9. Dodane przez Giglewicz, w dniu - 03-06-2015 12:36 0 0
Gosia nie dojedzie do biblioteki, skandal.
10. Dodane przez ekolog, w dniu - 03-06-2015 12:36 0 0
szkoda drzew....
11. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 03-06-2015 12:53 0 0
będzie fajna pustynia... zanim drzewa wyrosna do takich rozmiarów jak teraz... ooooo ... ja już nie doczekam. Szkoda...
12. Dodane przez Ismir, w dniu - 03-06-2015 12:55 0 0
A ja bym chciał zobaczyć plany instalacji podziemnych które będą wymieniane i na tej podstawie stwierdzić czy te drzewa faktycznie trzeba wyciąć czy nie... Kto i na jakiej podstawie to stwierdził?? 
A co z wciętymii dzrewami a Mickiewicza? Czym one zawiniły...??
13. Dodane przez ECO zielony., w dniu - 03-06-2015 12:58 0 0
Jestem obrońcą praw drzew . Kategorycznie się nie zgadzam na ich wycięcie .
14. Dodane przez nowy, w dniu - 03-06-2015 13:02 0 0
do 8: 7 metrów szerokości to mało? to przejedź się drogą Rydzyna- Poniec,lub podobną. Ma ona szerokość 6 metrów, więc uważam że to 7 na Chrobrego w zupełności wystarczy. Bardzo dobrze że przybędzie miejsc parkingowych w centrum. Co do wycinanych drzew- przy okazji przebudowy obecnej ulicy Jana Pawła II pozostawiono drzewa na pasie między jezdniami, a później i tak musiano je wyciąć, gdyż przez uszkodzony system korzeniowy przewracały się. Jeśli w miejsce wyciętych drzew będą nasadzone nowe to nie mam nic przeciw
15. Dodane przez Obatel, w dniu - 03-06-2015 13:11 0 0
Wycinka drzew na Mickiewicza to barbarzyństwo. Komu i w czym one przeszkadzały?
16. Dodane przez nie wierzę, w dniu - 03-06-2015 13:17 0 0
Taki zrobił się szum przy ubiegłotygodniowej wycince 98 zdrowych drzew, tyle było komentarzy, a teraz szykują kolejną dużą rzeź na Chrobrego. Trace wiarę w urzędy, w ochronę środowiska, w przepisy. Najlepiej nic nie widzieć, nic nie słyszeć i co miesiąc brać pieniądze od państwa = od podatników = od nas.
17. Dodane przez dix, w dniu - 03-06-2015 13:23 0 0
Jak ktoś wspomniał wcześniej jedna z ostatnich ulic w centrum gdzie uchowały się resztki zieleni. Według mnie te drzewka nadają cały klimat tej ulicy. Bez nich ta ulica będzie wyglądać ochydnie! Niby przyziemna sprawa ale ciężko mi się pogodzić z ich wycięciem. Od kiedy pamiętam zawsze te drzewka tam były..
18. Dodane przez do. kom 3, w dniu - 03-06-2015 13:23 0 0
Bardzo trafne spostrzerzenie. Za "poprzedniej ekipy" zaczęło się sukcesywne niszczenie zieleni w mieście, nowe władze robią to samo. Gdy wybory wygrał p. Borowiak był cień szansy, że coś w tej kwestii się zmieni. Jak widać nadzieja matką głup...
19. Dodane przez dziwny jest ten świat, w dniu - 03-06-2015 13:31 0 0
Lekką ręką niszczą miejskie drzewa, o ironio a potem latem szukają miejsca zacienionego, żeby postawić swoje auto. Pieszym też przyjemniej jest poruszać się w cieniu drzew. O oczyszczaniu zanieczyszczonego powietrza nie wspomnę. Czy naprawdę nie ma innego rozwiązania ? może i wymagającego od firmy przeprowadzającej remont większego nakładu pracy - ale czyż nie warto spróbować - dla nas wszystkich, dla mieszkańców.
20. Dodane przez Jan, w dniu - 03-06-2015 13:31 0 0
Drzewa na Mickiewicza są winne głupoty urzędniczej. Kolektor winien być puszczony w pasie rozziału. 
Ale gupota zwyciężyła a drzewa wycięto. Podobnie na Chrobrego.
21. Dodane przez em, w dniu - 03-06-2015 13:33 0 0
Znów wycinka drzew? Kiedyś byłam dumna, że Leszno jest takie "zielone". Widać to za chwilę będzie przeszłość. Nowy prezydent - nowe "porządki" :/ Zanim wyrosną nowe drzewa miną lata!Zgadzam się z kom. 5 i 12
22. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 03-06-2015 13:46 0 0
W tym mieście nie obowiązują przepisy to można stwierdzić. Zacytuję" Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. poz. 1348) w stosunku do zwierząt gatunków chronionych obowiązuje m.in. zakaz "umyślnego płoszenia lub niepokojenia w miejscach noclegu, w okresie lęgowym w miejscach rozrodu lub wychowu młodych, lub w miejscach żerowania zgrupowań ptaków migrujących lub zimujących, niszczenia, usuwania lub uszkadzania gniazd" (§ 6 ust. 1-3 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt )" 
A to Leszno właśnie tutaj jest inny świat, zniszczone gniazda ptaków leżały przy ul. Mickiewicza jeszcze w poniedziałek. Ale żeby nie było zostawili 3 drzewa, dopiero w drugim dniu wycinki (gdy zrobił się szum w mediach) bo w pierwszym na odcinku od skrzyżowania z drogą 5 do ronda cięli wszystko jak leci. Wiedząc o planowanym remoncie wycinkę można było przeprowadzić wcześniej - jeśli naprawdę nie było innego rozwiązania.
23. Dodane przez (...), w dniu - 03-06-2015 14:02 0 0
(...) sie w leb z tym wycinaniem drzew jak ta ulica bedzie wygladac bez nich?! Brak mi slow na to miasto
24. Dodane przez ksiadz proboszcz, w dniu - 03-06-2015 14:10 0 0
Ludzie czy wy jestescie(...) nie normalni? 
 
5000 lat temu bez uzycia sprzetu i technologi budowali takie budowle o ktorych dzisiaj mozemy pomarzyc nie bedziemy w stanie zbudowac takiego czegos. 
 
po raz kolejny podresle - MYSLENIE NIE BOLI !!! 
 
Historyk, Socjolog, Wuefista nie ma pojecia technicznego. 
 
DLaczego chcecie wyciac te drzewa? tak przyjemnie sie tamtedy idzie. 
 
Znajomi z zagranicy przyjezdzaja do mnie co roku i nie moga sie nadziwidz jak wiele zieleni mamy.... 
 
zrobcie o 4 miesca parkingowe mniej i zostawcie drzewa. 
 
 
PARKING ZROBCIE NA RYNKU !!! PODZIEMNY !!!! 
 
 
JAK? Od tego juz sa madre glowy - chetnie pomoge za darmo jesli wysluchacie.
25. Dodane przez rafi, w dniu - 03-06-2015 14:19 0 0
haa głosowaliśmy na niego ale spoko pierwsza i ostatnia kadencja czyta czyta komentarze bo nawet w pracy siedzi na internecie i wiecie gdzie ma społeczenstwo w 4-literach gdzie sa obroncy ekologii w tym mieście? słucha obywateli blisko ludzi a jak co do czego to sie wypina my tez sie wypniemy byle całej zieleni nie kazał wytępic w Lesznie ....wyjadą jak PO na jesień młodzież nie dajcie sie oszukiwać
26. Dodane przez Leszy, w dniu - 03-06-2015 14:41 0 0
Zabronione jest wycinanie drzew w sezonie lęgowym ptaków,a na tych drzewach jest wiele gniazd z młodymi pisklętami.
27. Dodane przez do kom 25, w dniu - 03-06-2015 14:49 0 0
ekologów w takim przypadku nie ma, za mała wartość inwestycji, aby było się o co bić. Przecież wiadomo że przy każdej budowie np. drogi, zjawiają się ekolodzy, gdy dostaną kasę na swoją działalność, budowa idzie dalej ( temat opisywany w różnych gazetach wielokrotnie). Jeżeli trzeba wyciąć, OK, ale niech posadzą nowe trochę większe, a nie kijki, które byle chłystek idąc z piwa złamie.
28. Dodane przez JA, w dniu - 03-06-2015 14:50 0 0
W SEZONIE LEGOWYM NIEMOZLIWE JEST LEGALNE WYCIECIE DRZEW!!!!!!! LESZNO NIE STAC NA OGROMNE KARY FINANSOWE ZWIAZANE Z BEZMYSLNYM WYCINANIEM I BRAKIE ZNAJOMOSCI PRZEPISOW!!!!!!!!
29. Dodane przez Starman, w dniu - 03-06-2015 14:54 0 0
Ekologia ekologią ale miasto się musi rozwijać. Więc ekolodzy przestańcie cofać się do dziewiętnastego wieku.
30. Dodane przez Jimmy, w dniu - 03-06-2015 15:03 0 0
Wszyscy,którzy zajmują tutaj głos to "znawcy"-na wszystkim się zanją-czyli?na niczym.Po prostu głupole nie mające nic do roboty-tylko krytyka i to bezmyślna.Wreszcie się opamiętajcie lub zabierzcie do "roboty"
31. Dodane przez Kid, w dniu - 03-06-2015 15:25 0 0
Trochę mnie dziwi, że w jednym czasie remontowane są dwie ulice położone dość blisko siebie (Mickiewicza i Chrobrego). Kocioł komunikacyjny raczej nie do uniknięcia
32. Dodane przez Yut, w dniu - 03-06-2015 15:29 0 0
Na całym świecie miasta dbają o tereny zielone i dokonują cudów aby zachować wiekowy drzewostan. A w lesznie ? tniemy równo !!!
33. Dodane przez Yut, w dniu - 03-06-2015 15:31 0 0
Organizuję akcje protestacyjną! zainteresowanych proszę o kontakt przez FB - Yut Yutecki
34. Dodane przez Szum, w dniu - 03-06-2015 15:33 0 0
Przecież obecny Prezydent nie robił projektów inwestycyjnych ani na ul. Chrobrego ani ul. Niepodległości - Mickiewicza. Tak zaplanował poprzednik i tak zatwierdzone zostało, wraz z dotacjami do dróg. Nie ma teraz zmian. To nie są rękawiczki. Musimy trochę myśleć. Teraz jest okres wykonania i niestety pojawiają się niedociagnięcia, które pominęli poprzedni Naczelnicy i osoby przygotowujące Miasto do danych inwestycji m.in. projekty, zgody itd.). To wówczas wszystkie detale powinny być uzgodnione, uwzglednione, a nie zrobiono to na kolanie. I jak głośno było. Sporo do pisania byłoby.
35. Dodane przez as, w dniu - 03-06-2015 15:48 0 0
Do kom. 29 - tylko chłop granatem oderwany od pługa uważa że wycinka terenów zielonych to rozwój.
36. Dodane przez Ja, w dniu - 03-06-2015 16:02 0 0
a w listopadzie przy opadach śniegu położy się nowy i drogi asfalcik i będzie co za dwa lata naprawiać.
37. Dodane przez kozak, w dniu - 03-06-2015 16:26 0 0
Prawidłowo! Droga która potrzebuje remontu. 
Wycinać te drzewa. Ludzie jak chcecie mieć zielono to zasadźcie sobie na ogródku drzewko.
38. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-06-2015 17:05 0 0
Drzewa wyciąć nie sztuka ale jest sztuką być człowiekiem z wyobrażnią gdzie są zieloni.
39. Dodane przez as kom29, w dniu - 03-06-2015 17:26 0 0
tak prawdziwy chłop z butów słoma na łbie beret z antenką no i taki nie zna sie kompletnie na upiekszaniu miasta .....piszemy piszemy tu mała garstka ludzi a ilu ludzi wypowiada sie bardzo zle o poczynaniach urzędu to trzeba posłuchać
40. Dodane przez Jacek, w dniu - 03-06-2015 17:46 0 0
Przykro mi Panie Prezydencie, że nie walczy Pan o drzewa w mieście tak bardzo jak o nowe miejsca parkingowe. Nie pamiętam kiedy pojawiły się nowe nasadzenia na 17 Stycznia, ale dzisiaj mijałem je - kruche, słabe i nie dające cienia. Jedno całe pokolenie będzie musiało czekać aż coś większego tam urośnie.
41. Dodane przez Mika, w dniu - 03-06-2015 18:28 0 0
Centra miast wyklucza się z wjazdu samochodem, u nas w Lesznie na odwrót,tak chce mieć zielono i posadzę to drzewko, a ty człowieku jak chcesz parkować to sobie transportuj w bagażniku swój parking. 
Leszno betonem stoi dosłownie.
42. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-06-2015 18:40 0 0
Mickiewicza i Chrobrego jednocześnie, dwie ulice koło siebie z miejscami parkingowymi, które zostały zamknięte ciekawe gdzie Ci wszyscy ludzie będą parkować. Swoją drogą to zamiast remontować te grogi przydało by się zrobić nową Strzelecką, która od czasu dożynek jest tylko łatana.
43. Dodane przez Jacek, w dniu - 03-06-2015 19:03 0 0
Może mi ktoś przy tej okazji napisać dlaczego nie zachęca się inwestorów do budowy na przygotowanych do inwestycji polach, tylko wycina się setki (może i z tysiąc ?) drzew leśnych i krzewów n a terenie strefy inwestycyjnej? Na zdjęciach historyczny wygląd lasu przy Geodetów i pozbawiony drzew plac budowy przy ul. Geodetów, z dnia dzisiejszego.
44. Dodane przez :(, w dniu - 03-06-2015 19:08 0 0
Nie było nas, był las, teraz jest parkingów czas i zachłannych kas...
45. Dodane przez Futurysta, w dniu - 03-06-2015 19:17 0 0
Jestem ciekaw czy nowe projekty, który zaczynają być realizowane na Chrobrego, ale też w innych miejscach, są na tyle inteligentny i perspektywiczne, że przewidziały kolejne remonty instalacji za lat choćby kilkadziesiąt bez konieczności wycinania drzew ? Czy w XXI wieku ktoś to wpadł?
46. Dodane przez Ku pamięci, w dniu - 03-06-2015 19:23 0 0
Wspomnicie moje słowa - na Al. Słowackiego i na Pl. Kościuszki, też niektóre drzewa będą przeznaczone do wycinki. Jestem pewien, że niektóre z nich nie będą pasowały do aktualnej wizji rewitalizacji.
47. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 03-06-2015 20:01 0 0
Dlaczego te lekkomyślne nasze władze na to pozwalają by wycinać drzewa bo obok będą wykopy i już z góry zakładają że drzewa obumrą to są jakieś kpiny !!! Jakoś w innych większych miastach np. Wrocławiu dwoją się i troją by jakoś te drzewa przy remontach ocalić. Łatwo wyciąć i mieć spokój z pracami bo wtedy drzewa im nie będą przeszkadzać. Tak naprawde tylko o to im chodzi by za dużo się nie namęczyć przy tych pracach to lepiej wyciąć wszystko bo łatwiej a żeby zachować je i później sie cieszyć tym że idąc chodnikiem w cieniu i z myślą że się zrobiło wszystko by je uratować i które upiększają tą ulice to nie najlepiej wyciąć i się chwalić ze zasadzili nowe i co z tego, przynajmniej na kilkadziesiąt lat zniszczą to co było. Na przykład gdy były ataki na WTC ocalało pewne drzewo które było przy tych budynkach było połamane w połowie ale oni go nie wycieli po łatwiźnie tylko zrobili wszystko by je ocalić i zasadzili z powrotem gdy otwierali pominiki w tamtym miejscu. I widzicie jakoś gdzieć indziej to się da zrobić tylko nie u nas bo u nasi urzędnicy są bezmyślni i nie myślą o przyszłych pokoleniach tak jak to myśleli z np placem kościuszki.
reklama
48. Dodane przez senna, w dniu - 03-06-2015 20:11 0 0
a wiecie gdzie urzad to ma co piszemy? robia swoje obywatelskie Leszno MERYTORYCZNE POCZYNANIA HAAAAAAAAAAAAAAA ale daliśmy sie wpuścić w maliny
49. Dodane przez max, w dniu - 03-06-2015 20:33 0 0
a na hu... wam te pasy zieleni !!! nie ma gdzie auta zaparkować bo same obsrane trawniki wkoło a wy nad drzewami beczycie mało lasów macie w okolicy ?!
50. Dodane przez Przybysze, w dniu - 03-06-2015 20:55 0 0
Przywędrowaliśmy do Leszna 33 lata temu z drugiego końca Polski. Zachwyciły nas kute latarnie i piękne drzewa a w szczególności stare, kwitnące na czerwono głogi. Nie giganty dęby czy lipy ale niewielkie - po właściwym przycięciu głogi stanowiące w dodatku zimowe stołówki dla ptaków. Przecież sadzonki głogu są dostępne w szkółkach a w miejsce wyciętych sadzi się jakieś nowomodne badziewie. Niedługo remont Święciechowskiej - tam się pewnie dokona rzeź ostateczna i urok ulicy wiosną zniknie na zawsze.
51. Dodane przez Prawda czy fałsz ?, w dniu - 03-06-2015 20:57 0 0
Czy stwierdzenie, że do wycinki drzew na Chrobrego mogli przyczynić się pośrednio kupcy ze Starówki, będzie wg Państwa prawdziwe czy fałszywe? Skojarzyłem trochę tą wycinkę z nimi bo dla zadowolenia kupców, Prezydent szuka miejsc parkingowych w okolicach Rynku, po wycofaniu parkingu spod Ratusza.
52. Dodane przez Jedyny, w dniu - 03-06-2015 21:07 0 0
Powiem jedno, ręce mi opadają odnośnie tej wycinki. Nie przekonują mnie hasła o ich późniejszym wysychaniu... Gdyby zostały posadzone takie kilkumetrowe, to OK, ale one są za drogie. A te małe będą narażone na ataki wandali. Wielka szkoda, że w XXI wieku nikt nie wymyślił sposobu na ratowanie drzew, które nie urosną w przeciągu jednego roku do rozmiaru tych wyciętych :(
53. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-06-2015 21:43 0 0
Leszno to jedno z najbardziej "zasmrodzonych" miast w Wielkopolsce ale jeszcze nie pierwsze więc wytnijmy pozostałe drzewa i będziemy mieli "prymat". Nie przestrzeganie ustawy to przestępstwo, więc PROKURATURO! do roboty, pokażcie że możecie też coś zrobić z własnej inicjatywy dla miasta i jego mieszkańców.
54. Dodane przez lisa, w dniu - 03-06-2015 21:47 0 0
A kiedy będzie jakiś remont ulicy Święciechowskiej, przecież po tym krzywym bruku nie da się jeździć!!!
55. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 03-06-2015 21:54 0 0
Mickiewicza, Chrobrego poszukajmy szybko ulic, gdzie można powycinać drzewa. Posadzimy nowe i za 50 - 60 lat będą cieszyły oko tylko nie nasze ale nasze wnuki.
56. Dodane przez niekumat, w dniu - 03-06-2015 22:29 0 0
Wy sobe w ieszkaniu desydenci zabudujcie. Swoje pomieszcza 
To jest omysl ludzi z 19wiecznego ustroju komuny
57. Dodane przez zosia, w dniu - 03-06-2015 22:37 0 0
Do kom 55 moze na rynku wyciac drzewka,ofiar  
katynia,wojska polskiego?
58. Dodane przez patrix, w dniu - 03-06-2015 22:43 0 0
A MOŻE BYŚCIE TAK W KOŃCU PRZEMONTOWALI  
ulica dekana Leszne  
BO STRACH TAM PRZEJECHAĆ SIĘ NIE DA DURY ZA DURAMI O MIJACIE TA ULICE JUŻ KTÓRYŚ ROK  
!!!!!!!!!
59. Dodane przez dudek, w dniu - 03-06-2015 22:49 0 0
Nie tylko w Lesznie wycina się drzewa w sezonie lęgowym ptaków. W ubiegłym tygodniu wycięto kilkanaście ogromnych drzew-głównie dębów- w lesie przy drodze pomiędzy Osieczną a Łoniewem. Las podlega pod nadleśnictwo Karczma Borowa. Dostaliśmy nadleśniczego "spadochroniarza" wydaje mi się z Góry Śląskiej. Przyjedzie do Leszna na 8 godzin, wypłatę skasuje, i co go obchodzą lasy wokół Leszna jeśli tu nie mieszka. Co na to eko-terroryści, czyżby dostali w łapę? Czy w Lesznie i Osiecznej mamy prawdziwych ornitologów, czy cwaniaczków kombinujących jak wyciągnąć unijną kasę dla siebie na pseudobadania ptaków. Gdyby zależało im na ptakach nie dopuściliby do wycinek w okresie lęgowym.
60. Dodane przez JK, w dniu - 03-06-2015 22:54 0 0
Pamiętajcie o drzewach, przecież stamtąd zeszliście ...
61. Dodane przez do kom. 55, w dniu - 03-06-2015 23:11 0 0
Czy za 50-60 lat ktoś będzie się takimi drzewami cieszył, to wcale nie jest takie pewne bo w przypadku wycinki na Mickiewicza pan urzędnik najpierw powiedział, że po ok. 40-tu latach akacje muszą być usuwane, a później dodał, że prawdopodobnie ponownie posadzą tam ... akacje. Możliwe więc, że za ok. 40 lat znowu ktoś je wytnie. 
Czuję w kościach, że gdyby na Placu Kościuszki były tylko takie niskie drzewa jak na Chrobrego czy Mickiewicza, to kto wie czy nie zostałyby wycięte. Przecież to z nazwy plac a więc takie fajne miejsce na parking dla aut i dla nowych nasadzeń ...
62. Dodane przez xxl, w dniu - 03-06-2015 23:19 0 0
(...) Chrobrego bez tych krzaków i drzew a po co te miejsca parkingowe jak centrum i tak umiera plany z przed lat należy urealnić Panie POprezydencie
63. Dodane przez TAK, w dniu - 03-06-2015 23:48 0 0
Jeżeli władza jest katolicka to bóg te wycinki oceni.Jeżeli nie wierzą to Hern z Robin Hooda też każdego rozliczy.Jedno drzewo -jedna głowa.
64. Dodane przez do 2, w dniu - 03-06-2015 23:52 0 0
Pan prezydent i komentarze czyta he he .Panu prezydentowi komentarze czytają asystenci. 
Wyciąć wszystko i wszystkich a na Metziga rondo wokół dębu i też wyciąć bo ,żeby nie uschnąl .XXI wiek i nie ma metody na drzewka.Las rośnie wolno ,płone szybko...piła tnie szybciej a może ktoś w mieście hurtownię drewna otwiera.PO PIS ówa max.
65. Dodane przez ej bracia, w dniu - 03-06-2015 23:57 0 0
Hej BRACIA I SIOSTRY przywiązujemy się do drzew? 
kto ma czas niech kupuje łańcuchy i przypinamy się .\Niech przyjedzie nawet sam prezydent ale OBA MA wiadomo co . 
Drzewom niech będą dzięki....
66. Dodane przez Yaneck, w dniu - 04-06-2015 00:10 0 0
Ludzie! Czy przebudowa musi polegać na wycinaniu drzew? Przecież te drzewa nie rosną na środku ulicy, tylko w ciągu chodnika. Miejsce parkingowe można wpasować tak, aby drzewa zostawić. 
Nie róbcie tak, aby po nas została tylko betonowa PUSTYNIA.
67. Dodane przez Yahooy, w dniu - 04-06-2015 00:13 0 0
Urzędnicy, na miłość Boską, zostawcie drzewa. To nieprawda, że prace uszkodzą korzenie. Prace na tych odcinkach można wykonać metodą bezwykopową.
68. Dodane przez !!!, w dniu - 04-06-2015 00:34 0 0
Dziwie się naprawdę zróbcie tą zieloną fale w końcu w tym Lesznie bo przejechać nie idzie.
69. Dodane przez Honkisz, w dniu - 04-06-2015 05:40 0 0
Do 59 - od Zbysława Wielkowąsego się odpimpaj.
70. Dodane przez a, w dniu - 04-06-2015 06:04 0 0
Proszę przeczytać do końca.Wysunąłem pomysł aby zarybić zbiornik wodny na pl.Kościuszki rybkami z oczek i co okazuje się to niemożliwe gdyż niektórzy z RM uważają,że zbiornik ten należy podsypać bo można się w nim utopić.Tak rozumując należałoby zasypać wszystkie jeziora w naszym powiecie gdyż tam się topili ludzie, a ile osób zgineło w wodzie na Kościuszki.Każdy komu ten pomysł się podoba może kupić kolorowe oczkowe rybki i wpuścić do wody ,a następnie dokarmiać i pokazać naszym rajcą ,że można. W kilku miastach w naszym kraju są takie zbiorniki a centrach miast i to naprawdę super miejsca do spacerów z małymi dziećmi.Powodzenia
71. Dodane przez kmicic, w dniu - 04-06-2015 07:06 0 0
Jesteście (...) co z drzew zeszliście pieprzyć drzewa nowych tysiące a cywilizacja musi się rozwijać i przestańcie pisać kretyńskie komentarze leszczyńscy (...) co z wiochy przyszliście do miasta pieprzyć was wszystkich.....!!!!!!!!!!!
72. Dodane przez kora, w dniu - 04-06-2015 09:38 0 0
Bardzo mnie cieszy tyle głosów protestu. Popieram w stu procentach. Urzędnicy idą na skróty,żeby było tanio,żeby było dużo miejsc parkingowych.A może by tak znaleść pieniądze i miejsce na parking piętrowy/kilka pięter w dół i w górę/,przecież takie obiekty powstają od dawna w centrach wielkich miast.OSZCZĘDŻIE DRZEWA!!! To jest ozdoba centrum miasta.NIE NISZCZCIE WSZYSTKIEGO!!!
73. Dodane przez zen, w dniu - 04-06-2015 09:40 0 0
Przecież już planują rewitalizację rynku i zrobienie z niego betonowej pustyni oraz wycięcie wszystkich drzew. Zobaczcie artykuł 06.10.2014. Radio Elka, Jarek Adamek Myczkowscy opracują rewitalizację Rynku oraz zamieszczoną tam koncepcję  
http://elka.pl/zdjecia-tresc/460/20141006135823646.jpg
74. Dodane przez Do miasta, w dniu - 04-06-2015 09:40 0 0
Czy mieszkancy ulicychrobrego po remoncie tez beda musieli zaplacic podatek do miasta w wys srednio 2000-2500 za to ze im sie wartosc nieruchomosci podniesie?? My na zatorzu po zrobieniu ulicy musielismy placic. No panie borowiak sa rowni i rowniejsi??? Niech placca
75. Dodane przez k, w dniu - 04-06-2015 09:47 0 0
jesli wszystkie media pojda srodkiem to drzewom nic sie nie stanie tak robia w innych panstwach po drugie wykopac owinac siatka razem z ziemia wlozyc w duzy dol zalac woda jak bedzie koniec robot posadzic na nowo ot to nikt nie mysli najlatwiej wyciac i spalic jakie to piekne
76. Dodane przez LS, w dniu - 04-06-2015 10:14 0 0
"Wszystkich innych drzew znałem najlżejsze poszumy, 
Tylko to jedno tajni swej mi nie otwarło... 
Próżno je ma tęsknota wśród bladej zadumy 
Oplata, by w nim duszę ożywić zamarłą." 
Zabite drzewo - Leopold Staff
77. Dodane przez Modlitwa do drzewa., w dniu - 04-06-2015 10:17 0 0
"zdroweś drzewo 
łaskiś pełne 
wiatr z tobą 
błogosławioneś ty 
między roślinami 
i błogosławion 
owoc żywota 
twojego 
święte drzewo 
Matki Ziemi 
módl się za nami 
niewiedzącymi 
teraz i w godzinie 
śmierci naszej 
tlenu naszego powszedniego 
daj nam dzisiaj 
i nie wódź nas na powieszenie 
ale nas zbaw 
ode złego" 
Ego
reklama
78. Dodane przez ja, w dniu - 04-06-2015 10:18 0 0
Tak, jasne: wyciąć wszystko w pień, zalać miasto betonem i smołą!!! "Bydzie piknie i bydzie sie kciało tu żyć"!!!
79. Dodane przez Drzewo to dom, w dniu - 04-06-2015 10:21 0 0
Drzewo to dom 
 
"któż temu zaprzeczy 
Wystarczy wspiąć się wzrokiem po piętrach jego gałęzi 
i posłuchać jarmarku ptaków które schroniły się w jego cieniu  
Drzewo to dom Malutcy i podobni ptakom przysiadamy we śnie na jego konarach 
i powaga bezruchu drzewa przypomina teraz kościół żywy 
pełen szeptów i szelestów 
Wszystko jest możliwe dla tego kto mieszka w gałęziach drzewa 
bo ku drzewom przylatuje z własnej woli wiatr 
od którego umysł staje się czysty i gotowy na każdą niespodziankę 
pożegluje do jego portu żaglowiec obłoku  
i nie ominie go ciężki pancernik gradowej chmury 
słońce poszuka ochłody wśród jego liści 
O ciężkie stopy drzewa łapy dobrotliwego smoka 
unieruchomione w ziemi i wychylające się z niej 
by ukazać swą gładkość o pełna zmarszczek koro 
i połyskujące ciało pni grabowych 
bo jakże śmiem mówić do ciebie tylko: drzewo 
kiedy masz tyle imion 
Ty lipo kulista ty topolo podobna do gęsiego pióra 
ty dębie starych bogów i piorunów sypiących żołędziami 
rozłożysta jabłonko tujo z wyspy umarłych 
cisie klonie jesionie akacjo wierzbo i olcho, 
a także wszystkie inne drzewa nie znane mi i pełne magii 
z którymi człowiek tak często utożsamia swój los 
Nauczcie nas pogodzić się z miejscem gdzie żyjemy 
nauczcie nas poznać je do głębi i pokochać do końca 
Być drzewem zakorzenionym" 
 
Julia Hartwig
80. Dodane przez hmmmmmm, w dniu - 04-06-2015 11:28 0 0
znowu wycinka drzew ? 
nie znam sie na tym ale czy to naprawde konieczne zeby tyle drzew wycinać?
81. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 04-06-2015 13:26 0 0
dodając jeszcze oni wycinają je również po to by zwiększyć ilość miejsc parkingowych i mają gdzieś zasadzą połowę mniej drzew itp. Przecież to ulica zabytkowa, a oni myślą ze jak wyleją asfalt to będzie ładnie wcale nie ponieważ w innych miastach gdy jest remont próbują robić tak jak było by klimatu i charakteru takiej ulicy nie zniszczyć w przypadkach zabytkowych ulic oczywiście wiec powinni położyć nową kostkę brukową i tto porządnie . A miejsca parkingowe sa i nie trzeba zwiększać ilości ponieważ nawet na chrobrego jest parking prywatny płatny np od wieniawy gdzie jest nawet taniej niż na ulicach. Jest XXI wiek tyle się mówi o zanieczyszczeniach powietrza i ochronie środowiska itp a tu oni w ogóle nie myślą przecież mogliby przy takich remontach ratować takie drzewa przed wycinką by mogły oczyszczać powietrze a co za tym idzie mogliby sie później chwalić innym miastom jak to oni przy remontach ulic ratują zieleń by było czystsze powietrze oraz ptaki itp by przyjemniej się żyło ale oczywiście po co najlepiej no łatwiźnie robić i się nie wysilić.
82. Dodane przez True Pablo, w dniu - 04-06-2015 17:06 0 0
Szanowni oburzeni! Większość wypowiedzi to głosy sprzeciwu. I chwała Wam za to. Szkoda jednak, że na tym się skończy. Tymczasem podanie tak dokładnych informacji o terminie prac to właściwie zaproszenie do aktywnego przeciwstawienia się tej bezmyślności, by nie powiedzieć barbarzyństwu. Ilu z Was byłoby gotowych do skorzystania z niego? To takie proste - wystarczy się skrzyknąć,ruszyć d... i bronić naszych drzew, naszego miasta. Ja wstydzę się swojej bierności, a Wy?
83. Dodane przez Przywiązany, w dniu - 04-06-2015 17:19 0 0
Nie trzeba przywiązywać się do drzew. Wystarczy na nich gniazda z ptakami osadzić aby ich nie miał prawa ruszyć.
84. Dodane przez do kom. 70, w dniu - 04-06-2015 17:21 0 0
Nie wiem kto uważa, że zbiornik na Pl. Kościuszki jest zbyt głęboki, ale warto zwrócić uwagę, że zaczyna cały zarastać glonami. Należy go więc przede wszystkim wyczyścić. Zmniejszać głębokości nie trzeba bo on jest dla kaczek i łabędzi a im raczej utonięcie nie grozi.
85. Dodane przez do kom. 71, w dniu - 04-06-2015 17:25 0 0
Czy m jest dla Ciebie rozwój cywilizacyjny? Usunięciem drzew i oddaniem miejsca autom ? Jeżeli tak, to ja tak rozumiany rozwój cywilizacyjny mam w czterech literach. Wolę rozwijać się wewnętrznie i w zgodzie z otaczającym mnie światem a nie podporządkowując się dyktatowi bezdusznych urzędników i koniom mechanicznym.
86. Dodane przez Nie chcem ale muszem Panie Prezydencie..., w dniu - 04-06-2015 17:50 0 0
Poniżej podaję cytaty z Pana programu wyborczego. Proszę samemu ocenić jak się mają do oburzenia mieszkańców w sprawie wycinki drzew w Lesznie. 
"EKO-Miasto Leszno (...)zorganizujemy kampanie informacyjno-edukacyjne poszerzające wiedzę i świadomość ekologiczną mieszkańców Leszna." 
 
"Dawne przekonanie, że Leszno jest "miastem zieleni" nie ma już wiele wspólnego z rzeczywistością". 
 
"Leszno ma wszelakie warunki, by stać się modelowym przykładem zrównoważonego rozwoju..."  
 
"Czasy gdy lokalna władza władza arbitralnie podejmowała decyzje i narzucała je społeczności, odeszły w przeszłość" 
 
"Konsultacje społeczne, wsłuchiwanie się w głosy i pomysły mieszkańców - to najważniejsze zasady, jakimi będziemy się kierować w pracy dla miasta." 
 
Łatwo się składa obietnice, trudniej wprowadza się je w życie, prawda ? Głosując na Pana, większość jednak uwierzyła w te obietnice.
87. Dodane przez Rew, w dniu - 04-06-2015 18:37 0 0
panie prezydencie!!!!!!!Jakim prawem pokazywała pan na wycięcie drzew na Chrobrego ???kim pan jest zeby wydawać na to zgode???Jesli była to kretyńska i z wiadomej przyczyny decyzja tego (...)Malepszego ,prosze ja natychmiast zmienic!!!!!!
88. Dodane przez do 74, w dniu - 04-06-2015 21:37 0 0
Ciekawa uwaga he he .Naprawdę dobry trop.
89. Dodane przez Trochę pamięci, w dniu - 04-06-2015 23:03 0 0
Do 43. Teren ten kiedyś był pustym polem. Postanowiono go zalesić z góry zakładając, że będzie sukcesywnie wylesiany pod inwestycje tam powstające. Więc nie ma co rozdzierać szat . Uważam, że działalność jest tam jak najbardziej w porządku. Trzeba być konsekwentnym w tym co się kiedyś uzgodniło i postanowiło. Co do ul. B. Chrobrego, to albo rybka albo akwarium. W tm co piszą powyżej to najlepiej jak by w ogóle zrezygnowano z przebudowy ulicy.Ale wtedy też był by wrzask, że nic się nie robi, a forsa przepada. Pamiętam jaki był wrzask i krytyka jak sadzono drzewa wokół rynku. Też pomysłodawcę osądzano od czci i wiary. Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastko.
90. Dodane przez jo, w dniu - 05-06-2015 00:51 0 0
wstrzymajcie te cholerne remonty chociaż do końca sezonu lęgowego!!!! nie łamcie prawa- anie tego ustawowego, ani prawa natury!!!!
91. Dodane przez GREKAN, w dniu - 05-06-2015 07:01 0 0
JAK SIE COS ROBI JEST ZLE ALE JAK NIC SIE NIE ROBI TEZ ZLE.PRAWDZIWA CNOTA KRYTYK SIE NIE BOI
92. Dodane przez leszczyniak z dziada,pradziada, w dniu - 05-06-2015 07:06 0 0
Ze zgrozą stwierdzam że mieście szerzy się ekopieniactwo. Ale jak tereny zielone są zaniedbywane przez służby miejskie, obsr..ane i obsikiwane przez psy za przyzwoleniem ich właścicieli ( w większości ekopieniaczy), jak są dokonywane nasadzenia setek drzew (np. wzdłuż Al. Konstytucji) z których 1/3 jest już zaschnięta to jakoś nie słychać lamentów i wrzasków. A zawalony psimi odchodami Pl. Kościuszki i umierające stawki to świadectwo bezczynności miejskich służb ( MZZ ,Straży Miejskiej, Policji) Teraz jest to psi wychodek a kiedyś było skromnie ale czysto. W stawkach pływały ryby i raki! Zresztą wszystkie miejskie tereny zielone to psie wychodki. Nawet chodniki w mieście są zas..ne. I gdzie jesteście ekolodzy? Tam gdzie się coś robi i kombinujecie komu by przy tej okazji przywalić. Co niektórzy z Was drą szaty na sobie jak Rejtan i nic po za tym bo na więcej Was nie stać w myśl zasady mało robić dużo krzyczeć aby zaistnieć. A najlepiej to nic nie robić a zaoszczędzone pieniądze dać na prywatną spółkę pt. Unia i wtedy ekopieniacze i ekoterroryści będą usatysfakcjonowani! Malkontentów to nas dostatek i skąd oni się wzięli? Jakieś wschodnie wiatry ich tu przywiały?
93. Dodane przez leszno, w dniu - 05-06-2015 08:06 0 0
Sezon lęgowy- to wbrew prawu! Kto wydał pozwolenie? Kto je zaakceptował?
94. Dodane przez joanna, w dniu - 05-06-2015 08:10 0 0
I znów będą na ziemi zniszczone gniazda? Macie sumienie patrzeć na ginące młode i dorosłe ptaki krążące nad nimi, nierozumiejące dlaczego wycięto im domy i zabito potomstwo???? Chociaż wstrzymajcie się na jakiś czas!
95. Dodane przez do kom. 92, w dniu - 05-06-2015 10:16 0 0
Może zrób sobie małe wakacje bo wyraźnie widać, że trochę odpoczynku i dystansu do codzienności dobrze ci zrobi. Mylą ci się bajki i szukasz winnego nie tam gdzie trzeba.
96. Dodane przez do kom. 89, w dniu - 05-06-2015 10:37 0 0
Porównując mapy Leszna z okresu wojennego i współczesne, wcale nie jestem pewien czy teren ten zawsze był pustym polem, ale nawet gdyby tak było, to 100-200-300 metrów dalej jest do wyboru mnóstwo działek do zagospodarowania, gdzie nie trzeba wycinać żadnego drzewa. Czy to naprawdę tak dużo gorsza lokalizacja dla inwestora? Gdyby nie było już gdzie ich lokować, to OK, ale teraz hektary stoją puste i jest w czym wybierać. 
A jeżeli już piszesz, że "Trzeba być konsekwentnym w tym co się kiedyś uzgodniło i postanowiło", to polecam komentarz 86 bo skoro coś się obiecywało, to trzeba być konsekwentnym, prawda ?
97. Dodane przez do kom. 89, w dniu - 05-06-2015 11:20 0 0
"Postanowiono go zalesić z góry zakładając, że będzie sukcesywnie wylesiany pod inwestycje tam powstające."  
Gdzie te informacje są zapisane? Można gdzieś takie dane sprawdzić?
98. Dodane przez seneka, w dniu - 05-06-2015 13:17 0 0
do kom 97- nigdzie.To tylko takie pie...olenie.
99. Dodane przez Ornitolog, w dniu - 05-06-2015 13:21 0 0
Nie mozna wycinać drzew w sezonie lęgowym- czy wy głusi jesteście???????????????????????????????????????????
100. Dodane przez adam, w dniu - 05-06-2015 16:20 0 0
Remont remontem- przyda sie. Ale sciecie drzew to jakis dziwny przekret.Od lat one stoja i sa zdrowe wiec dlaczego je usuwac i sadzic nowe male? jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze
101. Dodane przez do kom.95, w dniu - 05-06-2015 16:41 0 0
To Tobie mylą się bajki. Masz upatrzonego winnego i należałoby zgodnie z Twoim wskazaniem ukamienować Go. Tobie wyrażnie mała doza wypoczynku i dystansu dobrze by zrobiła! Ciekawy jestem jakiej opcji jesteś ? Czy tej jedynej słusznej, sprawiedliwy i prawy kryształowy ekoobrońco?
102. Dodane przez do kom. 101, w dniu - 05-06-2015 17:18 0 0
Własną, jednoosobową opcję reprezentuję. Nie wciskaj proszę swych słów w czyjeś usta. Kamieni też nikomu nie wciskaj. Po prostu wyluzuj.
103. Dodane przez drutkolczasty, w dniu - 05-06-2015 19:17 0 0
Na chole*ę komu nowe miejsca parkingowe, gdy przy Octowni parking jak lotnisko? I te instalacje podziemne, będące uzasadnieniem dla "odzielenienia" Chrobrego, rad bym ujrzeć?!?! Bo jakoś nie wierzę...?
104. Dodane przez leszno, w dniu - 05-06-2015 19:46 0 0
do kom.103- właśnie! Korzenie niby będą przeszkadzać....niech zaryzykuja i nie ścinają!
105. Dodane przez jjw, w dniu - 06-06-2015 07:35 0 0
zaparkować prostopadle z ulicy 10 m to sztuka (nie utrudniając innym ruchu) Z 7 m to będzie dopiero ułatwienie
106. Dodane przez Jacek, w dniu - 06-06-2015 13:28 0 0
Wydaje mi się, że w tej chwili miasto nie ma jeszcze konkretnych pomysłów na ściągnięcie rzesz turystów w okolice leszczyńskiego Rynku, ale gdyby to się zmieniło, to zastanawia mnie, w którym miejscu mogliby np. tacy turyści wysiadać z autobusów? Na Chrobrego, po przebudowie będzie na to miejsce czy nie ?
107. Dodane przez jo, w dniu - 06-06-2015 13:45 0 0
gdniazda ptaków widoczne goły okiem- co z nimi??
108. Dodane przez Alex, w dniu - 08-06-2015 16:22 0 0
Tak się składa, że zarówno były jak i obecny prezydent Leszna, mieszkają w pobliżu terenów zielonych, a więc komfort mieszkańców ulicy Bolesława Chrobrego po wycince drzew, mają w poważaniu. 
"Czerwony drwal" z PZPR zaczął a "Szalony drwal" z PL-18 dokończy dzieła zniszczenia. 
Tak wygląda rewitalizacja Starówki. Asfalt, beton i bruk zamiast zieleni. 
Ziemia Wam za to odpłaci.
109. Dodane przez Frida, w dniu - 08-06-2015 16:50 0 0
Co racja, to racja. 
"Czerwony drwal" zaczął, "Szalony drwal" dokończy
reklama
110. Dodane przez Alex, w dniu - 08-06-2015 17:09 0 0
Tak ma wyglądać rewitalizacja Starówki ? 
Beton i bruk zamiast zieleni. 
Wspaniale Panowie Prezydenci(były i obecny). Pogratulować krótkowzroczności. 
No, ale jak samemu mieszka się blisko terenów zielonych, to mieszkańców ulicy Bolesława Chrobrego i ich komfort życia, można mieć w poważaniu.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Pokoje,kwatery śmigi... śmigiel 930
Pokoje , kwatery les... Leszno 1085
świadectwa charakter... Leszno 200
Na sprzedaż wyjątkow... Leszno 1500000
Leszno ul. j. kazimi... Leszno 524000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj