Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Zaproponowałem prezydentowi, żeby nie likwidować Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta Leszna – powiedział w Kwadransie Samorządowym wiceprzydent Adam Mytych. Jego kompetencje zostaną jednak znacznie ograniczone – wydział zajmować się będzie promocją miasta i tak zwanymi „miękkimi projektami” unijnymi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Kompetencje Wydziału Promocji i Rozwoju UML są ograniczane od samego początku obecnej kadencji samorządu. Prezydent Łukasz Borowiak usamodzielnił Informację Turystyczną, stworzył też osobne Biuro Prasowe. Kilka tygodni temu zmienił też umowę o pracę naczelniczki wydziału Marii Marciniak - ta zmian nie przyjęła, co skutkuje odejściem z pracy z końcem sierpnia. Po informacji o rezygnacji prezydent Łukasz Borowiak nie wykluczał, że może dojść nawet do likwidacji wydziału.
Wiceprezydent Adam Mytych poinformował jednak w Kwadransie Samorządowym, że zaproponował pozostawienie wydziału, choć z jeszcze bardziej ograniczoną funkcją. -Sprawy dotyczące obsługi inwestorów mogłoby przejąć Leszczyńskie Centrum Biznesu, właśnie negocjujemy warunki współpracy - powiedział Mytych. Wydziałowi Promocji i Rozwoju pozostałaby do realizowania właśnie promocja miasta. -Poza tym projekty OFAL i OSI oraz miękkie projekty unijne - mówi wiceprezydent - myślę, że wydział zajmowałby się także zarządzaniem leszczyńskim Rynkiem.
Zapytany o obsadzenie stanowiska naczelnika Adam Mytych odpowiedział, że możliwe są albo konkurs, albo awansowanie któregoś z pracowników wydziału, to jednak nie zostało jeszcze postanowione przez prezydenta.
1. Dodane przez Psujemy Leszno 18, w dniu - 06-08-2015 13:26 Hehe, wywalili niewygodną naczelnik, to teraz nagła zmiana planów i przygotowywanie miejsca dla swojego. Żenada.
2. Dodane przez wolak, w dniu - 06-08-2015 13:40 po co się Leszno ma promować? będziemy ściągać jakichś imigrantów???
3. Dodane przez nill, w dniu - 06-08-2015 14:11 bicie kotka za pomocą młotka:P
4. Dodane przez Obym się mylił, w dniu - 06-08-2015 14:17 Odnoszę wrażenie, że nowa władza nie ma jeszcze koncepcji na promocję naszego miasta i przyciągnięcie tutaj mieszkańców innych miejscowości, którzy mogliby zostawiać u nas pieniądze. Bardzo chciałbym się mylić, bo nasze miasto ma spory potencjał. Niestety zdanie, które Prezydent wypowiedział ok. miesiąca temu nie napawa mnie w tej kwestii optymizmem: "Nie da się ukryć, że Unia Leszno to wspaniała marka. Jest najważniejszym elementem promocyjnym dla miasta" http://sport.elka.pl/zuzel/wiadomosci/16251-i(...)stwa-ekstraligi
5. Dodane przez Matias, w dniu - 06-08-2015 21:33 Miekie projekty kojaza mi sie z miekimi narkotykami czyli bujaniem w oblokach
6. Dodane przez deef, w dniu - 06-08-2015 22:40 Leszczynskie Centrum biznesu ma sie zajac biznesem? Wolne żarty! Maja pod opieką Inkubator, który zamiast przyciagać innowacyjne firmy robi ogłoszenia o wynajmie powierzchni biurowej i magazynowej bo nie mają pomysłu na działalność a pieniadze unijne juz sie skonczyly.
7. Dodane przez Kamil, w dniu - 07-08-2015 06:42 LCB prowadzi pani, która wcześniej zajmowała się promocją. Wtedy było jeszcze gorzej niż za czasów ostatniej pani naczelnik. Jeżeli tak to ma wyglądać, to panie Wiceprezydencie idziemy wstecz. Zmiany zawsze powinny iść na lepsze, w przeciwnym razie nie warto niczego psuć
8. Dodane przez Wuj Dobra Rada, w dniu - 07-08-2015 08:44 Radzę postawić na promocję gospodarczą miasta, a do tego potrzeba naprawdę wytrawnego fachowca na czele Wydziału Promocji, najlepiej z doświadczeniem i obyciem w biznesie. Leszno potrzebuje inwestorów. Jak się wzmocni gospodarkę i da się ludziom godziwą pracę i płacę to najdą się pieniądze na promowanie innych walorów miasta. Oto słowo Wuja...
9. Dodane przez no proszę a miało być tak pięknie...., w dniu - 07-08-2015 11:34 Człowiek bez żadngo doświadczenia w biznesie "ma" sie zajmować biznesem, rozpoczynającymi drogę w biznes? Bo z takimi którzy juz prowadzą biznes niestety rozmowa na innej fali. Kontakt z taką osobą bez doświadczeia marny. Powiązanie tych dwóch obowiązków (inkubator+promocja) jawnie rzuca sie w oczy i na usta, dopowiedzcie sami........fatalnie
reklama
reklama
10. Dodane przez Ikar, w dniu - 10-08-2015 12:33 Do kom. nr 4. Jeśli prezydent Borowiak stwierdził,że najważniejszym elementem promocyjnym jest Unia Leszno, to może naczelnikiem Wydziału Promocji zrobić Romka Jankowskiego
11. Dodane przez Antoni Woryna, w dniu - 13-08-2015 16:27 Brawo...o tym co się dzieje w Lesznie nawet się już czytać nie chce....żenada
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.