Narzędzie w marketinguStrony internetowe |
07.09.2022. Radio Elka | ||||||||||||||
Strona internetowa potwierdza, że twoja firma istnieje Klient może usłyszeć o twojej marce, produkcie czy usłudze na wiele sposobów. Może mu ją polecić znajomy, może zobaczyć reklamę na Instagramie, usłyszeć ją w radio albo zobaczyć baner na tramwaju. Niezależnie od tego pierwszego sygnału, następny krok jest zawsze taki sam. Potencjalny klient wpisze nazwę naszej firmy albo produktu w wyszukiwarkę w celu znalezienia strony www. Jeżeli jej nie znajdzie, prawdopodobnie nie będzie dalej szukał i wybierze konkurencję, której witryna będzie pierwsza w wynikach Google. Dlatego właśnie strony dla firm to nie tylko podstawowe narzędzie marketingu, ale też takie, bez którego nasza firma praktycznie nie będzie istnieć. Strony www służą jako wirtualny odpowiednik fizycznego biznesu dla 3 miliardów internautów. Żaden inny rodzaj marketingu tego nie przebije, dlatego tworzenie stron www to teraz dla wielu firm podstawa. Podstawą marketingu jest informacja o firmie... ...a nic nie dostarcza ich lepiej niż firmowa strona www. Twoja witryna służy do dostarczania potencjalnym klientom wszystkich informacji, których mogą potrzebować, aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez ciebie usługach lub produktach. Wszystkie tworzone przez ciebie materiały content marketingowe - czy to w celu zwiększenia świadomości marki, generowania leadów czy pozycjonowania marki jako autorytetu w branży - mają swoje źródło w twojej witrynie. Jeśli potrafisz stworzyć strony internetowe ze strategicznym przekazem, ciekawym projektem i świetnym interfejsem klienta, pokonasz najtrudniejszą przeszkodę. Następnie powinieneś być w stanie wziąć elementy swojej strony internetowej i wprowadzić je do wszystkich innych elementów marketingu. Kiedy użytkownicy już trafią na twoją stronę internetową, muszą być w stanie łatwo trafić do konkretnych informacji. Witryna musi prezentować twoje produkty lub usługi, zachęcać odwiedzających do pobierania cenników czy katalogów, magazynować ich dane kontaktowe, wzmacniać przekaz twojej marki i oczywiście służyć jako centrum sprzedaży. Krótko mówiąc, wszystko musi mieć swoje miejsce na twojej stronie internetowej. Dlatego tworzenie stron internetowych często wolimy przekazać w ręce profesjonalistów. Zadbają oni nie tylko o tworzenie stron internetowych, ale też o dobór słów kluczowych, pozycjonowanie, zarządzanie treścią, projekt graficzny i wiele innych elementów. Strona internetowa pozwoli ci dotrzeć do klientów na smartfonach Jeśli twoja witryna została zbudowana poprawnie, oznacza to, że jest ona responsywna dla urządzeń mobilnych. Być może zastanawiasz się, dlaczego jest to jeden z powodów, dla których strona internetowa jest najważniejszym narzędziem marketingowym. Cóż, ponieważ coraz więcej użytkowników przegląda sieć na smartfonach (według Google obecnie częściej niż na komputerach stacjonarnych). Dlatego ważne jest, aby nie przegapić okazji do pozyskania nowych leadów, nie doceniając roli strony internetowej w marketingu. Co więcej, w pełni zoptymalizowana, responsywna mobilnie strona internetowa zostanie ”nagrodzona” przez Google, dzięki czemu będzie miała wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Wyższa pozycja w rankingu oznacza oczywiście lepszą widoczność twojej witryny i większe możliwości rozwoju. Strona firmowa to internetowa wizytówka twojej firmy Twoja strona internetowa powinna być najlepszą reprezentacją twojej marki - pod względem wizualnym, w aspekcie treści i ogólnego wrażenia, jakie pozostawia na klientach. To współczesny odpowiednik witryny sklepowej. I tak samo jak nie chcielibyśmy, żeby klienci oglądali nasz sklep przez brudną szybę, tak samo musimy zadbać o przejrzystość naszej strony internetowej. W rzeczywistości projekt i treść, którą tworzysz dla swojej witryny, to miejsce, od którego powinieneś zacząć, ponieważ musi ona opowiedzieć historię twojej marki i produktu. Odpowiedni projekt strony internetowej powinien pozwolić na zagłębienie się w informacje o firmie: te o produktach, o zespole, o misji i planach. Ale przede wszystkim strona internetowa dla firmy nadaje ton spójności twojej marce, co jest równoznaczne z zaufaniem. Tożsamość marki w twojej witrynie może stworzyć spójny wygląd, który będzie można wykorzystać we wszystkich twoich kanałach marketingowych. Twoja witryna powinna wyznaczać mapę drogową sukcesu marki. Stworzenie strony www powinno być twoim pierwszym krokiem marketingowym Twoja witryna jest najważniejszym zasobem marketingowym, nie tylko dlatego, że działa jako sprzedawca i ambasador marki, ale dlatego, że możesz ją wykorzystać, aby naprawdę nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami. Czy to poprzez angażujące treści, responsywny układ czy przez kolory wywołujące emocje. Te i inne czynniki wpływają na emocje i odczucia, jakie klienci poczują w stosunku do naszej marki. A właśnie te odczucia wpłyną na ich wybór i bezpośrednio na naszą sprzedaż. Dlatego właśnie projektowanie stron www to podstawa marketingu dla każdej firmy. Agencje tworzące strony internetowe nie bez powodu cieszą się teraz takim powodzeniem - coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z roli strony internetowej w marketingu.
reklama
|
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama