Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Czy reaktywacja Akwawitu się opłaca?

Działacze Nowej Nadziei pytają prezydenta

Czy reaktywacja Akwawitu się opłaca?

02.02.2023. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
- Czy miasto ma jakikolwiek biznesplan w sprawie reaktywacji pływalni Akwawit? - takie pytanie zadali na konferencji prasowej działacze partii Nowa Nadzieja, którzy z niepokojem patrzą na plany miasta. - Czy nam się to w ogóle opłaca? - dopytywał Adam Gbiorczyk, działacz partii w okręgu kalisko-leszczyńskim.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Partia Nowa Nadzieja, czyli dawna partia KORWiN, zorganizowała konferencję przed budynkiem pływalni. Nie było to działanie przypadkowe, w ostatnich dniach miasto ogłosiło, że rząd wyraził zgodę na przeznaczenie 26 milionów złotych z Polskiego Ładu na jej modernizację. - Co było motywacją, aby zmienić ukierunkowanie środków z pl. Metziga oraz Nowego Rynku na remont pływalni Akwawit. Na ten moment wyceniany
jest na około 66 milionów złotych. Mamy wysoką inflację, a inwestycja ma być prowadzona przez najbliższe pięć lat. Jeżeli weźmiemy przykład Trapezu, który ma już trzeci termin oddania, a koszty już dawno przerosły zaplanowane, może się okazać, że ta inwestycja pochłonie znacznie więcej pieniędzy. Chciałbym zapytać prezydenta, czy w tej sprawie zrobiono jakikolwiek biznesplan. Czy wiadomo jaka jest przewidywana liczba odwiedzających, ile będą kosztowały bilety, ile osób będzie zatrudnionych, i najważniejsze - kiedy pływalnia zacznie się zwracać, i kiedy zacznie na siebie zarabiać? Nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby decyzja o tym była podjęta na zasadzie ,,wydaje nam się, że to będzie dobra inwestycja, ponieważ część mieszkańców chce pływalni”
- komentował Gbiorczyk.

Działacz Nowej Nadziei wskazał również, że reaktywacją pływalni nie były zainteresowane prywatne podmioty, co powinno dać miastu do myślenia. - Znamienne jest to, że ani wcześniej rodzina Gudzowatych, ani obecny właściciel sąsiadującego hotelu i kortów nie byli w żadnym stopniu zainteresowani reanimacją basenu. Jeżeli biznesmeni nie chcieli inwestować w pływalnię, to nie wierzyli, że to inwestycja opłacalna, która kiedykolwiek się zwróci. Czy to jest przemyślane, czy to to tylko element kampanii wyborczej? - dodał Gbiorczyk.

Zapytany przez dziennikarzy czy jego zdaniem każda miejska inwestycja powinna być opłacalna i rentowna, odpowiedział, że powinien być to główny argument w podejmowaniu decyzji. Nowa Nadzieja oczekuje teraz od prezydenta Leszna, aby publicznie udzielił odpowiedzi na zadane pytania.
 
Komentarze (66)
1. Dodane przez polak, w dniu - 02-02-2023 14:06
KOLEJNA KANAPA DO ZASIEDZENIA Z NADZIEJĄ NA POSADKI
2. Dodane przez Et, w dniu - 02-02-2023 14:06
Już dawno trzeba było zaorać i pływalnię i trapez działki sprzedać za gruby hajs pod developerów a z tych pieniędzy plus z budżetu i dodatkowych środków z państwa budować nowy nowoczesny obiekt z pływalnia i hala! Ładują kasę w dwa trupy wielką kasę i tak z tego nic dobrego nie będzie!!!
3. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-02-2023 14:10
Przecież każdy wie, że pływalnia się nie opłaca w sensie ekonomicznym. Taka jest rola samorządu że dopłaca do nieopłacalnych dziedzin. Zdrowi mieszkańcy to zysk dla miasta. Budowa drogi też die miastu nie opłaca a buduje.
4. Dodane przez kto to?, w dniu - 02-02-2023 14:10
co to jest za gość? skad sie wział?
5. Dodane przez Flejtuch, w dniu - 02-02-2023 14:11
Jak najdalej od spółdzielni mieszkaniowych i od EMPECu.
6. Dodane przez Witek, w dniu - 02-02-2023 14:15
Można się już wypowiedzieć na ten temat ?
7. Dodane przez hipo, w dniu - 02-02-2023 14:18
Nowa Nadzieja :) myślałem, że przyszli z Gwiezdnych Wojen, a to starzy korwiniści.
8. Dodane przez Zacznijmy od tego, w dniu - 02-02-2023 14:21
Zacznijmy od tego że ta pływalnia nigdy nie powstanie. Hala trapez? Może za 2 lata.
9. Dodane przez No tak, w dniu - 02-02-2023 14:24
Można zadać pytanie temu panu.Panie po co żyć, czy życie się opłaca ? Po co rodzina, przecież życie drogie,po co samochód, przecież paliwo drogie,a jeszcze po 5 latach tracimy połowę wartości samochodu.
reklama
10. Dodane przez Terba!, w dniu - 02-02-2023 14:32
Wybory sie zblizaja wiec zabrał głos&.!!!!
11. Dodane przez Do 2, w dniu - 02-02-2023 14:32
Et, dlaczego nie podpowiedzialeś tego rozwiązania naszym bezradny?! 
Dzisiaj pływalnia z działką w naszych rękach a właściciel nie jest zainteresowany zakupem i adaptacją obiektu pod siebie? 
Może rozważyć prośbę parafii św. Józefa i odsprzedać jej ten teren na planowany przed laty cmentarz? 
Proboszcz prosił o teren przy Wolińskiej czyli dzisiejszy ogród działkowy ale go nie dostał! Może tym pomysłem zmobilizujemy inwestorów do rozważenia celowości odkupienia tej nieruchomości?  
Zamiast dochodowej nekropolii, powstanie Centrum Rekreacyjno-Sportowe? 
Mniej dochodowe ale niezbędne dla zdrowia mieszkanców Leszna?
12. Dodane przez Rycerz Jedi, w dniu - 02-02-2023 14:38
Nowa Nadzieja? Kto jest szefem partii? Luke Skywalker czy Lord Vader?
13. Dodane przez Obojetny, w dniu - 02-02-2023 14:44
Nie spodziewajmy się rzeczowej odpowiedzi. Polska jeszcze przez dekady nie wyjdzie z myślenia komunistycznego. Niestety pokutuje myślenie ,ze pieniądze z budżetu państwa są od Państwa. Prywatny przedsiębiorca to nadal złodziej i wyzyskiwacz. Prezydent potraktuje pytanie znowu jak atak na niego!. Przecież dostali kasę od Państwa czyli znikąd, a reszta będzie ze środków dodatkowych czyli znikąd. Opłacalność przedsięwzięcia żadna, ale dlaczego miała by się chociaż wrócić, przecież pływania jest dla mieszkańców. Dopłaci się z miasta, czyli Kowalski czy chodzi pływać czy nie i tak zapłaci za bilet w podatkach.
14. Dodane przez Poznaniak, w dniu - 02-02-2023 14:54
Skąd taka partia pierwsze słyszę. Odkrywcy czy co ....Pływalnia ma być dla ludzi i jest bardzo potrzebna .A to że się nie opłaca wiedzą wszyscy .Żadne odkrycie .Po to jest budżet miasta żeby dopłacał. Do tego typu atrakcji . 
Zdrowi mieszkańcy to zysk dla miasta .Leszno potrzebuje pływalni lepsze to niż wydawanie pieniędzy na bzdury .Jak to jest Nowa Nadzieja to juz dziękujemy. Nie wszystko jest rentowne i opłacalne proszę Pana a powstać musi . 
Czy Wie Pan dlaczego ? Wygląda że nie .. 
Szkoda tej konferencji tylko ...I czasu straconego .
15. Dodane przez wojtek, w dniu - 02-02-2023 15:08
a skad jest ten pasterz dobrej nadziei ze o akwawicie mowi nam
16. Dodane przez rr, w dniu - 02-02-2023 15:18
Tego obiektu nie warto remontować, działacze Nowej Nadziei mają rację stawiając takie pytania. Zwróćcie Państwo uwagę na kwotę 66 mln zł. Do tego należy dodać jeszcze podwyżki wynikające z inflacji oraz olbrzymie koszty na utrzymanie obiektu wydawane co roku. Czy miasto na to stać czy dalej musimy brnąć i powiększać zadłużenie.
17. Dodane przez ?, w dniu - 02-02-2023 15:19
katolicy ? Co to za ludzie ? a zawodowo co robią ? Czy tylko politykują?
18. Dodane przez peterpan, w dniu - 02-02-2023 15:28
pop kom 14  
podpowiem tylko Panu z gwiezdnych wojen ,ze można zrobić konferencje pod stadionem , szpitalem , nowym przedszkolem zw Zaborowie,  
a przed remontem ul Racławickiej zapytać o ilość przechodniów i czy to będzie rentowne ? 
ale musze się zgodzić ,że bylejakość zarządzających i ich brak profesjonalizmu sprawia ,że ważne inwestycje płacimy coraz więcej( nie przez inflacje i Covid) 
ale ze sowich nie dają 
niech moc będzie z tobą
19. Dodane przez Ktoś, w dniu - 02-02-2023 15:34
Jestem ciekaw co zrobicie jak się okaże ile będziecie musieli zapłacić za tą przyjemność i nagle się okaże że rodzinne wyjście na żużel będzie tańsze niż dwugodzinna rodzinna zabawa w basenie
20. Dodane przez Flejtuch 5., w dniu - 02-02-2023 16:28
Co Ci zrobił ten MPEC że tak się żalisz? Idź do Nadziei może pomogą :( a oni ogólnie znają się na sprawach?
21. Dodane przez Monia, w dniu - 02-02-2023 16:29
Co "mądrego" mogą nam powiedzieć żołnierzyki korwinisza
22. Dodane przez Albin, w dniu - 02-02-2023 16:30
Do kom 19.Nie każdy lubi żużel, i ten nie każdy chce aby na klub sportowy miasto dawało grube miliony, bo przecież każdy płaci podatki. Jedni chcą z dziećmi iść na stadion inni wolą na basen
23. Dodane przez Egon, w dniu - 02-02-2023 16:32
Jest nie opłacalne modernizować lepiej wybudować nową z prawdziwego zdarzenia
24. Dodane przez Z., w dniu - 02-02-2023 16:33
JAKIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE TEGO CZŁOWIEKA ??
25. Dodane przez Zenon, w dniu - 02-02-2023 16:57
Po co remontować basen skoro juz teraz ludzi nie stać zeby kupić bilety na jakiekolwiek wejście. Bo ledwo wystarcza ludziom pieniedzy na wypłaty i jedzenie od dziesiątego do dziesiątego.
26. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 02-02-2023 17:21
Nie pytałbym, czy ta inwestycja będzie opłacalna, bo jest to bardzo wątpliwe. Jedynych korzyści jakich bym się spodziewał to te zdrowotne i społeczne. Ale pytanie o kalkulację ma sens chociażby dlatego, aby ocenić ile trzeba będzie do tej pływalni dopłacać? I czy nas na to stać się? Nie wierzę jednak w rzetelne kalkulacje władz miasta. Skoro - mimo rzekomych ekspertyz i kosztorysów nie potrafiono wycenić remontu Trapezu, to kosztorys remontu pływalni, który ma się zakończyć za wiele lat, byłby palcem po wodzie pisany.
27. Dodane przez Spin, w dniu - 02-02-2023 19:21
Basen jest dla ludzi,dobrze jakby sie oplacal,ale tez moze byc dotowany z podatkow...drogi osiedlowe tez sie nie oplacaja to co miasto ma noe robic od tego sa podatki zeby ludziom sie dobrze zylo moze stary czlowiek na niskiej emeryturze tez sie nie oplaca???
28. Dodane przez Mariusz, w dniu - 02-02-2023 20:03
Układy , układziki , koperty ... wszystko za nasze. Skoro mają niesprawne kalkulatory i nie potrafią wycenić kosztów Trapezu to strach co by to było przy remoncie Akwawitu. Jasna sprawa że koszty remontu będą dużo większe od budowy nowego obiektu. By dostosować obiekt do dzisiejszych norm trzeba by wyrzucić te wszystkie przestarzałe systemy i urządzenia. Zrównać z ziemią i postawić nowe. Eee w sumie i tak płacą podatnicy ...
29. Dodane przez Xyz, w dniu - 02-02-2023 20:11
Ten pan to jakiś oderwany od rzeczywistości jest i jak widać ma zerowe pojęcie o pływalniach a się wypowiada na ich temat. To jest oczywiste że miasta dopłacają do pływalni i dzieje się ta na bardzo wielu obiektach i nie jest to żadna tajemnica. Nie wszystko co się buduję musi przynosić zysk, buduje się również po to aby służyło jak najlepiej mieszkańcom! Leszno akurat potrzebuje basenu bo ten co jest przy sp7 jest niewystarczający
30. Dodane przez Tadek, w dniu - 02-02-2023 20:22
Miasto potrzebuje drugiej pływalni.7 jest przeciążona, nie wiadomo jak długo wytrzyma .Służy edukacji dzieci.Władze miasta ribią co mogą.Ci panowie są niepoważni.
31. Dodane przez Leszcz, w dniu - 02-02-2023 20:33
Nie byl oplacalny remont poprzedniemu wlascicielowi to sprzedal miastu za symbolicze grosze. Miasto,jesli ten remont dojdzie do skutku,bedzie pompowalo kolejne miliony w utrzymanie starego obiektu,niedlugo muzealnego. Tak tez sie dzieje ze "Smokiem", ciagle tylko wiecej kasy w modernizacje a jakie z tego korzysci? Rozumiem ze obiekty sportowe nie musza przynosic zysku,ale nie powinny generowac samych strat.
32. Dodane przez Polak, w dniu - 02-02-2023 20:39
Ile to już razy było pisane o tym obiekcie... Ile to razy było poruszane... Za każdym razem odpowiedzi bymy, że miastu jest potrzebna pływalnia, basen z prawdziwego zdarzenia, ale pełno było głosów, że to właśnie akwawit trzeba zakupić bo to sentymentalny obiekt... No to Państwo teraz macie sentymentalny obiekt. Płaczcie i płaćcie. Zamiast budowania nowego obiektu z prawdziwego zdarzenia za 50-60 milionów będzie stary piernik tylko tyle że pudrowany sentymentem.
33. Dodane przez Ewelina, w dniu - 02-02-2023 21:33
Teraz się zastanawiacie? Trzeba było przed kupnem. Bo teraz to d... blada. Ruderę miasto kupiło i co dalej.
34. Dodane przez Tak sobie myślę, że, w dniu - 02-02-2023 22:20
Jedno jest pewne. Jeśli miasto rozpocznie już remont, to będzie to tylko droga w jedną stronę. Długa i kosztowna. I nie raz, nie dwa Rada Miasta będzie musiała godzić się na kolejne wydatki i pożyczki. Ale wtedy zawsze będzie pojawiał się ten sam argument mówiący, że skoro już tyle wydaliśmy, to nie można się wycofać i trzeba brnąć w to dalej. I nieraz będzie ból i kłopot z pokryciem kosztów i rezygnacją z innych zadań. W końcu pływalnia powstanie, ale będzie to droga mocno ciernista.
35. Dodane przez Zarabiać?, w dniu - 02-02-2023 22:27
Co to za ignorant? Samorząd nie jest od zarabiania i przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie kupił basenu w celach biznesowych, tak samo jak nie zarabia na drogach, szkołach itp.
reklama
36. Dodane przez Łukasz, w dniu - 02-02-2023 22:27
Basen jest potrzebny i już. Czy ten czy inny. Nie musi być wizytowka miasta ale musi być dostępny i funkcjonalny. Powoli w Lesznie z obiektami dla mieszkańców jest jak z dostępnością lekarzy w przychodni. Muszę jechać do innego miasta aby skorzystać....
37. Dodane przez Basen miejski to sprawa samorządu, w dniu - 02-02-2023 22:32
Myślę, że ten pan otrzymał zadanie od swoich mocodawców, aby z'ohydzić ciemnemu ludowi Nową Nadzieję. Jak na razie nieźle mu to wychodzi.
38. Dodane przez Taksobie myslałem, w dniu - 02-02-2023 22:34
PROPONUJE ZROBIĆ TAM SEVEN HEAVEN I 24 GODZINNY BAR
39. Dodane przez Bartek, w dniu - 02-02-2023 23:06
W każdym średnim i większym mieście pływalnie z choćby 1 zjeżdżalnią są i są to najczęściej miejskie ośrodki. Akwawit powinien być jak najszybciej wyremontowany. Takie dziwne głosy to opinie ewidentych szkodników, którym wiecznie coś nie pasuje.
40. Dodane przez VIKTOR, w dniu - 02-02-2023 23:06
Tam jest nietylko basen ale poczebna mieszkańcom na wysokim pożiomie rechabilitacja plywanie na makaronach ,kąpiele w borowinie masaże ,fizykoterapia.Na tym wszystkim można zarobic z funduszu zdrowia i prywatnie.WIĘKSZOŚ MIESZKAŃ ma chore kości . Nowa Nadzieja to tragedia.
41. Dodane przez do 19, w dniu - 02-02-2023 23:29
Ty nie możesz za siebie? 
Czynny relaks w środowisku wodnym dla zdrowia a bierne siedzenie w smrodzie z tych motorków a do tego śmierdzące opary papierosowo-browarniane ,,kibiców" na trybunach?! 
Wulgaryzmy kiboli obu rywali a nasze dzieci? 
Ktoś potrafi się zachować ale te ,,prymitywy" przegoniły większość kibiców ze Smoczyka! 
Palenie zakazane? Wódka zakazana? 
Gratuluję beztroski organizatorom!
42. Dodane przez Żaneta, w dniu - 02-02-2023 23:52
Wstyd żeby Leszno nie miało basenu!!!
43. Dodane przez ff, w dniu - 02-02-2023 23:55
ma racje remont kosztuje miliony co zaduzy miasto i pytanie kiedy to sie zwróci
44. Dodane przez do Pani 38, w dniu - 03-02-2023 00:54
..tak to too ooo oo
45. Dodane przez Konfederat, w dniu - 03-02-2023 07:15
Prosze przez pryzmat tego hmmm.. karierowicza? nie oceniac partii Nowa Nadzieja, okreg kalisko-leszcxynski niestety nigdy nie mial szczescia do przedstawicieli ruchow wolnościowych. Pania Adamie, mniej nieprzemyslanych atakow i węszenia spisków, a więcej dialogu, chęci zrozumienia innego punktu widzenia i pokory.
46. Dodane przez Misio, w dniu - 03-02-2023 07:29
Na pływalnie Akwawit poczekacie sobie z 10 lat a na Trapez w tym roku nie wejdziecie. Już ponad 2 lata temu pisałem że nim zobaczymy pracownika na Akwawicie miną 2 lata, minęły 2 lata i jak pracownika nie ma tak nie ma i nim ruszą jakiekolwiek prace minie jeszcze mnóstwo lat. Temat wałkowany tysiące razy i dziwie się że ludzie robią sobie nadzieje. Błędem było kupienie Akwawitu, błedem jest remont Trapezu.
47. Dodane przez ded, w dniu - 03-02-2023 07:30
"i najważniejsze - kiedy pływalnia zacznie się zwracać, i kiedy zacznie na siebie zarabiać? " Dalej już nie dałem rady czytać. Gościu odklejony od rzeczywistości.
48. Dodane przez M, w dniu - 03-02-2023 07:53
Całe szczęście że ta ekipa nie jest przy władzy. I po takich akcjach jeszcze długo nie będzie.
49. Dodane przez Mietas, w dniu - 03-02-2023 08:17
Na państwo czy raczej społeczność można patrzeć przez pryzmat pieniędzy i wszystko ma się opłacać lub spojrzeć jako na wartość, dobro wspólne. Posiadanie dzieci też się nie opłaca, a ludzie je mają. Publiczna opieka medyczna też się nie opłaca, a mamy ją. Ze sportem dla mieszkańców jest tak samo. Inwestycja w pływalnię to inwestycja w dobrostan mieszkańców. To nie musi się opłacać. Nowe buty do biegania też się nie zwracają, ale dla zdrowia to świetny wydatek kompletnie nieprzeliczalny.
50. Dodane przez Jan, w dniu - 03-02-2023 11:26
Ah, ta moda na zadawanie pytań w blasku fleszy...
51. Dodane przez uuu, w dniu - 03-02-2023 11:39
kariera sie marzy .....mnie też
52. Dodane przez Edi, w dniu - 03-02-2023 12:24
Jakoś tak to szło.....Piosenka Papa Dence. Marzy się kariera,wielki talent,wszystko doskonale przestań śnić.
53. Dodane przez Bor, w dniu - 03-02-2023 14:54
Ma racje chłopak, miasto w nieprzemyślany sposób wydaję pieniądze. Inwestor za te pieniądze by kilka bloków wybudował, a miasto ??? Miasto wyda to wszystko i na końcu powie, że za mało, a efektów nie będzie widać
54. Dodane przez Tomek72Gronowo, w dniu - 03-02-2023 15:50
[...]Trzeci we Wrocławiu aquapark wyrośnie na północy miasta. Kiedy skorzystają z niego mieszkańcy?[...] Właśnie rozpoczęto prace nad kolejnym wrocławskim aquaparkiem. Obiekt przy ul. Wilanowskiej na wrocławskim Zakrzowie ma powstać do końca 2023 roku, a cała inwestycja będzie kosztowała 39,5 mln zł. A jeszcze do końca czerwca planowane jest otwarcie bliźniaczego basenu na Brochowie[...]Zgodnie z umową wykonawca na realizację inwestycji będzie miał 18 miesięcy, a jej koszt szacowany jest na 39,5 mln zł.
55. Dodane przez Tomek72Gronowo, w dniu - 03-02-2023 16:25
Szanowna Redakcjo - elka.pl - to chyba zobowiązuje - "zróbcie zrzutkę" - na obywatelski projekt - żeby zobaczyć jakie baseny / aquaparki zostały wybudowane na przestrzeni ostatnich lat w Polsce i za ile ... 
 
PRZYKRO mi o tym pisać, ale miasto mogło przejąć ten obiekt (TWARDO NEGOCJUJĄC) - WIELE LAT TEMU .,. wtedy jego ponowne uruchomienie (w standardzie "Akwawitu") - zamknęłoby się w kilku milionach - a plan modernizacji można byłoby rozpisać na lata - wykonać termomodernizację, zainstalować "solarne podgrzewanie wody" i PONOWNIE DOJŚĆ DO POROZUMIENIE z Akwawitem (zakładem produkcyjnym) w zakresie POZYSKANIA CIEPŁA ODPADOWEGO ... 
 
P.S. 
Dalej uważam, że Pan Leszek Janusz dawno uruchomiłby ten obiekt - gdyby takiego zadania się podjął ... 
A jako wybudował tam już KORTY NA ŚWIATOWYM POZIOMIE - odkupił hotel - miasto powinno się z nim dogadać i albo mu basen sprzedać (z odpowiednimi warunkami w umowie) albo wyremontować go na zasadzie PARTNERSTWA PUBLICZNO PRYWATNEGO
56. Dodane przez Tomek72Gronowo, w dniu - 03-02-2023 17:01
Przepraszam, że napiszę kolejny komentarz - ale uważam, że to jedna z WAŻNIEJSZYCH INWESTYCJI ... 
 
Odkupienie basenu MIAŁO SENS - TYLKO WTEDY jeśli koszt pozyskania obiektu + koszt remontu będzie SPORO NIŻSZY niż koszt wybudowania nowego obiektu .... 
 
[...]Na ten moment wyceniany jest na około 66 milionów złotych[...] - w czasie gdy Wrocław buduje TRZECI AQUAPARK za circa 40 mln zł? - dwa już wybudowali - więc może warto przyjrzeć się ich doświadczeniom? 
 
2022 LIPIEC - "Aquapark na Brochowie otwarty. Pierwsi mieszkańcy już korzystają" - https://youtu.be/N2UiFOBwwV4
57. Dodane przez Agnes, w dniu - 03-02-2023 19:28
Największy biznes robi się na dzieciach i kobietach...kto dziecku odmówi?, remont w odpowiednim kierunku i moim skromnym zdaniem inwestycja jak najbardziej opłacalna.
58. Dodane przez Pablo, w dniu - 03-02-2023 20:08
Jeżeli zlikwidują największą atrakcję jaką jest duża zjeżdżalnia, to napewno dużo mniej osób będzie korzystać z tego obiektu.
59. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 03-02-2023 21:05
Po trapezie kolejna pralnia miejska...Co sie nie opłaca! Tam pójdzie ze 100 mln i nikt nic nie powie!
60. Dodane przez Do 19, w dniu - 03-02-2023 21:24
Wole 200 złotych zostawić na basenie niż nawet za darmo iść na żużel
61. Dodane przez Ania, w dniu - 03-02-2023 22:05
Już wolałabym żeby miasto wyremontowało basen niz ten trapez bo z basenu korzysta zdecydowanie wiecej osób.
62. Dodane przez noname, w dniu - 03-02-2023 23:01
a rozumiem że mieszkańcy wiedzą że.to będzie pływalnia sportowa na wzór SP7 z jakimiś dodatkami? A nie aquapark;) Będzie zjeżdżalni.. bez zabawy;) iść popływac i tyle
63. Dodane przez Nie dla starego miejsca, w dniu - 03-02-2023 23:02
Lepiej wybudować nowe i nowoczesne miejsce niż reaktywować stare z grube pieniądze....ciekawe jakie buble i za jaką kasę wyjdą podczas remontu starocia akwawit ?
64. Dodane przez Cały plan..., w dniu - 04-02-2023 00:00
Ma, ma... ZAROBIĆ! ;)
reklama
65. Dodane przez vb, w dniu - 04-02-2023 14:02
..na gadaniu też można zarabiać ...z czegos trzeba zyc
66. Dodane przez Rob, w dniu - 06-02-2023 09:58
"Nowa Nadzieja"... myślałem już, że kolejną część w Gwiezdnych Wojen kręcą tym razem w Lesznie...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj