Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartKościan Zginął kierowca skody. Mężczyzna jechał pod prąd
Tragiczny wypadek na ekspresówce
Zginął kierowca skody. Mężczyzna jechał pod prąd
01.02.2024. Radio Elka, Piotr Pewiński
(fot. KPP Kościan)
Do śmiertelnego wypadku doszło dziś (01.02) przed południem na drodze S5, między węzłami Czempiń i Kościan Północ. W zdarzeniu dwóch samochodów osobowych zginął 73-letni mężczyzna. Drugi kierowca jest w szpitalu. Droga jest zablokowana.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na jezdni w kierunku Wrocławia czołowo zderzyły się dwie skody. - Jak ustalono 73-letni mieszkaniec Kościana, poruszając się pod prąd drogą ekspresową, doprowadził
do czołowego zderzenia ze skodą kodiaq, którą prowadził 44-latek z Warszawy. W wyniku zdarzenia 73-latek kierujący skodą roomster poniósł śmierć na miejscu - informuje Jarosław Lemański, oficer prasowy kościańskiej policji.
Na miejsce zadysponowano służby, straż pożarną, policję, karetkę pogotowia i śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Mimo resuscytacji krążeniowo-oddechowej życia 73-latka nie udało się uratować. 44-latek nie odniósł obrażeń zewnętrznych, ale przetransportowano go do szpitala na badania. Był przytomny.
Droga jest zablokowana i taka pozostanie przez dłuższy czas. Policja prowadzi na miejscu czynności wyjaśniające dokładne okoliczności zdarzenia.
1. Dodane przez Ja, w dniu - 01-02-2024 12:39 00 Odciotać tę część Ski i porzadnie oznakować !
2. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 01-02-2024 13:00 00 DO KOM 1 piszesz bzdury ażeby coś napisać .
3. Dodane przez do kom 1, w dniu - 01-02-2024 13:11 00 RUFFF sobie oznakuj aby można było tam z buta wjechać.
4. Dodane przez Szymon, w dniu - 01-02-2024 13:20 00 Do kom 1.Co brałeś?
5. Dodane przez mix, w dniu - 01-02-2024 13:28 00 odnoszę wrażenie że konstrukcja rond przy węzłach powoduje że ludzie wjeżdżają pod prąd, do tego rój znaków z których tylko jeden "zakaz wjazdu" sygnalizuje zły kierunek.... po jego przekroczeniu wjeżdżasz na eskę pod prąd
6. Dodane przez PKS, w dniu - 01-02-2024 13:35 00 w Kobylnikach b.łatwo pomylić wjazd na Skę ...
7. Dodane przez do 2, w dniu - 01-02-2024 13:41 00 Napisałeś bzdurę tylko, żeby coś napisać.
8. Dodane przez Kierowca, w dniu - 01-02-2024 13:52 00 Oznakowania przed wjazdem na S są beznadziejne. Podam przykład. Jadąc od Poznania na węźle Lipno,jadąc właśnie do Lipna na drugim rondzie za S-ką można bez problemu wjechać pod prąd w kierunku na Wrocław. Wiem, stoi tam znak zakaz wjazdu, ale jadąc np. w nocy można go nie zauważyć. I już śmigamy na czołówkę. Widać to na Googlach.
9. Dodane przez Stary driver, w dniu - 01-02-2024 14:00 00 Kierujacy pojazdem,obojetnie jakim, ma wlaczyc myslenie! Wielu komentujacych zwala wine na drogi,oznakowanie, pogode ale malo kto napisze ze kierujacy MUSI myslec. Dotyczy to rowniez pieszych.
10. Dodane przez Eli, w dniu - 01-02-2024 14:04 00 Oznakowanie jest prawidłowe, tylko trzeba stosować się do znaków drogowych. Jest stara droga, nie trzeba jechać S5, jeśli się ma niepewność co do zjazdów, lub poruszanie się pod prąd.
11. Dodane przez YETI, w dniu - 01-02-2024 14:07 00 Społeczeństwo się starzeje, ludzi z demencją za kierownicą coraz więcej, ja autostradami zawsze jadę tak, jakby ktoś miał zaraz pod prąd wyskoczyć. Wam tez polecam.
12. Dodane przez Kierowca, w dniu - 01-02-2024 14:17 00 Jak bardziej pożadnie można oznakować - ŻÓŁTA OSTRZEGAWCZA TABLICA ZŁY KIERYNEK ZAKAZ CO JESZCZE TAM MA STAĆ - SNAJPER
13. Dodane przez masakra, w dniu - 01-02-2024 14:23 00 kazda osoba po 65 roku zycia przymusowe badania lekarskie!
reklama
14. Dodane przez Bezpieczny kierowca, w dniu - 01-02-2024 14:24 00 Obowiązkowe badania psychofizyczne dla kierowców powyżej 60 roku. Krok od tragedi żeby zginął niewinny kierowca
15. Dodane przez do kom, w dniu - 01-02-2024 14:38 00 Zabrać im te samochody ...samochody tylko dla Policji .. kolejny wypadek śmiertelny i bez użycia broni palnej a pisali ze na strzelnicy wypadki się żdazają .
16. Dodane przez obserwator, w dniu - 01-02-2024 14:39 00 Na zdjęciu numer 1 w tle widać transport wojskowy
17. Dodane przez DO KOMENTARZA 12, w dniu - 01-02-2024 14:41 00 Dokładnie tak jak piszesz musiałby stać snajper i strzelać po kołach
18. Dodane przez Szymon, w dniu - 01-02-2024 14:44 00 Są oznaczenia zakazu wjazdu.Ktos napisał o węźle Lipno.Zjezdzajac z eski za pierwszym rondzie przed wiaduktem już jest znak informujący.Wiem często tam jeżdżę
19. Dodane przez Szymon, w dniu - 01-02-2024 14:48 00 Do zdarzenia doprowadził mieszkaniec Kościana zna te strony.Nie rozumiem takiego zachowania
20. Dodane przez d 8. Dodane przez Kierowca,, w dniu - 01-02-2024 14:53 00 Rozumiem, że nawet ktoś w nocy w deszczu pomyli zajazdy z ronda. Ale wjechać na eskę z lewego pasa rozbiegowego i tego nie zauważyć (...)
21. Dodane przez do znawców, w dniu - 01-02-2024 14:58 00 znaki......oznaczenia........ każdy może mieć trudny dzień ale jeśli juz ktos wjechał na eSke to dlaczego nie zjedzie bezpiecznie na pobocze lub pas zieleni i nie wzywa odpowiednich służb tylko jedzie do przodu i stwarza tak poważne zagrożenie???????
22. Dodane przez Ewelina, w dniu - 01-02-2024 14:59 00 Najwięcej wypadków robią młodzi i za nich powinni się wziąć. Testy psychologiczne, egzaminy rozbudowane dla młodych.Taka prawda.
23. Dodane przez do 19, w dniu - 01-02-2024 15:02 00 To jest właśnie niestety jeżdżenie na podstawie znania tych stron, czyli jeżdżenie na "strony świata".
24. Dodane przez ?, w dniu - 01-02-2024 15:04 00 Jednoznaczna przyczyna tego tragicznego wypadku, droga nadal zamknięta bo policja dokładnie bada przyczyny wypadku? Ci policjanci nadgodziny mają za utrudnianie życia innym ludziom pracującym w transporcie?
25. Dodane przez Tomasz, w dniu - 01-02-2024 15:06 00 Masakra
26. Dodane przez Teresa, w dniu - 01-02-2024 15:08 00 Ludzie z demencja , kierowcy po 65 roku zycia na badania itd itp. A co zrobic z kierowcami w wieku ok 24 lat, ktorzy zamiast rozumu maja wode w mozgu i to oni powoduja najwiecej wypadkow.
27. Dodane przez Alojzy, w dniu - 01-02-2024 15:11 00 a w Lesznie koło Pomp znakli kierują na lewo jeden i na prawo drugi , jakie to oznakowanie widziałem jak próbowali jechac na lewo czyli pod prąd ??!
28. Dodane przez Renia, w dniu - 01-02-2024 15:20 00 Do kom.14. I dla Ciebie obowiązkowe badania i dla 18 do 40 lat bo najwięcej powodują wypadków.
29. Dodane przez do kom 13 i do kom 14, w dniu - 01-02-2024 15:25 00 Cos sie wam pokrecilo. Majac na uwadze tereny bylego leszczynskiego to najwiecej kolizji i wypadkow spowodowali mlodzi i bardzo mlodzi kierowcy. Mam 70 lat, testy przechodzilem ostatnio 3 lata temu,kwalifikacje utrzymane i co wy na to? Tez mam isc ponownie?,moge i znowu zalicze,a jaki bedzie odsetek mlodziezy w wieku 18-30 lat ktorzy odpadna?
30. Dodane przez Kierowca, w dniu - 01-02-2024 15:45 00 Nie wiem kto uczy teraz kierowców, nie wiedzą do czego służy kierunkowskaz???? A zjazd z ronda to już w ogóle każdy musi wiedzieć że właśnie zjeżdża !!!!
reklama
31. Dodane przez MFM, w dniu - 01-02-2024 15:50 00 Mam takie samo spostrzeżenie jak komentujący nr 5. Chaos pogłębia stosowanie różnych znaków - raz jest zwykły zakaz wjazdu, raz ręka "zły kierunek". Musi być jednolicie - bo jak pojedzie taki nieszczęśnik jak dziś, lat 73 - to może się pogubić, w szczególności jak nie jeździ takimi drogami za dużo. Albo trzeba pisać jak "krowie na rowie", dużymi literami - w USA tak robią, bo mają wątpliwości, czy przeciętny kierowca kuma piktogramy a i pewnie parę setek milionów dolców na odszkodowania dla ofiar poszło z kasy stanowej albo jakiego hrabstwa ;-)
32. Dodane przez MFM, w dniu - 01-02-2024 15:52 00 Miało być - zgadzam się z kom. nr 8 nick "Kierowca"
33. Dodane przez Nie rozumiem, w dniu - 01-02-2024 16:30 00 Nie rozumiem co ma w głowie osoba, która ma prawo jazdy i wjeżdża przykładowo na S-ki pod prąd (pomijając fakt, że wybrało się zły wjazd/zjazd) i dalej kontynuuje jazdę pod prąd... Jaka jest przyczyna tak karygodnych błędów? Narkotyki? Alkohol? Próba samobójcza? Nikt normalny tego nie zrobi.
34. Dodane przez Adam do 8, w dniu - 01-02-2024 17:05 00 o ile MASZ prawo jazdy to po prostu oddaj do urzędu który Ci je wdał.
35. Dodane przez Ania, w dniu - 01-02-2024 17:23 00 To nie dotyczy tego zdarzenia, ale poważnym problemem jest brak oświetlenia tyłu auta. O zmierzchu, w deszczu, w nocy zdarzają się ns S5 auta, przypuszczam, że z tych nowszych, gdzie system powinien sam zadziałać i włączyć pełne oświetlenie, które nie mają z tyłu włączonych świateł. Kierowca nawet o tym nie wie, bo przecież inteligentne auto za niego myśli. Stwarza bardzo poważne zagrożenie. Takich sytuacji widziałam ostatnio 2 na S5.
36. Dodane przez 1, w dniu - 01-02-2024 18:07 00 Kierujący Skodą Romster nie pomylił łącznic zjazdowych na węźle. On nie włączał się na S z węzła tylko chciał na węzeł wjechać od strony Poznania, ale niestety coś sprawiło, że doszło z jego strony do ostatniej tragicznej pomyłki.
37. Dodane przez Andrzej, w dniu - 01-02-2024 18:24 00 Co wam dadzą badania gdy ci ludzie zdawali prawko nie było takich dróg Igdy ktoś mało jezdzi to tego ruchu nie rozumie Za jego czasów strzałka w lewo nakazywała kontynuować jazdę w lewo A ŻE PRZED RONDEM to wjedzie pod prąd Taka osoba nie rozumie że skoro z jego prawej są barierki i druga jezdnia to on jedzie w przeciwnym kierunku
38. Dodane przez Z Kościana, w dniu - 01-02-2024 18:29 00 Gimbaza do 25 lat ostrzejsze kryteria przy egzaminowaniu. A oznakowanie również nie jest bez winy.
39. Dodane przez Andrzej, w dniu - 01-02-2024 18:32 00 Co wam dadzą badania gdy ci ludzie zdawali prawko nie było takich dróg Igdy ktoś mało jezdzi to tego ruchu nie rozumie Za jego czasów strzałka w lewo nakazywała kontynuować jazdę w lewo A ŻE PRZED RONDEM to wjedzie pod prąd Taka osoba nie rozumie że skoro z jego prawej są barierki i druga jezdnia to on jedzie w przeciwnym kierunku
40. Dodane przez Teresa, w dniu - 01-02-2024 20:15 00 Ludzie z demencja , kierowcy po 65 roku zycia na badania itd itp. A co zrobic z kierowcami w wieku ok 24 lat, ktorzy zamiast rozumu maja wode w mozgu i to oni powoduja najwiecej wypadkow.
41. Dodane przez Fanka, w dniu - 01-02-2024 21:14 00 Unia na szczęście szykuje rozporządzenie, że osoby które zdawały prawko przed 2000 roku mają ponownie zdawać
42. Dodane przez Volvo truck., w dniu - 01-02-2024 21:25 00 Do 34. Podejrzewam że jesteś leszczem motoryzacyjnym. Jestem kierowcą zawodowym, jeżdżę po całej europie.i akurat w tym miejscu co napisał koleś z kom 8.to prawda. Tam jest 1 znak zakazu . Patrząc w lewo na rondzie czy ktoś nie jedzie można przeoczyć ten znak. W innych krajach są co najmniej po 1 znaku z każdej strony i to nie przy samym rondzie tak jak w tym przypadku. Więc się nie wypowiadaj w sprawach o których nie masz pojęcia.
43. Dodane przez Zbychu, w dniu - 01-02-2024 21:27 00 złe oznakowanie tam jest - powinno być jak we Francji, neony ostrzegawcze o zakazie
44. Dodane przez HAISENBERG, w dniu - 01-02-2024 21:49 00 Oznakowanie naszych dróg jest dd. Kilka lat temu rozmawiałem z gościem, który mieszka w Kanadzie, a wtedy "na chwilę" wpadł do Polski. Powiedział mi, że od liczby znaków drogowych w Polsce można dostać oczopląsu. W Kanadzie czegoś takiego nie ma - są tylko znaki, które muszą być!!!!!!
45. Dodane przez Wiadomo, w dniu - 01-02-2024 21:58 00 Wiadomo że trzeba myśleć, być uważnym, ale oznaczenia porządnie widoczne też muszą być, jeśli jeden wjechał pod prąd mogą być inni i trzeba ustawić znak
46. Dodane przez tomislaw, w dniu - 01-02-2024 22:07 00 Kolczatka drogowa bezwładnościowa jednokierunkowa przy każdym zjeździe i po problemie..
47. Dodane przez kornik, w dniu - 01-02-2024 22:37 00 Oznakować porządnie tę drogę. I nie będzie takich tragedii.
48. Dodane przez Kruk, w dniu - 01-02-2024 23:17 00 Zawsze zastanawia co jest przyczyną takiego zachowania gdy skutki są tragiczne. Brak uwagi, brak wiedzy i umiejętności, rozkojarzenie, brawura, głupota, lekceważenie przepisów itd. Co zrobić aby do takich zdarzeń nie dochodziło? Myśleć w czasie jazdy jako kierujący każdym pojazdem o sobie i innych uczestnikach ruchu drogowego.
49. Dodane przez gość, w dniu - 02-02-2024 02:13 00 Znaki, ich za duza ilość czy też brak, ronda nie mają tu znaczenia... sorry jestes po 60 robisz ponowne testy i badania... wg mnie zadna osoba po 70 nie powinna wsiadac za kółko, i nie chodzi tu o dyskryminacje.. pamiętajcie ze z wiekiem nasz mózg cofa się... stajemy się bardziej nieuważni, mniej samodzieli w niektorych przypadkach, a przede wszystkim mamy na bardzo niskim poziomie refleks.. gorzej widzimy, gorzej słyszymy....ilekroć juz bywało na przestrzeni 2 lat tylko że wypadki w szczególności na ekpresówkach lub nierozwaznymi kierowcami byli ludzi po 70-80? Oni równiez w innych czasach i warunkach zdawali egzaminy, wtedy ekspresówek rond itp nie było... więc konieczne wg mnie sa ponowne testy i egzaminy...
50. Dodane przez Racjonalizator prosty jak drut, w dniu - 02-02-2024 03:14 00 Przed wjazdem na S-ke czy autistrade z pasa zjazdowego ustawić migające czerwone światło I wtedy kierowca popełniający błąd się zatrzyma Poczeka na czerwonym świetle to oprzytomnieje A jeśli nie to zjezdzajacy go pouczą.
51. Dodane przez ADOLF, w dniu - 02-02-2024 03:23 00 Gdy Adolf budował autostradę z Berlina do Gdańska to już wtedy przewidział, że wjazdy i zjazdy z dróg dwjezdniowych nie mogą być obok siebie . np.czy w Kolbaskowie można pomylić wjazd z zjazdem Nie sposób. Są od Siebie oddalone ponad 500m.
52. Dodane przez Amen, w dniu - 02-02-2024 04:14 00 Pozdro dla kreatyna, który parę dni temu w Rawiczu cofał na dwa pasy do węzła.... To powinno podchodzić pod usiłowanie zabójstwa lub próba ataku terrorystycznego
53. Dodane przez z Kosciana, w dniu - 02-02-2024 06:28 00 73 latek o boze przeciez on jak zdawal 50 lat temu nie bylo drogi ekspesowej i tych znakow drogowych nie oszukujmy sie
54. Dodane przez Pokolenie, w dniu - 02-02-2024 07:45 00 Niestety tak bywa, starsi często są mądrzejsi, mówią jak ma być, nie można im nic przepowiedzieć, nowości ich nie obchodzą bo są zmęczeni, a jak wyjeżdża na nowoczesną drogę to doznaje szoku i się gubi, wtedy jego mądrości i olewactwo starsze wychodzi, wzrok, ilość znaków których nie zna i wszystko się kumuluje. Tu ranny został kierowca, mogła to być rodzina z trójką dzieci, a za nimi jeszcze TiR. Wnioski same nachodzą.
55. Dodane przez do 13, w dniu - 02-02-2024 08:21 00 obowiązkowe badania to powinny mieć w wieku 18-22 lata i to w obecności psychologa!
56. Dodane przez kierowca, w dniu - 02-02-2024 12:40 00 ZŁY KIERUNEK to nadaje się do przedszkola, im więcej idiotyzmów tym gorzej, ilość znaków w Polsce jest porażka
57. Dodane przez Koerowca, w dniu - 02-02-2024 12:52 00 Nic nie trzeba myśleć przy wjeździe na autostradę czy S-ke Prosta zasada Zawsze skręcamy w prawo przy samym wjeździe na te drogi. i nawet gdy pomyliliśmy pas wjazdowy z zjazdowym. Jadąc tak nigdy nie pojedziemy pod prąd. Jedynie w innym niż zamierzaliśmy kierunku. Nigdy nie zjeżdża się z pasów w lewo
58. Dodane przez Olek, w dniu - 02-02-2024 13:03 00 W komunie ,za Gierka budowano takiecefemerydy ,że dwie drogi dwukierunkowe ,ale jednojezdniowe biegły Równolegle obok siebie I wówczas można było skręcać w lewo Ale takich układów drogvju się nie buduje.
59. Dodane przez Kierowca, w dniu - 02-02-2024 13:09 00 System rondowego rozdzielnictwa może być dla wielu nie obkezdxonych kierowców problemem.Bo oprócz zjazdów i wjazdów na drogi szybkie Są też zjazdy na drogi lokalne Duzo tych dróg odprowadzających i doprowadzających do ronda Niektorzy się gubią W systemie Niemieckim wiele jest prostych wjazdów i zjazdów z autostrad .Bez tych rond i wywijasów wjazdowych i zjazdowych pasow Trudniej się pomylić
60. Dodane przez go1947, w dniu - 02-02-2024 13:34 00 Ten tą trasą jechał niezliczoną ilość razy.Jak najszybciej wprowadzić badania osób posiadających prawo jazdy po przekroczeniu 65 lat życia.Jak ten pan mógł popełnić tak fatalny błąd?Napewno wypadek został spowodowany jakąś chorobą wieku starczego.
61. Dodane przez komy, w dniu - 02-02-2024 14:56 00 włączcie myślenie, gdyż to że ten pan zdawał 50 lat temu nie znaczy, że pierwszy raz wyjechał samochodem ;/
62. Dodane przez Alina, w dniu - 02-02-2024 15:08 00 To są informacje statystyczne za rok 2019 .Informacje Komendy Głównej Policji wskazują, że od stycznia do grudnia 2019 r. kierujący pojazdami z różnych grup wiekowych spowodowali następującą liczbę wypadków:
sprawcy w wieku 18 lat - 24 lata - 4910 wypadków (kolizji skutkujących śmiercią lub obrażeniami ciała co najmniej jednej osoby) sprawcy w wieku 25 lat - 39 lat - 8326 wypadków sprawcy w wieku 40 lat - 59 lat - 7142 wypadki sprawcy w wieku ponad 60 lat - 4465 wypadków brak danych co do wieku sprawcy - 1115 wypadków . W mojej rodzinie zginęły 2 osoby w wypadku drogowym z " rąk" młodych ludzi do 30 roku życia. Jak już to wszystkich niech obejmą badania psychotechniczne.
reklama
63. Dodane przez atom, w dniu - 02-02-2024 22:02 00 Mam nadzieję że wszyscy tak chętnie odbierający prawo jazdy ludziom po 65 roku życia kiedy osiągną ten wiek sami je oddadzą . Uważam że powinni też rozważyć eutanazję ludzi w tym wieku bo na emerytury, leczenie itp. też nie będzie środków.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.