Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W drugiej połowie sierpnia częściowo wznowiona zostanie działalność oddziału neurologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Wielospecjalistycznym w Lesznie - poinformował władze Leszna dyrektor Krzysztof Albiński. Pismo jest odpowiedzią na interpelację radnej Ewy Rosik.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przypomnijmy, że od 1 lipca oddział wstrzymał przyjmowanie pacjentów, a zawieszenie ma potrwać trzy miesiące. Powód to brak lekarzy, gdyż aż trzech z sześciu pracujących medyków odeszło z placówki. Radna Ewa Rosik przygotowała w tej sprawie interpelację do
prezydenta, choć odpowiedzi na pytania oczekiwała od dyrektora Krzysztofa Albińskiego. Tak też się stało i w piśmie czytamy m.in., że w drugiej połowie sierpnia planowane jest wznowienie działalności oddziału neurologicznego, ale bez pododdziału udarowego, gdyż nie pozwalają na to aktualne możliwości kadrowe.
- Wznowienie działalności 13-łóżkowego oddziału neurologicznego stanowić będzie zalążek pełnej reaktywacji działalności w zakresie sprzed zawieszenia, do czego cały czas wytrwale dążymy - informuje Albiński.
Dyrektor dodał też, obecnie w poradni neurologicznej realizowane są programy lekowe, a czas pracy w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej został zwiększony. Nieprzerwanie działają też poradnie EMG i EEG.
- To dowodzi, że warto walczyć o nasz szpital. To jest wasza zasługa mieszkańcy. Wasza reakcja przyczyniła się do tego, że mamy sukces. Te rozmowy, dyskusje i zainteresowanie się tematem były ważne - komentuje radna Ewa Rosik.
1. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 07-08-2024 14:15 Nie uwierzę, jak nie zobaczę!
2. Dodane przez noname, w dniu - 07-08-2024 14:16 dlaczego dyrektora jeszcze nie wywalili? przecież jak było można rozwalić najważniejszy oddział? Pododdział udarowy był najważniejszy!!
3. Dodane przez Bolesław, w dniu - 07-08-2024 14:24 Brawo Pani Ewo za podjęcie tematu. !!
4. Dodane przez NIKT, w dniu - 07-08-2024 14:36 Wszyscy pracownicy szpitala wiedzą, że problemem jest p.ordynator neurologii. Kilku gobrych lekarzy zwolniło się z Jej powodu, dlatego dobry dyrektor powinien zastanowić się czy dla jednego lekarza warto ryzykować zamkniętym oddziałem i utrata tylu dobrych lekarzy? Dyrektor i ordynator neurologii do zwolnienia i skończą się dziwne problemy tego szpitala.
5. Dodane przez Emo, w dniu - 07-08-2024 14:44 Pytanie zasadnicze brzmi czy na oddzial bede tez przyjmowani pacjenci z udarami czy nadal beda wozeni do innych szpitalach prosze o odpowiedz dyrektora szpitala lub ordynator neurologii
6. Dodane przez ale, w dniu - 07-08-2024 14:44 Nie ma sukcesu! Kiedy pododdział udarowy!? Dopiero wtedy będzie można mówić o sukcesie. Nie odwracajmy kota ogonem. Dalej z udarem poszukiwania i podróże po Wielkopolsce? O pododdział udarowy chodzi najbardziej.
7. Dodane przez Brawa, w dniu - 07-08-2024 15:04 Fajnie dzięki Ewa Rosik.
8. Dodane przez Kw, w dniu - 07-08-2024 15:13 To jest połowa sukcesu. Sukcesem będzie powrót pododdziału udarowego wraz z Neurologia. Tak bardzo niezbędnego dla naszego miasta. Jedno pytanie kiedy będzie czynna por. Neurologiczna, bo zapisów na ten czas brak. .
9. Dodane przez Kw, w dniu - 07-08-2024 15:15 Co z pielęgniarkami, które pracowały na tym oddziale?
reklama
10. Dodane przez Kw, w dniu - 07-08-2024 15:18 To wszystko jest żenujące . .
11. Dodane przez Marek, w dniu - 07-08-2024 15:32 Brawo to dzięki pani Kamili , dlaczego nikt tego nie napisze? W końcu dzięki uporowi pani Kamili mamy oddział neurologiczny i parking na zdrowych zasadach. Pomyślmy co by było jakby została prezydentem. Nie gadała by nie wymieniała nazwisk na stołkach tylko działała
12. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 07-08-2024 15:36 Problem braku lekarzy dopiero się zaczyna. I to w całej Polsce. Wielu z obecnych lekarzy już jest w wieku emerytalnym lub zbliża się do niego. Do tego dochodzą bardzo łatwe możliwości kierowania pacjentów do lekarzy specjalistów, choć nie zawsze konieczne lub uzasadnione medycznie. Obawiam się, że to co najgorsze kadrowo, dopiero przed nami.
13. Dodane przez kto?, w dniu - 07-08-2024 15:50 Kto będzie ordynatorem? Ta sama pani?
14. Dodane przez Ronk, w dniu - 07-08-2024 16:05 To już lepiej żeby otworzyli sam pododdział udarowy niż całą neurologię. 'Udarówka' jest ważniejsza!
15. Dodane przez Iga, w dniu - 07-08-2024 16:15 Do kom. 11 Parking jest utrapieniem dla ludzi starszych.
16. Dodane przez Oo, w dniu - 07-08-2024 16:21 A ci wypaleni w jakim szpitalu regenerują zdrowie?
17. Dodane przez do kom.14, w dniu - 07-08-2024 16:28 Dokladnie. Masz rację Najbardziej potrzebny poddodział udarowy, bo chodzi o czas interwencji u pacjenta. Oddział neurologiczny w nastepnym etapie.
18. Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2024 16:34 Jeśli powrót z tym samym szefostwem, to nic się nie zmieni. O pani oddziałowej też nikt nie mówi dobrego słowa. Dziwny oddział.
19. Dodane przez pwq, w dniu - 07-08-2024 16:39 Ważniejszy jest pododdział udarowy!
20. Dodane przez Hania, w dniu - 07-08-2024 16:47 Jeśli to jest zasługa mieszkańców, to po co nam dyrektor, który stula ogon i dał przyzwolenie na zamknięcie oddziału. popieram poprzedników oddział udarowy należało uruchomić, wiadomo dlaczego, a inne choroby neurologiczne są drugoplanowe.
21. Dodane przez Axn, w dniu - 07-08-2024 17:37 Pododdział poudarowy to podstawa neurologii oraz bezpieczeństwa zdrowia leszczyniakow. Wywożąc ludzi z udarami/wylewami do innych miast zmniejszacie i ich szansę na przeżycie.
22. Dodane przez On..., w dniu - 07-08-2024 17:59 Bez pododdziału udarowego! Wiec bez tego co jest najważniejsze. Mieszkańcy Leszna i regionu są bezpośrednio narażeni na utratę zdrowia i życia. Z udarem może sobie jechać do Śremu, Puszczykowa lub Poznania. Dziękujemy nowej władzy.
23. Dodane przez Aszmiana, w dniu - 07-08-2024 18:10 A udary nadal będą wożone po okolicy... Niech sobie pan dyrektor nie robi PR,tylko zabierze się za konkretną ,konstruktywną robotę
24. Dodane przez pacjent, w dniu - 07-08-2024 18:17 Ludzie i pacjenci widzą co się dzieje. Popieram wpisy 2, 4, 13 , 14 i 18. Bez udarowego nie ma neurologii. To tam ratują nam życie. Ale w papierach szpitala będzie OK. Leszno z neurologią... smutny żart.
25. Dodane przez Xxx, w dniu - 07-08-2024 19:27 Kto będzie tam dyżurować ? Obecnie w szpitalu pracuje 3 neurologów. Oni obstawią 31 dyżurów? Czyli do godziny 15 będzie dwóch lekarzy, bo trzeci będzie po dyżurze. Kto zgodzi się pracować w takim systemie. A co z urlopami ? Zakaz urlopowania ? Zakaz chorowania ?
26. Dodane przez ile?, w dniu - 07-08-2024 19:58 Ile było w lipcu przypadków udaru? Do jakiego miasta pogotowie zawiozło chorych i po jakim czasie od otrzymania zgłoszenia? Gdzie są radni miasta Leszna, prezydent, gdzie jest rada społeczna szpitala?
27. Dodane przez No nie., w dniu - 07-08-2024 20:15 Neurolgia? Bez udarówki? Jaki to ma sens? Kiedy liczy się każda minuta, pacjent będzie wieziony do Śremu lub Puszczykówka. W Lesznie potrzebna jest UDARÓWKA. Albiński, czy Ty naprawdę mysisz przejść udar aby coś zrozumieć?
28. Dodane przez klm, w dniu - 07-08-2024 22:33 Szpital znajduje sie w Lesznie - to fakt! Ale jest w gestii Urzedu Marszalkowskiego w Poznaniu. Radni miasta Leszna i Prezydent Leszna moga tylko apelowac do marszalka. Tyle i az tyle.
29. Dodane przez do 24, w dniu - 07-08-2024 22:50 Dokładnie tak! To już lepiej żeby w ogóle nie otwierali tego oddziału neurologicznego bo niby w papierach wszystko będzie cacy a tak naprawdę tego co się najbardziej liczy nie będzie i fakt, że neurologia jest tylko opóźni w rzeczywistości otwarcie 'udarówki'. Doceniamy starania Pani radnej, ale nie chcemy zbywania nas mieszkańców byle czym!
30. Dodane przez Hammer, w dniu - 07-08-2024 22:52 Bez 'udarówki'?! Kpina z mieszkańców!
31. Dodane przez x, w dniu - 07-08-2024 22:52 Na miejscu oddział udarowy , a leczących neurologicznie można wozić po Wielkopolsce. Niech ktoś w końcu zajarzy co potrzebne jest natychmiast.
32. Dodane przez odn. 28, w dniu - 08-08-2024 07:43 Nikt nie twierdzi, że szpital nie jest w gestii Marszałka Województwa Wielkopolski.
Mieszkańcy Leszna każdego lub niemal każdego roku z budżetu Miasta Leszna przeznaczają pieniądze na różne cele dla szpitala, czasem są to niemałe kwoty i nie mówią wtedy: to jest szpital w gestii Marszałka Województwa Wielkopolski. Bo to jest nasz szpital, my się tam leczymy i chcemy mieć zagwarantowany dostęp do leczenia ratującego nasze życie.
Pan Prezydent Rusiecki Obejmując urząd Prezydenta Miasta Leszna uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta. Tak mi dopomóż, Bóg.
Ślubowanie każdego radnego Rady Miejskiej Leszna : Wierny konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy, jej mieszkańców.
Przysięga nic nie znaczy? Tak, chcemy apelowania a nie słów, że to Marszałek, że nic nie mogę, że to nie ode mnie zależy, że mieszkańcy mają wiedzieć, na czym stoją i nic więcej. W dalszym ciągu jest potrzebne posiedzenie Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej Leszna oraz aktywna postawa Prezydenta Miasta Leszna, posłów z naszego regionu oraz radnych Sejmiku Wielkopolski. Tutaj w sprawie naszego szpitala interweniują radni Marek Sowa, Michał Zieliński, Wojciech Firlej. Widoczna aktywność pani radnej Barbary Mroczkowskiej to jak dotąd chyba jedynie wycieczka do Winnej Góry radnych z sejmikowej Komisji Kultury. (na podst. Monitor Wielkopolski, Magazyn Samorządu Województwa)
reklama
33. Dodane przez Kamel, w dniu - 08-08-2024 08:13 Przecież pomoc poudarowa potrzebna jest natychmiast. Jest neurologia a nie można wykonać zabiegu na który jest chwila bo inaczej człowiek zostaje sparaliżowany. Wszędzie podają że liczy się pierwsze półtorej godziny
34. Dodane przez płatny urlop radnych, w dniu - 08-08-2024 08:23 Mija 42 dzień płatnego urlopu radnych.
35. Dodane przez kardamon, w dniu - 08-08-2024 09:10 Proszę podać informacje gdzie nie posiadając samochodu można udać się z udarem.
36. Dodane przez Do 35, w dniu - 08-08-2024 09:24 Nigdzie. Z udarem już nigdzie się nie udasz. Leżysz. I czekasz na pomoc. Albo ludzka, albo boska. Jak masz bliskich to dzwonią pod 112. Przyjeżdża karetka i Cię zabiera. A potem wiozą tam gdzie są miejsca w Polsce, bo w Lesznie nie ma oddziału. . Jak długo wiozą to zostaje się kaleką lub ...
37. Dodane przez X, w dniu - 08-08-2024 09:31 To jest zgodne z zaleceniem kościoła. Życie od poczęcia do naturalnej śmierci. Nie wolno ingerować w życie ludzkie. Szpitale w ogóle powinny być zlikwidowane. Wtedy będzie tak jak Pan Bóg przykazał i zgodnie z nauczaniem. Naturalna śmierć bez ingerencji człowieka i wchodzenia w buty Pana Boga. Po co leczyć ludzi skoro Pan Bóg zesłał na nich chorobę?
38. Dodane przez O, w dniu - 08-08-2024 10:05 Osoby pokrzywdzone z powodu braku tego oddziału powinny pisać pozwy sądowe. Każdy kto nie uzyskał pomocy na czas w ciągu złotej godziny i został niepełnosprawny powinien wytaczać proces o odszkodowanie finansowe.(jego rodzina oczywiście) Marszałkowi? Ordynatorowi? Kto odpowiada za zorganizowanie w szpitalu takiego oddziału ratującego życie? Był i nie ma? Znaczy ktoś zawalił sprawę. Pisać pozwy.
39. Dodane przez pr, w dniu - 08-08-2024 10:32 A jak tam leszczyńska prywatna Medycyna Ratunkowa Arteria? Reaguje na telefon 24/7 i rozwozi odpłatnie chorego po szpitalach Wielkopolski z włączeniem procedur ratujących życie podczas przejazdu?
40. Dodane przez dlaczego, w dniu - 08-08-2024 10:51 Są wolne od handlu niedziele, jak w Niemczech (system, jak w Niemczech), dlaczego służba zdrowia nie może być, jak w Niemczech albo jak w Czechach?
41. Dodane przez Szpital, w dniu - 08-08-2024 11:41 Ten szpital ma obsługiwać Leszno i powiat. Jest to około 120.000 pacjentów, taka jest ilość mieszkańców Leszna i powiatu. Czy ten jeden oddział dawał w przeszłości radę? I tak odsyłano część osób gdzie indziej. Loteria kto się załapie. Teraz jest równość. Wszyscy są wożeni po kraju. Wszyscy mają równe szanse. Bez uprzywilejowanych. Czy lekarz, czy rodzina lekarza, czy znajomy lekarza czy zwykły szaraczek do oddziału w Lesznie się nie dostanie, bo go nie ma. I to jest pocieszające, że wreszcie znajomi królika są w tej samej sytuacji co nieznajomi królika.
42. Dodane przez Profilaktyka, w dniu - 08-08-2024 11:58 Skoro na szpitale nie można liczyć, bo jest coraz mniej lekarzy może zadbać o siebie zawczasu? Sprawdzić jaki jest poziom krzepnięcia krwi, zbadać serducho czy nie migocze i brać leki? Zawsze można trochę zmniejszyć ryzyko. Uprawiać sport, wysypiac się, unikać stresu, dobrze(chudo i bez mięcha) się odżywiać. Jogini nie potrzebują lekarzy. Bierzemy z nich przykład. Filozofia wschodu i joga kundalini nas uratuje. Życzę wszystkim pogody ducha i życia w prawdzie, własnej prawdzie. Śmierć to część życia. Każdej chwili umieramy i rodziny się na nowo. A potem zmieniamy tylko stan skupienia, a nasz umysł wędruje jako foton uniwersum. Nie dać się chorobom. Ruch to życie, bezruch to powolna śmierć. Zamienić te wygodne mercedesy na rowery i własne nogi. I nie siedzieć przed tv lub kompem całe popołudnie i wieczory. Ruszać się ruszać. Namaste.
43. Dodane przez do 41, w dniu - 08-08-2024 12:03 Chyba jednak nie. Z wcześniejszych komentarzy nie wynikało, że nikt nie znajdzie pomocy w leszczyńskim szpitalu. Wręcz przeciwnie. Wszelki sprzęt potrzebny jest? Potrzebne leki są?
44. Dodane przez komisje, w dniu - 08-08-2024 12:05 Dlaczego radni nie dopytują, jak duża to jest skala potrzeb? Ilu chorych np. z Leszna doznało udaru w lipcu i w jaki sposób została udzielona im pomoc przez pogotowie ratunkowe z Leszna? Dokąd i po jakim czasie od wezwania znaleźli pomoc w którym mieście? Dlatego właśnie radni nie chcą zmienić nazwy Komisja Spraw Społecznych na Komisja Zdrowia i Spraw Społecznych, co od początków poprzedniej kadencji postulował radny Jacek Adamczak.
45. Dodane przez On..., w dniu - 08-08-2024 13:26 Kochani, jeżeli wybieracie jedną partię, jedne środowisko polityczne, aby objęło wszystkie urzędy, wraz z funkcją dyrektora szpitala, to nie dziwcie się, że nikt nie zadaje niewygodnych pytań. Natomiast opozycja jest słaba i grzeczna. Nie chcą sobie robić wrogów i też nie zadają zbyt niewygodnych pytań. Ewa Rosik jest zbyt kulturalna żeby robić aferę.
46. Dodane przez ad 45, w dniu - 08-08-2024 14:13 Co to za kochani? Coraz częściej w przestrzeni publicznej słychać kochani. Może trochę mniej poufałości i serdeczności. Chodzi o wszystkich radnych. Nie wolno zgadzać się z takim stanem rzeczy, z taką bierną postawą radnych w sprawach miasta. W poprzednich dwóch kadencjach opozycja była taka sama. Tak samo słaba. Tak samo nie interesowało jej miasto w najszerszym tego słowa pojęciu.
47. Dodane przez Do 43, w dniu - 08-08-2024 14:20 Leki i aparatura operacji nie zrobią. Są neurochirurdzy? Może położnicy będą rozpuszczać zakrzepy? Powodzenia leszczyńskim rodzinom lekarzy życzę pod troskliwą opieka naszej placówki.
48. Dodane przez Ala, w dniu - 08-08-2024 14:26 Nieprawdopodobne jak można sobie strzelić w kolano. Po co ten zastępczy oddział neurologiczny gdzie nie można leczyć udarow. Może taniej by było kupić helikopter i wozić do specjalistycznych ośrodków. Czas najwyższy zrobić reformę w szpitalach a nie utrzymywać tabun ludzi. Bez sensu to wszystko
49. Dodane przez Do 43, w dniu - 08-08-2024 15:15 A co z procedurami, które opłaca NFZ? Skoro nie ma oddziału leczenia udarów, nie ma refundacji tego typu procedur. Lekarze będą pracować za darmo i wykładać ze swojej kieszeni na leczenie innych lekarzy i swoich znajomych? Nie sądzę. Nawet solidarność zawodowa ma swoje granice. A jest nimi dostęp do własnego konta. Czy ktoś się podłoży i będzie leczył swoją rodzinę i znajomych wbrew prawu? Stworzy sobie na terenie szpitala swoją enklawę dla rodziny? Kto za to zapłaci?
50. Dodane przez Do 45, w dniu - 08-08-2024 15:20 Radni opozycji są grzeczni. To fakt. Mamy przecież kościoły i egzorcystów to po co nam szpitale?
51. Dodane przez Do 46, w dniu - 08-08-2024 16:00 Ukochani w Panu oczywiście. Gdybyśmy byli dla siebie wzajemnie czuli, np. w tym kontekście tutaj dotyczy to stosunku choćby personelu medycznego w szpitalach do pacjentów, świat byłby całkiem znośnym miejscem. A tak, ciągle ktoś komuś przeszkadza i wadzi. Personel medyczny pracuje w szpitalach za karę?žle wynagradzany personel, złe warunki pracy, frustracja, złość i odgrywanie się na pacjentach? Odchodzą lekarze? Ciekawe dlaczego? Może gdzieś mają lepsze warunki pracy i płacy? Może zmienić ordynatora i stworzyć nowy zespół? Pozamiatać i odbudować? A z dostępnością lekarzy polskich będzie coraz gorzej. Musimy postawić na medyków z zagranicy. Hindusi są podobno dobrymi lekarzami. Ściągnąć Hindusów i po kłopocie. We wszystkich dziedzinach życia jesteśmy zdani na fachowców z zagranicy? Tak to niestety zaczyna wyglądać. Krach w budowlance się szykuje -nasi Ukraińcy chcą jechać do Niemiec i Hiszpanii. Zapaść nam grozi. I kto będzie robił na emerytów? Oj zacznie się płacz, że Ukraińcy od nas wyjechali.
52. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 08-08-2024 16:29 Piszac swoj tekst pozornie wyrazasz troske o dobro szpitala, mieszkancow Leszna i okolic. Sadze, ze glownym celem jest dowalenie obecnej ekipie rzadzacej Lesznem.
53. Dodane przez Do 48, w dniu - 08-08-2024 19:31 Będą leczyć na oddziale przede wszystkim SM, może trochę Parkinsona, zapalenia mózgu, rwę kulszową, choroby tkanki nerwowej Taki oddział też jest bardzo potrzebny. A helikopter i jego utrzymanie zapewne byłoby równoważne z zatrudnieniem fachowców neurochirurgów. Dyrektor szpitala niech się stara. W końcu od tego jest dyrektorem.
54. Dodane przez x, w dniu - 10-08-2024 09:19 Żaden sukces neurologia będzie planową dla pacjentów z poradni i gabinetów prywatnych lekarzy tam pracujących wszystkie ostre ciężkie stany pojadą dalej fajną posadka - praca do 15 tej, planowi chodzący pacjenci
reklama
55. Dodane przez Dd, w dniu - 10-08-2024 21:02 Dyr. Albinski i ordynator tego oddziału na aut. Dzięki ordynator odeszli dobrzy neurolodzy. A pani ordynator i dyrektor dzięki swoim koneksjom zajmują stanowiska, które im się po prostu nie należą.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.