Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Śmiertelne potrącenie

Śmiertelne potrącenie

Śmiertelne potrącenie

25.12.2006. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska

policjaPowiat leszczyński. Na trasie Święciechowa-Gołanice , około godziny 18.00, doszło do śmiertelnego wypadku. Samochód potrącił młodego mężczyznę. Ruch na tym odcinku był utrudniony. Kierowcy jadący od strony Leszna byli przepuszczani wahadłowo, a od strony Krzycka i Gołanic kierowani objazdem na Zbarzewo. Policja zakończyła już prace na miejscu zdarzenia. Droga jest przejezdna. Trwa ustalanie okoliczności wypadku i personaliów osoby, która zginęła.(abj)

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
 
Komentarze (35)
1. leszczyniak
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-12-2006 19:34
Tam jest 70km/h ale nikt tam tyle nie jezdzi. Teraz jakis idiota zamordował człowieka, w święta. DLaczego w LEsznie nie ma ani jednego fotoradaru? Dlaczego licja nie łapie w LEsznie piratów drogowych, dlaczego ludzie sie chwalą że mandaty maja gdzies bo i tak ściągalność ich jest w Lesznie tragiczna? Albo za mało policjantów, fotoradarów, albo za dużo pieniędzy idzie w Lesznie na administrację i urzędników pana prezydenta.
2. sprzeciw
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-12-2006 22:26
a skąd wiesz gdzie sa fotoradary i że w lesznie nie ma? jak sie na tym nie znasz to sie prosze nie wypowiadaj.
3. ZIBI
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 04:56
W dniu 26.12. 2006 jechałem do pracy na godz. 4.00, własnie skończyła się dyskoteka w Dobrejmyśli. Proponuję panom policjantom i tym z Leszna i tym z Osiecznej aby zrobili sobie patrol jak kończy się ta impreza i co wywija się na drogach. Patrz!! piesi i kierowcy.
4. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 08:02
leszczyniak, dlaczego od razu winisz kierowce, a z kąd wiesz, że to pieszy niebył winny.
5. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 09:19
bo w powiecie leszczyńskim są tylko wg. /radar.auto.pl/ niby 2 w lipnie i kłodzie ale tego nie jestem pewien a w samym lesznie brak foto radarów .
6. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 12:29
['] Szymek będzie nam wszystkim Ciebie brakować ... [']
7. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 16:22
a kto niby był winny? Popatrz jak auto jest zmasakrowane. Nikt normalny na drodze bez pobocza nie jedzie z taka prędkością, zawsze istnieje ryzyko wyskoczenia na droge zwierzęcia bo to las albo własnie nieoświetlonego pieszego lub rowerzysty. Za niskie mandaty, za mało policji, za mało fotoradarów, za kiepska ściągalnośc mandatów. Morderca tego człowieka powinien siedzieć 25lat.
8. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 16:50
ja znam tych ludzi co jechali w tym samochodzie co potrącili tego człowieka i kierowca nie był winny tylko pieszy, który wyskoczył z lasu wprost pod samochód :-( :cry :sigh :?
9. Mateusz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 18:38
To był mój kuzyn :cry
10. Mateusz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 18:44
Szymek bedzie nam Cie brakowalo... :cry
reklama
11. Kierowca nie zawsze jest winny
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-12-2006 20:08
Drogi Leszczyniaku ! Dlaczego a'priori osądzasz kierowcę ? Skąd wiesz jakie były okoliczności zdarzenia ? Jeśli pieszy pojawia się niespodziewanie w miejscu, gdzie nie masz prawa się go spodziewać, jakie masz możliwości manewru ? Skąd wiesz z jaką prędością jechał kierowca ? Nie ma większego znaczenia, czy prędkość tego pojazdu wynosiła 60, 80 czy 90 km/godz. - jeśli pieszy pojawił się niespodziewanie przed pojazdem, jego szanse na przeżycie po zderzeniu się z co najmniej 500 kilogramami metalu były minimalne. Nie osądzaj więc pochopnie innych, bo możesz sam znaleźć się w podobnej sytuacji, czego Tobie ani nikomu innemu nie życzę. Wrocławianin
12. Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 01:34
nie znajde sie w takiej sytuacji a wiesz dlaczego? Bo jestem kierowcą który dziennie pokonuje ok 300km, dużo jezdzę, bardzo dużo, w pracy, po pracy, prywatnie, służbowo. Naoglądam się idiotów na drodze bez wyobraźni, naoglądam sie plastikowych worków z wystającymi nogami. I jakie wnioski wyciągam? Ludzie sa bez wyobraźni, skoro droga prowadzi przez las, na drodze jest ograniczenie do 70km/h. powszechnie wiadomo że w lesie zyją (to takie trudne słowo) - zwierzęta, które biegaja sobie w ta i z powrotem, powszechnym zjawiskiem sa w naszej polskiej rzeczywistości piesi bez oswietlenia, rowerzyści bez oswietlenia - nie zawsze trzeźwi, to się nazywa dopasowanie prędkości jazdy do warunków panujących na jezdni. Skoro droga prowadzi przez las, jedziesz taka prędkością na jaka pozwalaja Ci światła auta (światła mijania - to jeszcze trudniejsze słowo), ktore prowadzisz i zachowujesz taka predkosc abys zdazył wyhamować jeżeli jakiekolwiek zagrożenie pojawi sie na drodze, czy to bedzie dzik, sarna, niedziedz polarny, dinozaur, policjant z radarem czy człowiek, człowiek który nie musi byc trzeźwy znając nasze realia. To Ty prowadzisz pojazd i Ty masz potencjalne szanse na to aby kogoś zabić swoim pojazdem, skoro go prowadzisz bez wyobraźni, skoro do niektorych tepych łbów nie dociera co może się stac to nigdy nie powinni dostac prawa jazdy, albo nie powini nigdy zasiadać za kólkiem. Co z tego że człowkek wtargnął nagle na jezdnię, Jeżeli samochód poruszałby sie z predkościa 70km/h to jest wstanie wyhamować na niewielkiej odległości a uszkodzenia auta nie wyglądaja tak jak wyglądały w tym przypadku. A dlaczego zajmuje głos w dyskusji? Byłem jako trzeci pojazd na miejscu tragedii, widziałem auto, widziałem gdzie leżały buty zabitego człowieka, w jakiej odległości. Mam nadzieje iż odpowiednie służby wykonają badania mechanoskopowe i udowodnia kierowcy ile naprawde jechał w tamtym odcinku. i nie jak ktos wyżej pisze że mógł jechać 60 lub 80 lub 90km/h. w lesie tylko debile jezdzą 90mk/h, potencjalni debile, którzy mają mózgi wielkości głowki od szpilki. Szlag mnie trafia jak widze debili w miejscach gdzie jest podwojna ciągla lub ograniczenie a pajace ścigają sie jeden przez drugiego. Na szczeście moja praca i sprzęt jaki posiadam pozwala mi na eliminowanie przy pomocy Policji potencjalnych kretynów na drogach, a takich nie brakuje niestety. Także panowie i panie, myslcie, uważajcie i stosujcie zasadę ograniczonego zaufania na drodze. Widze jednak że niewielu zrozumie cokolwiek z tego co napisałem. Szkoda, można by uratować niejedno życie ludzkie i niejedno sumienie człowieka który w sposób bezmyslny odbierze zycie komus innemu.
13. Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 02:13
Nie piszcie bzdur, ludzie. Odległość linii drzew od jezdni w tym miejscu wynosi ok 5-6m, skoro ofiara tak nagle wtargnęła na jezdnie to z jaka prędkościa sie poruszała? 6m/s? Kto Wam dał prawa jazdy? za masło dostaliście? Przeliczcie sobie 6m/s jaka to predkośc na godzinę i sie dobrze zastanówcie nad tymi bzdurami jakie piszecie. Człowiek biegł przez las z prędkością zawodowego sprintera. Gratuluję zdrowego rozsądku i toku kojarzenia faktów.
14. luz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 03:25
to jest mój kuzyn ten co kierował i zpewnością on winy nieponosi wine ponosi ten pieszy!!!!!!!!!!! na drodze trzeba być widocznym!!!!!!!!!!!!!!!
15. gig
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 03:30
to jest wina nie oświetlonego rowerzysty lub pieszego !!!!!!!!!!!! są na drodze więc powinni się dostosować do widoczności innych kierowców na drodze!!!!!!!!!!!!!!!!! a kierowca nie jest wstanie przewidzieć wszystkiego na drodze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16. kit
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 03:32
co za gamoń wyskoczył zlasu!!!!!!!!!!!!!! jakiś nienormalny!!!!!!!!!!!! prosto pod auto!!!!!!!!!!!!!! idjota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17. Do naczelnika sekcji ruchu drogowewgo KM
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 08:53
Panie Gidaszewski -onego czasu głośno się Pan chwalił że jeszcze przed swoją emeruturą sprowadził Pan (zakupiono) na stałe do Leszna wideoradar , Dlaczego on nie funkcjonuje na nowym odcinku drogi Leszno-Swięciechowa.....? W następnym odcinku napiszemy dlaczego - chyba że Pan nas wyprzedzi z tą informacją . 
Pozdrawiamy - inni policjanci.
18. w niebie będzie Ci lepiej
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 19:32
:cry :cry Szymek smutno nam mamy nadzieję , że Bóg Cię teraz przytula. Wyrazy głębokiego współczucia dla Rodziców i rodzeństwa
19. JAK MOŻNA TAK OSĄDZAĆ.....
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 20:51
SZYMEK WIERZYMY ,ŻE ANIOŁY CIĘ TULĄ :cry :cry NIKT TU NIE PONOSI WINY!!!!NIE SĄDŹCIE BO BOGIEM NIE JESTEŚCIE WSPÓŁCZUCIA DLA RODZINY SZYMKA
20. Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-12-2006 21:20
to nie była wina kierowcy tylko pieszego który po prostu nie był widoczny na jezdni!!!! wprawdzie na tej drodze powinno być spore pobocze!!!STAŁA SIĘ WIELKA TRAGEDIA POLICJANCI POWINNI ZAREAGOWAĆ!! :cry
21. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-12-2006 02:13
Czyli wg Was kierowca, może sobie jechać z prędkością jaka mu sie podoba nie uważając na to co sie dzieje na poboczu?! Mam nadzieje że nikt z Was nie ma prawa jazdy. Widze iz drodzy państwo spali na wykładach. W każdej chwili może na tej drodze wyskoczyc dzika zwierzyna na droge i co wtedy powiecie? Wina zwierzaka bo wyskoczył tak nagle. To sie nazywa dostosowanie prędkości do warunków panujących na jezdni kaczany i nieuki. Mam nadzieję iż naprawde nie macie prawa prowadzic pojazdów mechanicznych - wtedy bezpieczeństwo ludzi jest zagrożone. Droga jest bez chodnika i pobocza, piesi mają fruwac? Zastanówcie się bezmózgowcy co piszecie za pierdoły.
22. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-12-2006 02:20
Widze że wg "uczonych" z okolic Leszna - wybitnych specjalistów od bezpieczeńśtwa, kierowcy aut moga poruszać się z prędkościami o wiele wiekszymi niz jest to dopuszczalne lub podyktowane przez warunki, natomiast pieszym i rowerzystom nie wolno się poruszać wogóle. Banda idiotów to pisze bzdury na tym portalu w komentarzach, bo pojęcie o bezpieczeństwie i organizacji ruchu drogowego to macie żadne. Zapewne drastycznie zawyżam średnią wiekową tutaj, bo mam więcej niż 15lat i nie poruszam się plastikowym golfem lub kadetem z lampami wygladającymi jak kupa. Kiedy policja weźmie sie w Lesznie za "wiejski tuning" na naszych ulicach?
23. Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-12-2006 13:07
Po pierwsze primo!! z kąd wiecie ludzie jak zachowywał się pieszy w chwili zdarzenia? po drugie primo ultimo!! to że tam jest 70km/h to nie znaczy że wszyscy tego przestrzegają a po trzecie extra primo ultimo!! to ten człowiek wyskoczył niespodziewanie z lasu i kierowca nie miał szans wychamować pojazdu!!! Każdemu to się może zdarzyć!! a poza tym słyszałem że ten człowiek który wtargnął na jezdnię był nie do końca zdrowy umysłowo!! nie wiadomo jak myśli taki człowiek może chciał dobiec do światła, być może myślał że jedzie po niego jakieś auto i chciał je zatrzymać!!! i jeszcze raz proszę was ludzie nie wypisujcie takich BZDUR na ten temat!!!! a i jeszcze jedna informacja dla tego co niby pokonuje 300km na dzień! Ciekawe jakbyś się czuł w takiej sytuacji. Tak bardzo łatwo jest osądzać kierowce! i wiesz co Ci powiem jesteś zwykłym prostakiem ze wsi poieważ nikt inny by tak nie napisał jak Ty. a z kąd niby wiesz z jaką prędkością jechał kierowca?? zniszczenia auta mogą nie zależeć od prędkości auta tylko też od masy ofiary. Dziękuje Piotr Leszczynianin
24. jestescie pozbawieni jakich kolwiek uczu
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-12-2006 14:15
[*] 
[*][*] 
[*][*][*] 
[*][*][*][*] 
15 grudnia mial wypadek moj kolega, niestety zginal tragicznie na miejscu, z przykroscia stwierdzam ze to byla jego wina ale ... nikt na nim kotow nie wiesza tylko zastanawiamy sie dlaczego akurat on. 
do tej pory nie moge sie z tym pogodzic \, nawet na pogrzebie nie wierzylam ze to prawda, ale teraz to tylko moge zapalic mu znicz i zaniesc kwiatka... 
kliknijcie na koscian i " NIE MIAL SZANS Z TIREM" 15GRUDNIA :(
25. xxxxxx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-12-2006 21:54
Ludzie dajcie sobie spokój Szymona juz nie ma... wsród nas a wy wypisujecie głupoty.Znałam Szymona sama mam brata którego choroba umysłowa jest podobna do Szymka i uwierzcie mi jesli to był by mój brat... nie wiem co bym zrobiła na miejscu jego rodziny. Kierowca nie powininien jechac z taka predkoscia to jest prawda! bo jesli zdał prawko to o tym powinienien wiedziec bo na jezdnie moze wyleciec co kolwiek nawet człowiek! Słyszałam bzudury że Szymon szedł pijany!!!!smiechu warte takie rzeczy zastanówcie sie zanim cos powiecie to jest tragedia i nalezy wspólczuc i sie modlic za tego chłopca a nie zmyslac na jego temat. Przemyslcie Wasze postepowanie! Wyrazy szacunku i wspólczucia dla rodziny Szymona
26. Dodane przez 'Gość', w dniu - 29-12-2006 01:12
Do Piotr Leszczynianin. Primo - naucz sie ortografi prostaczku, zanim zaczniesz próbować wygłaszać tyrady, które Cie przerastają. Secundo - zniszczenia wynikają z prędkości, masy i jeżeli masz te dwie wartości możesz za pomoca mechanoskopii doskonale wyliczyc prędkość co do bodajże 0.8km co jest bardzo dokłądna wartością. Tertio - zakładając czysto hipotetycznie iż nawet jeżeli człowiek nie był zdrowy, nawet jeżeli nie był trzeźwy, to na tej drodze obowiązuje ograniczenie, na tej drodze sa znaki informujące o zwierzęgach leśnych, na tej drodze nie ma pobocza i nalezy zachować szczególna ostrożność wobec innych uzytkowników, ktorzy sa zmueszeni sie nia poruszać. Skoro to do CIebie nie dociera to jestes głąbem nad głąbami i nie wiem jakim cudem ktos pomógł ci wpisac takie pierdoły w komentarzu.
27. siwy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-12-2006 11:13
Do Piotr Leszczynianin!!!!!!! Nie oskarżaj kogoś że popełnia błędy bo ty sam popełniasz błedy np. =zwierzęgach leśnych= Jak już to zwięrzętach leśnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NA TEJ DRODZE NIE MA OGRANICZEŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIEROWCA NIE BYŁ WOGÓLE WINNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28. ze swięciechowy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-12-2006 11:24
KIEROWCA WINY NIE PONOSI !!!!!!!!!! Ludzie wy nie wiecie na czym sprawa polega wogóle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten człowiek był umysłowo chory Nie słyszał !!!!!!!!!!Poprostu Wyleciał Bardzo szybko z lasau I się stało.!!!!!!!!!!! KIEROWCA BYŁ BEZ SZANS!!!!!!!!!!!!!!!
29. osły
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-12-2006 16:50
jestescie ludzie przykrzya w szczególności co jeździ 300 km dziennnie ciekawe czy on sie tak stosuje do przepisów osioł!!! pewnie sam nie umie jeździc a sie mądruje . wielki kierowca i na tej drodze sa ograniczenia do 60km/h a nie jak ktos napisał że niema cymbały jesteście filozofy się znalażły ciekawe czy jakby wasze dzieci albo ktoś z rodziny prowadził ten samochód czy byście taksamo pisali .......
30. karol
Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-12-2006 21:08
Nie chcę nikogo pouczać ale uważam że jeżeli nawet kierujący astrą jechał za szybko to wcale nie świadczy o tym że ponosi winę, pieszy mógł stać w rowie albo na poboczu ale pod żadnym pozorem nie wolno było mu wbiegać pod jadący pojazd a jeżeli tak się stało to mogło to wynikać z tego że pieszy był choru umysłowo a to usprawiedliwia jego odmienne zachowanie.Wyrazy współczucia dla rodziny pieszego, jak również dla kierującego astrą.
31. tragedia
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-12-2006 14:19
to był mój brat,nie wiem co to był za idiota że jechał z taką szybkością.Trzeba uwarzać na drodze a nie jeżdzić jak poczepany idiota.Mam nadzieję,że kiedyś 
założą trochę więcej radarów na drodze.Trzymaj się 
mój bracie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
32. Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-01-2007 13:12
szymek bedzie mi ciebie brakowalo bo tez cie znalam
33. klmb
Dodane przez 'Gość', w dniu - 03-01-2007 18:09
ale ten gościu wyleciał z lasu biegiem!!!!!!!! 
zrozumcie to ludzie!!!!!!!!!!!!!!!!
34. xxx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 07-01-2007 18:07
wszyscy piszecie że kierowca auta powinien uważać,wolniej jechać itp. ale jest jeszcze jedna sprawa KAŻDY PIESZY LUB ROWERZYSTA POWINNI TAKZE DOSTOSOWAĆ SIĘ DO WARUNKÓW PANUJĄCYCH NA DRODZE I W MIARĘ MOŻLIWOŚCI POWINNI BYĆ WIDOCZNI. A tak niestety nie jest.Wiem z własnych doświadczeń że piesi wogóle tego nie przestrzegają.Wiele razy zdarzyło mi się mijać rowerzystów którzy w nocy i we mgle jechali swoimi rowerami bez świateł!Powiedzcie ludzie jak takie osoby mają być widoczne.A jak takim zwrócisz uwagę to cię od k... wyzwą.A piesi to samo.Przykład. Droga bez pobocza,idzie 3 pieszych i co, nie wężykiem tylko każdy koło siebie.No niestety i w jednym i w drugim przypadku wina stoi po stronie pieszych i rowerzystów i tych co nagle wtargną na jezdnię.Nie wincie kierowcy bo dla niego to jest też tragedia bo będzie musiał żyć ze świadomością zabicia człowieka i to jest straszne.Druga sprawa pamiętajcie wszyscy piesi i rowerzyści WAS TEŻ OBOWIĄZUJĄ PRZEPISY DROGOWE!!!
reklama
35. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-01-2007 19:32
nie chce nikogo oskarżać ale dlaczego piszecie że kierowca jechał z niewiadomo jaką prędkością!!?? jeśli nie wiecie z jaką jechał naprawdę. i proszę żeby nie pisać nie potrzebnych komentarzy skoro i tak nie wiecie jak to było. Jeśli byście byli na miejscu wypadku to wtedy mogli byście napisać coś więcej. Po co osądzać kogoś jak się niema dowodów?? a z resztą gdyby to była wina kierowcy to juz dawni był by w więzieniu.!! Dziękuje.;]
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę pomieszczeni... Leszno 20
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj