Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Motocyklista w szpitalu. Kierowca BMW odjechał

Motocyklista w szpitalu. Kierowca BMW odjechał

Motocyklista w szpitalu. Kierowca BMW odjechał

25.03.2007. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
thumb_policja2Leszno. 30-letni motocyklista ucierpiał w wypadku, do którego doszło przed godz.17.00 na Alejach Jana Pawła II. Kierujący BMW zajechał mu drogę, motocyklista stracił panowanie nad pojazdem i uderzył w sygnalizator świetlny. Jest w szpitalu. Policja poszukuje kierowcy BMW.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Do wypadku doszło na Alejach Jana Pawła II na wysokości ul.Leszczyńskich, tuż przed przejściem dla pieszych. - Ze wstępnych
ustaleń wynika, że kierujący czarnym BMW zajechał drogę motocykliście. Ten zjechał na pobocze i uderzył w sygnalizator
- powiedział komisarz Piotr Biliński z komendy policji w Lesznie.

Poszkodowany trafił do szpitala. Ma wstrząśnienie mózgu, złamane kręgi lędźwiowe i piersiowe oraz ogólne potłuczenia. Kierowca BMW odjechał z miejsca zdarzenia. Policja prosi o kontakt świadków wypadku.
Przez około godzinę jeden pas ruchu na nitce prowadzącej od strony wiaduktu w kierunku Korcza był zamknięty. Dochodzenie trwa.(emi)


 
Komentarze (47)
1. ...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 20:19
Tak to jest katamaraniarze to sku**** oczywiście nie wszyscy, również wtedy jechał motorem i równie dobrze mógłbym to być ja gdybym jechał może z około 2-3 minut wcześniej. I co to za tolerancja na polskich drogach???? Kierowcy w puszkach mają wszystkich motocyklistów w dupie!!! Taka smutna prawda niestety :(
2. taka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 20:52
koles mial ciezko z tego co widzialem, a koles z bmw taki kozak i co? w porach juz mial mokro wiec przydusil i pojechal dalej, czymaj sie ziomus
3. no tak
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 21:04
akurat najechalem na to zdazenie i kiepsko to wygladalo.wspolczuje temu motocykliscie ale z drugiej strony przez nich i ich brawure dochodzi tez do sporo wypadkow!!!kazdy wie jak ''dawcy'' jezdza... :sigh :sigh :sigh
4. ...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 21:48
Brawura człowieku!!! To był doświadczony motocyklista, jeden z właścieli z jednego leszczyńskich serwisów!!! W tej sytuacji widać jak niebezpieczna jest trasa WZ wszyscy z... a tam tylko jest ograniczenie do 70 km/h!!!
5. straszne
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 21:35
Nie możesz traktować motocyklistów (wszystkich) jako dawców ani szaleńców , skoro słyszysz o wypadkach i różnych innych sytuacjach z motocyklistą to wiekszoc mówi że to właśnie motocyklista był winny a w większości właśnie się mylą, jeżdzęmotocylem i powiem ci że zachowania niektórych kierowców są karygodne i częstrze niż motocyklistów
6. jeżeli....
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 21:53
jeżeli jechał 70km/h (bo tak tam mozna), jezeli się nie wpychał, jeżeli nie szrzował na jednym kółku to owszem - współczuję ale jeżeli zapiep...ł 100km/h, szedł z pełna brawurą to nie wiem jak było. Może kierowca bmw go niezauważył i co? cwaniaczki na 2 kółkach. Szkoda mi sygnalizatora. Swoja drogą kierowcy z rej. PKS jeżdżą fatanie - ci na motorach takze
7. może i zajechał
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 22:01
motocyklista przywalił w sygnalizator po prawej stronie, zatem BMW zjezdżało na prawy pas czyli istnieje prawdopodobieństwo, że mógł go nie zobaczyć w prawym lusterku. Motocyklisci - nikt was nie chce przestawiać ale pamietajcie, gdy wyprzedzacie jesteście mało widoczni w lusterkach, nietety auto mierzy ponad 1m szerokości więc je zauważyć można, kiedy wy macie ok 50 cm no i nawet trąbką biedaki nie możecie ostrzec !!!!
8. widziałem
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 22:04
to by było tragiczne 
wspułczuje motocykliście  
ten kierowca bmw powinien dostać ostrą kare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
9. ...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 22:18
Nie traktujcie wszystkich motorzystów tak ostro! 
Nie wszytscy jeżdżą jak wariaci! 
NIe wszyscy są "dawcami organów" 
Bądźcie bardziej wyrozumiali!
10. ...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 22:26
Na pewno motocyklista jechał tak szybko, że kierowca BMW nie miał szans go dostrzec. Jeżdżą jak wariaci. Ledwo zrobi się ciepło to popisówa.
11. ktos
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 22:48
Widzialem to BMW Szedlem kolo szkoly na placu metziga i jechalo bardzo szybko czarne BMW wchodzilo w zakrety jak szalone o malo by tam kogos nie rozjechalo. Wiem ze bylo na leszczyńskich tablicach czyli z przodu "PL..." Jechal w nim jakis meszczyzna i jeszcze jeden z boku jako pasazer.Dwóch łyso lub krótko scietych meszczyzn. To Na moje było BMW seria 3, E46. moze to pomoze w zlapaniu tego wariata. Powodzenia!!!
12. +
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 23:06
Ale też prawdą jest, że większość motocyklistów jeździ jak szaleńcy, narażając nas na niebezpieczeństwo. W tym roku widziałam tylko szalonych motocyklistów. Jeździli bardzo szybko. Wiosna uderzyła im do głow. No i proszę, już pierwszy z nich w coś uderzył. Jak się nie ma osłony, to należy choć trochę myśleć.
13. anonim
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 23:10
ja rowniez widzialem to zdarze, tzn. jego skutki - ciekawie to nie wygladalo... Kazdy z nas wie, ze kierowcy takich motorow nie jezdza z predkoscia 50 km/h tylko jak juz to 150 km/h, co nie znaczy, ze wina lezy po stronie 'poszkodowanego'. Gdyby kierowca bmw byl bez winy, nie ucieklby z miejsca wypadku ! 
 
mowicie, ze motoru mozna nie zauwazyc w lusterku... - chwile po tym calym zdarzeniu kierowca innego amochodu mnie rowniez nie zauwalym w lusterku (gdy jechalem samochodem) i zajechal mi droge - o malo co nie powodujac wypadku ! I kto takim kierowcom daje prawo jazdy ?! W tym jest jedyna przyczyna.. 
 
ludzie twierdza, ze piraci drogowi to osoby, ktore jada z predkoscia przekraczajaca ograniczenia na danej trasie, ale tak naprawde wieksze zagrozenie sprawiaja osoby, ktore wyjezdzaja samochodem raz na rok, lub jada 40 km/h nie majac zbyt wielkiego pojecia o sztuce prowadzenia pojazdu ! - obecna sytuacja wymaga zaostrzenia zasad zdawania prawa jazdy i ograniczen w poczatkowym okresi dla juz jezdzacych - swierzo upeczonych kierowcow. 
 
To tyle, jezeli chodzi o moje zdanie. Miejmy nadzieje, ze kierowca motoru nie odniosl powazniejszych obrazen.
14. Cobi
Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-03-2007 23:14
Tak sie sklada wlasnie ze to jest moj szwagier na motocyklu...jechalismy razem tylko ze ja bylem 20-30 metrow za nim i widzialem zdarzenie bardzo dobrze. Kierowca BMW nagle zjechal na prawy pas- kto wyprzedza drugi samochod tuz przed przejsciem dla pieszych???? Jechalismy ok 60 km/h gdy kierowca BMW zajechal mojemu szwagrowi droge...szwagier ratowal sie jak mogl i uciekal na prawa strone...wjezdzajac na kraweznik cudem ominal ten slup tzn .zachaczyl go i dlatego przelecial przez kierownice. Smutne jest to ze kierowca samochodu BMW uciekl z miejsca zdarzenia...ja niestety sie zatrzymalem i podbieglem do szwagra...gdy sie zorientowalem ze kierowca BMW uciekl natychmiast pojechalem go szukac ale juz bylo za pozno. A tak apropo to moj szwagier jest z Leszna a to ze mial rejestracje PKS( bo nie zdazyl przerejestrowac pojazdu) to o niczym nie swiadczy...Szwagier jezdzi motorami praktycznie od dziecinstwa wiec jest doswiadczonym kierowca.. No i jeszcze jedno...jaki dawca od razu...ktos kto ma motor marki BMW K1100 od razu jest dawca...dla niezorientowanych to ten motor jest motorem szosowo-turystyczny a nie jakis scigacz...SZWAGIER TRZYMAJ SIE BEDZIE OK
reklama
15. LUDZZZZZZZZZZZZZZIE!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 00:09
Nie nazywajcie motocyklistów dawcami.MY jesteśmy bardziej wyrozumiali od kierowcow aut dlaczego?Bo mamy oczy dookoła głowy!Połowa kierowców samochodów nawet nie słyszała co to jest MARTWY PUNKT w lusterku auta!!!Patrzcie sami jak jeżdzicie!8 lat temu jadąc (jeszcze)skuterem wjechal we mnie z prędkością 80km/h samochód.Nie potrafie opisać bólu.Facet sie zagapił-To było w protokole policji!!!Wiecie jak mi to w psychice zostało???Jadąc motocyklem patrze na niektórych kierowców aut i sie dziwię kto dał im prawo jazdy.Nie mówcie na nas dawcy bo w wiekszosci to przez was nimi jestesmy! 
 
Pozdrowienia dla motonitów i motonitek, pamietam też o motorowerzystach! 
 
...SEBAMOTO...
16. Kovboy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 00:21
Cobi ma racje, to jest turustyk a nie ścigacz do popisówek jesli ktos nie ma pojecia o motocyklach niech sie nie wypowiada na temat ich przeznaczenia i osiągów. Więcej bogatych tatusi niech kupuje swoim przyćpanym pociechom takie samochody to kanałami będziemy chodzić. Jeśli ktoś bio się wsiąść na motocyl niech nie ocenia tych którzy to lubią i z góry zakładając że to zwariowane nie odpowiedzialne świry. a łysy koleś w bmw, to zapewne rozsądny kierowca który pod wpływem szoku oddalił się z miejsca wypadku. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
17. BMW kontra BMW !!!!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 09:47
I właśnie dlatego ja mam auto a nie motor bo na nim podczas wypadku szanse są nikłe!!! 
Może nie każdy motocylista to wariat ale 98 na 100 to tak miałem kilka takich zdażeń i muszę przyznać że motocykliści w większości to świry latają po 200 na obwodnicy i trasie do poznania, wyprzedzają na trzeciego, robią slalomy, a i jeszcze jedno kiedy pądzą 200 to naprawdę kierowca auta ma male szanse by ich zauważyć w lusterku jak wyprzedza a zwłaszcza jeśli za nim jedzie jeszcze kilka aut. Motor jest dla rozsądnych. 
Ale musze przyznać rację kierowca auta zachował się bardzo po świńsku. Ale tak do końca to nie jestę przekonany czy motocyklista miał 60 może chcecie go wybielić. Wypadki chodzą po ludziach. 
W większości chodzi przekonanie że motocyklista to dawca - ale zastanówcie się co tak naprawdę chroni tego motocyklistę bo praktycznie nic przy tych prędkościach możecie powiedzieć że kask no prawda ale przy 100 albo 155 albo 200 bzdura nic nie chroni. Tak że wybierając mortor trzeba się z tym liczyć. 
Pozdro dla poszkodowanego i wracaj szybko do zdrowia wsiadaj na maszyne i w drogę.
18. kiki
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 09:55
Wspolczuje bardzo i wierze ze nie byla to wina motocyklisty. Nie piszcie ze to tylko ich wina, tez mialam wiele przypadkow kiedy ktos probowal wjechac na moj pas nie widzac auta, po prostu patrzac w boczne lusterko jet tzn ślepy punkt gdzie mozna nie zauwazyc pojazu, ale zawsze lepiej sie upewnic...a po zatym widze jak jezdza kierowcy pojazdow osobowych tak jak zarowno ciezarowych, i czasem po prostu przesadzaja...i na pewno wiecej wyadkow zarowno na pieszych jak i samoch. stwarzaja kierowcy aut..mysla ze jada autem to wszystko im mozna???nie bronie kazdego ale i nie oskarazam, to sa po prostu przypadki...Zycze szybkiego powrotu do zdrowia panu motocykliscie pozdrawiam
19. ????
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 10:02
..........a nasza policja co spi?przecież idzie wyłapać wszystkie czarne BMW i sprawdzić no chyba że to byli dobrzy kolesie naszych policjantów to oczywiscie nie znajdą biedaki żadnego BMW .......... a co do kierowcy motora to trzymaj sigosciu życze ci szybkiego powrotu do zdrowia!!!!!!!!!!!!!!!1
20. prosta sprawa
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 10:11
jezeli ktos przekroczył prędkosć, spowodował wypadek, to należy go potraktować tak jak po kielichu
21. Improwizacja
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 10:38
Nie rozumiem jaki jest problem w odnalezieniu kierowcy BMW jeżeli większość miasta jest monitorowana. Jesli kierowca BMW jecha Al. Krasinskiego w strone wiaduktu to był w zasiegu 2 kamer. Jedna znajduje się nad przejściem dla pieszych gdzie Slowiańskia przecina Al. Krasińskiego a 2 znajduje się na budynku przy wiadukcie i obejmuje duży obszar od całej okolicy skrzyzowania i nie wiem czy nawet nie do miejsca wypadku ! Misato monitorowane !!! taki komunikat można przeczytać przy wjeździe do Leszna.. więc się nie martwcie, nagrany materiał z kamer zostanie przeanalizowany i znajdą winnego :) przecież te kamery kosztowały sporo więc od tego są aby pomagały wyjaśniać takie sprawy...
22. DO GOŚCIA Z DNIA 25.03.07 z godz. 21:53:
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 10:47
Twierdzisz, że pojazdy z rejestracją PKS jeżdżą fatalnie, a z komentarzy wynika, że BMW miało rejestrację PL, czyli leszczyńską. Jakieś kompleksy? Każdy kierowca z Kościana i powiatu kościańskiego powie, że większość kierowców z PL na blachach to kompletni idioci na drogach. Piątka z Leszna do Kościana i dalej do Poznania pełna jest "popisów" tych "miszczów" kierownicy. Zresztą i tak najgorzej jeżdżą chyba kierowcy z lubuskiego - zero kultury na drodze (zapomnij o podziękowaniu, gdy zjedziesz z drogi, bo się baranowi śpieszy jednemu z drugim). Żenujące jest to, co się wyczynia na drogach...do pierwszego mandatu lub wypadku (wypadek pierwszy może być ostatnim, niestety). A więc myślmy trochę za kierownicą, bo na myślenie w szpitalu lub w rowie będzie za późno...
23. ...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 14:52
Są jakieś konkretne wieści co do stanu zdrowia??? Trzymamy kciuki!!!  
Dobrze, że ktoś zwrócił uwagę, iż to był turystyk niż ścig. Ludzie wy to nienormalni jesteście, co ktoś jeździ spokojnie, wogóle nie uprawia stuntu (trudno raczej na turystyku) to jest dawca?!!!
24. hm
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 15:55
Tym buraką co się nie znają podziękujemy! myslicie że ktoś kto ma ścigacza zaraz musi szaleć na drodze! przeczytajcie sobie statystyki o wypadkach drogowych z udziałem motocyklistów mówią one że ; na 100 wypadków motocyklowych to 2% jest wina motocyklisty 30% to wina innych użytkowników dróg a pozostałe 68% to zwiazane jest z nawieszchnią dróg itp. Nie bronie motocyklistów ale po to są lusterka żeby w nie patrzeć! nie ma ludzi idealnych i takich którzy nie złamali żadnego przepisu, a tu ewidentna wina jest tego (auta BMW) chciał się koleś poprostu popisać (co on nie potrafi przed motocyklistą) żeby go podpuścić do ścigania. Kamera na szkole podstawowej napewno zarejestrowała te BMW wraz z tymi łysymi tempymi łbami w środku. ODEBRAĆ PRAWO JAZDY TAKIM !!!!!! gdyby byli bez winy by nie nawiali! pozdro dla (motocyklisty) wracaj do zdrowia!
25. zdruzgotana
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 16:31
czytalam wszystkie komentarze dotyczace tego wypadku i jestem przerazona!!!!!! niemozna wszystkich motocyklistow mierzyc ta sama miara nie kazdy jezdzi jak wariat!!!!!!!!! sama wiem po sobie tez mam scigacza ael jezdze z umiarem !!!!!!!! tutaj byl winny tylko i wylacznie kierowca bmw hmm wydaje mu sie ze kupi szpanerskie auto i moze szarzowac na drodze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mam nadzieje ze policji uda sie znalesc i oczywiscie odpowiednio ukarac kierowce bmw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
26. borek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 17:25
Policja nie stoi na każdym rogu ulicy! Piszecie jak mądrale to niech się zgłoszą na Policję Ci co naprawdę widzieli ten wypadek.Swiadkiem teraz to nikt nie chce być ! ! !Pomóżcie temu motocykliście Cwaniaczki i pismaki! a napewno ktoś to widział i pamięta numery tablic BMW
27. Młody Rawicz Yamaha R1
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 18:46
Bylismy razem z tym kolega w boszkowie, wszystko bylo fajnie tylko jakis debil w bmw musial pokazc swoje umiejetnosci i tak to sie zawsze konczy, to nie motocyklisci sa winni tylko ci co jada w samochodach i nie maja wyobrazni, rozmawiaja przez telefony komorkowe itp, 85 % wypadkow z udzialem motocyklistow powoduja wlasnie kierowcy samochodow czego przykladem jest ten. Zycze ci szybkiego powrotu do zdrowia, na pewno sie jeszcze spotkamy gdzies na trasie. Pozdrawiam
28. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 18:56
właśnie wczoraj byłem w nomi! dwóch takich ruszało na światłach. Ryk ich silników zagłuszył całkowicie odgłosy żużlowców na stadionie. Poznaniacy a wśród nich również kościaniacy jeżdżą fatalnie!
29. Cobi
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 20:08
Co do stanu zdrowia mojego szwagra....ma ogolne potluczenia...bardzo mocno odbite kregi szyjne ale na szczescie nie musi nosic gorsetu...no i cos ma z noga dokladnie nie wiem ale to raczej nic powaznego...do tego wszystkiego jeszcze wstrzasienie mozgu...na szczescie bedzie zyl i chodzil normalnie...teraz mozemy tylko pogdybac ze szkoda motocykla...ale wiadomo ze zycie i zdrowie najwazniejsze...POZDRAWIAM WSZYSTKICH CO KOCHAJA JEDNOSLADY... ZYCZE SZEROKOSCI NA DRODZE !!!!!!!
30. Banda Debili
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 20:42
Jak mozna uogulniac wszystkich motocyklistow ze sa dawcami jest to glupota jesli ktos tak sadzi... To wlasnie puszki robi z nas dawcow bo nie uwazaja kompletnie na drodze wydaje im sie ze sa wszechmogacy a jesli sie cos stanie to oni beda cali i jeszcze beda wciskac kit ze to nie ich wina... niech Ci z puszek kupia sobie jesli jeszcze sa takie naklejki MOTOCYKLE SA WSZEDZIE i nie ch to zapamietaja... Zero szacunku dla szpanera i idioty z BMW, Pozdrowienia dla kierowcy motocykla zdrowiej szybko !!!! :upset
31. .....
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 20:49
Dyskusja zbędna... Każdy ma racje, jednak zapraszam na Aleje Jana Pawła wszystkich tych co mówią że motocykliści poruszają się bezpiecznie. Aleje służą kierowcą motorów do popisówek. Szybki start na jednym kole, hamowanie na przednim to codzienność :-( Poszkodowanemu zycze szybkiego dojscia do zdrowia. Skoro motocyklisci tak przestrzegaja przepisow kodeksu drogowego to po co zaginaja tablice do gory!!!! Czyby sie czegos bali :eek
32. Nataliko
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-03-2007 23:58
Jestem zona poszkodowanego motocyklisty...Po pierwsze nikomu nie zycze takich wrazen....Zwracam sie wiec z goracym apelem do swiadkow zdarzenia, a szczegolnie do kierowcy bialego pojazdu,ktory tego pechowego dnia stal na lewym pasie przed przejsciem dla pieszych (samochod ten byl wlasnie wyprzedzany przez owe BMW) by zglosili sie na Policje w celu ustalenia sprawcy zdarzenia. Najgorsze w tym wszystkim bylo to, ze na najbardziej ruchliwej ulicy w miescie samochody poprostu przejezdzaly nie udzielajac jakiejkolwiek pomocy. Znieczulica to jest malo powiedziane...na koncu pozostalo mi tylko "podziekowac" kierowcy BMW, ze NIE ZABIL MI MEZA i pogratulowac cywilnej odwagi. PS. moj maz powoli wraca do zdrowia i dziekujemy Bogu za szczescie w nieszczesciu.
33. DO oburzonego
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 07:43
co do policji to niestety prawda powinniście stać na każdym rogu a nie chować sie po zanjomych na kawie płacimy wam my ludzie i wymagamy w końcu jesteście budżetówką czyli doastajecie pensje z naszych podatóków....więc o co chodzi?????Wiem potraficie tylko rowerzystów łapać bo oni wam nic nie zrobia a wykazać sie możecie ......policja prewencja śmiechu warte!!!!weźcie sie do roboty!!!!
34. Złapać Buraka/Dresa w BMW
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 12:10
:-( Sam jezdze motocyklem , wiem jak Nas traktują , próbują sie ścigać itd. A ten Sk****yn nie umiał sie nawet zatrzynać i udzielić pomocy. Pewnie pijany lub naćpany kretyn w ulubionym przez kretynów aucie (bmw) Na pal bym gnoja nabił i na rynku go pokazywał ...
35. DROGOWA
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 13:36
Faktycznie przykry dla kierowcy motocykla był ten wypadek ale on doskonale wie jak to się stało... BRawurowa jazda na jednym kole z dużą prędkością następnie przejście dla pieszych.. i nieoczekiwane, zupełnie nieprzypuszczalne dla niego pojawienie się pieszych na przejściu !!! teraz co zrobić ?? wjechć w nich ?? czy możliwie szybko zmienić tor jazdy i położyć niekontrolowanie motocykl skutkiem czego wynikł tragiczny wypadek :/ i co dalej ?? a historia z BMW z którego nikt nie może określić :/ to coś jak CZARNA WOŁGA no w sumie ktoś musi być winny. Więcej rozumu..
reklama
36. ...
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 13:44
To dobrze, że już wszystko ok, pierwsze wrażenie to jest że tam piepszyć motocykl wkońcu to rzecz materialna i można ją łatwo nabyć a zdrowie jest przecież najważniejsze!! Od razu mnie brało jak poszkodowany leżał na tym chodniku :/! Fani jednośladów z Leszna życzmy pełnego powrotu do zdrowia, oby nie było już więcej takich wypadków a nawet tragiczniejszych jak ten przed rokiem ś.p Agaty Fazerem
37. Przyjaciel
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 14:45
Tak też przypuszczałam że cały przebieg wydażeń nie był winą jakiegoś auta tylko samego motocyklisty. Teraz lepiej znaleźć tych przechodniów których prawie zabił motocyklista i ich zapytać kto był winny..... w sumie lepiej nie bo się wyda prawda i znowu motomaniacy będą najgorsi ;)
38. buractwo!!
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 18:13
w sloneczna niedziele udalem sie na przejażdzke motorem, jeżdze od 7 roku zycia, a na karku mam juz wiosenek wystarczajaco zeby patrzec jaki balwan siedzi za kierownica katamarana. Odrazu na wstepie mowie ze jezdze enduro, w ktorym obecne przelozenie nie pozwala mi przekroczyc 150 km/h. Jadac sobie trasa w warm-maz około 80km/h gdzie mozna jechac 90 zblizam sie do TIR`a za ktorym jada dwa samochody , przewywana linia, dluga prosta, pokazuje kieruneczek, patrze w lusterko jeszcze sie odrwracam na wszelki wypadek, wyprzedzam jeden samochod, jestem w polowie drugiego i nagle Pan z zielonego ROVER`a szarpie sie za kierownice w lewa strone, wciskam dwa hamulce opony przypiszczaly, a ROVER wyprzedzil TIR`a, schowalem sie na prawy pas, za chwile wyprzedzilem TIR`a i ROVER`a , jedziemy kawalek swiatla na trasie , zatrzymuje sie a Pan z ROVER`a trabi na mnie odwracam sie a on wymachuje cos piescia, pokazuje mu palcem na swoje lusterko po czym na oczy- uspokaja sie dopiero jak kierowca TIR`a zaczyna na niego trabic. 
 
Gdybym nie wyczul manewru tego nadzwyczaj spokojnego kierowcy ktory nie jeździ 200km/h i nie szarzuje na jednym kole, pewnie byl lezal w rowie i na pewno Pan z ROVER`a by sie nie zainteresowal ;| 
 
Takich sytuacji jest miliony na jednej dluzszej trasie, tak samo jak właczanie sie do ruchu, jak jedzie motor to mozna wjechac przeciez jest maly i sie zmiesci a jak nie to zahamuje sobie. 
 
No ale jakby nie bylo jeżdze motcyklem jestem dawca, kazde zdarzenie drgowe bedzie moja wina. 
 
Mysle ze nasze głowy rzadace powinny zaostrzyc przepisy wlasnie w stosunku do Panow z zielonych ROVER`ow, Pań w kapeluszach siedzacych z broda na kierownicy, dziadkow z jamnikiem na tylnej połce samochodu, i mlodych dresiarzy w BMW!!!!!!!! 
 
Motobradzie z Leszna trzymaj sie mocno i wracaj szybko w siodlo , lewa w gore :)
39. Jachu
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 19:11
Drogowa i Przyjaciel: gratuluje wyobrazni ale jestescie najnormalniej zalosni. Nic nie widzieliscie a tworzycie historie. O malo co stalaby sie tragedia a Wy glupoty opowiadacie nie wnoszace nic do sprawy a tym bardziej nie pomagajace w ustaleniu sprawcy wypadku. Zastanowcie sie troche co wypisujecie.  
Motocykliscie zycze szybkiego powrotu do zdrowia, Cobiemu szerokosci i ostroznosci a Nataliko wytrwalosci bo zycie u boku motocyklisty nie jest zbyt spokojne :) Pozdr
40. Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 19:24
Najlepiej napisać że BMW to było widmo i zwalic wine na motocykliste :-( widze że co niektórzy nie wiedzą co piszą za bzdury. Jeżdżę nacodzień samochodem oraz motocyklem i widzę jak jezdżą kierowcy puszek, to porażka, poprostu szkoda słów.  
Poszkodowanemu motocykliście życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
41. do (drogowa) 2007-03-27 13:36:54
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 19:51
wiekszego idioty niz ty i tego z BMW (auta) to chyba nie ma na tym świecie! motocylkista z leszna by nie wiedział że zaraz bedzie przejscie dla pieszych? walnij sie w ten głupi łeb! oni są na motorach bardziej czujni niż ci się wydaje! zgadzam sie z wypowiedzia goscia HM 2007-03-26 15:55:07
42. Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 19:59
BMW JEST PEDALSKIM AUTEM A NIE SZPANERSKIM.
43. zona poszkodowanego
Dodane przez 'Gość', w dniu - 27-03-2007 22:56
Podziekujmy tym co sieja takie farmazony!!!!! bo mowi sie ze jak gluchy nie doslyszy to wymysli i cos w tym prawdy jest!!!!!! Ciekawe czy byliby tacy madrzy gdyby stalo sie to w ich rodzinie??? Nie sadze!!!  
Prosimy wiec razem z mezem by znalazl sie wkoncu ktos odwazy opowiedzial cala historie policji i wyjasnil cala ta sprawe tym mniej poinformowanym!!! Ludzie na ludzka krzywde sa tak obojetni ze az mi sie nie chce wierzyc!!  
Ogladac tragedie bylo naprawde tylu ludzi ze nie chce mi sie wierzyc ze zaden z nich nie widzial calego zdarzenia........... 
Wracaj Zbyszek do zdrowia i pamietaj ze nie ma na ziemi sytuacji bez wyjscia bo kiedy Bog drzwi zamyka to otwiera okno........ 
Z niecierpliwoscia razem z Dwidkiem oczekujemy dnia w ktorym wrocisz do domu caly i zdrowy!!!!
44. Do żony poszkodowanego i świadków tego z
Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-03-2007 10:36
jeżeli policja nie znalazła jeszcze BMW czarnego , to zgłoście im niech przejrzą kasete z kamery na rogu skrzyzowania przy wiadukcie ,napewno te BMW przejeżdzało przez tą krzyżówke! Do świadków tego wypadku ! chyba byście nie chcieli żeby jakiś pener z BMW zabił kogoś z waszej rodziny; naszczeście tu się to skączyło wmiare dobrze. Więc jeżeli ktoś to widział niech powie prawde niezaleznie czy to była wina motocyklisty czy auta; niech prawda wyjdzie na jaw!!! zdrowiej Zbychu
45. Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-03-2007 00:06
wiara w bmw to dlamnie totalne szpanerstwo ewidentna wina auta zpwazniejcie w koncu dzieciaki !!!!
46. Debil
Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-03-2007 20:10
kompletny głupek niech go dorwą :-( :-( :-( :-( :-(
47. SIBRY PAKOSŁAW
Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-04-2007 19:57
za jajca powiesić dresów w beemkach...!!! 
POZRAWIAMY WSZYSTKICH MOTOCYKLISTÓW..!!! 
ŻYCZYMY POWROTU DO ZDROWIA.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj