Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Wschowa arrow Płatne parkingi we Wschowie?

Płatne parkingi we Wschowie?

Płatne parkingi we Wschowie?

14.06.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_parkratuszWschowa. Ścisłe centrum Wschowy może wkrótce zostać objęte strefą płatnego parkowania. Zlikwidowany ma zostać również parking przed ratuszem. Gmina zamierza wskazać kilka alternatywnych miejsc postojowych w obrębie centrum.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Problem parkingów na wschowskim Rynku to problem, który od lat trafi władze miejskie. Nie dość, że cały plac jest zastawiony samochodami, to jeszcze gmina nie ma z tego tytułu żadnych przychodów. Cały teren wokół ratusza to bowiem własność powiatu. Dlatego gmina chce zawrzeć porozumienie ze starostwem. - Staramy się o przejęcie części dróg w zarząd miasta.
Kolejny krok to ustanowienie stref płatnego parkowania
- przyznaje burmistrz Wschowy, Krzysztof Grabka.

Takie rozwiązanie będzie oznaczało likwidację miejsc parkingowych przed wejściem do wschowskiego ratusza, gdzie dziś wśród samochodów stoi jedyny w mieście ogródek wiedeński.

Dzięki wyprowadzeniu samochodów sprzed ratusza na rynku działać będzie mogło więcej takich miejsc. - Dawno już rozważaliśmy możliwość umieszczenia podobnego ogródka symetrycznie na drugiej części Rynku - zdradza włodarz.

Likwidacja parkingu przed ratuszem musi oznaczać stworzenie nowych miejsce postojowych. Gmina ma już pewne koncepcje. Jedna z nich to plac dla aut w okolicy ulicy Moniuszki przy parku Herbergera. Kolejny parking może powstać w dawnej fosie przy ulicy Lipowej. Dwa następne mogą zostać przygotowane przy Garbarskiej i Poprzeczniej w dawnym ogródku jodranowskim .

- Tam będzie to wymagało wkomponowania miejsc postojowych wśród drzew - platanów. Dzięki temu uzyskamy ładny parking z zacienionymi miejscami tak cenionymi przed kierowców - dodaje burmistrz.

Na razie nie wiadomo jaki sposób inkasowania opłat zostanie wprowadzony we Wschowie. Gmina rozważa zarówno zastosowanie parkometrów jak i zatrudnienie osób inkasujących należności.

Rozmowy ze starostwem na temat przejęcia dróg trwają. Z deklaracji urzędu wynika, że wprowadzenie płatnych parkingów nastąpić ma być może w przyszłym roku.

(mich tekst/foto)
 
Komentarze (32)
1. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 11:10
W końcu ktoś zauwarzył poblem parkowania tylko znając nasze władze poczekamy trochy na to
2. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 11:32
Wprowadzić płatne, nie będzie stawiania aut w centrum na całe dnie.
3. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 12:49
:roll dlamnie to głupota z płatnymi parkingami najpierw niech ktoś zrobi porzadek z tymi autami koło ul nowej tam ta uliczka jest ciasna a cymbały parkują aż do końca i ktoś stanie na ul niepodległosci równolegle do ul starzackiej i moze sie spotkać z blokadą na kole albo mandatem bo to niby skrzyzowanie a na nowej to nie skrzyrzowanie
4. I prawidłowo
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 13:31
Z ulicy Westerplatte zrobiono bezpłatny parking a na chodnikach poustawiali donice z drzewkami idzie sie zabic jak mijają sie 2 matki z wózkami.. Wszystkie miasta już dawno mają parkometry i nikt nie zajmuje cołodobowego miejsca.
5. k
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 13:59
do dupy z płatnymi parkingami..=|
6. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 14:00
Nowe parkingi nie mogą powstać w centrum miesta na obecnych terenach zielonych ani na terenach parków. Parki i inne tereny zielone w tym teren po fosie wzdłuż murów obronnych od strony ulicy Lipowej, powinne zostać zagospodarowane jako parki i inne tereny zielone. Takie tereny zielone wokół centrum miasta, jakie posiada Wschowa, są olbrzymim bogactwem i należy je zagospodarować jako tereny rekreacyjne i wypoczynkowe, na terenie których powinne powstać właśnie różnego rodzaju kawiarenki, cukiernie, piwiarnie, lodziarnie, tereny zabaw dla dzieci i dorosłych, łącznie z zagospodarowaniem części parku przy Placu Zamkowym na amfiteatr. 
Parkingi mogą z powodzeniem znajdować się wzdłuz ulicy K. Wielkiego, Wolsztyńskiej czy na Placu Kosynierów i Placu Farnym gdzie parking jest niewykorzystywany. 
Jeżeli właściciele aut parkują samochody w Rynku i chodzą po mieście to również mogą te samochody parkować wokół miasta. 
Kolejna sprawa to zakaz parkowania na Rymku. Jak włodarze miasta mają zamiar zabezpieczyć mieszkańców rejonu Rynku przed parkowaniem obcych samochodów na podwórkach ich posesji. 
Ponadto, jestem za całkowitym zamknięciem Rynku i okolicznych ulic, dla ruchu samochodów. Dozwolony powinien być dojazd i parkowanie samochodów tylko dla mieszkańców tego rejonu. Inne samochody, jak dostawa do sklepów, dojazd tylko w określonych godzinach i tylko od zaplecza sklepu. W innych godzinach dostarczany towar może być dowożony na wózkach ręcznych z pobliskiego parkingu. 
Parkowanie samochodów wzdłuż ulic: Niepodległości. Pocztowa, Garbarska, Ks. Kostki, Daszyńskiego, Lipowa i nie zamknięta część ulicy Westerplatte, Plac Farny, powinne być strefą parkingów płatnych przez całe 24 godziny przy opłacie minimum 20 zł za godzinę przy rozliczczaniu za każde 15 minut 5 zł. Trudno, może stawka zbyt wysoka, ale jak się komuś nie chce chodzić i nosić, to za to trzeba płacić. Kilku bezrobotnych dostanie pracę. 
W strefie płatnych parkingów powinne być wyznaczone bezpłatne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, podkreślam, dla psób niepełnosprawnych, nie dla inwalidów. Nie każdy inwalida jest osobą niepełnosprawną. 
Jeszcze jedno, ponieważ w Ratuszu znajduje się Urząd Miejski, to w żadnym przypadku na terenie Rynku nie będą mogli parkować swoich samochodów pracownicy urzędu. Nie będzie też mógł parkować samochód służbowy Urzędu Miasta. Urzędnicy mogą chodzić na piechotę, przyda im się to dla zdrowia. Możliwy powinien być tylko dojazd do urzędu dla osób niepełnosprawnych.
7. Osobowośc
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 14:04
"idzie sie zabić "  
to proponuje nauczyć sie chodzić ! 
ja jakos od paru lat chodze i nie narzekam ...  
a co do płatnych parkinów to jestem przeciwny przynajmniej jesli miałyby obejmowac całe miasto ... jesli jakąś czesć to ok...
8. Mieszkaniec okolic Rynku
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 15:07
Jestem przeciwnikiem ustawiania tzw. ogródków wiedeńskich na terenie Rynku. Rynek powinien być miejscem wolnym od tego rodzajów pseudo upiększeń w formie wystawiania wielkich parasoli z reklamą piwa, które swoją wielkośćią zasłaniają piękne zabytkowe kamieniczki. Ponadto tego rodzaju piwiarnie raczej szpecą niz zdobią i mogą one z powodzeniem znaleźć swoje miejsce na terenie parku wokół miejskich murów. Dopuścił bym jednak ustawienie kilku stolików z niewielkimi parasolami bez reklam, ale tylko przy lokalach gastronomicznych istniejących przy rynku, ale zlokalizowane tak aby nie utrudniały one dojazdu pogotowia, straży czy policji. 
Ogródek, który stoi obecnie na rynku, jest ochydny, i zagraża bezpieczeństwu pożarowemu w rejonie rynku, tarasuje przejazd.
9. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 16:21
To jedź do krakowa i zobacz zasłonięte paraslolami sukiennice (...). To tobie świat przesłania (...). Rynek jest idealny dla ogródków.
reklama
10. sasiad
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 17:33
moim zdaniem 5zl za godzine to przesada wtedy nikt nie bedzie parkowal. Bylem ostatnio w poznaniu i 1 godz kosztuje 1,30 , 2 godz. 2zl i tak czym wiecej godz. tym taniej to rozwiazanie jest rozsadniejsze. a co do rynku to zakaz parowania i zwiekszenie ogrodkow tak jak w lesznie
11. Porównanie
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 17:33
Porównanie Rrynku w Krakowie z Rynkiem we Wschowie to tak jak porównać kozę z krową. Jedno i drugi daje mleko, jedno i drugie ma rogi z tą różnicą, że jedno ma dwa cycki a drugie cztery no i jedno jest duże a drugie małe. 
Tak samo z parasolami, jak będzie wyglądał ten sam parasol postawiony na Rynku Krakowskim i na Rynku we Wschowie. Jak będzie wyglądał ogródek ustawiony na Rynku w Krakowie a jak bedzie wyglądał ten sam ogródek ustawiony na Rynku we Wschowie. 
Miej proporcjum, mocium panie! 
 
A tak wogóle, to byłeś w Krakowie? 
jeżeli tak to podaj w którym miejscu stał kościuszko jak składał przysięgę narodowi polskiemu w dniu 24 marca 1794 roku i czy stał w tym czasie Krakowski Ratusz?
12. mieszkaniec Gminy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 22:09
a moze by tak za godz. 40zl , bo co to jest 20zl dla bogatej wschowy i moze jeszcze za sam wjazd do miasta będziemy placic, zeby byly pieniadze dla urzędasów i (bez)radnych. Lepiej pomyslcie o swiatlach na krzyzowkach, bo o 15.00 to czlowieka szlag trafia poruszac się po ulicach Wschowy
13. Do sąsiada
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 22:17
No i o to chodzi żeby jak najmniej ludzi parkowało samochody tam gdzie one innym przeszkadzają. a jeżeli ktoś chce parkować swoim luksusowym samochodem po drzwiami, to niech płaci i to słono.  
Jak powstała we Wschowie komunikacja miejska, to dużo osób wyśmiewało się z niej, że niby niepotrzebna, bo wszędzie blisko. Więc jak blisko to niech parkują na Wolsztyńskiej a do centrum przecież blisko, to na piechotę, a jak samochodem pod drzwi sklepu, to niech płaci. Proste i logiczne. Jak cię stać na luksusowe auto to musi być stać na parkingi.
14. Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 22:49
:upset Bez przesady z tymi parkingami ktoś we wcześniejszym artykule dobrze napisał że naprawdę mamy piękne zasoby zieleni miejskiej i nie niszczmy ich !!!!!!!!!!!!!!!! nasi świetni włodarze niech mają na uwadze zielone drzewa i krzewy a nie ogródki piwne!!!!! alkoholu to naprawdę nam nie brakuje w naszym miescie i tych meneli, którzy żyją na garnuszku OPS-u :eek
15. dOxXx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-06-2007 23:02
skoro już o parkingach mówimy. Wiecie chyba gdzie jest sklep odzieżowy Nastolatek, obok niego mały obuwniczy, a po drugiej stronie sklep Pastoka i taki skórzany! LUDZIE!! zlikwidujcie tam parking !! czy naprawde nie widzicie że w godzinach szczytu tam naprawde nie można przejść! ZRÓBCIE COŚ Z TYM
16. PARKINGI
Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 06:47
BęDą PARKINGI PłATNE, SYGNALIZACJA śWIETLNA I RONDA . I BEZ żADNEGO GADANIA MI TUTAJ BO DOWALę PODATKI JAK BęDZIECIE FIKAć :upset
17. Dodane przez 'Gość', w dniu - 15-06-2007 22:55
Jestem za płaceniem za parkowanie samochodu na ulicach wymienionych wyżej i za zamknięciem Rynku dla ruchu samochodów.  
Brakiem miejsc parkingowych dla tych posiadaczy samochodów, którzy nie chcą płacić, nie należy się przejmować, niech parkują koło domu lub na ulicach bardziej odległych od centrum. 
Komunikacja miejska nie była potrzebna to niech chodzą na piechotę, będzie to z korzyścią dla zdrowia.
18. xx
Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 01:14
co do ronda - to ciekawa jestem dlaczego jeszcze w tym zakresie nie widac zadnych prac, w Slawie jakims "cudem" udalo sie zrobic 3 ronda...a nasze wladze mhm...wyglada na to, ze nie potrafia gospodarowac srodkami, lub jezeli ich nie maja - nie potrafia ich pozyskac...a wystarczy napisac kilka projektow...przeciez jestesmy w Unii... az sie prosi rondo na wyjezdzie na Leszno, szczegolnie teraz bedzie sajgon, jak zaczna sie wakacje i zaczna jeździc na Boszkowo...a co do parkomatu, , to co z osobami, ktore maja miejsca pracy na rynku...gdzies przeciez musza postawic samochód...a placic za 8 godz. parking...bez przesady!!!
19. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 18:07
Do pracy przyjść można pieszo lub zostawić samochód na najbliższym bezpłatnym parkingu. Samochód nie musi stać cały dzień pod miejscem pracy i tarasować przejście, przejazd lub możliwość parkowania innym na krótszy czas. 
Po to ustala się opłatę za parkowanie żeby na tym zarabiać, zakaz ruchu w zamkniętej części miasta obowiązuje wszystkich tych którzy nie muszą tam wjeżdzać bez potrzeby. 
Takie rozwiązania wprowadzono w znacznie większych miastach, gdzie są znacznie większe odległości i nikt z tego nie robił problemów. Wschowa jest w tej chwili jednym z bardzo niewielu miast w którym istnieje taki bałagan jaki jest obecnie. Czas najwyższy zrobić z tym porządek i Rynek wraz z przyległymi ulucami powinien być dawno zamknięty dla ruchu drogowego a miejsca parkingowe w centrum miasta powinne być płatne !
20. W rynku
Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-06-2007 22:43
Powinno sie zakazać parkowania pracownikom urzędu.Od 7.00 do 15.00 większość miejsc jest zajęta przez umysłowych z Ratusza.Niech parkują prz Netto.Po spacerku to i mózgownica lepiej pracuje i może będą bardiej rzyczliwi dla petentów z , którch podztków wkońcu żyją.
21. Zwolennik
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 09:35
Jestem za całkowitym zamknięciem Rynku i okoliczczych ulic dla ruchu pojazdów samochodowych oraz za płatnymi miejscami parkingowymi na pozostałych ulicach w centrum. 
Z bezpłatnych miejsc parkingowych powinni korzystać tylko osoby niepełnosprawne. 
Ogródek piwny ustawoiny w obecnym miejscu również powinien być przeniesiony w miejsce gdzie nie utrudniał by przejście czy dojazd do posesji.
22. Plac Farny
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 09:56
Powinno się zadbać o Plac Farny. Jego obecny wygląd jest jednym wielkim skandalem. Tak zaniedbany plac w centrum miasta nie przynosi chluby władzom miejskim. Co zrobić, jaki burmistrz taki wygląd miasta. Na niepotrzebne, nowe kwietniki, na środku skrzyżowania ulic pieniądze są, no bo coś widać. 
A może by tak uporządkować i zagospodarować Plac Farny. Byłyby parkingi, miejsce na ogródek wiedeński który by nikomu nie przeszkadzał, no i lepsze warunki dla organizowanych na tym placu różnego rodzaju imprez plenerowych.
23. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 14:45
:grin ciekawe co z tego wyjdzie bo jak narazie to "wielcy tego miasta"nie popisują się mądrościami gadają tylko dożo ja to wiem doskonale!!!!!!!!!!!!ile krwi człowiekowi ptrafią napsuć!!!!!!!!!!!!!! moim zdaniem to jak najwięcej powinni chodzić będą mieli mózgi lepiej dotlenione; a wogóle to do kitu z tym wszystkim :-)
24. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 14:46
Ciekawe co mają powiedzieć handlowcy z Rynku.Najpierw sprzedaje się im sklepy za bardzo duże pieniądze,a nastepnie chcą zamknąć Rynek.To jest Polska.Ciekawe gdy by ujawnili przed sprzedażą sklepów swoje plany czy ktokolwiek zdecydował się je kupić.Wałki jak postaremu.
25. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 14:51
Zamknęcie Rynku jest prawnie niemożliwe ponieważ w Ratuszu jest Urząd miasta i Gminy.Do urzedu muszą mieć wszyscy petenci zarówno zdrowi jak i ludzie starsi czy inwalidzi.Przed Starostwem w bardzo szybkim tempie powstały parkinki.Ja kwy sobie wyobrażacie strszych zchorowanych ludzi idących klikaset metrów załatwic jakąś sprawe w Ratuszu.Niech grabka ma lepszą "WIZJE" na temat Rynku. 
ZAINTERESOWANY
26. Zainteresowany w zamknięciu Rynku
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-06-2007 19:14
Nikt nikomu nie każe mieć sklepu w Rynku i podjeżdzać pod własny sklep samochodem który parkuje przy sklepie przez cały dzień. Właściciel sklepu powinien mieć możliwość dostarczenia towaru do sklepu samochodem, ale tylko w określonych godzinach, tj. w czasie kiedy nie ma dużego ruchu pieszych (np pomiędzy godz. 8.00 a 9.00 i pomiedzy 19.00 i 20.00) bez prawa wjazdu pod sklep w innych godzinach. Obcy dostawcy muszą dostosować się do tych regół, tak jak dostosowują się w innych miastach.  
Leszno, Wrocław, Poznań, Warszawa czy Kraków mają dużo większe Rynki i handlowcy nie mają drobnomieszczańskich Wschowskich zwyczajów. 
To, że Urzad Miasta i Gminy jest w Runku nie oznacza, że każdy musi pod ratusz podjechać samochodem. Na taki luksus powinni mieć pozwolenie tylko osoby niepełnosprawne, natomiast inni będą mieli wokół rynku parkingi płatne. Jak stać kogoś na dojazd samochodem pod Ratusz z Wolsztyńskiej, to niech zapłaci za parkig np. na Placu Farnym lub ul. Westerplatte. A tak naprawdę to ci starsi schorowani ludzie i tak na zakupu chodzą pieszo po całym mieście, bo ich dzieci nie mają czasu żeby ich wozić swoimi samochodami, które kupili im rodzice za swoje oszczędności.
27. Oszustwo burmistrza
Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-06-2007 15:03
Nie będzie we Wschowie płatnych parkingów i zamkniętego rynku wraz z przyległymi uliczmi dla ruchu samochodów. Z wiarygodnego źródła bo od jednego z radnych z opji rządzącej dowiedziałem się, że jest to bzdura i podpucha tylko dla wyborców, że się udaje, że coś się robi.
28. owski
Dodane przez 'Gość', w dniu - 22-06-2007 21:48
Gadu, gadu gadu, gadu gadu gadu nocą,  
Gadu, gadu gadu, gadu gadu gadu w dzień 
Mamy po prostu we Wschowie gawedzących o drogach.  
Przecież Kozaczek - Starosta, dostaje na drogi kasę z centrali. To jak pozbedzie się Rynku, Westerplatte, Pocztowej i jeszcze paru innych ulic w centrum ? Żeby mu te kase obcięli i żeby nie miał dochodów z parkingów i żeby w konsekwencji mu zabrakło na wypłaty dla urzędników. Chłopcy rucaja temat, naród się rozdyskutuje, a efektów i tak nie bedzie. 
Ludzie Wschowa potrzebuje kompleksowego programu komunikacyjnego, a nie takiego za przeproszeniem bajdurzenia, powracającego co pewien czas, jak władza nie ma czy się pochwalic a chce pokazac, że coś robi.
29. Dodane przez 'Gość', w dniu - 23-06-2007 14:49
Panie "owski" popieram pańską wypowiedź, masz pan świętą rację, każdy robi tylko tyle ile musi i patrzy aby zabrać do kieszeni jak najwięcej kasy. Przodujący w tym jest nasz najwspanialszy wszechczasów i dziejów Wschowy Burmistrz Grabka. Ten to już całkowicie olewa swoich wyborców i zaczyna stawiać sobie pomniki, niepotrzebnie wydając na nie pieniądze.
30. 24 h na dobę????
Dodane przez 'Gość', w dniu - 23-06-2007 15:46
chyba kogos nieźle powaliło!!!  
20 zł za godzinę?? jeszcze lepiej - skąd te stawki?? nawet Poznań, Wrocław czy Zielona Góra nie maja takich stawek a i strefy są płatne tylko w godzinach szczytu!!! a dlaczego dla inwalidów bezpłatnie - nie dosyć że są wydzielone miejsca to bezpłatnie - a dlaczego jak wszyscy to wszyscy!!! Ale w takich stawkach żeby ludzi było na to stać i tylko w godzinach szczytu!!!
31. Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-06-2007 13:15
:-) Właśnie dlatego, że nie mają , To my możemy mieć i na nich zarabiać a nie dopłacać. 
:grin 985f
32. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-07-2007 19:35
Wschowa to nie Leszno, wszystko jest rzut beretem, bez przesady.Jeśli mam zaparkować na ul. Lipowej, to tak naprawdę lepiej wybrać się piechotką. Np.Głogów jakoś nie ma płatnych parkingów i jest bardzo przyjemnie.A i ciekawe na co miałyby zostać przekazane pieniążki, bo jeśli na remont drogi tak jak przy ul. Ks. A. Kostki!!!! to proponuję się przejechać.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj